0
back
 

diskuze k tématu: Honda Accord - servisní náklady po čtyřech letech provozu

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.07.2009 02:27,
za olej+destičky+kotouče dát ,18 tisíc my příjde trošku moc!! Servis my příjde docela drahej. a co ta oprava té přední nápravy v 81t/km, to my příjde docela brzo!! a neustále seřizujou ventily to my taky nepříjde zrovna normální
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.07.2009 08:55, RE: bez předmětu
lagu posted by:
za olej+destičky+kotouče dát ,18 tisíc my příjde trošku moc!! Servis my příjde docela drahej. a co ta oprava té přední nápravy v 81t/km, to my příjde docela brzo!! a neustále seřizujou ventily to my taky nepříjde zrovna normální
přesně to mne taky zarazilo, 18tis. za olej+zadní kotouče a desky ... tam muselo být ještě něco navíc, normálně by to v autorizáku stálo do deseti tisíc ... druhá věc - proč si kupovat 190koní a pak jezdit striktně na spotřebu (viz spotřeba 7.13 na jedné nádrži ...) , ale co, každý máme jiné představy o autě
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.07.2009 09:18, recenze
jako majitel stejného auta mohu potvrdit věsměs dobrý pocit z tohoto auta.
Spotřeba do 8l/100km neznamená,že člověk jezdí jen na spotřebu,ten motor je opravdu velmi úsporný a to se nemusíte zásadně omezovat.Já jezdím cca 7,9-8,5 litru a to mi občas hrábne a protáhnu to daleko za dálniční limit...když ten zvuk je tak návykový a nechce se vám přestat...
Je fakt,že palubní počítač je velké mínus,taky mi chybí,když už kritizuji,tak třeba volant by mohl mít silnější věnec,ale pokud by o tom nikdo nemluvil,ani vám to nedojde.
Jinak je to vynikající auto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.07.2009 10:14, RE: bez předmětu
silverado posted by:
přesně to mne taky zarazilo, 18tis. za olej+zadní kotouče a desky ... tam muselo být ještě něco navíc, normálně by to v autorizáku stálo do deseti tisíc ... druhá věc - proč si kupovat 190koní a pak jezdit striktně na spotřebu (viz spotřeba 7.13 na jedné nádrži ...) , ale co, každý máme jiné představy o autě
taky me to prekvapilo, ja u 4 aut, s ktery jsem sacinal na 30tis a koncil na 200tis nikdy takovy problemy ani zdaleka nemel, ted mam na aute 150tis a jedina vetsi investice byla vymena prednich kotoucu a rozvodak, takze mi neprijde, ze honda je tak uzasne bezudrzbova

dalsi vec, ktera me zarazi u jinak podrobneho vypisu je, ze pneumatiky se kupovaly novy na 50 tis a od ty doby skoro 90tis nic, jen prehazuje letni za zimni.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.07.2009 10:38,
Ted se chci jen zeptat,zda to serizovani ventilu a treba i dalsi ukony nejsou jen kontrolni v ramci servisni prohlidky. Zda se mi,ze kdyz jsem bral forda z nemecka,tak v servisce bylo neco podobneho prave v ramci servisu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.07.2009 10:46, RE: bez předmětu
lagu posted by:
za olej+destičky+kotouče dát ,18 tisíc my příjde trošku moc!! Servis my příjde docela drahej. a co ta oprava té přední nápravy v 81t/km, to my příjde docela brzo!! a neustále seřizujou ventily to my taky nepříjde zrovna normální
vymena a prevazeni kol za 949,- ??
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.07.2009 11:57, RE: bez předmětu
eftik posted by:
Ted se chci jen zeptat,zda to serizovani ventilu a treba i dalsi ukony nejsou jen kontrolni v ramci servisni prohlidky. Zda se mi,ze kdyz jsem bral forda z nemecka,tak v servisce bylo neco podobneho prave v ramci servisu.
Jak píše Tomi spotřeba 8L neznamená že bych jezdil na spotřebu.Seřizování ventilů je v rámci kontrolní prohlídky stejně jak kontrola podvozku.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.07.2009 12:16, RE: bez předmětu
hubby posted by:
Jak píše Tomi spotřeba 8L neznamená že bych jezdil na spotřebu.Seřizování ventilů je v rámci kontrolní prohlídky stejně jak kontrola podvozku.
Nemcouri to holt neresi a je to pro ne tak nejak normalni servisovat vuz tak,jak se ma. V CR se to bere stale za jakysi nadstandard. takze opravdu ty ventily jsou v ramci servisu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.07.2009 12:36, RE: bez předmětu
eftik posted by:
Nemcouri to holt neresi a je to pro ne tak nejak normalni servisovat vuz tak,jak se ma. V CR se to bere stale za jakysi nadstandard. takze opravdu ty ventily jsou v ramci servisu.
V servisu jedou podle tabulek který jim Japonci dají.Pokud tam stojí že mají seřizovat ventily a kontrolovat podvozek,třeba každých 40 000Km tak to udělaj.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.07.2009 12:44, RE: bez předmětu
hubby posted by:
V servisu jedou podle tabulek který jim Japonci dají.Pokud tam stojí že mají seřizovat ventily a kontrolovat podvozek,třeba každých 40 000Km tak to udělaj.
Jasne,zalezi na automobilce,jake servisni ukony v ramci zaruky naridi. ale jak vidis,treba Lagu se s tim vzivote nesetkal:)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.07.2009 12:50, RE: bez předmětu
eftik posted by:
Jasne,zalezi na automobilce,jake servisni ukony v ramci zaruky naridi. ale jak vidis,treba Lagu se s tim vzivote nesetkal:)
asi na tom ty hondy nejsou tak dobre jak se traduje, kdyz se po par kilometrech musi porad neco kontrolovat a serizovat
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.07.2009 12:50, RE: bez předmětu
eftik posted by:
Jasne,zalezi na automobilce,jake servisni ukony v ramci zaruky naridi. ale jak vidis,treba Lagu se s tim vzivote nesetkal:)
to já už to zažil aj ve Š100 tam to bylo taky normální a možná ještě častější:o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.07.2009 12:58, RE: bez předmětu
rudastraka posted by:
asi na tom ty hondy nejsou tak dobre jak se traduje, kdyz se po par kilometrech musi porad neco kontrolovat a serizovat
o kousek vyse sem psal,ze v papirech k memu fordu to je take bezny servisni ukon....spise nektere servisy na to prcaji,nebo to cesky clovek proste nechce platit...a pak to ostatnim prijde jako exotica.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.07.2009 13:06, RE: bez předmětu
rudastraka posted by:
asi na tom ty hondy nejsou tak dobre jak se traduje, kdyz se po par kilometrech musi porad neco kontrolovat a serizovat
Když jsem měl dříve WV a jezdil jsem do servisu po 15 000Km tak také kontrolovali podvozek stabilizátory atd. akorát to třeba nenapsali do servisky.Já jsem jen opsal co mám napsáno v Elektrické servisní knize:to že je tam napsáno kontrola podvozku neznamená že je špatný.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.07.2009 13:08, pneu?
eftik posted by:
Jasne,zalezi na automobilce,jake servisni ukony v ramci zaruky naridi. ale jak vidis,treba Lagu se s tim vzivote nesetkal:)
ještě mě zajímá jaké pneu jezdíte v létě?rozměr a výrobce?
mám pirelli p zero rosso 225/45/17 ,ale jsou celkem hlučné,asi kvůli šířce a podvozek je tvrdší(což mi nevadí,hluk ano),a sedí krásně.
Když dám 16" 205/55 tak už nezvládají akceleraci na 1čku,někdy i 2ku bez prokluzu.
Případně i pro další,poraďte,které pneu 215 - 225 jsou tiché?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.07.2009 13:23, Kvalita
Takže když to shrnu tak odešlo čidlo na klimatizaci v 62000 km propadlá sedačka v 71 000Km a něco s přední nápravou v 82 000Km jinak do 140 000 km nic jen normální servisní věci jako olej a desky.Cena dílů čidlo 1800Kč propadlá sedačka 3800 a oprava nápravy tipuju zhruba 10 000(20 000bylo asi za ty desky,kotouče,olej+ prohlídka to by odpovídalo).Dohromady 15600 to se mě zdá na auto který má najeto 140 000 dobrý.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.07.2009 16:35, RE: bez předmětu
lagu posted by:
za olej+destičky+kotouče dát ,18 tisíc my příjde trošku moc!! Servis my příjde docela drahej. a co ta oprava té přední nápravy v 81t/km, to my příjde docela brzo!! a neustále seřizujou ventily to my taky nepříjde zrovna normální
Oprava přední nápravy s kotoučema a deskama za 31 tisíc mě hodně zarazila i výměna desek a kotoučů na zadku za 18 tisíc. Z jakých je to materiálů, že je to tak drahý nebo je to nějak konstrukčně náročné? To si podle mě někdo pěkně namastil kapsu. Dle Elitu přední brzdové kotouče Bosch 2100,- a desky nejdražší za 3000,- práce tak na hodinu až hodinu a půl. Že by origo Honda byla o tolik dražší?
Ad seřizování vůlí na ventilech: Nepoužití hydraulických zdvihátek na moderním motoru je podle mě trestuhodná nedbalost. Nejsem motorář konstruktér, tak by mě zajímalo, jestli to není použito jen kvůli variabilnímu časování, protože je to konstrukčně neřešitelné? Neví někdo?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.07.2009 16:36, RE: recenze
Tomi posted by:
jako majitel stejného auta mohu potvrdit věsměs dobrý pocit z tohoto auta.
Spotřeba do 8l/100km neznamená,že člověk jezdí jen na spotřebu,ten motor je opravdu velmi úsporný a to se nemusíte zásadně omezovat.Já jezdím cca 7,9-8,5 litru a to mi občas hrábne a protáhnu to daleko za dálniční limit...když ten zvuk je tak návykový a nechce se vám přestat...
Je fakt,že palubní počítač je velké mínus,taky mi chybí,když už kritizuji,tak třeba volant by mohl mít silnější věnec,ale pokud by o tom nikdo nem...
Neznám žádný 4-válec, jehož zvuk je návykový.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.07.2009 16:38, RE: Kvalita
Tomáš24 posted by:
Takže když to shrnu tak odešlo čidlo na klimatizaci v 62000 km propadlá sedačka v 71 000Km a něco s přední nápravou v 82 000Km jinak do 140 000 km nic jen normální servisní věci jako olej a desky.Cena dílů čidlo 1800Kč propadlá sedačka 3800 a oprava nápravy tipuju zhruba 10 000(20 000bylo asi za ty desky,kotouče,olej+ prohlídka to by odpovídalo).Dohromady 15600 to se mě zdá na auto který má najeto 140 000 dobrý.
No to sice ano, ale ty ostatní servisní náklady jsou přímo astronomické.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.07.2009 18:16, RE: Kvalita
David V posted by:
No to sice ano, ale ty ostatní servisní náklady jsou přímo astronomické.
to je fakt,ty ceny jsou hodně přehnané!Dát za výměnu kotoučů,deseka oleje 18 tis chce hodně odvahy.
respond
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.