Warning: strpos(): Empty needle in /home/ebm/www/tipcars6/moduly/interlink/interlink.php on line 78
Diskuze - Za co vyměnit dosluhující Citroen Xantia?
0
back
 

diskuze k tématu: Za co vyměnit dosluhující Citroen Xantia?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, německá vozidla, francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.10.2008 12:06, RE: Kylie vs. Koloss - Mondeo/A4/C180
Koloss posted by:
Dokončení diskuze.
Trochu jsem si pomohl slovníkem, tak jsem snad pochopil. Mondeo proti A4 i C180 bude asi cenově níž, zejména s nízkou výbavou, a následně poměr cena/výkon bude možná nejlepší. Jízdní komfort nenapadám, přece jen podvozek jak dobře sedí, tak trochu víc drncá, zejména ve srovnání s C5 . Ale s tím motorem bych poznamenal, že slova "etwas zurück" bych nepoužil a shodnu se v tom s mnoha testy, které napsali jiní. Zkuste pohledat tady, jak ten motor chválí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.10.2008 12:07, RE: Kylie vs. Koloss - moje pneu
Koloss posted by:
Dokončení diskuze.
Nenapsal jsem, že mi originál obutí nevyhovuje. Každá pneumatika má mix vlastností, který je v něčem lepší a v něčem horší. Když jsem prozkoumal testy Michelin Pilot Primacy, musím říct, že bych si tu pneumatiku fakt nekoupil. Za sucha dost dobrá, za mokra bych se bál. Svoje auto jsem koupil na sjetých Continental, takže jsem musel hledat náhradu. Vybral jsem si opačně - za sucha průměr, za mokra nadprůměr. A to z toho důvodu, že na suchu to musíte hodně přehnat, aby se gumy pustily, ale za mokra stačí málo a plavete. Moje volba byla Goodyear Hydragrip, přesto, že to je vlastně doprodej. Mně se líbí šípové vzorky - dobře odvedou vodu a odpustím jim, že jsou hlučnější, naopak se mi nelíbí nesymetrické vzorky jako třeba Goodyear Excellence a i ty Micheliny, ta nesymetrie mi přijde proti přírodě. Zimní jsem dostal s autem a zatím jsou dobré - Goodyear Ultragrip.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.10.2008 12:08, RE: Kylie vs. Koloss - finále
Koloss posted by:
Dokončení diskuze.
Konečně mám dostatek informací (ale že to trvalo). Takže aby ten test byl kompletně rovnocenný, stačilo přezout 4 auta. Škoda, mohlo to být opravdu přesné srovnání. Díky za přiznané přehlédnutí, to taky vysvětlilo, že Mondeo nebrzdí tak špatně, mně to nějak nesedělo, přece jen brzdy a podvozek patří k sobě a aby jedno bylo skvělé a druhé špatné, to nesedí. Když se to vysvětlilo, tak to nemusím svádět na pneumatiky, navíc to už víceméně nejde.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.10.2008 12:55, RE: Kylie vs. Koloss - Mondeo a 3er
Koloss posted by:
Mondeo 2001 bych porovnával s BMW 320 E46, které se začalo vyrábět v roze 1998 facelift 2001 konec výroby 2005. Takže po faceliftu 2001 jsou rozměry (délka - šířka - výška - rozvor - kufr)

BMW E46 - 4470 - 1740 - 1420 - 2725 - 410
Mondeo - 4731 - 1812 - 1429 - 2754 - 500

V roce 2005 přišlo BMW s modelem E90

BMW E90 - 4520 - 1817 - 1421 - 2760 - 460

Takže i novější model E90 je o 20 cm kratší, pouze rozvor má o 6 mm delší a šířku o 5 mm větší, jinak je to proti Mondeu stále výrazně menší ...
Ten "big" test je z roku 2005 (novější vůz - logicky - bývá ve výhodě - s tím se ale moc dělat nedá, ta cca 7mi letá obměna, dříve i delší /dokonce výrazně/ se "zaběhla" a ..).
Vozy prémiové třídy (bez výjimky) bývají "menší" než-li "chudí" příbuzní - tak to (vždy) bylo (a asi bude .-)
U těch rozměrů bmw 3 x mondeo jsem to nepopletla (opravdu) a ty rozdíly nejsou nijak výrazné, ale "sedí to". Ten test je hodně podrobný a je tam změřeno "vše" a "jiná" konstrukce bmw přináší sice menší zavazadelník (o 40 litrů), ale zase třeba "lepší" práci s přední nápravou atd. (trošičku mne ty vnitřní rozměry také překvapily ..)
PS: 20 cm na délku je docela dost, jinak je ale v ostatním o "kousíček" lepší ono bmw 3 (nebyl měřen "obytný" prostor od pedálů po zadní sedačku - třeba tam je rozdíl)
PS: Já v Brumlovi sedačku až nadoraz nahoře mám a klobouk se mi na hlavu také vejde .-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.10.2008 13:04, RE: Kylie vs. Koloss - Mondeo/A4/C180
Koloss posted by:
Trochu jsem si pomohl slovníkem, tak jsem snad pochopil. Mondeo proti A4 i C180 bude asi cenově níž, zejména s nízkou výbavou, a následně poměr cena/výkon bude možná nejlepší. Jízdní komfort nenapadám, přece jen podvozek jak dobře sedí, tak trochu víc drncá, zejména ve srovnání s C5 . Ale s tím motorem bych poznamenal, že slova "etwas zurück" bych nepoužil a shodnu se v tom s mnoha testy, které napsali jiní. Zkuste pohledat tady, jak ten motor chválí.
Ono "etwas zurück" není nějak "negativní" hodnocení. Klidně bych to použila ohledně mého (teoreticky zastaralejšího, výkonově slabšího, ale z určitého pohledu příjemnějšího společníka, než třeba excelentní R6 3.0 v bmw) "brumlopohonu" V6 3.0 (chválila bych ho za "chování" ale samozřejmě jsou tu "dynamičtější"), prostě ono "e.z." NENí kritika. V té audině byl (myslím) 2.0 FSi a ten má o pár koníků a snad i o pár Nm více, v testu zrychlení .. postupně až 0-160 prostě nakonec (já nevím musela bych to znovu vyhledat) bude třeba o 2-3 sekundy rychlejší (což je se někomu na papíře líbit nemusí, ale v reálném provozu záleží na naprosto jiných věcech a důležité to vlastně vůbec není) - a i když sám o sobě naprosto BEZproblémový .. napíše se ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.10.2008 13:04, RE: Kylie vs. Koloss - moje pneu
Koloss posted by:
Nenapsal jsem, že mi originál obutí nevyhovuje. Každá pneumatika má mix vlastností, který je v něčem lepší a v něčem horší. Když jsem prozkoumal testy Michelin Pilot Primacy, musím říct, že bych si tu pneumatiku fakt nekoupil. Za sucha dost dobrá, za mokra bych se bál. Svoje auto jsem koupil na sjetých Continental, takže jsem musel hledat náhradu. Vybral jsem si opačně - za sucha průměr, za mokra nadprůměr. A to z toho důvodu, že na suchu to musíte hodně přehnat, aby se gumy pustily, ale za mokr...
Na pneu jsem odpověděla/reagovala výše (v místě "původní" diskuze)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.10.2008 13:12, RE: Kylie vs. Koloss - finále
Koloss posted by:
Konečně mám dostatek informací (ale že to trvalo). Takže aby ten test byl kompletně rovnocenný, stačilo přezout 4 auta. Škoda, mohlo to být opravdu přesné srovnání. Díky za přiznané přehlédnutí, to taky vysvětlilo, že Mondeo nebrzdí tak špatně, mně to nějak nesedělo, přece jen brzdy a podvozek patří k sobě a aby jedno bylo skvělé a druhé špatné, to nesedí. Když se to vysvětlilo, tak to nemusím svádět na pneumatiky, navíc to už víceméně nejde.
S tím "přezutím" by to možná zajímavé bylo, ale pokud se pamatuji nikdy se nikde nic podobného nedělalo, a uvědomte si, že by to mohlo i "uškodit" - výrobek (nejen auto) je "soulad mnoha "faktorů", ostatně např. i "jiné" brzdové destičky atd. asi mohou znamenat měřitelný rozdíl (třeba i velký)
PS: O tomhle jsem "poučena" z jiného oboru, kde dva velmi chválené (a opravdu povedené) výrobky "k sobě" až tak "nepasovaly", resp. pospolu jen slušný nadprůměr představovaly. Zůstanu-li u aut a budu zcela konkrétní a do "tajných" análů co se veřejnosti NEříkají zabrousím, u C5 minulé generace "nesedly" pneu Bridgestone, resp. se nečekaně rychle "sjížděly" - pneu Michelin právě naopak. Ostatně mrknete-li občas třeba na F1 (já raději WRC a Seb Loeb(a), trápí se tam se stejným problémem (ještě výraznější to bylo dříve, kdy několik výrobců pneu "soupeřilo").
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.10.2008 13:37, RE: Kylie vs. Koloss - moje pneu
Kylie posted by:
Na pneu jsem odpověděla/reagovala výše (v místě "původní" diskuze)
Právě počasí si člověk často vybrat nemůže, takže se snažím být připraven na tu horší variantu. Za sucha se dá jet dobře i na slikách, ale za mokra bývají ty největší tance. Proto mám ty Hydragripy, které v mokru vynikají a za sucha jsou dostatečné.

Bridgestone to asi fakt umí, když z F1 Michelin vycouval a v MotoGP jsou rádi když je na bedně někdo jiný než Bridgestone. Rossi dobře věděl, proč si navzdory stáji vydupal Bridgestone místo Michelin. Taky je zase po dvou letech mistrem světa.

WRC taky sleduju, samozřejmě fandím Fordu. Věčná škoda Colina McRae, a do pekel s idiotama, kteří ho nenechali dojet australskou rallye na Škodě Fabia WRC, mohl i vyhrát (před poslední etapou mu nepochopitelně vyměnili spojku a auto už se nerozjelo).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.10.2008 13:43, RE: Kylie vs. Koloss - moje pneu
Koloss posted by:
Právě počasí si člověk často vybrat nemůže, takže se snažím být připraven na tu horší variantu. Za sucha se dá jet dobře i na slikách, ale za mokra bývají ty největší tance. Proto mám ty Hydragripy, které v mokru vynikají a za sucha jsou dostatečné.

Bridgestone to asi fakt umí, když z F1 Michelin vycouval a v MotoGP jsou rádi když je na bedně někdo jiný než Bridgestone. Rossi dobře věděl, proč si navzdory stáji vydupal Bridgestone místo Michelin. Taky je zase po dvou letech mistrem světa.

WRC ...
Ano souhlasím, o té "austrálii" vím - pro to těžko hledat komentář. Trochu spěchám, zatím ..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.10.2008 13:44, WRC
Ještě dodám, fandovi WRC Focus, myslím, že Focus je o "dýchnutí" lepší vůz než C4. Seb je o 2 "dýchnutí" lepší jezdec ..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.10.2008 14:59, RE: WRC
Kylie posted by:
Ještě dodám, fandovi WRC Focus, myslím, že Focus je o "dýchnutí" lepší vůz než C4. Seb je o 2 "dýchnutí" lepší jezdec ..
Asi souhlas, počkám si, až uzraje Latvala.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.10.2008 17:08, RE: Kylie vs. Koloss - Mondeo a 3er
Kylie posted by:
Ten "big" test je z roku 2005 (novější vůz - logicky - bývá ve výhodě - s tím se ale moc dělat nedá, ta cca 7mi letá obměna, dříve i delší /dokonce výrazně/ se "zaběhla" a ..).
Vozy prémiové třídy (bez výjimky) bývají "menší" než-li "chudí" příbuzní - tak to (vždy) bylo (a asi bude .-)
U těch rozměrů bmw 3 x mondeo jsem to nepopletla (opravdu) a ty rozdíly nejsou nijak výrazné, ale "sedí to". Ten test je hodně podrobný a je tam změřeno "vše" a "jiná" konstrukce bmw přináší sice menší zavazadeln...
Tak jsem měl trochu času a pohledal jsem si ty vnitřní rozměry. Asi vás nepotěším, to co jsem našel vypadá jinak - když to sečtu, vyhraje Mondeo, paradoxně E46 je s ním vyrovnané kromě prostoru vzadu a E90 kulhá za oběma. Jediná E90 výhoda je prostor vpředu, ale když ho využije maximálně, zbude vzadu míň místa než v Mondeu. Ale 6 cm chybí nad hlavou řidiče a 8 cm v šířce vpředu, fakt je to BMW menší.

Mondeo 2001 BMW 3 E90 BMW 3 E46
--------------------- ------------------- ------------------
prostor vpředu 900-1110 950-1190 920-1110
prostor vzadu 660-870 600-860 570-770
výška vpředu 1010 950 1010
výška vzadu 930 900 920
šířka vpředu 1480 1400 1490
šířka vzadu 1470 1380 1460

Mondeo
http://magazin.auto.cz/testy/ford-mondeo-1-8-sci-ve-jmenu-chude-smesi-01-2004.html

BMW 3 E90
http://magazin.auto.cz/testy/bmw-325i-stvoreno-pro-ridice.html

BMW 3 E46
http://magazin.auto.cz/testy/bmw-320i-sest-valcu-a-zadni-pohon-pod-milion.html
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.10.2008 17:12, RE: Kylie vs. Koloss - Mondeo a 3er
Koloss posted by:
Tak jsem měl trochu času a pohledal jsem si ty vnitřní rozměry. Asi vás nepotěším, to co jsem našel vypadá jinak - když to sečtu, vyhraje Mondeo, paradoxně E46 je s ním vyrovnané kromě prostoru vzadu a E90 kulhá za oběma. Jediná E90 výhoda je prostor vpředu, ale když ho využije maximálně, zbude vzadu míň místa než v Mondeu. Ale 6 cm chybí nad hlavou řidiče a 8 cm v šířce vpředu, fakt je to BMW menší.

Mondeo 2001 BMW 3 E90 BMW 3 E46
--------------------- --------...
Tabulka znovu
________________Mondeo 2001____BMW 3 E90______BMW 3 E46
_
prostor vpředu__900-1110_______950-1190_______920-1110
prostor vzadu___660-870________600-860________570-770
výška vpředu____1010___________950____________1010
výška vzadu_____930____________900____________920
šířka vpředu____1480___________1400___________1490
šířka vzadu_____1470___________1380___________1460
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.10.2008 17:49, RE: Kylie vs. Koloss - Mondeo a 3er
Koloss posted by:
Tak jsem měl trochu času a pohledal jsem si ty vnitřní rozměry. Asi vás nepotěším, to co jsem našel vypadá jinak - když to sečtu, vyhraje Mondeo, paradoxně E46 je s ním vyrovnané kromě prostoru vzadu a E90 kulhá za oběma. Jediná E90 výhoda je prostor vpředu, ale když ho využije maximálně, zbude vzadu míň místa než v Mondeu. Ale 6 cm chybí nad hlavou řidiče a 8 cm v šířce vpředu, fakt je to BMW menší.

Mondeo 2001 BMW 3 E90 BMW 3 E46
--------------------- --------...
Nu, jak jsem řekla, bmw by "mělo" být menší - a tady nejde o mé potěšit/NEpotěšit - to je oblast, která mne trochu míjí (já se hravě vejdu i do "lamba" - a tam se nastupuje HODNĚ nešikovně a můj Buřtík /manžel/ si za volant prostě NEsedne).
Jak jsem řekla, hodnoty jsem opsala z AMS a (bez přehánění) jde o největší test vozů této kategorie kdy dělaný a redakce byla "jen" organizátor, zúčastnili se ho novináři z celé evropy (a opravdu jsem to ještě jednou zkontrolovala).
Pěkný den
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.10.2008 19:47, RE: Kylie vs. Koloss - Mondeo a 3er
Kylie posted by:
Nu, jak jsem řekla, bmw by "mělo" být menší - a tady nejde o mé potěšit/NEpotěšit - to je oblast, která mne trochu míjí (já se hravě vejdu i do "lamba" - a tam se nastupuje HODNĚ nešikovně a můj Buřtík /manžel/ si za volant prostě NEsedne).
Jak jsem řekla, hodnoty jsem opsala z AMS a (bez přehánění) jde o největší test vozů této kategorie kdy dělaný a redakce byla "jen" organizátor, zúčastnili se ho novináři z celé evropy (a opravdu jsem to ještě jednou zkontrolovala).
Pěkný den
Tím nepotěšit jsem myslel tohle - napsala jste cituji:

Třeba ono bmw 3 - u kterého se ptáte, je-li to vůbec střední třída - víte, že ve VĚTŠINĚ (rozvor, šířka, výška) je VĚTŠÍ pozor pozor pozor VĚTŠÍ, než Mondeo? A teď příjde šok "superšok", vnitřní rozměry bmw 3 versus mondeo: výška nad sedadlem řidiče (vítězí bmw 3), šířka na předních (vlastně i zadních) sedadlech (vítězí bmw 3). Doufám, že jsem se nepřehlédla či tak něco, ale snad ne - takže neměla bych se teď začít "rozčilovat", že "mlžíte" a dokonce vůz do menší kategorie (přitom je větší) označujete a ....

Konec citátu. Asi bych měl napsat, že jste se opět přehlédla. Rozvor, výška, šířka - plus mínus pár milimetrů je Mondeo s E90 shodné, E46 prohraje. Výška nad sedadlem řidiče, šířka na přední i zadních sedadlech - prohraje E90, plus mínus pár milimetrů shodné E46.

Zklamání pro vás je, že "superšok" se nekoná. Možná jste čerpala odjinud, ale moje informace jsou všechny z jednoho zdroje, takže pokud jsou změřené blbě, pak asi všechny stejně.

Zajímavé je, jak se to obrací - zvenku prohrává E46, vyrovnává se E90, uvnitř prohraje E90, vyrovnává se E46. Asi mezigeneračně narostly deformační zóny a polstrování uvnitř.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.10.2008 21:05, RE: Kylie vs. Koloss - Mondeo a 3er
Koloss posted by:
Tím nepotěšit jsem myslel tohle - napsala jste cituji:

Třeba ono bmw 3 - u kterého se ptáte, je-li to vůbec střední třída - víte, že ve VĚTŠINĚ (rozvor, šířka, výška) je VĚTŠÍ pozor pozor pozor VĚTŠÍ, než Mondeo? A teď příjde šok "superšok", vnitřní rozměry bmw 3 versus mondeo: výška nad sedadlem řidiče (vítězí bmw 3), šířka na předních (vlastně i zadních) sedadlech (vítězí bmw 3). Doufám, že jsem se nepřehlédla či tak něco, ale snad ne - takže neměla bych se teď začít "rozčilovat", že "mlž...
To bylo v rámci naší "war" a opravdu jsem se NEpřehlédla - zdroj jsem uvedla, TAK to tam JE (nikde jinde jsem neověřovala). Ale mé (pra)původní sdělení, že pár cm v rozměru NEpovažuji za důležité, resp. tento parametr řadím až "hluboko", "daleko" ... je prostě fakt (tak jsem byla naučena, a myslím že NE špatně).
Já jako zdroj informací nejčastěji používám německé magazíny, se "seriózností" měření nebývají (víceméně) problémy.
K tomu "zvenku" - "zevnitř" - to je "normální", to je "trend" (já ho považuji za "správný", ale chápu že to někomu vadit může. Ostatně nová C5, na delším rozvoru, je uvnitř také o něco menší, než Brumla. Docela se rozšířily dveře a jejich deformační zóna, poměrně výrazně se zlepšila trakce, díky novému uchycení kol - což je bezva, ale "zabralo to" více místa, takže celá kabina je ještě více vzad posunuta, čehož výsledkem je "menší" kabina i zavazadelník. Pokud vím, u bmw 3 je to "podobné" (lepší jízdní vlastnosti = menší prostor v kabině).
Ostatně nedávno jsem tu jednu větu "moudrého muže" citovala (a trochu to "schytala") - nic to ale nemění na tom, že je pravdivá:
Pokud má vůz s delším rozvorem KRATŠÍ vnitřní prostor = jde o lépe konstruovaný vůz s lepšími jízdními vlastnostmi. Pokud má vůz s kratším rozvorem DELŠÍ vnitřní prostor = jde o hůře konstruovaný vůz, s horšími jízdními vlastnostmi.
PS: Na ty vnitřní rozměry se ještě jednou (pro jistotu) podívám, ale na 99,9% jsem je dobře opsala..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 15.10.2008 21:20, RE: Kylie vs. Koloss - Mondeo a 3er
Koloss posted by:
Tím nepotěšit jsem myslel tohle - napsala jste cituji:

Třeba ono bmw 3 - u kterého se ptáte, je-li to vůbec střední třída - víte, že ve VĚTŠINĚ (rozvor, šířka, výška) je VĚTŠÍ pozor pozor pozor VĚTŠÍ, než Mondeo? A teď příjde šok "superšok", vnitřní rozměry bmw 3 versus mondeo: výška nad sedadlem řidiče (vítězí bmw 3), šířka na předních (vlastně i zadních) sedadlech (vítězí bmw 3). Doufám, že jsem se nepřehlédla či tak něco, ale snad ne - takže neměla bych se teď začít "rozčilovat", že "mlž...
Údaje "sedí", rozdíl je (zřejmě) v tom, že v testu který já "opisuji" jsou testovány "základní" verze automobilu - sedany/liftbacky a vy (možná) o combi mluvíte... (to by mohlo být ..)
Já do budoucna dokonce s variantou "cupka" si pohrávám, protože ty dvoje dveře vzadu (trošičku) zbytečně s sebou vozím (ostatně, jak jsem se již zmínila, "prémiové" vozy vždy menší byla - bmw, lexus, mercedes i to audi, které se poslední "nahoru" probojovalo). No, bmw 3 docela povedené auto (NE nižší ,-) střední třídy je (měla jsem půjčenou cupku 330xd - NEuvěřitelný podvozek (ani motor NEurazí .-)
Co poruchovost vašeho mondea? Kolik už máte najeto?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.10.2008 13:15, RE: Kylie vs. Koloss - Mondeo a 3er
Kylie posted by:
To bylo v rámci naší "war" a opravdu jsem se NEpřehlédla - zdroj jsem uvedla, TAK to tam JE (nikde jinde jsem neověřovala). Ale mé (pra)původní sdělení, že pár cm v rozměru NEpovažuji za důležité, resp. tento parametr řadím až "hluboko", "daleko" ... je prostě fakt (tak jsem byla naučena, a myslím že NE špatně).
Já jako zdroj informací nejčastěji používám německé magazíny, se "seriózností" měření nebývají (víceméně) problémy.
K tomu "zvenku" - "zevnitř" - to je "normální", to je "tr...
Nechcu začínat další smršť, ale vlastně jsme se obloukem dostali zase k původnímu problému - hádání o milimetry a větší/menší. Napsala jste, že BMW 3 je větší než Mondeo, podle mých zjištění to tak není a aniž bych se chtěl hádat o milimetry, musím prohlásit, že ve většině údajů je BMW 3 menší než Mondeo, v některých jsou vyrovnaní a v pár údajích je BMW o chlup lepší. V celkovém srovnání je BMW 3 spíše menší než Mondeo. Délkou lehce přesahující 4,5 metru (a i celkovým vnitřním prostorem) se BMW 3 řadí do stejné kategorie jako O II, tedy nižší střední, taková délka představovala střední třídu před 15 lety, od té doby vozy všech kategorií povyrostly.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.10.2008 13:23, RE: Kylie vs. Koloss - Mondeo a 3er
Kylie posted by:
Údaje "sedí", rozdíl je (zřejmě) v tom, že v testu který já "opisuji" jsou testovány "základní" verze automobilu - sedany/liftbacky a vy (možná) o combi mluvíte... (to by mohlo být ..)
Já do budoucna dokonce s variantou "cupka" si pohrávám, protože ty dvoje dveře vzadu (trošičku) zbytečně s sebou vozím (ostatně, jak jsem se již zmínila, "prémiové" vozy vždy menší byla - bmw, lexus, mercedes i to audi, které se poslední "nahoru" probojovalo). No, bmw 3 docela povedené auto (NE nižší ,-) s...
Při koupi najeto 160 tisíc (se serviskou), teď 180 tisíc. Patřím k lidem, kteří svému vozu naslouchají a problémy řeším dřív než na mě dopadnou. Za rok a půl jsem vyměnil napínací kladku pomocného řemene, byla načatá už při koupi, při tom jsem vyměnil i ten řemen. Při výměně brzdových destiček a kotoučů vzadu jsem zaznamenal načaté ložisko jednoho zadního kola, tak jsem ho taky vyměnil. Jinak odešla žárovka pod displejem počítadla kilometrů, ale čitelné to je, tak to zatím neřeším. Spotřeba oleje nulová.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 16.10.2008 15:34, RE: Kylie vs. Koloss - Mondeo a 3er
Koloss posted by:
Nechcu začínat další smršť, ale vlastně jsme se obloukem dostali zase k původnímu problému - hádání o milimetry a větší/menší. Napsala jste, že BMW 3 je větší než Mondeo, podle mých zjištění to tak není a aniž bych se chtěl hádat o milimetry, musím prohlásit, že ve většině údajů je BMW 3 menší než Mondeo, v některých jsou vyrovnaní a v pár údajích je BMW o chlup lepší. V celkovém srovnání je BMW 3 spíše menší než Mondeo. Délkou lehce přesahující 4,5 metru (a i celkovým vnitřním prostorem) se BMW...
Já svůj zdroj informací uvedla (a ještě si to ověřila), přiznávám že jinde jsem NEhledala, ostatně TENTO parametr u auta opravdu až dosti dozadu řadím.
Jak jsem už řekla, u vozů prémiového segmentu je to tak vždy (a bylo) - to NENí nic výjimečného. PODSTATNÝ je rozvor (z toho "vše" vychází). Octavia je jen (výborná) ukázka (geniálního) managmentu VW (ostatně, že octavia je mechanicky "jen" golf - to ví, asi i v česku, každý). Z onoho rozvoru nevychází "jen" konstrukce vozu (umožňující výrazně lepší "práci" s rozložením "všeho"), ale i to nejdůležitější - jízdní vlastnosti = chování vozu "ZA" ono levnější řešení proti jiným "klasickým" vozům střední třídy bojuje).
Ona věta o prostoru uvnitř vozu a rozvoru JE naprosto "základní" - bohužel ...
Auta všech kategorií neustále rostou (co pamatuji - a ŽE už něco pamatuji), nicméně jisté náznaky tu jsou, že ta doba skončila ... (což je, do jisté míry, snad i dobře).
Ostatně vám, jako majiteli "typického" vozu střední třídy nemusím vysvětlovat rozdíl, třeba jen po 200 -300 km, které ujedete v mondeo a v octavia (nebo obecně v jakémkýchkoliv vozech "různých" tříd). Mimochodem TO, že je v českých statistikách Octavia řazena do "střední třída" a např. Jetta (naprosto identický vůz - z pohledu konstrukce a rozměrů) do "nižší střední .." - je výsměch, "absurdistán", tragikomedie - naprosté opovržení a ztráta soudnosti - řekla bych já.
Určitým "základům" pohledu na vůz jsem byla naučena .. už tomu je pár let ... ale NIC se nezměnilo, lety praxe mám ověřeno ŽE to tak (stále) je .. ŽE o tom mám občas problém někoho přesvědčit .. (třeba ono místní "NADřazování" octavie .. mimochodem octavia se dnes již opravdu cenově prolíná nejen s vozy jako modeo, ale i jaguar či lexus).
Nuže, nevím je-li ve vnitřním prostoru mondeo či bmw 3 větší/menší - a OPRAVDU to NEpokládám za "prioritu" (to že "můj" Brumla patří spíše k těm větším je souhra okolností, rozhodně to není TEN důvod, proč jsem (již podruhé) zvolila tento model.
PS: Pokud má vůz s delším rozvorem kratší/menší vnitřní prostor (a zavazadelník) = jde o lépe (dráže) konstruovaný vůz s lepšími jízdními vlastnostmi. Pokud má vůz s menším rozvorem delší/větší vnitřní prostor (a zavazadelník) = jde o hůře (levněji) konstruovaný vůz, s horšími jízdními vlastnostmi.
TO je PODSTATA - "více" ze mne asi "nevypadne" ,-)
respond
  1 ... 11 12 13 ... 18


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.