0
back
 

diskuze k tématu: Ford Mondeo 2.2 TDCi - jaký je při 200 tis. km?

category of topic classification: německá vozidla
Bedulas
number of posts3
date of registration03.03.2015
Tuesday 03.03.2015 15:18, Autor článku
Zdravím chlapi,
cením si vašiich přípěvků,ať už kladných tak negativních.

Níže přikládám dvě videa.. první je s točenou akcelerací a druhé spíše pro oko, jak mi zvučí auto.

Co se týče úpravy auta, tak mám Katoff,EGRoff,sportovní vzduchovlou vložku, výkonější intelcoler a inviduální úpavu softweru, pokud mi někdo ten výkon nevěří, nikomu to neberu, mám to změřené, a váš názor mě prakticky nezajímá. Co se týče akcelerace, tak tuměřenou nemám, ale když jsem sprintoval s několika různýmy auty, říkám.. stovku to má kolem 7mi vteřin,záleží na rozjezdu, protože na 1. a 2. rychlostní stupeň se téměř nedá jet na plný plyn.. buď to totálně tlumí ESP,nebo hrabete pod sebou jámu :)

Videa níže... >>
respond
Bedulas
number of posts3
date of registration03.03.2015
Tuesday 03.03.2015 15:25, RE: Ať slouží
BMW528i posted by:
Těch 185tkm při koupi je celkem úsměvných, ale když všichni tyto km vyžadují tak co.
Spotřeba je udivující pod 8l jsem jezdil i s s BMW525dA a to to byl 6 válec s automatem a těžkou nohou.


...úsměvné kilometry se servisní knížkou a certifikáty...
Spotřeba u mě není vadou, nebo jak jsem tu někde četl čipem,je to tím problémem za volantem a širkýmy nízkoprofilovýmy koly,co přidaly po nazutí z 16tek 0,6L, dokážu jet klidnější jízdou za 5litrů.. ale taková jízda mě nebaví, navíc vělký průměr mi zvedá popojíždění městy..
respond
Bedulas
number of posts3
date of registration03.03.2015
Tuesday 03.03.2015 15:31, Videa
respond
BMW528i
number of posts372
date of registration07.01.2013
Tuesday 03.03.2015 15:53, RE: Ať slouží
Bedulas posted by:
BMW528i posted by:
Těch 185tkm při koupi je celkem úsměvných, ale když všichni tyto km vyžadují tak co.Spotřeba je udivující pod 8l jsem jezdil i s s BMW525dA a to to byl 6 válec s automatem a těžkou nohou.
...úsměvné kilometry se servisní knížkou a certifikáty... Spotřeba u mě není vadou, nebo jak jsem tu někde četl čipem,je to tím problémem za volantem a širkýmy nízkoprofilovýmy koly,co přidaly po nazutí z 16tek 0,6L, dokážu jet klidnější jízdou za 5litrů.. ale taková jízda mě nebaví, navíc vělký průměr mi zvedá popojíždění městy..


Ano úsměvné, ten certifikát je k ničemu, když víš jak se to dá obejít a servisku ti vytisknu a orazím, když bys chtěl ještě jednu. Věř tomu, že to auto nemá 200tkm, ale to je jedno. No pokud je to spotřeba po městě tak ok, ale na kombinaci je to hodně, ale pokud máš vykuchanej kat egr a ještě zavodnickej hříbek co ti bez úpravy přívodu vzduchu ubere asi 2-3k tak to je jasný. já jezdil sčipovaným šestiválcem v automatu kolem 8 a jezdil jsem dost svižně.
respond
mPuma
number of posts47
date of registration05.12.2014
Tuesday 03.03.2015 16:01, Videa
Na videu zrychlení je vidět že za 4000ot auto dost uvadá a už se mu tam moc nelíbí. A zvuk ve druhým videu je prostě strašnej, myslím že by bylo lepší nechat tam standartní výfuk :)
respond
Koloss
number of posts639
date of registration19.09.2008
Tuesday 03.03.2015 16:11, RE: Videa
mPuma posted by:
Na videu zrychlení je vidět že za 4000ot auto dost uvadá a už se mu tam moc nelíbí. A zvuk ve druhým videu je prostě strašnej, myslím že by bylo lepší nechat tam standartní výfuk :)


Dovolím si nesouhlasit - na prvním videu není patrný nějaký protest motoru proti otáčkám nad 4000 a i zátah se jeví plynulý. A zvuk na druhém videu bych sice neoznačil za skvělý, ale na chrocht to nezní zase tak zle a je potřeba vzít v úvahu, že pokud nebude divočit, tak to bude relativně dobré.
respond
mPuma
number of posts47
date of registration05.12.2014
Tuesday 03.03.2015 16:11, Graf z brzdy
Píšeš že to máš změřené, máš graf z brzdy? Zajímal by mě průběh momentu. Z grafu jde posoudit chování motoru mnohem lépe než z pouhých čísel výkonu a momentu, zvášť bez otáček ve kterých se nacházejí. Asi nebudu jediný koho to zajímá.
respond
mPuma
number of posts47
date of registration05.12.2014
Tuesday 03.03.2015 16:17, RE: Videa
Koloss posted by:
mPuma posted by:
Na videu zrychlení je vidět že za 4000ot auto dost uvadá a už se mu tam moc nelíbí. A zvuk ve druhým videu je prostě strašnej, myslím že by bylo lepší nechat tam standartní výfuk :)
Dovolím si nesouhlasit - na prvním videu není patrný nějaký protest motoru proti otáčkám nad 4000 a i zátah se jeví plynulý. A zvuk na druhém videu bych sice neoznačil za skvělý, ale na chrocht to nezní zase tak zle a je potřeba vzít v úvahu, že pokud nebude divočit, tak to bude relativně dobré.


Ochabnutí zátahu nad 4000 je vidět při pohledu na tachometr, kdy auto zrychluje méně než při přeřazení na další rychlost. Uznávám ale, že ochabnutí je o docela dost menší než je běžně u nafty zvykem.

Ke zvuku, mě přijde jakž takž snesitelný zvuk sériové nafty a laďák to určitě vylepšit nemůže.

respond
Koloss
number of posts639
date of registration19.09.2008
Tuesday 03.03.2015 16:19, RE: Graf z brzdy
mPuma posted by:
Píšeš že to máš změřené, máš graf z brzdy? Zajímal by mě průběh momentu. Z grafu jde posoudit chování motoru mnohem lépe než z pouhých čísel výkonu a momentu, zvášť bez otáček ve kterých se nacházejí. Asi nebudu jediný koho to zajímá.


Ten graf bych taky rád viděl, ale pro pořádek připomenu - ten graf ukazuje maximum krouťáku a v reálu bude vždy záležet na citlivosti nohy na pedálu, kolik ho na kola pošle v danou chvíli. Však taky recenzent v diskuzi doplnil, že na jedničku a dvojku plný céres dát nemůže, protože by jen hrabal. To mu celkem věřím.
respond
mPuma
number of posts47
date of registration05.12.2014
Tuesday 03.03.2015 16:22, RE: Graf z brzdy
Koloss posted by:
mPuma posted by:
Píšeš že to máš změřené, máš graf z brzdy? Zajímal by mě průběh momentu. Z grafu jde posoudit chování motoru mnohem lépe než z pouhých čísel výkonu a momentu, zvášť bez otáček ve kterých se nacházejí. Asi nebudu jediný koho to zajímá.
Ten graf bych taky rád viděl, ale pro pořádek připomenu - ten graf ukazuje maximum krouťáku a v reálu bude vždy záležet na citlivosti nohy na pedálu, kolik ho na kola pošle v danou chvíli. Však taky recenzent v diskuzi doplnil, že na jedničku a dvojku plný céres dát nemůže, protože by jen hrabal. To mu celkem věřím.


Že tu bude při plným plynu na 1 a 2 hrabat nepochybuju ani na chvilku Mě by graf zajímal spíš z pohledu jak rychle klesá kroutící moment s otáčkami.
respond
Koloss
number of posts639
date of registration19.09.2008
Tuesday 03.03.2015 16:26, RE: Videa
mPuma posted by:
Ochabnutí zátahu nad 4000 je vidět při pohledu na tachometr, kdy auto zrychluje méně než při přeřazení na další rychlost. Uznávám ale, že ochabnutí je o docela dost menší než je běžně u nafty zvykem. Ke zvuku, mě přijde jakž takž snesitelný zvuk sériové nafty a laďák to určitě vylepšit nemůže.


Mně to přišlo spíš tak, že motor před 4000 jakoby trochu zaváhal, ale pak se chytl a táhl dál až někam k 4700.

Ohledně zvuku - to je čistě individuální, já nejsem příznivcem nějakého zvýrazňování zvuku, protože to pak znepříjemňuje jízdy na delší vzdálenosti.
respond
Koloss
number of posts639
date of registration19.09.2008
Tuesday 03.03.2015 16:29, RE: Graf z brzdy
mPuma posted by:
Koloss posted by:
mPuma posted by:
Píšeš že to máš změřené, máš graf z brzdy? Zajímal by mě průběh momentu. Z grafu jde posoudit chování motoru mnohem lépe než z pouhých čísel výkonu a momentu, zvášť bez otáček ve kterých se nacházejí. Asi nebudu jediný koho to zajímá.
Ten graf bych taky rád viděl, ale pro pořádek připomenu - ten graf ukazuje maximum krouťáku a v reálu bude vždy záležet na citlivosti nohy na pedálu, kolik ho na kola pošle v danou chvíli. Však taky recenzent v diskuzi doplnil, že na jedničku a dvojku plný céres dát nemůže, protože by jen hrabal. To mu celkem věřím.
Že tu bude při plným plynu na 1 a 2 hrabat nepochybuju ani na chvilku Mě by graf zajímal spíš z pohledu jak rychle klesá kroutící moment s otáčkami.


Prostě to chce citlivou nohu na plynu a pokud je fakt dobrý, tak by pro cestující mohl být zátah opravdu plynulý. Pak ale ztrácí význam honění se za vysokým špičkovým krouťákem a spíš by bylo příjemné tu křivku nějak vyrovnat, tedy přizvednout hlavně ve vyšších otáčkách. Pak by dával ten tuning smysl.
respond
*autofans*
number of posts159
date of registration21.11.2008
Tuesday 03.03.2015 16:39, 2.2 TDCi
Pár utavených pístů už jsem u 2.2 TDCi motorů (Puma) v Transitu viděl a vůbec nebyly po čipu. Jsem zvědav jak dlouho ještě se bude z toho návalu Nm majitel radovat Kdo chce kam....
respond
mPuma
number of posts47
date of registration05.12.2014
Tuesday 03.03.2015 16:49, RE: Graf z brzdy
Koloss posted by:
mPuma posted by:
Koloss posted by:
mPuma posted by:
Píšeš že to máš změřené, máš graf z brzdy? Zajímal by mě průběh momentu. Z grafu jde posoudit chování motoru mnohem lépe než z pouhých čísel výkonu a momentu, zvášť bez otáček ve kterých se nacházejí. Asi nebudu jediný koho to zajímá.
Ten graf bych taky rád viděl, ale pro pořádek připomenu - ten graf ukazuje maximum krouťáku a v reálu bude vždy záležet na citlivosti nohy na pedálu, kolik ho na kola pošle v danou chvíli. Však taky recenzent v diskuzi doplnil, že na jedničku a dvojku plný céres dát nemůže, protože by jen hrabal. To mu celkem věřím.
Že tu bude při plným plynu na 1 a 2 hrabat nepochybuju ani na chvilku Mě by graf zajímal spíš z pohledu jak rychle klesá kroutící moment s otáčkami.
Prostě to chce citlivou nohu na plynu a pokud je fakt dobrý, tak by pro cestující mohl být zátah opravdu plynulý. Pak ale ztrácí význam honění se za vysokým špičkovým krouťákem a spíš by bylo příjemné tu křivku nějak vyrovnat, tedy přizvednout hlavně ve vyšších otáčkách. Pak by dával ten tuning smysl.



Majiteli asi prudký nárůst krouťáku vyhovuje, auto pak působí silnějším dojmem. Proč ne. Já zase dávám přednost gradaci výkonu atmosférického benzínu
respond
Koloss
number of posts639
date of registration19.09.2008
Tuesday 03.03.2015 17:13, RE: Graf z brzdy
mPuma posted by:
Majiteli asi prudký nárůst krouťáku vyhovuje, auto pak působí silnějším dojmem. Proč ne. Já zase dávám přednost gradaci výkonu atmosférického benzínu


Souhlas, proto mám Duratec 2.0.
respond
Martin Srb
number of posts45
date of registration13.04.2012
Tuesday 03.03.2015 17:32, 2.0 Duratec
Sám mám taky Duratec 2.0, plynulý zátah a průměrný výkon to ej vše co se dá od něj očekávat za cca 8l/100km. Jiank lituju poloosy a spojku se setrvačníkem pokud má vážně 528Nm. Co se objevily informace tak převodovka mmt-6 snáší dlouhodobě zatížení max 440nm.
respond
Koloss
number of posts639
date of registration19.09.2008
Tuesday 03.03.2015 17:42, RE: 2.0 Duratec
Martin Srb posted by:
Sám mám taky Duratec 2.0, plynulý zátah a průměrný výkon to ej vše co se dá od něj očekávat za cca 8l/100km.


To nevypadá na nějaké nadšení z povedeného motoru. Já měl předtím Mondeo 93 s motorem Zetec 1.8 a teď jezdím s větším autem svižněji a s menší spotřebou.
respond
Martin Srb
number of posts45
date of registration13.04.2012
Tuesday 03.03.2015 17:46, 2.0
Auto mám rok najeto 25tis. km. nejnižší spotřeba 7,6 nejvyšší 8,6 nejčasdtěji v rozmezí 7,9-8,2. JDe o přešlapy typu vířivé klapky (mám je vyndané) palubka která ukazuje ohřátý motor a podle diagnostiky je vadný termostat teplota max 65°C (2500Kč originál) a akutálně největší problém spotřeba oleje s kterou nejsme zdaleka sám a vyjimečný jak by se mohlo zdát podle doporučování Durateců 1.8/2.0. Nevím, proč Ford nevzal klasický zetec a neudělal to jako v případfě ST170, variabilní délka sání plus časování ventilů nemusí mít takovou špičku jako v ST170, ale mazdacký 145PS není zrovna trhač navíc spojení i u nových modelů s pětikvaltem je postavená na hlavu.
respond
mPuma
number of posts47
date of registration05.12.2014
Tuesday 03.03.2015 17:56, RE: 2.0
Martin Srb posted by:
Auto mám rok najeto 25tis. km. nejnižší spotřeba 7,6 nejvyšší 8,6 nejčasdtěji v rozmezí 7,9-8,2. JDe o přešlapy typu vířivé klapky (mám je vyndané) palubka která ukazuje ohřátý motor a podle diagnostiky je vadný termostat teplota max 65°C (2500Kč originál) a akutálně největší problém spotřeba oleje s kterou nejsme zdaleka sám a vyjimečný jak by se mohlo zdát podle doporučování Durateců 1.8/2.0. Nevím, proč Ford nevzal klasický zetec a neudělal to jako v případfě ST170, variabilní délka sání plus časování ventilů nemusí mít takovou špičku jako v ST170, ale mazdacký 145PS není zrovna trhač navíc spojení i u nových modelů s pětikvaltem je postavená na hlavu.


Pětikvalt je u 2.0 Duratecu pravděpodobně z marketingových důvodů. Osazena jím byla z čtyřválcových benzínů jen 1.8 SCi, kterou by v případě použití MMT6 u 2.0 moc lidí nekoupilo.

respond
Martin Srb
number of posts45
date of registration13.04.2012
Tuesday 03.03.2015 18:02, MMT-6
S tím by se u Mk3 dalo souhlasit, ale u Mk4 nebo FoFo II zvlášt poFl v roce 2007?? To se už nedá ničím omluvit.
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.