0
back
 

diskuze k tématu: Jake benzinove sedmimistne MPV?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla, francouzská vozidla, japonská vozidla, typ vozidla, osobní
LGreg
number of posts7
date of registration20.04.2015
Monday 20.04.2015 17:15, Jake benzinove sedmimistne MPV?
Ahoj, aktualne mam Mazdu premacy r.v. 2002, uz pomalu dosluhuje, tak se poohlizim po necem novem, ale uz jsem dost zoufaly, tak bych vas chtel poprosit o radu.

Moje pozadavky:
Sedmimistne MPV s delenymi zadnimi sedadly - mam 3 deti a potrebuju dozadu narvat tri autosedacky, plus obcas popojizdim i s mymi rodici a ted jezdime dvouma autama, v sedministne verzi by nam stacilo jedno auto.
Najeto do 100 tisic a r.v. od 2009 - myslim, ze starsi auta, ktere maji najeto pod 100 tisic uz jsou podezrela.
Benzin - popojizdim hodne kratke trasy, 2km s prvnim ditetem do skoly, 10km s dalsim do skolky, pak 15km do prace, odpol to samy jeste prolozeny jednou zastavkou na nakupy. Max 2x do mesice delsit trasa 200-400km k pribuznym. Rocne najezdim kolem 20 tisic.

A ted co jsem si vyhlidl:
Ford S-max: shanim delsi dobu ale najit ho v benzinu je peklo na zemi.
Toyota Verso - zatim asi muj nejvetsi favorit, i kdyz se mi zda vevnitr takova stroha...
Ford Galaxy - asi by nebyl spatnej ale uz me to pripada jako dost velkej autobus.
Peugeot 5008 a Citroen Grand C4 Picasso - Nejsem priznivcem francouzskych aut ale ze zoufalstvi uz jsem se koukal i po nich, jsou za lepsi cenu a je jich relativne dost, ale mam trochu pochyby o kvalite ve srovnani s Fordem nebo Toytou.

Co z toho vybrat? Nebo neco uplne jineho? Smeruju spravnym smerem nebo jsem uplne mimo? Diky za kazdou radu!
respond
stréc od piva
number of posts652
date of registration23.11.2007
Monday 20.04.2015 17:29, m a f
kde máte Fiat Freemont (7míst bez příplatkuú a nebo Mazdu 5ku ?
respond
LGreg
number of posts7
date of registration20.04.2015
Monday 20.04.2015 17:49, f a m
Fiat, renault a dacia jsem vyradil z duvodu nespolehlivosti (TUV testy) a Mazda 5 nema delena zadni sedadla
respond
kubesak
number of posts29
date of registration23.09.2013
Monday 20.04.2015 19:28, Touran
Ještě bych Vám doporučil WV Touran v 7 místný verzi. Mám 2 děti a 5 místnou verzi, prostor luxusní a spolehlivost zatím perfektní, najeto 130 tis od novoty. 1.4 TSI jede krásně a spotřeba o litr nižší než 2 litr atmo. Nenechte se rozhodit kecama o tom, že se sype motor. Jediný co je potřeba, tak nechat vyměnit původní sadu rozvodů za modifikovanou a motor je v pohodě - to v případě, že začne po startu chrastit řetěz. Mám podobnej průběh deních jízd jako Vy - nehoním za studena, občas to proženu po dálnici, aby se motor "protáhnul" a vše v pohodě. Řešil jsem koupi MPV se svižným benzínem. Nakonez zůstal v hledáčku SMAX 2.5 turbo a Touran.
respond
Zdeny60
number of posts1247
date of registration08.09.2009
Monday 20.04.2015 19:44, Proč 7 míst???
Táta+máma + 2 děti = 4 místa. Nač 7??? Ale nic proti nikomu....
Jiank moje velmi pozitivní zkušenost z minulého týdne: v Číně mě vozil firemní řidič s MPV značky Buick 3000. Najel jsem tam s ním asi 300km coby zákazník. K věci: V6 3,0i, 5°AT. Auto z roku tuším 2010, na tachu cifra 320.000 - ale mil!!!! Auto tedy najíždí ročně skoro 90.000km. Údajně na převodovku nebylo nikdy šáhnuto mimo výměny oleje, na motoru se dělaly rozvody a klasická údržba. Nicméně - jeli jsem celkem v 6 lidech po dálnici rychlostí mezi 80 - 120km/h dle provozu (který je mimochodem v dopravní špičce úžasný) a spotřeba byla 9,1/100. Uspořádání sedadel bylo 2+2+3, přičemž v prostřední řadě plně elektrická, místa pro nohy daleko víc, než v S-Maxu a x násobně víc, než v Šaranu (kdo má ale rád kolena pod bradou, ten nechť si koupí Šarana))
Za jízdy v autě neskutečný ticho, to je zase úplně jinde proti všem mně známým dodávkám od SMaxe, Šarana či P807. Plná palba - tedy televize, střešní solár, kůže která byla asi opravdu kůží, nikoliv koženkou, jakd eklarují s úspechěm naši dealerští podvodníci, elektrická zadní vrata i oboje boční posuvné zadní dveře- tudíž nástup/výstup je lahůdkou,. navigace, radarový tempomat, prostě parádní koráb, kde člověk vnímal jen bordel kolem dálnice. O jízdě jsem skoro ani nevěděl, kupodivu na rozbitých cestách se auto jen vznášelo, nic nebouchalo, jako u Smaxe ši Šarana, ten z člověka vytřese duši - vím, protože 3 Šrarany jsem jezdil ve firmě a Smax byl jednu dobu kandidiát na další lsužebák, nakonec z toho byl P807 s HDI
Takže Buick - mj. velmi rozšířená značka v Číně, jkak MPV tak osobáky, na mě udělal opravdový velký dojem a klidně bych ho jako rodinné auto, kde není nouze přespat (zadní lavice je vyjímatelná a mezi dvěma zadními by se člověk krásně natáhnul) mohl mít. Opravdu komfotní plně vybavený auto pro pohodlné cestování bez omezení.

Jinak další za mě volba by byla Toyota Sienna, americký model s V6, dá s esehnat i u nás a to je nádhera, kdo chce komfort, tohle je jasná volba, na kterou žádný Smax, šaran nebo nedej bože nějaký Touran nemá nejmenší šanci.Něco jakoé tady tohle: http://www.tipcars.com/toyota-sienna/toyota-sienna-37950191.html

Viděl jsem live a mohu říct - nádhera, v reálu o hodně hezčí, velký parádní vozidlo.

Život je příliš krátký na na to, aby člověk jezdil tuctovkou, jako Smax či Touran a mačkal se, jako v plechovce (Touran) Jídza má být zážitek, ne utrpení
respond
Peťan H
number of posts24
date of registration19.04.2015
Monday 20.04.2015 20:21, RE: Proč 7 míst???
Zdeny60 posted by:
Táta+máma + 2 děti = 4 místa. Nač 7??? Ale nic proti nikomu....Jiank moje velmi pozitivní zkušenost z minulého týdne: v Číně mě vozil firemní řidič s MPV značky Buick 3000. Najel jsem tam s ním asi 300km coby zákazník. K věci: V6 3,0i, 5°AT. Auto z roku tuším 2010, na tachu cifra 320.000 - ale mil!!!! Auto tedy najíždí ročně skoro 90.000km. Údajně na převodovku nebylo nikdy šáhnuto mimo výměny oleje, na motoru se dělaly rozvody a klasická údržba. Nicméně - jeli jsem celkem v 6 lidech po dálnici rychlostí mezi 80 - 120km/h dle provozu (který je mimochodem v dopravní špičce úžasný) a spotřeba byla 9,1/100. Uspořádání sedadel bylo 2+2+3, přičemž v prostřední řadě plně elektrická, místa pro nohy daleko víc, než v S-Maxu a x násobně víc, než v Šaranu (kdo má ale rád kolena pod bradou, ten nechť si koupí Šarana))Za jízdy v autě neskutečný ticho, to je zase úplně jinde proti všem mně známým dodávkám od SMaxe, Šarana či P807. Plná palba - tedy televize, střešní solár, kůže která byla asi opravdu kůží, nikoliv koženkou, jakd eklarují s úspechěm naši dealerští podvodníci, elektrická zadní vrata i oboje boční posuvné zadní dveře- tudíž nástup/výstup je lahůdkou,. navigace, radarový tempomat, prostě parádní koráb, kde člověk vnímal jen bordel kolem dálnice. O jízdě jsem skoro ani nevěděl, kupodivu na rozbitých cestách se auto jen vznášelo, nic nebouchalo, jako u Smaxe ši Šarana, ten z člověka vytřese duši - vím, protože 3 Šrarany jsem jezdil ve firmě a Smax byl jednu dobu kandidiát na další lsužebák, nakonec z toho byl P807 s HDITakže Buick - mj. velmi rozšířená značka v Číně, jkak MPV tak osobáky, na mě udělal opravdový velký dojem a klidně bych ho jako rodinné auto, kde není nouze přespat (zadní lavice je vyjímatelná a mezi dvěma zadními by se člověk krásně natáhnul) mohl mít. Opravdu komfotní plně vybavený auto pro pohodlné cestování bez omezení.Jinak další za mě volba by byla Toyota Sienna, americký model s V6, dá s esehnat i u nás a to je nádhera, kdo chce komfort, tohle je jasná volba, na kterou žádný Smax, šaran nebo nedej bože nějaký Touran nemá nejmenší šanci.Něco jakoé tady tohle: http://www.tipcars.com/toyota-sienna/toyota-sienna-37950191.htmlViděl jsem live a mohu říct - nádhera, v reálu o hodně hezčí, velký parádní vozidlo. Život je příliš krátký na na to, aby člověk jezdil tuctovkou, jako Smax či Touran a mačkal se, jako v plechovce (Touran) Jídza má být zážitek, ne utrpení


Proč 7 míst? - v úvodu dotazu to píše celkem jasně
Je třeba trochu číst a ne jen psát nesmysl zahleděně do sebe.
Nabídka Buicků je mírně řečeno výrazně omezená.
Sienny v dané cenové hladině taky moc nebudou...

Za mě rozhodně S-Max. Galaxyho se neboj - on zas o tolik větší než S-Max není. Takže který zrovna bude pro tebe v lepším stavu a nabídce, tak ho ber.
Jak sám píšeš - benzínových aut je v tomto segmentu málo. Ale najdou se - chce to čas.
20tis/rok - asi se dá i o naftě uvažovat. Nechceš ji z nějakého konkrétního důvodu.
Ptám se jen, že nabídka by pak byla širší. Ne že bych ho nutil.
respond
stréc od piva
number of posts652
date of registration23.11.2007
Monday 20.04.2015 20:31, VW
A co takhle VW Routan ? To je už trochu jiná liga..bohužel v ČR se běžně neprodává
respond
LGreg
number of posts7
date of registration20.04.2015
Monday 20.04.2015 22:02, Diky za prispevky
Diky vsem za prispevky, kazdyho nazoru si cenim, vezmu to postupne:
Kubesak - k VW touran, covece me se nejak ty VW obecne nelibi, ten interier mi vzdycky pripada, ze takhle japonsky auta vypadaly v roce 1987 :D Je to proste rozdil jako kdyz misto obyvaku prijdes do nastrojarny :) Chapu, nemci maji takovej styl. Ale jo, jeste se na nej podivam a vezmu ho do sirsi nabidky. Diky za tip!
Zdeny60 - covece ja psal ze mam tri deti (a mozna jeste neni konec :) ), ale hlavne asi moje chyba, ze jsem neuvedl muj cenovej strop, coz je 300 tisic. A ty tvoje nabidky se blizi mega a jeste bych dal majlant za povinny ruceni a benzin. Ja neziju svuj zivot pro to, abych vsechny svoje penize narval do auta :)
Peťan H. - Naftu nechci hlavne z duvodu, kterej sem psal v uvodni zprave, a to ze vetsinu casu porad popojizdim po trasach do 20-ti km, vetsinou mnohem kratsi. Zato ale jezdim casto, ale porad vypinam motor a startuju, jak magor… ale holt se nakonec ty km nascitaji a na konci roku si taky rikam kde sem tolik km najel, kdyz sem vlastne nikde nebyl :D
Strec od piva - V pristi nabidce cekam bud tank nebo gripen... :))
respond
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Tuesday 21.04.2015 00:27, Verso
My jsme v podobné situaci koupili Verso 1.8 108 kW benzín, ovšem jen 5 místné, S autem jezdí hlavně manželka krátké trasy. Po 11 tkm zatím spokojenost. Spotřeba paliva je neskutečná 6,7L na auto s váhou 1450kg http://www.spritmonitor.de/en/detail/638966.html. Spotřeba oleje nulová. Jinak ad interiér, mně přijde v pohodě. Oproti starší Corolle Verso je to prý pokrok (s tou jsem ale nikdy nejel), zrovna tak i co se týče odhlučnění, viz. např. tato recenze: http://www.vybermiauto.cz/autoblok/clanek/test-toyota-verso

O Mazdě 5 v benzínu jsme krátce uvažovali také, ale bohužel přes velké rozměry to není auto pro rodinu s 3mi dětmi, protože ten rafinovaný prostřední sedák je spíš nouzovka a jeho smysl jsem nějak nepochopil, škoda.
respond
kristian2
number of posts273
date of registration31.03.2015
Tuesday 21.04.2015 07:17, k
jenom si rýpnu nevím co je nespolehlivého na renaultu fiatu nebo dáčii oproti jiným značkák je to otom že musíte natrefit na dobrý kus který ma najeto to co ukazuje a a predchozí majitel se oto trochu staral.každa značka ma svoje mouchy.zkiste fiat doblo v CNG asi bude problem ho v sedmimístnem sehnat v naftě by byl.
respond
Zvirak
number of posts459
date of registration09.09.2012
Tuesday 21.04.2015 07:44, doblo
s doblem (2011) mam zkusenosti. Je v něm více místa než ve výše uvedených, podvozek překvapivě dobrý, 7 místná verze se dělala. Rodině bych to však nedoporučil. Je to takové až moc dodávkovité. Odhlučnění nic moc, komfort nic moc (hlavně sedadla). Je vidět, že doblo je v první řadě pracant.
respond
Kohout Pavel
number of posts65
date of registration28.11.2013
Tuesday 21.04.2015 08:11, RE: Jake benzinove sedmimistne MPV?
Kombinace nájezdu do 100tis. km a ceny do 300.000,- Kč je dost svazující.
Nedávno jsem řešil podobné zadání, a to dvě dětské sedačky vzadu vedle sebe plus místo na kraji pro dospělého. Je potřeba si uvědomit, že ne každé auto, které má vzadu tři sedáky, umožňuje namontovat vedle sebe 3 dětské sedačky, a to z důvodu nemožnosti zapnout pásy, které drží sedačky (Isofix je zpravidla jen na těch krajních sedácích). Dále některá auta, ačkoliv se tváří jako 3místná vzadu, mají homologaci jen na 2 sedačky vzadu. Např. aktuální Zafira. Někdo namítne, proč řešit homologaci, když se tam 3 sedačky vejdou, ale nechci domyslet co by se nedej bože stalo při bouračce. Také záleží, jak staré děti máte a jaké sedačky používáte.

Za mě Galaxy nebo Minulá generace Zafiry-dle prodejce Opelu prý je na 3 sedačky homologovaná a lze ji sehnat za slušné peníze.

Mrkněte na tento článek: http://www.auto.cz/detske-autosedacky-hledame-rodinneho-krale-ktery-zvladne-3-deti-vzadu-72569

respond
Kojot027
number of posts111
date of registration02.01.2011
Tuesday 21.04.2015 08:12, 7 míst
Ahoj, po mé poslední zkušenosti s plnohodnotnými sedmi místy jedině něco jako Chevrolet Grand Voyager. Protože chápu jak je těžké narvat tři dětské sedačky do druhé řady v autě. Řešíme to aktuálně Multivanem r.v. 99. Do klasických EU aut se prostě nevejdou. I když jsme jezdili s Fiat Freemont stejné je Dodge Journey tak po aktivaci 7 míst je mizivý prostor pro bagáž. Takže v sedmi na hory nebo k moři to nedáte. V šesti ano, protože se dá poslední řada sedaček nezávisle na sobě sklopit do podlahy a už tam vznikne velký prostor. Ale pohodlí je neuvěřitelně perfektní. Kam se hrabe Smax nebo Sharan. Ale dal bych si na tyhle auta pozor a to z ohledu bezpečnosti. Když sedí lidi úplně vzadu a nějakej expert do do toho auta pustí třeba na dálnici, nemá se za nima co mačkat a deformační zony jsou mizivé. Protože hlava těchto lidí je cca 25 cm od zadního okna. Ano sedí výš a náraz jde pod ně, ale to platí v případě osobáků. Nás takhle slisovala Toyota Hilux a bylo štěstí že v zadu nikdo nebyl. Sedačky v poslední řadě na maděru VW Touran.. :o(
respond
Valnoha
number of posts322
date of registration03.01.2011
Tuesday 21.04.2015 12:37, rozdily
Rozdíl mezi Galaxy//Smax je na délku pouhých pár cm. Hlavní rozdíl je v tom že Galaxy je v základu 7-mi místný a je tpmu přizpůsoben i tvar kastle. SMax měl třetí řadu za příplatek a díky zkosení kastle je sezení proti Galaxy "nouzovější".
Osobně mám stejnou zkušenost a nakonec jsme skončili u Transportera a Galaxy máme jako druhé auto protože je nám líto ho prodat....
respond
LGreg
number of posts7
date of registration20.04.2015
Wednesday 22.04.2015 09:24, Odpovedi na rekace
Ahoj, opet diky moc za nazory!

Petr S - Presne jak pises, ja mam ted druhou Mazdu a bral bych i dalsi, ale holt se nedela zadna mazda kde by se 3 autosedacky vedle sebe vesly. Nebo o ni aspon nevim. S tou toyotou diky moc za nazor, vidim to podobne a porad je to asi muj nejvetsi favorit.

kristian2 - Letosni TUV repor ut 6-7 let starych auto je Fiat Doblo na 4 miste od konce (za nim uz jsou jen Dacie a Renaulti) a u 4-5 let starych aut je ve spolehlivosti dokonce posledni (podil zavad pres 25% - masakr!). Ma smysl neco dodavat?

Zvirak - ano, presne tak, rad bych neco co vypada spis jako osobni auto nez autobus nebo pickup.

Kouhout Pavel - a prave z tohoto duvodu chci auto, kde jsou zadni sedacky delene. Tam je pak jasne, ze se 3 autosedacky vedle sebe vejdou, a pokud jsou do finale kazda zvlast polohovatelna tak je to bonus navic, ktery taky pomuze v komfortu na zadnich sedadlech. Diky za odkaz na clanek, prectu si.

Kojot027 - No my v 7 nebudeme asi jezdit casto, spis vyjimecne a na kratky vzdalenosti, urcite ne na dovolenou. Ta bezpecnost je urcite dulezita, vim ze prave treba toyota je snad jedno z nevic bezpecnych aut, na druhou stranu z mnou vybranych je nejkratsi a tim padem lidi na tech zadnich sedadlech jsou nejbliz zadnim dverim, takze zde je to na povazenou, jeste se na nad tim zapremyslim, dik za tip.

Valnoha - tak super, tohle jsem treba vubec nevedel a jsou to dalsi body pro Galaxy, diky!

Zatim to teda vypada ze mam dva hlavni favority, a to Toytotu Verso a Ford Galaxy. Ford jde mnohem hur sehnat a dle TUV reportu je i vic poruchovy, priklanim se teda spis k te Toyote… Jaky motor u ni vybrat? Asi spis tu 1.8 nez 1.6 co? Nebo jeste neco uplne jinyho? Nikdo se tedy nevyjadri k tomu Peugeotu 5008 nebo Citroen Grand C4 picasso...
respond
Valnoha
number of posts322
date of registration03.01.2011
Wednesday 22.04.2015 09:47, TUV
Uplne bych se neridil tim co říká nemecky TUV. Muze to byt jedno z vodítek, ale v dulezitosti bych tomu prikladal tak 15%... Svým zpusobem se to da chapat taky jako neschopnost majitele ( mozna i financni neochota) pripravit svpje auto na TUV.
Jinak Toyota Verso je designove dost povedená, ale proti Galaxy myslim bude podstatne mensi. Zálezi na tom jak často plánujete jezdit s plne obsazenym autem.
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Wednesday 22.04.2015 09:48, RE: Touran
kubesak posted by:
Ještě bych Vám doporučil WV Touran v 7 místný verzi. Mám 2 děti a 5 místnou verzi, prostor luxusní a spolehlivost zatím perfektní, najeto 130 tis od novoty. 1.4 TSI jede krásně a spotřeba o litr nižší než 2 litr atmo. Nenechte se rozhodit kecama o tom, že se sype motor. Jediný co je potřeba, tak nechat vyměnit původní sadu rozvodů za modifikovanou a motor je v pohodě - to v případě, že začne po startu chrastit řetěz. Mám podobnej průběh deních jízd jako Vy - nehoním za studena, občas to proženu po dálnici, aby se motor "protáhnul" a vše v pohodě. Řešil jsem koupi MPV se svižným benzínem. Nakonez zůstal v hledáčku SMAX 2.5 turbo a Touran.


Díky za reakci, budu rád, pokud se o Touranu malinko rozepíšete zde: http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost
respond
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Wednesday 22.04.2015 16:34, RE: Odpovedi na rekace
LGreg posted by:
Ahoj, opet diky moc za nazory!Petr S - Presne jak pises, ja mam ted druhou Mazdu a bral bych i dalsi, ale holt se nedela zadna mazda kde by se 3 autosedacky vedle sebe vesly. Nebo o ni aspon nevim. S tou toyotou diky moc za nazor, vidim to podobne a porad je to asi muj nejvetsi favorit.kristian2 - Letosni TUV repor ut 6-7 let starych auto je Fiat Doblo na 4 miste od konce (za nim uz jsou jen Dacie a Renaulti) a u 4-5 let starych aut je ve spolehlivosti dokonce posledni (podil zavad pres 25% - masakr!). Ma smysl neco dodavat?Zvirak - ano, presne tak, rad bych neco co vypada spis jako osobni auto nez autobus nebo pickup.Kouhout Pavel - a prave z tohoto duvodu chci auto, kde jsou zadni sedacky delene. Tam je pak jasne, ze se 3 autosedacky vedle sebe vejdou, a pokud jsou do finale kazda zvlast polohovatelna tak je to bonus navic, ktery taky pomuze v komfortu na zadnich sedadlech. Diky za odkaz na clanek, prectu si.Kojot027 - No my v 7 nebudeme asi jezdit casto, spis vyjimecne a na kratky vzdalenosti, urcite ne na dovolenou. Ta bezpecnost je urcite dulezita, vim ze prave treba toyota je snad jedno z nevic bezpecnych aut, na druhou stranu z mnou vybranych je nejkratsi a tim padem lidi na tech zadnich sedadlech jsou nejbliz zadnim dverim, takze zde je to na povazenou, jeste se na nad tim zapremyslim, dik za tip.Valnoha - tak super, tohle jsem treba vubec nevedel a jsou to dalsi body pro Galaxy, diky!Zatim to teda vypada ze mam dva hlavni favority, a to Toytotu Verso a Ford Galaxy. Ford jde mnohem hur sehnat a dle TUV reportu je i vic poruchovy, priklanim se teda spis k te Toyote… Jaky motor u ni vybrat? Asi spis tu 1.8 nez 1.6 co? Nebo jeste neco uplne jinyho? Nikdo se tedy nevyjadri k tomu Peugeotu 5008 nebo Citroen Grand C4 picasso...


Ad motor u Versa. Spíš bych se klonil k 1.8 108 kW. Ta 1.6-tka je základní motor a podle letáku s 1545kg těžkým autem akceleruje na stovku za 11,7 sekundy. 1.8-čka za 10,4 sec. Navíc v autě vás bude jezdit víc + nějaká zavazadla. Do Versa se ještě dává 1,6 diesel, ale ten je ještě slabší, 0-100 za 12,7 sec.
respond
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Wednesday 22.04.2015 16:51, RE: TUV
Valnoha posted by:
Uplne bych se neridil tim co říká nemecky TUV. Muze to byt jedno z vodítek, ale v dulezitosti bych tomu prikladal tak 15%... Svým zpusobem se to da chapat taky jako neschopnost majitele ( mozna i financni neochota) pripravit svpje auto na TUV.Jinak Toyota Verso je designove dost povedená, ale proti Galaxy myslim bude podstatne mensi. Zálezi na tom jak často plánujete jezdit s plne obsazenym autem.


TUV reporty se částečně řídím. Jedná se o průměry z velkého množství aut a nezdá se mi, že by se majitelé Corolly Verso o auto dobře starali zatímco majitelé dražších Touranů ne. Rozdíl závad 6,6% vs. 18,3% u 6-7 letých už o trvanlivosti těch aut asi dost vypovídá http://www.anusedcar.com/index.php/tuv-report-year-age/2013-6-7/304 A asi těžko můžeme Němce podezřívat z toho, že by statistiky falšovali tak aby poškodili domácí automobilku.
respond
kristian2
number of posts273
date of registration31.03.2015
Wednesday 22.04.2015 22:07, k
zase si rypnu - to je sice hezke co si píše TUV ale stale jsem se nedozvěděl včem že to jsou nespolehlive značky, oproti jiným.To jako že to nikam nedojede nebo ze tomu upadne kolo nebo motor nebo jako včem že je ta nespolehlivost???
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.