0
back
 

diskuze k tématu: Fiat Marea - jaká je po 250 tis. km.?

category of topic classification: italská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.08.2008 12:19, -
pěkná recenze, akorád jste mohl podrobněji popsat ten Váš problém s tou převodovkou. T.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.08.2008 12:53, RE: -
anonym posted by:
pěkná recenze, akorád jste mohl podrobněji popsat ten Váš problém s tou převodovkou. T.
BORA a etalon??
zajimave
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.08.2008 13:02, světla
ohledně špatné svítivosti světel bych doporučil použít nějaké žárovky s vyšší svítivostí např. osram night braker - svítivost plus 50%, používám je na puntu II a rozdíl je opravdu poznat!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.08.2008 13:05, Marea
Měl jsem tři roky Weekenda s dvoulitrovým benzínovým pětiválcem, a až na vyšší spotřebu to bylo bezproblémové auto - dobře vybavené, svižné a spolehlivé. Za ty prachy bych tenkrát koupi holou felicii s orezlým kufrem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.08.2008 13:07, RE: světla
anonym posted by:
ohledně špatné svítivosti světel bych doporučil použít nějaké žárovky s vyšší svítivostí např. osram night braker - svítivost plus 50%, používám je na puntu II a rozdíl je opravdu poznat!
No jo, ty čočky na Marejce dobře vypadají, ale je to fakt peklo. Měl jsem tehdy nějaké Philipsy +30%, a stejně bída.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.08.2008 13:17,
Ja jsem mel 1.8 weekend a horsi auto jsem v zivote nemel. Za dva roky jsem porad neco menil (zamek patejch dveri, motorek u sterace), casovani blinkeru, motorek u okynka..) az mi ve finale praskla pri 170km/h klika v motoru, vyrazilo to 3cm diru do bloku motoru a za draho jsem koupil jinej motor a celou mareu jsem prodal... fiat never more!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.08.2008 13:26, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Ja jsem mel 1.8 weekend a horsi auto jsem v zivote nemel. Za dva roky jsem porad neco menil (zamek patejch dveri, motorek u sterace), casovani blinkeru, motorek u okynka..) az mi ve finale praskla pri 170km/h klika v motoru, vyrazilo to 3cm diru do bloku motoru a za draho jsem koupil jinej motor a celou mareu jsem prodal... fiat never more!
jak poznamenal v článku sám autor - "väčšina z toho, čo sa predáva v bazároch, je jedným slovom odpad" - klidně se tedy mohlo stát, že "omlazená" 1.8 weekend o 250tkm na politicky korektnější hodnotu, neunesla skutečný proběh km a vzdala boj. Chci tím jen říct, že to asi není úplně běžná a častá závada tohoto modelu...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.08.2008 14:40, RE: Bora etalon
anonym posted by:
BORA a etalon??
zajimave
Tyhle nesmysly v lidech vyrábí(ly) některé (bohužel české, kupodivu ani "doma" v německu to není tak zlé) automagazíny typu SM. Je to samozřejmě nesmysl, ale v lidech se ty pověry o spolehlivosti a jiné blbosti dřží roky a roky jak klíště.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.08.2008 14:41, RE: Marea
anonym posted by:
Měl jsem tři roky Weekenda s dvoulitrovým benzínovým pětiválcem, a až na vyšší spotřebu to bylo bezproblémové auto - dobře vybavené, svižné a spolehlivé. Za ty prachy bych tenkrát koupi holou felicii s orezlým kufrem.
Český auta (myslím škodovky) jsou šíleně předražený, bazarový až absurdně!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.08.2008 15:24, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Ja jsem mel 1.8 weekend a horsi auto jsem v zivote nemel. Za dva roky jsem porad neco menil (zamek patejch dveri, motorek u sterace), casovani blinkeru, motorek u okynka..) az mi ve finale praskla pri 170km/h klika v motoru, vyrazilo to 3cm diru do bloku motoru a za draho jsem koupil jinej motor a celou mareu jsem prodal... fiat never more!
Ty budeš z Velkého Oseka, viď anonyme?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.08.2008 16:27, Měl jsem Punto 2
a Fabku 1 kombi v rodině a musím přiznat,že punto bylo pohodlnější,dobrá výbava a naprosto bez problému.To fabka i když papírově silnější motor tak nejela a podstatně víc žrala, pohodlí bída a vrzal interiér.O výbavě f1 ví všichni své.Bohužel mareu neznám,ale určitě fiata nezatracuji.Vše je o serioznosti prodeje a servisu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.08.2008 17:06, Km.
Víte,oni jsou lidi dost blbí.Prodával jsem po 6 letech auto střední třídy s regulérními 240t km,doloženými a každý zájemce skučel,že to auto má dost najeto a že se raději půjdou podívat na něco,co má najeto 120t km.Že je auto v perfektním stavu je vůbec nezajímalo.Nakonec to koupil známý a už 3 roky mu to slouží bez závad.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.08.2008 17:15, RE: Km.
anonym posted by:
Víte,oni jsou lidi dost blbí.Prodával jsem po 6 letech auto střední třídy s regulérními 240t km,doloženými a každý zájemce skučel,že to auto má dost najeto a že se raději půjdou podívat na něco,co má najeto 120t km.Že je auto v perfektním stavu je vůbec nezajímalo.Nakonec to koupil známý a už 3 roky mu to slouží bez závad.
On si pisatel recenze taky myslel, ze kdyz kupuje auto s 200tis. dolozenymi, ze to je v pohode, a prevodovka sla do kopru.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.08.2008 17:30, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Ja jsem mel 1.8 weekend a horsi auto jsem v zivote nemel. Za dva roky jsem porad neco menil (zamek patejch dveri, motorek u sterace), casovani blinkeru, motorek u okynka..) az mi ve finale praskla pri 170km/h klika v motoru, vyrazilo to 3cm diru do bloku motoru a za draho jsem koupil jinej motor a celou mareu jsem prodal... fiat never more!
motor 1.8 ve všech fiat-ech je na prt, konstrukční chyba.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.08.2008 17:41, RE: Km.
anonym posted by:
Víte,oni jsou lidi dost blbí.Prodával jsem po 6 letech auto střední třídy s regulérními 240t km,doloženými a každý zájemce skučel,že to auto má dost najeto a že se raději půjdou podívat na něco,co má najeto 120t km.Že je auto v perfektním stavu je vůbec nezajímalo.Nakonec to koupil známý a už 3 roky mu to slouží bez závad.
On potenciální zájemce nemusí mít jistotu, že vámi garantovaných 240tkm je skutečných a perfektní stav pozná většinou jen zkušený automechanik. Bazary jsou plné vozů s "regulérním" nájezdem do 120tkm a "certifikáty" původu a kvality.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.08.2008 17:58, no mařena určitě néééé!
Drajdil jsem to celkem nové-asi po 70tkm-a spokojenost, stran spolehlivosti. Jinak vse ostatní stojí za prt. Jízdní vlastnosti jsou žalostné, interiér mizerný, vše vrže, antikorozka žádná, brzdy ubohé, origo hudba přímo šílená, ovladatelnost vozu je více než nebezpečná...

Po necelých 2 letech jsem byl rád, že už to můžu posunout dál.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.08.2008 18:32, RE: no mařena určitě néééé!
anonym posted by:
Drajdil jsem to celkem nové-asi po 70tkm-a spokojenost, stran spolehlivosti. Jinak vse ostatní stojí za prt. Jízdní vlastnosti jsou žalostné, interiér mizerný, vše vrže, antikorozka žádná, brzdy ubohé, origo hudba přímo šílená, ovladatelnost vozu je více než nebezpečná...

Po necelých 2 letech jsem byl rád, že už to můžu posunout dál.
Tak z toho co píšeš, bych mohl souhlasit jenom s tím origo ozvučením. jinak to není žádná katastrofa. Asi jsou ty Fiaty fakt strašně náchylné na zacházení, nebo je tam velmi kolísavá kvalita. Já sám jsem jel s Mareou, co měla 60 000km a byl jsem velice mile překvapen jaké vyrobil Fiat auto. To auto jsme tenkrát kupovali pro kámoše a dodnes (5let) jezdí bez problémů. Jediný problém byl s rovoďákem, ten nechal asi v 80 000km vyměnit a praskl mu. Oprava se řešila ale v záruce a jinak auto šlape jako hodinky. Není Fiat jako Fiat!!!! Když uvážím, že tehdy stály Feldy kolem 100.000,- a ten Fiata taky, tak se musím smát)) PS: Lidi nevěřte pověrám, všechno je to jen o špatném kousku.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.08.2008 19:16, fiat
mařenka je dobrý auto
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.08.2008 21:03, Marea a Brava
Měl jsem možnost 5 let provozovat Bravu i Mareu motor 1,6 16V 76kW. Dynamika a vnější líbivé tvary jsou i dnes celkem OK. Jinak poruchovost je hrozivá (poruchy startování, spálené cívky v ABS Lucas (nejde rozumně vyměnit), 3x odešel vstřikovač, problémy s různými tlaky ve válcích, 2x výměna L-sondy, olej se doléval spíš průběžně cca 1l/1000km, odešlo servo (vytekla kapalina), praslo potrubí klimatizace, protočily se šrouby sání na filtru vzduchu (nešlo povolit/vyměnit), 2x výměna stabilizátoru u přední návravy, u Bravy sleplo 3 brzdové světlo, u Marei povolil napínák (přítlačná kladka) rozvodového řemenu a potkal se motor, emise vždycky prošly na dobré slovo, hodně se opotřebovávaly brzdy a 3x se měnil pár tlumičů, u Bravy se spálil motorek klapky vnitřní cirkulace (auto se zamlžovalo), zhasl údaj najetých kilometrů, žárovky vnitřního osvětlení fungovaly na heslo, zadřelo se stahování okna, originální rádio doporučuju ihned vyměnit za klasické ISO/DIN + konverze), u všech plastů praskají úchyty (podélný sběrač sání v motoru ap.), na měrce oleje je u 1.6-ky velice težké něco vidět...

...to píšu jen to, na co si vzpomínám, ve skutečnosti toho bylo 2x tolik...

...spotřeba je něco okolo 10l/100km, podvozek je strašně tvrdý, všechny nerovnosti přenáší do kabiny...

...dnes je to dobrá vzpomínka, ale každopádně je to auto na prodej ne na koupi :))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.08.2008 21:34, RE: Marea a Brava
anonym posted by:
Měl jsem možnost 5 let provozovat Bravu i Mareu motor 1,6 16V 76kW. Dynamika a vnější líbivé tvary jsou i dnes celkem OK. Jinak poruchovost je hrozivá (poruchy startování, spálené cívky v ABS Lucas (nejde rozumně vyměnit), 3x odešel vstřikovač, problémy s různými tlaky ve válcích, 2x výměna L-sondy, olej se doléval spíš průběžně cca 1l/1000km, odešlo servo (vytekla kapalina), praslo potrubí klimatizace, protočily se šrouby sání na filtru vzduchu (nešlo povolit/vyměnit), 2x výměna stabilizátoru u...
Já si myslím že by jsi tu trávu měl omezit Fakt. Každý kdo měl Mareu aspoň v solidním stavu tak ví že zmiňovaná 1.6 je jeden z vůbec nejlepších motorů ve své třídě. Pružný,točívý,spotřeba bez problému dlouhodobě 8l když se budeš snažit tak 6.5 není nesmysl. A dokáže to nandat i papírově silnější konkurenci. Včetně konkurence z vlastní stáje. 1.8 nejede o nic líp.Z uvedených závad bych bral ty vstřiky. Ty opravdu nejsou nesmrtelné, ale i tak málokdy odejdou dříve než ve 200 tis. A záleží na kvalitě benzínu. Přední stabilizátor má uložení v silentblocích které se dají vyměnit a stojí pár korun. Ten seznam závad je dost nepravděpodobný, pokud tak kousek po praseti s reálným stavem km 300 tis a víc. Pokud by bylo vše OK a tvoje spotřeba přesto byla 10l tak asi nemá smysl dál něco hodnotit. Jezdíš jako hovado , pak se ale nediv že pořád něco opravuješ. A to znám jednu Mareu taxi s nájezdem 650 tis a jezdí a jezdí. Jenže majitel se k ní chová slušně a auto se mu zato takle odplácí. Na mizernej kousek se určitě dá narazit, ale přesto platí že auto mi slouží tak jak se k němu chovám.
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.