0
back
 

diskuze k tématu: Ojeté vozidlo do 150 000,- Kč nebo nové

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla, francouzská vozidla, italská vozidla
MichiT
number of posts3
date of registration28.07.2015
Wednesday 05.08.2015 22:57, Ojeté vozidlo do 150 000,- Kč nebo nové
Zdravím všechny příznivce. Dosloužilo mi stávající autíčko, a proto hledám náhradu. Pročetla jsem tady různé příspěvky a rady, ale stále nemůžu vybrat to pravé auto. Mezi mé požadavky patří: benzín, roční nájezd do 15 000 km, město, občas delší tratě ( caa 400 km ), cena do 150 000,- Kč vč. nutných nákladů na ojeté vozidlo.. Uvažovala jsem o Ford Focus, 1,6, 16v, 74kW, Fiat Grande Punto 1,4, 16v, 70kW, Opel Astra, 1,4, 16v, 66kW, Peugeot 207, 1,4 nebo 1,6 nebo i jiné, minimální náklady. Jaký rok vozu doporučujete, nákup v ČR, dovoz Německo nebo Itálie, případně koupě nového vozu na půjčku? Za tipy a rady děkuji
respond
sheppi
number of posts6
date of registration03.03.2015
Thursday 06.08.2015 16:09, Astra
Protože mám Opel Astru G a bratr si nedávno koupil taky (následující generaci - Astra H - v kombíku), tak můžu Astru určitě doporučit, samozřejmě Hčko v tomto případě S tím nájezdem asi benzín, bude stačit 1.6 16V nebo v případě kombíku spíš 1.8 16V (hůř sehnatelné). Ford Focus taky není špatný, ale bude nejspíš dražší než Astra H (ve slušné výbavě, stavu a motorizaci). Peugeota bych nebral a Fiata taky ne.

U Astry je slušný poměr výkon / spotřeba, s tou 1.6 se dá jezdit mezi 6-7 l / 100km, samozřejmě dle provozu a stylu jízdy, taktéž nemá extrémně nákladný servis a náhradní díly a tak nějak nejlíp z těch tebou vybraných aut vypadá (ale to je subjektivní)
respond
MichiT
number of posts3
date of registration28.07.2015
Thursday 06.08.2015 18:07, Druh motoru a rok výroby
Opel Astra H 1,6, 16V máte na mysli 77kW? 1,4, 16V, 66kW je o hodně slabší verze? Jaký rok výroby doporučujete?
respond
Fanda
number of posts551
date of registration28.09.2008
Thursday 06.08.2015 18:23, ojeté nebo nové
Ono je to u ojetého vozu jedno,zda koupíte Opel,Peugeot nebo jiné.Důležité je aby dané vozidlo bylo v dobrém technickém stavu,nebylo lajdácky opraveno,omlazeno,stočeno atd.je toho hodně na co je potřeba dát si pozor.Nejlepší je kupovat vozidlo tam,kde Vám umožní zajet do značkového servisu na předprodejní kontrolu.Něco to sice stojí,ale pokud hodlám investovat 150 000 kč,tak se to rozhodně vyplatí.zrovna tak je nutností měřák na lak.V současné době znám ve svém okolí dva majitele aut,kteří koupili údajně nehavarované vozidlo.Sám jsem nedávno řešil,zda ojeté vozidlo ,nebo nové.Nakonec jsem zakoupil roční ojetý vůz z programu škoda plus.Vozidlo bylo při koupi 14 měsíců staré,na tachometru 19 000 km,záruku mám ještě 34 měsíců a proti novému ušetřeno 50 000 kč.
respond
Fanda
number of posts551
date of registration28.09.2008
Thursday 06.08.2015 18:40, RE: Druh motoru a rok výroby
MichiT posted by:
Opel Astra H 1,6, 16V máte na mysli 77kW? 1,4, 16V, 66kW je o hodně slabší verze? Jaký rok výroby doporučujete?


1,4 66 kw je rozhodně dobrý motor ,ale na Astru H ,která je dost těžká je slabý.Jak již zde bylo psáno,chtělo by to hledat motor 1,8
respond
Paul
number of posts773
date of registration07.11.2008
Thursday 06.08.2015 18:55, RE: ojeté nebo nové
Fanda posted by:
Ono je to u ojetého vozu jedno,zda koupíte Opel,Peugeot nebo jiné.Důležité je aby dané vozidlo bylo v dobrém technickém stavu,nebylo lajdácky opraveno,omlazeno,stočeno atd.je toho hodně na co je potřeba dát si pozor.Nejlepší je kupovat vozidlo tam,kde Vám umožní zajet do značkového servisu na předprodejní kontrolu.Něco to sice stojí,ale pokud hodlám investovat 150 000 kč,tak se to rozhodně vyplatí.zrovna tak je nutností měřák na lak.V současné době znám ve svém okolí dva majitele aut,kteří koupili údajně nehavarované vozidlo.Sám jsem nedávno řešil,zda ojeté vozidlo ,nebo nové.Nakonec jsem zakoupil roční ojetý vůz z programu škoda plus.Vozidlo bylo při koupi 14 měsíců staré,na tachometru 19 000 km,záruku mám ještě 34 měsíců a proti novému ušetřeno 50 000 kč.


Právě ta cena je u škoda-plus největší problém. Kolikrát vyjde objednaná funglovka po slevě na stejné peníze jako rok staré s 20 000 km. Zvlášť u větších modelů to moc nedává smysl, protože v těch autech je kolikrát strašně nesmyslná výbava, kterou by si snad člověk ani neobjednal. Chce to prostě propočítat, jinak je to v té bazarové džungli asi největší jistota.

Co bych radil za sebe za 150 000 - Starší Opely a korejce bych nechtěl už kvůli rychle reznoucímu spodku, na kterém pak nejde nic povolit. Peugeoty šly dolů s benzínovými motory spoluvyvíjenými s BMW. Osobně bych pouvažoval nad Toyotou Auris, Renaultem Megane 3 s 1,6 16V, nebo Škodou Roomster 1,4 16V, nebo ještě lépe 1,6 16V (ten má řetězové rozvody a líp táhne).
respond
Ronacton
number of posts7
date of registration06.08.2015
Thursday 06.08.2015 22:20, Ojeté a na protiúčet
Já jsem zastánce ojetých aut. Hlavně z důvodu rychlé ztráty hodnoty nového auta. Líbí se mi auta docela rychle vyměňovat a v AAA s autem na protiúčet to jde docela dobře a nikdy jsem s tím neměl nějaké větší problémy. Už jsem ozkoušel většinu škodovek, to je moje srdcovka a nejvíc mi zatím sednul Roomster, ale chápu že někdo má rád jiné...
respond
relaxprimori
number of posts18
date of registration28.09.2012
Sunday 09.08.2015 13:54, Ojete a nova dacia=rovnaka cena
Urcite by som pouvazoval o novej dacii,model uz musite vybrat sama,ale taka dacia logan MCV v benzine by splnala pocet km a oprava by tu nemala byt ziadna,ked jazdenky maju stocene takmer vsetky km a plus vzdy sa zbavuje auta niekto,ked treba nieco opravovat.Nie som osobne zastanca novych aut,ale pri cenach dacii to stoji pouvazovat mat nove.
respond
stréc od piva
number of posts652
date of registration23.11.2007
Sunday 09.08.2015 14:07, RE: Ojeté a na protiúčet
Ronacton posted by:
Já jsem zastánce ojetých aut. Hlavně z důvodu rychlé ztráty hodnoty nového auta. Líbí se mi auta docela rychle vyměňovat a v AAA s autem na protiúčet to jde docela dobře a nikdy jsem s tím neměl nějaké větší problémy. Už jsem ozkoušel většinu škodovek, to je moje srdcovka a nejvíc mi zatím sednul Roomster, ale chápu že někdo má rád jiné...


mohu se zeptat k čemu to je rychle vyměnovat auta ?
to se přece nemuže vyplatit...každé auto registrovat na úřadě,ted práce s pojištovaním...prvotní servisy,oleje,filtry,klima,gumy.... a pak znova?

nechápu to
respond
spiteful
number of posts71
date of registration18.06.2015
Sunday 09.08.2015 14:47, Focus
Dobrý den,

jednoznačně doporučuju Focus. Případně jeho combi derivát Volvo V50, které je podstatně bezpečnější. Punta nebyly špatný, ale měly problémy s elektronikou. Astra ve verzi H není špatná, ale byly tam výkyvy ve kvalitě. Na francouze zapomeňte úplně, ty umí udělat dobré víno a sýry, ale v autech bohužel pokulhávají ....

Jeden poznatek: dnešní auta se dělají tak, aby splnila normohodiny, tj. musí najet 150.000km. Vše co je pak najeto nad tuto hranici, tak s tím automobilky už nepočítají a mohou se začít projevovat konstrukční závady vozů. Dnes už se bohužel prostě nedělají auta na výdrž, jako tomu bylo ještě na přelomu tisíciletí (musí se plnit emisní limity, auta odlehčovat - ruku v ruce s tím jdou jiné motory, jiné technologie, více peněz do údržby....). Já po tomto zjištění pořídil BMW řady 3, typ E46 z roku 2004, je v benzínu a nemohu si to auto vynachválit - u tohoto vozu se totiž ještě normohodiny řešily na úplně jiné kilometry - na motorech není problém najet nájezdy nad 500.000km a protože už je to starší, (ale stále pěkný a bezpečný vůz), lze i servisovat ve velmi rozumných mezích. Musí to auto ale mít benzínový motor s objemem 2.0, nebo vyšším - spotřeba na dálku cca kolem 6,3l, město cca 11,5l.

Vybrat ale jakoukoli ojetinu je loterie, ať už z Německa (tam auta reznou), Itálie (tam auta nereznou, ale Italové zase zanedbávají údržbu a stáčí tachometr), trochu lepší jsou občas auta z Rakouska, ikdyž to není 100% tvrzení. Dobrá auta byla dovážena z Dánska, v dnešní době ale se to vzhledem k cenám už nevyplatí.

No a další nezastupitelná věc je ta, že prostě nové auto, je nové auto a to bude (nebo by alespoň mělo být) 2 až 3 roky bez závad, ať to bude co to bude..... Pokud budete vybírat ojetinu, zlepšili se např. ESA, ale vždy si sebou vezměte mechanika a nechte si auto zvednout, ať ho vidíte zespodu...
A zkuste mrknout i na to BMW E46 mezi léty 2002-2005 a nebojte se, když bude tachometru přes 200.000km. A nebojte se podívat ani na to benzínové Volvo V50 pokud by jste chtěla takové minikombi.
respond
stréc od piva
number of posts652
date of registration23.11.2007
Sunday 09.08.2015 16:36, RE: Focus
spiteful posted by:
Dobrý den,jednoznačně doporučuju Focus. Případně jeho combi derivát Volvo V50, které je podstatně bezpečnější. Punta nebyly špatný, ale měly problémy s elektronikou. Astra ve verzi H není špatná, ale byly tam výkyvy ve kvalitě. Na francouze zapomeňte úplně, ty umí udělat dobré víno a sýry, ale v autech bohužel pokulhávají .... Jeden poznatek: dnešní auta se dělají tak, aby splnila normohodiny, tj. musí najet 150.000km. Vše co je pak najeto nad tuto hranici, tak s tím automobilky už nepočítají a mohou se začít projevovat konstrukční závady vozů. Dnes už se bohužel prostě nedělají auta na výdrž, jako tomu bylo ještě na přelomu tisíciletí (musí se plnit emisní limity, auta odlehčovat - ruku v ruce s tím jdou jiné motory, jiné technologie, více peněz do údržby....). Já po tomto zjištění pořídil BMW řady 3, typ E46 z roku 2004, je v benzínu a nemohu si to auto vynachválit - u tohoto vozu se totiž ještě normohodiny řešily na úplně jiné kilometry - na motorech není problém najet nájezdy nad 500.000km a protože už je to starší, (ale stále pěkný a bezpečný vůz), lze i servisovat ve velmi rozumných mezích. Musí to auto ale mít benzínový motor s objemem 2.0, nebo vyšším - spotřeba na dálku cca kolem 6,3l, město cca 11,5l.Vybrat ale jakoukoli ojetinu je loterie, ať už z Německa (tam auta reznou), Itálie (tam auta nereznou, ale Italové zase zanedbávají údržbu a stáčí tachometr), trochu lepší jsou občas auta z Rakouska, ikdyž to není 100% tvrzení. Dobrá auta byla dovážena z Dánska, v dnešní době ale se to vzhledem k cenám už nevyplatí.No a další nezastupitelná věc je ta, že prostě nové auto, je nové auto a to bude (nebo by alespoň mělo být) 2 až 3 roky bez závad, ať to bude co to bude..... Pokud budete vybírat ojetinu, zlepšili se např. ESA, ale vždy si sebou vezměte mechanika a nechte si auto zvednout, ať ho vidíte zespodu...A zkuste mrknout i na to BMW E46 mezi léty 2002-2005 a nebojte se, když bude tachometru přes 200.000km. A nebojte se podívat ani na to benzínové Volvo V50 pokud by jste chtěla takové minikombi.


no nevím doporučovat V50ku jako etanol spolelivost....pokud se kouknu na nabídku tak za 150 000 je tu v ČR jen asi 10 kousku v benzínu...a většina z toho dovozy IT...čili stočené bouračky ...pruměr 2004 ročník.
Než 11 let staré auto v pochybném stavu a původu to je opravdu lepší novota či salonovka
respond
Giorgio
number of posts814
date of registration09.05.2007
Sunday 09.08.2015 17:23, RE: Focus
spiteful posted by:
Dobrý den,jednoznačně doporučuju Focus. Případně jeho combi derivát Volvo V50, které je podstatně bezpečnější. Punta nebyly špatný, ale měly problémy s elektronikou. Astra ve verzi H není špatná, ale byly tam výkyvy ve kvalitě. Na francouze zapomeňte úplně, ty umí udělat dobré víno a sýry, ale v autech bohužel pokulhávají .... Jeden poznatek: dnešní auta se dělají tak, aby splnila normohodiny, tj. musí najet 150.000km. Vše co je pak najeto nad tuto hranici, tak s tím automobilky už nepočítají a mohou se začít projevovat konstrukční závady vozů. Dnes už se bohužel prostě nedělají auta na výdrž, jako tomu bylo ještě na přelomu tisíciletí (musí se plnit emisní limity, auta odlehčovat - ruku v ruce s tím jdou jiné motory, jiné technologie, více peněz do údržby....). Já po tomto zjištění pořídil BMW řady 3, typ E46 z roku 2004, je v benzínu a nemohu si to auto vynachválit - u tohoto vozu se totiž ještě normohodiny řešily na úplně jiné kilometry - na motorech není problém najet nájezdy nad 500.000km a protože už je to starší, (ale stále pěkný a bezpečný vůz), lze i servisovat ve velmi rozumných mezích. Musí to auto ale mít benzínový motor s objemem 2.0, nebo vyšším - spotřeba na dálku cca kolem 6,3l, město cca 11,5l.Vybrat ale jakoukoli ojetinu je loterie, ať už z Německa (tam auta reznou), Itálie (tam auta nereznou, ale Italové zase zanedbávají údržbu a stáčí tachometr), trochu lepší jsou občas auta z Rakouska, ikdyž to není 100% tvrzení. Dobrá auta byla dovážena z Dánska, v dnešní době ale se to vzhledem k cenám už nevyplatí.No a další nezastupitelná věc je ta, že prostě nové auto, je nové auto a to bude (nebo by alespoň mělo být) 2 až 3 roky bez závad, ať to bude co to bude..... Pokud budete vybírat ojetinu, zlepšili se např. ESA, ale vždy si sebou vezměte mechanika a nechte si auto zvednout, ať ho vidíte zespodu...A zkuste mrknout i na to BMW E46 mezi léty 2002-2005 a nebojte se, když bude tachometru přes 200.000km. A nebojte se podívat ani na to benzínové Volvo V50 pokud by jste chtěla takové minikombi.


Kecy z hospody, nic víc.
respond
stréc od piva
number of posts652
date of registration23.11.2007
Sunday 09.08.2015 17:33, RE: Focus
Giorgio posted by:
spiteful posted by:
Dobrý den,jednoznačně doporučuju Focus. Případně jeho combi derivát Volvo V50, které je podstatně bezpečnější. Punta nebyly špatný, ale měly problémy s elektronikou. Astra ve verzi H není špatná, ale byly tam výkyvy ve kvalitě. Na francouze zapomeňte úplně, ty umí udělat dobré víno a sýry, ale v autech bohužel pokulhávají .... Jeden poznatek: dnešní auta se dělají tak, aby splnila normohodiny, tj. musí najet 150.000km. Vše co je pak najeto nad tuto hranici, tak s tím automobilky už nepočítají a mohou se začít projevovat konstrukční závady vozů. Dnes už se bohužel prostě nedělají auta na výdrž, jako tomu bylo ještě na přelomu tisíciletí (musí se plnit emisní limity, auta odlehčovat - ruku v ruce s tím jdou jiné motory, jiné technologie, více peněz do údržby....). Já po tomto zjištění pořídil BMW řady 3, typ E46 z roku 2004, je v benzínu a nemohu si to auto vynachválit - u tohoto vozu se totiž ještě normohodiny řešily na úplně jiné kilometry - na motorech není problém najet nájezdy nad 500.000km a protože už je to starší, (ale stále pěkný a bezpečný vůz), lze i servisovat ve velmi rozumných mezích. Musí to auto ale mít benzínový motor s objemem 2.0, nebo vyšším - spotřeba na dálku cca kolem 6,3l, město cca 11,5l.Vybrat ale jakoukoli ojetinu je loterie, ať už z Německa (tam auta reznou), Itálie (tam auta nereznou, ale Italové zase zanedbávají údržbu a stáčí tachometr), trochu lepší jsou občas auta z Rakouska, ikdyž to není 100% tvrzení. Dobrá auta byla dovážena z Dánska, v dnešní době ale se to vzhledem k cenám už nevyplatí.No a další nezastupitelná věc je ta, že prostě nové auto, je nové auto a to bude (nebo by alespoň mělo být) 2 až 3 roky bez závad, ať to bude co to bude..... Pokud budete vybírat ojetinu, zlepšili se např. ESA, ale vždy si sebou vezměte mechanika a nechte si auto zvednout, ať ho vidíte zespodu...A zkuste mrknout i na to BMW E46 mezi léty 2002-2005 a nebojte se, když bude tachometru přes 200.000km. A nebojte se podívat ani na to benzínové Volvo V50 pokud by jste chtěla takové minikombi.
Kecy z hospody, nic víc.


navíc cpát paní starou E46ku,které bývají už na hraně životnosti,právě protože jsou oblíbené mezi omladinou,která už je minimmálně 3-4majitelé,tak to co leží v bazarech jsou jen pojízdné časované bomby na domácí kasu...
respond
spiteful
number of posts71
date of registration18.06.2015
Sunday 09.08.2015 17:45, To Giorgio
Tu nechci básnit o kvalitách starejch bavoráků, fakt je ten, že pokud se najde E46 v dobrým stavu, tak fakt neni co řešit. Kupoval jsem posledních 10 let škodovky a vw prakticky od nova a furt se natom něco sralo. Audiny měly taky v háji po 100 tisících převodovky.Od Volva jsem měl V50 T5 která (ne mojí vinou) skončila ve stromě a vylezli jsme z toho všichni bez jediný odřeniny. Pak se přešlo na novější bavoraky.... a s E90 od BMW z roku 2010 to už taky bylo pěkne v dálavách... prostě starý E46 je lepší než ty nový křápy co se teď prodávaj, konec tečka. Po roce používání má starej bavor se mnou natočenejch přes 60 tisíc km, na tachu je teď něco přes 280.000km a to auto jede furt dál za minimální náklady a nemusím řešit, že natom něco nefunguje.
respond
Giorgio
number of posts814
date of registration09.05.2007
Sunday 09.08.2015 18:39, RE: To Giorgio
spiteful posted by:
Kupoval jsem posledních 10 let škodovky a vw prakticky od nova a furt se natom něco sralo.


To je ta pravá odbornost, zkušenost a kvalifikace k tomu hodnotit a vymlouvat francouzská, italská a jiná auta a cpát někomu starou paštiku, kterážto ve stavu obvyklém je před smrtí, ve stavu obstojném vhodná pro brzkého youngtimera a v obou případech kvalitní, neřkuli značkový servis viděla hodně let nazpátek.

Kolega si před několika lety splnil sen o BMW a tento kvalitní vůz (330i) koupil. Záhy sháněl měsíc někoho, kdo mu repasuje automat do 40 tisíc korun a pak na tu opravu další měsíc čekal. Auto po roce prodal, výhodu to mělo, že se našel opět další naiva, co mu vlastně zacáloval i tu opravu převodovky. Moje osobní blahá zkušenost s tímto vozem (320d) sahá 12 let nazpět, kdy kvůli nesvítícím couvacím světlům neprošlo STK a řešením podle autorizáku byla výměna celé převodovky za bratru astronomické sumy. Auto šlo samozřejmě k čertu, ale dalo mi zkušenost, že není všecko zlato, co vrtuli na kapotě má.
respond
spiteful
number of posts71
date of registration18.06.2015
Sunday 09.08.2015 19:06, To Giorgio
Jasně, já se tu nechci bavit o paštikách.......když bych vybíral dneska auto, tak rozhodně ne tady přes tipcars, nebo bazary..... Bavorák 330i s automatem je hodně o hubu, převodovka je tam nastavená úplně na max. převodu a pokud se v matu nemění náplň max. po 60.000km, tak to jde do háje a BMW o tom ví (z toho důvodu i říkaj kecy o doživotní náplni, která se nemá měnit - v důsledku je to kvůli tomu, aby si auto odjelo svých 170.000km a šlo do kopru). Nebavím se ani o 320d - tenhle motor mě stál na údržbě za 3 měsíce přes 60.000,- a tu už jsem nedal a křáp šel dost rychle z baráku. Já se bavím o motoru 320i nebo 328i a o autě, kde nebyla zanedbaná údržba. Pak to fakt dává hodně velkou porci kilometrů. A rozhodně už nejezdim do našich značkovejch servisů na BMW, tam už mě taky pěkně vyškolili, naposledy s airbagama spolujezdce TAKATA, který E46 mají.... auto vozim servisovat do Německa a fakt neni problém.... možná jsem ale jen zrovna trefil dobrej kus - auto jsem vybíral přes 2 roky, než se to podařilo....
respond
brin
number of posts727
date of registration28.03.2011
Monday 10.08.2015 07:25, Nové
Koupil bych novou Dacii Sandero. Navíc k těm 150 tisícům toho moc nezaplatíte a dostanete záruku na 5 let. A po 5 letech klidně znova. Podle mě se to vyplatí, už jen kvůli té jistotě a relativnímu klidu.
respond
KoobaS
number of posts1040
date of registration23.04.2014
Monday 10.08.2015 09:14, RE: Focus
spiteful posted by:
Dobrý den, jednoznačně doporučuju Focus. Případně jeho combi derivát Volvo V50, které je podstatně bezpečnější. .


Můžu se zeptat, v čem je ta V50 podstatně bezpečnější než dvojkový focus? Docela mě to zajímá.

Jinak bych opravdu doporučil spíše novou Dacii. Pro někoho kdo se v autech až tak neorientuje má ta jistota nového auta smysl...
respond
David V
number of posts2066
date of registration16.05.2007
Monday 10.08.2015 13:49, RE: Focus
KoobaS posted by:
spiteful posted by:
Dobrý den, jednoznačně doporučuju Focus. Případně jeho combi derivát Volvo V50, které je podstatně bezpečnější. .
Můžu se zeptat, v čem je ta V50 podstatně bezpečnější než dvojkový focus? Docela mě to zajímá. Jinak bych opravdu doporučil spíše novou Dacii. Pro někoho kdo se v autech až tak neorientuje má ta jistota nového auta smysl...


Přesně tak. Lidé, kteří se v autech vůbec neorientují a budou se vším odkázaní jen na autorizák, by si měli vybírat nové vozy nebo přinejmenším mladé ojetiny ještě v záruce, neboť nakonec ve výsledku zaplatí stejně, jako při nákupu nějakého anonymního polovraku, který bude muset resuscitovat a co si budem vykládat, když vidím, co kolem mě jezdí, nedělám si iluze, co stojí v bazarech, byť jsem tam 6 let nebyl.
Stačí obrázky a informace, co jsou na netu. I z inzerátu je mnohdy poznat, že se na to auto ani nemá smysl jezdit dívat.
Dokud budeme hujdy prodávat, budeme je i kupovat...
respond
stréc od piva
number of posts652
date of registration23.11.2007
Monday 10.08.2015 13:55, RE: Focus
David V posted by:
KoobaS posted by:
spiteful posted by:
Dobrý den, jednoznačně doporučuju Focus. Případně jeho combi derivát Volvo V50, které je podstatně bezpečnější. .
Můžu se zeptat, v čem je ta V50 podstatně bezpečnější než dvojkový focus? Docela mě to zajímá. Jinak bych opravdu doporučil spíše novou Dacii. Pro někoho kdo se v autech až tak neorientuje má ta jistota nového auta smysl...
Přesně tak. Lidé, kteří se v autech vůbec neorientují a budou se vším odkázaní jen na autorizák, by si měli vybírat nové vozy nebo přinejmenším mladé ojetiny ještě v záruce, neboť nakonec ve výsledku zaplatí stejně, jako při nákupu nějakého anonymního polovraku, který bude muset resuscitovat a co si budem vykládat, když vidím, co kolem mě jezdí, nedělám si iluze, co stojí v bazarech, byť jsem tam 6 let nebyl. Stačí obrázky a informace, co jsou na netu. I z inzerátu je mnohdy poznat, že se na to auto ani nemá smysl jezdit dívat. Dokud budeme hujdy prodávat, budeme je i kupovat...


bohužel je to stále o myšlení v ČR....raději jezdit v hogo fogo rozpadlině aby si všichni mysleli jak jsem něco....a pak při první větší poruše nemít na opravu.......než aby si člověk koupil něco o třídu dvě níž co by spolehlivě bez problému jezdíl 5 10 let.....

v Německu již málokterý mladý si koupí vylítané 20let staré BMW aby s tím okouzloal své okolí ale spíš si koupí Smart nebo Pandu..protože je to víc trendy a praktičtější pro velká města
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.