0
back
 

diskuze k tématu: Ford Focus - právoplatný etalon?

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.05.2008 22:16, RE: Ikona?
anonym posted by:
Měl jsem Focus I hatchbach (1,6 benzín), pak Focus II combi (1,6 benzín) a teď asi 14 dní mám Focus II combi po faceliftu (1,8 nafta). Až na detaily jsem s prvními dvěma jmenovanými vozy neměl zásadní problémy. Poruchy téměř žádné, jen prkotiny. U FII mě překvapila malá životnost plastů v interiéru a zejm. v kufru. Také kvalita laku je nic moc.
U FII po faceliftu mě zatím vadí oranžové podsvícení PP a design budíků.
Ale mluvit o Focusu jako o ikoně a elatonu? To snad ne.
Hlavně neříkejte že je...
Jenže on to etalon je. S tím nic neuděláš.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.05.2008 22:21, RE: Franz ?
mura posted by:
koukám, že mi tam skočil mtor dvakrát...
asi je vážně dobrej
nene, 2x motor, to tam máš správně. Protože jsem četl dva 100tkm testy na Alfu a shodou okoloností na každém museli vyměnit hlavu Ne tak tu jde o to co kdo preferuje, pokud ty hračku na jednorázové vyblbnutí v hezkém obalu pak beru, já spíš chladnou precizní strojařinu doživotního charakteru. Ale ergonomii má dobrou, ta přístrojovka a volant tě tak obemkne a chytne a rozdivočí to jsem se až sám divil
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.05.2008 01:00, Franz
Hej pičinky já chci být tady s váma v klubu tak vám taky něco povím ten Fokus to je fakt etalon kam se hrabe Golf tak např.ten 6 válec 3.2 250 PS to je něco, nebo ten 2.O 200 a 230 PS, popř. dízl 2.0 170 PS či benzín 1.4 170 PS anebo ta dvojspojková převodovka DSG anebo pohon 4X4 a ty sportovní podvozky a jízdní vlastnosti na ty nemá golf ani ve snu a už nemluvím třeba o standardu jako kotouče na všech kolech, brzdovém asistentu či posilovači řízení s proměnným účinkem či 10 airbagů, zpracování karoserie a interiéru se špičkovými materiály, bezprůvanovou klimou to je prostě Fokus, ve všech statistikách spolehlivosti je Fokus pokaždé před Golfem a taky za 4 roky ještě Fokus nepotřeboval žádny facelift!!! no prostě etalon je etalon..... a tohle my Pepíci všechno víme a tak to chceme......
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.05.2008 08:41, RE: Franz
anonym posted by:
Hej pičinky já chci být tady s váma v klubu tak vám taky něco povím ten Fokus to je fakt etalon kam se hrabe Golf tak např.ten 6 válec 3.2 250 PS to je něco, nebo ten 2.O 200 a 230 PS, popř. dízl 2.0 170 PS či benzín 1.4 170 PS anebo ta dvojspojková převodovka DSG anebo pohon 4X4 a ty sportovní podvozky a jízdní vlastnosti na ty nemá golf ani ve snu a už nemluvím třeba o standardu jako kotouče na všech kolech, brzdovém asistentu či posilovači řízení s proměnným účinkem či 10 airbagů, zpracování ...
Nežárli
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.05.2008 09:52, RE: Franz ?
anonym posted by:
Astra + Golf jsou mrdky, nebrat.
Maximálně vhodné tak pro náctileté pičoušky v kšiltovkách, co to maj vod táty za vysvěčení...
Astra je mrdka....no nevim, v top gear byla hodnocena jako nejlepsi auto nizsi stredni tridy. A v neviceprkovych autech se chova nejvyvazeneji.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.05.2008 10:51, RE: Franz ?
Ráďa posted by:
nene, 2x motor, to tam máš správně. Protože jsem četl dva 100tkm testy na Alfu a shodou okoloností na každém museli vyměnit hlavu Ne tak tu jde o to co kdo preferuje, pokud ty hračku na jednorázové vyblbnutí v hezkém obalu pak beru, já spíš chladnou precizní strojařinu doživotního charakteru. Ale ergonomii má dobrou, ta přístrojovka a volant tě tak obemkne a chytne a rozdivočí to jsem se až sám divil
U alfackeho motoru menit po 100t km hlavu? Mozna tak u satrickeho naftaku 2.5TD, tam bych to pri nesetrnem zachazeni cekal. Jestli to byl benzinovy motor, tak majitele byla bezpochyby prasata. Jak je vseobecne zname, motory TS 16V maji tendenci se pridirat na klice a to mezi tretim a ctvrtym valcem v pripade, kdy je agregat nucen pracovat s nizkou hladinou oleje. Za to muze spatne cidlo stavu hladiny oleje od BOSCHe. Samozrejme vetsina viny jde na vyrobce vozu, za to, ze tam ten smejd dali a cast na majitele, za to ze zanedbal castou kontrolu oleje, protoze tento problem je opravdu znamy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.05.2008 11:14, RE: Franz ?
mura posted by:
V nižší střední mě napadá mě třeba AR147. Ve verzi s 88kW 1.6TS je to neuvěřitelně agilní auto.
Alfa 147 je dobre auto, nez s ním nabourate, pak je to jak Favorit a motor mate na kline (to uz je vam ovsem jedno)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.05.2008 14:14, RE: Franz ?
anonym posted by:
Milý synu, žádný běžně prodávaný auto typu Focus, stříbrná Octávie, na hlínách, s TDi atd. se sportovnímu, tedy skutečně sportovnímu vozu neblíží ani na deset parseků. Jednou jsem se s kámošem, který jezdí (polo)závodně a patří v ČR k šedému průměru svezl na okruhu v Brně při jeho tréningu ve skutečně závodním voze. Od tý doby ty Vaše časopisecký hemzy o sportovní jízdě atd. nežeru. Prasácká jízda na silnici se stříbrnou Octávií RS nemá se sportovní jízdou nic, ale nic společnýho. Takže táhni do...
Konečně pravdivý názor, naprostý souhlas.Sportovní auto je úplně o něčem jiném, má spoustu odlišnisti od sériovky a je určeno k něčemu úplně jinému, než-li k jízdě v normálním provozu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.05.2008 14:50, RE: Franz
anonym posted by:
Nežárli
Vsadím se, že 95 % zde diskutujících ve Focusovi neseděla.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.05.2008 15:16, RE: Franz
anonym posted by:
Vsadím se, že 95 % zde diskutujících ve Focusovi neseděla.
Když myslíš, že ti ta sázka něco přinese, tak se klidně vsaď.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.05.2008 15:43, RE: Franz
anonym posted by:
Když myslíš, že ti ta sázka něco přinese, tak se klidně vsaď.
já se přiznávám rovnou - v novém Focusu jsem ještě neseděl...a myslím že dokonce ani v tom starém...

Ale měl bych otázku - jak funguje ten jejich EasyFuel systém, který nedovoluje natankovat nesprávné palivo?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.05.2008 16:00, RE: Franz
kuko posted by:
já se přiznávám rovnou - v novém Focusu jsem ještě neseděl...a myslím že dokonce ani v tom starém...

Ale měl bych otázku - jak funguje ten jejich EasyFuel systém, který nedovoluje natankovat nesprávné palivo?
Jde o šířku otvoru pro pistoli, každé palivo ji má jinou a prostě se tam ta od jiného paliva nevleze...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 03.05.2008 15:10, RE: Franz
anonym posted by:
Hej pičinky já chci být tady s váma v klubu tak vám taky něco povím ten Fokus to je fakt etalon kam se hrabe Golf tak např.ten 6 válec 3.2 250 PS to je něco, nebo ten 2.O 200 a 230 PS, popř. dízl 2.0 170 PS či benzín 1.4 170 PS anebo ta dvojspojková převodovka DSG anebo pohon 4X4 a ty sportovní podvozky a jízdní vlastnosti na ty nemá golf ani ve snu a už nemluvím třeba o standardu jako kotouče na všech kolech, brzdovém asistentu či posilovači řízení s proměnným účinkem či 10 airbagů, zpracování ...
Nějak nám ty fordomilci ztichli, jakoby o tom etalónu všech etalónů, co neumí ani kloudnej klíček do zapalování, už neměli Pepíkům v kšiltovkách dozadu co napsat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 03.05.2008 18:42, RE: Franz ?
Petr - TipCars.com posted by:
A co se Vám nezdá? Osobně Focus a Mazdu3 řadím na samou špičku v tomto segmentu ohledně jízdních vlastností. Schválně uveďte přemožitele, který dovede poskytnout dostatek komfortu (při správném obutí) a zároveň jízdní vlastnosti téměř sportovního vozu. Podvozky těchto dvou aut jsou velmi dobře naladěny. Hned v závěsu můžeme zařadit Aurise, Civica atd. Golf patří pouze k průměru. Co se týče ostatních vlastností, Focus ani Mazda3 jsou na tom lépe než průměr, proto kladné hodnocení.
Můžu jen souhlasit s názorem že Focus je lepší než Golf. Z Mazdou 3 jsem nejel, ale podle testů v různých motor. časopisech obsazovala čelní místa - nižší stření třídě. Jirka


respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 03.05.2008 20:53, RE: Franz
anonym posted by:
Nějak nám ty fordomilci ztichli, jakoby o tom etalónu všech etalónů, co neumí ani kloudnej klíček do zapalování, už neměli Pepíkům v kšiltovkách dozadu co napsat.
škoda rány co padne vedle, zvláště u tebe, stejně to nepochopíš, ale když se budeš snažit, možná někdy....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 04.05.2008 09:04, RE: Franz ?
anonym posted by:
Opět článek ala tipcars (nejlepší z nejlepších, hravě předčí golfa atd.....) trochu jsme si hoši zase zapřeháněli co?
Tady píší jen samí odborníci.Co se nezeptají v servisech,nevědí.Ale píší jak o závod.Možná - kdyby pásli krávy,alespoň by to mělo nějaký užitek.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 04.05.2008 10:26, poznámka redakci
v tabulce pod recenzí je uvedeno typ motoru zážehový...... . Jinak souhlasim, auto velice povedené a zadní víceprvková náprava dělá hodně. O tom si majitelé golfů a nových Civiců můžou nechat zdát...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 04.05.2008 17:13, RE: Franz ?
anonym posted by:
Milý synu, žádný běžně prodávaný auto typu Focus, stříbrná Octávie, na hlínách, s TDi atd. se sportovnímu, tedy skutečně sportovnímu vozu neblíží ani na deset parseků. Jednou jsem se s kámošem, který jezdí (polo)závodně a patří v ČR k šedému průměru svezl na okruhu v Brně při jeho tréningu ve skutečně závodním voze. Od tý doby ty Vaše časopisecký hemzy o sportovní jízdě atd. nežeru. Prasácká jízda na silnici se stříbrnou Octávií RS nemá se sportovní jízdou nic, ale nic společnýho. Takže táhni do...
Částečně s Vámi souhlasím. Označení "sportovní" a slovo "sport" se používá v poslední době (zejména v podání marketingu automobilek) až příliš. Na tom se shodneme. A všichni víme, že do sportovního vozu mají hodně daleko.

Dovolím si tvrdit, že Focus má lepší jízdní vlastnosti než Octavie RS, kterou osobně nepovažuji za sportovní vůz, ale pouze rychlý hatchback. To samé platí i pro Focus. Není čistě sportovní (myšleno sportovní - závodní vůz), ale zajisté má ke spoustě civilních sportovních automobilů blízko. Tak bylo myšleno hodnocení.

Na nadávky reagovat nebudu a svou prací zajisté nepodporuji "debílky s kšiltovnkou ..".
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 04.05.2008 21:12, RE: poznámka redakci
mirpie posted by:
v tabulce pod recenzí je uvedeno typ motoru zážehový...... . Jinak souhlasim, auto velice povedené a zadní víceprvková náprava dělá hodně. O tom si majitelé golfů a nových Civiců můžou nechat zdát...
...no přesně ták, a ještě pohon 4x4 jsi zapomněl to si majitelé golfů mohou jen namalovat, jsem rád že jsi taky nezklamal...... FF Forever!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.05.2008 21:32, RE: Franz ?
anonym posted by:
chlapče,ty to nemáš s hlavou také jednoduché,pokus si tu myslivnu vyměnit s koněm
Já se tedy musím přidat,ten anonym určitě ještě nemá ani řidičák a o autech se mu jen zdá,zřejmě jej ještě kolébají,takové neustálé nespokojence,co na nic nemají a sami nic nemají mám opravdu rád jako trn někde.........puberťák
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.