0
back
 

diskuze k tématu: Citroën Xantia - jak slouží po osmi letech?

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.07.2008 09:46, RE: bez předmětu
anonym posted by:
že se člověk v autě nepřipoutá, no budiž. ale že nechá svoje dítě jet nepřipoutané... no to je něco. zbytek nemá smysl komentovat, to bych tipoval na 15-letého puber´táka...
Ranný zhon a 600-800 metrov do školy. Ja viem že som urobil chybu, dnes sa mi to už nestane.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.07.2008 09:52, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Šmarja ty máš v hlave asi fakt volno, nie? Najprv rozstreliť káru o áviu, byť nepripútaný a prežiť to? By si nemal mať deti, než sám dospeješ...na a s tými policajtami..čo dodať, dúfam, že ďalší náraz, čo na svojom super cintroene zažiješ neprežiješ len ty a nezabiješ pri tom niekoho iného, napríklad dcéru.
K tým policajtom len toľko, že sa na mňa doslova nalepili a tak ma tlačili. Za toto si ani nič iné nezaslúžili. Teraz mám C5, ktorá ma už štvrtú prednú kapotu. Ani raz, opakujem, ani raz som nebol na vine ja ! ! ! ! ! ! ! Raz do mňa nacúvali, raz oprotiidúci invalid s jednou drevenou rukou to do mňa stočil, . . . proste smola. Dokonca aj zo zadu do mňa už nabúrali, keď som stál na semafóre.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.07.2008 10:04, RE: bezpečnost
anonym posted by:
Neboj, nejses jedinej. Kdyz jsem videl fotky z NCap, tak v 90km/h uz to auto nebude existovat az k B sloupku. A nepripoutanej v 90km/h a jeste airbag=nesmysl
Ak dáš adresu, pošlem foto. Je na ňom vidieť ako dopadla Xantia aj tá Avia.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.07.2008 10:14, Asi som zabudol uviesť jednu maličkosť
David V posted by:
Odmítám věřit tomu, že jste jeli nepřípoutaní 90 km/h, proti vám vystrřelil rychlostí 700 km/h airbag a vy jste čelní srážku přežili. Něco tam nehraje.
Aj keď sa dá vytušiť z hore popísaného. Tá Avia nezastavila na stopke a vošla mi do mojej jazdnej dráhy z prava. Odhodilo ju tak, že zdemolovala v rohu križovatky kamenný plot a skončila s utrhnutou kabínou. Narazil som na ňu kolmo do predného ľavého kolesa.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.07.2008 10:22, Autor měl velkou kliku
HDI s tímto nájezdem je totiž pěkná pastička...a kasička
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.07.2008 10:25, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Ak dáš adresu, pošlem foto búranej Xantie. A čo sa týka stability, tak každá Xantia mala natáčaciu zadnú nápravu. A Activa mala názov odvodený od slova aktívny, t.j. podvozok aktívne reagoval na množstvo vecí. Na štýl jazdy, na povrch a tvar vozovky, sledovala ako narábaš s plynom aj volantom a neviem čo ešte. Okrem toho Activa mala tlačítko športovej jazdy, keď ešte viac pritvrdila v bočnom naklánaní, pričom pozdlžne perovanie ostalo mäkké. Keď som ju kupoval, bol o nej na nete článok. Teraz ho...
Prosím pošli mi ty fotky na adresu petr.rubal@centrum.cz
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.07.2008 10:45, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Prosím pošli mi ty fotky na adresu petr.rubal@centrum.cz
Posielam, za 5 minúz ich máš
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.07.2008 11:02, RE: bez předmětu
anonym posted by:
První polovina příspěvku je OK, ve druhé se ale projevuješ jako pěknej ču*ák.
Jéžišmarjá, já jsem ale kus sleponě. Jinak si nedovedu vysvětlit, že jsem přehlédl dva řádky o nárazu s nepřipoutanou dcerou do Avie. Takže opravuji: hodnocení jízdních vlastností OK, chování za volantem na úrovni tupého hovada.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.07.2008 12:30, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Asi máme rovnaké myslenie. Aj ja som mal Xantiu 1,9D, potom II. Activu 2,9i a teraz II.C5 Break 2,0i. Tú Activu som roztrieskal keď mala 270.000km. Čelný náraz do Avie bez brzdenia cca 80-90 km/hod. Nič sa mne ani dcére nestalo, a to sme neboli pripútaní. Tak neviem čo merali v NCAP. Už je tomu tri a pol roka a je mi za ňou stále viac a viac smutno. Dokonca uvažujem, že si nejakú ojazdenú kúpim. Fantastický motor, aktivný podvozok. Jazdné vlastnosti sa nedajú opísať. To treba zažiť za volantom....
No tak tomu, že někdo naboural v 80-90 čelně nepřipoutanej, navíc v Xantii a NIC se mu nestalo, může věřit jenom debil nebo tříletý dítě. Jestli to nebylo spíš tak, že oba jeli 40 na tachometru, a pán tady jaksi "zapoměl" poznamenat, že rychlosti sečetl. Že se xantie zmuchlá do hromádky šrotu po nárazu na patník, je obecně známo. Proto jsem si jí taky před pár lety nekoupil, i když se mi moc líbila, byla to 2,1 TDa docela slušně jela, navíc parádní výbava. Ale další důvod proč jsem jí nakonec nechtěl byl, že nemá seřiditelnej volant, tak člověk buď musí mít ruce jako orangután, nebo mít kolena pod bradou
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.07.2008 12:36, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Než-li koncernovou sračku, tak raději francouze.
Už několik mechaniků mi radilo, abych se Francouzům obloukem vyhnul. Přiznejte si to, že německou preciznost prostě nemají!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.07.2008 13:29, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Posielam, za 5 minúz ich máš
Tohle ale nebyl náraz v 90 km, že ne? To tipuju maximálně na 40 až 50
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.07.2008 13:55, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Tohle ale nebyl náraz v 90 km, že ne? To tipuju maximálně na 40 až 50
Já to hned věděl, v 90-ti bez pásů proti airbagu napřímo by museli být na placičku. I při těch 40-ti měli obrovský štěstí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.07.2008 14:12, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Tohle ale nebyl náraz v 90 km, že ne? To tipuju maximálně na 40 až 50
Môžeš mi povedať jeden jediný dôvod, prečo by som si vymýšľal? Je tam Activa? Je! Je tam Avia? Je! Mal som čelný náraz? Mal! Pozorne si pozri všetky fotky a skús urobiť rekonštrukciu. Všimni si napr., že zadná náprava Avie je v osi jazdy Avie, ale predok je úplne mimo. Naozaj si myslíš že v 40 čí 50 km rýchlosti odhodí osobák takto predok Avie? Navyše sa poriadne zahľaď na postavenie kabíny Avie. Je celá utrhnutá a len tak voľne položená. A pozri ako má otočené kolesá! Ona sa mi nevyhybala, naozaj som ju tam nárazom odstrelil. Bol to trojliter V6 a ponáhľal som sa. Na 1 to išlo do 50, na dvojke do takmer sto. V okamžiku havárie som mal zaradenú trojku a akceleroval som. Do trojky som preraďoval pri cca 70 a ešte nejakú tú sekundu som tlačil plyn do okmžiku nárazu. Ale zrejme vy viete viac. Mimochodom, otvor si kapotu nejakej Xantie s trojlitrom a uvidíš, že blok motora vypĺňa celý priestor. Tam niet čo pomačkať okrem prednej masky a chladiča!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.07.2008 14:36, Ešte k tej rýchlosti
anonym posted by:
Tohle ale nebyl náraz v 90 km, že ne? To tipuju maximálně na 40 až 50
Ak si spomenieš na vektory a pružný a nepružný náraz dvoch telies. K nárazu došlo v strede vozovky, konečné postavenie Avie v 45 stupňovom uhle, pričom ju zastavil kamenný múr. Takže som pri náraze udelil Avii minimálne také isté kolmé zrýchlenie aké bolo jej v okamžiku nárazu v smere do predu. Pričom avia predsa len váži trochu viac ako Xantia. Otázne je, koľko išla tá Avia. 10? 20? 30? určite nie. Ona mala tak cca 50. Takže kinetická energia Xantie rovná približne jej rýchlosti 60km/hod sa spotrebovala na odhodenie Xantie a tá zvyšná na jej demoláciu. Suma sumárum, mal som naozaj 80 - 90 km/hod. Možno skôr k tým 80, ale na 40 či 50 zabudni.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.07.2008 14:40, oprava
anonym posted by:
Ak si spomenieš na vektory a pružný a nepružný náraz dvoch telies. K nárazu došlo v strede vozovky, konečné postavenie Avie v 45 stupňovom uhle, pričom ju zastavil kamenný múr. Takže som pri náraze udelil Avii minimálne také isté kolmé zrýchlenie aké bolo jej v okamžiku nárazu v smere do predu. Pričom avia predsa len váži trochu viac ako Xantia. Otázne je, koľko išla tá Avia. 10? 20? 30? určite nie. Ona mala tak cca 50. Takže kinetická energia Xantie rovná približne jej rýchlosti 60km/hod sa spo...
Na odhodenie Avie a nie Xantie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.07.2008 14:46, prosím foto xantie
Prosím můžeš poslat fotky te nabourané xantie X avia?
maww@seznam.cz

Díky moc!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.07.2008 15:10, RE: prosím foto xantie
anonym posted by:
Prosím můžeš poslat fotky te nabourané xantie X avia?
maww@seznam.cz

Díky moc!
už ti to ide cca 5min
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.07.2008 17:46, RE: nevýhodná Xantia
anonym posted by:
ok, líbí se ti plavná jízda, výbava atd. ale jinak je to hrůza, náklady které jsi měl se mi zdají dost enormní. Je to daň za to že chceš Xantii. Prostě když ji miluješ ...

Existuje spousta aut podobně starých a velkých, dokonce i o dost levnějších, u kterých nemusíš měnit ani rozvody, nejsou potřeba žhavící svíčky, nemusíš investovat do hydropneumatického systému, spojka tě nestojí takový balík ... sice jezdíš na benzín ale kromě oleje, filtrů a běžných spotřebních věcí nemusíš měnit nic.

Nav...
Máme jednu xantii s naftovým motorem (ne HDI). Náklady za posledních 40000km byly pouze olej co 10000km. Nic vic! Pořizovací cena auta v době kdy jsme ji kupovali byla oproti podobně starým autům podobné třídy velmi příznivá, oproti např. VW group řekl bych až směšná...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.07.2008 22:50, RE: bezpečnost a stáří
shutdown posted by:
no jak je vidět ,tak dnes má ne internet přístup kdekdo, můžeš mi sdělit co ten tvůj mentální zvratek měl znamenat? Nebylo by lepší kdybys pokračoval ve čmárání na veřejných wc?
no možná jsi dostal návod jak vyzkoušet svůj crash test nevymáchané huby.Tak si stoupni asi tak 10m od stěny a pokud ještě můžeš tak se rozeběhni proti a v samém závěru "sprintu" skloň svou odulou kebuli.Pokud ti nebouchne pytel,tak jsi ok. Kobyla
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.07.2008 23:44, RE: bezpečnost a stáří
anonym posted by:
no možná jsi dostal návod jak vyzkoušet svůj crash test nevymáchané huby.Tak si stoupni asi tak 10m od stěny a pokud ještě můžeš tak se rozeběhni proti a v samém závěru "sprintu" skloň svou odulou kebuli.Pokud ti nebouchne pytel,tak jsi ok. Kobyla
Některý hlody předchozích přispěvatelů nejsou špatný, ale todle mě fakt vodbouralo...
respond
1 2 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.