0
back
 

diskuze k tématu: Ojeté vozidlo do 150 000,- Kč nebo nové

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla, francouzská vozidla, italská vozidla
Arthuro
number of posts82
date of registration11.06.2013
Monday 10.08.2015 15:51, Lancia Musa 1.4 16v
Zdravím,

Mohu Vám doporučit Lancii Musa 1.4 16v, se kterou jezdím já, to je stejný motor jako máte uvedený u Grande Punta, jednoduchý a spolehlivý, dnes už téměř legendární řady FIRE, pokud dostane dostatek kvalitního oleje a chladicí kapaliny a je-li včas měněn rozvodový řemen, pak je téměř nesmrtelný. Autíčko je čilé a obratné ve městě a i dostatečně prostorné a pohodlné na delší cesty. (Sám jsem s ním absolvoval cestu na dovolenou v jižní Dalmácii, a samozřejmě také zpět) Doporučuji vybírat auto po faceliftu v roce 2008 a mladší, kdy dostalo více chromových doplňků, zadní světla z LED-diod a "kufr" je o 70l větší (celkem 390l).
Jen si pro ni budete muset zajet do ciziny, na zdejším trhu téměř není v nabídce.

Ciao,
Arthuro
respond
KoobaS
number of posts1042
date of registration23.04.2014
Tuesday 11.08.2015 07:55, RE: Focus
David V posted by:
KoobaS posted by:
spiteful posted by:
Dobrý den, jednoznačně doporučuju Focus. Případně jeho combi derivát Volvo V50, které je podstatně bezpečnější. .
Můžu se zeptat, v čem je ta V50 podstatně bezpečnější než dvojkový focus? Docela mě to zajímá. Jinak bych opravdu doporučil spíše novou Dacii. Pro někoho kdo se v autech až tak neorientuje má ta jistota nového auta smysl...
Přesně tak. Lidé, kteří se v autech vůbec neorientují a budou se vším odkázaní jen na autorizák, by si měli vybírat nové vozy nebo přinejmenším mladé ojetiny ještě v záruce, neboť nakonec ve výsledku zaplatí stejně, jako při nákupu nějakého anonymního polovraku, který bude muset resuscitovat a co si budem vykládat, když vidím, co kolem mě jezdí, nedělám si iluze, co stojí v bazarech, byť jsem tam 6 let nebyl. Stačí obrázky a informace, co jsou na netu. I z inzerátu je mnohdy poznat, že se na to auto ani nemá smysl jezdit dívat. Dokud budeme hujdy prodávat, budeme je i kupovat...


Trochu si s těma bazarama dovolím nesouhlasit. I tam se dají najít krásný auta. Ale je to byznys, je jich málo a stojí prostě víc peněz. Dva roky zpátky jsem chvíli pracoval jako prodejce v Eurocaru, čučel jsem co jsou lidi schopní požadovat. Magická je hranice aby to stálo "stopade" a mělo "nalítáno stopade" a byla to "oktávka v tdičku."
Takže bych otočil to tvoje poslední tvrzení: Dokud budeme hujdy kupovat, budou se i hujdy prodávat. A dokud bude lidi zajímat stav tachometrů, tak budem vozit z itálie a stáčet. A chlubit se tím jak se v it nesolí, přestože koroze se většině aut z posledních cca 10 let vyhla obrovským obloukem... Nebudeme přece lidem říkat ten pravej důvod tahání z itálie...
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Tuesday 11.08.2015 09:03, RE: Focus
KoobaS posted by:
David V posted by:
KoobaS posted by:
spiteful posted by:
Dobrý den, jednoznačně doporučuju Focus. Případně jeho combi derivát Volvo V50, které je podstatně bezpečnější. .
Můžu se zeptat, v čem je ta V50 podstatně bezpečnější než dvojkový focus? Docela mě to zajímá. Jinak bych opravdu doporučil spíše novou Dacii. Pro někoho kdo se v autech až tak neorientuje má ta jistota nového auta smysl...
Přesně tak. Lidé, kteří se v autech vůbec neorientují a budou se vším odkázaní jen na autorizák, by si měli vybírat nové vozy nebo přinejmenším mladé ojetiny ještě v záruce, neboť nakonec ve výsledku zaplatí stejně, jako při nákupu nějakého anonymního polovraku, který bude muset resuscitovat a co si budem vykládat, když vidím, co kolem mě jezdí, nedělám si iluze, co stojí v bazarech, byť jsem tam 6 let nebyl. Stačí obrázky a informace, co jsou na netu. I z inzerátu je mnohdy poznat, že se na to auto ani nemá smysl jezdit dívat. Dokud budeme hujdy prodávat, budeme je i kupovat...
Trochu si s těma bazarama dovolím nesouhlasit. I tam se dají najít krásný auta. Ale je to byznys, je jich málo a stojí prostě víc peněz. Dva roky zpátky jsem chvíli pracoval jako prodejce v Eurocaru, čučel jsem co jsou lidi schopní požadovat. Magická je hranice aby to stálo "stopade" a mělo "nalítáno stopade" a byla to "oktávka v tdičku."Takže bych otočil to tvoje poslední tvrzení: Dokud budeme hujdy kupovat, budou se i hujdy prodávat. A dokud bude lidi zajímat stav tachometrů, tak budem vozit z itálie a stáčet. A chlubit se tím jak se v it nesolí, přestože koroze se většině aut z posledních cca 10 let vyhla obrovským obloukem... Nebudeme přece lidem říkat ten pravej důvod tahání z itálie...


Každé auto startuje ze stavu nového vozu, takže to, co jsem psal obrátit nelze. Bylo by to proti logice.
Ale mohl jsi to myslel tak, že dokud se najdou zoufalci, co koupí cokoliv, pak se budou prodávat i ty největší vraždy, pak ano, s tím souhlasím.
Apropos dovozy z Itálie jsou průhledný. Minimálně to začíná tím, že do itošky do servisů na ověření servisky bude volat minimum lidí, ale do německa už je to docela běžné...
respond
KoobaS
number of posts1042
date of registration23.04.2014
Tuesday 11.08.2015 10:42, RE: Focus
David V posted by:
KoobaS posted by:
David V posted by:
KoobaS posted by:
spiteful posted by:
Dobrý den, jednoznačně doporučuju Focus. Případně jeho combi derivát Volvo V50, které je podstatně bezpečnější. .
Můžu se zeptat, v čem je ta V50 podstatně bezpečnější než dvojkový focus? Docela mě to zajímá. Jinak bych opravdu doporučil spíše novou Dacii. Pro někoho kdo se v autech až tak neorientuje má ta jistota nového auta smysl...
Přesně tak. Lidé, kteří se v autech vůbec neorientují a budou se vším odkázaní jen na autorizák, by si měli vybírat nové vozy nebo přinejmenším mladé ojetiny ještě v záruce, neboť nakonec ve výsledku zaplatí stejně, jako při nákupu nějakého anonymního polovraku, který bude muset resuscitovat a co si budem vykládat, když vidím, co kolem mě jezdí, nedělám si iluze, co stojí v bazarech, byť jsem tam 6 let nebyl. Stačí obrázky a informace, co jsou na netu. I z inzerátu je mnohdy poznat, že se na to auto ani nemá smysl jezdit dívat. Dokud budeme hujdy prodávat, budeme je i kupovat...
Trochu si s těma bazarama dovolím nesouhlasit. I tam se dají najít krásný auta. Ale je to byznys, je jich málo a stojí prostě víc peněz. Dva roky zpátky jsem chvíli pracoval jako prodejce v Eurocaru, čučel jsem co jsou lidi schopní požadovat. Magická je hranice aby to stálo "stopade" a mělo "nalítáno stopade" a byla to "oktávka v tdičku."Takže bych otočil to tvoje poslední tvrzení: Dokud budeme hujdy kupovat, budou se i hujdy prodávat. A dokud bude lidi zajímat stav tachometrů, tak budem vozit z itálie a stáčet. A chlubit se tím jak se v it nesolí, přestože koroze se většině aut z posledních cca 10 let vyhla obrovským obloukem... Nebudeme přece lidem říkat ten pravej důvod tahání z itálie...
Každé auto startuje ze stavu nového vozu, takže to, co jsem psal obrátit nelze. Bylo by to proti logice. Ale mohl jsi to myslel tak, že dokud se najdou zoufalci, co koupí cokoliv, pak se budou prodávat i ty největší vraždy, pak ano, s tím souhlasím. Apropos dovozy z Itálie jsou průhledný. Minimálně to začíná tím, že do itošky do servisů na ověření servisky bude volat minimum lidí, ale do německa už je to docela běžné...


No, a chceš snad říct, že nově prodávaný auta jsou hujdy? Souhlasím že kvalita je někde jinde než dřív bývala, ale bavíme se přece o ojetinách.
Ne, dokud budou potemnělý mozky v bazarech chtít vylítaný vraždy, koukat jenom na kilometry, rok výroby a cenu, tak se budou prodávat hujdy a vraždy. Až budou lidi chtít kvalitní auta a nebudou řešit prkotiny, tak se nebudem bát zajít do bazaru pro auto... Ale, všimni si, že dost velkou část populace ČR pořád nejvíc zajímá cena, proto jsou bazary plný vražd, proto jsou obchody plný hnusnýho žrádla...
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Tuesday 11.08.2015 11:01, RE: Focus
KoobaS posted by:
David V posted by:
KoobaS posted by:
David V posted by:
KoobaS posted by:
spiteful posted by:
Dobrý den, jednoznačně doporučuju Focus. Případně jeho combi derivát Volvo V50, které je podstatně bezpečnější. .
Můžu se zeptat, v čem je ta V50 podstatně bezpečnější než dvojkový focus? Docela mě to zajímá. Jinak bych opravdu doporučil spíše novou Dacii. Pro někoho kdo se v autech až tak neorientuje má ta jistota nového auta smysl...
Přesně tak. Lidé, kteří se v autech vůbec neorientují a budou se vším odkázaní jen na autorizák, by si měli vybírat nové vozy nebo přinejmenším mladé ojetiny ještě v záruce, neboť nakonec ve výsledku zaplatí stejně, jako při nákupu nějakého anonymního polovraku, který bude muset resuscitovat a co si budem vykládat, když vidím, co kolem mě jezdí, nedělám si iluze, co stojí v bazarech, byť jsem tam 6 let nebyl. Stačí obrázky a informace, co jsou na netu. I z inzerátu je mnohdy poznat, že se na to auto ani nemá smysl jezdit dívat. Dokud budeme hujdy prodávat, budeme je i kupovat...
Trochu si s těma bazarama dovolím nesouhlasit. I tam se dají najít krásný auta. Ale je to byznys, je jich málo a stojí prostě víc peněz. Dva roky zpátky jsem chvíli pracoval jako prodejce v Eurocaru, čučel jsem co jsou lidi schopní požadovat. Magická je hranice aby to stálo "stopade" a mělo "nalítáno stopade" a byla to "oktávka v tdičku."Takže bych otočil to tvoje poslední tvrzení: Dokud budeme hujdy kupovat, budou se i hujdy prodávat. A dokud bude lidi zajímat stav tachometrů, tak budem vozit z itálie a stáčet. A chlubit se tím jak se v it nesolí, přestože koroze se většině aut z posledních cca 10 let vyhla obrovským obloukem... Nebudeme přece lidem říkat ten pravej důvod tahání z itálie...
Každé auto startuje ze stavu nového vozu, takže to, co jsem psal obrátit nelze. Bylo by to proti logice. Ale mohl jsi to myslel tak, že dokud se najdou zoufalci, co koupí cokoliv, pak se budou prodávat i ty největší vraždy, pak ano, s tím souhlasím. Apropos dovozy z Itálie jsou průhledný. Minimálně to začíná tím, že do itošky do servisů na ověření servisky bude volat minimum lidí, ale do německa už je to docela běžné...
No, a chceš snad říct, že nově prodávaný auta jsou hujdy? Souhlasím že kvalita je někde jinde než dřív bývala, ale bavíme se přece o ojetinách. Ne, dokud budou potemnělý mozky v bazarech chtít vylítaný vraždy, koukat jenom na kilometry, rok výroby a cenu, tak se budou prodávat hujdy a vraždy. Až budou lidi chtít kvalitní auta a nebudou řešit prkotiny, tak se nebudem bát zajít do bazaru pro auto... Ale, všimni si, že dost velkou část populace ČR pořád nejvíc zajímá cena, proto jsou bazary plný vražd, proto jsou obchody plný hnusnýho žrádla...


Jo, vypadlo mi tam podstatné slovo !ojetý! hujdy. Nové auto beru jako OK.
A s poznámkou o nejvyšší ceně souhlasím, a obchody jsou plný hnusnýho všeho, a když už něco najdeš, zase neví, co si za to říct. Řekl bych, že tu chybí nějaká střední cesta.
respond
MichiT
number of posts3
date of registration28.07.2015
Tuesday 11.08.2015 16:22, Toyota Corolla nebo Yaris
Zdravím, mám dotaz, které vozidlo vybrat
- Toyota Corolla 1,4VVT-i, 71 kW, r.v. 2005, benzín, najeto 140 000 km, cena 127 000,- Kč
- Toyota Yaris 1,33VVTi TerraCool,74 kW,r.v. 2009, benzín, najeto 90 000 km, cena 149 000,- Kč
Obě vozidla jsou zakoupena a servisována v TrendCaru, po 1. majiteli se servisní knihou.
Díky za názory
respond
free78
number of posts300
date of registration19.09.2008
Tuesday 11.08.2015 16:55, RE: Toyota Corolla nebo Yaris
MichiT posted by:
Zdravím, mám dotaz, které vozidlo vybrat - Toyota Corolla 1,4VVT-i, 71 kW, r.v. 2005, benzín, najeto 140 000 km, cena 127 000,- Kč- Toyota Yaris 1,33VVTi TerraCool,74 kW,r.v. 2009, benzín, najeto 90 000 km, cena 149 000,- KčObě vozidla jsou zakoupena a servisována v TrendCaru, po 1. majiteli se servisní knihou.Díky za názory


Takové které ti více pasuje ;)
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.