0
back
 

diskuze k tématu: Oprava vstřikovačů u Fordu Mondeo TDCi

category of topic classification: poradna, technické dotazy, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.03.2007 15:11, RE: Co vybrat?
mufik.martin posted by:
Dusane proc myslis ze castka za vstriky bude 35 tis? mysis ze prace bude tak draha? Pise se o tom vsude ze repase vstriku 4 tis, takze pak chybi uz jen prace ne? pokud tedy neni i cerpadlo KO
Zdar, máte někdo zkušenost s motrorem 1,8 DURATEC ? Docela by mě zajímala zejména prožnost a halvně spotřeba beznzínu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.03.2007 15:18, RE: Co vybrat?
Šakal posted by:
Zdar, máte někdo zkušenost s motrorem 1,8 DURATEC ? Docela by mě zajímala zejména prožnost a halvně spotřeba beznzínu.
O 1.8 Duratec jsem napsal dve recenze - mrkni na zkusenosti uzivatelu Mondeo z 11.1.06 a 6.12.06. Dle meho nazoru je na tak velke auto slaby, ale nekomu to muze stacit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.03.2007 15:23, Zatím vždy platilo
mufik.martin posted by:
Dusane proc myslis ze castka za vstriky bude 35 tis? mysis ze prace bude tak draha? Pise se o tom vsude ze repase vstriku 4 tis, takze pak chybi uz jen prace ne? pokud tedy neni i cerpadlo KO
...že po při výměně vstřiků se pořádně odvedená oprava s preventivní kontrolou čerpadla (přetěsnění, nové válečky a botičky, když už je rozebrané) vyšplhá na minimálně 40 tisíc Kč. Úvaha o nižších nákaldech TDI má proto reálný základ, ale při stavu 200 tis km a výše dokáží PD jednotky odejít již také, jejich opravy navíc nejsou zcela na spadnutí. TDI vyžaduje výměnu rozvodů, TDCi má navěky řatězy. Olej pro TDI-PD běžně stojí 500 Kč (jasně šedo-černý trh méně) a navíc ho ty motory žerou, kdežto originál forďácký olej je za 195 Kč/l (nevim, kdo je jeho výrobcem, moc jsem mu nevěřil, ale nejsou s ním potíže). Turbodmychadla taktéž odcházejí na TDI-PD daleko více, passaty superby takřka pravidelně po 100 tis km, zejména při provozu na prodloužené servisní intervaly. Naopak mondea na turba skoro vůbec netrpí, a to ani závadami regulace, ani opotřebením - lepší mazání, chlazení, gemoetrická stabilita skříně dmychadla, která je součástí svodů. Závady regulace, u TDI tolik známé, nepřipadají u mondea od 2005 v úvahu již vůbec, protože zde je turbo Garret GT20, u kterého lopatkami hýbe ne pneumatický aktuátor, ale servomotor. A ten je utáhne i kdyby byly nejen zakarbonované, ale třeba i mírně zabetonované. Vzniku tohoto stavu navíc předchází tím, že ve volných chvílích s nimi kmitá.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.03.2007 15:50, RE: Co vybrat?
mufik.martin posted by:
Právě že u mondea je pořizovací cena nafty levnější jak benzinu. Hlavně pokud se jedná o kombi. Jiank časopis Auto Diesel se dá koupit v Rellay trafice, nebo já mám 2,3 a 4 díl, první jsem ohužel prošvihl. Jestli chcete tyto časopisy tak mě kontaktuje na mufik.martin@seznam.cz a dohodneme se
to je holý nesmysl-stačí se podívat tady na nabídku aut a stejný ročník je vždy levnější v benzínu než TDCi(o starém TDDi se bavit nebudu)které jsou nejdražší motorizace.a navíc podle mě ideální motor 2.0 107kw si myslím že je nejlepší volbou pro toto mondeo
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.03.2007 15:51, RE: Co vybrat?
Krkovicka posted by:
O 1.8 Duratec jsem napsal dve recenze - mrkni na zkusenosti uzivatelu Mondeo z 11.1.06 a 6.12.06. Dle meho nazoru je na tak velke auto slaby, ale nekomu to muze stacit.
Krkovičko, tak jsem si to přečetl a moc jsi mě nepotěšil. vypadá to spíše na ten dvoulitr. Ten už by si mohl poradit s tím autem líp, ne? Jinak jsem se docela pobavil, když jsem tam četl ty rychlostní lilmity. Kde komu tam jezdilo auto 240km/h
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.03.2007 17:00, Jiná starost
Řidič kupující ojetinu řeší, jaké probl=my a opravy ho během 3-4 let čekají. Řidič kupující funglovku během té doby řeší, za jakou funglovku ji vymění.No není lepší kupovat funglovky???
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.03.2007 18:23, RE: Co vybrat?
bruno posted by:
dát za to mondeo 200tis. kč a myslet si jak ušetřím s naftovým motorem je tedy asi holá blbost.když mě teda potká tato závada a dám za 4 vstřikovače 4x5800 toje 23200 dále oprava čerpadla-to bude určitě taky přes 20tis.kč plus práce takže se jedná o opravu přes 50000tiskč.spočítejte si kolik by jste museli najet kilometrů aby se vám to auto vyplatilo oproti běžnému benzínu.obě paliva stojí stejně akorád tdci "žere" o 2 litry mín.A pořizovací cena benzínu bude určitě ještě o 40tis.kč menší.
Správně, proto mám Mondeo 2.0 benzín, spotřebu jsem stlačil na 8,3 (70% město) a jsem vysmátý.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.03.2007 20:25, Mondeo 3,0i V6
Nazdar lidi! a co třeba mondeo s benzinovým motorem 3,0i V6?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.03.2007 20:54, RE: Mondeo 3,0i V6
Karel posted by:
Nazdar lidi! a co třeba mondeo s benzinovým motorem 3,0i V6?
Tak to už musí být varžda!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.03.2007 21:03, RE: Jiná starost
edmund posted by:
Řidič kupující ojetinu řeší, jaké probl=my a opravy ho během 3-4 let čekají. Řidič kupující funglovku během té doby řeší, za jakou funglovku ji vymění.No není lepší kupovat funglovky???
Kazdopadne, ja to tak delam a nikdy jsem zadne zavazne poruchy nemusel resit...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 03.03.2007 03:58, Bmw 320d
Sestre minuli tyzden klaklo bmw 320d r.v 2002 nabehane 207tis.km.Tankovane od nova na ARAL,takze neviem ci je to vinou nafty.Oprava v Dingolfingu,vymena cerpadla 2200 Eu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 03.03.2007 04:11, RE: Zatím vždy platilo
Martin Vaculík posted by:
...že po při výměně vstřiků se pořádně odvedená oprava s preventivní kontrolou čerpadla (přetěsnění, nové válečky a botičky, když už je rozebrané) vyšplhá na minimálně 40 tisíc Kč. Úvaha o nižších nákaldech TDI má proto reálný základ, ale při stavu 200 tis km a výše dokáží PD jednotky odejít již také, jejich opravy navíc nejsou zcela na spadnutí. TDI vyžaduje výměnu rozvodů, TDCi má navěky řatězy. Olej pro TDI-PD běžně stojí 500 Kč (jasně šedo-černý trh méně) a navíc ho ty motory žerou, kdežto o...
Ono take zakladem spokojene jizdy s dieselem je nikdy vyrobci neverit, ze existuje neco takoveho jako dlouhy servisni interval.
Vyhodou VW Group jsou lacine nahradni dily, protoze co clovek na auto potrebuje to mu "Pepik co dela ve Skodovce" pronese pres branu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 03.03.2007 05:10, RE: Mondeo 3,0i V6
Karel posted by:
Nazdar lidi! a co třeba mondeo s benzinovým motorem 3,0i V6?
Pokud nemate na mysli STcko, tak je to velice neobvykly motor, protoze se delal az po faceliftu v nevelkem poctu. Na trhu ojetin na nej u nas nenarazite vubec, v Nemecku malokdy. Jinak je to benzin od Forda, takze s nejvetsi pravdepodobnosti bez problemu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 03.03.2007 05:11, RE: Co vybrat?
mufik.martin posted by:
Dusane proc myslis ze castka za vstriky bude 35 tis? mysis ze prace bude tak draha? Pise se o tom vsude ze repase vstriku 4 tis, takze pak chybi uz jen prace ne? pokud tedy neni i cerpadlo KO
Repase neni vzdy mozne, nove stoji tolik kolik bylo uvedeno + prace + DPH a jsem na te castce o ktere jsem psal.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 03.03.2007 05:12, RE: Jiná starost
edmund posted by:
Řidič kupující ojetinu řeší, jaké probl=my a opravy ho během 3-4 let čekají. Řidič kupující funglovku během té doby řeší, za jakou funglovku ji vymění.No není lepší kupovat funglovky???
A nebo ridic funglovky resi mraky problemu a uz se tesi na dalsi hadku v servise. Coz je dnes dost obvykle.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 03.03.2007 12:56, RE: Co vybrat?
bruno posted by:
to je holý nesmysl-stačí se podívat tady na nabídku aut a stejný ročník je vždy levnější v benzínu než TDCi(o starém TDDi se bavit nebudu)které jsou nejdražší motorizace.a navíc podle mě ideální motor 2.0 107kw si myslím že je nejlepší volbou pro toto mondeo
Právě kvůli problémům s TDCi brácha koupil TDDi v Mondeu a motor maká bezproblémově.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 03.03.2007 13:04, Moderní šmejdy
Když to tady čtu, tak si říkám: zlatej komůrkovej diesel v mercedesu!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 03.03.2007 13:50, RE: Moderní šmejdy
Ferda posted by:
Když to tady čtu, tak si říkám: zlatej komůrkovej diesel v mercedesu!
Nebo jeste lepe diesely s primym vstrikem, ale jeste bez Common-Rail nebo PD technologie s turbem bez variabilni geometrie. Vykon uz poskytuji vyssi (i kdyz ne takovy, jako CR nebo PD), spotrebu maji nizkou (nizsi nez CR nebo PD) a prakticky zadne problemy s nimi nejsou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 03.03.2007 15:15, fuj
Toš Fordovy diesely, kapitola sama pro sebe Ale jak vidím tak i ostatní. Tak moderní a drahé auta a tak závažné nedostatky, výrobce by se fakt měl zamyslet a nepuštět na trh neodzkoušené věci.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 03.03.2007 18:19, Motory TDDI
Ráďa posted by:
Toš Fordovy diesely, kapitola sama pro sebe Ale jak vidím tak i ostatní. Tak moderní a drahé auta a tak závažné nedostatky, výrobce by se fakt měl zamyslet a nepuštět na trh neodzkoušené věci.
A jak jsou na tom motory TDDI.Také jsou tak náchylné vstřiky??
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.