0
back
 

diskuze k tématu: Ford Focus 1.6 16V a dojmy majitele po 6 měs. užívání

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 13.09.2012 17:44, RE:
GAMAJA posted by:
To tu zase přišel kdosi chytrý a důležitý.
Ano, stává se to.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 13.09.2012 23:11, RE:
David V posted by:
Když sklo/klima přestane fungovat, je na výběr:
a) bylo to super a znovu si ho pořídím/nechám to spravit
b) bylo to k ničemu, budu jezdit s nefunkčním/příště se obejdu
Kdo to sklo/klimu nikdy neměl, nemůže tuto úvahu provést. Je to jak s myčkou. Mám několik známých, kteří tvrdí, že myčku nechtějí, že je to drahá věc a má velkou spotřebu a stejně do ní nelze dát vše. Vynášejí soudy, aniž by myčku někdy měli. Já myčku mám a nikdy bych se jí nevzdal, ale už vím proč. A je marné je přesvědčovat, ...
Myčka je super. Manželka ji taky nejdřív nechtěla a teď mi opakovaně občas za ni děkuje <br>
<br>
Plachtu nejdřív vyklepu a pak hodím do garáže, kde parkuje druhé auto. Mně by se yase líbil vyhřívaný volant. Nemusel bych nasazovat rukavice. Taky by se mi dost líbily odvětrávaná sedadla. No ale to už bych to asi chtěl moc...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.09.2012 08:31, RE:
GAMAJA posted by:
Sklo je součástí povinného ručení, ale je li vyhřívané, musíte obvykle připlatit.
Klimu jsem měl v předchozím autě a použil jsem ji 3x za rok.
Dálnice nevyužíváme. Pohybujeme se totiž jen po ČR. a při 90km/h na okreskách otevřené okno nevadí.
A venkovní kravál? Prach? Pyl? Smrad? A pomalá jízda v koloně nebo po městě? Taky nevadí? Pořád jezdíš konstntně 90? To jsou mi zpátečnický názory. Místo klimy si otevřu okno Naopak. Od tý doby co mám klimu, jsem okno neotevřel. To musí být skvělej odér když někde vylezeš Podobný názory bych tedy tady nečekal.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.09.2012 08:39, RE:
GAMAJA posted by:
Já to beru, vyhřívané sklo je opravdu bezva věc, ale známý to měl na starším escortu a když jsem slyšel, co platil, opravdu budu raději škrábat sklo. Mimochodem doma je přístřešek a jinak používám plachtu. Vyhřívané sklo je komfort, který lze řešit jinak - tak jako horko v autě lze bez klimy řešit otevřenými okny. To je prostě můj postoj k věci. Vždycky si koupím raději dobře vybavenou ojetinu, než vykuchané auto ze salonu, ale přeci jen se vždy dívám také na to, zda to či ono opravdu potřebuji ...
To je úplně nejlepší si nic nekupovat ne? Co když se to pokazí Airbag taky není potřeba, kolikrát jsi ho už v životě potřeboval? Nebo ESP? Vždyť stačí jezdit pomalu a pak taky není určitě potřeba. Okna se daj taky stáhnout kličkou a ulomená je levnější než nějakej motorek, kufr se nahradí zapřaženým vozejkem, zrcátko se oškrábe a místo blinkru se vysune ruka ....... Tedy být na tobě, tak jezdíme v autech na úrovni Š 100, čtyři kola, volant, motor, brzdy, víc není vlastně potřeba a dá se nějak řešit a co když se to nedej bože rozbije
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.09.2012 08:48, RE:
Koloss posted by:
Kdybych to v tom skle nehledal, tak o tom ani nevím, dokonce jsem ani nezaznamenal, jak někteří popisují, že je to třeba v zapadajícím slunci vidět víc. Kdysi jsem v tom zkoušel navigaci v nějakém mobilu, který má slabší anténu než standardní navigace, a s přímem nebyl nejmenší problém. Tyhle stížnosti spíš zavánějí hledáním pih na kráse něčeho co nemám nebo mít nemůžu.

A výměna je sice drahá, ale pokud na to nemám, vždycky tam můžu dát standardní sklo, která je výrazně levnější. A některé po...
kdysi jsem to měl na jednom Scorpiu, a nevzpomínám si že by to bylo tak vidět, ale na tomhle Mondeu je to docela hnus, pomalu bych to přirovnal k takovému tomu drátěnému sklu nebo jak se tomu říká.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.09.2012 08:50, RE: Focus
Koloss posted by:
Ano, 1.8 v Mondeu 1. generace byl slušný motor, při rozumném zacházení velice odolný a nevyžadoval zvláštní péči.

Koroze spodku dveří není ani tak problém antikorozní ochrany obecně, ale špatně vyřešeným odvodem vody, která zateče podél oken dovnitř. Na Mondeu Mk3 to Ford řešil také (při faceliftu) a šlo o úpravu vnitřního nástřiku tmelem. Doporučuji zavčasu preventivně provést nástřik nějakým vodoodpudivým sajrajtem vnitřku dveří, koroze by pak nemusela být problém.
Vzhledem k tomu, že se jedná o 10 let starý škopek, majitel promine, ale jinak to již nazvat nelze, tak pokud to neudělal původní majitel, bude asi pozdě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.09.2012 09:51, RE:
Petr S posted by:
Myčka je super. Manželka ji taky nejdřív nechtěla a teď mi opakovaně občas za ni děkuje <br>
<br>
Plachtu nejdřív vyklepu a pak hodím do garáže, kde parkuje druhé auto. Mně by se yase líbil vyhřívaný volant. Nemusel bych nasazovat rukavice. Taky by se mi dost líbily odvětrávaná sedadla. No ale to už bych to asi chtěl moc...
Na vyhřívaný volant jsem zapomněl. Nechápu, proč se rozšiřuje tak pomalu. Sice mi nevadí řídit v kožených rukavicích, ale i když jsou zateplené, tak v opravdu tuhých mrazech moc nepomáhají a občas musím sáhnout i po lyžařských. V těch je sice teplíčko, ale všechny čudlíky je třeba přepínat před jízdou, nebo někde na křižovatce. To pak naštve, když nastavené rádio spustí sérii reklam a zrovna to nejde přepnout :D
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.09.2012 12:12, RE: Focus
Th0r posted by:
Vzhledem k tomu, že se jedná o 10 let starý škopek, majitel promine, ale jinak to již nazvat nelze, tak pokud to neudělal původní majitel, bude asi pozdě.
prebrousit, striknou a neresit a jezdit dal. U 10 let staryho auta to stejne nezastavite. hlavneze vas auto doveze, kam potrebujete
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.09.2012 12:14, RE: Focus
GAMAJA posted by:
Ano. Antikoroze se jim moc nepovedla - právě tam, jak říkáte. Je třeba se dobře dívat.
Ten náš je zatím v pořádku. Před zimou plánuji preventivně provést konzervaci spodku. Přeci jen máme v plánu to auto dlouho užívat.
Motor 1,8 nepatří mezi šetřílky, ale známý ho má v mondeu a dlouhé cesty zvládá se spotřebou 6,5 litrů. Jinak ve městě, jak píšete, kolem 8L.
Ale svezeni je velice prijemne. Hlavne s lehkym autem tech 115 koni slusne cvici
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.09.2012 13:41, RE:
tomaskrtek posted by:
kdysi jsem to měl na jednom Scorpiu, a nevzpomínám si že by to bylo tak vidět, ale na tomhle Mondeu je to docela hnus, pomalu bych to přirovnal k takovému tomu drátěnému sklu nebo jak se tomu říká.
To bych skoro popřemýšlel, jestli sklo nebylo měněné za nějakou horší značku. Abych pravdu řekl, tak dnes cestou do práce jsem to pozoroval, tak na slunci se to projevuje asi tak, jako bych měl sklo zaprášené víc než obvykle.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.09.2012 13:47, RE: Focus
Th0r posted by:
Vzhledem k tomu, že se jedná o 10 let starý škopek, majitel promine, ale jinak to již nazvat nelze, tak pokud to neudělal původní majitel, bude asi pozdě.
Mojde mondeo už bude mít pomalu 11 let a stav je takový, že na levé straně to bylo horší, ale kdysi mi nedal přednost jeden nešťastník a podřel mi oboje dveře, můj mechanik je vyrovnal a při té příležitosti pořešil i tu korozi a je o zalakované a není to vůbec poznat, že tam něco bylo a zatím se na tom po třech letech nic nemění. Pravá strana je tak jak jsem to koupil, je toho trocha úplně dole u hraně a za těch šest let nepozoruju změnu. A zatím jsem ten nástřik nijak neřešil. Nemyslím si, že by bylo na prolití dutin nějakým sajrajtem pozdě, ale nejlepší je to dělat v létě na rozpáleném autě, aby to bylo suché a sajrajt se dostal všude.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.09.2012 14:10, RE:
Koloss posted by:
To bych skoro popřemýšlel, jestli sklo nebylo měněné za nějakou horší značku. Abych pravdu řekl, tak dnes cestou do práce jsem to pozoroval, tak na slunci se to projevuje asi tak, jako bych měl sklo zaprášené víc než obvykle.
je to možné, kouknu na to. je to vidět za každého počasí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.09.2012 14:25, RE:
Paul posted by:
Na vyhřívaný volant jsem zapomněl. Nechápu, proč se rozšiřuje tak pomalu. Sice mi nevadí řídit v kožených rukavicích, ale i když jsou zateplené, tak v opravdu tuhých mrazech moc nepomáhají a občas musím sáhnout i po lyžařských. V těch je sice teplíčko, ale všechny čudlíky je třeba přepínat před jízdou, nebo někde na křižovatce. To pak naštve, když nastavené rádio spustí sérii reklam a zrovna to nejde přepnout :D
:D není to už trochu moc? Jednou si možná koupíš auto i s topením :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.09.2012 15:08, RE:
tomaskrtek posted by:
je to možné, kouknu na to. je to vidět za každého počasí.
Tak po pravdě, když budu koukat přímo na sklo, tak to samozřejmě poznat je, zejména když člověk ví co hledat, ale ve stínu by nezasvěcený nemusel poznat, že tam něco je, drátky jsou tak tenké, že při zaostření na vzdálenější objekt za sklem jsou nezaznamenatelné a nezasvěcený ani nemusí tušit, že tam něco je. Jen to přímé slunce způsobí, že má člověk dojem zaprášeného skla, ale nezkoumal jsem, jestli skutečně není zaprášené, nebo přesněji jak moc.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.09.2012 15:22, RE:
Koloss posted by:
Tak po pravdě, když budu koukat přímo na sklo, tak to samozřejmě poznat je, zejména když člověk ví co hledat, ale ve stínu by nezasvěcený nemusel poznat, že tam něco je, drátky jsou tak tenké, že při zaostření na vzdálenější objekt za sklem jsou nezaznamenatelné a nezasvěcený ani nemusí tušit, že tam něco je. Jen to přímé slunce způsobí, že má člověk dojem zaprášeného skla, ale nezkoumal jsem, jestli skutečně není zaprášené, nebo přesněji jak moc.
Přesněji bych to asi nedefinoval. Je to vidět, až když to skutečně začneš hledat a víš co hledat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.09.2012 16:50, RE: Focus
zeneva posted by:
Ale svezeni je velice prijemne. Hlavne s lehkym autem tech 115 koni slusne cvici
Petr-Tipcars: FFI s 1,8, 85kW je podle mne velmi dobra kombinace. Na motoru neni moc co resit, rizeni je nadprumerne, brzdi to, podvozek je velmi slusny. Spotreba 8 kdyz se snazite a 8 kdyz se nesnazite. Dobra, kdyz se nesnazite, tak vic. V dobrem stavu je to super auto i dnes. Chce to hledat, kdo hleda najde. Moralne uz zastarava, ale ruku v ruce s tim jde dolu cena. A ten motor je radost.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.09.2012 17:52, RE: Focus
anonym posted by:
Petr-Tipcars: FFI s 1,8, 85kW je podle mne velmi dobra kombinace. Na motoru neni moc co resit, rizeni je nadprumerne, brzdi to, podvozek je velmi slusny. Spotreba 8 kdyz se snazite a 8 kdyz se nesnazite. Dobra, kdyz se nesnazite, tak vic. V dobrem stavu je to super auto i dnes. Chce to hledat, kdo hleda najde. Moralne uz zastarava, ale ruku v ruce s tim jde dolu cena. A ten motor je radost.
A máte zkušenost i se spotřebou 1.6 II. generace - rozdíl mezi 74 a 85 kW?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.09.2012 19:34, RE:
David V posted by:
Přesněji bych to asi nedefinoval. Je to vidět, až když to skutečně začneš hledat a víš co hledat.
tak to je asi ta chybka, tady je to vidět pořád a hodně. jestli někdo neznalý narazí na auto s takovýmhle vyhřívaným sklem tak se nedivím že to už víc nechce. kouknu na výrobce a dám vědět.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.09.2012 20:51, RE: Focus
robinx posted by:
A máte zkušenost i se spotřebou 1.6 II. generace - rozdíl mezi 74 a 85 kW?
Mel jsem FF druhe generace, kombik automat 74kW, dlouhodobe spotreba asi 7,5, ten druhy motor neznam, ale pry je ta 74kW projevem snad i o trochu lepsi
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.09.2012 23:08, RE: Focus
robinx posted by:
A máte zkušenost i se spotřebou 1.6 II. generace - rozdíl mezi 74 a 85 kW?
Petr-Tipcars: Jen s FFII 1.6 74kW. Je to kombi a je to pri mestskem a primestskem provozu za 8. Couracky...
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.