0
back
 

diskuze k tématu: Ford Mondeo ST220 a první dojmy majitele

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.04.2010 22:07, RE: Poděkování autora
michalst posted by:
Zdravím všechny. Děkuji za slušnou diskuzi pod mojím článkem, poněvadž, upřímně jsem čekal spousty hnidopichů(zejména z řad zakomplexovaných škodovkářů, kteří nedokážou přenést přes srdce že má někdo auto s vyšším výkonem a předjede je), kteří mi budou mojí volbu hanit(Spotřeba, spolehlivost atd.). S těmi dveřmi díky za radu, zatím se zdají být v pohodě, ale pro jistotu je zkusím nějak ošetřit. Jinak co se týče náhradních dílů, tak z toho co jsem zjistil je většina spotřebních dílů jako na klasi...
Taky se divím, že se na Tebe zatím nikdo nesnesl jako sršán, jen mi připadá, jako že Ti to chybí, viz. výraz WV Hnidopich...Proto doufám, že se na tvé rýpání nikdo nechytne a diskuze zůstane ve věcném tónu.
Osobně mám zkušenost s Mondeem rv.2002 96kW TDCi a bylo to skvělé svezení, naštěstí to vozidlo bylo služební a prasklá hlava motoru byla vyměněná ještě v záruce, prý to byla dost častá závada u tohoto motoru..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.04.2010 09:43, RE: Poděkování autora
michalst posted by:
Zdravím všechny. Děkuji za slušnou diskuzi pod mojím článkem, poněvadž, upřímně jsem čekal spousty hnidopichů(zejména z řad zakomplexovaných škodovkářů, kteří nedokážou přenést přes srdce že má někdo auto s vyšším výkonem a předjede je), kteří mi budou mojí volbu hanit(Spotřeba, spolehlivost atd.). S těmi dveřmi díky za radu, zatím se zdají být v pohodě, ale pro jistotu je zkusím nějak ošetřit. Jinak co se týče náhradních dílů, tak z toho co jsem zjistil je většina spotřebních dílů jako na klasi...
Jsem zakomplexovany skodovkar a hrozne me boli u srdce, kdyz vidim, ze nekdo ma auto s vyssim vykonem a s timto me predjede. Na druhou stranu me hreje pocit, ze jezdim s polovicni spotrebou a me auto je spolehlivejsi nez nejaky Ford.
Ne nadarmo se rika Fordem tam a vlakem zpatky.

K tomu Svycarsku - jednou jsem tam byl na zajezde. Je to naaadherna zeme s nejlepsimi lidmi pod sluncem. Jsou spokojeni, stastni a nikde neodhazuji odpadky. Jde videt, ze jsou kus vepredu pred nama.
U nas je to jeste jako v praveku!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.04.2010 09:45, RE: Poděkování autora
Projectigi posted by:
Taky se divím, že se na Tebe zatím nikdo nesnesl jako sršán, jen mi připadá, jako že Ti to chybí, viz. výraz WV Hnidopich...Proto doufám, že se na tvé rýpání nikdo nechytne a diskuze zůstane ve věcném tónu.
Osobně mám zkušenost s Mondeem rv.2002 96kW TDCi a bylo to skvělé svezení, naštěstí to vozidlo bylo služební a prasklá hlava motoru byla vyměněná ještě v záruce, prý to byla dost častá závada u tohoto motoru..
Tak na motory TDCI před faceliftem se sneslo hodně kritiky, ale o prasklé hlavě čtu poprvé. Ne že by se to stát nemohlo, ale rozhodně si nemyslím, že by zařazení mezi časté závady bylo správné.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.04.2010 09:47, RE: Poděkování autora
Krkovicka posted by:
Jsem zakomplexovany skodovkar a hrozne me boli u srdce, kdyz vidim, ze nekdo ma auto s vyssim vykonem a s timto me predjede. Na druhou stranu me hreje pocit, ze jezdim s polovicni spotrebou a me auto je spolehlivejsi nez nejaky Ford.
Ne nadarmo se rika Fordem tam a vlakem zpatky.

K tomu Svycarsku - jednou jsem tam byl na zajezde. Je to naaadherna zeme s nejlepsimi lidmi pod sluncem. Jsou spokojeni, stastni a nikde neodhazuji odpadky. Jde videt, ze jsou kus vepredu pred nama.
U nas je to jeste jako v praveku!
Fordem tam a vlakem zpátky, to je slogan lidí, kteří netuší o čem mluví.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.04.2010 09:49, RE: Poděkování autora
michalst posted by:
Zdravím všechny. Děkuji za slušnou diskuzi pod mojím článkem, poněvadž, upřímně jsem čekal spousty hnidopichů(zejména z řad zakomplexovaných škodovkářů, kteří nedokážou přenést přes srdce že má někdo auto s vyšším výkonem a předjede je), kteří mi budou mojí volbu hanit(Spotřeba, spolehlivost atd.). S těmi dveřmi díky za radu, zatím se zdají být v pohodě, ale pro jistotu je zkusím nějak ošetřit. Jinak co se týče náhradních dílů, tak z toho co jsem zjistil je většina spotřebních dílů jako na klasi...
To vystříkání dveří je snažší v tom, že po domontování tapecírunku se dá dovnitř dobře dostat. A nejlepší je nechat tuto operaci na horké letní dny, kdy se ten ochranný materiál dostane do nejmenších skulin. Ale to už píšu asi věci obecně známé.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.04.2010 10:01, RE: Poděkování autora
Koloss posted by:
Fordem tam a vlakem zpátky, to je slogan lidí, kteří netuší o čem mluví.
Že se na to chytáš, dyť si dělá kozy. První 3 slova stačí na to, aby příspěvek člověk nebral vážně.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.04.2010 10:38, RE: Poděkování autora
David V posted by:
Že se na to chytáš, dyť si dělá kozy. První 3 slova stačí na to, aby příspěvek člověk nebral vážně.
Koloss ma asi kratkou pamet, jinak by vedel, ze ja taky jezdim vlakem zpatky.
Jeste, kdyz se jmenoval Kolodej tak jsme meli vtipnou prestrelku na tema co je lepsi kara - jestli jeho benzinova atmosfera nebo turbonafta.
Ale to uz je davno

Jinac ST220 je dobra volba, ale do petikvaltu bych nesel kvuli vyssi poruchovosti. Se sestikvaltem jsem zajel München - Wien se spotrebou 8.3l dle dotankovani a 140km/h na tempomatu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.04.2010 11:09, RE: Poděkování autora
Krkovicka posted by:
Koloss ma asi kratkou pamet, jinak by vedel, ze ja taky jezdim vlakem zpatky.
Jeste, kdyz se jmenoval Kolodej tak jsme meli vtipnou prestrelku na tema co je lepsi kara - jestli jeho benzinova atmosfera nebo turbonafta.
Ale to uz je davno

Jinac ST220 je dobra volba, ale do petikvaltu bych nesel kvuli vyssi poruchovosti. Se sestikvaltem jsem zajel München - Wien se spotrebou 8.3l dle dotankovani a 140km/h na tempomatu.
Nevybavuji si žádné chronické závady převodovky MTX 75.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.04.2010 11:46, RE: Zimní období
David V posted by:
A ještě musím potvrdit jednu drobnou bolístku, kterou jsem našel, že existuje. V teplotách blízko bodu mrazu a zejména pod ním, mi stávkuje centrál. Odemknout auto šlo zatím na dálku vždycky, ale zamykání na dálku zlobí. Jednu chvíli už to bylo i tak, že jsem musel zamknout klíčem a ještě dálkou, aby se auto zamčelo. Našel jsem, že je to v podstatě znečištěním zámků, tak jsem je různě škvírama promazal (WD+olej ve spreji) a situace se hodně výrazně zlepšila. Stejně tak mě v chladu zlobila klapka...
A ještě jedna chronická záležitost se mi objevila. Odešly mi hlavní silentbloky zadní nápravnice. To je to vrzání, co popisuji ve své recenzi. Není to u Forda úplně nejlevnější, silentbloky samotné stojí cca 600 Kč/kus a jsou 4. Je to poměrně pracné výměna s demontáží nápravnice zakončená geometrií. Doporučují vyměnit všechny, když už se na to šmatá s čímž souhlasím.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.04.2010 11:57, RE: Poděkování autora
David V posted by:
Nevybavuji si žádné chronické závady převodovky MTX 75.
Hmm, ale je to tak
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.04.2010 12:42, RE: Poděkování autora
Krkovicka posted by:
Hmm, ale je to tak
Hm, tak tahle odpověď mě neuspokojuje. Buď řekni v čem jsou rozdíly nebo to tady nemá co dělat. A jestli myslíš facelift obecně, tak ano, jsou tam rozdíly, ale nikde jsem se nedočetl o vyšší spolehlivosti 6q oproti 5q. Uveď zdroj informací pro svoje tvrzení.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.04.2010 12:51, RE: Poděkování autora
Koloss posted by:
To vystříkání dveří je snažší v tom, že po domontování tapecírunku se dá dovnitř dobře dostat. A nejlepší je nechat tuto operaci na horké letní dny, kdy se ten ochranný materiál dostane do nejmenších skulin. Ale to už píšu asi věci obecně známé.
Krkovička: Je mi jasný že máš poloviční spotřebu, ale určitě nemáš pod kapotou 226 koní a neužíváš si plynulého zátahu a nádherného zvuku V6. Když jsem si auto kupoval byl jsem se spotřebou smířen, na druhou stranu mi ale zase nepřipadá 10,5l vzhledem k objemu a výkonu tak hrozný(S podobnou spotřebou jsem jezdil i se starou Xantií 1.8)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.04.2010 12:57, RE: Poděkování autora
Krkovicka posted by:
Koloss ma asi kratkou pamet, jinak by vedel, ze ja taky jezdim vlakem zpatky.
Jeste, kdyz se jmenoval Kolodej tak jsme meli vtipnou prestrelku na tema co je lepsi kara - jestli jeho benzinova atmosfera nebo turbonafta.
Ale to uz je davno

Jinac ST220 je dobra volba, ale do petikvaltu bych nesel kvuli vyssi poruchovosti. Se sestikvaltem jsem zajel München - Wien se spotrebou 8.3l dle dotankovani a 140km/h na tempomatu.
Já jsem si to tak nějak říkal, ale jistej jsem si nebyl. Nebyla to náhodou naše diskuze TDCI versus Duratec?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.04.2010 13:26, RE: Poděkování autora
David V posted by:
Hm, tak tahle odpověď mě neuspokojuje. Buď řekni v čem jsou rozdíly nebo to tady nemá co dělat. A jestli myslíš facelift obecně, tak ano, jsou tam rozdíly, ale nikde jsem se nedočetl o vyšší spolehlivosti 6q oproti 5q. Uveď zdroj informací pro svoje tvrzení.
Ja nevim proc to tak je. Asi ze ty petikvalty byly jeste v predfaceliftove verzi, ktery nebyla uplne vychytana. Zavada prevodovky to zrovna byt nemusi. Nepatral jsem po pricinach, ale dal na doporuceni uzivatelu z nemeckych diskusnich for a petikvalt jsem zavrhl.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.04.2010 13:28, RE: Poděkování autora
Koloss posted by:
Já jsem si to tak nějak říkal, ale jistej jsem si nebyl. Nebyla to náhodou naše diskuze TDCI versus Duratec?
Jakoze ty podradis a ujedes mi? Jo, myslim, ze to byla ona :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.04.2010 13:30, RE: Poděkování autora
Krkovicka posted by:
Hmm, ale je to tak
Já si taky nemyslím, že MTX75 je poruchová. Je to naopak převodovka, která má kořeny už v prvním Mondeu a nejsem si úplně jistý, ale ve spojení s 2.0 Duratecem je stále i v aktuálním Mondeu. Ford není z těch, kteří by problémy neřešili, když se něco nepovede, tak to s faceliftem opraví, nebo to s novou generací skončí.

To není jako u koncernu - HTP i přes známé konstrukční chyby převedené i do nové generace Fabie.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.04.2010 13:32, RE: Poděkování autora
Krkovicka posted by:
Jakoze ty podradis a ujedes mi? Jo, myslim, ze to byla ona :)
Nebylo to jakože ujedu, ale jakože to bude vyrovnané. Jo, to bylo ono.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.04.2010 13:33, RE: Poděkování autora
michalst posted by:
Krkovička: Je mi jasný že máš poloviční spotřebu, ale určitě nemáš pod kapotou 226 koní a neužíváš si plynulého zátahu a nádherného zvuku V6. Když jsem si auto kupoval byl jsem se spotřebou smířen, na druhou stranu mi ale zase nepřipadá 10,5l vzhledem k objemu a výkonu tak hrozný(S podobnou spotřebou jsem jezdil i se starou Xantií 1.8)
Ale jo, obcas si 226koni pod kapotou, plynuly zatah a nadherny zvuk uzivam taky. Myslim, ze ST220 znam trochu lip nez ty po 3tis km ;)

respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.04.2010 13:52, RE: Poděkování autora
Krkovicka posted by:
Ja nevim proc to tak je. Asi ze ty petikvalty byly jeste v predfaceliftove verzi, ktery nebyla uplne vychytana. Zavada prevodovky to zrovna byt nemusi. Nepatral jsem po pricinach, ale dal na doporuceni uzivatelu z nemeckych diskusnich for a petikvalt jsem zavrhl.
Facelift přinesl zlepšení spolehlivosti zejména motorům TDCi ohledně čerpadel a motorům Duratec HE (1.8 a 2.0) ohledně odolnějšího uložení vířivých klapek. Přineslo předmětnou 6q převodovku, zlepšení antikorozní úpravy dveří (není otázka spolehlivosti) a nějaké estetické drobnosti, jako chromovaná mřížka, odlišný tvar mlhovek, zadní lampy ala Mercedes a změny v designu palubní desky - namátkou. Mám za to, že výše uvedené změny na motorech se nedotkly motorů Duratec VE, čili pak mluvíme v podstatě jen o kosmetických záležitostech, které se na spolehlivosti podílí minimálně. Pominu-li náchylnost na korozi, tak mezi Mondei před a pofaceliftovém s motory Duratec VE vyloženě zásadní rozdíly ve spolehlivosti nejsou. Pokud někdo zná další chronická bolavá místa, která facelift zejména u Duratecu VE řeší, samotného mě to zajímá.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.04.2010 14:08, RE: Zimní období
David V posted by:
A ještě jedna chronická záležitost se mi objevila. Odešly mi hlavní silentbloky zadní nápravnice. To je to vrzání, co popisuji ve své recenzi. Není to u Forda úplně nejlevnější, silentbloky samotné stojí cca 600 Kč/kus a jsou 4. Je to poměrně pracné výměna s demontáží nápravnice zakončená geometrií. Doporučují vyměnit všechny, když už se na to šmatá s čímž souhlasím.
Já měl štěstí, že na mém voze to už udělal předchozí majitel, zaznamenáno v servisní knížce.
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.