0
back
 

diskuze k tématu: Citroën Saxo - po Favoritu jasná volba

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.02.2008 14:01, RE: No nevím...
Kimo posted by:
Rezervu všude jinde, jen ne na dně v kufru. Kdykoliv jsem chytil defekt, tak jsem měl zavazadlový prostor plný. Pěkně děkuju, ale vyskádávat to na cestu v rozbředlém sněhu a za deště, to je opravdu prvotřídní zážitek !!! Raději povolím jeden upevňovací šroub a vezmu si rukavice. To vyměněné kolo je stejně jako prase a eště to strkejte dovnitř do auta. Ta slaná voda vám zateče všude. Ti frantíci nejsou tak hloupí, jak vypadají.
Jo, dík za připomenutí. Samozřejmě jako zodpovědný řidič vozím v autě pro všechny případy starou deku a pracovní rukavice, takže se nezasviním ani od kola ani od země a můžu měnit kola i v obleku. Rezerva pod autem prý trpí. A ostatní kola nee?

Co se týče bezpečnosti, pokud tě sešrotuje kamion, je jedno jestli máš Saxo nebo (pro příklad) novou C3. Pro běžné ťukance v městském provozu myslím není třeba jít směrem k obrněným transportérům. Pokud se pohybuji kupř. denně po dálnici a delších štrekách, samozřejmě volím něco jiného - v mém případě si vozím zadek na vzduchu (Xantia).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.02.2008 15:06, RE: No nevím...
anonym posted by:
Jo, dík za připomenutí. Samozřejmě jako zodpovědný řidič vozím v autě pro všechny případy starou deku a pracovní rukavice, takže se nezasviním ani od kola ani od země a můžu měnit kola i v obleku. Rezerva pod autem prý trpí. A ostatní kola nee?

Co se týče bezpečnosti, pokud tě sešrotuje kamion, je jedno jestli máš Saxo nebo (pro příklad) novou C3. Pro běžné ťukance v městském provozu myslím není třeba jít směrem k obrněným transportérům. Pokud se pohybuji kupř. denně po dálnici a delších štreká...
bohužel ta xantia je hodně málo bezpečná 2 hvězdy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.02.2008 15:15, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Z nadpis spis plyne obraceny postup, ze mel Saxo a vymenil jej za Favorit. Jinak se zapnutou klimatizaci to asi opravdu nebude zadny zazrak, ale 60k neni trhac asfaltu ani bez ni. Rozhodne pro pohodli se ta klimatizace hodi. Co se tyka te poznamky nade mnou, ze klimatizovat maly interier nesezere tolik vykonu, tak je to preci hloupost - zalezi na typu kompresoru a konstrukci klimatizace. Maly prostor ma vyhodu v tom, ze jej lze vychladit rychleji.
Nevím, jestli za 4, ale měl jsem saxo 6 let a dlouhodobě jsem jezdil pod 5. A těch 60 koníků umí s takovým lehkým (830 kg) autíčkem hýbat docela svižně, pro klimu určitě rezervu má. Má to jedno negativum. Když předjedete v saxu nějakého tupce s dvoulitrem, začne závodit. Ještě poznámka ke kufru. 280 litrů je na tuto třídu spíš úctyhodných. Stará fóbie má míň, minivozy, kam saxo patří, podstatně míň.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.02.2008 15:27, RE: No nevím...
anonym posted by:
bohužel ta xantia je hodně málo bezpečná 2 hvězdy.
Mám Xa II, a tam už oproti Xa I přibyly nějaké výztuhy právě kvůli nevalnému výsledku v crashtestu. Bohužel jsem nikde nenalezl výsledky pro modernizovanou verzi. Jsem si toho vědom, a vím že náhoda je svině, nicméně se snažím nebourat... Před deseti patnácti lety taky 3/4 národa jezdilo v orezlých Favoritech, a hvězdičky nikdo neřešil...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.02.2008 17:07, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Nevím, jestli za 4, ale měl jsem saxo 6 let a dlouhodobě jsem jezdil pod 5. A těch 60 koníků umí s takovým lehkým (830 kg) autíčkem hýbat docela svižně, pro klimu určitě rezervu má. Má to jedno negativum. Když předjedete v saxu nějakého tupce s dvoulitrem, začne závodit. Ještě poznámka ke kufru. 280 litrů je na tuto třídu spíš úctyhodných. Stará fóbie má míň, minivozy, kam saxo patří, podstatně míň.
Máme ho doma a garantuji všem,že po dálnici se při 130 km/h,pod 7 litrů nedostanete a to ještě pokud v kopcích zvolníte (jinak 8 - 9 litrů)
4 litry na dálnici = jet tak 70 km/h a z kopce bez plynu...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.02.2008 17:51, RE: klima
anonym posted by:
rozhodně líp než HTP bez klimy:D kdo někdo řídil nějaký auto s 1.1kou od PSA ví že to není žadnej chcípák
Takže z vlastní zkušenosti (Saxo 1.1 5 dvířko) můžu říct, že 1,1 motor je jak výkonově, tak z hlediska zrychlení a podobných záležitostí, v podstatě na stejný úrovni, jako HTP. S klimou to jede zhruba tak, že žádnej extrémní vliv na výkon viditelnej není, akorát je Saxík trošku línější při rozjezdech.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.02.2008 17:57, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Máme ho doma a garantuji všem,že po dálnici se při 130 km/h,pod 7 litrů nedostanete a to ještě pokud v kopcích zvolníte (jinak 8 - 9 litrů)
4 litry na dálnici = jet tak 70 km/h a z kopce bez plynu...
V podstatě souhlas - za 5 litrů jde po dálnici jezdit, nicméně s hodně lehkou nohou (odzkoušeno), pokud budu jezdit 130 km/h, tak ta spotřeba leze nahoru. Já mám se Saxíkem spotřebu cca 6,5 - 7/100, ale je pravda, že ho moc nešetřím.
Ještě snad, že Saxík se tuším dělal v pozdějším provedení jako vícebodové vstřikování (což mám já) - tam ta spotřeba šla dolů, u monostřiku je spotřeba tak o litr výš.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.02.2008 21:48,
Moje skúsenosti so SAXO-m:po 1O.OOO km uvoľnenie zvaru hor.pántu pred.dverí.Po 20.000 km uvoľnenie zvaru na krátkej trubke na tlmiči výfuku.Zvar obnovili,o mesiac recidíva,zvarili,o mesiac recidíva a musel som kúpiť nový tlmič výfuku. Po 6O.OOO km jazddy po meste a dobrých cestách "odišli "ložiská pred.kolies.Po 75.OOO km olej v chladiči..Po lOO.OOO km prasknutie chladiča...Cesta okolo predajne Citroenu mi dvíha hladinu adrenalínu v krvi/mal som Spartak,poľský Fiat 1.5OO a Škodu l2O a dohromady som nemal toľko problémov ako so Saxom../Teraz mám 4-tý rok Toyotu Yaris 1.3OO,najazdených 112.000 km,absolútne bezporuchový auťák...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.02.2008 22:01, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Moje skúsenosti so SAXO-m:po 1O.OOO km uvoľnenie zvaru hor.pántu pred.dverí.Po 20.000 km uvoľnenie zvaru na krátkej trubke na tlmiči výfuku.Zvar obnovili,o mesiac recidíva,zvarili,o mesiac recidíva a musel som kúpiť nový tlmič výfuku. Po 6O.OOO km jazddy po meste a dobrých cestách "odišli "ložiská pred.kolies.Po 75.OOO km olej v chladiči..Po lOO.OOO km prasknutie chladiča...Cesta okolo predajne Citroenu mi dvíha hladinu adrenalínu v krvi/mal som Spartak,poľský Fiat 1.5OO a Škodu l2O a dohromady ...
Pravda je, že ten vejfuk tam je docela choulostivej - k ostatním problémům se nemůžu vyjádřit, protože mě nepotkali (a doufám, že ani nepotkaj), nicméně až na jednu kuriozní záležitost, kterou bylo uvolnění se lanka od spojky, takže jsem se musel velmi rychle učit řadit bez spojky, abych vůbec dojel, mě Saxík nenechal nikdy ve štychu. Takže je to záležitost kus od kusu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.02.2008 23:03, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Nevím, jestli za 4, ale měl jsem saxo 6 let a dlouhodobě jsem jezdil pod 5. A těch 60 koníků umí s takovým lehkým (830 kg) autíčkem hýbat docela svižně, pro klimu určitě rezervu má. Má to jedno negativum. Když předjedete v saxu nějakého tupce s dvoulitrem, začne závodit. Ještě poznámka ke kufru. 280 litrů je na tuto třídu spíš úctyhodných. Stará fóbie má míň, minivozy, kam saxo patří, podstatně míň.
Souhlas, měli jsme tohle Saxo půjčené na pár dní na Krétě - pro 2 lidi i se zapnutou klimou úplně v pohodě - a to jsem zde znám tím, že auto pod 100 k neuznávám, majitelé HTP mě za to nemaj rádi . Ale kombinace nízké hmotnosti a fakt, že nejsem v práci, navíc horské silnice byly veskrze prázdné, nahrával i objemu 1,1. Ale nafurt bych to nechtěl, přece jen se dostanu často do provozu. A ta bezpečnost? Holt jsem srab...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 21.02.2008 06:10, RE: klima
anonym posted by:
Takže z vlastní zkušenosti (Saxo 1.1 5 dvířko) můžu říct, že 1,1 motor je jak výkonově, tak z hlediska zrychlení a podobných záležitostí, v podstatě na stejný úrovni, jako HTP. S klimou to jede zhruba tak, že žádnej extrémní vliv na výkon viditelnej není, akorát je Saxík trošku línější při rozjezdech.
Svoji roli ale určitě hraje i fakt, že Saxo je podstatně lehčí než Fabia.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 21.02.2008 06:14, RE: asdf
anonym posted by:
pojizdna rakev:

http://www.euroncap.com/tests/citroen_saxo_2000/70.aspx
Dříve jsme všichni jezdili ve vozech, které byly podstatně míň bezpečné než Saxo. Dnešní vozy se s těmi o generace zpátky nedají srovnávat. Před časem jsem viděl video s demonstrovanou čelní srážkou Volva 960 a Renaultu Modus. Renault vyšel jako jednoznačný vítěz.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 21.02.2008 09:02, auto pro ženský a 4% menšinu
Máš recht, že todle auto není jenom pro ženský. Když si ho dobrovolně koupí chlap, tak je to většinou teplej kadeřník.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 21.02.2008 11:17, RE: No nevím...
anonym posted by:
Mám Xa II, a tam už oproti Xa I přibyly nějaké výztuhy právě kvůli nevalnému výsledku v crashtestu. Bohužel jsem nikde nenalezl výsledky pro modernizovanou verzi. Jsem si toho vědom, a vím že náhoda je svině, nicméně se snažím nebourat... Před deseti patnácti lety taky 3/4 národa jezdilo v orezlých Favoritech, a hvězdičky nikdo neřešil...
pred deseti-patnaci lety favority byly jeste relativne nove <BR>jiank taky bych se pripojil k nevalne bezpecnosti. Motor 1.144KW je opravdu povedeny, mel jsem ho v P205 LOOK a vykony byly opravdu dobre! maximalka tachometrovych 190, na dvojku 110, trojka 140. Auto vazilo 760kg :-]
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.04.2008 09:45, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Moje skúsenosti so SAXO-m:po 1O.OOO km uvoľnenie zvaru hor.pántu pred.dverí.Po 20.000 km uvoľnenie zvaru na krátkej trubke na tlmiči výfuku.Zvar obnovili,o mesiac recidíva,zvarili,o mesiac recidíva a musel som kúpiť nový tlmič výfuku. Po 6O.OOO km jazddy po meste a dobrých cestách "odišli "ložiská pred.kolies.Po 75.OOO km olej v chladiči..Po lOO.OOO km prasknutie chladiča...Cesta okolo predajne Citroenu mi dvíha hladinu adrenalínu v krvi/mal som Spartak,poľský Fiat 1.5OO a Škodu l2O a dohromady ...
a to mi chces rict ze auto,ktere ma 4 nebo 5 primitivnich zavad za 100tis. km(krome oleje v chladici) je spatne auto??????ja mam na saxu 70tis. a naprosto naprosto bez zavad!!!ted sem menil jen cepy a desticky jinak vubec nic!jezdit okolo 5-6 litru zadny problem a nejaka faba 1.2htp muze motoru 1.1 od psa jen zavidet,vzdy tahle faba uvidi jen zadek saxa:) ale s tema odkladacima prostorama je to opravdu zalostne,jeste kdyz jsou 2airbagy:( sedacky by mohly byt taky lepsi,ale jinak supr auto za dobry peniz....skoda jen te bezpecnosti....
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.