0
back
 

diskuze k tématu: Citroen Xantia 2.0 HDi - není na závodění

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 05.03.2008 15:26, RE: Hakuv senzor
mufik.martin posted by:
Nevim kolik by stal na Punto II. genereace snimac otacek primo od Fiatu, ale ja koupil od Auto Imofa (dodavatel dilu pro Alfa/Fiat) a platil jsem ho 1.400. Takze 18 tis me prijde opravdu jako velmi vyhozene penize oknem. Stejne jako vymena jednoho vstriku commonrailu za 15 tis? To snad nemuze stat ani u Citroenu. Nehlede na to, ze existuje Diesel servis s repasí. Jinak Xantia krásné auto, dobrý motor, škoda jen té hodně slabé bezpečnosti. Na auto z roku 2000 (vznik někdy p 10 let dříve) je dosti...
Hm... Zato kreténský špageťácký prcek je určitě bezpečnější, než "masem" oabelený žabožrout.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 05.03.2008 15:45, RE: bez předmětu
anonym posted by:
známej jí má a neskutečnej žrout peněz, není měsíc, aby něco neměnil.
Přesně tak,nejhorší auto v mym dlouhym životě...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 05.03.2008 16:39, RE: Mr. Attitude
anonym posted by:
cenově ano, nikoliv však výkonem a komfortem hluku. Navíc mi ukažte auto z roku 2000 v naft, které má lepší emisní limity. S HDičkem i tedkom strčím jak klasické TDičko tak PDčko do kapsy. Proč koncern VW přechází na systém CR?? ;o) Nehledě jet na dovolenou 1000km v tvrdé oktávce je opravdu utrpení. Můžu srovnávat doma je jak HDI Xantie tak byla Octávie 66kW Tour a tedkom je Octavie II 2.0 PD.
Porovnávať Xantiu a Octaviu je nezmysel. Xantia tiché, veľké (rozvor ma Xantia väčši ako Superb), dobré výbavy za polovičnú cenu. Octavia je hlučná, drahá..Proste takéto auta porovnávať môže len Čech, pretože si myslí že ta "naša" Ochcáva je nadpozemské auto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 05.03.2008 18:11, RE: Mr. Attitude
anonym posted by:
Porovnávať Xantiu a Octaviu je nezmysel. Xantia tiché, veľké (rozvor ma Xantia väčši ako Superb), dobré výbavy za polovičnú cenu. Octavia je hlučná, drahá..Proste takéto auta porovnávať môže len Čech, pretože si myslí že ta "naša" Ochcáva je nadpozemské auto.
ale klidně aji slovák bratře. Ale jinak máš recht...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 05.03.2008 18:33, RE: Mr. Attitude
anonym posted by:
Porovnávať Xantiu a Octaviu je nezmysel. Xantia tiché, veľké (rozvor ma Xantia väčši ako Superb), dobré výbavy za polovičnú cenu. Octavia je hlučná, drahá..Proste takéto auta porovnávať môže len Čech, pretože si myslí že ta "naša" Ochcáva je nadpozemské auto.
A ona skoro je bude jich hodně jezdit i za 20 let a na Xantie nic proti nim si nikdo už ani nevzpomene. Mimochodem zháním za rozumný peníz zachovalou škodu 1000 MB.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 05.03.2008 20:24, RE: bezpečnost
anonym posted by:
Jednak je potřeba si uvědomit v jaké cenové hladině se toto auto pohybuje a tu bezpečnost srovnávat se stejně drahými vozy.Ne každý na ty pětihvezdičkový auta má. A dále si zkuste najít pravidla za co se body při těch testech udělují a jak vybavené vozy se tam testují a kolik tedy bodů by získal váš konkrétní vůz.To,že nějaký automobil získal 4*,protože nabízí 6 airbagů,ESP,... neznamená,že stejně bezpečný je i základní model se 2 pytli bez ESP,předpínačů pásů,urychlovačů brzdných účinků,což mo...
no na té fotce z crash testu je patrná opravdu značná deformace karoserie v prostoru řidiče, to už asi airbagy nezachrání
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 05.03.2008 21:07, RE: Mr. Attitude
anonym posted by:
A ona skoro je bude jich hodně jezdit i za 20 let a na Xantie nic proti nim si nikdo už ani nevzpomene. Mimochodem zháním za rozumný peníz zachovalou škodu 1000 MB.
... na DS si po 50ti letech vzpomene jistě víc lidí než na Tudora, tecnická úroveň Xantia/Octavia je podobná
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 05.03.2008 22:07, úžasné HDI
No od té doby co jsem do firmy koupil berlinga HDI jako náhradu za staré berlinga 1,9d je pro mě zkratka HDI zlej sen. Spotřeba vyšší než pětiválcové 2,5TDI u transporteru a servis drahý jako by to byla premiovka. Navíc nic nevydrží,pořád nějaká porucha.. Už nikdy více. Xantia je ale hezké auto, na ty roky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 06.03.2008 11:00, RE: úžasné HDI
anonym posted by:
No od té doby co jsem do firmy koupil berlinga HDI jako náhradu za staré berlinga 1,9d je pro mě zkratka HDI zlej sen. Spotřeba vyšší než pětiválcové 2,5TDI u transporteru a servis drahý jako by to byla premiovka. Navíc nic nevydrží,pořád nějaká porucha.. Už nikdy více. Xantia je ale hezké auto, na ty roky.
ja by som pri xantii volil radsej klasicke motory 1,9 alebo 2,1TD, mensie riziko drahej opravy ako pri HDi...a navyse klasicke td-cka od PSA su vyborne motory
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 06.03.2008 11:32, RE: Mr. Attitude
anonym posted by:
cenově ano, nikoliv však výkonem a komfortem hluku. Navíc mi ukažte auto z roku 2000 v naft, které má lepší emisní limity. S HDičkem i tedkom strčím jak klasické TDičko tak PDčko do kapsy. Proč koncern VW přechází na systém CR?? ;o) Nehledě jet na dovolenou 1000km v tvrdé oktávce je opravdu utrpení. Můžu srovnávat doma je jak HDI Xantie tak byla Octávie 66kW Tour a tedkom je Octavie II 2.0 PD.
Tak tebe zajímaj emisní limity ojetin a hulící autobusy a náklaďáky tě nechávaj v klidu? Připadá ti hluk TDI nesnesitelný - a kdy prosimtě? Vevnitř auta - minimum a mám radio, venku - proč bych se zdržoval u nastartovanýho auta? A že bys riskoval s takovym keplem jako je Xantie a vydal se někam 1000 km tomu sám nevěříš.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 06.03.2008 13:33, RE: Mr. Attitude
anonym posted by:
Tak tebe zajímaj emisní limity ojetin a hulící autobusy a náklaďáky tě nechávaj v klidu? Připadá ti hluk TDI nesnesitelný - a kdy prosimtě? Vevnitř auta - minimum a mám radio, venku - proč bych se zdržoval u nastartovanýho auta? A že bys riskoval s takovym keplem jako je Xantie a vydal se někam 1000 km tomu sám nevěříš.
Tomu sám chlapče zlatej věřím, jezdím v létě autem do Řecka, za 14dní najedu kolem 5-6 tiísc km, to ty možná najedeš za rok, že píšeš takové kraviny. ;o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 06.03.2008 13:38, RE: úžasné HDI
anonym posted by:
No od té doby co jsem do firmy koupil berlinga HDI jako náhradu za staré berlinga 1,9d je pro mě zkratka HDI zlej sen. Spotřeba vyšší než pětiválcové 2,5TDI u transporteru a servis drahý jako by to byla premiovka. Navíc nic nevydrží,pořád nějaká porucha.. Už nikdy více. Xantia je ale hezké auto, na ty roky.
Tož klasika 1,9D je téměř nezničitelnej motor, když o něj člověk pečuje. U HDi je to dáno tím, že je víc motor hlídám čidlama a jak nějaké zhavaruje auto bud jede v nouzovém režimu nebo nejede vůbec. Nesrovnávej ale motor technologicky starej nejmíň 20let s motorem starým 10let. Co se týče Transporteru 2,5TDI máme ve firmě čtyři kousky, roční nájezdnost věrubez prdele na jednom cca 250 tisíc, vyřazují se po roce a půl a za ten rok co se do toho narve peněz a doleje oleje taky slušný čisílko. Pravda je ta, že tomu autu motor nevychladne. Ale i tak, a nové TDI co budou a už jsou v některých motorizací tak bohužel taky už CR narvanej čidlama.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 06.03.2008 13:41, RE: Mr. Attitude
anonym posted by:
Tak tebe zajímaj emisní limity ojetin a hulící autobusy a náklaďáky tě nechávaj v klidu? Připadá ti hluk TDI nesnesitelný - a kdy prosimtě? Vevnitř auta - minimum a mám radio, venku - proč bych se zdržoval u nastartovanýho auta? A že bys riskoval s takovym keplem jako je Xantie a vydal se někam 1000 km tomu sám nevěříš.
Bohužel s keplu jako je Oktávka člověk leze dolámanej už po ujetých 300km, není to pohodlné auto, je příliš tvrdé na dlouhé cestování.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 06.03.2008 15:21, RE: Mr. Attitude
anonym posted by:
Tak tebe zajímaj emisní limity ojetin a hulící autobusy a náklaďáky tě nechávaj v klidu? Připadá ti hluk TDI nesnesitelný - a kdy prosimtě? Vevnitř auta - minimum a mám radio, venku - proč bych se zdržoval u nastartovanýho auta? A že bys riskoval s takovym keplem jako je Xantie a vydal se někam 1000 km tomu sám nevěříš.
Pane Kepl, naložte si Oktávku čtyřma lidma na dovolenou a plnej kufr věcí a jsem zvědavej jak moc vám auto bdue sedět a jak moc si budete škrtat zástěrkama na přejezdech nebo výtlukách na cestě. Většinou tyhle názory bohužel píšou lidi, kterí v tomhle autě ani žádném podobném s támto systémem pružení neseděli, neřídili a pak dělaj tyhle závěry. Je třeba se aspoň od někoho nechat svézt a pak psát tyhle závěry. Jinak jak tu již někdo psal víš v TUV testech je xantie dokonce nad oktávií ve všech současných letech co se tyhle vozy vyráběli.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 06.03.2008 15:24,
Jáké je vaše IQ ?? Test evropanů - zúčastněte se i Vy !! http://cz.iq-test.eu/?d=9296
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 09.03.2008 22:38, RE: Mr. Attitude
anonym posted by:
A ona skoro je bude jich hodně jezdit i za 20 let a na Xantie nic proti nim si nikdo už ani nevzpomene. Mimochodem zháním za rozumný peníz zachovalou škodu 1000 MB.
Jednu 1000MB bych měl, stav tak řekněme středně zachovalý, deluxe 1966, napište na bbc(zavináč)seznam.cz
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 28.06.2008 14:47,
Mám pocit, že autor článku kráká nesmysly. Vstřik nestojí 15000,- ale 5000,- dále, repas šesti koulí (dofouknutí) za tři litry je další nesmysl, většinou je to do tisícovky. Dále, pokud někomu vadí dát za kompletně nové pružení a tlumení 6x1500,- nechť si koupí konvenční auto s tlumiči...:D:D a pak si jde koupit čtyři nové tlumiče...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.07.2008 23:32, Dobra volba
Kolega ma xantii rok 95 tenkrat novou, 1,9 td a za cely ty roky jezdil jen na pravidelne prohlidy a menil tycky stabilizatoru, loziska a zadni ramena. Jinak bezny predepsany servis. Az letos musel menit chladic klima. Ja ji koupil pred ctyrmi lety, je to rok 99, 2,0 HDI kombi s 135tis km, serviskou od prvniho majitele, ale v bazaru. Vzal jsem ji do servisu ke znamemu, kde mi potvrdil super stav ale hadal by tak o sto tis km vic. Presto jsem to vzal, udelal rozvody, proplachl hydrauliku a jezdil. Dnes mam na tacho 290000 (takze mozna taky 390000) a za celou dobu mi odesel ventilator topeni ( stacila vymena kondenzatoru), jednou nechal doplnilt klimu, vymenil 4 koule, vymenil tri zarovicky osvetleni palubky a interieru, jednou ve 220000 menil kotouce, letos mi prestal chodit bufik, jednou jsem menil pravy cep, posledni dil vyfuku a jednou tycky stabilizatoru. Jinak se pri beznych servisnich intervalech po 20000 menily bezne veci, co byly zrovna potreba, jako desky, olej, kapaliny. Sem tam je třeba rozhýbat zadni sterac a promazat ho. Vsechno ostatni v pohode drzi, olej nemusim od vymeny do vymeny dolevat, zadni naprava drzi. Jediny co uz odchazi je levy okraj ridicovy sedacky, ktery se zacina prosoupavat az na vypln. Spotreba bez klimy stabilne 5,6 - 5,7, s klimou a v zime cca o 0,5 az litr vic. Dluhodobe se ale pres sest na sto nedostanu! Fakt absolutni spokojenost! Jen mi vadilo jak to na prd sviti, protoze jezdim dost v noci, tak jsem tam dal xenony. A dost spatny je dle me origo radio... ale zas to ma ovladani na volanu a hodi se tam vzhledove. Tak to trpim Takze ja tohle auto muzu jedine doporučit. Je si ale třeba zvyknout na trochu jinou polohu za volantem, a asi ne každému to muze vyhovovat. Je to ale o stylu jezdeni. Je to proste na pohodovy pohodlny cestovani. Driv jsem jezdil jak posuk, ale tohle auto proste člověka uklidni. Ne ze by bylo liny, ale proste to pohodovy pohupovani, vsechno funguje s takovym klidem, takou pozvolnou odezvou, ze to proste člověka ani nelaka nekam spechat a v klidu si tu jizdu učiva… Podle me dost dobyry auto, ale nemusi vyhovovat každému. A bezpečnost? Myslim ze na svou dobu dobra!
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.