0
back
 

diskuze k tématu: Ford Focus C-Max a spotřeba oleje

category of topic classification: poradna, technické dotazy, oleje, aditiva, německá vozidla
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Wednesday 21.01.2015 11:21, RE: Spotřeba oleje
free78 posted by:
pepe23 posted by:
První problém na emisích byl ten že na volnoběh předepsali 650 - 750 otáček. Ta to jsme se vůbec nedostali, takže jsme to dělali 750 - 850 otáček. Na volnoběh obsah CO 0,03, obsah HC 85. Při zvýšených otáčkách 2 800 - 3 100 otáček..... obsah CO 4,36 max může být 0,30..... obsah HC 866 a max. může být 100. Lamda tolerance 0,97 - 1,03 a my jsme naměřili 0,849. To jsou hodnoty emisí po zjištění stráty oleje. Bylo mi řečeno že by to mohly být i kroužky jiný mechanik mi řekl že je to jenom těsnění pod hlavou. Tak nevím co nechat udělat aby to bylo dobře. Děkuji za rady P.S. Když při zahřátem motoru otevřu otovor pro nalévání oleje tak se z něj kouří a při nastartovaném motoře odsud jde i tlak vzduchu.
Hele něco je v nepořádku. Jak může být lambda 0.849? Tohle podle mne neudělá jen zvýšená spotřeba oleje. Vždyť je tam o 15 procent více paliva než tam má být.Co způsobilo tohle? Nedal tam nějakej debil třeba odpor k senzoru teploty? Motor si pak myslí, že je -20°C dávkuje více paliva. Někteří tuneři toto nazývají chip i když o čip nejde a jde jen o zblbnutí řídící jednoty na základě falešné hodnoty teploty.Napojil bych to na diagnostiku (třeba tu z aukra za 3 kila) a koknul se jednak co je v paměti závad a druhak třeba co to ukazuje za teplotu na senzorech.To že to žere olej je závada č. 2. Pokud se mám vyjádřit k ní, tak já bych se pustil do opravy. Jenže já mám známého mechanika s dobrou cenou za servisní práce. Pokud má někdo jen možnost autorizáku nebo servisu ve firmě Zloděj a Lempl s.r.o., tak pak snad to auto radši prodat do AAA.


Je tam o 15% víc hořlaviny, ale něco z toho může být olej. Olej je taky hořlavina a nějaká část ho tam asi bude, i když určitě ne 15% (cca 10x méně).
Já nevím, jak bych to řešil. Jednaosmiček není velký přetlak, takže se sháněním motoru (a u něj bych nechal zkonroloat aspoň tlaky) to nemusí bý snadné. Ale pokud není odkaz na slušného motoráře (sám o nikom nevím), tak v autorizáku to bude drahé a do nějakého anonymního servisu bez doporučení bych nešel. Každá dobrá rada drahá. Ale nechal bych si to alespoň nacenit v tom autorizáku:
- výměna gufer
- výbrus + nové písty + překroužkování
- těsnění pod hlavou + související činnosti
- zabroušení sedel
- dekarbonizace
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Wednesday 21.01.2015 11:27, RE: Spotřeba oleje
David V posted by:
free78 posted by:
pepe23 posted by:
První problém na emisích byl ten že na volnoběh předepsali 650 - 750 otáček. Ta to jsme se vůbec nedostali, takže jsme to dělali 750 - 850 otáček. Na volnoběh obsah CO 0,03, obsah HC 85. Při zvýšených otáčkách 2 800 - 3 100 otáček..... obsah CO 4,36 max může být 0,30..... obsah HC 866 a max. může být 100. Lamda tolerance 0,97 - 1,03 a my jsme naměřili 0,849. To jsou hodnoty emisí po zjištění stráty oleje. Bylo mi řečeno že by to mohly být i kroužky jiný mechanik mi řekl že je to jenom těsnění pod hlavou. Tak nevím co nechat udělat aby to bylo dobře. Děkuji za rady P.S. Když při zahřátem motoru otevřu otovor pro nalévání oleje tak se z něj kouří a při nastartovaném motoře odsud jde i tlak vzduchu.
Hele něco je v nepořádku. Jak může být lambda 0.849? Tohle podle mne neudělá jen zvýšená spotřeba oleje. Vždyť je tam o 15 procent více paliva než tam má být.Co způsobilo tohle? Nedal tam nějakej debil třeba odpor k senzoru teploty? Motor si pak myslí, že je -20°C dávkuje více paliva. Někteří tuneři toto nazývají chip i když o čip nejde a jde jen o zblbnutí řídící jednoty na základě falešné hodnoty teploty.Napojil bych to na diagnostiku (třeba tu z aukra za 3 kila) a koknul se jednak co je v paměti závad a druhak třeba co to ukazuje za teplotu na senzorech.To že to žere olej je závada č. 2. Pokud se mám vyjádřit k ní, tak já bych se pustil do opravy. Jenže já mám známého mechanika s dobrou cenou za servisní práce. Pokud má někdo jen možnost autorizáku nebo servisu ve firmě Zloděj a Lempl s.r.o., tak pak snad to auto radši prodat do AAA.
Je tam o 15% víc hořlaviny, ale něco z toho může být olej. Olej je taky hořlavina a nějaká část ho tam asi bude, i když určitě ne 15% (cca 10x méně). Já nevím, jak bych to řešil. Jednaosmiček není velký přetlak, takže se sháněním motoru (a u něj bych nechal zkonroloat aspoň tlaky) to nemusí bý snadné. Ale pokud není odkaz na slušného motoráře (sám o nikom nevím), tak v autorizáku to bude drahé a do nějakého anonymního servisu bez doporučení bych nešel. Každá dobrá rada drahá. Ale nechal bych si to alespoň nacenit v tom autorizáku: - výměna gufer - výbrus + nové písty + překroužkování - těsnění pod hlavou + související činnosti - zabroušení sedel - dekarbonizace



V autorizáku jsme to už řešili. Tam mi bylo řečeno překroužkovat a přetěsnit sakumprásk celou hlavu. Určitě bych si to tam nechal nacenit kolik by to stálo. Nebo to dát do servisu který má smlouvu s fordem. Měl jsem radost s koupi toho auta a teť si řikám co jsem to koupil.
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Wednesday 21.01.2015 11:27, RE: Spotřeba oleje
David V posted by:
free78 posted by:
pepe23 posted by:
První problém na emisích byl ten že na volnoběh předepsali 650 - 750 otáček. Ta to jsme se vůbec nedostali, takže jsme to dělali 750 - 850 otáček. Na volnoběh obsah CO 0,03, obsah HC 85. Při zvýšených otáčkách 2 800 - 3 100 otáček..... obsah CO 4,36 max může být 0,30..... obsah HC 866 a max. může být 100. Lamda tolerance 0,97 - 1,03 a my jsme naměřili 0,849. To jsou hodnoty emisí po zjištění stráty oleje. Bylo mi řečeno že by to mohly být i kroužky jiný mechanik mi řekl že je to jenom těsnění pod hlavou. Tak nevím co nechat udělat aby to bylo dobře. Děkuji za rady P.S. Když při zahřátem motoru otevřu otovor pro nalévání oleje tak se z něj kouří a při nastartovaném motoře odsud jde i tlak vzduchu.
Hele něco je v nepořádku. Jak může být lambda 0.849? Tohle podle mne neudělá jen zvýšená spotřeba oleje. Vždyť je tam o 15 procent více paliva než tam má být.Co způsobilo tohle? Nedal tam nějakej debil třeba odpor k senzoru teploty? Motor si pak myslí, že je -20°C dávkuje více paliva. Někteří tuneři toto nazývají chip i když o čip nejde a jde jen o zblbnutí řídící jednoty na základě falešné hodnoty teploty.Napojil bych to na diagnostiku (třeba tu z aukra za 3 kila) a koknul se jednak co je v paměti závad a druhak třeba co to ukazuje za teplotu na senzorech.To že to žere olej je závada č. 2. Pokud se mám vyjádřit k ní, tak já bych se pustil do opravy. Jenže já mám známého mechanika s dobrou cenou za servisní práce. Pokud má někdo jen možnost autorizáku nebo servisu ve firmě Zloděj a Lempl s.r.o., tak pak snad to auto radši prodat do AAA.
Je tam o 15% víc hořlaviny, ale něco z toho může být olej. Olej je taky hořlavina a nějaká část ho tam asi bude, i když určitě ne 15% (cca 10x méně). Já nevím, jak bych to řešil. Jednaosmiček není velký přetlak, takže se sháněním motoru (a u něj bych nechal zkonroloat aspoň tlaky) to nemusí bý snadné. Ale pokud není odkaz na slušného motoráře (sám o nikom nevím), tak v autorizáku to bude drahé a do nějakého anonymního servisu bez doporučení bych nešel. Každá dobrá rada drahá. Ale nechal bych si to alespoň nacenit v tom autorizáku: - výměna gufer - výbrus + nové písty + překroužkování - těsnění pod hlavou + související činnosti - zabroušení sedel - dekarbonizace



V autorizáku jsme to už řešili. Tam mi bylo řečeno překroužkovat a přetěsnit sakumprásk celou hlavu. Určitě bych si to tam nechal nacenit kolik by to stálo. Nebo to dát do servisu který má smlouvu s fordem. Měl jsem radost s koupi toho auta a teť si řikám co jsem to koupil.
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Wednesday 21.01.2015 11:27, RE: Spotřeba oleje
David V posted by:
free78 posted by:
pepe23 posted by:
První problém na emisích byl ten že na volnoběh předepsali 650 - 750 otáček. Ta to jsme se vůbec nedostali, takže jsme to dělali 750 - 850 otáček. Na volnoběh obsah CO 0,03, obsah HC 85. Při zvýšených otáčkách 2 800 - 3 100 otáček..... obsah CO 4,36 max může být 0,30..... obsah HC 866 a max. může být 100. Lamda tolerance 0,97 - 1,03 a my jsme naměřili 0,849. To jsou hodnoty emisí po zjištění stráty oleje. Bylo mi řečeno že by to mohly být i kroužky jiný mechanik mi řekl že je to jenom těsnění pod hlavou. Tak nevím co nechat udělat aby to bylo dobře. Děkuji za rady P.S. Když při zahřátem motoru otevřu otovor pro nalévání oleje tak se z něj kouří a při nastartovaném motoře odsud jde i tlak vzduchu.
Hele něco je v nepořádku. Jak může být lambda 0.849? Tohle podle mne neudělá jen zvýšená spotřeba oleje. Vždyť je tam o 15 procent více paliva než tam má být.Co způsobilo tohle? Nedal tam nějakej debil třeba odpor k senzoru teploty? Motor si pak myslí, že je -20°C dávkuje více paliva. Někteří tuneři toto nazývají chip i když o čip nejde a jde jen o zblbnutí řídící jednoty na základě falešné hodnoty teploty.Napojil bych to na diagnostiku (třeba tu z aukra za 3 kila) a koknul se jednak co je v paměti závad a druhak třeba co to ukazuje za teplotu na senzorech.To že to žere olej je závada č. 2. Pokud se mám vyjádřit k ní, tak já bych se pustil do opravy. Jenže já mám známého mechanika s dobrou cenou za servisní práce. Pokud má někdo jen možnost autorizáku nebo servisu ve firmě Zloděj a Lempl s.r.o., tak pak snad to auto radši prodat do AAA.
Je tam o 15% víc hořlaviny, ale něco z toho může být olej. Olej je taky hořlavina a nějaká část ho tam asi bude, i když určitě ne 15% (cca 10x méně). Já nevím, jak bych to řešil. Jednaosmiček není velký přetlak, takže se sháněním motoru (a u něj bych nechal zkonroloat aspoň tlaky) to nemusí bý snadné. Ale pokud není odkaz na slušného motoráře (sám o nikom nevím), tak v autorizáku to bude drahé a do nějakého anonymního servisu bez doporučení bych nešel. Každá dobrá rada drahá. Ale nechal bych si to alespoň nacenit v tom autorizáku: - výměna gufer - výbrus + nové písty + překroužkování - těsnění pod hlavou + související činnosti - zabroušení sedel - dekarbonizace



V autorizáku jsme to už řešili. Tam mi bylo řečeno překroužkovat a přetěsnit sakumprásk celou hlavu. Určitě bych si to tam nechal nacenit kolik by to stálo. Nebo to dát do servisu který má smlouvu s fordem. Měl jsem radost s koupi toho auta a teť si řikám co jsem to koupil.
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Wednesday 21.01.2015 11:27, RE: Spotřeba oleje
David V posted by:
free78 posted by:
pepe23 posted by:
První problém na emisích byl ten že na volnoběh předepsali 650 - 750 otáček. Ta to jsme se vůbec nedostali, takže jsme to dělali 750 - 850 otáček. Na volnoběh obsah CO 0,03, obsah HC 85. Při zvýšených otáčkách 2 800 - 3 100 otáček..... obsah CO 4,36 max může být 0,30..... obsah HC 866 a max. může být 100. Lamda tolerance 0,97 - 1,03 a my jsme naměřili 0,849. To jsou hodnoty emisí po zjištění stráty oleje. Bylo mi řečeno že by to mohly být i kroužky jiný mechanik mi řekl že je to jenom těsnění pod hlavou. Tak nevím co nechat udělat aby to bylo dobře. Děkuji za rady P.S. Když při zahřátem motoru otevřu otovor pro nalévání oleje tak se z něj kouří a při nastartovaném motoře odsud jde i tlak vzduchu.
Hele něco je v nepořádku. Jak může být lambda 0.849? Tohle podle mne neudělá jen zvýšená spotřeba oleje. Vždyť je tam o 15 procent více paliva než tam má být.Co způsobilo tohle? Nedal tam nějakej debil třeba odpor k senzoru teploty? Motor si pak myslí, že je -20°C dávkuje více paliva. Někteří tuneři toto nazývají chip i když o čip nejde a jde jen o zblbnutí řídící jednoty na základě falešné hodnoty teploty.Napojil bych to na diagnostiku (třeba tu z aukra za 3 kila) a koknul se jednak co je v paměti závad a druhak třeba co to ukazuje za teplotu na senzorech.To že to žere olej je závada č. 2. Pokud se mám vyjádřit k ní, tak já bych se pustil do opravy. Jenže já mám známého mechanika s dobrou cenou za servisní práce. Pokud má někdo jen možnost autorizáku nebo servisu ve firmě Zloděj a Lempl s.r.o., tak pak snad to auto radši prodat do AAA.
Je tam o 15% víc hořlaviny, ale něco z toho může být olej. Olej je taky hořlavina a nějaká část ho tam asi bude, i když určitě ne 15% (cca 10x méně). Já nevím, jak bych to řešil. Jednaosmiček není velký přetlak, takže se sháněním motoru (a u něj bych nechal zkonroloat aspoň tlaky) to nemusí bý snadné. Ale pokud není odkaz na slušného motoráře (sám o nikom nevím), tak v autorizáku to bude drahé a do nějakého anonymního servisu bez doporučení bych nešel. Každá dobrá rada drahá. Ale nechal bych si to alespoň nacenit v tom autorizáku: - výměna gufer - výbrus + nové písty + překroužkování - těsnění pod hlavou + související činnosti - zabroušení sedel - dekarbonizace



V autorizáku jsme to už řešili. Tam mi bylo řečeno překroužkovat a přetěsnit sakumprásk celou hlavu. Určitě bych si to tam nechal nacenit kolik by to stálo. Nebo to dát do servisu který má smlouvu s fordem. Měl jsem radost s koupi toho auta a teť si řikám co jsem to koupil.
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Wednesday 21.01.2015 11:41, RE: Spotřeba oleje
David V posted by:
free78 posted by:
pepe23 posted by:
První problém na emisích byl ten že na volnoběh předepsali 650 - 750 otáček. Ta to jsme se vůbec nedostali, takže jsme to dělali 750 - 850 otáček. Na volnoběh obsah CO 0,03, obsah HC 85. Při zvýšených otáčkách 2 800 - 3 100 otáček..... obsah CO 4,36 max může být 0,30..... obsah HC 866 a max. může být 100. Lamda tolerance 0,97 - 1,03 a my jsme naměřili 0,849. To jsou hodnoty emisí po zjištění stráty oleje. Bylo mi řečeno že by to mohly být i kroužky jiný mechanik mi řekl že je to jenom těsnění pod hlavou. Tak nevím co nechat udělat aby to bylo dobře. Děkuji za rady P.S. Když při zahřátem motoru otevřu otovor pro nalévání oleje tak se z něj kouří a při nastartovaném motoře odsud jde i tlak vzduchu.
Hele něco je v nepořádku. Jak může být lambda 0.849? Tohle podle mne neudělá jen zvýšená spotřeba oleje. Vždyť je tam o 15 procent více paliva než tam má být.Co způsobilo tohle? Nedal tam nějakej debil třeba odpor k senzoru teploty? Motor si pak myslí, že je -20°C dávkuje více paliva. Někteří tuneři toto nazývají chip i když o čip nejde a jde jen o zblbnutí řídící jednoty na základě falešné hodnoty teploty.Napojil bych to na diagnostiku (třeba tu z aukra za 3 kila) a koknul se jednak co je v paměti závad a druhak třeba co to ukazuje za teplotu na senzorech.To že to žere olej je závada č. 2. Pokud se mám vyjádřit k ní, tak já bych se pustil do opravy. Jenže já mám známého mechanika s dobrou cenou za servisní práce. Pokud má někdo jen možnost autorizáku nebo servisu ve firmě Zloděj a Lempl s.r.o., tak pak snad to auto radši prodat do AAA.
Je tam o 15% víc hořlaviny, ale něco z toho může být olej. Olej je taky hořlavina a nějaká část ho tam asi bude, i když určitě ne 15% (cca 10x méně). Já nevím, jak bych to řešil. Jednaosmiček není velký přetlak, takže se sháněním motoru (a u něj bych nechal zkonroloat aspoň tlaky) to nemusí bý snadné. Ale pokud není odkaz na slušného motoráře (sám o nikom nevím), tak v autorizáku to bude drahé a do nějakého anonymního servisu bez doporučení bych nešel. Každá dobrá rada drahá. Ale nechal bych si to alespoň nacenit v tom autorizáku: - výměna gufer - výbrus + nové písty + překroužkování - těsnění pod hlavou + související činnosti - zabroušení sedel - dekarbonizace


první bych zjistil kolik je skutečný nájezd. pokud je 200+ tak pryč i za cenu ztráty. jestli ne tak zkusit experimentovat s oleji a hlídat hladinu při každém tankování. pokud nepomůže ani to tak bych se rozhodoval mezi ´´novým´´ motorem a opravou stávajícího. u opravy by mělo stačit překroužkování pístů a výměna těsnění u ventilů. nevím jestli je rozvod řemenem či řetězem, pokud řemenem tak bych to udělal zároveň.
respond
BMW528i
number of posts372
date of registration07.01.2013
Wednesday 21.01.2015 12:23, RE: Spotřeba oleje
tomaskrtek posted by:
David V posted by:
free78 posted by:
pepe23 posted by:
První problém na emisích byl ten že na volnoběh předepsali 650 - 750 otáček. Ta to jsme se vůbec nedostali, takže jsme to dělali 750 - 850 otáček. Na volnoběh obsah CO 0,03, obsah HC 85. Při zvýšených otáčkách 2 800 - 3 100 otáček..... obsah CO 4,36 max může být 0,30..... obsah HC 866 a max. může být 100. Lamda tolerance 0,97 - 1,03 a my jsme naměřili 0,849. To jsou hodnoty emisí po zjištění stráty oleje. Bylo mi řečeno že by to mohly být i kroužky jiný mechanik mi řekl že je to jenom těsnění pod hlavou. Tak nevím co nechat udělat aby to bylo dobře. Děkuji za rady P.S. Když při zahřátem motoru otevřu otovor pro nalévání oleje tak se z něj kouří a při nastartovaném motoře odsud jde i tlak vzduchu.
Hele něco je v nepořádku. Jak může být lambda 0.849? Tohle podle mne neudělá jen zvýšená spotřeba oleje. Vždyť je tam o 15 procent více paliva než tam má být.Co způsobilo tohle? Nedal tam nějakej debil třeba odpor k senzoru teploty? Motor si pak myslí, že je -20°C dávkuje více paliva. Někteří tuneři toto nazývají chip i když o čip nejde a jde jen o zblbnutí řídící jednoty na základě falešné hodnoty teploty.Napojil bych to na diagnostiku (třeba tu z aukra za 3 kila) a koknul se jednak co je v paměti závad a druhak třeba co to ukazuje za teplotu na senzorech.To že to žere olej je závada č. 2. Pokud se mám vyjádřit k ní, tak já bych se pustil do opravy. Jenže já mám známého mechanika s dobrou cenou za servisní práce. Pokud má někdo jen možnost autorizáku nebo servisu ve firmě Zloděj a Lempl s.r.o., tak pak snad to auto radši prodat do AAA.
Je tam o 15% víc hořlaviny, ale něco z toho může být olej. Olej je taky hořlavina a nějaká část ho tam asi bude, i když určitě ne 15% (cca 10x méně). Já nevím, jak bych to řešil. Jednaosmiček není velký přetlak, takže se sháněním motoru (a u něj bych nechal zkonroloat aspoň tlaky) to nemusí bý snadné. Ale pokud není odkaz na slušného motoráře (sám o nikom nevím), tak v autorizáku to bude drahé a do nějakého anonymního servisu bez doporučení bych nešel. Každá dobrá rada drahá. Ale nechal bych si to alespoň nacenit v tom autorizáku: - výměna gufer - výbrus + nové písty + překroužkování - těsnění pod hlavou + související činnosti - zabroušení sedel - dekarbonizace
první bych zjistil kolik je skutečný nájezd. pokud je 200+ tak pryč i za cenu ztráty. jestli ne tak zkusit experimentovat s oleji a hlídat hladinu při každém tankování. pokud nepomůže ani to tak bych se rozhodoval mezi ´´novým´´ motorem a opravou stávajícího. u opravy by mělo stačit překroužkování pístů a výměna těsnění u ventilů. nevím jestli je rozvod řemenem či řetězem, pokud řemenem tak bych to udělal zároveň.


ty km bych neřešil, já mám na všech autech přes 300 a není problém, rozhodnutí GO/ motor musí udělat jedině majitel. Jinak můžu doporučit jeden servis v Třebíči, ale nevím jak moc je to z ruky. U 1,8i je rozvod řetězem.
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Wednesday 21.01.2015 12:27, RE: Spotřeba oleje
BMW528i posted by:
tomaskrtek posted by:
David V posted by:
free78 posted by:
pepe23 posted by:
První problém na emisích byl ten že na volnoběh předepsali 650 - 750 otáček. Ta to jsme se vůbec nedostali, takže jsme to dělali 750 - 850 otáček. Na volnoběh obsah CO 0,03, obsah HC 85. Při zvýšených otáčkách 2 800 - 3 100 otáček..... obsah CO 4,36 max může být 0,30..... obsah HC 866 a max. může být 100. Lamda tolerance 0,97 - 1,03 a my jsme naměřili 0,849. To jsou hodnoty emisí po zjištění stráty oleje. Bylo mi řečeno že by to mohly být i kroužky jiný mechanik mi řekl že je to jenom těsnění pod hlavou. Tak nevím co nechat udělat aby to bylo dobře. Děkuji za rady P.S. Když při zahřátem motoru otevřu otovor pro nalévání oleje tak se z něj kouří a při nastartovaném motoře odsud jde i tlak vzduchu.
Hele něco je v nepořádku. Jak může být lambda 0.849? Tohle podle mne neudělá jen zvýšená spotřeba oleje. Vždyť je tam o 15 procent více paliva než tam má být.Co způsobilo tohle? Nedal tam nějakej debil třeba odpor k senzoru teploty? Motor si pak myslí, že je -20°C dávkuje více paliva. Někteří tuneři toto nazývají chip i když o čip nejde a jde jen o zblbnutí řídící jednoty na základě falešné hodnoty teploty.Napojil bych to na diagnostiku (třeba tu z aukra za 3 kila) a koknul se jednak co je v paměti závad a druhak třeba co to ukazuje za teplotu na senzorech.To že to žere olej je závada č. 2. Pokud se mám vyjádřit k ní, tak já bych se pustil do opravy. Jenže já mám známého mechanika s dobrou cenou za servisní práce. Pokud má někdo jen možnost autorizáku nebo servisu ve firmě Zloděj a Lempl s.r.o., tak pak snad to auto radši prodat do AAA.
Je tam o 15% víc hořlaviny, ale něco z toho může být olej. Olej je taky hořlavina a nějaká část ho tam asi bude, i když určitě ne 15% (cca 10x méně). Já nevím, jak bych to řešil. Jednaosmiček není velký přetlak, takže se sháněním motoru (a u něj bych nechal zkonroloat aspoň tlaky) to nemusí bý snadné. Ale pokud není odkaz na slušného motoráře (sám o nikom nevím), tak v autorizáku to bude drahé a do nějakého anonymního servisu bez doporučení bych nešel. Každá dobrá rada drahá. Ale nechal bych si to alespoň nacenit v tom autorizáku: - výměna gufer - výbrus + nové písty + překroužkování - těsnění pod hlavou + související činnosti - zabroušení sedel - dekarbonizace
první bych zjistil kolik je skutečný nájezd. pokud je 200+ tak pryč i za cenu ztráty. jestli ne tak zkusit experimentovat s oleji a hlídat hladinu při každém tankování. pokud nepomůže ani to tak bych se rozhodoval mezi ´´novým´´ motorem a opravou stávajícího. u opravy by mělo stačit překroužkování pístů a výměna těsnění u ventilů. nevím jestli je rozvod řemenem či řetězem, pokud řemenem tak bych to udělal zároveň.
ty km bych neřešil, já mám na všech autech přes 300 a není problém, rozhodnutí GO/ motor musí udělat jedině majitel. Jinak můžu doporučit jeden servis v Třebíči, ale nevím jak moc je to z ruky. U 1,8i je rozvod řetězem.


Ano rozvod je řetězem a bdlím v Třebíči. Takže není problém. Který servis bys doporučil v Třebíči. Jsem rozhodnutej pro GO ale slyšel jsem že u forda měnit kroužky se neusí stačí přetěsnit jenom hlava ale v autorizáku řikaly i kroužky.
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Wednesday 21.01.2015 12:46, RE: Spotřeba oleje
pepe23 posted by:
BMW528i posted by:
tomaskrtek posted by:
David V posted by:
free78 posted by:
pepe23 posted by:
První problém na emisích byl ten že na volnoběh předepsali 650 - 750 otáček. Ta to jsme se vůbec nedostali, takže jsme to dělali 750 - 850 otáček. Na volnoběh obsah CO 0,03, obsah HC 85. Při zvýšených otáčkách 2 800 - 3 100 otáček..... obsah CO 4,36 max může být 0,30..... obsah HC 866 a max. může být 100. Lamda tolerance 0,97 - 1,03 a my jsme naměřili 0,849. To jsou hodnoty emisí po zjištění stráty oleje. Bylo mi řečeno že by to mohly být i kroužky jiný mechanik mi řekl že je to jenom těsnění pod hlavou. Tak nevím co nechat udělat aby to bylo dobře. Děkuji za rady P.S. Když při zahřátem motoru otevřu otovor pro nalévání oleje tak se z něj kouří a při nastartovaném motoře odsud jde i tlak vzduchu.
Hele něco je v nepořádku. Jak může být lambda 0.849? Tohle podle mne neudělá jen zvýšená spotřeba oleje. Vždyť je tam o 15 procent více paliva než tam má být.Co způsobilo tohle? Nedal tam nějakej debil třeba odpor k senzoru teploty? Motor si pak myslí, že je -20°C dávkuje více paliva. Někteří tuneři toto nazývají chip i když o čip nejde a jde jen o zblbnutí řídící jednoty na základě falešné hodnoty teploty.Napojil bych to na diagnostiku (třeba tu z aukra za 3 kila) a koknul se jednak co je v paměti závad a druhak třeba co to ukazuje za teplotu na senzorech.To že to žere olej je závada č. 2. Pokud se mám vyjádřit k ní, tak já bych se pustil do opravy. Jenže já mám známého mechanika s dobrou cenou za servisní práce. Pokud má někdo jen možnost autorizáku nebo servisu ve firmě Zloděj a Lempl s.r.o., tak pak snad to auto radši prodat do AAA.
Je tam o 15% víc hořlaviny, ale něco z toho může být olej. Olej je taky hořlavina a nějaká část ho tam asi bude, i když určitě ne 15% (cca 10x méně). Já nevím, jak bych to řešil. Jednaosmiček není velký přetlak, takže se sháněním motoru (a u něj bych nechal zkonroloat aspoň tlaky) to nemusí bý snadné. Ale pokud není odkaz na slušného motoráře (sám o nikom nevím), tak v autorizáku to bude drahé a do nějakého anonymního servisu bez doporučení bych nešel. Každá dobrá rada drahá. Ale nechal bych si to alespoň nacenit v tom autorizáku: - výměna gufer - výbrus + nové písty + překroužkování - těsnění pod hlavou + související činnosti - zabroušení sedel - dekarbonizace
první bych zjistil kolik je skutečný nájezd. pokud je 200+ tak pryč i za cenu ztráty. jestli ne tak zkusit experimentovat s oleji a hlídat hladinu při každém tankování. pokud nepomůže ani to tak bych se rozhodoval mezi ´´novým´´ motorem a opravou stávajícího. u opravy by mělo stačit překroužkování pístů a výměna těsnění u ventilů. nevím jestli je rozvod řemenem či řetězem, pokud řemenem tak bych to udělal zároveň.
ty km bych neřešil, já mám na všech autech přes 300 a není problém, rozhodnutí GO/ motor musí udělat jedině majitel. Jinak můžu doporučit jeden servis v Třebíči, ale nevím jak moc je to z ruky. U 1,8i je rozvod řetězem.
Ano rozvod je řetězem a bdlím v Třebíči. Takže není problém. Který servis bys doporučil v Třebíči. Jsem rozhodnutej pro GO ale slyšel jsem že u forda měnit kroužky se neusí stačí přetěsnit jenom hlava ale v autorizáku řikaly i kroužky.


Co to je za moudra? Jak může někdo z palcu říct, že se nemusí měnit kroužky - to je typické hospodské moudro. Ten motor se prostě musí otevřít a pak se dá zhodnotit, kde je problém. A jak jsem psal není mi jasný mechanismus, jak by se skrz spáru blok - hlava dostával do válce olej, aniž by se nejprve ztrácelo velké množství vody.
Takže pokud se olej ztrácí, tak jsou 4 možnosti:
1.) přes válec -> stírcí kroužky
2.) přes ventily -> gufera na dřících
3.) přes PCV -> odvětrání klikovky, které se zasekne v otevřené poloze a tím pádem do sání proudí stabilně olejové páry
4.) Netěsnost olejového systému (ale to by byla louže pod autem z tak masivního úniku)


respond
BMW528i
number of posts372
date of registration07.01.2013
Wednesday 21.01.2015 12:47, RE: Spotřeba oleje
pepe23 posted by:
BMW528i posted by:
tomaskrtek posted by:
David V posted by:
free78 posted by:
pepe23 posted by:
První problém na emisích byl ten že na volnoběh předepsali 650 - 750 otáček. Ta to jsme se vůbec nedostali, takže jsme to dělali 750 - 850 otáček. Na volnoběh obsah CO 0,03, obsah HC 85. Při zvýšených otáčkách 2 800 - 3 100 otáček..... obsah CO 4,36 max může být 0,30..... obsah HC 866 a max. může být 100. Lamda tolerance 0,97 - 1,03 a my jsme naměřili 0,849. To jsou hodnoty emisí po zjištění stráty oleje. Bylo mi řečeno že by to mohly být i kroužky jiný mechanik mi řekl že je to jenom těsnění pod hlavou. Tak nevím co nechat udělat aby to bylo dobře. Děkuji za rady P.S. Když při zahřátem motoru otevřu otovor pro nalévání oleje tak se z něj kouří a při nastartovaném motoře odsud jde i tlak vzduchu.
Hele něco je v nepořádku. Jak může být lambda 0.849? Tohle podle mne neudělá jen zvýšená spotřeba oleje. Vždyť je tam o 15 procent více paliva než tam má být.Co způsobilo tohle? Nedal tam nějakej debil třeba odpor k senzoru teploty? Motor si pak myslí, že je -20°C dávkuje více paliva. Někteří tuneři toto nazývají chip i když o čip nejde a jde jen o zblbnutí řídící jednoty na základě falešné hodnoty teploty.Napojil bych to na diagnostiku (třeba tu z aukra za 3 kila) a koknul se jednak co je v paměti závad a druhak třeba co to ukazuje za teplotu na senzorech.To že to žere olej je závada č. 2. Pokud se mám vyjádřit k ní, tak já bych se pustil do opravy. Jenže já mám známého mechanika s dobrou cenou za servisní práce. Pokud má někdo jen možnost autorizáku nebo servisu ve firmě Zloděj a Lempl s.r.o., tak pak snad to auto radši prodat do AAA.
Je tam o 15% víc hořlaviny, ale něco z toho může být olej. Olej je taky hořlavina a nějaká část ho tam asi bude, i když určitě ne 15% (cca 10x méně). Já nevím, jak bych to řešil. Jednaosmiček není velký přetlak, takže se sháněním motoru (a u něj bych nechal zkonroloat aspoň tlaky) to nemusí bý snadné. Ale pokud není odkaz na slušného motoráře (sám o nikom nevím), tak v autorizáku to bude drahé a do nějakého anonymního servisu bez doporučení bych nešel. Každá dobrá rada drahá. Ale nechal bych si to alespoň nacenit v tom autorizáku: - výměna gufer - výbrus + nové písty + překroužkování - těsnění pod hlavou + související činnosti - zabroušení sedel - dekarbonizace
první bych zjistil kolik je skutečný nájezd. pokud je 200+ tak pryč i za cenu ztráty. jestli ne tak zkusit experimentovat s oleji a hlídat hladinu při každém tankování. pokud nepomůže ani to tak bych se rozhodoval mezi ´´novým´´ motorem a opravou stávajícího. u opravy by mělo stačit překroužkování pístů a výměna těsnění u ventilů. nevím jestli je rozvod řemenem či řetězem, pokud řemenem tak bych to udělal zároveň.
ty km bych neřešil, já mám na všech autech přes 300 a není problém, rozhodnutí GO/ motor musí udělat jedině majitel. Jinak můžu doporučit jeden servis v Třebíči, ale nevím jak moc je to z ruky. U 1,8i je rozvod řetězem.
Ano rozvod je řetězem a bdlím v Třebíči. Takže není problém. Který servis bys doporučil v Třebíči. Jsem rozhodnutej pro GO ale slyšel jsem že u forda měnit kroužky se neusí stačí přetěsnit jenom hlava ale v autorizáku řikaly i kroužky.


jestli ti to říkali v autorizáku v třebíči na spojovací, tak tam jsou experti, s něma jsme měli několik problémů. V Třebíči doporučuju Autoservis Roman Prchal, jezdím tam už roky a jsem maximálně spokojenej, doporučí i jestli motor nebo GO, tel u sebe ted nemám, ale je na internetu. chvilku se tam ale čeká, jsou zavalení,ale mám vyzkoušeno, že stojí za to si počkat.
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Wednesday 21.01.2015 12:53, RE: Spotřeba oleje
BMW528i posted by:
pepe23 posted by:
BMW528i posted by:
tomaskrtek posted by:
David V posted by:
free78 posted by:
pepe23 posted by:
První problém na emisích byl ten že na volnoběh předepsali 650 - 750 otáček. Ta to jsme se vůbec nedostali, takže jsme to dělali 750 - 850 otáček. Na volnoběh obsah CO 0,03, obsah HC 85. Při zvýšených otáčkách 2 800 - 3 100 otáček..... obsah CO 4,36 max může být 0,30..... obsah HC 866 a max. může být 100. Lamda tolerance 0,97 - 1,03 a my jsme naměřili 0,849. To jsou hodnoty emisí po zjištění stráty oleje. Bylo mi řečeno že by to mohly být i kroužky jiný mechanik mi řekl že je to jenom těsnění pod hlavou. Tak nevím co nechat udělat aby to bylo dobře. Děkuji za rady P.S. Když při zahřátem motoru otevřu otovor pro nalévání oleje tak se z něj kouří a při nastartovaném motoře odsud jde i tlak vzduchu.
Hele něco je v nepořádku. Jak může být lambda 0.849? Tohle podle mne neudělá jen zvýšená spotřeba oleje. Vždyť je tam o 15 procent více paliva než tam má být.Co způsobilo tohle? Nedal tam nějakej debil třeba odpor k senzoru teploty? Motor si pak myslí, že je -20°C dávkuje více paliva. Někteří tuneři toto nazývají chip i když o čip nejde a jde jen o zblbnutí řídící jednoty na základě falešné hodnoty teploty.Napojil bych to na diagnostiku (třeba tu z aukra za 3 kila) a koknul se jednak co je v paměti závad a druhak třeba co to ukazuje za teplotu na senzorech.To že to žere olej je závada č. 2. Pokud se mám vyjádřit k ní, tak já bych se pustil do opravy. Jenže já mám známého mechanika s dobrou cenou za servisní práce. Pokud má někdo jen možnost autorizáku nebo servisu ve firmě Zloděj a Lempl s.r.o., tak pak snad to auto radši prodat do AAA.
Je tam o 15% víc hořlaviny, ale něco z toho může být olej. Olej je taky hořlavina a nějaká část ho tam asi bude, i když určitě ne 15% (cca 10x méně). Já nevím, jak bych to řešil. Jednaosmiček není velký přetlak, takže se sháněním motoru (a u něj bych nechal zkonroloat aspoň tlaky) to nemusí bý snadné. Ale pokud není odkaz na slušného motoráře (sám o nikom nevím), tak v autorizáku to bude drahé a do nějakého anonymního servisu bez doporučení bych nešel. Každá dobrá rada drahá. Ale nechal bych si to alespoň nacenit v tom autorizáku: - výměna gufer - výbrus + nové písty + překroužkování - těsnění pod hlavou + související činnosti - zabroušení sedel - dekarbonizace
první bych zjistil kolik je skutečný nájezd. pokud je 200+ tak pryč i za cenu ztráty. jestli ne tak zkusit experimentovat s oleji a hlídat hladinu při každém tankování. pokud nepomůže ani to tak bych se rozhodoval mezi ´´novým´´ motorem a opravou stávajícího. u opravy by mělo stačit překroužkování pístů a výměna těsnění u ventilů. nevím jestli je rozvod řemenem či řetězem, pokud řemenem tak bych to udělal zároveň.
ty km bych neřešil, já mám na všech autech přes 300 a není problém, rozhodnutí GO/ motor musí udělat jedině majitel. Jinak můžu doporučit jeden servis v Třebíči, ale nevím jak moc je to z ruky. U 1,8i je rozvod řetězem.
Ano rozvod je řetězem a bdlím v Třebíči. Takže není problém. Který servis bys doporučil v Třebíči. Jsem rozhodnutej pro GO ale slyšel jsem že u forda měnit kroužky se neusí stačí přetěsnit jenom hlava ale v autorizáku řikaly i kroužky.
jestli ti to říkali v autorizáku v třebíči na spojovací, tak tam jsou experti, s něma jsme měli několik problémů. V Třebíči doporučuju Autoservis Roman Prchal, jezdím tam už roky a jsem maximálně spokojenej, doporučí i jestli motor nebo GO, tel u sebe ted nemám, ale je na internetu. chvilku se tam ale čeká, jsou zavalení,ale mám vyzkoušeno, že stojí za to si počkat.


super, tak to mě těší že se nakonec diskuze dobrala zdárného konkrétního výsledku snad tady konečně někomu i pomůžeme
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Wednesday 21.01.2015 12:57, RE: Spotřeba oleje
BMW528i posted by:
pepe23 posted by:
BMW528i posted by:
tomaskrtek posted by:
David V posted by:
free78 posted by:
pepe23 posted by:
První problém na emisích byl ten že na volnoběh předepsali 650 - 750 otáček. Ta to jsme se vůbec nedostali, takže jsme to dělali 750 - 850 otáček. Na volnoběh obsah CO 0,03, obsah HC 85. Při zvýšených otáčkách 2 800 - 3 100 otáček..... obsah CO 4,36 max může být 0,30..... obsah HC 866 a max. může být 100. Lamda tolerance 0,97 - 1,03 a my jsme naměřili 0,849. To jsou hodnoty emisí po zjištění stráty oleje. Bylo mi řečeno že by to mohly být i kroužky jiný mechanik mi řekl že je to jenom těsnění pod hlavou. Tak nevím co nechat udělat aby to bylo dobře. Děkuji za rady P.S. Když při zahřátem motoru otevřu otovor pro nalévání oleje tak se z něj kouří a při nastartovaném motoře odsud jde i tlak vzduchu.
Hele něco je v nepořádku. Jak může být lambda 0.849? Tohle podle mne neudělá jen zvýšená spotřeba oleje. Vždyť je tam o 15 procent více paliva než tam má být.Co způsobilo tohle? Nedal tam nějakej debil třeba odpor k senzoru teploty? Motor si pak myslí, že je -20°C dávkuje více paliva. Někteří tuneři toto nazývají chip i když o čip nejde a jde jen o zblbnutí řídící jednoty na základě falešné hodnoty teploty.Napojil bych to na diagnostiku (třeba tu z aukra za 3 kila) a koknul se jednak co je v paměti závad a druhak třeba co to ukazuje za teplotu na senzorech.To že to žere olej je závada č. 2. Pokud se mám vyjádřit k ní, tak já bych se pustil do opravy. Jenže já mám známého mechanika s dobrou cenou za servisní práce. Pokud má někdo jen možnost autorizáku nebo servisu ve firmě Zloděj a Lempl s.r.o., tak pak snad to auto radši prodat do AAA.
Je tam o 15% víc hořlaviny, ale něco z toho může být olej. Olej je taky hořlavina a nějaká část ho tam asi bude, i když určitě ne 15% (cca 10x méně). Já nevím, jak bych to řešil. Jednaosmiček není velký přetlak, takže se sháněním motoru (a u něj bych nechal zkonroloat aspoň tlaky) to nemusí bý snadné. Ale pokud není odkaz na slušného motoráře (sám o nikom nevím), tak v autorizáku to bude drahé a do nějakého anonymního servisu bez doporučení bych nešel. Každá dobrá rada drahá. Ale nechal bych si to alespoň nacenit v tom autorizáku: - výměna gufer - výbrus + nové písty + překroužkování - těsnění pod hlavou + související činnosti - zabroušení sedel - dekarbonizace
první bych zjistil kolik je skutečný nájezd. pokud je 200+ tak pryč i za cenu ztráty. jestli ne tak zkusit experimentovat s oleji a hlídat hladinu při každém tankování. pokud nepomůže ani to tak bych se rozhodoval mezi ´´novým´´ motorem a opravou stávajícího. u opravy by mělo stačit překroužkování pístů a výměna těsnění u ventilů. nevím jestli je rozvod řemenem či řetězem, pokud řemenem tak bych to udělal zároveň.
ty km bych neřešil, já mám na všech autech přes 300 a není problém, rozhodnutí GO/ motor musí udělat jedině majitel. Jinak můžu doporučit jeden servis v Třebíči, ale nevím jak moc je to z ruky. U 1,8i je rozvod řetězem.
Ano rozvod je řetězem a bdlím v Třebíči. Takže není problém. Který servis bys doporučil v Třebíči. Jsem rozhodnutej pro GO ale slyšel jsem že u forda měnit kroužky se neusí stačí přetěsnit jenom hlava ale v autorizáku řikaly i kroužky.
jestli ti to říkali v autorizáku v třebíči na spojovací, tak tam jsou experti, s něma jsme měli několik problémů. V Třebíči doporučuju Autoservis Roman Prchal, jezdím tam už roky a jsem maximálně spokojenej, doporučí i jestli motor nebo GO, tel u sebe ted nemám, ale je na internetu. chvilku se tam ale čeká, jsou zavalení,ale mám vyzkoušeno, že stojí za to si počkat.


Ano, uhodl si to přesně a u Prchala to znám. Mě jsem tam bejvalý auto na opravě. Zajedu se tam optat co by s tím dělali. Děkuji za doporučení.

respond
BMW528i
number of posts372
date of registration07.01.2013
Wednesday 21.01.2015 14:42, RE: Spotřeba oleje
pepe23 posted by:
BMW528i posted by:
pepe23 posted by:
BMW528i posted by:
tomaskrtek posted by:
David V posted by:
free78 posted by:
pepe23 posted by:
První problém na emisích byl ten že na volnoběh předepsali 650 - 750 otáček. Ta to jsme se vůbec nedostali, takže jsme to dělali 750 - 850 otáček. Na volnoběh obsah CO 0,03, obsah HC 85. Při zvýšených otáčkách 2 800 - 3 100 otáček..... obsah CO 4,36 max může být 0,30..... obsah HC 866 a max. může být 100. Lamda tolerance 0,97 - 1,03 a my jsme naměřili 0,849. To jsou hodnoty emisí po zjištění stráty oleje. Bylo mi řečeno že by to mohly být i kroužky jiný mechanik mi řekl že je to jenom těsnění pod hlavou. Tak nevím co nechat udělat aby to bylo dobře. Děkuji za rady P.S. Když při zahřátem motoru otevřu otovor pro nalévání oleje tak se z něj kouří a při nastartovaném motoře odsud jde i tlak vzduchu.
Hele něco je v nepořádku. Jak může být lambda 0.849? Tohle podle mne neudělá jen zvýšená spotřeba oleje. Vždyť je tam o 15 procent více paliva než tam má být.Co způsobilo tohle? Nedal tam nějakej debil třeba odpor k senzoru teploty? Motor si pak myslí, že je -20°C dávkuje více paliva. Někteří tuneři toto nazývají chip i když o čip nejde a jde jen o zblbnutí řídící jednoty na základě falešné hodnoty teploty.Napojil bych to na diagnostiku (třeba tu z aukra za 3 kila) a koknul se jednak co je v paměti závad a druhak třeba co to ukazuje za teplotu na senzorech.To že to žere olej je závada č. 2. Pokud se mám vyjádřit k ní, tak já bych se pustil do opravy. Jenže já mám známého mechanika s dobrou cenou za servisní práce. Pokud má někdo jen možnost autorizáku nebo servisu ve firmě Zloděj a Lempl s.r.o., tak pak snad to auto radši prodat do AAA.
Je tam o 15% víc hořlaviny, ale něco z toho může být olej. Olej je taky hořlavina a nějaká část ho tam asi bude, i když určitě ne 15% (cca 10x méně). Já nevím, jak bych to řešil. Jednaosmiček není velký přetlak, takže se sháněním motoru (a u něj bych nechal zkonroloat aspoň tlaky) to nemusí bý snadné. Ale pokud není odkaz na slušného motoráře (sám o nikom nevím), tak v autorizáku to bude drahé a do nějakého anonymního servisu bez doporučení bych nešel. Každá dobrá rada drahá. Ale nechal bych si to alespoň nacenit v tom autorizáku: - výměna gufer - výbrus + nové písty + překroužkování - těsnění pod hlavou + související činnosti - zabroušení sedel - dekarbonizace
první bych zjistil kolik je skutečný nájezd. pokud je 200+ tak pryč i za cenu ztráty. jestli ne tak zkusit experimentovat s oleji a hlídat hladinu při každém tankování. pokud nepomůže ani to tak bych se rozhodoval mezi ´´novým´´ motorem a opravou stávajícího. u opravy by mělo stačit překroužkování pístů a výměna těsnění u ventilů. nevím jestli je rozvod řemenem či řetězem, pokud řemenem tak bych to udělal zároveň.
ty km bych neřešil, já mám na všech autech přes 300 a není problém, rozhodnutí GO/ motor musí udělat jedině majitel. Jinak můžu doporučit jeden servis v Třebíči, ale nevím jak moc je to z ruky. U 1,8i je rozvod řetězem.
Ano rozvod je řetězem a bdlím v Třebíči. Takže není problém. Který servis bys doporučil v Třebíči. Jsem rozhodnutej pro GO ale slyšel jsem že u forda měnit kroužky se neusí stačí přetěsnit jenom hlava ale v autorizáku řikaly i kroužky.
jestli ti to říkali v autorizáku v třebíči na spojovací, tak tam jsou experti, s něma jsme měli několik problémů. V Třebíči doporučuju Autoservis Roman Prchal, jezdím tam už roky a jsem maximálně spokojenej, doporučí i jestli motor nebo GO, tel u sebe ted nemám, ale je na internetu. chvilku se tam ale čeká, jsou zavalení,ale mám vyzkoušeno, že stojí za to si počkat.
Ano, uhodl si to přesně a u Prchala to znám. Mě jsem tam bejvalý auto na opravě. Zajedu se tam optat co by s tím dělali. Děkuji za doporučení.


Tak to se tam určitě domluvíš, když už jsi tam byl, určitě si bude vědět rady.
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Wednesday 21.01.2015 17:42, Spotřeba oleje.
Základ co bude nechám změřit tlaky, od toho se tak nějak odrazíme. Co jsem zháněl pístní kroužky tak zatím bez výsledku.
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Tuesday 27.01.2015 11:57, Spotřeba oleje
Ještě mně napadlotohle. Ve Francii nevím co tam tankovali za benzín. Já tam tankoval jenom ze šelky ten fuelsav natural. Není možný že by to rozpustilo veškerou špinu v motoře a proto se stratil olej?? Co jsem četl o tom benzínu tak byl tak vivinut aby čistil motor. Je to jenom nápad.
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Tuesday 27.01.2015 14:47, RE: Spotřeba oleje
pepe23 posted by:
Ještě mně napadlotohle. Ve Francii nevím co tam tankovali za benzín. Já tam tankoval jenom ze šelky ten fuelsav natural. Není možný že by to rozpustilo veškerou špinu v motoře a proto se stratil olej?? Co jsem četl o tom benzínu tak byl tak vivinut aby čistil motor. Je to jenom nápad.


Ne, tak masivně určitě ne. Ten motor jsi koupil už s tím problémem. Navíc, pokud by tohle benzín dělal, už by se to dávno profláklo a lidi by ho v obavách nekupovali.
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Saturday 31.01.2015 20:03, Spotřeba oleje.
Tak už jsme udělali tlaky na ford focus c-max 1.8 90kw. První měření ukázalo 1.válec 11,5 2.válec 9,5 3.válec 10,5 4.válec 9 . Druhé měření 1.válec 12 2.válec 11 3.válec 11,5 4.válec 10. Podle mě pístni kroužky jsou dobré a problém bude v hlavě.
respond
slawek ze smichova
number of posts1
date of registration08.04.2015
Wednesday 08.04.2015 11:54, spotřeba oleje c-max 1,8 92 kw
toho cmaxe mam několik let.kupoval jsem ho když měl najeto 50000km.za rok jezdim cca 15000 pravidelna vyměna 5/30 spotřeba oleje 1 litr na těch 15000!
od unora žere mi 1 litr na 1000km!!! jak to?nevim,ale!v lednu měnil jsem termostat u forda(motor byl nedohřany).teplota motoru a topeni hned byla spravna a aj spotřeba okamžitě klesla s 8,3 na 7,8.
tak co to znamena?
ps. a od chvile kdy ceny benzinu šli dolu(prosine?) tankoval jsem vervu jak 98,tak 95
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.