0
back
 

diskuze k tématu: Citroen Xsara - první dojmy z pohledu studenta

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.03.2009 12:16, Zprava dne
To jsem se toho zas dozvedel, spotreba je dobra, na dalnici horsi....kolik? Malo kdo me ujede...hmm asi proto, ze se nikdo nechce honit s citroenem. JA jsem taky s toeldem ujel trbea i BMW s V6, ale to jen proto, ze oni nemeli potrebu se mnou zavodit. ¨Jinak jste si opravdu jisty, ze mate u HDI silnejsi verzi? Byla totiz velmi vzacna a do CR se snad nedovazela ani. vsude jsou jen slabsi verze 66kw 90 koni. Jinak tedy preji at auto slouzi a at vam stale nikdo neujede a radeji nechtejte potkat ani obycejny dvoulitrovy 16V kombi, protoze by vam mozna ujelo kdyby chtelo, zvlaste potom treba podvozkove v zatackach :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.03.2009 12:19, Sporťák?
Jestli má Xsara sportovní vzhled, to nevím, ale rozhodně to není sportovní auto a to ani trochu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.03.2009 12:35, Kvalita se pozná
Tak jsem si početl o úžasném motoru HDi, který je mnohem lepčí než trubkoidní TDi ;p no nic. Ale rýpnout jsem si musel. Moc jsem se toho tedy nedozvěděl. Xara a sportovní duch mi tedy nejde vůbec k sobě. To, že vozem jezdil Loeb (nemýlím-li se) z něj sporťáka neudělá. Ale jináč ať slouží (a ať startuje - to je základ ;))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.03.2009 12:53, starty
HDI musí chytnout na brnk i v mrazech. Pokud nechytá, někde nám uniká tlak nafty v railu. Může to být vstřik/y nebo DRV ventil nebo samotné vysokotlaké čerpadlo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.03.2009 12:54, To je něco :-)
Zdar, mám Xsaru dva roky, je to HDI 66 kw. Mám najeto zatim 50000 tis. celkově 150000 tis. a myslím že pán psal o jiném autě !
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.03.2009 12:57, RE: starty
stenly36 posted by:
HDI musí chytnout na brnk i v mrazech. Pokud nechytá, někde nám uniká tlak nafty v railu. Může to být vstřik/y nebo DRV ventil nebo samotné vysokotlaké čerpadlo.
pokud je něco z toho v nepořádku, musí být opravdu silná baterka (nebo přinesená z tepla), aby opravdu svižně zatočila motorem, potom se i přes nějaké úniky vytvoří dostatečný tlak v railu a ŘJ povolí vstřik. Chtělo by to navštívit šikovného diagnostika a zkontrolovat tlak v railu při startu a pokud bude na hraně, tak zjistit problém.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.03.2009 13:09, RE: To je něco :-)
hogofogo posted by:
Zdar, mám Xsaru dva roky, je to HDI 66 kw. Mám najeto zatim 50000 tis. celkově 150000 tis. a myslím že pán psal o jiném autě !
V jakém světle slova smyslu to máte na mysli?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.03.2009 13:29, RE: Kvalita se pozná
rohYpnol posted by:
Tak jsem si početl o úžasném motoru HDi, který je mnohem lepčí než trubkoidní TDi ;p no nic. Ale rýpnout jsem si musel. Moc jsem se toho tedy nedozvěděl. Xara a sportovní duch mi tedy nejde vůbec k sobě. To, že vozem jezdil Loeb (nemýlím-li se) z něj sporťáka neudělá. Ale jináč ať slouží (a ať startuje - to je základ ;))
Milý rohYpnole,
otázkou času JEN bylo, kdy se "potrefený" příznivec koncernu ozvat bude muset, aby si do mnohem modernějšího, pohodlnějšího a podle VĚTŠINY odborných zahraničních automobilových periodik RÝPL. Xsara atraktivní "CUPka" je, oproti Vašemu slavnému TDi, které již v době vynálezu vznětového motoru zastaralé bylo by, i ve verzi 2,0 HDi NEporovnatelně KULTIvovanější chod nabízí, nemluvě o verzích 1,6 HDi a 2,2 HDi BIturbo, které se na "východ" NEvyvážely, protože se nevyráběly. Za zimní špatné starty tragická KVALITA české nafty může, žádné ZLEPŠUJÍCÍ trendy ČOI hlášené na tom NIC NEzmění.
Sám si můžete v čísle 3/2002 magazínu Der Autobesserwisser srovnání Xsary Break s Lidovým VOZEM Golf Cabrio přečíst a uvidíte, že francouzský premiant proti vašemu etalonu větší zavazadelník a lepší ochranu HLAV pasažérů při převrácení nabízí.
Pěkný den a Alles Gute)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.03.2009 13:40, RE: Kvalita se pozná
Muroň posted by:
Milý rohYpnole,
otázkou času JEN bylo, kdy se "potrefený" příznivec koncernu ozvat bude muset, aby si do mnohem modernějšího, pohodlnějšího a podle VĚTŠINY odborných zahraničních automobilových periodik RÝPL. Xsara atraktivní "CUPka" je, oproti Vašemu slavnému TDi, které již v době vynálezu vznětového motoru zastaralé bylo by, i ve verzi 2,0 HDi NEporovnatelně KULTIvovanější chod nabízí, nemluvě o verzích 1,6 HDi a 2,2 HDi BIturbo, které se na "východ" NEvyvážely, protože se nevyráběly. Za zim...
Kylie, proč píšete pod pseudonymem Muroň?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.03.2009 14:07, RE: Kvalita se pozná
mikes posted by:
Kylie, proč píšete pod pseudonymem Muroň?
A je to venku! ted už každému musí být jasné, proč si Muroň s Kylie vždycky tak krásně notují ....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.03.2009 14:23, RE: Kvalita se pozná
Kepo posted by:
A je to venku! ted už každému musí být jasné, proč si Muroň s Kylie vždycky tak krásně notují ....
Tak takhle jsem se dlouho nepobavil nepobavil
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.03.2009 14:27, 2,0HDi 66kw
jsem měl jako služebák když v době když přišel na trh. A po najetých 25 tisících už nikdy více. Motor má dobrou spotřebu jen na dálnici to do rychlosti 90km/h, při rychlosti 150-160 se spotřeba šplhá k 10 litrům a po ujetých 100km už nevíte jak si v těch rádoby pohodlnejch křesílkách sednout.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.03.2009 14:41, RE: Zprava dne
mufik.martin posted by:
To jsem se toho zas dozvedel, spotreba je dobra, na dalnici horsi....kolik? Malo kdo me ujede...hmm asi proto, ze se nikdo nechce honit s citroenem. JA jsem taky s toeldem ujel trbea i BMW s V6, ale to jen proto, ze oni nemeli potrebu se mnou zavodit. ¨Jinak jste si opravdu jisty, ze mate u HDI silnejsi verzi? Byla totiz velmi vzacna a do CR se snad nedovazela ani. vsude jsou jen slabsi verze 66kw 90 koni. Jinak tedy preji at auto slouzi a at vam stale nikdo neujede a radeji nechtejte potkat ani...
Ale no tak, mufiku. Právě v zatáčkách bude mít Xsara díky zadní nápravě s proměnnou geometrií trošku výhodu. Kdo s ní umí jezdit a má jí v pořádku (mazničky, ložiska) tak se v zatáčkách chytá i na silnější auto. Na rovince dostane na frak, ale o to tu nejde. Vyzkoušeno v 306, kdyby se jí tak nekroutila kastle (měl jsem break), byla by to vyloženě zábava. Ale jinak souhlas, článek je o ničem - co ten student studuje? Technický obor to asi nebude.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.03.2009 14:46, RE: Zprava dne
Pepe posted by:
Ale no tak, mufiku. Právě v zatáčkách bude mít Xsara díky zadní nápravě s proměnnou geometrií trošku výhodu. Kdo s ní umí jezdit a má jí v pořádku (mazničky, ložiska) tak se v zatáčkách chytá i na silnější auto. Na rovince dostane na frak, ale o to tu nejde. Vyzkoušeno v 306, kdyby se jí tak nekroutila kastle (měl jsem break), byla by to vyloženě zábava. Ale jinak souhlas, článek je o ničem - co ten student studuje? Technický obor to asi nebude.
Tipoval bych zvláštní školu vzhledem k těm hrubkám.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.03.2009 14:47, RE: Kvalita se pozná
Valnoha posted by:
Tak takhle jsem se dlouho nepobavil nepobavil
Rudlíku, kde sis nechal KOULE když psal si příspěvek tento?
Marně vzpomínám, kde podobný psaní styl jsem viděl.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.03.2009 15:01, Jako vždy
Myslím, že v diskuzi byly řečeny všechny podstatné neduhy recenze. Ale musel jsem se pousmát, jak tazatel chtěl koupit spolehlivé auto vhodné pro sportovní jízdu, které má malou spotřebu. Zatím jsem se ještě nesetkal s tím, že by chtěl někdo líné auto s enormní spotřebou, které bude navíc často mimo provoz.
A nakonec vybral Xsaru s naftovým motorem
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.03.2009 15:32, RE: starty
stenly36 posted by:
pokud je něco z toho v nepořádku, musí být opravdu silná baterka (nebo přinesená z tepla), aby opravdu svižně zatočila motorem, potom se i přes nějaké úniky vytvoří dostatečný tlak v railu a ŘJ povolí vstřik. Chtělo by to navštívit šikovného diagnostika a zkontrolovat tlak v railu při startu a pokud bude na hraně, tak zjistit problém.
Přínosnější než celá cecenze ;)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.03.2009 16:30, Podvozkem rozhodně nezaujme
Z vlastní letité zkušenosti (obyč. Xsara1.8i) vím, že podvozek není na závodění. Je to jen houpavej frantík, který leckdy uměl nepříjemně zaskočit při nechtěných prudších manévrech. Nepomohly ani širší nízkoprofilové pneu, řezat zatáčky prostě s tímto vozem nedoporučuji. Pouze klidnou jízdu, pak umí žehlit naše tankodromy docela obstojně.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.03.2009 16:39, RE: Kvalita se pozná
mikes posted by:
Kylie, proč píšete pod pseudonymem Muroň?
Já to tušil, ještě že nenapsal muroň, ehm, tedy Kylie, "všechny vás miluje agent BÍ".
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.03.2009 17:25, RE: Podpriemer
frupo posted by:
Z vlastní letité zkušenosti (obyč. Xsara1.8i) vím, že podvozek není na závodění. Je to jen houpavej frantík, který leckdy uměl nepříjemně zaskočit při nechtěných prudších manévrech. Nepomohly ani širší nízkoprofilové pneu, řezat zatáčky prostě s tímto vozem nedoporučuji. Pouze klidnou jízdu, pak umí žehlit naše tankodromy docela obstojně.
POdvozok xsary hodnotím známkou 4- .Proste pre aspoň trošku športovejšiu jazdu je total nepoužitelný až vyložene nebezpečný.Súhlasím ,že po presadnutí napr.zo š120 sa môže niekomu zdať Xsara športovým ,ale no tak prevez sa na inom aute trebárs PrimeraGT,alebo BMW a potom môžeš napísať že auto má športového ducha:)
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.