0
back
 

diskuze k tématu: Honda Accord - servisní náklady po čtyřech letech provozu

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.07.2009 18:36, Já bych i věřil...
Ze své zkušenosti vím, jak moc se může lišit cena za stejný servisní úkon a také za shodný materiál. Konkrétně u autorizovaného servisu, když budu chtít doklad o provedených pracích a materiálu proti tomu, když mi to v tomtéž servisu udělají "!bez papíru" kamarádi. to je pak rozdíl v ceně propastný. Takže pokud autor byl jen obyčejný zákazník bez známého a chtěl mít vše zdokladováno, tak se nedivím, že byl servis drahý. V ČR to prostě bez známých nejde, teď to platí snad více než dříve((
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.07.2009 18:37, RE: recenze
David V posted by:
Neznám žádný 4-válec, jehož zvuk je návykový.
Neznáš,pr si ocividně neseděl v žádné takové Hondě,pr motory tohoto typu jsou hodně návykové,hlavně po sepnuti V-tecu(sepnutí druhé ostré vačky),to se ti huba protáhne od ucha k uchu a přeješ si aby to nikdy nezkončilo,ale jak říkám,pokud neokusíš,nikdy nebudeš vedět o čem tu píšu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.07.2009 18:46, RE: recenze
V-tec posted by:
Neznáš,pr si ocividně neseděl v žádné takové Hondě,pr motory tohoto typu jsou hodně návykové,hlavně po sepnuti V-tecu(sepnutí druhé ostré vačky),to se ti huba protáhne od ucha k uchu a přeješ si aby to nikdy nezkončilo,ale jak říkám,pokud neokusíš,nikdy nebudeš vedět o čem tu píšu.
To není kritika Hondy, jen říkám, že neznám jediný 4-válcový motor, jehož zvuk by se mi líbil. Pěkný zvuk motoru pro mě začíná šestiválcem (lhostejno jestli R nebo V), který u Accorda podle mě chybí. A není to laděním výfuku, ale odstupem zážehu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.07.2009 19:19, RE: Já bych i věřil...
Borik2 posted by:
Ze své zkušenosti vím, jak moc se může lišit cena za stejný servisní úkon a také za shodný materiál. Konkrétně u autorizovaného servisu, když budu chtít doklad o provedených pracích a materiálu proti tomu, když mi to v tomtéž servisu udělají "!bez papíru" kamarádi. to je pak rozdíl v ceně propastný. Takže pokud autor byl jen obyčejný zákazník bez známého a chtěl mít vše zdokladováno, tak se nedivím, že byl servis drahý. V ČR to prostě bez známých nejde, teď to platí snad více než dříve((
Hondy jsou šity! já to říkám furt že ti japonci to neumí! a proto mám accorda ale o generaci staršího a jsem maximálně spokojen a to má ten 2,0 litr už 245000 km. A ten zvuk JE návykový.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.07.2009 21:35, RE: Já bych i věřil...
Borik2 posted by:
Ze své zkušenosti vím, jak moc se může lišit cena za stejný servisní úkon a také za shodný materiál. Konkrétně u autorizovaného servisu, když budu chtít doklad o provedených pracích a materiálu proti tomu, když mi to v tomtéž servisu udělají "!bez papíru" kamarádi. to je pak rozdíl v ceně propastný. Takže pokud autor byl jen obyčejný zákazník bez známého a chtěl mít vše zdokladováno, tak se nedivím, že byl servis drahý. V ČR to prostě bez známých nejde, teď to platí snad více než dříve((
Z te prace "bez dokladu" by mel financak asi radost...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.07.2009 21:42, RE: recenze
V-tec posted by:
Neznáš,pr si ocividně neseděl v žádné takové Hondě,pr motory tohoto typu jsou hodně návykové,hlavně po sepnuti V-tecu(sepnutí druhé ostré vačky),to se ti huba protáhne od ucha k uchu a přeješ si aby to nikdy nezkončilo,ale jak říkám,pokud neokusíš,nikdy nebudeš vedět o čem tu píšu.
Mozna se nekomu zase protahne huba shora dolu kdyz ceka mezi temi 5300 a 5900 ot. nez to chytne ten druhy dech...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.07.2009 22:31, RE: pneu?
Tomi posted by:
ještě mě zajímá jaké pneu jezdíte v létě?rozměr a výrobce?
mám pirelli p zero rosso 225/45/17 ,ale jsou celkem hlučné,asi kvůli šířce a podvozek je tvrdší(což mi nevadí,hluk ano),a sedí krásně.
Když dám 16" 205/55 tak už nezvládají akceleraci na 1čku,někdy i 2ku bez prokluzu.
Případně i pro další,poraďte,které pneu 215 - 225 jsou tiché?
mám letní i zimní 16" 205/55 semperitky a jsem spokojenej.Na jedničku nehrabu tak nevím ale když podřazuju s meziplynem třeba v šedesáti a dám dvojku tak to hrabe docela dost.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.07.2009 22:38, RE: pneu?
Tomi posted by:
ještě mě zajímá jaké pneu jezdíte v létě?rozměr a výrobce?
mám pirelli p zero rosso 225/45/17 ,ale jsou celkem hlučné,asi kvůli šířce a podvozek je tvrdší(což mi nevadí,hluk ano),a sedí krásně.
Když dám 16" 205/55 tak už nezvládají akceleraci na 1čku,někdy i 2ku bez prokluzu.
Případně i pro další,poraďte,které pneu 215 - 225 jsou tiché?
Letní 17 michelin,nemám k nim žádné výhrady.Zimní 16 ale nevim co jsou zač,ty jsou uschovány v servisu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.07.2009 22:41, RE: Já bych i věřil...
Borik2 posted by:
Ze své zkušenosti vím, jak moc se může lišit cena za stejný servisní úkon a také za shodný materiál. Konkrétně u autorizovaného servisu, když budu chtít doklad o provedených pracích a materiálu proti tomu, když mi to v tomtéž servisu udělají "!bez papíru" kamarádi. to je pak rozdíl v ceně propastný. Takže pokud autor byl jen obyčejný zákazník bez známého a chtěl mít vše zdokladováno, tak se nedivím, že byl servis drahý. V ČR to prostě bez známých nejde, teď to platí snad více než dříve((
Jt desky u ak říkáš kdybych si nechal udělaopraváře z vesnice tak je koupí za 2000max. Kotouče stočí za 100Kč a práce 500Kč.Jenže to bych přišel o záruku a když bych chtěl jako první majitel prodat auto bez servisky tak to koupí málokdo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.07.2009 23:32, RE: bez předmětu
silverado posted by:
přesně to mne taky zarazilo, 18tis. za olej+zadní kotouče a desky ... tam muselo být ještě něco navíc, normálně by to v autorizáku stálo do deseti tisíc ... druhá věc - proč si kupovat 190koní a pak jezdit striktně na spotřebu (viz spotřeba 7.13 na jedné nádrži ...) , ale co, každý máme jiné představy o autě
A proč by měl jezdit na spotřebu ? To, že mam 190 k pod prdelí, ještě znamená, že je musim pořád honit ? To je o pocitu, že je mam, když je potřebuju .o) Trapný mindráky a předvádění se, nechme na majitelích HTP .o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.07.2009 23:34, RE: recenze
David V posted by:
Neznám žádný 4-válec, jehož zvuk je návykový.
Teď už jo .....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 08.07.2009 09:09, RE: Já bych i věřil...
hubby posted by:
Jt desky u ak říkáš kdybych si nechal udělaopraváře z vesnice tak je koupí za 2000max. Kotouče stočí za 100Kč a práce 500Kč.Jenže to bych přišel o záruku a když bych chtěl jako první majitel prodat auto bez servisky tak to koupí málokdo.
Tohle jsem nepochopil. Proč bys měl měnit kotouče v součinnosti se serviskou? Když to musí být, tak na servisku vyměním olej a nechám si specifikovat, co ještě stojí za úvahu vyměnit a řeším to bokem. Přece nebudu vyhazovat desetitisíce za čárečku v servisce navíc.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 08.07.2009 10:22, RE: recenze
Thor posted by:
Teď už jo .....
ten zvuk 4válce Hondy je k ničemu než sepne vtec,ale pak je takový "závodně" syrový,opravdu zajímavý a prostě vás to nutí držet to ve vysokých otáčkách.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 08.07.2009 18:02, RE: recenze
David V posted by:
To není kritika Hondy, jen říkám, že neznám jediný 4-válcový motor, jehož zvuk by se mi líbil. Pěkný zvuk motoru pro mě začíná šestiválcem (lhostejno jestli R nebo V), který u Accorda podle mě chybí. A není to laděním výfuku, ale odstupem zážehu.
6-válec je jiné kafe,ale ja tady mluvil o 4-válcích a ten Honda umí a dá se říct,že jedny z nej ve své třídě,ať už mluvím o výkonu,zvuku či spotřebě.Který motor o obsahu 2.4 L se 190 HP dokáže jezdit kombinovaně kolem 8 l???Nebudu tu nikoho přesvědčovat o opaku,kdo H řídil,tak mi dá za pravdu.Jinak s laděním výfuku to nemá nic společného,jde čistě o zvuk samotného motoru.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 08.07.2009 18:11, RE: recenze
mikes posted by:
Mozna se nekomu zase protahne huba shora dolu kdyz ceka mezi temi 5300 a 5900 ot. nez to chytne ten druhy dech...
Jo člověče,jel jsem v té Hondě a byla to hrůza,protáhla se huba celé posádce,když jsme čekaly 15 min,než sepl V-tec.Co myslíš jako dlouhá bude doba mezi těmi 5300-5900 u 190 koňového auta?Odpověz si sám,pokud nemáš v hlavě sečku:)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 08.07.2009 21:51, RE: pneu?
Tomi posted by:
ještě mě zajímá jaké pneu jezdíte v létě?rozměr a výrobce?
mám pirelli p zero rosso 225/45/17 ,ale jsou celkem hlučné,asi kvůli šířce a podvozek je tvrdší(což mi nevadí,hluk ano),a sedí krásně.
Když dám 16" 205/55 tak už nezvládají akceleraci na 1čku,někdy i 2ku bez prokluzu.
Případně i pro další,poraďte,které pneu 215 - 225 jsou tiché?
Já ted mam na Avensisu zcela tuctovy rozmer pneu 15" 195/65, znacka Pirelli a jsou to ty nehlučnější gumy co jsem kdy na autě měl. Asi na tom co píšete něco bude. Pirelli už něchcu nikdy...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.07.2009 15:38, RE: bez předmětu
Thor posted by:
A proč by měl jezdit na spotřebu ? To, že mam 190 k pod prdelí, ještě znamená, že je musim pořád honit ? To je o pocitu, že je mam, když je potřebuju .o) Trapný mindráky a předvádění se, nechme na majitelích HTP .o)
Hm, nejlepe s foliema na sklech, a napisem RS na kufru :o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.07.2009 15:45, RE: recenze
V-tec posted by:
6-válec je jiné kafe,ale ja tady mluvil o 4-válcích a ten Honda umí a dá se říct,že jedny z nej ve své třídě,ať už mluvím o výkonu,zvuku či spotřebě.Který motor o obsahu 2.4 L se 190 HP dokáže jezdit kombinovaně kolem 8 l???Nebudu tu nikoho přesvědčovat o opaku,kdo H řídil,tak mi dá za pravdu.Jinak s laděním výfuku to nemá nic společného,jde čistě o zvuk samotného motoru.
Třeba Honda Stream a její čtyřválec K20A 1998ccm, 115kW, 192 N.m, i-VTEC, ten má po sepnutí toho VTECu nad 4.500 ot. zvuk velmi podobný šestiválci. A potvrzuju, že je to návykové. Ono jen málo sériových 7-místných MPV umí z 0 na 100 za 9 s :o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 28.05.2012 08:32, RE: bez predmetu
lagu posted by:
za olej+destičky+kotouče dát ,18 tisíc my příjde trošku moc!! Servis my příjde docela drahej. a co ta oprava té přední nápravy v 81t/km, to my příjde docela brzo!! a neustále seřizujou ventily to my taky nepříjde zrovna normální
Víš ono to je o vychcanosti místních prodejců,zajedeš za hranice a máš to v origo Nissinu za polovičku!!
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.