0
back
 

diskuze k tématu: Honda Civic

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.02.2007 00:08, veterán
No nevím komu chceš ukazovat záda s přestárlou 1.4 - kou. V takovým starým vraku už bych se bál závodit. Ale každopádně já taky ukážu záda kdejakému vw paskvilu tak i hondě s mým opelem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.02.2007 00:26, RE: veterán
tomas posted by:
No nevím komu chceš ukazovat záda s přestárlou 1.4 - kou. V takovým starým vraku už bych se bál závodit. Ale každopádně já taky ukážu záda kdejakému vw paskvilu tak i hondě s mým opelem.
nejsi to ty, co jsem te predjel na kole minuly tyden v tom tahlym kopci, nemam sice presne serizenej tachometr, ale tehda jsem slapal ze vsech sil, jel jsem asi 32km/h a ty jsi mel plyn u Opla na podlaze a ja kolem tebe projel jako vitr.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.02.2007 00:30, RE: veterán
tomas posted by:
No nevím komu chceš ukazovat záda s přestárlou 1.4 - kou. V takovým starým vraku už bych se bál závodit. Ale každopádně já taky ukážu záda kdejakému vw paskvilu tak i hondě s mým opelem.
1,4 je bezesporu dobry motor, ale přijde mě, že majitel ho trochu přechvaluje. Kamarád má 1,5 16V, tu slabší ne Vtec, a ta jela velmi slušně, auto je lehké, motor je velmi točivý, ale těžko říct co je od VW paskvil, neříkám, že VW jsou super auta, ale paskvil se to také nazvat nedá. Jinak jak autor napsal, škoda, že honda neměla vyšší bezpečnost, ani novější model produkovaný od roku 1997 s čirými světli na tom s bezpečnsotí není nejlépe. Jinak motory honda hlavně Vtec jsou perfektní, na svůj objem perfektní výkon a nízká spotřeba
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.02.2007 07:10, lvi sila
mufik.martin posted by:
1,4 je bezesporu dobry motor, ale přijde mě, že majitel ho trochu přechvaluje. Kamarád má 1,5 16V, tu slabší ne Vtec, a ta jela velmi slušně, auto je lehké, motor je velmi točivý, ale těžko říct co je od VW paskvil, neříkám, že VW jsou super auta, ale paskvil se to také nazvat nedá. Jinak jak autor napsal, škoda, že honda neměla vyšší bezpečnost, ani novější model produkovaný od roku 1997 s čirými světli na tom s bezpečnsotí není nejlépe. Jinak motory honda hlavně Vtec jsou perfektní, na svůj ob...
co dodat
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.02.2007 07:38, Ty bláboly nemají hlavu ani patu
Prodejce ND na auta a srovnává ceny, to bych chtěl opravdu vidět za kolik bych koupil u Tebe já ty samé ND. Pokud auto rezne a vevnitř rachotí jako v traktoru tak se nezlob, nestojí to za to abych se s tím chlubil, pokud si neléčím komplex. A ta spotřeba to je děs a běs, to není auto ale tank.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.02.2007 07:41, RE: lvi sila
anonym posted by:
co dodat
Hehe,trapny paskvil..No aj tuctova Octavia sa mi viacej paci, resp aj mojim kolegom. Tato recenzia je zasa o nicom, co sa dalo cakat..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.02.2007 08:07, RE: lvi sila
rocky posted by:
Hehe,trapny paskvil..No aj tuctova Octavia sa mi viacej paci, resp aj mojim kolegom. Tato recenzia je zasa o nicom, co sa dalo cakat..
..tak samozřejmě..... větina recenzí jsou minimiálně lehce nesoudná sračkobití na téma "nejlepší auto je to co mám v garáži".

Výroky na téma že nějakému paskvilu ukazuje záda spíš svědčí o tom, že si nevidí do huby, respektivě větině těch lidí sedící v těch tzv. paskvilech je to samožrjmě úplně jedno.

Jonak hodnotit spolehlivost konkrétního kusu (což nemá nic poslečného s kvalitou typu auta) po ujetí 10 000 km, to je fakt síla. Tady by fakt obstál i Trabant.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.02.2007 08:20, Mě se recenze celkem líbila
Myslím, že tuším, o čem autor mluví. O tomhle autě nebo o Roveru 400 taky trochu uvažuji a láká mě právě ta lví síla ve vysokých otáčkách a dobré držení stopy v zatáčkách. Auto je nenápadné (nikdo ho před supermarketem neukradne), ale přitom uvnitř celkem prostorné a pohodlné. Vypadá jako seriózní rodinný sedan, ale dá se s ním i sportovat. To je přesně moje kategorie.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.02.2007 08:30, RE: lvi sila
anonym posted by:
..tak samozřejmě..... větina recenzí jsou minimiálně lehce nesoudná sračkobití na téma "nejlepší auto je to co mám v garáži".

Výroky na téma že nějakému paskvilu ukazuje záda spíš svědčí o tom, že si nevidí do huby, respektivě větině těch lidí sedící v těch tzv. paskvilech je to samožrjmě úplně jedno.

Jonak hodnotit spolehlivost konkrétního kusu (což nemá nic poslečného s kvalitou typu auta) po ujetí 10 000 km, to je fakt síla. Tady by fakt obstál i Trabant.
Každopádně je to auto,který nabídne výborné jízdní vlastnosti o kterých si může třeba octavia I jen zdát.Škoda jen,že ten slabý motor to auto dost limituje.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.02.2007 08:55, RE: lvi sila
Roňouch posted by:
Každopádně je to auto,který nabídne výborné jízdní vlastnosti o kterých si může třeba octavia I jen zdát.Škoda jen,že ten slabý motor to auto dost limituje.
Musím souhlasit s anonymem. Až na kritiku koroze je to fakt recenze opět na téma "mám nejlepší auto na světě". Na druhou stranu musím přiznat, že jsem se z ní přece jen něco přínosného dozvěděl. Škoda, že si nakonec autor neodpustil (jako mnoho dalších) ubohý a trapný narážky na jinou značku viz. "VW paskvil". Možná že takovým autům sice ukáže záda, na druhou stranu majitelé oněch "VW paskvilů" nemusí mít strach, že jim jejich auto časem shnije pod zadkem, což je případ tohoto civicu...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.02.2007 09:03, RE: lvi sila
A4 posted by:
Musím souhlasit s anonymem. Až na kritiku koroze je to fakt recenze opět na téma "mám nejlepší auto na světě". Na druhou stranu musím přiznat, že jsem se z ní přece jen něco přínosného dozvěděl. Škoda, že si nakonec autor neodpustil (jako mnoho dalších) ubohý a trapný narážky na jinou značku viz. "VW paskvil". Možná že takovým autům sice ukáže záda, na druhou stranu majitelé oněch "VW paskvilů" nemusí mít strach, že jim jejich auto časem shnije pod zadkem, což je případ tohoto civicu...
Nerekl bych, ze Hondy maji nejake extremni problemy s korozi. Autor recenze ma dvanact let stare auto a tam uz se proste urcita rez da cekat bez ohledu na znacku. Rocniky 1995 nemely zrovna super ochranu proti korozi u skoro zadne znacky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.02.2007 09:04, Honda Civic
ach jo...mám tohle autíko už 4 roky, s 1,5 Vtec 84 kW...a musím říci, že hodně v recenzi je pravda, ale bohužel je mizerně napsaná a nekritická...ale vyprovokovala mě k napsání mé recenze...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.02.2007 09:42, VW
Jde ještě o to, kolik těch VW paskvilů s ním chtělo na světlech závodit, to že se všichni rozjedou normálně a jeden majitel hondy na plný plyn a ujede všem to se povede lidem i se škodou 120. A pokud na dálnici jede VW 130 a vy ho předjedete 140 tak to neznamený, že jste mu ukázal záda. Jinak nejsem zastánce VW, ale pro mě, je třeba důležitá bezpečnost. Hlavně, ne každému majiteli auta, jak Vw tak i jiného jde o závodění, takže se klidně nechají předjet a je jim to jedno a jen čekají, jestli třeba v příští zatáčce ho nudou se svám VW paskvilem vytahovat ze škarpy. Honda je výborné auto, jízdní vlastnosti se nedají srovna s octavii 1 jak někdo píše, ale kdy pochopíte někteří, že spoustě lidem nejde o výborné jízdní vlastnosti a jde spoustě lidme o pohodlí (viz francouzska auta). Někomu vyhovuje podvozek focusu, někomu hydropneumatika Citroenu. Spousta lidí nemá zapotřebí jezdit rychle do zatáčky, ale radši si užívají pohodlí měkkého podvozku ve městě na dírách, kostkách atd
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.02.2007 09:54, Honda
No,recenze prachbídná,měl jsem Civica 1,8 V-tec Aerodec (combi)r.v.2000,dobré auto,po najetí 180tis.km jsem ho nechal ve firmě na pojížďky,teď má 280tis a pořád jezdí.Ale pozor na díly z druhovýroby,japonská auta jsou na ně dost háklivá a specielně u Hondy kde se točí víc otáček bych rozhodně v případě rozvoďáku šel na orig.díly.Jinak komu nevadí to,že v tomto autě sedíte skoro až na zemi a cítíte každý hrbol na silnici poskytne celkem dobrý zážitek z jízdy.Co se týče větších oprav,tak asi to co mě nejvíc překvapilo bylo to,že kolem 110tis mi prasklo sběrné potrubí a orig díl = 12tis.Kč.Pak při 160tis pravá poloosa cca 7,5tisKč,ale zase třeba spojka je pořád původní ! Jinak všechna elektrika i mechanicé části v pohodě a zbytek už byl jen klasický servis(olej,fitry,desky,kotouče.Pisatel taky píše,že jezdí sportovně a že má spotřebu 7litrů.Ať se na mě nezlobí,ale to je blábol,specielně 1,4i v Hondě,pokud ji výtáčíte až nahoru tak nemá problém lítat i za 10litrů,ta moje 1,8 jezdila mezi 8-10l.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.02.2007 10:00, Troška kritiky by neškodila
Kdysi jsem tady psal recenzi na Hondu CRX, r.v.1991 (a dokonce ji redakce uveřejnila). Mám s Hondou trošku jiné zkušenosti - jediné a asi to nejlepší, co na Hondách je, je motor. I když 1.4 mi připadá spíš jako dobrý základ pro třídvěřový hatchback a ani se mi moc k filosofii značky nehodí. Není to špatný motor, ale čekal bych něco silnějšího. Jinak - po čtyřech zimách, kdy se parkovalo na ulici (předchozí majitel s tím v zimě nejezdil) auto začalo rezavět jako liška. Pak odešel alternátor (dalo trošku práce než jsem sehnal z vrakoviště funkční) a bylo třeba udělat zásadnější věci na přední nápravě, a tak šla Honda do světa. Ale za těch pět let udělala dobrou službu, bylo na ní vcelku spolehnutí (občas nechtěla za vlhka startovat, ale to vyřešil Concor). Asi bych teď, když už jsem starší a mám rodinu, šel do Accordu v dieselu, ale ty ceny....Nový civic také není špatný, hlavně sedan. Ale zpátky k recenzi, troška objektivity by neškodila, je to asi dobré auto, ale třeba s tím ukazováním zad bych byl opatrnější. No, a ty VW také nejsou paskvily, byť jsem žádného neměl a asi ani nebudu mít. Jsou to spíše předražená průměrná auta. Hezký den. J.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.02.2007 10:05, Výměna rozvodů
Rozumím tomu dobře, že tento druhý majitel byl prvý kdo vyměňoval rozvody vč. řemenu až po 110 tis. Km a 11 letetch provozu auta, když výrobce předepisuje výměnu rozvodů po 100 tis. km. Výrobce , ale i většinou omezuje životnost rozvodů (řemenu) i časovým limitem např. 5 let. Nevím kolik předepisuje časový limit výrobce u tohoto motoru, ale výměna po 11ti letech a 110 tis. km se mně zdá dost riskantní. nevím zda jsem sdělení majitele pochopil dobře rád bych znal odpověď jak to tedy vlastně v tomto případě je. děkuji. SD a SSS 23.2.2007
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.02.2007 11:30, spotřeba?
mám 1,5 16 v a za 7 l jedu jen pokud budu točit max kolem 3 000 - asi tak do 110 a poklidná jízda.Pokud za to vezmu - na každý kval točit 4 000 a výše, tak se nevejdu pod 8 l.
Za 6,5 l možná tak štreku na dálnici ale 90 km/h.
Při průměru 130(delší 450 km) to bralo kolem 9 l.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.02.2007 14:02, 1,5 VTEC
Mám Civic Aerodeck 1,5 VTEC 84 kW, r.v. 99, najeto poctivých 80 tkm, rozvody jsem dělal preventivně na šesti letech stáří auta (mělo najeto jen 60 tkm), mechanik říkal, že řemen vypadal dobře, ale což. To praskání svodů byl problém do r.v. 99, pak už by to dělat nemělo. Mám litá kola s pneu 195/50-15 a v zatáčkách je to fakt znatelně lepší než octavia. Motor skvělý, když chci, tak žere málo (dovolená Slovinsko za 5,5 průměr) a když chci tak jede líp než většina i nově prodávaných vozů, plus sportovní projev při vyšších otáčkách taky není k zahození - např. na dvojku skvěle akceleruje do 110 km/h, pak je omezovač okolo 7000 otáček.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.02.2007 15:21, RE: 1,5 VTEC
majkie posted by:
Mám Civic Aerodeck 1,5 VTEC 84 kW, r.v. 99, najeto poctivých 80 tkm, rozvody jsem dělal preventivně na šesti letech stáří auta (mělo najeto jen 60 tkm), mechanik říkal, že řemen vypadal dobře, ale což. To praskání svodů byl problém do r.v. 99, pak už by to dělat nemělo. Mám litá kola s pneu 195/50-15 a v zatáčkách je to fakt znatelně lepší než octavia. Motor skvělý, když chci, tak žere málo (dovolená Slovinsko za 5,5 průměr) a když chci tak jede líp než většina i nově prodávaných vozů, plus spor...
To já jsem zase jel do Chorvatska s Audi S8 4,2 za 3,9 průměr - když chci, tak žere málo...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.02.2007 15:38, RE: 1,5 VTEC
majkie posted by:
Mám Civic Aerodeck 1,5 VTEC 84 kW, r.v. 99, najeto poctivých 80 tkm, rozvody jsem dělal preventivně na šesti letech stáří auta (mělo najeto jen 60 tkm), mechanik říkal, že řemen vypadal dobře, ale což. To praskání svodů byl problém do r.v. 99, pak už by to dělat nemělo. Mám litá kola s pneu 195/50-15 a v zatáčkách je to fakt znatelně lepší než octavia. Motor skvělý, když chci, tak žere málo (dovolená Slovinsko za 5,5 průměr) a když chci tak jede líp než většina i nově prodávaných vozů, plus spor...
Též jezdím jednapětkou 84 kW/115 koní a je to přesně jak píšeš když chceš na spotřebu tak není problém kolem 5-6 litrů nejlépe je tomu na dálnici při 120 točí nějakých 3000 ot/min. S tou korozí myslím že každé auto takto staré bude rezavé aspoň minimálně včetně toho slavného golfu. Výborné se mě zdají i sedačky v málokterém autě se tak povedeně sedí a něco už sem zkusil takže vím. Už se těším až si jednou půjdu pro new generation. Má totiž suprovej design a v sedanu je to fantazie.
respond
  1 2 3 ... 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.