0
back
 

diskuze k tématu: Ford Mondeo 1.8 16V - jak řešit malou kopresi?

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 06.09.2012 09:07,
Jen malý detail , v momentě kdy sundáte hlavu tak už výměna těsnění pod hlavou není případná , ale samozřejmá protože na starý těsnění to dát nejde . A taky když už ta hlava bude dole tak je velmi vhodné ji nechat srovnat - přebrousit .
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 06.09.2012 11:25, Servis
Petr-Tipcars: V momentu, kdy by mi v servisu (vyžádaně?) naměřili malou kompresi a nabídli ten treatment bych se asi odporoučel. Možná by stálo si ty tlaky nechat změřit jinde ještě jednou, třeba maj treatmentu moc much a takhle se toho zbavují. Jen tak mezi řečí, zadarmo a nevyžádaně "změří" lidem tlaky a pak jim úplně náhodou zbyde ještě pár posledních kousků tadyté tekuté šmakulády (díky pane Vaňku) do oleje...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 06.09.2012 13:44, Koprese
To má jako titulek naznačit, že to jde do kopru?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 06.09.2012 13:50, RE: Servis
anonym posted by:
Petr-Tipcars: V momentu, kdy by mi v servisu (vyžádaně?) naměřili malou kompresi a nabídli ten treatment bych se asi odporoučel. Možná by stálo si ty tlaky nechat změřit jinde ještě jednou, třeba maj treatmentu moc much a takhle se toho zbavují. Jen tak mezi řečí, zadarmo a nevyžádaně "změří" lidem tlaky a pak jim úplně náhodou zbyde ještě pár posledních kousků tadyté tekuté šmakulády (díky pane Vaňku) do oleje...
Přesně tak bych to viděl. Kdoví, jestli ty tlaky vůbec změřili.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 06.09.2012 14:12, RE: Koprese
Koloss posted by:
To má jako titulek naznačit, že to jde do kopru?
No vidíš, původně jsem myslel, že tam vypadlo "m", ale s touto připomínkou dostává článek úplně jiný rozměr a opravovat to nebudu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 06.09.2012 20:59,
pokud výbrus, tak pouze všech válců!!! Výbrus jednoho by motoru velmi brzy ublížil, vibroval by apod.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 09.09.2012 21:20, Ford? neni auto
Presne tuto k...u jsem vlastnil 1 rok. Problemy s motorem po celou dobu, nakonec jsem byl rad, ze se nasel nejaky dobrodruh a auto koupil s vedomim zavadneho motoru. A timto byl problem s Fordy v mem zivote navzdy vyresen.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 10.09.2012 12:23, RE: Ford? neni auto
anonim posted by:
Presne tuto k...u jsem vlastnil 1 rok. Problemy s motorem po celou dobu, nakonec jsem byl rad, ze se nasel nejaky dobrodruh a auto koupil s vedomim zavadneho motoru. A timto byl problem s Fordy v mem zivote navzdy vyresen.
Buď jsi koupil střep a nepoznal jsi to, nebo jsi s tím zacházel špatněě. Tohle auto a tenhle motor obecně moc problémů nemá.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 10.09.2012 12:39, RE: Ford? neni auto
Koloss posted by:
Buď jsi koupil střep a nepoznal jsi to, nebo jsi s tím zacházel špatněě. Tohle auto a tenhle motor obecně moc problémů nemá.
Na tyto příspěvky nemá cenu reagovat. Taky mi něco říká, že to nebyla otřesná zkušenost s novým autem...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 10.09.2012 13:15, RE: Ford? neni auto
David V posted by:
Na tyto příspěvky nemá cenu reagovat. Taky mi něco říká, že to nebyla otřesná zkušenost s novým autem...
Ale jo, on sice Mondeo nejspíš neměl, ale vytváří dojem, který není pravdivý a pokud to někdo neuvede na pravou míru, tak by někdo méně informovaný mohl získat dojem, že to je pravda.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 10.09.2012 19:09, RE: Ford? neni auto
Koloss posted by:
Ale jo, on sice Mondeo nejspíš neměl, ale vytváří dojem, který není pravdivý a pokud to někdo neuvede na pravou míru, tak by někdo méně informovaný mohl získat dojem, že to je pravda.
Ano mene informovany jsem pred koupi byl, hodiny straveny ctenim recenzi typu David V atd. Vsichni peli chvalu, na spolehlivost, nizkou spotrebu, jizdni vlastnosti atd. Po pul roce uzivani spotreba oleje na tkm byl 1 litr! V autorizovanem servisu mi bylo sdeleno, ze auto s najezdem 160 tkm je schopno konzumovat olej, ovsem vse je v norme. Tak jsem doleval a hlidal. Priblizne 10 mesic v mych rukou na danici pri 150km se rozsvitila oranzova kontrolka? Prijel jsem na nejblizsi benzinku a jak jsem byl mile prekvapen, ze auto jede na 3 valce. Volam do servisu, odpoved: natankujte plnou tu budete na tech 300km potrebovat! a prijedte. Diagnoza servisu: Jo pane, to vam tam spadl kus ventilu a rozsekal vyfukovy ventil taky. Takze, oprava 3 tydny, vymena reteze a kladek+ neco s hlavou + nove ventily. Zabavicka za 38tkc a tento romanticky pribeh ma jeste pokracovani, az bych rekl happy end. Za dalsich 15tkm ujetych se nic nedelo, az jednoho krasneho dne si to masiruji po dalnici a rozsviti se kontrolka oleje? Co je to za hloupost prece byl menen u garazmajstra pred mesicem za me pritomnosti s mym olejem. ( vzdy vozim s sebou 1l pro strycka prihodu) Tak jsem mu dal napit a dojel opet na benzinku, nakup dalsich 5l a spokojene co 200km doleval olej a jezdil a doleval a inzeroval a doleval a inzeroval a pak prodal. Byl jsem tak spokojen s vozem ford, ze jsem servis vyloucil a radeji pod cenu prodal. A nyni ten happy end, dneska vlastnim BMW e46 320, a jen jezdim, jezdim a zase jezdim a kupuji spotrebku (pneu, oleje, filtry, nejake ty silentbloky, stabilizatory, svicky a baterku) a nemam nizkou spotrebu, ale vyvazuje se neinvestovanim do oprav zpusobenych vyssima silama.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.09.2012 09:14, RE: Ford? neni auto
anonim posted by:
Ano mene informovany jsem pred koupi byl, hodiny straveny ctenim recenzi typu David V atd. Vsichni peli chvalu, na spolehlivost, nizkou spotrebu, jizdni vlastnosti atd. Po pul roce uzivani spotreba oleje na tkm byl 1 litr! V autorizovanem servisu mi bylo sdeleno, ze auto s najezdem 160 tkm je schopno konzumovat olej, ovsem vse je v norme. Tak jsem doleval a hlidal. Priblizne 10 mesic v mych rukou na danici pri 150km se rozsvitila oranzova kontrolka? Prijel jsem na nejblizsi benzinku a jak jsem b...
Ano, to se může stát komukoliv, kdykoliv s jakýmkoliv autem, ale soudný člověk napíše, že měl vránu, a ne že paušálně shodí všechna auta od jednoho výrobce.
A to e46 bylo při koupi v totožném stavu, jako to Mondeo (technicky, cenově, stáří)? Aby se tady porovnávaly správné hodnoty.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.09.2012 12:50, RE: Ford? neni auto
David V posted by:
Ano, to se může stát komukoliv, kdykoliv s jakýmkoliv autem, ale soudný člověk napíše, že měl vránu, a ne že paušálně shodí všechna auta od jednoho výrobce.
A to e46 bylo při koupi v totožném stavu, jako to Mondeo (technicky, cenově, stáří)? Aby se tady porovnávaly správné hodnoty.
Soudny clovek a vranu, Prave proto, ze se za soudneho povazuji tak jsem uz dale do vrany z roku 2004 neinvestoval a prodal, psal se rok 2010. Bmw jsem koupil za zbytek drobnych co jsem utrzil z prodeje ,, vrany na ktere jsem vykrvacel\\\'\\\' r.v. 2000 150ps 6-ti valec, kdyz pominu doplneni klimy hned po koupi (600kc), tak resim jen veci (nikoliv zavady), ktere nastanou primerenym opotrebenim a mne jako uzivatele nezajima konstrukcni chyby vyrobce a jestlize byl znam problem s ventilama a s nejakou plastovou klapkou, proc nebyly tyto chyby odstraneny? Stejne jak mi poradil kamos, kup si bmw nebo mercedes a to co usetris na servisech ti zaplati kazdy rok peknou dovolenou. Tak dneska radim kazdemu co se rozhoduje nad koupi ojeteho auta.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.09.2012 15:01, RE: Ford? neni auto
anonim posted by:
Soudny clovek a vranu, Prave proto, ze se za soudneho povazuji tak jsem uz dale do vrany z roku 2004 neinvestoval a prodal, psal se rok 2010. Bmw jsem koupil za zbytek drobnych co jsem utrzil z prodeje ,, vrany na ktere jsem vykrvacel\\\'\\\' r.v. 2000 150ps 6-ti valec, kdyz pominu doplneni klimy hned po koupi (600kc), tak resim jen veci (nikoliv zavady), ktere nastanou primerenym opotrebenim a mne jako uzivatele nezajima konstrukcni chyby vyrobce a jestlize byl znam problem s ventilama a ...
Mám 3,5 roku Fo Mo z roku 2001 a do závad jsem nainvestoval cca. 15 tisíc včetně přežraného kabelu kunou, který byl nejdražší. Ani jedna nevyřadila auto z provozu.
A mimochodem BMW má s plastovými vířivými klapkami taky zkušenost a stejnou jako Ford.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.09.2012 15:25, RE: Ford? neni auto
David V posted by:
Mám 3,5 roku Fo Mo z roku 2001 a do závad jsem nainvestoval cca. 15 tisíc včetně přežraného kabelu kunou, který byl nejdražší. Ani jedna nevyřadila auto z provozu.
A mimochodem BMW má s plastovými vířivými klapkami taky zkušenost a stejnou jako Ford.
Petr-Tipcars: Davide ano, mas stejne auto, ale s motorem, ktery netrpi na vyse zminenou zavadu. O Duratekach 1,8 a 2,0 u Forda je celkem dobre znamo, ze virive klapky se jim nepovedly, minimalne do r.v. 2003. Ty mas motor, kde to vicemene resit nemusis, resp. neslysel jsem o moc lidech, co by tuhle zavadu s V6 od Forda resili. U BMW byly taky problemy s virivymi klapkami, ale jednalo se o diesely. Pan ma benzin a troufam si rict, ze pokud mu neodejdou vodici listy a napinak retezu, tak o motoru krom nejakeho cidla obcas moc vedet nebude. Jeste sem tam blbne podtlakova pumpa nebo Vanos, to by bylo nemile. Ale verme, ze si svou porci smuly jiz vybral na Mondeu, ktere proste koupil se spatnym rokem vyroby a bohuzel evidentne s relativne nizkym najezdem, takze ten cerny Petr zbyl na nej...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.09.2012 15:52, RE: Ford? neni auto
anonym posted by:
Petr-Tipcars: Davide ano, mas stejne auto, ale s motorem, ktery netrpi na vyse zminenou zavadu. O Duratekach 1,8 a 2,0 u Forda je celkem dobre znamo, ze virive klapky se jim nepovedly, minimalne do r.v. 2003. Ty mas motor, kde to vicemene resit nemusis, resp. neslysel jsem o moc lidech, co by tuhle zavadu s V6 od Forda resili. U BMW byly taky problemy s virivymi klapkami, ale jednalo se o diesely. Pan ma benzin a troufam si rict, ze pokud mu neodejdou vodici listy a napinak retezu, tak o motoru ...
Ano, ale o to nejde. Jde o to, že se v úplně prvním příspěvku se svými závěry podělil ne zrovna vhodným způsobem. A pokud měl nastudováno, jak píše, tak problém klapek znal. Vždyť jen já jej uvádím snad v každém článku o Mondeu.
Vím, že klapky byly v BMW u nafťáků, jen jsem reagoval na tu téměř bohorovnou stať o tom, že nemusí na autě řešit nedotaženou konstrukci. Já ji v jiném Mondeu taky nemusím řešit.
Každá zkušenost se hodí, ale ty špatné by měl psát člověk až vychladne.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.09.2012 16:09, RE: Ford? neni auto
David V posted by:
Ano, ale o to nejde. Jde o to, že se v úplně prvním příspěvku se svými závěry podělil ne zrovna vhodným způsobem. A pokud měl nastudováno, jak píše, tak problém klapek znal. Vždyť jen já jej uvádím snad v každém článku o Mondeu.
Vím, že klapky byly v BMW u nafťáků, jen jsem reagoval na tu téměř bohorovnou stať o tom, že nemusí na autě řešit nedotaženou konstrukci. Já ji v jiném Mondeu taky nemusím řešit.
Každá zkušenost se hodí, ale ty špatné by měl psát člověk až vychladne.
Petr-Tipcars: Tahle kaše asi ještě tedy bohužel nevychladla...zase za ty peníze...nevím, jestli existuje nějaká tabulka, kde lze k jednotlivým částkám dohledat, za jak dlouho už člověka přestane vytáčet to, že je vydal...asi záleží na temperamentu člověka a na tom, jak moc velký balík to subjektivně zrovna je...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.09.2012 17:27, RE: Ford? neni auto
anonym posted by:
Petr-Tipcars: Tahle kaše asi ještě tedy bohužel nevychladla...zase za ty peníze...nevím, jestli existuje nějaká tabulka, kde lze k jednotlivým částkám dohledat, za jak dlouho už člověka přestane vytáčet to, že je vydal...asi záleží na temperamentu člověka a na tom, jak moc velký balík to subjektivně zrovna je...
na mondeu z r.2004 byl problém s plastovýma klapkama dávno vyřešen. Od 10/2002 se montovaly klapky s přepracovaným uložením. Ty už se nevymlátili v a necvakaly jak stará singerka.Takže to jen tak plácá,kdoví jak s tím zacházelel,případně ten co to měl před ním.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.09.2012 18:59, RE: Ford? neni auto
olda posted by:
na mondeu z r.2004 byl problém s plastovýma klapkama dávno vyřešen. Od 10/2002 se montovaly klapky s přepracovaným uložením. Ty už se nevymlátili v a necvakaly jak stará singerka.Takže to jen tak plácá,kdoví jak s tím zacházelel,případně ten co to měl před ním.
Oldo, problemy s fordy nebudou nikdy vyreseny, dokud je lide budou kupovat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 12.09.2012 08:42, RE: Ford? neni auto
anonim posted by:
Oldo, problemy s fordy nebudou nikdy vyreseny, dokud je lide budou kupovat.
Hele nezlob se na mě, ale tento příspěvek už je trochu diagnóza...stejně jako ten úplně první. Prostě jsi koupil špatný auto, protože Tě neěkdo napálil, jak je v těchto končinách dobrým zvykem.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.