rohYpnol posted by:
ad 2) to je u vinařů běžné. Na 1. ochutnání dají něco ze středu. Když se pak člověk rozplývá, jak je to nicmoc víno dobré, pak poznají, že nemá cenu vytahovat a plýtvat dobrými kousky.
ad 4) nesouhlasím. V kvalitě praček jsou obrovské rozdíly. Např. Miele - záruka 10 let. To by taková Candy nevydržela ani kdyby při ní všichni svatí stáli ;) Sice za cenu 1ks Miele má 5ks Candy, ale rozdíly tam jsou - a to bohovské...
ad 5) ano, servisy u nás v ČR fungují +- stejně (MIZERNĚ). A je jedno, o jakou ...
Milý rohYpnole!
4) NE že bych věděla jak je na tom zrovna značka Candy, ale mám v jednom "bydlišti" něco přes rok starou sušičku Miele, která zrovna nedávno SERVIS potřebovala (začalo zlobit zavírání), levnější AEG co mám v Praze zatím "funguje"
Abych to "dovyjasnila" - ROZDÍLy samozřejmě JSOU, ale (zdaleka) ne TAKové - jak si asi většina lidí "představuje"
Domněnka že Vertu telefon vydrží "násobně" více/déle než ... za korunu ke smlouvě prodávaný xyz je prostě MYLNÁ (pravda - VYDRŽí i když na zem spadne .-)
Prostě ROZDÍL samozřejmě je/existuje, ale NENí (až tak) v "životnosti" jako v "provozněLUXUSněDESIGnových" vlastnostech (nebo jak to říci ,-)
5) servisy v ČR NEchci moc "komentovat", že jedna "prémiová" značka ještě nedávno doporučovala při poruše svého vozidla na území ČR odtah nach Deutschland či Österreich je celkem "smutná" REALITA (ale já jsem se svým ČESKÝM šéftechnikem od Citroën OPRAVDU docela SPOKOJENÁ .. ale UVĚDOMUJi si, že je to trochu "výjímka" ,-(
... nedávno se do mne v obchodě Hypernova "pustily" po dotazu na náhradní náplň do "zařízení" jenž jsem tam koupila 2 prodavačky s TAKovou vervou, že "přispěchající" Buřtík opravdu NEchápal (MOJE chyba - nechala jsem se "zmást" "reklamou co mají na tričku a ZEPTALA SE ,-)
(a NEdbala že 3jice prodavaček tam "rozebírala" včerejší TV seriál - nebo něco takového .-)
Pokud jde o NE-opravování ale o "výměnu" dílů - to je (myslím) CELOsvětový "standard" (výroba vpodstatě ČEHOKOLIV je dnes LEVNĚJŠí než "opravování" - tedy alespoň v těch "vyspělejších" státech - ale "přiznávám" že to mi až tak NEvadí - již se mi takhle stalo, že jsem během záruky dostala nový fen, váhu, žehličku a dokonce i televizi .-)
PS: Že se to s NE"umětelstvím" NEschopností "definovat" problém občas PŘEHÁNí atd. - to je jistě PRAVDA, ale to je o KONKRÉTNÍCH lidech a "obávám se" že těch "lemplů" je VÍCE než ... takových jako je můj "šéftechnik"
Pěkný den