0
back
 

diskuze k tématu: Ford Escort 1,8 Diesel

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 19.02.2006 00:19, správné jméno
Redakce, jste si jistí, že jste nespletli jméno autora? Totéž jméno jste totiž uvedli u předešlé mazdy. Pokud vím, už se vám to jednou stalo u recenze scorpio, kterou jste uvedli pod jménem recenzenta fábie - mimochodem strašný recenzent.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 19.02.2006 08:01, David
Escorty nejsou špatný auta. Jen jste zanedbal ty nejzákladnější poučky, zkušenosti a rady. Ten motor 1,8 D/TD je to nejhorší, co kdy fabrika vyrobila... Proč jste to vůbec kupoval? Já když si vyberu nějaký typ auta (momentálně Sierra 2,0 DOHC 8V rok 92) , tak si nejdřív zjistím o autě všechny informace, pokecám s mechanikem ve značkovém servisu a nechám si poradit, kterému motoru se vyhnout... Když jsem se před koupí Sierry informoval o motorizaci (ten mmotor DOHC byl můj favorit) a jen jsem se zmínil o motoru 1,8 TD, mechanik se pokřižoval a obrátil oči v sloup... Toto mi jako odpověď úplně stačilo Zadalší, pořádná prohlídka před koupí je samozřejmost, i kdyby mi 10 lidí tvrdilo, že auto je v sebelepším stavu... A když na prohlídku sám nestačím (nikdo nezná všechno), raději vezmu mechanika co tu značku dělá, dám mu pětikilo ať mi ten můj vybraný kousek prohlídne...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 19.02.2006 08:19,
Jak už jsem psal v předešlé recenzi.Escort měl své chyby,ale na kterých výrobce tvrdě pracoval poslední ročník už je dobrou volbou.Motor 1,8TD nepatří mezi špičku,otec ho měl v 5 dvéřovým Escortu 66 kw.sice po ránu to byl strašnej traktor,ani po zahřátí to nebylo lepší ale když se člověk chová k autu normálně tak je v poho.Tátovi vydržel 150000 a když ho prodával tak měl 210000km a nikde netkl olej nic.Přední náprava ta je hodně náchylná a karoserie občas zlobí koroze u tatý trochu kvetl zadní lemy blatníků a jinak nic.Myslím si že je to nedoceněné auto..............ZDAR
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 19.02.2006 08:31,
Nevi co by si chtěl od atmosférickýho dieslu sis měl koupit s turbínou,jedou o mnoho líp,neříkám že suprově ale dobře...ale nevím jestli se už dělali. A ještě něco: Prase oddělá sebelepší motor.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 19.02.2006 11:02, 1,8D mám 12let
To co tady majitel popisuje je naprostá klasika majitele, který koupil ojetinu (vrak). Fakt nechápu, jak si někdo může myslet, že escorty k nám dovážené ve stáří cca 8-10 let mají najeto to, co prodejci deklarují. Pak se nesmí divit, že koupil vrak s najetým 500 000 km, jehož předešlý vlastník mu navíc nedal údržbu, kterou mu dát měl. Od těchto motorů fakt všichni utíkejte!!! Platí pravidlo, že bez servisní knížky, která je ověřitelná na dotaz servisu, věřím prodejci 1% toho co mi řekne.
1,8D jsem kupoval nového a mám ho skoro 12 let. Dávám mu to, co má dostat. Co chcete slyšet? Klasika. 5x přední brzdy, 1x zadní pakny, po 150 000 byla dole hlava (zapomněl jsem na rozvoďák) ventily byly o.k. tak se alespoň zabrousily, přední náprava 1x SO (klouby, tyčky, uložení), zadek mimo brzd beze změn. 3x nový klíč zámků,(vymačkávají se), 2x vyčištění ventilátoru větráku. Pokud jsem na něco zapoměl, jsou to blbosti (obutí, stěrače, jsou běžný spotřební materiál).Do 150 000km jsem měnil olej po 10 000km. Teď jsou oleje lepších kvalit (i nafta) měním po 15 000km. Auto má najeto 402 000km a motor jde jak hodiny, průměrná spotřeba 4,9l/100km.
Pokud majitel přesedl z octávie, tak se mu nedivím, že považuje escorta za lenocha. Ostatně žádná raketa to není, s plně naloženým se moc předjíždět nedá. 44kW(bez turba) nemůže srovnávat s 66kW. Navíc jeho udávaná spotřeba nafty svědčí o tom, že motor byl K.O.(ostatně klekl). Se zimními starty má pravdu. Motor fakt chce protočit, více něž byste čekali. Baterka, startér a žhaviče (svíčku jsem měnil za celou dobu provozu asi 4x, vstřik 2x) musí být na zimu v kondici.
A ještě dodatek vážení "šetřílci". V dobách, kdy byla celá republika plná místo nafty neaditivovaných topných olejů pajcovaných řepkou, byly fakt zinmí starty daleko větší problém než nyní. Tankuji výhradně u aralu, omv a schell a nemám problém.
Navíc letošní schell power se jim fakt povedl. Že je drahý? Není!! Vše se vrátí na nákladech za opravy. A toto auto mě živí a minimálně už 2x se mi zaplatilo, protože na opravách, jak jste si mohli všimnout mě téměř nic nestálo!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 19.02.2006 12:08, RE: bez předmětu
dektr1 posted by:
Jak už jsem psal v předešlé recenzi.Escort měl své chyby,ale na kterých výrobce tvrdě pracoval poslední ročník už je dobrou volbou.Motor 1,8TD nepatří mezi špičku,otec ho měl v 5 dvéřovým Escortu 66 kw.sice po ránu to byl strašnej traktor,ani po zahřátí to nebylo lepší ale když se člověk chová k autu normálně tak je v poho.Tátovi vydržel 150000 a když ho prodával tak měl 210000km a nikde netkl olej nic.Přední náprava ta je hodně náchylná a karoserie občas zlobí koroze u tatý trochu kvetl zadní l...
Cha cha cha :))) "vydrzel 150.000" a ve 210.000 DOKONCE nikde netekl olej - ty jo, tak to je fakt neuveritelne uzasny auto!!! :))))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 19.02.2006 12:38,
Ty hovádko,každej ho tady pomlouvá,ukaž mi feldu která má tohle najeto a jezdí nic nikde nemlátí,nevrže a motor je suchej
PRO SKYLINE GT-R přeju hodně štěstí.ZDAR
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 19.02.2006 15:38,
Nechapu, proc se majitel pred nakupen alespon trochu neinformoval. Je obecne znamo, ze motor 1,8D nebrat!! Jinak podle me je Escort super auto. Za dobu co ho vlastnim naprosto bez zavad.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 19.02.2006 15:48, RE: bez předmětu
Dektr1 posted by:
Ty hovádko,každej ho tady pomlouvá,ukaž mi feldu která má tohle najeto a jezdí nic nikde nemlátí,nevrže a motor je suchej
PRO SKYLINE GT-R přeju hodně štěstí.ZDAR
Klidně bych ti jí ukázal, akorát že jsem jí včas (před pár lety) prodal. Kupoval jsem ji jako jetou, něco na ní najel, vrazil cca 20t.kč do přední nápravy, ale když jsem ji prodával (najeto cca 250 000 km), kolem motoru suchá jak martini, nic nikde nemlátilo. Než escorta 1,8 D, to radši tu feldu, nebo chodit pěšky. Jinak si myslím, že tenhle článek o escortovi je stejně jenom provokace - někdo se ted´ řehtá, jak po sobě ostatní plivaj. Takže nazdar jinde.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 19.02.2006 17:45, Escort 1,8 D je notoricky známý průšvih
Fakt, že atmosférická 1,8 D jednotka v Escortech byla průšviihem, je notoricky známý. Pokud by si autor před koupí přečetl byť jen jednu recenzi, musel by to zjistit!

Nicméně já měl Escorta Combi 1,4 52 kW, první kulatý model, rok 1991. měl najeto řádně zdokladovaných 110000, a poté, co jsem s ním ujel 10000 km, začalo mu podivně chroustat v motoru, ztrácel výkon, nejel přes 120 atd. Rychle jsem se ho zbavil do bazaru, a ještě jsem asi 5000 vydělal. Po měsíci jsem se pak doslechl, že nový majitel se s bazarem soudí, jelikož mu totálně odešel motor. Stručně zhodnoceno - jídní vlastnosti dostačující, ve své době pěkný design, pohodlné sedačky a spoustu místa v kufru, ale spolehlivost na pytel.. Forda bych už nebral, snad možná Focuse či poslední Mondeo, ale cokoliv vyrobené před rokem 2000 ani omylem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 19.02.2006 19:13, RE: Escort 1,8 D je notoricky známý průšvih
Kanál posted by:
Fakt, že atmosférická 1,8 D jednotka v Escortech byla průšviihem, je notoricky známý. Pokud by si autor před koupí přečetl byť jen jednu recenzi, musel by to zjistit!

Nicméně já měl Escorta Combi 1,4 52 kW, první kulatý model, rok 1991. měl najeto řádně zdokladovaných 110000, a poté, co jsem s ním ujel 10000 km, začalo mu podivně chroustat v motoru, ztrácel výkon, nejel přes 120 atd. Rychle jsem se ho zbavil do bazaru, a ještě jsem asi 5000 vydělal. Po měsíci jsem se pak doslechl, že nový majit...
Nafta u Fordu je celkove prusvih. I ty nove motory po 100tis. v Mondeu duni jako o zivot. Forda mam, ale v benzinu. Jezdim sice za 12l, ale bez problemu a hlavne ten motor skoro neslysim :).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 19.02.2006 19:30, RE: Escort 1,8 D je notoricky známý průšvih
Kanál posted by:
Fakt, že atmosférická 1,8 D jednotka v Escortech byla průšviihem, je notoricky známý. Pokud by si autor před koupí přečetl byť jen jednu recenzi, musel by to zjistit!

Nicméně já měl Escorta Combi 1,4 52 kW, první kulatý model, rok 1991. měl najeto řádně zdokladovaných 110000, a poté, co jsem s ním ujel 10000 km, začalo mu podivně chroustat v motoru, ztrácel výkon, nejel přes 120 atd. Rychle jsem se ho zbavil do bazaru, a ještě jsem asi 5000 vydělal. Po měsíci jsem se pak doslechl, že nový majit...
No, on ten motor 1,4 OHC byl snad jen o malinko menší průšvih, než ten motor 1,8D. Slabej, poruchovej, rozchlastanej... NEBRAT !! Dobré byly motory 1,3 OHV - sice prehistorická slabota, ale držák, jezdí zadarmo, malý ručení.. Kdo nevyžaduje extra dynamiku - ideální motor. Vynikající jsou pak motory 1,6 a 1,8 Zetec... Pokud Escorta, doporučoval bych právě motory Zetec.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 19.02.2006 20:35, RE: správné jméno
Aleš posted by:
Redakce, jste si jistí, že jste nespletli jméno autora? Totéž jméno jste totiž uvedli u předešlé mazdy. Pokud vím, už se vám to jednou stalo u recenze scorpio, kterou jste uvedli pod jménem recenzenta fábie - mimochodem strašný recenzent.
Tentokrát jsme si jméno nespletli, to jen autor nelenil a napsal dvě recenze hned po sobě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 19.02.2006 22:44, RE: Escort 1,8 D je notoricky známý průšvih
Kanál posted by:
Fakt, že atmosférická 1,8 D jednotka v Escortech byla průšviihem, je notoricky známý. Pokud by si autor před koupí přečetl byť jen jednu recenzi, musel by to zjistit!

Nicméně já měl Escorta Combi 1,4 52 kW, první kulatý model, rok 1991. měl najeto řádně zdokladovaných 110000, a poté, co jsem s ním ujel 10000 km, začalo mu podivně chroustat v motoru, ztrácel výkon, nejel přes 120 atd. Rychle jsem se ho zbavil do bazaru, a ještě jsem asi 5000 vydělal. Po měsíci jsem se pak doslechl, že nový majit...
Sa chváliš tým, že si niekoho dobre ojebal?
Takých hajzlov ako ty by som vešal za gule do prievanu!
Sviniar!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 20.02.2006 13:48,
Vlastním escort z roku 1996 s motorem 1,8d a nemůžu si jej vynachválit, neuvěřitelný zátah již od 1500 otáček a velmi dobře táhne až do 6000 otáček, skvělá spotřeba a hlavně až neuvěřitelná spolehlivost, myslím si že to je nejlepší naftový motor jaký jsem doposud poznal.Tento motor je podstatně lepší než nějaké TDI nebo diesely od BMW o HDI ani nemluvě, pokud diesel, tak jedině FORD.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 20.02.2006 15:49,
Seš asi hodně ožralej,nebo si v moc autech nejel co??
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 20.02.2006 16:40, RE: bez předmětu
Dektr1 posted by:
Seš asi hodně ožralej,nebo si v moc autech nejel co??
Teda bobane tome, to ti zřejmě k tomu neuvěřitelnýmu zátahu od 1500 otáček pomohla zezadu pořádně rozjetá Scanie, ne? To jsem se hodně pobavil, ještě něco hezkého, prosím.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 20.02.2006 17:09, RE: bez předmětu
pit posted by:
Teda bobane tome, to ti zřejmě k tomu neuvěřitelnýmu zátahu od 1500 otáček pomohla zezadu pořádně rozjetá Scanie, ne? To jsem se hodně pobavil, ještě něco hezkého, prosím.
On je jen soukromej kardiochirurg, a ted´ čeká, až všem po těch jeho nesmyslech vylítne EKG, že si na nás bude honit body. Nebo je to taky jenom provokatér (jsem asi paranoik)...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 20.02.2006 19:03, for boban tom
Pepe posted by:
On je jen soukromej kardiochirurg, a ted´ čeká, až všem po těch jeho nesmyslech vylítne EKG, že si na nás bude honit body. Nebo je to taky jenom provokatér (jsem asi paranoik)...
nemůžu s tebou souhlasit, ještě lepší, než tvůj Ford Formule 1.8D je můj Fiat Uno 1,3D. neuvěřitelný zátah již od 700 otáček vydrží až do 6500 a to ticho .... kam se hrabou TDi, HDi, CTDi a další sračky... ještě ve 170 mě 4 rychlostní stupeň přitlačí do sedáků "ušákaro"pak už musím řadit....a pak se nakonec probudím celej zpocenej s nohama v nočníku...stejně jako úchyl boban tom...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 20.02.2006 20:34, nechápu!!!!
Koukám že jsou tady lidi kteří se nedokážou smířit s tím že nekdo chválí auto o kterém se říká že je to kaše.Já bych si třeba nikdy nekoupil Hiundai (nebo jak se to vlastně píše )a kámoš je s ním hrozne spokojenej jak je to spolehlivý auto...
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.