0
back
 

diskuze k tématu: Diesel nebo benzín do Fiesty?

category of topic classification: poradna, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, vše o spotřebě, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.01.2008 00:37, dieselmanie
Pisatel najede 10tkm a přemýšlí o naftě. To fakt nevím kam ten svět spěje. Samo že benál, ten silnější a 5dv.

respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.01.2008 05:09,
Já bych tedy s platem pana Šikla zvolil ojetinu tak za 100 tisíc...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.01.2008 06:16, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Já bych tedy s platem pana Šikla zvolil ojetinu tak za 100 tisíc...
Proč se do něho navážíš? Píše kolik bere nebo co? Tak se tady na to vy*er a nečti to když tě to tak se*re. Ty máš v garaži co? Juniora?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.01.2008 06:44, RE: bez předmětu
Alda posted by:
Proč se do něho navážíš? Píše kolik bere nebo co? Tak se tady na to vy*er a nečti to když tě to tak se*re. Ty máš v garaži co? Juniora?
To pán nějaký mindrák vůči Junioru nebo co ?

Mně prostě přide při sociální situaci běžné české domácnosti fakt docela divné, že někdo někomu doporučuje malé auto ve verzi o cca 100 tisíc dražší než základní model.

respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.01.2008 07:06, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Já bych tedy s platem pana Šikla zvolil ojetinu tak za 100 tisíc...
A víte, že máte pravdu. Šikl by volil v současné době ojetinu za 100-200 tisíc, protože mu přijde zbytečné do auta cpát více a raději vydělané peníze použije rozumněji. A vy volíte co?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.01.2008 07:11, RE: bez předmětu
anonym posted by:
To pán nějaký mindrák vůči Junioru nebo co ?

Mně prostě přide při sociální situaci běžné české domácnosti fakt docela divné, že někdo někomu doporučuje malé auto ve verzi o cca 100 tisíc dražší než základní model.

Pokud si poradnu přečtete pozorněji, zjistíte, že tazateli doporučuji více možností dle jeho finanční situace. Pokud peníze má, proč by si nedopřál silnější motor a lepší výbavu?

Jinak situaci českých domácností bych nikterak nedramatizoval... Problém je spíše v tom, že často lidé sahají po vozech, na které nemají posléze dostatek finančních prostředků. Před nákupem nového či staršího vozu si musím ujasnit kolik peněz budu mít na jeho provoz atd.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.01.2008 07:12, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Já bych tedy s platem pana Šikla zvolil ojetinu tak za 100 tisíc...
Jenže on je Šikla nejspíš mladej klučina s budoucností před sebou a ne úpolně blbej, takže je nanejvýš pravděpodobné, že co se příjmů týče, předstihne absolutní většinu rejpalů o světelné roky.
Nehledě na fakt, že už dnes si svezl zadekv takových autech, o kterých typický rejpal jen závistivě sní.

A hlavně: rejpání přes peněženku je ubohost a prachy je to nejmíň s čím člověk může machrovat. Ono totiž dnes máš a zítra chlastáš na dluh. Penízky jsou kulatý.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.01.2008 07:16, RE: bez předmětu
Petr - TipCars.com posted by:
A víte, že máte pravdu. Šikl by volil v současné době ojetinu za 100-200 tisíc, protože mu přijde zbytečné do auta cpát více a raději vydělané peníze použije rozumněji. A vy volíte co?
No tak to už je na filosoficko-ekonomickou debatu. nemusíte se tady obhajovat, vysvetlovat svoje názory blbům a nutně se v debatě přizpůsobovat tím, že klesnete na úroveň nejblbějšího příspěvku a reagoval na něj.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.01.2008 07:26, RE: bez předmětu
edmund posted by:
No tak to už je na filosoficko-ekonomickou debatu. nemusíte se tady obhajovat, vysvetlovat svoje názory blbům a nutně se v debatě přizpůsobovat tím, že klesnete na úroveň nejblbějšího příspěvku a reagoval na něj.
S reakcemi máte pravdu, ale já chci ukázat, že odpovídáme na všechny dotazy (i hloupé).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.01.2008 07:33, RE: bez předmětu
edmund posted by:
Jenže on je Šikla nejspíš mladej klučina s budoucností před sebou a ne úpolně blbej, takže je nanejvýš pravděpodobné, že co se příjmů týče, předstihne absolutní většinu rejpalů o světelné roky.
Nehledě na fakt, že už dnes si svezl zadekv takových autech, o kterých typický rejpal jen závistivě sní.

A hlavně: rejpání přes peněženku je ubohost a prachy je to nejmíň s čím člověk může machrovat. Ono totiž dnes máš a zítra chlastáš na dluh. Penízky jsou kulatý.
Šikla má na krku tři křížky, sice se jak mladý klučina cítí (stále méně často), ale realita je zajisté jiná ))))

Bohužel v Česku je závist stále rozšířená. Naštěstí to přičítám historickému vývoji, jinak bych musel emigrovat. Ve svém okolí mám mnoho přátelů, kteří se k relativnímu finančnímu zabezpečení dopracovali vlastní dřinou a dobrým nápadem. A vůbec jim to nezávidím (narozdíl od ostatních) ...

Ale zpět k Fiestě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.01.2008 07:41, na Frankfurtu
prý bude úplně nová Fiesta. Jestli to ale bude valibuk jako Fusion či naše Fabia. To bych nerad, mě tahle Fiesta elegancí vyhovuje. Nemáte někdo informace, jaká bude?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.01.2008 07:41, Petr V.
"Jezdím převážně do práce po Praze"???
Doporučuji místo Fiesty koupit celoroční kupon na MHD a jízdní kolo. V zacpané Praze ideální řešení.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.01.2008 08:18, RE: bez předmětu
Petr - TipCars.com posted by:
A víte, že máte pravdu. Šikl by volil v současné době ojetinu za 100-200 tisíc, protože mu přijde zbytečné do auta cpát více a raději vydělané peníze použije rozumněji. A vy volíte co?
Ptal jste se - odpovídám - mám sedmileté středně velké auto kupované tehdy jako nové a za hotové. Hodlám si ho ještě několik let podržet - přesně ze stejných důvodů jako Vy. Auto je pro mě především dopravní prostředek nemám potřebu si pořizovat co 3-4 roky nový vůz a nejsem tak bohatý, abych musel platit všelijaká leasingová navýšení.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.01.2008 08:24, RE: bez předmětu
edmund posted by:
Jenže on je Šikla nejspíš mladej klučina s budoucností před sebou a ne úpolně blbej, takže je nanejvýš pravděpodobné, že co se příjmů týče, předstihne absolutní většinu rejpalů o světelné roky.
Nehledě na fakt, že už dnes si svezl zadekv takových autech, o kterých typický rejpal jen závistivě sní.

A hlavně: rejpání přes peněženku je ubohost a prachy je to nejmíň s čím člověk může machrovat. Ono totiž dnes máš a zítra chlastáš na dluh. Penízky jsou kulatý.
Jenom abyste byl v obraze, já jsme se třeba služebně svezl i v BMW 740iL. Na zadním sedadle. Hezké, ale můžu bez toho v pohodě žít.

Akorát se obávám, že realita větiny tuzemských domácností je jinde.

Jinak pokud chcte ten maník popojíždět po Praze, tak bych mu doporučil předplatní kupón PID.

Váš Rejpal.))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.01.2008 10:25, Fiesta 1,4 benzín
To je náhodička - akorát přes víkend měla manželka z práce zapůjčenu Fiestu s 1,4 benzínem. Shrnu svý dojmy z krátkého ježdění:
Motor - výborný. Na ten vůz dostatenčně silný, živý, velice ochotně jde do otáček.
Podvozek - sedí výborně, je ale tvrdší.
Interiér slušný a celkem prostorný, chybělo mi víc odkládacích prostor.
Osobně mám Megana II, takže jsem zvyklej na měkký frantíkovský podvozek, který je při jízdě po Praze přece jenom pohodlnější, zas ale tak dobře v zatáčkách nesedí. Megane je i tišší. Šokem byl pro mě posilovač řízení - jak jsem zvyklej otáčet u svýho pomalu pohledem, u Forda jsem se musel ze začátku hodně zapřít. To je ale věc vkusu. Co mi přišlo divný u toho Forda (příčítám to ale faktu, že je to služebák s 90 tis., který si půjčuje x-lidí a nešetří ho) bylo řazení. Šlo hodně z tuha a někdy byl i problém trefit, hlavně 3.stupeň.
Takže kromě toho řazení jsem byl spokojený, vyzdvihl bych dobrý podvozek a výborný motor.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.01.2008 10:48, dovoz
Osobně jsem uvažoval pro manželku o tom samém autě, no bohužel žádné slušně jeté s klimou jsem tehdá neobjevil a nové jsem nechtěl. Doporučil bych pánovi klidně i diesel. Pokud se podíváte na mobile.de tak jsou tam rok dva staré fiesty s 20-30tis. najetými kilometry, ceny benzín diesel jsou tam na stejné urovni a ve srovnatelné výbavě. Navíc při dnešním kurzu eura....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.01.2008 11:52,
Koupil jsem Fiestu ve verzi Ambiente s manuální klimatizací, benzínový motor 1,4, v květnu 2006 jako novou. Zatím naprostá spokojenost, najeto 25 tkm. Jediná závada byla poodlepená ochranná lišta na zadních dveřích. Motor je docela svižný a pokud máte sportovního ducha nad 3,5 tisíce otáček se vytáčí velmi ochotně. Podvozek je tvrdý, v zákrutách sedí bezvadně. Interiér je slušný, ve předu i na zadních sedadlech je místa dost. Čtyři lidi se svezou pohodlně, v pěti se to dá vydržet. Velikost kufru odpovídá třídě vozidla. Holt se občas musím zamyslet, jak tam věci naskládat. Řazení je přesné a pohodlné.
Po zkušenostech z mládí (ruce stále od šmíru a v hlavě otazník - jestli dojedu) radši koupím nový vůz a náležitě se o něj starám. Koupit starší vůz je sázka do loterie. Alespoň pro mne. Pokud se někdo živí ako automechanik, tak na tento názor bude pohlížet právem jinak.
Předchozí Fiestu ročník 96, taky kupovanou jako novou, mám dodnes - jednoduchý, velice spolehlivý a nenáročný vůz se špatnou antikorozní ochranou. U současné Fiesty ale dává výrobce 12 let na prorezivění karoserie.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.01.2008 13:08, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Já bych tedy s platem pana Šikla zvolil ojetinu tak za 100 tisíc...
Proč se sereš do pana Šikla? Co ti je po tom jaký má plat či jak má drahé auto! Na dotaz odpověděl že kdyby byl v kůži tazatele tak by vzal benzín 1.4 . (mimochodem souhlasím) Tak nevím proč se do někoho naprosto bezdůvodně navážíš.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.01.2008 13:11, Vojta
Mam Fiestu v benzinu 1.4 jiz 4 roky a naprosta spokojenost. Motor je pro toto mensi auto opravdu dostatecny a svizny i pri jizde po dalnici. Nejvetsi slabinou Fiesty jsou ne zrovna pohodlne sedacky, ale to se jiz mozna u novejsiho modelu pozmenilo. Pri 10tis. km za rok bych urcite volil benzin. Uvadene cenniky jsou pro mne prekvapenim. Pred temi ctyrmi roky jsem kupoval Fiestu 1.4 ve vybave Ambiente za 315 tis. a nyni je za tuto cenu nabizena 1.3ka. Prekvapuje mne to take proto, ze mne pred Vanoci Ford nabizel noveho Focuse 1.6 v plne vybave za 370tis, coz je v porovnani s 350tis za 1.4 Fiestu prece jen lepsi volba.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.01.2008 13:23, RE: Fiesta 1,4 benzín
kuko posted by:
To je náhodička - akorát přes víkend měla manželka z práce zapůjčenu Fiestu s 1,4 benzínem. Shrnu svý dojmy z krátkého ježdění:
Motor - výborný. Na ten vůz dostatenčně silný, živý, velice ochotně jde do otáček.
Podvozek - sedí výborně, je ale tvrdší.
Interiér slušný a celkem prostorný, chybělo mi víc odkládacích prostor.
Osobně mám Megana II, takže jsem zvyklej na měkký frantíkovský podvozek, který je při jízdě po Praze přece jenom pohodlnější, zas ale tak dobře v zatáčkách nesedí. Megane je i t...
Jezdím služební Fiestou 1,4 TDCi Van, najeto přes 40tis.km. Nemohu srovnávat s benzínem 1,4 ale naftový motor TDCi je na tak malé a lehké auto až překvapivě živý. Co mně trochu překvapilo je relativně vysoká spotřeba oleje v záběhu (a to jsem jezdil šterně), doporučuji v záběhu častěji kontrolovat stav oleje Po 40 tisících má motor pořád relativně příjemný zvuk.
V jedné věci mi vadí podvozek - při bočním větru ve vysoké rychlosti se chová opravdu příšerně. Brzdy jsou dobré.
Velká slabina jsou malá zpětná zrcátka, uvážíme-li, že se jedná o variantu Van...
Posilovači řízení bych nic nevytýkal a řazení také ne.
Drobnost, která mně doháže dohnat k šílenství, je výměna žárovky H4 ve světlometech, ženám jednoznačně doporučuji zajet do servisu (porovnánám se snadnou výměnou žárovek u staré verze Fabie).
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.