0
back
 

diskuze k tématu: Oprava vstřikovačů u Fordu Mondeo TDCi

category of topic classification: poradna, technické dotazy, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.03.2007 07:41, A kolik takové auto vůbec stojí
Je zajimavé, že takováto auta nejsou zrovna levnou záležitostí a trpí takovými hrubými závadami. Nemělo by se to opravdu projevit v jejich užitné ceně? Divím se lidem co to vůbec kupují a ještě machrují jaký mají zahraniční šmejd!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.03.2007 07:44, RE: A kolik takové auto vůbec stojí
František posted by:
Je zajimavé, že takováto auta nejsou zrovna levnou záležitostí a trpí takovými hrubými závadami. Nemělo by se to opravdu projevit v jejich užitné ceně? Divím se lidem co to vůbec kupují a ještě machrují jaký mají zahraniční šmejd!
On neni zrovna velky vyber. Pokud clovek nechce jezdit VW traktorem, tak musi jit do Common Railu a tam je to pak uz prast nebo uhod. A nebo samozrejme akceptovat ponekud vyssi spotrebu benzinu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.03.2007 08:17, díky
Pane Vaculíku, díky za poučnou recenzi, Vaše články je radost číst
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.03.2007 08:49, Co vybrat?
Ještě nedávno bylo možné pořídit Mitsubishi s motorem GDI (přímý vstřik benzínu), jezdím s tím už šestý rok a pokud "nedivočím" je spotřeba mezi 5 - 6 litry na delších trasách, ale je potřeba jet do 120 km/h, případně rovné úseky dálnic okolo 130 km/h. Rekord mám 4.7 l/100 km. Nyní se od této technologie ustupuje. Zbývají jen nejnovější motory s proměnným časováním ventilů, ale už to není ono. Já se s "naftou" a kupou problémů kolem nemůžu smířit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.03.2007 09:04, RE: Co vybrat?
Pavel posted by:
Ještě nedávno bylo možné pořídit Mitsubishi s motorem GDI (přímý vstřik benzínu), jezdím s tím už šestý rok a pokud "nedivočím" je spotřeba mezi 5 - 6 litry na delších trasách, ale je potřeba jet do 120 km/h, případně rovné úseky dálnic okolo 130 km/h. Rekord mám 4.7 l/100 km. Nyní se od této technologie ustupuje. Zbývají jen nejnovější motory s proměnným časováním ventilů, ale už to není ono. Já se s "naftou" a kupou problémů kolem nemůžu smířit.
Prosmvás, technologie tzv. přímého vstřiku benzínu (GDI, FSI, ...atd) nemá žádnou souvislost s proměnným časovýním ventilů.

Technologie GDI se pokud vím v Evropě moc neosvědčila, kvůli sirnatosti zdejšího benzínu -aspoň to psali na internetu takoví pisálkové jako Vaculík checht.

Jinak Vaculíkovská úvaha o 12000,- a výměně auta je zajímavá, ovšem 12000 na to Mondeo stojí jedny nový gumy (buď letní a nebo zimní) a nikdo kvůli tomu vůz nemění.

Taktéž mě fascinují bebaty o možných závadách v řádu 5-15 tisíc - uvědomte si, že do každý ojetiny typu Mondeo narvete na spotřebce (kotouče, gumy, destičky, siletbloky, kapaliny) během velmi krátké doby mnohem víc. Lidí, co by strkali do bazaru auto se 100 % gumama moc nebude.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.03.2007 09:09, RE: Co vybrat?
Pavel posted by:
Ještě nedávno bylo možné pořídit Mitsubishi s motorem GDI (přímý vstřik benzínu), jezdím s tím už šestý rok a pokud "nedivočím" je spotřeba mezi 5 - 6 litry na delších trasách, ale je potřeba jet do 120 km/h, případně rovné úseky dálnic okolo 130 km/h. Rekord mám 4.7 l/100 km. Nyní se od této technologie ustupuje. Zbývají jen nejnovější motory s proměnným časováním ventilů, ale už to není ono. Já se s "naftou" a kupou problémů kolem nemůžu smířit.
a čím by pane františku tak jezdit??třeba fobií HTP??ta samozřejmě žádné závady nemá?Největší sranda je ze škodovkáři!!Tuhle jeden takovej zblblej chudák má fobii r.v.2004 a když jsem se ho ptal zda ten jeho skvost má ABS tak ani nevěděl co to je!!!Protože tito sráči to prostě ani v tomto roce nemají ve výbavě!!Jak říkám simply NEVER!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.03.2007 09:27, Radost číst
Pro takovéhle rady a zkušenosti má smysl chodit na tento sever. Připojuji se k poděkování p. M. Vaculíkovi a redakci přeji: jen houšť a větší kapky!
Pane Vaculíku, ještě z jiného soudku - kde se dá v Praze koupit čas. Auto Diesel? Bývá to problém.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.03.2007 09:39, RE: Co vybrat?
petr posted by:
a čím by pane františku tak jezdit??třeba fobií HTP??ta samozřejmě žádné závady nemá?Největší sranda je ze škodovkáři!!Tuhle jeden takovej zblblej chudák má fobii r.v.2004 a když jsem se ho ptal zda ten jeho skvost má ABS tak ani nevěděl co to je!!!Protože tito sráči to prostě ani v tomto roce nemají ve výbavě!!Jak říkám simply NEVER!!!
dát za to mondeo 200tis. kč a myslet si jak ušetřím s naftovým motorem je tedy asi holá blbost.když mě teda potká tato závada a dám za 4 vstřikovače 4x5800 toje 23200 dále oprava čerpadla-to bude určitě taky přes 20tis.kč plus práce takže se jedná o opravu přes 50000tiskč.spočítejte si kolik by jste museli najet kilometrů aby se vám to auto vyplatilo oproti běžnému benzínu.obě paliva stojí stejně akorád tdci "žere" o 2 litry mín.A pořizovací cena benzínu bude určitě ještě o 40tis.kč menší.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.03.2007 09:42, TDCI
Je to škoda, že commonraily mají takové problémy. Hlavně mondeo patři ve své třídě k tomu nejlepšímu, ale toto mě velmi odrazuje. Ale jak někdo napsal výše, buď TDI a jistota maximálně váhy vzduchu nebo commonrail a riziko vstřikovačů a čerpadla. O závadě turba na TDI nepíšu proto, že u commonrailu odejde taky pokud s tím neumíte jezdit. Takže jak se všude píše TDI nechci protože věčně rozbitá váha a turbo to není pravda. Váha stojí vetší půlku toho, co jene vstřikovač ccca 2500, vstřikovač 4 tis, jenže musíte koupit 4 kusy že ano? Takže 16 tis, pokud máte čerpadlo, které se přidírá, potřebujete repasi čerpadla, takže další tisíce. Chtěl jsem koupit octavii tak 2003 - 4, s nesmrtelným motorem TDI 81k, protože PD nechci, když jsem se svezl v mondeu tak jsem na celé TDI zapoměl a octavii taky. Octavia nabizi mene, ale stoji stejne jako Mondeo, ale u mondea je riziko vstřikovačů 16 tis plus čerpadlo repase. U TDI maximálně váha, protože když nefunguje turbo to poznáte, ale ty vstřiky poznáte až si auto koupíte a zajedete do servisu nechat to změřit. Nevím riziko opravy je velké, stejně jako riziko odcizení octavie. A mazda 6 s naftou je velmi drahá a problémy bude mít taky se vstřikovači, jako každý commorail. Ale první commonrail HDI 80kw ve 406 tomu se problémy nějak vyhly. Kamarád má najeto už 220 tis a zatím jen drobné opravy, ale vstřiky, turbo vše původní. Ono PD technologie už taky není výhra. Jestli TDI tak jedině 66 nebo 81 kw, ty žerou opravdu málo ve srovnání s PD, a commonrail bude žrát vždycky jestě o něco více.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.03.2007 10:05, RE: Co vybrat?
petr posted by:
a čím by pane františku tak jezdit??třeba fobií HTP??ta samozřejmě žádné závady nemá?Největší sranda je ze škodovkáři!!Tuhle jeden takovej zblblej chudák má fobii r.v.2004 a když jsem se ho ptal zda ten jeho skvost má ABS tak ani nevěděl co to je!!!Protože tito sráči to prostě ani v tomto roce nemají ve výbavě!!Jak říkám simply NEVER!!!
Já myslím že daleko větší sranda je třeba s takovými majiteli ojetých Mondeí TDci, - zrovna znám jednoho novopečeného, co jezdí i v zimě na letních a už dost jetých- ty vole 14 litrů za zimáky s diskama, kde bych na to vzal ? To občas až tuhne krev žilách...

Pak samozřejmě následovala přednáška, jak to někde natřel nějaké Fabii HTP (bůhehe) a že do toho výhodně kupuje naftu v místním areálu ZZN, protože je o třicetník levnější než u Benziny.

Na malý nesmělý dotaz co rozvody a vstřikovače jsem se nějak odpovědi nedočkal...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.03.2007 10:12, RE: Co vybrat? to Pavel
Pavel posted by:
Ještě nedávno bylo možné pořídit Mitsubishi s motorem GDI (přímý vstřik benzínu), jezdím s tím už šestý rok a pokud "nedivočím" je spotřeba mezi 5 - 6 litry na delších trasách, ale je potřeba jet do 120 km/h, případně rovné úseky dálnic okolo 130 km/h. Rekord mám 4.7 l/100 km. Nyní se od této technologie ustupuje. Zbývají jen nejnovější motory s proměnným časováním ventilů, ale už to není ono. Já se s "naftou" a kupou problémů kolem nemůžu smířit.
Pavle, Carismu GDI jsem valstnil taky, najel jsem na ni skoro 50.000km a byl jsem s ní nadmíru spokjen. Prodal jsem ji proto, že jsem chtěl LPG a to do GDI nejde. Kamarád ji má teď taky a rovněž je s ní velmi spokojen. Spotřeba jakou píšete sedí, mám stejnou zkušenost. Nejvíc se však musím smát, jak GDI spousta lidí kritizuje (ti co ji nikdy neměli) a tvrdí bláboly o tom, že máme špatný benzín. Takže auto s motorem 1,8 v benzínu jezdí do 6 litrů (jede jako z praku) a ono to prostě nefunguje. Jinak já jsem ti rozuměl, jak to myslíš s tím proměnným časováním ventilů, myslel jsi to jako jinou alternativu benz. motroru. Už se toho totiž nějaký rejpálek chytal.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.03.2007 10:16, RE: TDCI
mufik.martin posted by:
Je to škoda, že commonraily mají takové problémy. Hlavně mondeo patři ve své třídě k tomu nejlepšímu, ale toto mě velmi odrazuje. Ale jak někdo napsal výše, buď TDI a jistota maximálně váhy vzduchu nebo commonrail a riziko vstřikovačů a čerpadla. O závadě turba na TDI nepíšu proto, že u commonrailu odejde taky pokud s tím neumíte jezdit. Takže jak se všude píše TDI nechci protože věčně rozbitá váha a turbo to není pravda. Váha stojí vetší půlku toho, co jene vstřikovač ccca 2500, vstřikovač 4 ti...
Takže co Martine? Co si nakonec koupíš? Ještě včera jsi myslím psal, že to bude Mondeo v šestikvaltu a dneska už to zase není pravda? To Tě tak odradila ta dnešní reportáž o motorech TDci ?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.03.2007 10:25, RE: Co vybrat? to Pavel
Šakal posted by:
Pavle, Carismu GDI jsem valstnil taky, najel jsem na ni skoro 50.000km a byl jsem s ní nadmíru spokjen. Prodal jsem ji proto, že jsem chtěl LPG a to do GDI nejde. Kamarád ji má teď taky a rovněž je s ní velmi spokojen. Spotřeba jakou píšete sedí, mám stejnou zkušenost. Nejvíc se však musím smát, jak GDI spousta lidí kritizuje (ti co ji nikdy neměli) a tvrdí bláboly o tom, že máme špatný benzín. Takže auto s motorem 1,8 v benzínu jezdí do 6 litrů (jede jako z praku) a ono to prostě nefunguje. Jin...
Já jsem jenom citoval...

Ale jinak 100 % souhlas, o šmejdovitosti něčeho (nejedem aut) píšou většinou lidi, kteří o tom nemají ani ánung a slyšeli to od kamaráda.

Unás v práci se nedávno prodávala C8 2,2HDi s cca 185 tis.m. ve velmi slušném stavu -pokud tedy pomineme vrzání, které měla už jako nová. I byl jsem se na to podívat - pochopitelně nějvětší zájem byl mezi těmi nejméně vydělávajícími kolegy (ty vole, to je kára...a to rádyjo a klyma...). I optal jsem se garážmistra, zda se už na autě měnily vstřikovače a taky na přední nápravu (do obojího nikdo nedal ani korunu) a na sadu zimních gum (je, ale sjetá a na rezatých discích) a najednou bylo ticho jako po pěšině.

PS: Skončilo to happyendem - koupil to člověk, co má cca asi 22 hrubého měsíčně - nevím ale za kolik to koupil. Jsem docela zvědav, kde s tímhle příjmem schrastí nějakých 40-50 kolíků na víceméně bežný servis v nejbližší době (nedejbože, aby to nabořil...). Hlavně že si myslí, že vytře zrak sousedům ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.03.2007 10:46, RE: TDCI
mufik.martin posted by:
Je to škoda, že commonraily mají takové problémy. Hlavně mondeo patři ve své třídě k tomu nejlepšímu, ale toto mě velmi odrazuje. Ale jak někdo napsal výše, buď TDI a jistota maximálně váhy vzduchu nebo commonrail a riziko vstřikovačů a čerpadla. O závadě turba na TDI nepíšu proto, že u commonrailu odejde taky pokud s tím neumíte jezdit. Takže jak se všude píše TDI nechci protože věčně rozbitá váha a turbo to není pravda. Váha stojí vetší půlku toho, co jene vstřikovač ccca 2500, vstřikovač 4 ti...
Jo, jo, přesně tak. Poslední solidní přímovstřikový diesel byl opravdu TDi 66 popř. 81 kW s klasickym čerpadlem. Od té doby bych diesel kupoval jen funklovku a po záruce by šel z domu (resp. z garáže). A určitě i u nového bych se pravděpodobně zajímal o Toyotu Avensis, popř. Mazdu 6 či Hondu Accord, ale ta má na můj vkus příliš tvrdý podvozek. Nám průměrným občanům zbývá kupovat benzínové motory. Ono popravdě s dieselem stejně nic neušetříte. O ty dva tři litry na 100km co nafťák ušetří si stejně vybere servis !!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.03.2007 10:50, RE: TDCI
mufik.martin posted by:
Je to škoda, že commonraily mají takové problémy. Hlavně mondeo patři ve své třídě k tomu nejlepšímu, ale toto mě velmi odrazuje. Ale jak někdo napsal výše, buď TDI a jistota maximálně váhy vzduchu nebo commonrail a riziko vstřikovačů a čerpadla. O závadě turba na TDI nepíšu proto, že u commonrailu odejde taky pokud s tím neumíte jezdit. Takže jak se všude píše TDI nechci protože věčně rozbitá váha a turbo to není pravda. Váha stojí vetší půlku toho, co jene vstřikovač ccca 2500, vstřikovač 4 ti...
Prosím vás, to že kamarád najel 220 tisiíc km bez výměny vstřikovačů je sice krásné, ale ony už budou zralé na výměnu. Takže kamarádovo auto je paradoxně větští pastička na peníze, než auto někoho, kdo je už měnil. Tohle platí i třeba o podvozkových dílech....



respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.03.2007 11:07, Jenom tři pumpy?
Tak v textu jsem našel zmínku o aditivovaných palivech v síti Benziny, OMV a Shellu. S Ducatem 2,3 JTD tankuju léta u Essa, tak jsem zvědav, kdy zakukaj vstřikovače u mě. Jinak v reakci na příspěvky výše - jako se člověk musí oblékat, tak holt auto musí občas do servisu. A kdo na to nemá, tak ať jezdí na kole jako třeba Pola. (To se mi to kecá, když mám osobáky v benzínu...)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.03.2007 13:39, RE: Co vybrat?
bruno posted by:
dát za to mondeo 200tis. kč a myslet si jak ušetřím s naftovým motorem je tedy asi holá blbost.když mě teda potká tato závada a dám za 4 vstřikovače 4x5800 toje 23200 dále oprava čerpadla-to bude určitě taky přes 20tis.kč plus práce takže se jedná o opravu přes 50000tiskč.spočítejte si kolik by jste museli najet kilometrů aby se vám to auto vyplatilo oproti běžnému benzínu.obě paliva stojí stejně akorád tdci "žere" o 2 litry mín.A pořizovací cena benzínu bude určitě ještě o 40tis.kč menší.
Právě že u mondea je pořizovací cena nafty levnější jak benzinu. Hlavně pokud se jedná o kombi. Jiank časopis Auto Diesel se dá koupit v Rellay trafice, nebo já mám 2,3 a 4 díl, první jsem ohužel prošvihl. Jestli chcete tyto časopisy tak mě kontaktuje na mufik.martin@seznam.cz a dohodneme se
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.03.2007 13:39, RE: Co vybrat?
Anonym posted by:
Prosmvás, technologie tzv. přímého vstřiku benzínu (GDI, FSI, ...atd) nemá žádnou souvislost s proměnným časovýním ventilů.

Technologie GDI se pokud vím v Evropě moc neosvědčila, kvůli sirnatosti zdejšího benzínu -aspoň to psali na internetu takoví pisálkové jako Vaculík checht.

Jinak Vaculíkovská úvaha o 12000,- a výměně auta je zajímavá, ovšem 12000 na to Mondeo stojí jedny nový gumy (buď letní a nebo zimní) a nikdo kvůli tomu vůz nemění.

Taktéž mě fascinují bebaty o možných závadách v řád...
Ono take tech 12.000Kc je nesmysl. Pokud se vysypou vstriky tak bude castka za opravu nekde kolem 35000Kc a to pozna i lepe vydelavajici jedinec.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.03.2007 13:42, RE: TDCI
Šakal posted by:
Takže co Martine? Co si nakonec koupíš? Ještě včera jsi myslím psal, že to bude Mondeo v šestikvaltu a dneska už to zase není pravda? To Tě tak odradila ta dnešní reportáž o motorech TDci ?
No docela mě to odradilo, četl jsem hodně o prolbémech TDCI, ale všechny tak nějak platily na vozy před faceliftem. Nevím, nevím nechce se mě dát stejné peníze do octavie a TDI. Asi nezbyde nic jiného než to risknout, ale určitě chci auto ze západu, seviska, první majitel. Ten kdo to koupil jako nové za ty prachy asi těžko jezdil šetřit na naftě v JZD
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.03.2007 13:45, RE: Co vybrat?
Dusan posted by:
Ono take tech 12.000Kc je nesmysl. Pokud se vysypou vstriky tak bude castka za opravu nekde kolem 35000Kc a to pozna i lepe vydelavajici jedinec.
Dusane proc myslis ze castka za vstriky bude 35 tis? mysis ze prace bude tak draha? Pise se o tom vsude ze repase vstriku 4 tis, takze pak chybi uz jen prace ne? pokud tedy neni i cerpadlo KO
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.