0
back
 

diskuze k tématu: Ford Focus - právoplatný etalon?

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.05.2008 09:03, Ikona?
Měl jsem Focus I hatchbach (1,6 benzín), pak Focus II combi (1,6 benzín) a teď asi 14 dní mám Focus II combi po faceliftu (1,8 nafta). Až na detaily jsem s prvními dvěma jmenovanými vozy neměl zásadní problémy. Poruchy téměř žádné, jen prkotiny. U FII mě překvapila malá životnost plastů v interiéru a zejm. v kufru. Také kvalita laku je nic moc.
U FII po faceliftu mě zatím vadí oranžové podsvícení PP a design budíků.
Ale mluvit o Focusu jako o ikoně a elatonu? To snad ne.
Hlavně neříkejte že je to "kultovní auto". To je dneska v módě....
Focus je dobré auto za dobré peníze. Nic víc, nic míň.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.05.2008 09:43, Franz ?
Opět článek ala tipcars (nejlepší z nejlepších, hravě předčí golfa atd.....) trochu jsme si hoši zase zapřeháněli co?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.05.2008 10:49, RE: Franz ?
anonym posted by:
Opět článek ala tipcars (nejlepší z nejlepších, hravě předčí golfa atd.....) trochu jsme si hoši zase zapřeháněli co?
Golfa? Levou zadní.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.05.2008 10:51, RE: Franz ?
anonym posted by:
Opět článek ala tipcars (nejlepší z nejlepších, hravě předčí golfa atd.....) trochu jsme si hoši zase zapřeháněli co?
A co se Vám nezdá? Osobně Focus a Mazdu3 řadím na samou špičku v tomto segmentu ohledně jízdních vlastností. Schválně uveďte přemožitele, který dovede poskytnout dostatek komfortu (při správném obutí) a zároveň jízdní vlastnosti téměř sportovního vozu. Podvozky těchto dvou aut jsou velmi dobře naladěny. Hned v závěsu můžeme zařadit Aurise, Civica atd. Golf patří pouze k průměru. Co se týče ostatních vlastností, Focus ani Mazda3 jsou na tom lépe než průměr, proto kladné hodnocení.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.05.2008 10:54, RE: Franz ?
anonym posted by:
Golfa? Levou zadní.
Určitě předčí Ceeda a Auris, 308, C4..tyto 4 opravdu levou zadní. Golfa s Astrou maximálně podvozkem v extrémním jízdním stylu. Civic si myslím není tolik komfortní, více "drnca" ale sportovne je podle me lepsi. U focusu me vadi interier. A odhlucneni me taky moc nepotesilo. V tom je treba Astra H nebo Golf etalon...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.05.2008 10:57, RE: Franz ?
Petr - TipCars.com posted by:
A co se Vám nezdá? Osobně Focus a Mazdu3 řadím na samou špičku v tomto segmentu ohledně jízdních vlastností. Schválně uveďte přemožitele, který dovede poskytnout dostatek komfortu (při správném obutí) a zároveň jízdní vlastnosti téměř sportovního vozu. Podvozky těchto dvou aut jsou velmi dobře naladěny. Hned v závěsu můžeme zařadit Aurise, Civica atd. Golf patří pouze k průměru. Co se týče ostatních vlastností, Focus ani Mazda3 jsou na tom lépe než průměr, proto kladné hodnocení.
Aurise bych dal někam za ceeda....Naklání se, prakticky je to samé jako loni výběhová corola. Máme to v práci a bohužel Octavia 2 ho předčí asi vším, mimo spolehlivosti.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.05.2008 10:59, RE: Franz ?
anonym posted by:
Aurise bych dal někam za ceeda....Naklání se, prakticky je to samé jako loni výběhová corola. Máme to v práci a bohužel Octavia 2 ho předčí asi vším, mimo spolehlivosti.
Auris není nic extra. Toyota se moc neukázala. Corola/Auris - takový rozdíl jako Fabia1/2......
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.05.2008 10:59, RE: Franz ?
Petr - TipCars.com posted by:
A co se Vám nezdá? Osobně Focus a Mazdu3 řadím na samou špičku v tomto segmentu ohledně jízdních vlastností. Schválně uveďte přemožitele, který dovede poskytnout dostatek komfortu (při správném obutí) a zároveň jízdní vlastnosti téměř sportovního vozu. Podvozky těchto dvou aut jsou velmi dobře naladěny. Hned v závěsu můžeme zařadit Aurise, Civica atd. Golf patří pouze k průměru. Co se týče ostatních vlastností, Focus ani Mazda3 jsou na tom lépe než průměr, proto kladné hodnocení.
Naprostý souhlas, není co dodat !
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.05.2008 11:16, RE: Franz ?
Petr - TipCars.com posted by:
A co se Vám nezdá? Osobně Focus a Mazdu3 řadím na samou špičku v tomto segmentu ohledně jízdních vlastností. Schválně uveďte přemožitele, který dovede poskytnout dostatek komfortu (při správném obutí) a zároveň jízdní vlastnosti téměř sportovního vozu. Podvozky těchto dvou aut jsou velmi dobře naladěny. Hned v závěsu můžeme zařadit Aurise, Civica atd. Golf patří pouze k průměru. Co se týče ostatních vlastností, Focus ani Mazda3 jsou na tom lépe než průměr, proto kladné hodnocení.
Focus má jistě velmi dobrý podvozek. Pokud byste nezmínil "dostatek komfortu", což je velmi ceněná kombinace s jízdní jistotou v zatáčkách a agilitou, pak je třeba AR147 v jízdních vlastnostech na limitu lepší. Tím jsem si zcela jist.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.05.2008 11:41, RE: Franz ?
anonym posted by:
Určitě předčí Ceeda a Auris, 308, C4..tyto 4 opravdu levou zadní. Golfa s Astrou maximálně podvozkem v extrémním jízdním stylu. Civic si myslím není tolik komfortní, více "drnca" ale sportovne je podle me lepsi. U focusu me vadi interier. A odhlucneni me taky moc nepotesilo. V tom je treba Astra H nebo Golf etalon...
Astra + Golf jsou mrdky, nebrat.
Maximálně vhodné tak pro náctileté pičoušky v kšiltovkách, co to maj vod táty za vysvěčení...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.05.2008 11:52, RE: Franz ?
anonym posted by:
Astra + Golf jsou mrdky, nebrat.
Maximálně vhodné tak pro náctileté pičoušky v kšiltovkách, co to maj vod táty za vysvěčení...
chlapče,ty to nemáš s hlavou také jednoduché,pokus si tu myslivnu vyměnit s koněm
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.05.2008 11:58, RE: Franz ?
Petr - TipCars.com posted by:
A co se Vám nezdá? Osobně Focus a Mazdu3 řadím na samou špičku v tomto segmentu ohledně jízdních vlastností. Schválně uveďte přemožitele, který dovede poskytnout dostatek komfortu (při správném obutí) a zároveň jízdní vlastnosti téměř sportovního vozu. Podvozky těchto dvou aut jsou velmi dobře naladěny. Hned v závěsu můžeme zařadit Aurise, Civica atd. Golf patří pouze k průměru. Co se týče ostatních vlastností, Focus ani Mazda3 jsou na tom lépe než průměr, proto kladné hodnocení.
V nižší střední mě napadá mě třeba AR147. Ve verzi s 88kW 1.6TS je to neuvěřitelně agilní auto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.05.2008 12:01, RE: Franz ?
anonym posted by:
Určitě předčí Ceeda a Auris, 308, C4..tyto 4 opravdu levou zadní. Golfa s Astrou maximálně podvozkem v extrémním jízdním stylu. Civic si myslím není tolik komfortní, více "drnca" ale sportovne je podle me lepsi. U focusu me vadi interier. A odhlucneni me taky moc nepotesilo. V tom je treba Astra H nebo Golf etalon...
Civic skáče, protože mu Honda nedala do vínku nezávislé zavěšení zadních kol, což je proti minul generaci krok zpět.
K čemu je "sportovní" auto které skáče po nerovnostech?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.05.2008 14:32, RE: Franz ?
anonym posted by:
Focus má jistě velmi dobrý podvozek. Pokud byste nezmínil "dostatek komfortu", což je velmi ceněná kombinace s jízdní jistotou v zatáčkách a agilitou, pak je třeba AR147 v jízdních vlastnostech na limitu lepší. Tím jsem si zcela jist.
pokud se s tim nenajede vic, jak 100k km ;o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.05.2008 18:39, RE: Franz ?
mura posted by:
V nižší střední mě napadá mě třeba AR147. Ve verzi s 88kW 1.6TS je to neuvěřitelně agilní auto.
Alfa 147? to byl dobře zmatený výstřel Ale jednou na červené 147 pózovala pražská pornstar Klára Smetanová a byla to krásná kombinace, to jooooo, ale na ježdění bych to nechtěl. To už raději fakt ten Focus (např 2.0 benál) . A Golf tu netahejte, ten etalon je, ale etalon primitivních šamponů, co kromě černého laku, hudební tuby, hustokřídla, modrých zářivek a 20" kol neumí nic vymyslet.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.05.2008 19:26, RE: Franz ?
Ráďa posted by:
Alfa 147? to byl dobře zmatený výstřel Ale jednou na červené 147 pózovala pražská pornstar Klára Smetanová a byla to krásná kombinace, to jooooo, ale na ježdění bych to nechtěl. To už raději fakt ten Focus (např 2.0 benál) . A Golf tu netahejte, ten etalon je, ale etalon primitivních šamponů, co kromě černého laku, hudební tuby, hustokřídla, modrých zářivek a 20" kol neumí nic vymyslet.
Zmatený výstřel? Na to Ti Ráďo řeknu tři slova: motor, podvozek, brzdy a motor. Jestli to auto znáš, tak se doufám červenáš
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.05.2008 19:27, RE: Franz ?
mura posted by:
Zmatený výstřel? Na to Ti Ráďo řeknu tři slova: motor, podvozek, brzdy a motor. Jestli to auto znáš, tak se doufám červenáš
koukám, že mi tam skočil mtor dvakrát...
asi je vážně dobrej
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.05.2008 20:58, RE: Franz ?
Petr - TipCars.com posted by:
A co se Vám nezdá? Osobně Focus a Mazdu3 řadím na samou špičku v tomto segmentu ohledně jízdních vlastností. Schválně uveďte přemožitele, který dovede poskytnout dostatek komfortu (při správném obutí) a zároveň jízdní vlastnosti téměř sportovního vozu. Podvozky těchto dvou aut jsou velmi dobře naladěny. Hned v závěsu můžeme zařadit Aurise, Civica atd. Golf patří pouze k průměru. Co se týče ostatních vlastností, Focus ani Mazda3 jsou na tom lépe než průměr, proto kladné hodnocení.
Milý synu, žádný běžně prodávaný auto typu Focus, stříbrná Octávie, na hlínách, s TDi atd. se sportovnímu, tedy skutečně sportovnímu vozu neblíží ani na deset parseků. Jednou jsem se s kámošem, který jezdí (polo)závodně a patří v ČR k šedému průměru svezl na okruhu v Brně při jeho tréningu ve skutečně závodním voze. Od tý doby ty Vaše časopisecký hemzy o sportovní jízdě atd. nežeru. Prasácká jízda na silnici se stříbrnou Octávií RS nemá se sportovní jízdou nic, ale nic společnýho. Takže táhni do p...le s takovejma kecama. Focus je slušný auto a pro normální jízdu na silnici je skvělej ale sportovní auto to není a není důvod proč by měl být. Idioti jako Vy jenom podporují brajgl na silnících, kdy si debílci s kšiltovkou dozadu ve stříbrných Octiviích RS pletou provoz se závody! Radar na každou silnici!

Osel
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.05.2008 21:37, RE: Franz ?
anonym posted by:
Milý synu, žádný běžně prodávaný auto typu Focus, stříbrná Octávie, na hlínách, s TDi atd. se sportovnímu, tedy skutečně sportovnímu vozu neblíží ani na deset parseků. Jednou jsem se s kámošem, který jezdí (polo)závodně a patří v ČR k šedému průměru svezl na okruhu v Brně při jeho tréningu ve skutečně závodním voze. Od tý doby ty Vaše časopisecký hemzy o sportovní jízdě atd. nežeru. Prasácká jízda na silnici se stříbrnou Octávií RS nemá se sportovní jízdou nic, ale nic společnýho. Takže táhni do...
Jediný problém s tvým příspěvkem, je ta tvoje signatura. ) Proč si říkáš Osel? Jinak samozřejmě 100% souhlas.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.05.2008 22:07, RE: Franz ?
anonym posted by:
Opět článek ala tipcars (nejlepší z nejlepších, hravě předčí golfa atd.....) trochu jsme si hoši zase zapřeháněli co?
Opravdu na pohled nekriticky pojatý test. Na druhou starnu je fakt, že focus je opravdu dobré auto. Pravdou je, že předchozí generace jezdila údajně ještě o trochu lépe. je to stejné jako při přechodu z mondea II na mondeo III. Prostě o trochu méně zábavy o to více bezpečných jízdních vlastností. I tak ale zábavy zůstalo pořád dostetk, což o mnoha konkurentech říci nelze.
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.