0
back
 

diskuze k tématu: Ford Focus combi - vybrat naftu nebo benzín?

category of topic classification: poradna, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.04.2008 09:44, RE: Koroze?
anonym posted by:
Jen mi tady chybí jakákoliv zmínka, kterou Focusy hodně trpí, a to je koroze. Především pak obou zadních dveří a pátých dveří. Já sám s tím zkušenost nemám, ale ve velkém se o tom diskutuje na různých fórech. Do budoucna sice o Focusu uvažuji, ale ta koroze mě hodně odrazuje.
Já bych asi zvolil první generaci leona. Nemá tedy tolik vychytaný podvozek, ale drží taky dobře a navíc se tolik nenaklání, jako focus a pusobí víc tužší. Leon taky vůbec nerezne, má lepší interiér i sedačky (i v základu, verze sport mají špičková sedadla...), přišel mnohem lépe odhlučnění, hlavně od aerodynamického šumu a od kol. U focuse to začne okolo stovky docela foukat a hučet. Ve Focusu taky sedíte dost vysoko. Sem tam se ozve skřípání zadního plata nebo něco v palubní desce a když obě auta dobře prohlédnete, zjistíte, že u Forda se ještě šidilo nejenom na materiálech, ale i na ochraně spodku motoru, přední partie po zdvihnutí kapoty nevypadá zrovna důvěrihodně (různé sváry a nejtky jako by to někdo vařil doma). U leona zvednete kapotu, vyjede a nic, jenom plastovej dekl - který ford tez postrádá. Jízdně jsem tedy byl o něco spokojen s Leonem (jak jsem psal, tužší, robusnější), ale pocitově a vzhledově (chcete li egen) mě zaujal leon o mno víc, už jen z důvodu zpracování, různých vychytávek a absolutnímu tichu i ve 130km/h. Motor nehodnotím (1.8T)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.04.2008 09:44, RE: focus benzín proč
kos posted by:
Nevím proč zde stále někdo doporučuje 1,6 74 kW. Věřím, že 80% lidí s tím nikdy nejezdilo a jen jsou naočkovaní z Tipcars "že dobře jede, nebo že má dobrou spotřebu". Známí ho má jako služební a s průměrnou spotřebou se nedostane pod 8, respektive většinou má 8,5-9. Ve firmě mají další čtyři stejné auta, s řidiči různého stáří, ti lidé jezdí v různých režimech, některý více po městě jiný více mimo, ale nikdo z nich se nikdy nedostal v průměru pod 8,5. Takže o úsporném autě nemůže být reč. A dy...
Ovšem to už jinde jsme, je to jiná vesnice. 1,6 VCT se montuje až do FF II.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.04.2008 09:49, RE: focus benzín proč
kos posted by:
Nevím proč zde stále někdo doporučuje 1,6 74 kW. Věřím, že 80% lidí s tím nikdy nejezdilo a jen jsou naočkovaní z Tipcars "že dobře jede, nebo že má dobrou spotřebu". Známí ho má jako služební a s průměrnou spotřebou se nedostane pod 8, respektive většinou má 8,5-9. Ve firmě mají další čtyři stejné auta, s řidiči různého stáří, ti lidé jezdí v různých režimech, některý více po městě jiný více mimo, ale nikdo z nich se nikdy nedostal v průměru pod 8,5. Takže o úsporném autě nemůže být reč. A dy...
V současné době jsou na tomto portálu nejvíce oblíbené vozy Škoda, VW a Ford. Focus slušné auto zajisté je, ale stejně dobré jízdní vlastnosti díky zadní víceprvkové nápravě má i Honda civic /již ne všechny modely/ a motor je podle mne ještě lepší a úspornější. Interier ovšem není tak "in" jako u focusu, ale ne všem se musí líbit.
Je to ovšem má zkušenost s těmito vozy a nechci svůj názor nikomu vnucovat. Já vím... Japonec až nakonec... Tenké plechy... Drahé díly..
šéfik
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.04.2008 10:28, Jaký typ vybrat - Peugeot 307 Break
Dobrý den, mám možnost koupit rodinný vůz Peugeot 307, Break, r.v. 2006. Rozhoduji se mezi 1,6 HDi, příp. 1,6 16V benzin. Ročně najezdím cca 30-35000 km. Děkuji
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.04.2008 10:45, RE: Jaký motor
watchtower posted by:
A nezaregistruje se a nezaregistruje.
Jestlipak to není s tím USA spíš v tom, že vzhledem k nízké ceně benzínu ještě donedávna nemuseli řešit nižší spotřebu nafťáka.. Navíc jejich přísné ekologické normy by prodej dieselových aut znevýhodňovaly konkurenceschopnost ve vynucených investicích do eko úprav auta. Nicméně v posledních letech prodej dieselů u osobních aut v USA rmírně vzrostl.
To ano, ale fakt mírně. Ale musí se upravit, aby vyhověly emisím. Ale jetý nafťáky jsou levnější než benzín, tedy při nákupu přímo v USA a ne při dovozu do Evropy... .
Oslové skutečně nejsou příznivci dehtu. Chápu, že nákladˇák na benzín je blbina, takže tam má diesel svoji nenahraditelou roli, ale proč si zasírat města sazemi, na které se vážou karcinogeny a oxidy dusíku a Bůh ví čím ještě? To raději skousnu něch 15% CO2 navíc a i to je sporné, protože výroba turba není zadarmo.
Dal bych v Evropě stejný normy na škodliviny (a ne horší než dnes u benzínu) u všech motorů v osobácích, bez ohledu na palivo. Ať výrobci ukážou, co umějí. A potom by se vidělo, kolik dehtů bude v Evropě jezdit. Proto nafta patří a) do T-72 (fakt dobrej stroj na blbnutí), b) do traktoru (fakt dobrej na práci na poli) a c) do Octávie (fakt dobrá na přepravu na pole). Do osobního auta ne!

Iááá

Osel
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.04.2008 10:47, RE: Jaký typ vybrat - Peugeot 307 Break
anonym posted by:
Dobrý den, mám možnost koupit rodinný vůz Peugeot 307, Break, r.v. 2006. Rozhoduji se mezi 1,6 HDi, příp. 1,6 16V benzin. Ročně najezdím cca 30-35000 km. Děkuji
Zajděte na článek v sekci Recenze ojetin: Peugeot 307 - Krásný ale trochu zlobivý vůz, z 29.5.2006 kde jsou popsány všechny motory. Nezapomeňte na diskusi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.04.2008 11:54, RE: Focus
kuko posted by:
Musíš se na to podívat z pohledu trhu - kolik Saabů se tady za rok prodá, kolik jich stojí po bazarech? Taky bych raději každý týden viděl nějaký článek o Saabu, je to pro mně značka č.1, ale lidi kupují hlavně ty Oktavky a Fokusy, proto se na ně taky budou ptát furt znova a znova.
Nato že je tak FF rozšířený se tady na toto téma dost málo diskutuje. Buď je téma tak omleté nebo se mi zdá, že to tu na TipCars začíná drhnout (např. tu cenzuru příspěvků na téma dovozu aut z USA nechápu).
Na diskusi o SAABu by jste se asi bavili jen vy dva.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.04.2008 12:46, RE: Jaký motor
anonym posted by:
To ano, ale fakt mírně. Ale musí se upravit, aby vyhověly emisím. Ale jetý nafťáky jsou levnější než benzín, tedy při nákupu přímo v USA a ne při dovozu do Evropy... .
Oslové skutečně nejsou příznivci dehtu. Chápu, že nákladˇák na benzín je blbina, takže tam má diesel svoji nenahraditelou roli, ale proč si zasírat města sazemi, na které se vážou karcinogeny a oxidy dusíku a Bůh ví čím ještě? To raději skousnu něch 15% CO2 navíc a i to je sporné, protože výroba turba není zadarmo.
Dal bych v Evr...
Hele někdy to s nějakým příspěvkem přeženeš, ale v tomhle jsem s Tebou za jedno. Údajně jsou státy v USA, kde legálně naftový auto ani nezaregistruješ, protože nesplní přísné emisní limity, které na rozdíl od nás jsou pro benzín i naftu shodné. Já teda k USA moc nevzhlížím, ale tohle mě docela překvapilo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.04.2008 13:09, RE: focus benzín proč
kos posted by:
Nevím proč zde stále někdo doporučuje 1,6 74 kW. Věřím, že 80% lidí s tím nikdy nejezdilo a jen jsou naočkovaní z Tipcars "že dobře jede, nebo že má dobrou spotřebu". Známí ho má jako služební a s průměrnou spotřebou se nedostane pod 8, respektive většinou má 8,5-9. Ve firmě mají další čtyři stejné auta, s řidiči různého stáří, ti lidé jezdí v různých režimech, některý více po městě jiný více mimo, ale nikdo z nich se nikdy nedostal v průměru pod 8,5. Takže o úsporném autě nemůže být reč. A dy...
Jestli nebude ta spotreba tak trochu ovlivnena tim, ze jsou ta auta sluzebni... Na rezimu az tak moc nezalezi, i mimo mesto neni problem jet s podobnym autem za 10l kdyz s tim jede nejaky trouba jako zavodnik.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.04.2008 14:04, Ford
Podřadné fordy.......
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.04.2008 15:31, RE: Koroze?
anonym posted by:
Já bych asi zvolil první generaci leona. Nemá tedy tolik vychytaný podvozek, ale drží taky dobře a navíc se tolik nenaklání, jako focus a pusobí víc tužší. Leon taky vůbec nerezne, má lepší interiér i sedačky (i v základu, verze sport mají špičková sedadla...), přišel mnohem lépe odhlučnění, hlavně od aerodynamického šumu a od kol. U focuse to začne okolo stovky docela foukat a hučet. Ve Focusu taky sedíte dost vysoko. Sem tam se ozve skřípání zadního plata nebo něco v palubní desce a když obě a...
Ty, ale pan ve clanku se ptal na rodiny vuz kombi... Ses si jisty, ze Leon se delal v kombajnu??!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.04.2008 17:17, RE: Jaký typ vybrat - Peugeot 307 Break
watchtower posted by:
Zajděte na článek v sekci Recenze ojetin: Peugeot 307 - Krásný ale trochu zlobivý vůz, z 29.5.2006 kde jsou popsány všechny motory. Nezapomeňte na diskusi.
Správný odkaz.
Btw. - při tomhle náletu nejlépe 1,6 HDi 110k, ideálně po výměně spojky spolu s dvouhmotovým setrvačníkem - jediná finančně náročná operace, která hrozí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.04.2008 19:45, RE: Ford
anonym posted by:
Podřadné fordy.......
Fordy nebrat ani v naftě ani vbenzínu. Vyzkoušel sem snad všechny možný druhy nespolehlivost u všech.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.04.2008 20:32, RE: Ford
anonym posted by:
Fordy nebrat ani v naftě ani vbenzínu. Vyzkoušel sem snad všechny možný druhy nespolehlivost u všech.
Jasný, Ford ne, jedině Octávii, v TDi, na hlínách a ve stříbrné metle, co táhne pěkně vodcpodu a jezdí za 3 na sto.

Osel
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.04.2008 20:46, RE: Ford
anonym posted by:
Jasný, Ford ne, jedině Octávii, v TDi, na hlínách a ve stříbrné metle, co táhne pěkně vodcpodu a jezdí za 3 na sto.

Osel
tak nějak
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.04.2008 08:18, RE: Rada - TO TIPCARS.COM
watchtower posted by:
Zmiňovat verze ST (o RS nemluvě) je zcela zcestné, protože ty se do kombíku vůbec nemontovaly.
V tabulce máte také uvedenou velikost zavazadlového prostoru hatchbacku a nikoliv kombi.

Taky by jste mohli (Tipcars.com) uvést už konečně na pravou míru jak je to s výbavou Trend jak uvedl v první recenzi tuším p. Vaculík, že měla jiné (pravděpodobně kratší, sportovnější) zpřevodování než Ambiente/Comfort/Ghia, jestli ty zkrácené pružiny o 1,5 cm, volant v kůži a tolik kritizované sedačky zde měly pr...
Takže na TipCars není vůle si obhájit co jste tenkrát napsali?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.04.2008 12:29, RE: Koroze?
anonym posted by:
Ty, ale pan ve clanku se ptal na rodiny vuz kombi... Ses si jisty, ze Leon se delal v kombajnu??!
No to bohuzel ne.....:( Tak astru G, taky lepsi nez focus
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.04.2008 20:09, RE: focus benzín proč
kos posted by:
Nevím proč zde stále někdo doporučuje 1,6 74 kW. Věřím, že 80% lidí s tím nikdy nejezdilo a jen jsou naočkovaní z Tipcars "že dobře jede, nebo že má dobrou spotřebu". Známí ho má jako služební a s průměrnou spotřebou se nedostane pod 8, respektive většinou má 8,5-9. Ve firmě mají další čtyři stejné auta, s řidiči různého stáří, ti lidé jezdí v různých režimech, některý více po městě jiný více mimo, ale nikdo z nich se nikdy nedostal v průměru pod 8,5. Takže o úsporném autě nemůže být reč. A dy...
Ještě jsem neviděl řidiče služebního auta jet slušně, tak se ani nedivím, že se nedostanou po 7 l. Jak jsem psal výše, já s 1,6 benzínem jezdím na dálky i za 6,19, po městě samozřejmě za 7-8l.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.04.2008 20:10, RE: Ford
anonym posted by:
Fordy nebrat ani v naftě ani vbenzínu. Vyzkoušel sem snad všechny možný druhy nespolehlivost u všech.
... a pak jsi se probral a zjistil jsi, že pořád sedíš v té své rezaté 120... Blbe.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.04.2008 20:19, RE: Koroze?
anonym posted by:
Jen mi tady chybí jakákoliv zmínka, kterou Focusy hodně trpí, a to je koroze. Především pak obou zadních dveří a pátých dveří. Já sám s tím zkušenost nemám, ale ve velkém se o tom diskutuje na různých fórech. Do budoucna sice o Focusu uvažuji, ale ta koroze mě hodně odrazuje.
Tento problém měly FF 1. generace především ve verzi Ghia s chromovanou ozdobnou lištou na 5. dveřích. Okolo této se již po 5 letech provozu na našich prosolených silnicích objevila koroze. Jiné části jsou OK, pokud nebyly někdy nějak poškozené. U 2. generace bych se toho nebál.
Známí mají korozi 5. dveří i u Oktávek a Passata v cca stejném stáří, tedy kolem r.v.98.
Doporučuji obrousit, natřít základovkou a nalepit "rychlý" pruh. A je to za pár kaček a na dlouho.
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.