0
back
 

diskuze k tématu: Honda Accord - nová a úsporná

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 13:18, RE: Jezdit úsporně
Riccardo posted by:
Petře, ty nízké průměry dokazují, že máte zbytečně velký pud sebezáchovy. Accord není žádná srágorka, to musíte pořádně prohnat ... !
Ono to v běžném provozu, zejména po Praze a okolí nelze (okruh II.). Jinak samozřejmě Accord byl pořádně vyzkoušen i na opuštěných komunikací, přesto se spotřeba držela "při zemi".
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 13:19, RE: Ad příspěvek v 10:53 (15.9.)
zigi posted by:
Já si tady na nic nehraju a opravdu nemám zapotřebí zkoušet všechny vozy co jsem vypsal. Čerpám pouze z kdejakých článků a postřehů po internetu a z reality, ale opravdu jsem jel jen ve starší C5, starším Mondeu, starším Passatu B5 facelift, netoužím jezdit v kdejaké novince, nekupuju nová auta
Taky jsem šetřivý člověk a taky si neumím vydělat na nové auto střední třídy každé 2 roky a taky jezdím v ojetině. Konečně je tu někdo, kdo si nemůže koupit auto jaké chce, jako ostatní diskutéři.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 13:20, RE: WOW!
anonym posted by:
tak to koukam jako puk a skoro se mi nechce verit ... s klidnou nohou ala Economy RUN jezdit za 7, v prumeru nad 8 (za tolik jezdim v soucasnosti s 2.0) ... to je nadhera ... jelikoz mam japonce v benzinu rad tak uz ted se tento Accord dostava do hledacku na pristi ojetinu, kterou budu porizovat. Hosi v Honde proste umej!!!
isis2000
Přesně tak, mám rád Hondu protože jde jiným směrem než ostatní automobilky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 13:43, RE: Ad příspěvek v 10:53 (15.9.)
anonym posted by:
Tohle není hloupoučký, to je dokonce HLOUPÝ příspěvek! Accord (minulý) s motorem 2.4 skončil při mém posledním výběru a koupi auta na druhém místě (a proto mne tak zaskočil ten test!).
PS: Ještě jednou čtu váš příspěvek a on je opravdu nesmyslný a snad jste ani pořádně nečetl co jsem napsala, prostě šlehnout, urazit, nepodepsat, zmizet. Jste na sebe "hrdý"?
Kylie
Vážená,můj zaměstnavatel koupil C5 2,2HDI na své pobočky,tj. 6ks a několik C5 na centrálu v Praze.Bylo to šlápnutí vedle.Na všech autech se vyskytovaly závady.U nás na pob. únik kapaliny z hydraoliky,zkrat na kabeláži,popelník se nedal zavřít,nefunkční přepínání blinkrů-komplet výměna ,elektronika si žila svým životem,na jiné pob. výměna řídicí jednotky-motor ztrácel výkon.Všude problémy s elektronikou.Po pětiletém provozu všechny prodány.Firma vystřídala hodně aut od omeg B,oktávek,superb až po passaty a nejvíce problému bylo s C5.Totální úlet.Lituji lidi,kteří se chtnou Vaší chvály na C5 a pak z ní budou nešťatní.Blbnete jim hlavy.Propad cen u tohoto auta není náhodný.Kde je kvalita,drží se i cena.Firma byla ráda,když se jich zbavila.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 13:48, RE: Ad příspěvek v 10:53 (15.9.)
Petr - TipCars.com posted by:
Dobrý den,
mohla byste mi napsat, co Vám v Subaru umřelo za motor, popř. co bylo příčinou? Díky moc.

Jinak brzy se zde dočkáte testu nové C5.
V Subaru Legacy 2,5 litr (automatická převodovka) mi ještě v záruce (už si nepamatuji přesně km - přes 30 000?) začal jemně, opravdu velmi nenápadně "zlobit" motor. Jízdní vlastnosti, tedy výkon byl (působil) v pořádku, ani spotřeba se nezměnila, jen chod byl (ne špatný, to ne) maličko "jiný". V servisu museli vyměnit část motoru (tehdejší cena byla, pokud se pamatuji, něco přes 100 000 kč) a řekli mi, že šlo o výrobní vadu. Omlouvám se, že vám neřeknu víc, ale jediné co si pamatuji, že onen "blok motoru" musel být objednán a snad týden trvalo, než jej sem ze Švýcarska dovezli, bylo to děláno zde v česku v Subaru na konci plzeňské dálnice. Trochu se stydím, že vám nemohu říci podobnosti, ale byl to tehdy takový šok, že jsem to úplně potlačila a "nechtěla" nic vědět slyšet (zkusím se ještě zeptat manžela, jestli by nevěděl o co šlo konkrétně)
Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 14:06, RE: Ad příspěvek v 10:53 (15.9.)
anonym posted by:
Vážená,můj zaměstnavatel koupil C5 2,2HDI na své pobočky,tj. 6ks a několik C5 na centrálu v Praze.Bylo to šlápnutí vedle.Na všech autech se vyskytovaly závady.U nás na pob. únik kapaliny z hydraoliky,zkrat na kabeláži,popelník se nedal zavřít,nefunkční přepínání blinkrů-komplet výměna ,elektronika si žila svým životem,na jiné pob. výměna řídicí jednotky-motor ztrácel výkon.Všude problémy s elektronikou.Po pětiletém provozu všechny prodány.Firma vystřídala hodně aut od omeg B,oktávek,superb až p...
Nemohu posoudit zda je váš příspěvek pravdivý, ale mé zkušenosti a statistiky (jak TÜV, tak J.D.Power) mluví jinou řečí. Mám v C5 před i novou po faceliftu nejeto vcelku dost kilometrů a netrvdím, že je spolehlivější než Porsche 911, ale mé vlastní zkušenosti odpovídají oněm statisícům vozů ve statistikách, kde je v některých letech hodnocena ve spolehlivosti jako NADpůrměrný vůz, ve některých jako průměr ("nejvtipněji" působí výsledky letošního německého J.D.Power, kde C5 skončila přesně stejně jako za "etalon" považovaný Volkswagen Passat).
Rozhodně nikomu "neblbnu hlavu" to co jsem napsala je pravda a "nebajkařím" ani spolehlivosti ani o spotřebě (což jsem doložila i fotografií po více jak 2000 km a při krátkodobé od posledního tankování bývá spotřeba i výrazně menší - u C5 V6 3.0 spotřebu nejvíce ovlivní "poskakování" po městě).
Zkuste si uvědomit, že naopak VY a vaše zkušenosti se zcela vymykají průměru a statistikám. Vím že před cca čtvrtstoletím byly vozy Citroën nadpůrměrně poruchové, ale poslední ročníky Xantie (její konstrukce a motory jsou s C5 do jisté míry shodné) si stály ve statistikách spolehlivosti dokonce velmi dobře, a C5 rozhodně mezi totální katastrofy (jak se snažíte naznačit) nepatří!
Mimochodem koupě 6ks výrazně nadprůměrného motoru (2x vítěz Engine of the Year) jako služebního vozu je VELMI neobvyklá i v mnohem bohatší státech než je česko v které firmě pracujete? Mohu říci, že v této oblasti mám jistou praxi nejen já, ale i lidé v mém okolí a TAKTO štědrou firmu nikdo z nás nezná! Vyjádření: "na všech autech se vyskytovaly závady" je již dost úsměvné, věta: "únik kapaliny z hydrauliky" je už jen důkaz, že si vymýšlíte. U C5 totiž výrobce (právě proto aby zastavil "šíření, takovýchto vámi předváděných, poplašných zpráv") dává záruku na prvních 5 let a prvních 200 000 km provozu (možná by jste si měl pořídit kontakt v Citroënu ČR - takovýto "masový" problém zde NENÍ zaznamenán - vy jezdíte na servis do zahraničí?). Pokud se vám vůz C5 nelíbí, klidně to napište, na tom není nic špatného, ale takhle hloupě si vymýšlet...
Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 14:11, RE: Ad příspěvek v 10:53 (15.9.)
anonym posted by:
Vážená,můj zaměstnavatel koupil C5 2,2HDI na své pobočky,tj. 6ks a několik C5 na centrálu v Praze.Bylo to šlápnutí vedle.Na všech autech se vyskytovaly závady.U nás na pob. únik kapaliny z hydraoliky,zkrat na kabeláži,popelník se nedal zavřít,nefunkční přepínání blinkrů-komplet výměna ,elektronika si žila svým životem,na jiné pob. výměna řídicí jednotky-motor ztrácel výkon.Všude problémy s elektronikou.Po pětiletém provozu všechny prodány.Firma vystřídala hodně aut od omeg B,oktávek,superb až p...
Vážený, jen proto, že jste u Herbalifu nakoupili C5 a nechovali jste se k nim láskyplně (což k Citroenům musíte, jinak budou zlobit), nehaňte Kyliina Brumlu V6.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 14:11, RE: Spotřeba u 2,4 vítku
Muroň posted by:
Přesně pochopeno . Při úsporném stylu mi to žere 4, při závodění 5,5.
njn, s octávkou na hlínách a s křídlem...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 14:13, RE: Ad příspěvek v 10:53 (15.9.)
anonym posted by:
V Subaru Legacy 2,5 litr (automatická převodovka) mi ještě v záruce (už si nepamatuji přesně km - přes 30 000?) začal jemně, opravdu velmi nenápadně "zlobit" motor. Jízdní vlastnosti, tedy výkon byl (působil) v pořádku, ani spotřeba se nezměnila, jen chod byl (ne špatný, to ne) maličko "jiný". V servisu museli vyměnit část motoru (tehdejší cena byla, pokud se pamatuji, něco přes 100 000 kč) a řekli mi, že šlo o výrobní vadu. Omlouvám se, že vám neřeknu víc, ale jediné co si pamat...
Já vim, to bylo u Emči Freye. Doteďka tam koluje historka o jediném vadném motoru u nově prodaného Subaru v ČR.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 14:14, RE: Spotřeba u 2,4 vítku
anonym posted by:
njn, s octávkou na hlínách a s křídlem...
Nemám octávku, ani hlíny, ani křídlo...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 14:20, RE: Ad příspěvek v 10:53 (15.9.)
Muroň posted by:
Já vim, to bylo u Emči Freye. Doteďka tam koluje historka o jediném vadném motoru u nově prodaného Subaru v ČR.
Ty si z toho legraci děláš, ale ona je to doopravdy pravda!
Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 14:22, RE: Ad příspěvek v 10:53 (15.9.)
Muroň posted by:
Vážený, jen proto, že jste u Herbalifu nakoupili C5 a nechovali jste se k nim láskyplně (což k Citroenům musíte, jinak budou zlobit), nehaňte Kyliina Brumlu V6.
Děkuji za rytíře mého Brumlu ochraňujícího, ale on si opravdu asi jen vymýšlí!
PS: A ano k Brumlovi se chovám láskyplně, to nepopírám
Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 14:25, RE: Ad příspěvek v 10:53 (15.9.)
anonym posted by:
Ty si z toho legraci děláš, ale ona je to doopravdy pravda!
Kylie
Víš jak je tam ta pumpa Avia (za pekárnou)? Dřív jsem tam jezdíval tankovat a s klukama od Emči se bavil. Takže si z toho legraci úplně nedělám.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 14:28, RE: Ad příspěvek v 10:53 (15.9.)
anonym posted by:
Nemohu posoudit zda je váš příspěvek pravdivý, ale mé zkušenosti a statistiky (jak TÜV, tak J.D.Power) mluví jinou řečí. Mám v C5 před i novou po faceliftu nejeto vcelku dost kilometrů a netrvdím, že je spolehlivější než Porsche 911, ale mé vlastní zkušenosti odpovídají oněm statisícům vozů ve statistikách, kde je v některých letech hodnocena ve spolehlivosti jako NADpůrměrný vůz, ve některých jako průměr ("nejvtipněji" působí výsledky letošního německého J.D.Power, kde C5 skončila př...
Pracuji ve státní firmě a ten únik byl na naší pobočce.Škoda,že je to zde veřejné,dal bych Vám klidně kontakt na sebe i na vedoucího autoprovozu.Kdybychom C5 něměli,tak zde ani nepíšu příspevěk,protože bych s tímto autem neměl žádnou zkušenost.Nejsem proti C5 zaujatý,ale u nás se neosvědčily jako služební vozidla.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 14:55, RE: Ad příspěvek v 10:53 (15.9.)
anonym posted by:
Pracuji ve státní firmě a ten únik byl na naší pobočce.Škoda,že je to zde veřejné,dal bych Vám klidně kontakt na sebe i na vedoucího autoprovozu.Kdybychom C5 něměli,tak zde ani nepíšu příspevěk,protože bych s tímto autem neměl žádnou zkušenost.Nejsem proti C5 zaujatý,ale u nás se neosvědčily jako služební vozidla.
Úniky ve veřejné správě se tématicky hodí spíš do jiného diskusního fóra...pracujete ve státní správě nebo samosprávě? Ze státních podniků používá nekoncernová (tu a tam ještě opel či ford) auta jen pošta. Je divné, že by někdo prosadil Citroeny.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 15:04, RE: Ad příspěvek v 10:53 (15.9.)
anonym posted by:
V Subaru Legacy 2,5 litr (automatická převodovka) mi ještě v záruce (už si nepamatuji přesně km - přes 30 000?) začal jemně, opravdu velmi nenápadně "zlobit" motor. Jízdní vlastnosti, tedy výkon byl (působil) v pořádku, ani spotřeba se nezměnila, jen chod byl (ne špatný, to ne) maličko "jiný". V servisu museli vyměnit část motoru (tehdejší cena byla, pokud se pamatuji, něco přes 100 000 kč) a řekli mi, že šlo o výrobní vadu. Omlouvám se, že vám neřeknu víc, ale jediné co si pamat...
Vy jste gayové?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 15:10, RE: Ad příspěvek v 10:53 (15.9.)
anonym posted by:
Vy jste gayové?
Copak se gej nemůže bavit o autech?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 15:16, RE: Ad příspěvek v 10:53 (15.9.)
Muroň posted by:
Víš jak je tam ta pumpa Avia (za pekárnou)? Dřív jsem tam jezdíval tankovat a s klukama od Emči se bavil. Takže si z toho legraci úplně nedělám.
Vím, také jsem tam občas tankovala. Úplně obyčejný benzín, ale zřejmě neředěný. Tak to jsem ráda, že alespoň někdo ví, že si nevymýšlím.
Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 15:24, RE: Natural 98 - je-li možno
anonym posted by:
Moderní motory se samy přizpůsobí potravě jakou mu páníček dává, ale (téměř) vždy se vyplatí ta lepší varianta doporučovaného paliva, neb z ní (většinou) plyne menší spotřeba, klidnější chod motoru a nižší emise.
Kylie
by me zajimalo jestli Kylie je chlap, pac ma pravdu hodne casto :) ale na druhou stranu objem 2,4 a ta spotreba tu samou nebo podobnou ma BMW 3,0 benzin :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 15:33, RE: Ad příspěvek v 10:53 (15.9.)
anonym posted by:
Nemohu posoudit zda je váš příspěvek pravdivý, ale mé zkušenosti a statistiky (jak TÜV, tak J.D.Power) mluví jinou řečí. Mám v C5 před i novou po faceliftu nejeto vcelku dost kilometrů a netrvdím, že je spolehlivější než Porsche 911, ale mé vlastní zkušenosti odpovídají oněm statisícům vozů ve statistikách, kde je v některých letech hodnocena ve spolehlivosti jako NADpůrměrný vůz, ve některých jako průměr ("nejvtipněji" působí výsledky letošního německého J.D.Power, kde C5 skončila př...
Jako ale Kylie nemuzes se ohanet TUV nebot to je STK nase , takze kdyz nekdo jde na stk tak si vetsinou auto necha spravit at projde ne?? proto je to trosku zavadejici. Musi si clovek udelat obrazek sam, nejlepsi jsou dlouhodoby testy treba po deseti letech , jinak se nic objektivniho do cca 5 let rict neda, pac to muze byt nahoda po deseti letech se da rict jak to vsechno bylo .
Majkl
respond
1 2 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.