0
back
 

diskuze k tématu: Spolehlivé kombi v úrovni 50-70 tis. Kč

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
mPuma
number of posts47
date of registration05.12.2014
Wednesday 11.03.2015 17:12, Samonivelační tlumiče
Taky jsem viděl různé značení motorizace V6. Já mám malý znáček V6 pod bočními blinkry a na pátých dveřích nemám nic. Viděl jsem jiné Mondeo V6 které nemělo označení žádné. Měli některá Mondea 2.5 V6 znak na pátých dveřích?
respond
Koloss
number of posts639
date of registration19.09.2008
Wednesday 11.03.2015 17:14, RE: Výbavy
Martin Srb posted by:
Top specifikace na kombíka poFL by vypadla asi takhle: xenony, tempomat, vyhřívané ostřikovače a čelní sklo s děštovým/světelným senzorem, vyhřívané a chlazené sedadla kůže/alcantara řidičova i spolujezdcova nastavitelná elektriky v 8-směrech (bohužel bez paměti), zadní sedadla s integrovanými dětskými sedadly, samonivelační zadní tlumiče, dotyková navigace Denso, zadní park čidla, vnitřní a obvodový alarm, samostmívací zrcátko, v hlavových opěrkách integrované LCD s DVD přehrávačem pod sedadlem spolujezdce a ovládáním na středové konzoli (šlo již v roce 2002! vzadu co má 95% mondei popelník) stříbrné hagusy, el. sklopná a osvětlená zrcátka. Tenhle výčet je asi veškeré vybavení na přání


Zapomněl jsi na střešní okno a vzadu mohly být sedačky taky vyhřívané, ale nevím, jestli současně s integrovanou dětskou sedačkou.
respond
Martin Srb
number of posts45
date of registration13.04.2012
Wednesday 11.03.2015 17:16, Dovýbava
Pravda střešní okno + tažné originál Ford. Jo myslí, že se ta kombinace už vylučuje vyhřívané zadní a dětské sedáky k tomu. Stejně jako ST220 s celokůží nemohla mít chlazení, měly to vždy jenom polokůže, možná ST TDCi, které mělo Recara jako v ST220, ale byla to alcantara/kůže těžko říct žádné takové auto jsem osobně neviděl
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Wednesday 11.03.2015 17:24, RE: Výbavy
Martin Srb posted by:
Katalog na 2002 můžu poslat. Hodně věcí je za příplatek a něco pro verzi předFL, ani nebylo možné.nejsou třeba ostřikovače světel v dánsku poviné? Jeto jako volitelná výbava u nás. Třeba to u nich bylo součástí nějakého zimního paketu.ANi nevím ejstli auta předFl můžou mít dešťový senzor.Já mám 2002 Ghia, ale první majitel zaplatil jenom Ghiu nic navíc, takež jsme is vyměnil semišky za kůži 8-směrová řidiče a stříbrné hagusy které k černé vypadají luxusně Top specifikace na kombíka poFL by vypadla asi takhle: xenony, tempomat, vyhřívané ostřikovače a čelní sklo s děštovým/světelným senzorem, vyhřívané a chlazené sedadla kůže/alcantara řidičova i spolujezdcova nastavitelná elektriky v 8-směrech (bohužel bez paměti), zadní sedadla s integrovanými dětskými sedadly, samonivelační zadní tlumiče, dotyková navigace Denso, zadní park čidla, vnitřní a obvodový alarm, samostmívací zrcátko, v hlavových opěrkách integrované LCD s DVD přehrávačem pod sedadlem spolujezdce a ovládáním na středové konzoli (šlo již v roce 2002! vzadu co má 95% mondei popelník) stříbrné hagusy, el. sklopná a osvětlená zrcátka. Tenhle výčet je asi veškeré vybavení na přání


Tak to mám úplné holátko
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Wednesday 11.03.2015 17:31, RE: Ford Mondeo
kopykop posted by:
Tak nevím co tu ty lidi pořád plácají za blbiny..Za mě je Ford Mondeo šíleně nedoceněny auto, já koupil před dvěma lety Ford Mondeo 1.8 benzin r.v. 2001, takže 12 let starý, ani nevypadalo nějak dobře ale kupoval jsem ho spíše jako pracovní a né-mazlení se s ním. Po dvou letech provozu kde jezdím Čechy a Holandsko několikrát do roka jsem vyměnil jednou alej a filtry a to je VŠE!!! jo a stěrače..Přítelkyně koupila ještě přede mnou Ford Mondeo 2004 1.8 benzín, ta ho bude mít tři roky také s tím jezdíme Holandsko Čechy , a denně 60 km kvuli práci..závady praskla pružina a jednou něco blblo na zadním kole abs, jinak olej filtry jednou za 15tis km to je vše!! Spotřeba moje přes 8l , přítelkyně 7.2.Pohodlí- kam se hrabe oktávka nebo pasat z toho roku...prostoru hromada , sedačky příjemný! V kombi přestehuješ manželku na jednou:)))Focus bude určitě taky výborná volba ale Mondeo bych nezatracoval, prostorem i pohodlím je to někde jinde a spolehlivost je dle mého laického názoru u obou vozu slušná!...pozor bavím se o benzínu, TDCI se zdaleka vyhni, měl jsem mondeo tdci 2003 ze skvělého autobazaru ve Vysokém Mýtě dovezeno z D , prý 140tis km , haha ha, pánovi bych nejradši zlámal hnáty! za dva týdny začaly odcházet vstřčikovače, pak pumpa čerpadlo, pak mi v jednom servisu doporučili at to 'shodím ze skaly' že motor zní a vypadá jak kdyby měl pul mega km, ne těch našich slavných 145tis jako v každém autobazaru..No hold byl jsem mladej a blbej:)...ale benzínové Mondeo je super pohodlné spolehlivé prostorné auto!...jen nekupuj auto který bude doveženy v nejakym autobazaru..hodně štestí při výběru!


Nikdo Mondeo nezatracuje, jen za 70 si myslím, že to budou ty nejstarší ročníky, aby to bylo slušné auto, ale to u benzínu nevadí, protože tam facelift přinesl spíš kosmetické úpravy (koroze), než zásadní technické (snad klapky v sání pro motory HE). Já bych vždy sáhl po Mondeu raději než po Focusu, máme oboje v rodině a je tam vidět a cítit rozdíl, byť je Focus o 3 roky mladší a má najetou 1/2 toho co Mondeo. Rozdíl jak ve výbavě, tak ve třídě. Jenom taková blbost, jako je zavírání dveří je diametrálně odlišné.
respond
Koloss
number of posts639
date of registration19.09.2008
Wednesday 11.03.2015 17:40, RE: Ford Mondeo
David V posted by:
kopykop posted by:
Tak nevím co tu ty lidi pořád plácají za blbiny..Za mě je Ford Mondeo šíleně nedoceněny auto, ...
Nikdo Mondeo nezatracuje, ...


Těch zatracovačů a nebojím se napsat pomlouvačů Mondea a obecně Fordu je kupodivu poměrně hodně, nedávno jsem tady vedl jednu přestřelku s člověkem, který si snad do huby neviděl. A zrovna včera jsem četl mezi zkušenostmi uživatelů takové nesmysly, že to musel psát člověk co Ford snad ani neviděl.
respond
Martin Srb
number of posts45
date of registration13.04.2012
Wednesday 11.03.2015 17:44, Výbava
Ješt zvláštnost od Fordu pro Focus mkI se od faceliftu 2001 dávaly BI-xenony pro mondeo se dávaly až do konce výroby "pouze" xenony navíc se směšně malou čočkou. Znám člověka, který koupil čočky z Focuse mkI které pasují bez úprav na uchycení čoček v mondeu a nyní má Mk3 s BI-xenony .

Myslím, že se vyplatí si připlatit a koupit poFL který řeší korozi. Zvenku jsou až na přední nárazník shodné. Od druhého faceliftu 2005 je odlišuje hlavně jiná maska a spodní mřížka v nárazníku.

Motorově předFL TDDi čerpadla Bosch VP33 a VP44, které se kazily všude kde byly. Málo odolné vstřikovací čerpadlo u TDCi, ale žádné minimálně 12leté mondeo nebude mít původní čerpadlo od faceliftu je TDCi spolehlivé stejně jako jakýkoliv jiný commonrail z toho roku výroby.

Pro V6 byla změněna převodovka z MTX75 na MMT-6, někdo říká, že je míň odolná než původní pětikvalt, ale vzhledem k tomu, že tahle skříň udrží v pohodě i upravené 2.2 TDCi, tak není problém se "slabým" točivým momentem u V6, nevýhoda je dvouhmotový setrvačník který by u 2.5 předFL neměl být.

Čtyřválce Duratec-HE měly pouze přepracované sání včetně odlučovače oleje a jiný olejový filtr předFL je pouze papírová vložka, plastové víčko se rádo kousá už sjem ho vylamoval stojí 720Kč ve Fordu, poFl je celoplechový filtr.

Přibyl motor 1.8 SCi, který vychází z Duratecu, potíže dělají jeho čidla dvoa katalyzzátory a lambda sondy kde jedna stojí 6500Kč, komu funguje nestěžuje si jako jediný čtyřválec se šestikvaltem (bez dieselu) a přímým vstřikem dokáže jet za levno.
respond
Martin Srb
number of posts45
date of registration13.04.2012
Wednesday 11.03.2015 17:49, Katalog 2002
Dal jsme katalog z 2002
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Wednesday 11.03.2015 20:48, RE: Katalog 2002
Martin Srb posted by:
Dal jsme katalog z 2002 na uloz.to tady je odkaz http://uloz.to/xiREEFZa/2002-pdf


Super. Díky.
respond
kopykop
number of posts2
date of registration11.03.2015
Thursday 12.03.2015 02:41, Mondeo
no ja to svoje koupil za 2400 eur, 150tis km na tachometru doloženo..a jak říkam bez problému..
respond
Giorgio
number of posts814
date of registration09.05.2007
Thursday 12.03.2015 05:50, RE: Ford Mondeo
Koloss posted by:
David V posted by:
kopykop posted by:
Tak nevím co tu ty lidi pořád plácají za blbiny..Za mě je Ford Mondeo šíleně nedoceněny auto, ...
Nikdo Mondeo nezatracuje, ...
Těch zatracovačů a nebojím se napsat pomlouvačů Mondea a obecně Fordu je kupodivu poměrně hodně, nedávno jsem tady vedl jednu přestřelku s člověkem, který si snad do huby neviděl. A zrovna včera jsem četl mezi zkušenostmi uživatelů takové nesmysly, že to musel psát člověk co Ford snad ani neviděl.


Pokud se smíříš s tím, že mondeo (a přeneseně jakékoliv auto, které máš) není nezbytně nejuniverzálnější a nejpovedenější auto na planetě všech dob, s nikým přestřelky mít nebudeš. A to, že prostě starší fordy včetně mondea (a focusu) reznou (i po roce 2000 a nad standard jiných evropských značek), to je taky realita.

Na straně druhé, mondeo není zdaleka ani nejhorší auto a zrovna v dané úrovni 50-70 tisíc a požadavku na velké a poměrně robustní kombi je to dobrý kandidát (když si člověk ohlídá např. onu korozi). Důležité je věnovat pozornost stavu konkrétních kusů, protože 400+ tisíc mají nahrkáno i s benzinovými motory. Pakliže jsou tam známky toho, že bylo auto používáno s LPG a systém následně demontován, už bych dal od toho ruce pryč. Taková auta mohou mít na nebo za hranicí životnosti spoustu dílů. Po těchto autech je vysoká poptávka například u různých řemeslníků, takže známý neměl vloni problém prodat 1.8 s LPG za 50 tisíc, přestože opticky už byla zralá spíše na vrakáč, postavila nejméně 2 domy a najeto měla k půl milionu (s druhým motorem).
respond
Koloss
number of posts639
date of registration19.09.2008
Thursday 12.03.2015 13:41, RE: Ford Mondeo
Giorgio posted by:
Pokud se smíříš s tím, že mondeo (a přeneseně jakékoliv auto, které máš) není nezbytně nejuniverzálnější a nejpovedenější auto na planetě všech dob, s nikým přestřelky mít nebudeš. A to, že prostě starší fordy včetně mondea (a focusu) reznou (i po roce 2000 a nad standard jiných evropských značek), to je taky realita. Na straně druhé, mondeo není zdaleka ani nejhorší auto a zrovna v dané úrovni 50-70 tisíc a požadavku na velké a poměrně robustní kombi je to dobrý kandidát (když si člověk ohlídá např. onu korozi). Důležité je věnovat pozornost stavu konkrétních kusů, protože 400+ tisíc mají nahrkáno i s benzinovými motory. Pakliže jsou tam známky toho, že bylo auto používáno s LPG a systém následně demontován, už bych dal od toho ruce pryč. Taková auta mohou mít na nebo za hranicí životnosti spoustu dílů. Po těchto autech je vysoká poptávka například u různých řemeslníků, takže známý neměl vloni problém prodat 1.8 s LPG za 50 tisíc, přestože opticky už byla zralá spíše na vrakáč, postavila nejméně 2 domy a najeto měla k půl milionu (s druhým motorem).


Musím napsat, že jsem byl zvědavý, jestli se ozveš. Tentokrát je reakce rozumnější, dokonce až na jednu větu budu souhlasit. A to je ta druhá věta o korozi Focusů. Focusy samozřejmě reznou podobně jako jiná auta, ale nadstandard evropských značek ne-e. Od naší diskuze si na to dávám pozor, pokaždé když vidím Focus, tak se dívám, jak na tom je a říkám si, jestli jsem se nebil za špatné auto. A POKAŽDÉ ZJIŠŤUJU, ŽE NE, FOCUSY NEREZNOU ANI V PRVNÍ GENERACI PŘED FACELIFTEM, JE BĚŽNÉ VIDĚT FOCUS V NEREZAVÉM STAVU. Tohle si může ověřit každý, kdo se rozhlédne kolem sebe, Focusů jezdí dost a nejsou to ani vyvařeniny maskované sprejem. Můžeš tady psát cokoli, ale KAŽDÝ si to může ověřit kdekoli na silnicích.

A o výběru ojetiny za 70 tisíc, souhlas. Všechny poznámky se dají aplikovat na výběr jakéhokoli auta. Pohlídání koroze u Mondea je jednoduché - ročník 2004+ a tím je to dáno.
respond
Martin Srb
number of posts45
date of registration13.04.2012
Thursday 12.03.2015 15:02, Koroze
Tady ač nerad musím říct, že Fordy trpěly více na korozi. V rodině to byl 3x Focus Mk1 a moje Mondeo Mk3. Pak obhlídka několika desítek kusů na srazech Fordu.

Ovšem díky své práci jsem za den nafotil více jak desítku aut (každý všední den) proto můžu říct, že například "vzory" spolehlivost VW Golf IV, Passat B5.5, Škoda Octavia I a Fabia I jsou zrezlé taky. U VW není problém najít prorezlý přední blatník naskrz a hlavně kapoty v lemech. Škodovky zase přední blatníky ve spoji s prahem, prahy a u O1 i O2 páté dveře. Přítelkyni má O1 a ta je puntikatá od pupínků rzi.

Stejně starý R. Megane (98-04) taky rezne, jedičková Laguna to samé. O mercedesech toho bylo napsáno víc než dost. Audi je na tom lépe, ale žádný zázrak, hlavně model TT, prorezlé prahy naskrz, zadní blatníky, dveře, vpodstatě celé auto není problém. BMW od modelů E46, E39 se zdá docela v kondici a bez rzi. Toyota Avensis první generace rezne, kapota, blatníky vše.

Ale to jsou všechno modely staré minimálně 10let. Dnes stojí desetinu toho co nové, navíc dnešní platy jsou zase jinde, takže je to méně jak desetinu původní ceny.
respond
eCORE
number of posts94
date of registration12.03.2014
Thursday 12.03.2015 15:06, Focusy a rez
Moje zkušenosti ohledně reznutí Focusu I a Mondea Mk.III 2001-2004 jsou obdobné - u obou jsem viděl stejně orezlé spodky všech dveří včetně 5., u jednoho Focusu se přidaly lemy. Zvenku, dokud se dveře neotevřely a člověk se tam neshýbnul, vypadaly naprosto netknutě....

Podle mě se dá zobecnit, že u některých ročníků Mondea a Focusu se rez na specifických místech vyskytovala nadprůměrně. Obdobně je možné najít "typické" trable s korozí u jiných značek (5. dveře Golfu IV, Felicie, Vanea, lemy Mazdy 6 1. gen atd.).
respond
Koloss
number of posts639
date of registration19.09.2008
Thursday 12.03.2015 15:11, RE: Koroze
Martin Srb posted by:
Tady ač nerad musím říct, že Fordy trpěly více na korozi. V rodině to byl 3x Focus Mk1 a moje Mondeo Mk3. Pak obhlídka několika desítek kusů na srazech Fordu. Ovšem díky své práci jsem za den nafotil více jak desítku aut (každý všední den) proto můžu říct, že například "vzory" spolehlivost VW Golf IV, Passat B5.5, Škoda Octavia I a Fabia I jsou zrezlé taky. U VW není problém najít prorezlý přední blatník naskrz a hlavně kapoty v lemech. Škodovky zase přední blatníky ve spoji s prahem, prahy a u O1 i O2 páté dveře. Přítelkyni má O1 a ta je puntikatá od pupínků rzi.Stejně starý R. Megane (98-04) taky rezne, jedičková Laguna to samé. O mercedesech toho bylo napsáno víc než dost. Audi je na tom lépe, ale žádný zázrak, hlavně model TT, prorezlé prahy naskrz, zadní blatníky, dveře, vpodstatě celé auto není problém. BMW od modelů E46, E39 se zdá docela v kondici a bez rzi. Toyota Avensis první generace rezne, kapota, blatníky vše.Ale to jsou všechno modely staré minimálně 10let. Dnes stojí desetinu toho co nové, navíc dnešní platy jsou zase jinde, takže je to méně jak desetinu původní ceny.


No ale to se shodneme, reznou jako ti ostatní. Já to sice nemám ze srazu, ale prostě se koukám na silnicích, v bazarech na parkovištích. Od té hádky s Giorgiem si toho opravdu všímám a docela jsem překvapený, jak málo jich vidím rezlých. Ne že by to nebylo nikde nic, ale člověk by musel hledat. Ne mém Mondeu jsou taky stopy, ale je před faceliftem, takže dveře jasný, ale tragédie to není. Na to, že už má 14 let, tak bych řekl - ještě docela dobrý a o nic horší než ostatní v tom věku. Dokonce i mé předchozí Mondeo z roku 1993, které mám pořád na dohled, tak má korozi víceméně na dvou místech a to tam bylo už před deseti lety. Obě auta jezdí léto zima, v slaných břečkách po Brně a nejsou garážovaný.
respond
Koloss
number of posts639
date of registration19.09.2008
Thursday 12.03.2015 15:13, RE: Focusy a rez
eCORE posted by:
Moje zkušenosti ohledně reznutí Focusu I a Mondea Mk.III 2001-2004 jsou obdobné - u obou jsem viděl stejně orezlé spodky všech dveří včetně 5., u jednoho Focusu se přidaly lemy. Zvenku, dokud se dveře neotevřely a člověk se tam neshýbnul, vypadaly naprosto netknutě....Podle mě se dá zobecnit, že u některých ročníků Mondea a Focusu se rez na specifických místech vyskytovala nadprůměrně. Obdobně je možné najít "typické" trable s korozí u jiných značek (5. dveře Golfu IV, Felicie, Vanea, lemy Mazdy 6 1. gen atd.).


Takže vlastně taky shoda - nevybočují z průměru.
respond
Giorgio
number of posts814
date of registration09.05.2007
Thursday 12.03.2015 16:15, RE: Focusy a rez
Koloss posted by:
eCORE posted by:
Moje zkušenosti ohledně reznutí Focusu I a Mondea Mk.III 2001-2004 jsou obdobné - u obou jsem viděl stejně orezlé spodky všech dveří včetně 5., u jednoho Focusu se přidaly lemy. Zvenku, dokud se dveře neotevřely a člověk se tam neshýbnul, vypadaly naprosto netknutě....Podle mě se dá zobecnit, že u některých ročníků Mondea a Focusu se rez na specifických místech vyskytovala nadprůměrně. Obdobně je možné najít "typické" trable s korozí u jiných značek (5. dveře Golfu IV, Felicie, Vanea, lemy Mazdy 6 1. gen atd.).
Takže vlastně taky shoda - nevybočují z průměru.


Ten spor tehdy byl o tom, že jsi zarputile tvrdil, že tehdejší fordy reznou méně (respektive že vlastně nereznou a že není možné rezavý focus najít) než stejně staré fiaty, v čemž ti kromě mě oponovalo dalších X lidí.

Já jsem viděl orezlý focus naposledy včera, ale budeme se tu zase hádat o kusech? Podle mě to nemá smysl a věřím, že ani jeden z nás to nemá zapotřebí. Jestli se tu řeší 15 let stará auta, tak ta můžou mít za sebou tolik (bez ohledu na značku), že všeobecná míra stejně může zahaprovat na konkrétním autě. Proto je nutné posuzovat u tak starých aut jednotlivé exepláře individuálně a ty všeobecné informace o modelech brát jen jako informační background.

Když se vrátím k tomu mondeu - ano, ráno jsem viděl předfaceliftované, co mělo totálně sežrané všechny boční dveře. Otázkou je, jestli ty s lepší odolností vůči korozi vyrobené od roku 2004 půjdou sehnat v rozumném stavu do 70 tisíc. Aktuálně je na TipCars takové benzinové kombi jediné.

A další otázkou je, jestli je těch 70 opravdu strop. Za 75 tisíc se totiž už dá sehnat dvojkový focus s benzinem, kdežto pod 70 je jen nafťák.
respond
Koloss
number of posts639
date of registration19.09.2008
Thursday 12.03.2015 17:20, RE: Focusy a rez
Giorgio posted by:
Ten spor tehdy byl o tom, že jsi zarputile tvrdil, že tehdejší fordy reznou méně (respektive že vlastně nereznou a že není možné rezavý focus najít) než stejně staré fiaty, v čemž ti kromě mě oponovalo dalších X lidí. Já jsem viděl orezlý focus naposledy včera, ale budeme se tu zase hádat o kusech? Podle mě to nemá smysl a věřím, že ani jeden z nás to nemá zapotřebí. Jestli se tu řeší 15 let stará auta, tak ta můžou mít za sebou tolik (bez ohledu na značku), že všeobecná míra stejně může zahaprovat na konkrétním autě. Proto je nutné posuzovat u tak starých aut jednotlivé exepláře individuálně a ty všeobecné informace o modelech brát jen jako informační background. Když se vrátím k tomu mondeu - ano, ráno jsem viděl předfaceliftované, co mělo totálně sežrané všechny boční dveře. Otázkou je, jestli ty s lepší odolností vůči korozi vyrobené od roku 2004 půjdou sehnat v rozumném stavu do 70 tisíc. Aktuálně je na TipCars takové benzinové kombi jediné. A další otázkou je, jestli je těch 70 opravdu strop. Za 75 tisíc se totiž už dá sehnat dvojkový focus s benzinem, kdežto pod 70 je jen nafťák.


Už je to tu zase, mám dojem, jako bychom četli každý úplně jinou diskuzi, nebo snad žili v jiné dimenzi. Že bych se hádal s dalšíma X lidma? To bych určitě nedělal. Jestli se k tobě někdo přidal, se mi už vůbec nechce hledat, ale to tvoje X je někde mezi nulou a jednou, víc ne. Naopak si vybavuju, že se někdo vyjádřil proti Fiatu, ne sice kvůli korozi, ale za nekvalitu interiéru. No a Focus kolem mě projel jeden před deseti minutama, ze tří metrů jsem na něm neviděl jedinou stopu koroze, žádné stopy lakování. A zrovna ráno jsem se ptal svého mechanika, jestli zná ještě nějaké jezdící Tipo, tak zná, je hodně rezavé ale ještě jezdí.

A jinak - ano, sehnat Mondeo v kombajnu za 70 litrů s benzínem nebude úplně hned, ale není to nereálné. Já osobně jsem svá Mondea kupoval od majitelů ne přes bazar. V bazaru budou nadsazené ceny a bude se o nich dát diskutovat. Já jsem v případě slušného stavu akceptoval o něco vyšší cenu, ale výsledkem zase bylo, že po koupi jsem nemusel řešit víceméně žádný servis.
respond
Martin Srb
number of posts45
date of registration13.04.2012
Thursday 12.03.2015 17:55, Koroze
No srovnávat zrovna Tipo s Focusem je někde jinde. Musíme vzít stejnou kategorii a rok výroby takže Fiesta nbeo Escort z toho roku.

Jiank okolo 70 se dají sehnat poFL benzínové Mondea, ale jak píše Koloss od maji telů, stačí se podívat na bazos.cz a nebo lépe na facebooku je skupina a někdo prodává svoje auto pak co je nejlepší volba od někhoo na diskuzním foru zaměřeném na fordy, obvykle tam mají lidi galerii kde popisují co vše se na autě dělalo i člověk vidím podle psaní co je prodávající zač.
respond
Koloss
number of posts639
date of registration19.09.2008
Thursday 12.03.2015 18:19, RE: Koroze
Martin Srb posted by:
No srovnávat zrovna Tipo s Focusem je někde jinde. Musíme vzít stejnou kategorii a rok výroby takže Fiesta nbeo Escort z toho roku.


To Tipo byla jiná diskuze, tam jsem to přirovnával k Escortu.
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.