0
back
 

diskuze k tématu: Accord 7G s benzínem nebo dieselem?

category of topic classification: poradna, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, vše o spotřebě, technické dotazy, japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 10.09.2008 03:28, Výborné rozhodnutí
Honda Accord je skvělý vůz. V mém výběru se dostal do nejužšího výběru (a i když jsem nakonec zvolila jiný model se šestiválcem) a motor 2.4 byl mým favoritem. Vzhledem k mému požadavku na automatickou převodovku jsem byla nucena vypustit velmi povedený diesel 2.2, ale při nadprůměrném nájzdu okolo 30 t. km ročně rozhodně stojí za úvahu (točivý moment je u takovéhoto většího auta dost důležitý). I když pro benzínový čtyřválec lze mít jen slova chvály, právě velký rozdíl v počtu Nm je obrovským plusem dieslu, navíc v kombinaci s nižší spotřebou.
Příjemné rozhodování a ještě příjemnější kilometry s Hondou Accord přeje
Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 10.09.2008 06:19, RE: Výborné rozhodnutí
anonym posted by:
Honda Accord je skvělý vůz. V mém výběru se dostal do nejužšího výběru (a i když jsem nakonec zvolila jiný model se šestiválcem) a motor 2.4 byl mým favoritem. Vzhledem k mému požadavku na automatickou převodovku jsem byla nucena vypustit velmi povedený diesel 2.2, ale při nadprůměrném nájzdu okolo 30 t. km ročně rozhodně stojí za úvahu (točivý moment je u takovéhoto většího auta dost důležitý). I když pro benzínový čtyřválec lze mít jen slova chvály, právě velký rozdíl v počtu Nm je obrov...
No to by platilo kdyby meli stejnou prevodovku ... ale protoze to je benzin tak je vice do lehka, vetsi rozsah otacek, vetsi vykona proto vazena pani ma ve strednich a vyssich otackach na kolech vetsi kroutak nez naftak. Co furt lidi maji s tim vetsim kroutakem? Jako samostatny udaj je k nicemu je potreba znat jeho prubeh (z toho pak plyne vykon) a zprevodovani motoru.

Mazel
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 10.09.2008 07:26, David
50% dalnice? Jestli jezdis svizne (mam napsat hlavne v nemecku?) tak se oplati ta nafta. Prece tahle kara jezdi komfortne (hluk, pohodli atd.) i nad 160 km/h a v takovych rychlostech uz benzin zacina bejt ziznivej.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 10.09.2008 07:50, RE: David
anonym posted by:
50% dalnice? Jestli jezdis svizne (mam napsat hlavne v nemecku?) tak se oplati ta nafta. Prece tahle kara jezdi komfortne (hluk, pohodli atd.) i nad 160 km/h a v takovych rychlostech uz benzin zacina bejt ziznivej.
Při těchto dálničních rychlostech je žíznivý jakýkoliv motor, nejen benzín. Já bych taky spíše volil naftu. Bylo by bláhové si myslet, že s benzínem budete jezdit za 7 l.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 10.09.2008 08:02, Diesel
Dobrý den, kolega v práci Accorda se zmiňovaným dieselem donedávna měl a byl s ním spokojený, při prodeji mělo auto najeto něco kolem 120.000 a závady neřešil, průměrnou spotřebu měl okolo 7,5 litru a to stylem jízdy cihla na plynu. Na druhou stranu do 300.000 kč, jak zní dotaz, dieslového accorda neseženete, i tady na Tipcars jsou v nabídce od 350.000 Kč, nepočítám-li 2 výjimky, ale ty asi budou stát za to, stejně jako všechna auta jejichž cena je podezřele výhodná a vymykající se běžné nabídce....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 10.09.2008 08:11, RE: Diesel
figo posted by:
Dobrý den, kolega v práci Accorda se zmiňovaným dieselem donedávna měl a byl s ním spokojený, při prodeji mělo auto najeto něco kolem 120.000 a závady neřešil, průměrnou spotřebu měl okolo 7,5 litru a to stylem jízdy cihla na plynu. Na druhou stranu do 300.000 kč, jak zní dotaz, dieslového accorda neseženete, i tady na Tipcars jsou v nabídce od 350.000 Kč, nepočítám-li 2 výjimky, ale ty asi budou stát za to, stejně jako všechna auta jejichž cena je podezřele výhodná a vymykající se běžné nabídce....
V tomto článku se projevila novinářská klasika. V době uvedení motoru 2,2ctdi se mohli novináři doslova po..rat blahem. Dnes pan Šikl reálně napíše, že by se motoru do rv 2006 vyhnul kvůli vyššímu hluku a chybějící šestce. Co dodat.
Takže pozor i na dnešní novinářské nadšení z boxer dieslu subaru. V reálu bych zájemcům doporučil volit opatrný přístup. Nenaletět.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 10.09.2008 08:39, eTeflon-Dobrá volba
Zdravím, já sem měl accorda 5G 2.0i 16V a maximální spokojenost! Kolega má 2.2i V-Tec a neměnil by!! Servis navštěvujeme jen na olej a takové věci!!! Opravdu jsem se až divil!Najezdil jsem s ním cca 100tkm a super! Takže můžu jen a jen doporučit a to s motorem 2.4!! Neberte menší
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 10.09.2008 09:17, RE: Diesel
anonym posted by:
V tomto článku se projevila novinářská klasika. V době uvedení motoru 2,2ctdi se mohli novináři doslova po..rat blahem. Dnes pan Šikl reálně napíše, že by se motoru do rv 2006 vyhnul kvůli vyššímu hluku a chybějící šestce. Co dodat.
Takže pozor i na dnešní novinářské nadšení z boxer dieslu subaru. V reálu bych zájemcům doporučil volit opatrný přístup. Nenaletět.
Nepopírám, že s kolegy novináři mám vždy stejný názor. Po přečtení leckterého tištěného časopisu se nestačím občas divit ... Ale zpět k věci, diesel od Hondy byl v době svého vzniku doslova špičkou, konkurence však nespí a od uvedení už také uběhl nějaký ten rok a motory se stále zlepšují. Ve spojení s "šestistupněm" je i-CTDi výborná volba. Myslím, že stejně tomu bude i v případě novějšího ještě lepšího Boxeru, který v Impreze a Foresteru dostane KONEČNĚ 6 rychlostní. Již teď v Legacy a Outbacku odvádí skvělou práci a osobně ho řadím mezi nejlepší diesely.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 10.09.2008 09:32, RE: Výborné rozhodnutí
anonym posted by:
No to by platilo kdyby meli stejnou prevodovku ... ale protoze to je benzin tak je vice do lehka, vetsi rozsah otacek, vetsi vykona proto vazena pani ma ve strednich a vyssich otackach na kolech vetsi kroutak nez naftak. Co furt lidi maji s tim vetsim kroutakem? Jako samostatny udaj je k nicemu je potreba znat jeho prubeh (z toho pak plyne vykon) a zprevodovani motoru.

Mazel
Větší rozsah otáček by ti byl dobrý kdyby měla ta auta stejnou převodovku,ale protože je ten benzin víc do lehka,je ti větší rozsah otáček na prd. Co furt lidi mají s tím větším rozsahem otáček... )
Mazlíček
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 10.09.2008 09:34, RE: Diesel
Petr - TipCars.com posted by:
Nepopírám, že s kolegy novináři mám vždy stejný názor. Po přečtení leckterého tištěného časopisu se nestačím občas divit ... Ale zpět k věci, diesel od Hondy byl v době svého vzniku doslova špičkou, konkurence však nespí a od uvedení už také uběhl nějaký ten rok a motory se stále zlepšují. Ve spojení s "šestistupněm" je i-CTDi výborná volba. Myslím, že stejně tomu bude i v případě novějšího ještě lepšího Boxeru, který v Impreze a Foresteru dostane KONEČNĚ 6 rychlostní. Již teď v Legacy a Outback...
no jo no, prostě je to tak, v době kdy se jedná o novinku to člověk prostě vnímá jinak, než s odstupem času, kdy opět porovnává s nejlepšími v reálném čase, takže Petře máte pravdu, nicméně s velmi korektní připomínkou na kterou jste reagoval se také nedá než souhlasit. Opatrný přístup, nenaletět.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 10.09.2008 09:50, Japonec az na konec!
Volkswagen forever!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 10.09.2008 10:04, RE: Výborné rozhodnutí
anonym posted by:
Větší rozsah otáček by ti byl dobrý kdyby měla ta auta stejnou převodovku,ale protože je ten benzin víc do lehka,je ti větší rozsah otáček na prd. Co furt lidi mají s tím větším rozsahem otáček... )
Mazlíček
To Mazel:Máš pravdu.
No taky asi půjdu do 2,4.Teď mám doma ještě 2,2 5G a má nalítáno necelých 400tis.Je to výroba US,kromě studeného spoje v přístrojovce,kdy blbnul tachometr nevím o závadě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 10.09.2008 10:20, RE: Japonec az na konec!
anonym posted by:
Volkswagen forever!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 10.09.2008 10:27, RE: Výborné rozhodnutí
anonym posted by:
No to by platilo kdyby meli stejnou prevodovku ... ale protoze to je benzin tak je vice do lehka, vetsi rozsah otacek, vetsi vykona proto vazena pani ma ve strednich a vyssich otackach na kolech vetsi kroutak nez naftak. Co furt lidi maji s tim vetsim kroutakem? Jako samostatny udaj je k nicemu je potreba znat jeho prubeh (z toho pak plyne vykon) a zprevodovani motoru.

Mazel
Ze by atmosfera benzin mela lepsi prubeh kroutaku nez turbodiesel?!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 10.09.2008 10:35, Motor 2.0?
Zajímalo by mě, proč pan Šikl vyřadil jako první dvoulitr. Chápu to dobře, že jak 2.0 tak i 2.4 od Hondy jsou skvělé a relativne bezproblémové, ale 2.4 nabízí mnohem víc požitku z jízdy a dynamiky při zanedbatelne vyšší spotřebě proti 2.0?

Mám také jako tazatel příspěvku v hledáčku na prvním místě Hondu 7G a to v provedení kombi. Osobně bych preferoval 2.4ku, ale vadí mi, že většina je s automatem, s manuálem naopak je jich jak šafránu a to i na německých serverech. Motor 2.0 je naopak v 95% s manuální převodovkou.

respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 10.09.2008 11:22, RE: Japonec az na konec!
anonym posted by:
Volkswagen forever!
Tohle může napsat jen člověk který autům nerozumí a slyšel to v hospodě nebo pták který chce provokovat Btw. ano japonec odejde až nakonec...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 10.09.2008 11:23, RE: Motor 2.0?
anonym posted by:
Zajímalo by mě, proč pan Šikl vyřadil jako první dvoulitr. Chápu to dobře, že jak 2.0 tak i 2.4 od Hondy jsou skvělé a relativne bezproblémové, ale 2.4 nabízí mnohem víc požitku z jízdy a dynamiky při zanedbatelne vyšší spotřebě proti 2.0?

Mám také jako tazatel příspěvku v hledáčku na prvním místě Hondu 7G a to v provedení kombi. Osobně bych preferoval 2.4ku, ale vadí mi, že většina je s automatem, s manuálem naopak je jich jak šafránu a to i na německých serverech. Motor 2.0 je naopak v 95% ...
Dvoulitr samozřejmě pro Accord stačí, ale nelze od něj očekávat žádné zázraky. Pokud srovnáme spotřebu, rozdíl nebude velký. Dva-čtyřka je díky 6MT velmi úsporná.

S automatem bohužel větší osobní zkušenost v Accordu nemám (maximálně tak v Hondě Legend).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 10.09.2008 11:38, RE: Motor 2.0?
Petr - TipCars.com posted by:
Dvoulitr samozřejmě pro Accord stačí, ale nelze od něj očekávat žádné zázraky. Pokud srovnáme spotřebu, rozdíl nebude velký. Dva-čtyřka je díky 6MT velmi úsporná.

S automatem bohužel větší osobní zkušenost v Accordu nemám (maximálně tak v Hondě Legend).
S Accordem jsem jel jenom jednou, byl to ten o generaci zpátky. A měl právě dvoulitr. Spotřeba kolem sedmi litrů i po městě, úžasně kultivovaný, úžasně tichý. Ve všech režimech.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 10.09.2008 11:53, RE: Motor 2.0?
anonym posted by:
Zajímalo by mě, proč pan Šikl vyřadil jako první dvoulitr. Chápu to dobře, že jak 2.0 tak i 2.4 od Hondy jsou skvělé a relativne bezproblémové, ale 2.4 nabízí mnohem víc požitku z jízdy a dynamiky při zanedbatelne vyšší spotřebě proti 2.0?

Mám také jako tazatel příspěvku v hledáčku na prvním místě Hondu 7G a to v provedení kombi. Osobně bych preferoval 2.4ku, ale vadí mi, že většina je s automatem, s manuálem naopak je jich jak šafránu a to i na německých serverech. Motor 2.0 je naopak v 95% ...
Sohlasím s autorem článku v jeho zmínce o motoru 2.0 (z konkrétní zkušenosti mohu potvrdit, že jedou-li v autě tři dospělí je rozdíl mezi 2.0 a 2.4 citelný - a v bazarových cenách by takový rozdíl být nemusel). Není to špatný motor, to v žádném případě, ale do auta velikosti a váhy Accordu patří podle mého názoru alespoň ona 2.4 benzín a byť nejsem fanynka dieslů, možná je nejlepší variantou dokonce ona (právem) chválená nafta 2.2 (a ano, úplně "nej" by zřejmě bylo připlatit a najít kousek PO faceliftu).
Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 10.09.2008 11:54, RE: Motor 2.0?
anonym posted by:
S Accordem jsem jel jenom jednou, byl to ten o generaci zpátky. A měl právě dvoulitr. Spotřeba kolem sedmi litrů i po městě, úžasně kultivovaný, úžasně tichý. Ve všech režimech.
7l po meste s 2.0 je blbost. Prumer je mezi 8,5-9l a po meste spis 9-9,5l. Nejmensi prumer 7,5l mimo mesto. Motor je to sqelej,ale zazraky neumi )) Jinak od ostatnich Hondaku vim, ze rozdil v prumerne spotrebe 2.0 a 2.4 je oprqvdu maly, cca 0,5 az max 1l/100km.
respond
1 2 3 4




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.