0
back
 

diskuze k tématu: Lidé šetří, do servisů si vozí vlastní náhradní díly

category of topic classification: německá vozidla, francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.08.2012 08:22, Kdo se diví?
Se nedivte, když si Ford účtuje za gumovou manžetu přes homokloub 2200 Kč a kvalitativně srovnatelná se dá pořídit za 400 Kč. Nebo plynokapalinová vzpěra u Forda za 1500 a na volném trhu do 400. Vodní čerpadlo od Forda za 3700 a od Valea za 1500 a lze koupit Bugatti za 1200, a to jsou ceny v kamených prodejnách. Na netu je to ještě jinak.
Ale zase musím uznat, že opotřebitelné díly má Ford za dobré ceny, abych úplně nekřivdil. Nedávno měli akci výměna předních brzd (kotouče + desky) za 7000 i s prací. To na autorizák není špatný.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.08.2012 09:01, RE: Kdo se diví?
David V posted by:
Se nedivte, když si Ford účtuje za gumovou manžetu přes homokloub 2200 Kč a kvalitativně srovnatelná se dá pořídit za 400 Kč. Nebo plynokapalinová vzpěra u Forda za 1500 a na volném trhu do 400. Vodní čerpadlo od Forda za 3700 a od Valea za 1500 a lze koupit Bugatti za 1200, a to jsou ceny v kamených prodejnách. Na netu je to ještě jinak.
Ale zase musím uznat, že opotřebitelné díly má Ford za dobré ceny, abych úplně nekřivdil. Nedávno měli akci výměna předních brzd (kotouče + desky) za 7000 i ...
Dnes se dají na internetu koupit i kvalitní značkové díly za výborné ceny. Při vyšší ceně
bývá i doprava zdarma. Nakonec i pojišťovny zjišťují, jak je autorizované servisy okrádají a vyhledávají samy levnější autoservisy. Autorizák nepovažuji za to nejlepší, jsou to jen měniči dílů. O klempířině a lakování už nemluvím vůbec, měnily by kvůli škrábanci blatník. Jenže to sype! Takže to dělám stejně. Pokud vím co autu je a co potřebuji, tak si to koupím sám. Hodně znát je to na výměně oleje. Práci, která stojí 250,- Kč klidně zaplatím, olej zlikvidují a nemusím se válet pod autem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.08.2012 09:37, RE: Kdo se diví?
David V posted by:
Se nedivte, když si Ford účtuje za gumovou manžetu přes homokloub 2200 Kč a kvalitativně srovnatelná se dá pořídit za 400 Kč. Nebo plynokapalinová vzpěra u Forda za 1500 a na volném trhu do 400. Vodní čerpadlo od Forda za 3700 a od Valea za 1500 a lze koupit Bugatti za 1200, a to jsou ceny v kamených prodejnách. Na netu je to ještě jinak.
Ale zase musím uznat, že opotřebitelné díly má Ford za dobré ceny, abych úplně nekřivdil. Nedávno měli akci výměna předních brzd (kotouče + desky) za 7000 i ...
Nikdo se nediví. Nový auta se prodávají jen kvůli zdroji příjmů ze servisu (mluvím o malých a středních autech, kterých se prodává drtivá většina).
V 90 letech stála nová Sierra nějakých 750tKč (ano, bylo to bytelný auto, jaký už se dneska nevyrábí), dneska je za tu cenu pomálu MB C, a navíc příjmy vzrostly desetinásobně.
Jasně, rozdíl v řádu stovek procent je trochu moc. Ale na druhou stranu, pokud po mně chce zákazník jen "ruce", práci nedělám, nebo bez záruky (pracuju ve stavebnictví). Tam je to specifický, ještě donedávna bylo zdanění komplet díla DPH 5% oproti materiálu s 20%. Jarmil si klidně zacáloval matroš s DPH (20%), a myslel si, kdovíjak ušetřil...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.08.2012 09:39, RE: Kdo se diví?
David V posted by:
Se nedivte, když si Ford účtuje za gumovou manžetu přes homokloub 2200 Kč a kvalitativně srovnatelná se dá pořídit za 400 Kč. Nebo plynokapalinová vzpěra u Forda za 1500 a na volném trhu do 400. Vodní čerpadlo od Forda za 3700 a od Valea za 1500 a lze koupit Bugatti za 1200, a to jsou ceny v kamených prodejnách. Na netu je to ještě jinak.
Ale zase musím uznat, že opotřebitelné díly má Ford za dobré ceny, abych úplně nekřivdil. Nedávno měli akci výměna předních brzd (kotouče + desky) za 7000 i ...
Jj svatá pravda, až si uvědomí, že lepší opravit 10 aut za cca 1000 kč. než 2 auta za 3000Kč. Některé ceny jsou fakt šílené, viz výměna oleje atd. se dá ušetřit spousta peněz. A navíc doba oprav je už taky za námi, jsou to bohužel jen vyměňovači, např. na mém Mondeu se občas rozblikal blink, verdikt ve Fordu: pane to je běžné to si musíte koupit novou páčku za cca 3000kč. tak jsem to rozdělal a zjistil jsem, že jak jsou na desce vyleptané kontakty, na které byla vrstva maziva, která pak propojila kontakty, a mezi tím to začalo vodit a pak následně to samovolně začalo blikat. Vyčistil jsem to a opravil cca do 20 minut. A tak bych mohl pokračovat dál a dál.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.08.2012 09:56, RE: Kdo se diví?
pavel26 posted by:
Jj svatá pravda, až si uvědomí, že lepší opravit 10 aut za cca 1000 kč. než 2 auta za 3000Kč. Některé ceny jsou fakt šílené, viz výměna oleje atd. se dá ušetřit spousta peněz. A navíc doba oprav je už taky za námi, jsou to bohužel jen vyměňovači, např. na mém Mondeu se občas rozblikal blink, verdikt ve Fordu: pane to je běžné to si musíte koupit novou páčku za cca 3000kč. tak jsem to rozdělal a zjistil jsem, že jak jsou na desce vyleptané kontakty, na které byla vrstva maziva, která pak propojil...
Problem je u znackvoeho servisu, ze treba spousta dilu u nej ani neexistuje jako opravna sada, ale jen jako cely nahradni dil. Pridam vlastni zkusenost. Koupil jsem pred tydnem Mondeo 2006. Elektricke sedacky - kalsicka bolest forda - nejezdi nahoru a dolu. Motorek bezi. Olamalo se PLASTOVE (nechapu kdo ho dela z plastu) ozubene kolecko. Verdikt Forda. Funguje vam motorek? Ano. No tak v tom pripade muzeme vam nabidnout jedine cely mechanizmus sedacky za 22 tis kc. Na Aukru jsem nasel ono kolečko, vyrobene už z kovu a cena 400 kč včetně českého návodu pro blbý a nešikovný i s fotkama postupu práce. Je to třeba kravina, ale proste automobilky casto zapominaji na opravne sady. U mati jsem resil alternator, spatny diodovy mustek. Ford vi co tomu je, ale bohuzel nenabizi nahradni dil. Takze cely altik za 12 tis. Zajel jsem do firmy co dela altiky a cena 1800 material i prace.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.08.2012 10:06, RE: Kdo se diví?
Roman AX posted by:
Dnes se dají na internetu koupit i kvalitní značkové díly za výborné ceny. Při vyšší ceně
bývá i doprava zdarma. Nakonec i pojišťovny zjišťují, jak je autorizované servisy okrádají a vyhledávají samy levnější autoservisy. Autorizák nepovažuji za to nejlepší, jsou to jen měniči dílů. O klempířině a lakování už nemluvím vůbec, měnily by kvůli škrábanci blatník. Jenže to sype! Takže to dělám stejně. Pokud vím co autu je a co potřebuji, tak si to koupím sám. Hodně znát je to na výměně oleje. Práci, ...
Většina autorizovaných servisů klempířské a lakýrnické práce vůbec nedělá- vozí to ke klempíři a lakýrníkovi jinam.... a mechaniky berou bez praxe, protože za to maj nějaký úlevy na daních (když vezmou někoho kdo je nějakou dobu na pracáku), na tom by nebylo až zas tak nic špatnýho, kdyby na ně dohlížel nějaký opravdu zkušený mechanik co by je něco naučil, ale to se moc často nestává- většinou tápou nad kupou servisních manuálů a namátkou zkouší měnit kde co (a pak to zákazník pěkně zaplatí).. Přidám jednu ověřenou historku z nejmenovaného autorizovaného servisu- mechanici vyměnili řídící jednotku, auto stále nejelo, vzal to jiný mechanik a našel problém- prasklá pojistka a špatnej jeden kabel- oprava za pár korun materiál plus ani ne hodinka práce- nicméně zákazník zaplatil i tu novou řídící jednotku, přestože nebyla potřeba.... pochopitelně cena opravy vzrostla na několikanásobek- díky nechci, do autorizovanýho servisu bych si už auto nikdy nedala..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.08.2012 10:33, RE: Kdo se diví?
David V posted by:
Se nedivte, když si Ford účtuje za gumovou manžetu přes homokloub 2200 Kč a kvalitativně srovnatelná se dá pořídit za 400 Kč. Nebo plynokapalinová vzpěra u Forda za 1500 a na volném trhu do 400. Vodní čerpadlo od Forda za 3700 a od Valea za 1500 a lze koupit Bugatti za 1200, a to jsou ceny v kamených prodejnách. Na netu je to ještě jinak.
Ale zase musím uznat, že opotřebitelné díly má Ford za dobré ceny, abych úplně nekřivdil. Nedávno měli akci výměna předních brzd (kotouče + desky) za 7000 i ...
Diví se možná jen prodejci a servisáci nových vozů. (na ojetých se šetří u nás v ČR odjakživa). Přesně jak píšeš. Nekřesťanské ceny většiny orig náhradních dílů, šílené hodinové sazby ( a ať se nevymlouvají na normohodiny, šikovný nezávislý mechanik to zvládne obvykle stejně rychle, ale za méně než poloviční sazbu), často pochybná kvalita práce se závanem zlodějiny. Jediné na čem teď rýžují jsou prodloužené smluvní záruky. Aby o ni člověk nepřišel, musí absolvovat předražené prohlídky s úkony jako: Vizuální prohlídka karoserie za 700 Kč (hyundai ale i jiní), preventivní diagnostika za 500 - litr (u soukromníka i zadara v rámci servisní prohlídky Kč), atd... Další vecí je stále vyšší servisní náročnost (elektronika, elektrika, čidla, DPF, vstřikovače, EGR...) a nižší životnost aut. Sice stojí nové auto o čtvrtinu méně i víc než před 10 lety srovnatelný předchůdce, ale už si na něm ani šikovný motorista neudělá skoro nic sám a jen než se to v servisu oddekluje trvá půl hodiny (např. výměna filtru sání u E46 je --radost-- i pro mechanika). A taky čím větší píčovina, tím víc to stojí. Kamarádovi odpadla lišta masky ze zánovního Focuse. V servisu za ni chtěli přes litr! Kus pochromovaného plastu!? Taky si chtěl dokoupit loketní opěrku - 4000. Nakonec obojí sehnal po vrakáčích asi za 1500... Co dodat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.08.2012 11:00, RE: Kdo se diví?
mufik.martin posted by:
Problem je u znackvoeho servisu, ze treba spousta dilu u nej ani neexistuje jako opravna sada, ale jen jako cely nahradni dil. Pridam vlastni zkusenost. Koupil jsem pred tydnem Mondeo 2006. Elektricke sedacky - kalsicka bolest forda - nejezdi nahoru a dolu. Motorek bezi. Olamalo se PLASTOVE (nechapu kdo ho dela z plastu) ozubene kolecko. Verdikt Forda. Funguje vam motorek? Ano. No tak v tom pripade muzeme vam nabidnout jedine cely mechanizmus sedacky za 22 tis kc. Na Aukru jsem nasel ono kolečko...
Jo, kolečko mám taky olámané, ale ještě jsem to neřešil. Vzal jsem 5-ku imbus, odšrouboval ukotvení toho dlouhého šroubu, který zabírá s tím vylámaným kolem a otáčením nastavil výšku sedačky, která mi vyhovuje. Nicméně je to ve výhledu, jako poslední momentálně nefunkční věc na autě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.08.2012 11:08, RE: Kdo se diví?
petaoldova posted by:
Většina autorizovaných servisů klempířské a lakýrnické práce vůbec nedělá- vozí to ke klempíři a lakýrníkovi jinam.... a mechaniky berou bez praxe, protože za to maj nějaký úlevy na daních (když vezmou někoho kdo je nějakou dobu na pracáku), na tom by nebylo až zas tak nic špatnýho, kdyby na ně dohlížel nějaký opravdu zkušený mechanik co by je něco naučil, ale to se moc často nestává- většinou tápou nad kupou servisních manuálů a namátkou zkouší měnit kde co (a pak to zákazník pěkně zaplatí).. P...
O tom jsem psal už pod jiný článek. Klíčová je správná diagnostika. Se speciálním vercajkem podle manuálu to opravit už umí skoro cvičená opice.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.08.2012 11:08, AF centrum Ostrava
Přidávám jednu perličku. Jedná se o skomírající autosalon a autorizák - často propíraný v diskusích. Tak jako je v určitém ohledu "známé" AAA, tak podobnou pověst má AF centrum. No a teď k té perličce:

Výměna zadních příčných ramen u AR 156. Jsou tam celkém čtyři kusy. JE to takový vrchol techniky. Plechové tyčky U profilu na obou koncích s malým válcovým silentbločíčkem (má to tak plno lepších aut z 90, třeba i Japonci). Oběma silentbloky prochází dlouhý šroub s hustým závitem. Ten upěvňuje rameno na jedné straně k hliníkové nápravničce (fakt je to taková menší skorokrabička) a k těhlici (tlumičové vzpěře). Postup výměny: Zvedneme auto, vyvěsíme kola. Stříkneme nějaký ten black magic na šrouby, pokleme kladívkem a šroubujeme. Vytáhmeme šroub jeden a šroub dva, na druhé straně to samé. Čtyři raménka odpadnou na zem. Žuch. ( zatím pracujeme asi 10 minut). Vezmeme nová raménka do ruky, protáhmeme jejími otvroy a těhlicí nebo nápravnicí šroub, šroubujeme.... (pracujeme asi 20 minut lážo plážo celkového času). Auto položíme na kola, dotáhmene šrouby, mužeme udělat geometrii (v nápravičce jdou dva excentry). A hotovo! Jdem si vypít kávu. Od začátku práce uběhlo 30 minut.

Cena práce u AF? Typne si někdo? Stojí to za to.... (ptal jsem se technika pro jistotu několikrát....)

respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.08.2012 11:13, servisy
Naprosto souhlasím a se soukromým autem to dělám stejně!. Ale mám i pozitivní zkušenost se značkovým servisem a dokoce v Praze. Kolega ma Infiniti G37 Cabrio, dělali přední brzdy(kortouče+desky), zadní desky, olej, všechny filtry, geometrii, desinfekci klimy + kontrolu po 45000km a cena byla 19.000,-. Pro příklad, servisní kontrola Škoda Fabia vpodstatě stejné úkony a naúčtovali si 25.000,-
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.08.2012 11:18, RE: AF centrum Ostrava
gablenz posted by:
Přidávám jednu perličku. Jedná se o skomírající autosalon a autorizák - často propíraný v diskusích. Tak jako je v určitém ohledu "známé" AAA, tak podobnou pověst má AF centrum. No a teď k té perličce:

Výměna zadních příčných ramen u AR 156. Jsou tam celkém čtyři kusy. JE to takový vrchol techniky. Plechové tyčky U profilu na obou koncích s malým válcovým silentbločíčkem (má to tak plno lepších aut z 90, třeba i Japonci). Oběma silentbloky prochází dlouhý šroub s hustým závitem. Ten upěvňuje...
2400 bez DPH
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.08.2012 11:29, RE: Kdo se diví?
petaoldova posted by:
Většina autorizovaných servisů klempířské a lakýrnické práce vůbec nedělá- vozí to ke klempíři a lakýrníkovi jinam.... a mechaniky berou bez praxe, protože za to maj nějaký úlevy na daních (když vezmou někoho kdo je nějakou dobu na pracáku), na tom by nebylo až zas tak nic špatnýho, kdyby na ně dohlížel nějaký opravdu zkušený mechanik co by je něco naučil, ale to se moc často nestává- většinou tápou nad kupou servisních manuálů a namátkou zkouší měnit kde co (a pak to zákazník pěkně zaplatí).. P...
Včera jsem o tom psal - pomalu každej má potřebu se ke všemu, o čem jen zběžně něco zkomolenýho zaslechl, vyjadřovat. Nejde o úlevu na dani, ale příspěvek (dotaci) na mzdu. To je hóóódně velkej rozdíl, navíc cesta k získání takové dotace je velice zdlouhavá a byroktaticky trnitá (jak kdyby to úředníci dávali ze svýho). Ach jo, takhle je to se vším...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.08.2012 11:33, RE: Kdo se diví?
petaoldova posted by:
Většina autorizovaných servisů klempířské a lakýrnické práce vůbec nedělá- vozí to ke klempíři a lakýrníkovi jinam.... a mechaniky berou bez praxe, protože za to maj nějaký úlevy na daních (když vezmou někoho kdo je nějakou dobu na pracáku), na tom by nebylo až zas tak nic špatnýho, kdyby na ně dohlížel nějaký opravdu zkušený mechanik co by je něco naučil, ale to se moc často nestává- většinou tápou nad kupou servisních manuálů a namátkou zkouší měnit kde co (a pak to zákazník pěkně zaplatí).. P...
Přesně tak, autorizáky mají většinou jen automechaniky, ale třeba jen jednoho klempíře a většinou ani to ne. O lakování ani nemluvím. Jenže už tady je prostor k výdělku. Dobrá místní klempírna dělá za 300 - 350 , ale zákazník to platí autorizáku. Nebo to platí pojišťovna. Ten rozdíl je pak i několik stovek za hodinu práce. Pokud je auto pojištěné, tak je to zákazníkovi skoro jedno, je se diví , jak je servis šlechetný a rozdavačný, protože má vyměněnou půlku auta.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.08.2012 11:57, RE: Kdo se diví?
mufik.martin posted by:
Problem je u znackvoeho servisu, ze treba spousta dilu u nej ani neexistuje jako opravna sada, ale jen jako cely nahradni dil. Pridam vlastni zkusenost. Koupil jsem pred tydnem Mondeo 2006. Elektricke sedacky - kalsicka bolest forda - nejezdi nahoru a dolu. Motorek bezi. Olamalo se PLASTOVE (nechapu kdo ho dela z plastu) ozubene kolecko. Verdikt Forda. Funguje vam motorek? Ano. No tak v tom pripade muzeme vam nabidnout jedine cely mechanizmus sedacky za 22 tis kc. Na Aukru jsem nasel ono kolečko...
To je vsechno ten samy problem. Auta nikdo nekupuje, i kdyz jsou levna - lide setri a potom i cena paliva je hodne vysoka. Auta se tedy neprodavaji, musi se zlevnovat? Kde na to vzit penize? Musi se setrit na materialech, navic takove auto vydrzi 4 roky a potom si mas koupit nove. Kde by sme se dopracovali, kdyby ti vydrzelo Mondeo 20 let a sedacka by fungovala jeste na vrakovisti?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.08.2012 12:06, RE: AF centrum Ostrava
David V posted by:
2400 bez DPH
:-O
Tolik stoji jenom geomerie.
Pred rokem jsem nechal mechanika z BestDrive si pohrat s multilikem Focusu, kdyz us se furt musi zabyvat torzskami z Octavie I. No a cekal jsem 1.2 hodiny. Uz uz to pane bude, jen vyckejte.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.08.2012 12:13, RE: Kdo se diví?
Paul posted by:
Diví se možná jen prodejci a servisáci nových vozů. (na ojetých se šetří u nás v ČR odjakživa). Přesně jak píšeš. Nekřesťanské ceny většiny orig náhradních dílů, šílené hodinové sazby ( a ať se nevymlouvají na normohodiny, šikovný nezávislý mechanik to zvládne obvykle stejně rychle, ale za méně než poloviční sazbu), často pochybná kvalita práce se závanem zlodějiny. Jediné na čem teď rýžují jsou prodloužené smluvní záruky. Aby o ni člověk nepřišel, musí absolvovat předražené prohlídky s úkony ja...
Petr-Tipcars: Výměna fitru sání na E46: oddekluje se plast s vrtulkou vedoucí vzduch k filtru. Povolí se dva šrouby držící airbox na kastli. Teď pozor: velký fígl povolí se sponka na plastové trubce ke klapce. Odpojí se kabel vedoucí k váze vzduchu (doufám, že si jej tam pamatuju správně)-může se i nechat, ale pak opatrně, abychom ho neutrhli, váha na něm ve finále pak zůstane viset, což není ideální. Odhákneme airbox ze spodního plastového držáku. Nyní můžeme airbox otočit vzhůru nohama, což také uděláme. Odšroubujeme všechny vruty držící zespodu dekl airboxu, je jich tam hodně. Oddeklujeme, vytáhneme z povolené sponky ke klapce, odcvakneme váhu, vyjmeme váhu z airboxu, opatrně ji někam položíme (zvlášť pokud stále visí na kabelu), vycvakneme kruhový filtr, vyčistíme airbox, dáme nový filtr a jdeme v obráceném gardu zpět. Doufám, že jsem nic nezapomněl...Poprvé hodina a půl, podruhé přibližně půl hodiny...Největší fuška je nasadit airbox zpátky na hadici ke klapce a zároveň ho chytit do spodního plastového držáku. To může chvíli trvat...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.08.2012 12:19, RE: AF centrum Ostrava
gablenz posted by:
Přidávám jednu perličku. Jedná se o skomírající autosalon a autorizák - často propíraný v diskusích. Tak jako je v určitém ohledu "známé" AAA, tak podobnou pověst má AF centrum. No a teď k té perličce:

Výměna zadních příčných ramen u AR 156. Jsou tam celkém čtyři kusy. JE to takový vrchol techniky. Plechové tyčky U profilu na obou koncích s malým válcovým silentbločíčkem (má to tak plno lepších aut z 90, třeba i Japonci). Oběma silentbloky prochází dlouhý šroub s hustým závitem. Ten upěvňuje...
Zvednutí na zvedák 500,-
Demontáž tyček 2 hod á 650,- 1300,-
(tyčky jsou zarostlý, nutno použít autogen)
Plyn autogenu 250,-
Montáž tyček 2 hod á 650,- 1300,-
(odborná práce)
Geometrie Laser 1600,-
--------------------------------------------------------------
Celkem bez DPH 4950,-
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.08.2012 12:25, RE: servisy
eTeflon posted by:
Naprosto souhlasím a se soukromým autem to dělám stejně!. Ale mám i pozitivní zkušenost se značkovým servisem a dokoce v Praze. Kolega ma Infiniti G37 Cabrio, dělali přední brzdy(kortouče+desky), zadní desky, olej, všechny filtry, geometrii, desinfekci klimy + kontrolu po 45000km a cena byla 19.000,-. Pro příklad, servisní kontrola Škoda Fabia vpodstatě stejné úkony a naúčtovali si 25.000,-
a to stojí hodina práce v Infiniti 1750+ daň. jenže mají rozumný normohodiny. já s Infi jezdím ke Koblihovi do Přerova, Průhonice jsou na mě daleko. výměna oleje, filtru+kontrola podvozku za 540,- s DPH. tedy jen za práci. geometrie tam stojí 750 i s daní. nejvíc mě dojali v Praze někde na Chodově, takovej velkej multirychloservis, tuším že A.T.U. nebo tak nějak, pod Eurohotelem za Shellkou u D1 to bylo, jak je DEKRA. geometrie na Maximu-1500,-. je to velký auto pane, dělá se i zadek. blbost, zadek nastavit nejde. o kilometr dál, Nissan Spořilov, za 500+daň.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 30.08.2012 12:47, RE: servisy
tomaskrtek posted by:
a to stojí hodina práce v Infiniti 1750+ daň. jenže mají rozumný normohodiny. já s Infi jezdím ke Koblihovi do Přerova, Průhonice jsou na mě daleko. výměna oleje, filtru+kontrola podvozku za 540,- s DPH. tedy jen za práci. geometrie tam stojí 750 i s daní. nejvíc mě dojali v Praze někde na Chodově, takovej velkej multirychloservis, tuším že A.T.U. nebo tak nějak, pod Eurohotelem za Shellkou u D1 to bylo, jak je DEKRA. geometrie na Maximu-1500,-. je to velký auto pane, dělá se i zadek. blbost, za...
Mě zas dojal přístup značkového servisu VW, který už teda zkrachoval ale i tak..., když jsem koupil VW Caddy a praskla mi blbá žárovka zadním světle. Tak jsem na to světlo koukal a nemohl přijít na to jak se do toho leze, zajel jsem jako že jsem za blba se zeptat do servisu... "joo pane, to si musíte vyplnit zakázkový list!" chvíli jsem koukal jak puk, ale nakonec se do toho světla dostal raději sám, ale přístup servisu místo obyčejné rady mě šokoval...blbá žárovka:o))
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.