0
back
 

diskuze k tématu: Ford Sierra - jaký je stav po 500 tis. km?

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.05.2008 01:31, Sierra
Taky jsem ji mel, v kombiku a s 2,3 D motorem, nalitano mela 683000, kdyz jsem ji prodaval. Absolutne spolehlivy auto, akorat ze na dnesni pomery hrozne liny. Uz ni ale blbe zhavila a kdyz bylo minus 5 a vic, tak chytala velmi spatne. A taky uz zacinala dost rezivet. Jinak jsem s ni nemel jediny problem za celych 300 tisic co jsem ji mel. Olej jsem menil kazdych 10000 a jednou mezi vymenami doleval tak pul litru. Spotreba byla nekde kolem 7 - 7,5 dost po praze. Dalky jela i pod 6. Samo ze v klidu....ono s tim vlastne ani jinak jet neslo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.05.2008 07:38, RE: Sierra
anonym posted by:
Taky jsem ji mel, v kombiku a s 2,3 D motorem, nalitano mela 683000, kdyz jsem ji prodaval. Absolutne spolehlivy auto, akorat ze na dnesni pomery hrozne liny. Uz ni ale blbe zhavila a kdyz bylo minus 5 a vic, tak chytala velmi spatne. A taky uz zacinala dost rezivet. Jinak jsem s ni nemel jediny problem za celych 300 tisic co jsem ji mel. Olej jsem menil kazdych 10000 a jednou mezi vymenami doleval tak pul litru. Spotreba byla nekde kolem 7 - 7,5 dost po praze. Dalky jela i pod 6. Samo ze v klid...
Něco co je čtvrt století staré prostě nemůže být dobré ani náhodou a měli by provoz tak starých aut zakázat . Mám vlastní zkušenost - siera D 2,3 - měl jsem ji v roce 1992 ( ročník už nevím ) a hned jsem se ji zbavil , hrozný šunt a Lada 1500 byla lepší ( tu sem měl možnost používat za min. režimu dlouhodobě ) . Ekologie a bezpečnost jsou dnes někde jinde a tyto auta patří do 80 let .
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.05.2008 11:11, RE: Sierra
anonym posted by:
Něco co je čtvrt století staré prostě nemůže být dobré ani náhodou a měli by provoz tak starých aut zakázat . Mám vlastní zkušenost - siera D 2,3 - měl jsem ji v roce 1992 ( ročník už nevím ) a hned jsem se ji zbavil , hrozný šunt a Lada 1500 byla lepší ( tu sem měl možnost používat za min. režimu dlouhodobě ) . Ekologie a bezpečnost jsou dnes někde jinde a tyto auta patří do 80 let .
Ten motor (blok)z této siery má kořeny v poválečných modelech fordu.Na těžkopádnou sieru je dost slabý a má ještě ventilátor poháněný přímoz klikové hřídele.Jeho výhoda je maximální životnost(najet 800tis.km není velký problém)Daleko lepší byl DOHC-menší spotřeba,větší výkon.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.05.2008 11:20, SierraNAhovno2.3D
Kurevské auto. Měl jsem dlouho faceliftový sedan z roku 1987. Nikdy jsem neviděl (NIKDY) něco tak zrezivělého!!!!!! Rez všude! Všude rez. Všude díry. Díry všude. Karoserie nikde! Spodek auta prakticky neexistoval. Dodnes čumím, že jsem při jízdě nepropadl na cestu. KAmkoli šel zapíchnou šroubovák až do interiéru. Zadní dorazy tlumičů byly jak starý zmuchlaný hrubý papundekl....promačkané. Na čem držely pružiny opravdu nevím. Klobouky tlumičů jak ementál. Spodky dveří úplně pryč. Předek kapoty až do třetiny pryč. Teda jako ono to tam bylo...i s lakem...ale stačilo to rukou nebo šroubovákem odlomit. Přední sklo hrozilo vypadnutím. Kompletní koroze kolem okna. Vnitřek tragický. Všechno upadávalo. Každou chvíli jsem ty modré plastové cvočky chytal do ruky a odkládal do přihrádky. Jednou se mi dokonce zlomil volant. Ta kruhová část. Ale motor fungoval dobře...i když se strašně přehříval. V každém kopci jsem musel stavět a větrat s otevřenou kapotou. No, mám jako prac. auto 17 let starou Vectru...okey...garážovanou...ale to se nedá se Sierrou srovnat. Pořád umožňuje bezpečný provoz a poslední technickou jsem prošel jenom s upozorněním na jeden méně účinný světlomet a trochu zaolejovanou zadní část motoru. Ta Sierra technicky nebyla špatná...ale pánové buzeranti z Fordu trošku pozapoměli na kvalitná stavbu...plechy, antikoroz a další. Takhle zreznuté jsem viděl jenom 30 let staré auto Opel Admiral.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.05.2008 17:05, RE: SierraNAhovno2.3D
anonym posted by:
Kurevské auto. Měl jsem dlouho faceliftový sedan z roku 1987. Nikdy jsem neviděl (NIKDY) něco tak zrezivělého!!!!!! Rez všude! Všude rez. Všude díry. Díry všude. Karoserie nikde! Spodek auta prakticky neexistoval. Dodnes čumím, že jsem při jízdě nepropadl na cestu. KAmkoli šel zapíchnou šroubovák až do interiéru. Zadní dorazy tlumičů byly jak starý zmuchlaný hrubý papundekl....promačkané. Na čem držely pružiny opravdu nevím. Klobouky tlumičů jak ementál. Spodky dveří úplně pryč. Předek kapot...
Zajímavý fakt: Nejvíce zrezlých sráčů je na vrakovištích značky OPEL. V rodině sme měli celkem 7 koplů a kastle kvetla na všech,až sem si myslel,že jsem někde na jarní louce. Dokonce i já se švárou jsme utekly ze značkového servisu OPEL!! Co myslíte,že mame dnes za auta?
ford,ford,ford,audi,nissan a zase ford
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.05.2008 17:58, Sierra x Vectra
Jezdil jsem se Sierrou 2.0 Combi, automat (1990) Celkem tragické vozidlo. Pokud jsem jel přes 100km/hod, spotřeba letěla k 15 litrům. Takže jsem byl celkem slušnou brzdou provozu.
POté následovala Vectra 2.0i (1991), to byla jiná káva, spotřeba do 8 litrů, a to jsem ji nešetřil. Trocha koroze kolem lemů, ale jinak pohodový stroj.
Je ale potřeba zmínit že Sierra je generačně starší auto. Teď mám Focuse TDCi (2003) a ten je zatím bez problémů.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 03.05.2008 00:27, RE: SierraNAhovno2.3D
anonym posted by:
Kurevské auto. Měl jsem dlouho faceliftový sedan z roku 1987. Nikdy jsem neviděl (NIKDY) něco tak zrezivělého!!!!!! Rez všude! Všude rez. Všude díry. Díry všude. Karoserie nikde! Spodek auta prakticky neexistoval. Dodnes čumím, že jsem při jízdě nepropadl na cestu. KAmkoli šel zapíchnou šroubovák až do interiéru. Zadní dorazy tlumičů byly jak starý zmuchlaný hrubý papundekl....promačkané. Na čem držely pružiny opravdu nevím. Klobouky tlumičů jak ementál. Spodky dveří úplně pryč. Předek kapot...
Tak třeba si měl špatný kousek ...
Nicméně perfektně napsané, fakt sem se zasmál :D :D :D
(Všude rez. Všude díry. Díry Všude. Karoserie nikde., atd...)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 03.05.2008 08:34, Palubní deska
Nemí náhodou ta palubní deska (ukazovatel kilometrů) pětimístná?Takže když to auto najezdí stotisíc KM tak se vynuluju a počítá odznova.A ještě bych chtěl říct že jestli majitel měl nějaké zkušenosti s Mercedesy (počítám rok výroby jak ta jeho siera),tak by už nic jiného nechtěl.a ještě dobrá rada na konec:Fordem tam vlakem zpět : )
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 03.05.2008 11:57, RE: Sierra
anonym posted by:
Ten motor (blok)z této siery má kořeny v poválečných modelech fordu.Na těžkopádnou sieru je dost slabý a má ještě ventilátor poháněný přímoz klikové hřídele.Jeho výhoda je maximální životnost(najet 800tis.km není velký problém)Daleko lepší byl DOHC-menší spotřeba,větší výkon.
Motor 2.3 D nemá s poválečným Fordem vůbec nic společného,je to Peugeot Indenor 2304 ccm.Montoval se i do Peugeotu 504.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 03.05.2008 13:25, RE: Sierra
anonym posted by:
Motor 2.3 D nemá s poválečným Fordem vůbec nic společného,je to Peugeot Indenor 2304 ccm.Montoval se i do Peugeotu 504.
...a do volhy
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 03.05.2008 13:27, 2,3 D
Souhlasím, že motoricky je to neskutečný držák a současně nejshnilejší auto jaké se dá na silnicích vidět (vedle starých Fiatů a Opelů). Několik známých ho vlastní a jsou s ním velmi spokojeni. Motor je sice velmi líný (i pro mě, který vlastním Golfa 1,9 D ) a velmi žíznivý, ale nájezd přes 500 000 km mu nedělá žádný problém. Ideální pracant pro nenáročné.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 03.05.2008 17:35, RE: Palubní deska
anonym posted by:
Nemí náhodou ta palubní deska (ukazovatel kilometrů) pětimístná?Takže když to auto najezdí stotisíc KM tak se vynuluju a počítá odznova.A ještě bych chtěl říct že jestli majitel měl nějaké zkušenosti s Mercedesy (počítám rok výroby jak ta jeho siera),tak by už nic jiného nechtěl.a ještě dobrá rada na konec:Fordem tam vlakem zpět : )
jj, počítadlo km je 5-ti místné.
Jako starý forďácký benzínový dvoulitry OHC a DOHC jsou neuvěřitelný držáky, který najedou neuvěřitelný statisíce, takže ty vtipný hlášky bych si nechal od cesty, když se s nima nejezdí furt na plnej kotel, tak v podstatě nemáš šanci ho oddělat a najedeš s ním jako s medvědem dieselem, na rozdíl od ropáků od Forda, to je většinou utrpení a dobrejch kusů moc nebylo a není. Ale je fakt že to hnije neuvěřitelně, mám jeden kus doma a bez údržby by to bylo jak ementál, ale jako musíme brát v potaz, že tak vypadá každý auto, který je 20-let starý, pozink neměl v tý době nikdo, a tyhle káry maj abs, klimu, elektriku, posilovače řízení a je to přeci jen lepší lidovka nebo kára pro mladý než 120-ka.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 03.05.2008 20:27, RE: Palubní deska
anonym posted by:
Nemí náhodou ta palubní deska (ukazovatel kilometrů) pětimístná?Takže když to auto najezdí stotisíc KM tak se vynuluju a počítá odznova.A ještě bych chtěl říct že jestli majitel měl nějaké zkušenosti s Mercedesy (počítám rok výroby jak ta jeho siera),tak by už nic jiného nechtěl.a ještě dobrá rada na konec:Fordem tam vlakem zpět : )
Ad "dobrá rada na konec": ty jsi jistě ve společnosti oblíbený pro svůj smysl pro humor. Uff.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 03.05.2008 20:57, RE: Sierra x Vectra
anonym posted by:
Jezdil jsem se Sierrou 2.0 Combi, automat (1990) Celkem tragické vozidlo. Pokud jsem jel přes 100km/hod, spotřeba letěla k 15 litrům. Takže jsem byl celkem slušnou brzdou provozu.
POté následovala Vectra 2.0i (1991), to byla jiná káva, spotřeba do 8 litrů, a to jsem ji nešetřil. Trocha koroze kolem lemů, ale jinak pohodový stroj.
Je ale potřeba zmínit že Sierra je generačně starší auto. Teď mám Focuse TDCi (2003) a ten je zatím bez problémů.
Také jsem měl Sierru 2.0 automat a moc mě nenadchla,spotřeba mizerná a nejvíc mi vadil hluk,to bylo asi to nejhorší,naopak o korozi jsem téměř nevěděl.Když jsem si to pořídil,překvapilo mě,jak pod moderním vzhledem dřímá předpotopní technika,typická pro Forda v minulých letech,Scorpio bylo vlastně ůplně totéž.Ještě si vzpomínám,že mizerné bylo i topení,ale to mohly být klapky,běžná závada.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 04.05.2008 17:11, Sierra nebyla jako auto určená navěky. Spotřební fordovská klasika.
Sierra v době svého vzniku byla tvarově impozantní auto. Zahájila úplně nový trend v designu aut. Prodávala se i u nás v Tuzexu. Kdo ji měl byl frajer. Po r.1989 se s nimi tady poměrně roztrhl pytel. Kamarád si ji dovezl jako ojetinu r.86 v combi. Když jsem si s tímto autem sjel, tak jsem si řekl, že tohle auto u domu nebude. Vyměnil ještě dvě. Ta poslední byla 2,0 v provedení Ghia, poslední rok výroby před Mondeem asi r. 94. To ale už bylo úplně jiné auto. Vybavené, tiché, opravdu skvělé jízdní vlastnosti.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.05.2008 11:44, RE: Sierra nebyla jako auto určená navěky. Spotřební fordovská klasika.
anonym posted by:
Sierra v době svého vzniku byla tvarově impozantní auto. Zahájila úplně nový trend v designu aut. Prodávala se i u nás v Tuzexu. Kdo ji měl byl frajer. Po r.1989 se s nimi tady poměrně roztrhl pytel. Kamarád si ji dovezl jako ojetinu r.86 v combi. Když jsem si s tímto autem sjel, tak jsem si řekl, že tohle auto u domu nebude. Vyměnil ještě dvě. Ta poslední byla 2,0 v provedení Ghia, poslední rok výroby před Mondeem asi r. 94. To ale už bylo úplně jiné auto. Vybavené, tiché, opravdu skvělé jízdní vlastnosti.
Ano,přesně tak to je se Sierrou.Takový Ford model T v aerodynamické karoserii.Zvenku nadčasová,moderní a krásná,pod kapotou zastaralá technika,hlučná,žíznivá - typický Ford.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.05.2008 12:50, Sierra 2.3 D kombi
Zdravím, již jsem psal příspěvek k jiné recenzi na Forda Sierru, proto nyní jen velice krátce. Vlastním kousek z roku 1988, bílého kombíka, kde jsem 5tým majitelem v ČR, auto bylo kdysi dotaženo z D. Přesto, že je to zde v příspěvcích tolik zatracovaný diesel, mně slouží naprosto příkladně, bez poruch, startuje i v mrazech do - 20 st. C., auto využívám denně na dojezd do práce, denně celkem 50 km, jezdil jsem s ním i do zahraničí a často převážel dva velké psy na výstavy. Přesto, že je bílé,vypadá velice dobře a rzí je napadeno minimálně !!! Pravděpodobně se jedná o auto, ke kterému se všichni majitelé chovali tak jako já a proto i dnes po 20ti letech vypadá skutečně jako auto a ne popelnice. Mnoho šťastně najetých km přeje Vám všem...P:)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.05.2008 13:50, RE: SierraNAhovno2.3D
anonym posted by:
Kurevské auto. Měl jsem dlouho faceliftový sedan z roku 1987. Nikdy jsem neviděl (NIKDY) něco tak zrezivělého!!!!!! Rez všude! Všude rez. Všude díry. Díry všude. Karoserie nikde! Spodek auta prakticky neexistoval. Dodnes čumím, že jsem při jízdě nepropadl na cestu. KAmkoli šel zapíchnou šroubovák až do interiéru. Zadní dorazy tlumičů byly jak starý zmuchlaný hrubý papundekl....promačkané. Na čem držely pružiny opravdu nevím. Klobouky tlumičů jak ementál. Spodky dveří úplně pryč. Předek kapot...
blbe, kdzy jsi koupil sieru nekde vytazenou z rybnika nebo po zaplavach, tak se nediv. Ja mel sieru 10 let jezdil jsem s ni denne zima leto a stala porad venku a kdyz jsem ji prodaval tak mela jen lehce chycene zadni lemy. Za to ted mam felicii, ktera kvete nekukutecne rychym zpusobem,ani se nestacim divit jak se ta rez rychle rozsiruje. ZLATEJ FORD!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.05.2008 14:16, RE: SierraNAhovno2.3D
anonym posted by:
blbe, kdzy jsi koupil sieru nekde vytazenou z rybnika nebo po zaplavach, tak se nediv. Ja mel sieru 10 let jezdil jsem s ni denne zima leto a stala porad venku a kdyz jsem ji prodaval tak mela jen lehce chycene zadni lemy. Za to ted mam felicii, ktera kvete nekukutecne rychym zpusobem,ani se nestacim divit jak se ta rez rychle rozsiruje. ZLATEJ FORD!!!
Hovado, netykej mi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.05.2008 14:55, RE: Sierra
anonym posted by:
Motor 2.3 D nemá s poválečným Fordem vůbec nic společného,je to Peugeot Indenor 2304 ccm.Montoval se i do Peugeotu 504.
Myslel jsem motor co má pisatel recenze:2.0L benzín 8-ventil
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.