0
back
 

diskuze k tématu: Citroën Xsara Picasso 2,0 HDi

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.05.2007 08:34, recenze?
Tohle že má být recenze?
No tak to teda nevím...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.05.2007 08:42, RE: recenze?
MiB posted by:
Tohle že má být recenze?
No tak to teda nevím...
Nu což, taky recenze, aspon se dozvíš, že při koupi si musíš dát bacha na žárovky a destičky :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.05.2007 08:47, RE: recenze?
MiB posted by:
Tohle že má být recenze?
No tak to teda nevím...
je to Zkušenost uživatele, ne recenze....napiš ji taky a pak hodoť!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.05.2007 09:34, Topení
Majiteli auta zřejmě v servise nikdo dobře nevysvětlil proč ta Octávka topí prakticky hned a jeho až po ohřátí motoru. Koncernové auta s dieselem totiž mají ve vodním okruhu topení přídavné el. ohřívání a to topí dost rychle a nemusí se čekat až tu chladící kapalinu zahřeje motor. Citronek to nemá a zahřívání nějakých 10km je naprosto v normě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.05.2007 09:43, Topení
Proti Octavii a ani Citroenu nemám vůbec nic, nicméně zatím mě žádné dieslové auto v zimě při 10 km dojíždění do práce nenadchlo. Myslím, že bez nezávislého topení ani nenadchne. Snad jedině benzín, který byl vytopen za chvilinku. Nyní mám Scenica Granda 1,5 dci, zdá se mi, že se ohřívá celkem rychle.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.05.2007 09:54, RE: Topení
Jirka posted by:
Majiteli auta zřejmě v servise nikdo dobře nevysvětlil proč ta Octávka topí prakticky hned a jeho až po ohřátí motoru. Koncernové auta s dieselem totiž mají ve vodním okruhu topení přídavné el. ohřívání a to topí dost rychle a nemusí se čekat až tu chladící kapalinu zahřeje motor. Citronek to nemá a zahřívání nějakých 10km je naprosto v normě.
tak s tím topením fakt nevím. Kámoš se pro mě stavuje, když jede do práce a po 4 km mu auto stále nic moc netopí. A to už nemrzne, když mrzlo, tak to bylo daleko horší. Má 1,9 TDI Octávku, r.v. 2003 a má ji v pořádku. Já mám benzínové BMW 320 E46 a topí to za chvilku po nastartování. Myslím, že benzín je na zimu lepší. Jo Picasso se mi vždy líbilo, ale značce stále moc nevěřím, možná dělám chybu?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.05.2007 10:16, Bacha na motor
Při koupi by jste se měli podívat pro jistotu i na motor. Já to onehdá neudělal, podívám se a motor nikde, no tak jsem zašel do hračkářství zakoupil šlapátka a dnes už jezdím jako drak a protáhnu si přitom i svý tělo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.05.2007 11:34, RE: Topení
Jirka posted by:
Majiteli auta zřejmě v servise nikdo dobře nevysvětlil proč ta Octávka topí prakticky hned a jeho až po ohřátí motoru. Koncernové auta s dieselem totiž mají ve vodním okruhu topení přídavné el. ohřívání a to topí dost rychle a nemusí se čekat až tu chladící kapalinu zahřeje motor. Citronek to nemá a zahřívání nějakých 10km je naprosto v normě.
Mozna mu to elektricky dohrivani v citronu nefunguje nebo to tam zacali montovat az pozdeji nebo nevim:). Kolega z prace ma stejny auto, Xsara picasso r.2006 pouze s tim rozdilem, ze ma 1,6HDI a to predehrivani tam ma, takze auto cca. za minutku po nastartovani uz pekne hreje. Takze vi buh jak to vlastne je...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.05.2007 11:58, Topení
HDIčko netopí, protože má vyšší účinnost. Nafta se nemění na teplo, ale na výkon. Proto trvá delší dobu, než se motor ohřeje. Je to u všech motorů common rail (obch. označení HDI, CDI, DCI aj.), které nemají předehřev. Třeba motor 2.8 HDI od Iveca (montuje se do dodávek Jumper/Ducato/Boxer) potřebuje na ohřev na provozní teplotu cca. 30 km. Při mrazech se bez deky na chladiči ohřívá jen velmi neochotně.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.05.2007 14:35, RE: Topení
Max posted by:
HDIčko netopí, protože má vyšší účinnost. Nafta se nemění na teplo, ale na výkon. Proto trvá delší dobu, než se motor ohřeje. Je to u všech motorů common rail (obch. označení HDI, CDI, DCI aj.), které nemají předehřev. Třeba motor 2.8 HDI od Iveca (montuje se do dodávek Jumper/Ducato/Boxer) potřebuje na ohřev na provozní teplotu cca. 30 km. Při mrazech se bez deky na chladiči ohřívá jen velmi neochotně.
Co to plácáš mám hdi a topí to hned i při mínus 10
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.05.2007 14:45, RE: Topení
Oliver posted by:
Co to plácáš mám hdi a topí to hned i při mínus 10
Mám klasickou Xsaru hdi a topení bez problémů
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.05.2007 16:30, RE: Topení
Max posted by:
HDIčko netopí, protože má vyšší účinnost. Nafta se nemění na teplo, ale na výkon. Proto trvá delší dobu, než se motor ohřeje. Je to u všech motorů common rail (obch. označení HDI, CDI, DCI aj.), které nemají předehřev. Třeba motor 2.8 HDI od Iveca (montuje se do dodávek Jumper/Ducato/Boxer) potřebuje na ohřev na provozní teplotu cca. 30 km. Při mrazech se bez deky na chladiči ohřívá jen velmi neochotně.
Mám P 406 hdi a topení jedna báseň
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.05.2007 16:59, RE: Topení
Heblis posted by:
Mám P 406 hdi a topení jedna báseň
Doporučil bych zkontrolovat průtok výměníkem, podle stavu "zarostnutí" vodním kamenem a usazeninami kolikrát po nasazení na tlakovou hadici jen kape, teplá voda pak jde přímo do chladiče a teplo tím páden " pánubohu do oken". Náprava za pá tis. Kč, efekt stojí za to. Staré Picasso mě moc nenadchlo, nové C4 vypadá daleko lépe.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.05.2007 17:49, RE: Topení
Pepe posted by:
Doporučil bych zkontrolovat průtok výměníkem, podle stavu "zarostnutí" vodním kamenem a usazeninami kolikrát po nasazení na tlakovou hadici jen kape, teplá voda pak jde přímo do chladiče a teplo tím páden " pánubohu do oken". Náprava za pá tis. Kč, efekt stojí za to. Staré Picasso mě moc nenadchlo, nové C4 vypadá daleko lépe.
Xantia Break 1,9TD 66kw mi topila v pohode do 1km, asi tam bol predhrev ale fakt topila skôr ako benziňák.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.05.2007 00:18, RE: recenze?
lorder posted by:
je to Zkušenost uživatele, ne recenze....napiš ji taky a pak hodoť!
Pěkný den,
jsem rád za tuto "recenzi". Před dvěmi měsíci jsem dobře prodal fabii a po rozhodování mezi octavií a picassem jsme vzali domů picasso. Dnes už vám mohu potvrdit, že škodovka je sice dobré auto, ale za ty peníze, co dnes stojí nová octávie v kombi tdi elegance mám služební v70 2,4 d5 a do škodovky bych nešel už ani jako služební, ani rodinné.
A to právě po zkušenostech (zatím jenom pozitivní), s picassem. Vzali jsme 2003 2,0hdi 55tkm. 269tis.Kč, vážně nebouraná - pouze zástřik na levém podběhu ( i v citroenu mi potvrdili, že auto bylo škrábnuté, protože podběhy, dveře, sloupky, podvozek, spoje atd.. vše původní. auto jsem prohlížel hodinu na zvedáku a vše původní). Auto má servisku, dvoje klíče, code kartu. Dig.klima,4x airbag,abs, rádio s ovl. na volantu...
Myslím si že, ten kdo jednou zkusí picasso (a je vyřáděný), nebude už chtít žádné "malé auto se špatným výhledem", protože jezdit s tímto autem je opravdu radost.
Nechal jsem udělat v citroenu kompletní prohlídku a servis po 60tis. km a celé to stálo 4.500Kč, což mě na fábii stála jednotka centrálu)
Můžete prosím napsat vaše zkušenosti s tímto autem. Na jaké případné poruchy a náklady se přichystat? Čelní sklo jsme už pojistili, musím akorát co nejdřív nechat udělat dutinu v tom zastříknutém prahu a koupit origoš čudl, co drží v prahu krycí plast podběhu, protože jak někdo zastříkával drbanec na prahu, oddělal ten plast, aby ho nezabarvil a čudl asi už dobře nedržel, takže upadl a v prahu je otvor. Dá se taková prkotina v citroenu koupit? Máte někdo zkušenosti s antikorozní ochranou picassa, rezivět by to snad nemělo, protože ten prah nebyl ani rovnaný a je původní a auto je komplet pozink?...
Děkuji Vám
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.05.2007 10:29, Topení
V Citroenech - servisech se stává, že řeknou, že nedostatečné topení je vlastnost. Ale: brácha měl C Pic 2,0HDi 90k, 2001 výroba. Najeto s vozem 198000km. Taky tvrdili, že C prostě topí slabě, ale zajeli jsme do jiného servisu, tam to opravili a auto topilo úplně super - po 3 km foukal teplý vzduch, po 5-ti horký. Auto bylo úplně PERFEKTNÍ - bez závad!!! A - sloupek je blbý, ale dá se zvyknout, motor není žádný sportovec, ale běžná a pohodová cesta jedna báseň. Moc dobré!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.05.2007 13:25, RE: pro Petra
Petr posted by:
Pěkný den,
jsem rád za tuto "recenzi". Před dvěmi měsíci jsem dobře prodal fabii a po rozhodování mezi octavií a picassem jsme vzali domů picasso. Dnes už vám mohu potvrdit, že škodovka je sice dobré auto, ale za ty peníze, co dnes stojí nová octávie v kombi tdi elegance mám služební v70 2,4 d5 a do škodovky bych nešel už ani jako služební, ani rodinné.
A to právě po zkušenostech (zatím jenom pozitivní), s picassem. Vzali jsme 2003 2,0hdi 55tkm. 269tis.Kč, vážně nebouraná - pouze zástřik na lev...
Pane Petře, doporučoval bych, abyste se moc neotíral o Škodovku, byť jste napsal, že to je dobré auto, tak jste si dovolil tvrdit, že je moc darhá a že je C.Picasso lepší. Toto se ve světě Škodovkářů trstá, neboť oni si koupili vrchol koncernového snažení za spoustu peněz a případnou kritiku velmi těžce snášejí. To je , jako byste po svatbě řekli ženichovi, že se blbě oženil To byste tady zase chtěl rozpoutat válku škůdkařů versus celý svět? Nechtěl co? Tak toho raději nechte!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.05.2007 16:00, RE: pro Petra
Jarda Skočdopole posted by:
Pane Petře, doporučoval bych, abyste se moc neotíral o Škodovku, byť jste napsal, že to je dobré auto, tak jste si dovolil tvrdit, že je moc darhá a že je C.Picasso lepší. Toto se ve světě Škodovkářů trstá, neboť oni si koupili vrchol koncernového snažení za spoustu peněz a případnou kritiku velmi těžce snášejí. To je , jako byste po svatbě řekli ženichovi, že se blbě oženil To byste tady zase chtěl rozpoutat válku škůdkařů versus celý svět? Nechtěl co? Tak toho raději nechte!
Chtěl bych jen podotknout pro maxe že vysoká účinnost motoru není doména com. railu ale všech přímovstřikovejch dieselů tudíš i TDI a naopak starýho TD od PSA se to netýká (STK). Jinak měl sem alfu 156 1,9jtd rok 2001 měla předehřev elektricky stejnej jak octavie a ještě měla výměník vody k topení a výfukovejch plynů k EGR ventilu a v autě bylo teplo právě tak po cca 10 km a ted mam audi a4 tdi 95 a je to stejný (a ještě tam ten předehřev není)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.05.2007 17:16, RE:
marek posted by:
Chtěl bych jen podotknout pro maxe že vysoká účinnost motoru není doména com. railu ale všech přímovstřikovejch dieselů tudíš i TDI a naopak starýho TD od PSA se to netýká (STK). Jinak měl sem alfu 156 1,9jtd rok 2001 měla předehřev elektricky stejnej jak octavie a ještě měla výměník vody k topení a výfukovejch plynů k EGR ventilu a v autě bylo teplo právě tak po cca 10 km a ted mam audi a4 tdi 95 a je to stejný (a ještě tam ten předehřev není)
No tak to s tebou jde od 10 k 5, když si kupuješ pořád starší auta
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.05.2007 18:15, RE:
anonym posted by:
No tak to s tebou jde od 10 k 5, když si kupuješ pořád starší auta
On právě jde k té daytoně a alfici, co je v článku o nejdražích ojetinách, ne? Ale jako 156ku za starou A4ku bych asi neměnil.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.