0
back
 

diskuze k tématu: Za co vyměnit dosluhující Citroen Xantia?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, německá vozidla, francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.10.2008 15:42, RE: Kylie vs. Koloss - Mondeo a 3er
Koloss posted by:
Při koupi najeto 160 tisíc (se serviskou), teď 180 tisíc. Patřím k lidem, kteří svému vozu naslouchají a problémy řeším dřív než na mě dopadnou. Za rok a půl jsem vyměnil napínací kladku pomocného řemene, byla načatá už při koupi, při tom jsem vyměnil i ten řemen. Při výměně brzdových destiček a kotoučů vzadu jsem zaznamenal načaté ložisko jednoho zadního kola, tak jsem ho taky vyměnil. Jinak odešla žárovka pod displejem počítadla kilometrů, ale čitelné to je, tak to zatím neřeším. Spotřeba oleje nulová.
To působí rozumně (PŘEDčasná péče je rozhodně rozumná - i když ne až tak "běžná .-)
Spotřeba oleje se v průběhu posledních let VELICE umoudřila, u Brumly jsem při koupi (jako obvykle) jednu lahev oleje si opatřila a s sebou jí vozila (a asi po roce ji doma odložila, neb takového "nežrouta" oleje jsem ještě nezažila - bez přehánění) - a to má prohlídky "až" po 30ti tisících.
Mám druhou C5 a vše nasvědčuje tomu, že oněch cca 150.000 km (tentokrát to asi za delší dobu bude) spolu zase strávíme/prožijeme (snad ve stejném "poklidu", jako s tou minulou).
PS: Pár drobností zazlobilo u té první a pár už i u Brumly, ale zatím spíš "drobnosti", tedy bez "spíš", zatím jen drobnosti - tak to tak snad i zůstane (ještě je v záruce, takže ... to asi nic "velkého" zlobit nebude ,-)
PPS: Zimní i letní botičky dostal shodou okolností vloni a letos na jaře - takže mne snad žádné větší výdaje (až do prodeje) - doufám - nečekají
Pěkný den
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.10.2008 16:34, RE: Kylie vs. Koloss - Mondeo a 3er
Kylie posted by:
Já svůj zdroj informací uvedla (a ještě si to ověřila), přiznávám že jinde jsem NEhledala, ostatně TENTO parametr u auta opravdu až dosti dozadu řadím.
Jak jsem už řekla, u vozů prémiového segmentu je to tak vždy (a bylo) - to NENí nic výjimečného. PODSTATNÝ je rozvor (z toho "vše" vychází). Octavia je jen (výborná) ukázka (geniálního) managmentu VW (ostatně, že octavia je mechanicky "jen" golf - to ví, asi i v česku, každý). Z onoho rozvoru nevychází "jen" konstrukce vozu (umožňující výrazně...
Jestli je velký prostor nad malým rozvorem známkou lacinosti konstrukce, to bych zrovna netvrdil. Určitě to dá víc práce, narvat lidi mezi kola, která jsou dost blízko u sebe. Naopak menší prostor nad větším rozvorem spíše vypadá jako plýtvání místem, i když u BMW si určitou daň vybere poháněná zadní náprava.

Jestli je vůz prémiový nebo ne by nemělo mít vliv na zařazení do tříd vozů. Tam by měl rozhodovat právě prostor pro osádku. Octavia I měla až na rozvor vnější rozměry velmi podobné Mondeu 1993, přesto se Octavia zařadila do nižší střední a Mondeo do střední třídy, když rozdíl v prostoru pro osádku byl velmi velmi citelný. Neznám přesné definice tříd, ale řidič se do vozu musí vejít vždy a rozdíly často začínají být citelné až v druhé řadě. A tady je rozdíl mezi BMW 3 a Mondeem 2001 zřejmý, takže s řazením BMW 3 do střední třídy bych moc nespěchal. Pro mne je typickým zástupcem střední třídy od BMW řada 5 a že by automobilka vyráběla do jedné třídy více modelů, to asi ne-e.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.10.2008 17:14, RE: Kylie vs. Koloss - Mondeo a 3er
Koloss posted by:
Jestli je velký prostor nad malým rozvorem známkou lacinosti konstrukce, to bych zrovna netvrdil. Určitě to dá víc práce, narvat lidi mezi kola, která jsou dost blízko u sebe. Naopak menší prostor nad větším rozvorem spíše vypadá jako plýtvání místem, i když u BMW si určitou daň vybere poháněná zadní náprava.

Jestli je vůz prémiový nebo ne by nemělo mít vliv na zařazení do tříd vozů. Tam by měl rozhodovat právě prostor pro osádku. Octavia I měla až na rozvor vnější rozměry velmi podobné Mondeu ...
No tak teď jsem viděl nějaké tabulky a BMW 3 je zařazeno do střední třídy. Takže můžu proti tomu něco namítat, ale to asi tak všechno, co s tím nadělám.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.10.2008 17:56, bmw 3
Koloss posted by:
No tak teď jsem viděl nějaké tabulky a BMW 3 je zařazeno do střední třídy. Takže můžu proti tomu něco namítat, ale to asi tak všechno, co s tím nadělám.
Přiznávám, že tímto příspěvkem jste mne (opět) docela (a HODNĚ) zaskočil!
Ostatně i vy sám jste zde poměrně důkladně "data" obou automobilů vypsal a ... (15.10. 17:12) .. rozdíly jsou naprosto MINIMÁLNÍ (trochu nechápu, jak se vám "trojku" o třídu níže "podařilo" dostat!). To je dost originální myšeňka! Vždyť v některých parametrech je větší, než jinak dost nadprůměrné (ne-li ve třídě NEJvětší) mondeo!?!
Pokud si já pamatuji "vždy" to tak bylo ... (nezlobte se, tady jste ale trošičku "netrefil stodolu").
Ostatně někde výše jste zmiňoval, že zrovna TENTO obor jste studovat plánoval .. takže teď opravdu nevím, jestli si ze mne děláte legraci, nebo onen milimetr "tam" a centimetr "sem" ... ostatně nejlépe bude podívat se na ostatní představitele segmentu a porovnat (audi, lexus, mb, acura, infiniti, jaguar ..)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.10.2008 18:20, Rozvor vozu = základ auta
Koloss posted by:
Jestli je velký prostor nad malým rozvorem známkou lacinosti konstrukce, to bych zrovna netvrdil. Určitě to dá víc práce, narvat lidi mezi kola, která jsou dost blízko u sebe. Naopak menší prostor nad větším rozvorem spíše vypadá jako plýtvání místem, i když u BMW si určitou daň vybere poháněná zadní náprava.

Jestli je vůz prémiový nebo ne by nemělo mít vliv na zařazení do tříd vozů. Tam by měl rozhodovat právě prostor pro osádku. Octavia I měla až na rozvor vnější rozměry velmi podobné Mondeu ...
Asi ta definice neplatí abslutně totálně univerzálně bez výjimky (Porsche 911 - například), ale VELMi vhodné "vodítko" to určitě je.
Tedy nerada bych opět "war" vyvolala, ale ... to: "plýtvání místem" a "narvat lidi mezi kola dá určitě více práce" ... to mne zkoušíte, nebo opravdu o kontrukci vozu nic netušíte? Je to nějaká "hra"?
Prémiovost přeci nemá co dělat se zařazováním do kategorií (jen, vždy to tak bylo, platí že ti "dražší", "luxusnější", "lepší" - spíše MENŠÍ rozměry mívají - toť vše).
ad "řidič se do vozu musí vejít" - můj Buřtík se hravě vejde do C1, s problémy do CLS, "zaskl" se v Lamborghini Diablo ... co na to řeknete .-)
ad "rozdíly začínají být citelné až v druhé řadě" - ne tak to (nikdy) nebylo, není (a snad nikdy nebude) - právě TO je největší základní zásadní nej- nej- nejpodstatnější rozdíl mezi kategoriemi (tak a teď jsem opravdu ZMATENA, že zájemci o studium tohoto, nebo "příbuzného" oboru toto musím vysvětlovat - nezlobte se, NEchci urážet - na rozpacích ale jsem - klidně se přiznám!)
BMW 3 byl "typický" vůz střední třídy, snad i v době kdy jsem si dělala řidičák! A to už je HOOOdně dlouho!
BMW 5, Mercedes E, Audi A6, Lexus GS, Citroën C6 - to jste přeci TYPICKÉ vozy "vyšší střední třídy"! V evropě se jich prodá tak půl milionu ročně a definice zní nějak: "Jde o kategorii vozu, která poskytne kulturu cestování, jaká je pro menší automobily nedosažitelná. Odhlučněním, komfortem odpružení, výbavou překonávají vozy nižších tříd ...
Tak a konec legrace, teď už ze mne asi opravdu nic nedostanete, ostatně veškeré "základy" už stejně máte .-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.10.2008 20:41, RE: Kylie vs. Koloss - Mondeo a 3er
Koloss posted by:
Jestli je velký prostor nad malým rozvorem známkou lacinosti konstrukce, to bych zrovna netvrdil. Určitě to dá víc práce, narvat lidi mezi kola, která jsou dost blízko u sebe. Naopak menší prostor nad větším rozvorem spíše vypadá jako plýtvání místem, i když u BMW si určitou daň vybere poháněná zadní náprava.

Jestli je vůz prémiový nebo ne by nemělo mít vliv na zařazení do tříd vozů. Tam by měl rozhodovat právě prostor pro osádku. Octavia I měla až na rozvor vnější rozměry velmi podobné Mondeu ...
Vůz na malém rozvoru s velkými převisy (třeba octavia) je LEVNĚJŠÍ na výrobu, než vůz na velkém rozvoru s malými převisy - PROTO se to také dělá ,-)
Že Mondeo a Octavia JSOU každý v jiné třídě (krom česka!!!) je samozřejmě naprosto v pořádku.
Pro rozdělení do "tříd" se používá mnoho faktorů, ZÁKLAD je onen rozvor atd. atd. (ta věta o "definici konstrukce" je VELMi pravdivá - doporučuji ještě jednou přečíst ,-)
Jedním ze "základních" rozdílů mezi třídami je i "pocit" na palubě, respektive onen rozdíl, když "xyz" kilometrů ujedete, ze segmetu A po 500 km vystupíte - total k.o., ze segmentu B .... z Rolls Royce - naprosto o.k. - jako rybička - TO je PŮVODNÍ HLAVNÍ myšlenka a "smysl" - tomu (víceméně) odpovídají i ceny vozů ..
Celkově je to trošičku složitější (chce to pomíchat více faktorů ale ZÁKLAD je právě takový - v česku se OPAKOVANĚ setkávám s nepochopením, nebo až "protesty" proti těmto faktům - PROČ to opravdu netuším ..)
PS: Pro představu, cesta do Bratislavy a zpět (z Prahy) je i v takovém Kia Opirus o kategorii snad i víc příjemnější než v Octavii (což v česku říci je "o život", nic to nemění na tom, že to je fakt .-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.10.2008 21:58, OFICIÁLNÍ DATA
Koloss posted by:
Tabulka znovu
________________Mondeo 2001____BMW 3 E90______BMW 3 E46
_
prostor vpředu__900-1110_______950-1190_______920-1110
prostor vzadu___660-870________600-860________570-770
výška vpředu____1010___________950____________1010
výška vzadu_____930____________900____________920
šířka vpředu____1480___________1400___________1490
šířka vzadu_____1470___________1380___________1460
bmw E90 versus Mondeo (2001 - 2008) x C5 (2001 - 2008)
Knickmass 955-1180 x 925-1115 x 850-1080
Normsitzraum 700 x 740 x 740
šířka vpředu 1475 x 1460 x 1530
šířka vzadu 1460 x 1450 x 1500
výška nad sedadlem vpředu 1000 x 1010 x 1050
výška nad sedadlem vzadu 925 x 920 x 960
rozvor 2760 x 2754 x 2750
délka 4520 x 4731 x 4745
šířka 1817 x 1812 x 1780
Ať na to koukám "odkudkoliv", ať beru "data" z různých zdrojů - jsou to rozměrově víceméně STEJNÉ vozy. Proč, resp. čím a CO vás vedlo k "přeřazení" trojkového bmw do "kategorie" golf?
To výše jsou rozměry dle JEDNOTNÉ metodiky (takže snad ok) a z výše uvedeného vyplývá, že všechny tři vozy jsou STEJNÉ kategori - vozy střední třídy - doporučuji do čtvrtého sloupce doplnit octavii ,-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 17.10.2008 00:38, RE: Kylie vs. Koloss - Mondeo a 3er
Koloss posted by:
Jestli je velký prostor nad malým rozvorem známkou lacinosti konstrukce, to bych zrovna netvrdil. Určitě to dá víc práce, narvat lidi mezi kola, která jsou dost blízko u sebe. Naopak menší prostor nad větším rozvorem spíše vypadá jako plýtvání místem, i když u BMW si určitou daň vybere poháněná zadní náprava.

Jestli je vůz prémiový nebo ne by nemělo mít vliv na zařazení do tříd vozů. Tam by měl rozhodovat právě prostor pro osádku. Octavia I měla až na rozvor vnější rozměry velmi podobné Mondeu ...
Nějak jsem se "zasekla" na tomhle vaše příspěvku a můj mozeček ho prostě NEchápe.
Mimochodem, když budu hrát tu "hru", že bmw 3 (protože je o několik mm - přesné rozměry nejsou důležité - menší než mondeo je vůz NIŽŠÍ střední třídy) - CO pak mercedes C, Lexus IS a třeba Jaguar X-type .-)
PS: Asi NEtušíte, JAK se (dle vás) "plýtvá" třeba v Bentley, RR, či Maserati (mimochodem jaké bylo vaše předchozí auto, nebo třeba mezi čím jste se při výběru mondeo rozhodoval?)
PPS: Já k 18tinám hondou začínala, pak různě služení a půjčené atd. až Clio, Legacy, Xsara VTS, C5 2.2 HDi a nyní Brumla C5 V6 a příště ... (vážným favoritem je C5 2.7 V6 HDi) ... ale nějaká ta "cupka" by se mi (docela) líbila .. "concept car" C-Metissé s V6 2.7 HDi a pohonem vpředu a elektromotory vzadu - spínajícími se při plné akceleraci (plyn na podlaze) či aktivaci ESP se mi docela HODNĚ líbil (nemyslím vzhledově - tedy tam také NErušil).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 24.10.2008 13:18, RE: OFICIÁLNÍ DATA
Kylie posted by:
bmw E90 versus Mondeo (2001 - 2008) x C5 (2001 - 2008)
Knickmass 955-1180 x 925-1115 x 850-1080
Normsitzraum 700 x 740 x 740
šířka vpředu 1475 x 1460 x 1530
šířka vzadu 1460 x 1450 x 1500
výška nad sedadlem vpředu 1000 x 1010 x 1050
výška nad sedadlem vzadu 925 x 920 x 960
rozvor 2760 x 2754 x 2750
délka 4520 x 4731 x 4745
šířka 1817 x 1812 x 1780
Ať na to koukám "odkudkoliv", ať beru "data" z různých zdrojů - jsou t...
Už jsem napsal, BMW 3 je střední třída, co na tom, že na zadních sedadlech je v délce místa skoro jak v Golfu.

Když už jste do srovnání připletla C5 o kterém řeč nebyla, nesrovnávejte hrušky s jablkama. V tomto případě Mondeo hatchback a C5 kombík. To jsme trochu jinde
Mondeo x C5 - oba kombíky
délka 4804 x 4756
šířka 1812 x 1770
výška 1441 x 1516
rozvor 2754 x 2750

Nebudu už hledat údaje vnitřku, vzadu místo nad hlavou je v Mondeo kombi samozřejmě větší než v Mondeo hatchback a nevím, jestli bude větší než v C5, ale hledat to už nebudu. Co si myslím, že ale větší bude, je prostor pro nohy na zadních sedadlech, protože toho je v Mondeu kombi opravdu hodně, citelně víc než v Mondeu hatchback. Šířka uvnitř je v C5 možná větší, ale pokud mi v Mondeu vyhovuje, nemám potřebu hledat víc. Navíc - jestli je C5 venku užší než Mondeo a vevnitř širší než Mondeo, pak to někde musí chybět - tenčí dveře. Jestli to něco znamená, to se můžemem dohadovat, ale k ničemu to už nepovede.

To je asi ten problém, který máte se mnou - normálního člověka zahrnete hromadou údájů a on to vezme jako fakt. Já si to ověřím a často vám v tom najdu (jak to slušně nazvat?) "drobné omyly", které kupodivu většinou hrají ve prospěch vaší teorie.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 25.10.2008 21:26, RE: OFICIÁLNÍ DATA
Koloss posted by:
Už jsem napsal, BMW 3 je střední třída, co na tom, že na zadních sedadlech je v délce místa skoro jak v Golfu.

Když už jste do srovnání připletla C5 o kterém řeč nebyla, nesrovnávejte hrušky s jablkama. V tomto případě Mondeo hatchback a C5 kombík. To jsme trochu jinde
Mondeo x C5 - oba kombíky
délka 4804 x 4756
šířka 1812 x 1770
výška 1441 x 1516
rozvor 2754 x 2750

Nebudu už hledat údaje vnitřku, vzadu místo nad hlavou je v Mondeo kombi samozřejmě větší než v Mondeo hatchback a nevím, jestli ...
Vraťte se na začátek.. ,-)
Všechny tři vozy jsou (typické) modely střední třídy - TO je jediný důležitý FAKT!!!!!!!!!!!!!!!!
Jak jsem již řekla, centimetr sem tam jsou NEdůležité - jsou hory a hory DŮLEŽITĚJŠÍCH "čísel" - na tom trvám!
Ohledně dveří C5 (původní x současné) jsem se již (někde výše) zmínila - připomínám - u té nové jsou dveře ještě více "big" .. (což je jenom dobře!)
Mimochodem i "téma" hatchback/kombi (a jejich "rozdílné" rozměry) jsem zmínila (již dříve, kdesi výše .-)
PS: Můj (zkušenými profesionály "naučený" a lety praxe "ověřený") názor je: na velikosti (až tak) NEzáleží
PPS: Např. u nové C5 mi "vyhovuje" delší rozvor (považuji za správné a pro "mé" ježdění velmi vhodné), trochu menší vnitřní prostor - je mi úúúúúúúúplně fuk (není pro mne důležitý - klidně připomenu průměrnou obsazenost vozu 1 a 3/4 člověka ... tuhle jsem "musela" jet po praze a "poskakujíc" podél hradu směrem k vltavě jsem "počítala" obsazenost - v reálu tak - přinejlepším!!! - maximálně!!! - 1 a 1/4 člověka - spíše méně!)
A úmyslně tedy NEpodvádím a si NEvymýšlím! Data jsem opsala z německého Auto moto und sport (mohu dokázat!!!) - vím, že zde mnoho lidí "bajkaří" - já NE!!!!!!!!!!!!!! To se důrazně ohrazuji (a když něco "popletu" narozdíl od - snad všech - ostatních, to klidně přiznám ,-)
Mimochodem k jednomu vozu lze najít i tři čtyři údaje o rozměrech - nechápu, ale je to tak - a všechny se tváří "seriózně" - PROTO jsem opsala údaje z JEDNOHO zdroje (německého - v praxi největšího evropského automagazínu)
"...ve prospěch mé teorite .." .. nevím, nevím - mou teorií jest, že vnější rozměry jsou nepříliš podstatné (snad jedině ten rozvor ...) v tomto NErozlišuji! Definici třídy (vyšší střední jsem kdesi tady někde okolo napsala, vozy jako Alfa 159, bmw 3 i Mondeo, či Volvo 60 a Lexus IS i Legacy - JSOU vozy střední třídy - rozměry vnějšími i vnitřními jsou přitom docela rozdílné)
To je "hra", že je Mondeo nejVĚTŠÍ? Jestli ano, já s tím problém nemám...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 26.10.2008 09:41, RE: OFICIÁLNÍ DATA
Kylie posted by:
Vraťte se na začátek.. ,-)
Všechny tři vozy jsou (typické) modely střední třídy - TO je jediný důležitý FAKT!!!!!!!!!!!!!!!!
Jak jsem již řekla, centimetr sem tam jsou NEdůležité - jsou hory a hory DŮLEŽITĚJŠÍCH "čísel" - na tom trvám!
Ohledně dveří C5 (původní x současné) jsem se již (někde výše) zmínila - připomínám - u té nové jsou dveře ještě více "big" .. (což je jenom dobře!)
Mimochodem i "téma" hatchback/kombi (a jejich "rozdílné" rozměry) jsem zmínila (již dříve, kdesi výše .-)
PS: M...
Ještě ke střední třídě. Jako majitele fordu mondeo se vás zeptám, co říkáte na tři vozy střední třídy a rozdíly mezi nimi, "vaším" koncernem vyráběné, vozy v mnoha "dílech" identické, přesto docela rozdílné .. ale stále auta stř. třídy:
1) Ford Mondeo
2) Mazda 6
3) Jaguar X-type
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 26.10.2008 14:45, RE: OFICIÁLNÍ DATA
Kylie posted by:
Ještě ke střední třídě. Jako majitele fordu mondeo se vás zeptám, co říkáte na tři vozy střední třídy a rozdíly mezi nimi, "vaším" koncernem vyráběné, vozy v mnoha "dílech" identické, přesto docela rozdílné .. ale stále auta stř. třídy:
1) Ford Mondeo
2) Mazda 6
3) Jaguar X-type
Tu C5 jsem "přidala" spíše pro zajímavost, co všechno JE střední třída (NEzáleží /jen/ na velikosti, myslím že opravdu až jediný údaj o rozměrech který má v tomto případě smysl, je onen mnou již zmíněný rozvor /a popř. rozchod/)
PS: Docela "odpovídajícně" napsaný je testík mondeo x C5 na http://magazin.auto.cz/testy/ford-mondeo-3-0-v6-vs-c5-3-0-sestivalecnici.html
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 26.10.2008 14:48, http://www.flickr.com/photos/30642098@N08/
Takhle v reálu jezdí, umí/neumí podávat výkony C5 V6 3.0 s automatickou převodovkou (a zapnutým vším, co jde)
PS: Umí i trošičku více, ale to (snad) někdy jindy, poslední dobou toho příliš nenajezdím, tohle je jedna náhodná cesta po německé dálnici minulý týden
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.10.2008 16:13, RE: OFICIÁLNÍ DATA
Kylie posted by:
Vraťte se na začátek.. ,-)
Všechny tři vozy jsou (typické) modely střední třídy - TO je jediný důležitý FAKT!!!!!!!!!!!!!!!!
Jak jsem již řekla, centimetr sem tam jsou NEdůležité - jsou hory a hory DŮLEŽITĚJŠÍCH "čísel" - na tom trvám!
Ohledně dveří C5 (původní x současné) jsem se již (někde výše) zmínila - připomínám - u té nové jsou dveře ještě více "big" .. (což je jenom dobře!)
Mimochodem i "téma" hatchback/kombi (a jejich "rozdílné" rozměry) jsem zmínila (již dříve, kdesi výše .-)
PS: M...
Takže zase hromada řečí mimo téma. Tématem mého posledního příspěvku byla férovost srovnání rozměrů Mondeo hatchback a C5 break. Podle údajů, které jste zde prezentovala, bylo pro porovnání použita tato kombinace, což je takzvané faux pas. Jestli jste ty údaje sepsala vy, nebo jste je jen vytáhla z renomovaného německého automagazínu, je vcelku jedno. Buď matete čtenáře vy, nebo se necháte slepě klamat sama a dále to tlumočíte. Jelikož se zamýšlím nad tím co čtu, pak si takovýchto nesmyslů prostě všimnu a musím se ozvat. Oba vozy se vyráběly jak ve verzi hatchback, tak ve verzi kombi a pokud má u mě mít renomovaný a patrně největší evropský magazín hodnotu vyšší, než je cena papíru použitá pro jeho vytištění, má si pro porovnání sehnat shodná provedení. Tahle to je zase stejně jako losí test u toho Loganu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.10.2008 16:28, RE: OFICIÁLNÍ DATA
Kylie posted by:
Ještě ke střední třídě. Jako majitele fordu mondeo se vás zeptám, co říkáte na tři vozy střední třídy a rozdíly mezi nimi, "vaším" koncernem vyráběné, vozy v mnoha "dílech" identické, přesto docela rozdílné .. ale stále auta stř. třídy:
1) Ford Mondeo
2) Mazda 6
3) Jaguar X-type
Ford a Mazda rozhodně nejsou koncern, Ford vlastní (asi) 20% akcií Mazdy (a uvažuje o jejich prodeji) a Mazda nějaké akcie Fordu. Také mezi Mondeem a M6 je dost rozdílů na to, aby ty auta byla chápána jinak a zákazníci mají možnost výběru. Není to jako že Octavia je Golf s batohem. "Stejný" benzínový dvoulitr má v Mondeu 107kW, v M6 103kW, v Mondeu je manuál vždyl pětikvalt, v Mazdě může být i šestikvalt. S Jaguarem je to jinak, tam se konstruktéři vyřádili vlastně jen na karosérii a interiéru, jediné extra v Jaguaru je možnost pohonu 4x4, který Mondeo nemá. Každý z těch vozů ja zaměřen na poněkud jiného zákazníka a navzájem si až tak nelezou do zelí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.10.2008 16:58, RE: OFICIÁLNÍ DATA
Kylie posted by:
Tu C5 jsem "přidala" spíše pro zajímavost, co všechno JE střední třída (NEzáleží /jen/ na velikosti, myslím že opravdu až jediný údaj o rozměrech který má v tomto případě smysl, je onen mnou již zmíněný rozvor /a popř. rozchod/)
PS: Docela "odpovídajícně" napsaný je testík mondeo x C5 na http://magazin.auto.cz/testy/ford-mondeo-3-0-v6-vs-c5-3-0-sestivalecnici.html
Nic překvapivého. Podle údajů víceméně stejné vozy, podle charakteru výrazně odlišné a navzájem si nelezou do zelí. Trochu mě překvapuje, jak optimistickou spotřebu udává Citroën a jak se realitě více blíží sportovnější Mondeo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.10.2008 17:24, http://www.flickr.com/photos/30642098@N08/
Koloss posted by:
Nic překvapivého. Podle údajů víceméně stejné vozy, podle charakteru výrazně odlišné a navzájem si nelezou do zelí. Trochu mě překvapuje, jak optimistickou spotřebu udává Citroën a jak se realitě více blíží sportovnější Mondeo.
Tohle jsou REÁLNÁ data - a věru se "neomezuji" ,-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.10.2008 17:30, Ford a Mazda
Koloss posted by:
Ford a Mazda rozhodně nejsou koncern, Ford vlastní (asi) 20% akcií Mazdy (a uvažuje o jejich prodeji) a Mazda nějaké akcie Fordu. Také mezi Mondeem a M6 je dost rozdílů na to, aby ty auta byla chápána jinak a zákazníci mají možnost výběru. Není to jako že Octavia je Golf s batohem. "Stejný" benzínový dvoulitr má v Mondeu 107kW, v M6 103kW, v Mondeu je manuál vždyl pětikvalt, v Mazdě může být i šestikvalt. S Jaguarem je to jinak, tam se konstruktéři vyřádili vlastně jen na karosérii a interiéru, ...
Že ford vzhledem k finančním trablům plánuje část akcií odprodat vím, že jsou jejich modely roky navzájem "propojené" - to jistě víte sám.
S tím "vysvětlením" Mondeo, m6 a jag. jste trochu "uskočil" jinam (z čehož tak rád obviňujete mne), navíc "mlžíte" daleko více než já .. to jsou věci ,-)
V ČEM jsou rozdíly mezi výše zmíněnými - velmi dobře vím! Šlo mi o ROZMĚRY!!! Téma (důležitost) rozměrů jste nanesl vy - já je NEpovažuji za důležité ... a tato trojice vozů střední třídy (z nichž jeden vlastníte a další 2 jsou jeho "bratranci") je docela vhodným příkladem .. prostě na velikosti NEzáleží - tyto 3 modely JSOU vozy střední třídy
PS: Jinak "diskutér" jste "zdatný", už jsem to zmínila? ,-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.10.2008 17:48, http://www.flickr.com/photos/30642098@N08/
Koloss posted by:
Takže zase hromada řečí mimo téma. Tématem mého posledního příspěvku byla férovost srovnání rozměrů Mondeo hatchback a C5 break. Podle údajů, které jste zde prezentovala, bylo pro porovnání použita tato kombinace, což je takzvané faux pas. Jestli jste ty údaje sepsala vy, nebo jste je jen vytáhla z renomovaného německého automagazínu, je vcelku jedno. Buď matete čtenáře vy, nebo se necháte slepě klamat sama a dále to tlumočíte. Jelikož se zamýšlím nad tím co čtu, pak si takovýchto nesmyslů prost...
To jste PŘEHNAL! Zmínka o "faux pas" je zcela "mimo mísu"!!! Pokud netušíte co to znamená, jde o porušení všeobecně přijímaných pravidel společenského chování či dobrých mravů (to by snad, v docela dost hodně přehnané verzi šlo použít na vaše "vykroucení" se tématu rozměrů vozů střední třídy M6, mondeo, X-type).
Já opsala data z největšího evropského automotočasopisu - toť vše! Že se VÁM nelíbí - je naprosto NEpodstatné. Jako vtipný parodox vidím, že zrovna já, která na rozměry nedá, mám (možná) největší auto střední třídy - jestli je 2. největší, nebo klidně 7mé největší - je NEpodstatné - TO je PODSTATNÉ - a tomu se tak nějak stále vyhýbáte (to si opravdu myslíte, že ty centimetry v rozměrech vozu střední třídy jsou JAKKOLIV podstatné, pro cokoliv důležité?).
To s tím "shazováním" testů HOOOOOOOOOOODNĚ přeháníte, všude existují podvody a "levárny", nic to nemění na milionech dat a informací, které ...
Chytat se jednoho "podvodu" u Loganu mi přijde skoro "komické" - v prostředí se docela dlouho pohybuji a (bez urážky): NEmáte šanci - dokonce žádnou - dokonce nechápu tu vaši zcela zjevnou averzi - vlasně ani nevím vůči čemu!
Takže - s mým "napadnutím" jste v tomto případě "stodolu netrefil" - jinými slovy TOTÁLNĚ jste to přehnal a zcela "ujel".
Neváhám už váš "vztah" k centimetru sem/tam v rozměrech nazvat "posedlostí" - ať už tomu věříte či ne - je to ZCELA NEpodstatné!!!!! Bmw 3 prostě jezdí lépe má lepší podvozek i motory než (naše - větší) modely mondeo a C5 (a jestli je jeden o centimetr větší či menší a má o pár litrů větší či menší zavazadelník či nádrž - to jsou údaje naprosto "out", nedůležité, nepodstatné, atd. - PROČ se tomu tak urputně bráníte?
Já svůj zdroj informací uvedla (a je ověřitelný) PROČ si myslíte, že ten váš je "lepší"? Neměla bych vás teď obvinit z "faux pas"?
Večer se ještě jednou podívám, jsou-li někde k dispozici ofic. údaje výrobců - ale jinak - C5, M6, mondeo, bmw 3 atd. jsou vozy střední třídy a ten centimetr v rozměrech je skoro to úplně poslední, z mnoha a mnoha dat, která bychom při výběru vozu měli sledovat (a fakt nechápu, proč vy - jinak evidentně člověk se spíše NADprůměrným rozhledem - tak trváte na tom "jít na to ODZADU!")
Těším se na "vysvětlenou"
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.10.2008 18:26, http://www.flickr.com/photos/30642098@N08/
Koloss posted by:
Nic překvapivého. Podle údajů víceméně stejné vozy, podle charakteru výrazně odlišné a navzájem si nelezou do zelí. Trochu mě překvapuje, jak optimistickou spotřebu udává Citroën a jak se realitě více blíží sportovnější Mondeo.
Naprosto REÁLNÁ data z provozu třílitrové C5 vidíte na výše uvedené stránce, výrobce udává v ofic. datech (servisní knížka, též mohu "nafotit .-) kombinovanou spotřebu 10,00 litru - má vlastní zkušenost je, že není problém jezdit dokonce za méně, nárůst spotřeby (což dokladují i snímky) je při velmi vysokých rychlostech (první "zlom", zvýšení spotřeby je někde mezi 160 - 170 km, další 200 - 210, při jízdě "naplno" bez problémů i 24 litrů na 100 km!) - což v praxi ale není problém (kdo chce "létat" německou dálnicí musí s tím počítat, na takovou spotřebu jsem zvyklá i z jiných vozů - pravda kolegův S 320 CDi je na tom o něco lépe), v reálu nejvyšší spotřeba je (průměrnou spotřebu ovlivňuje) jízda po městě. Při typickém "poskakování" v koloně si Brumla "vezme" stejně jako pro těch 200 km/h.
PS: Dobře spotřebu mého V6 "dokresluje" i pohled na průměrnou rychlost - nemyslím, že by si výrobce nějak zvláště vymýšlel (podotýkám, že jde o - docela těžký - vůz s automatem, trvale zapnutou klimatizací a hifi systémem, trvale svítící, jezdím sice až "trapně" /víceméně/ dle předpisů, ale při předjíždění jsem holčička a snažím se předjet co nejrychleji a v tu chvíli se na momentální spotřebu dívat je VELMi nerozumné .-)
respond
  1 ... 12 13 14 ... 18


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.