0
back
 

diskuze k tématu: Citroën Saxo - po Favoritu jasná volba

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.02.2008 05:24, klima
Slušná recenze, jen by mě zajímalo ( upřímňe, bez žádného rýpání ) jak to jede se zapnutou klimou .
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.02.2008 07:31, RE: klima
pipi posted by:
Slušná recenze, jen by mě zajímalo ( upřímňe, bez žádného rýpání ) jak to jede se zapnutou klimou .
Hihi mne taky to musi byt o nicem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.02.2008 07:54, dva metry ...
COŽE?!! ... měříš dva metry a koupíš si Saxo???!!! Kam dáváš hlavu?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.02.2008 07:59, asdf
pojizdna rakev:

http://www.euroncap.com/tests/citroen_saxo_2000/70.aspx
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.02.2008 08:38, RE: dva metry ...
anonym posted by:
COŽE?!! ... měříš dva metry a koupíš si Saxo???!!! Kam dáváš hlavu?
sedí na zadní sedačce, přední vyndal hned po koupi
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.02.2008 09:05, RE: klima
anonym posted by:
Hihi mne taky to musi byt o nicem.
Tak zase klimatizovat kabinu velikosti Saxíka by nemělo sežrat tolik výkonu, jako třeba u Scénika...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.02.2008 09:11, No nevím...
S recenzí souhlasím, taky mám Saxíka už dlouho v merku pro mladou, zdá se mi to povedené autíčko. Jen nechápu, co všichni mají proti rezervě pod autem. Argument o zašpinění neberu, stejně se člověk při výměně zasere od toho vyměňovaného kola. A při defektu vyskládávat obsah kufru na silnici, abych se dostal k rezervě, to taky není úplně OK - zažil jsem na Trabantu blahé paměti. Takhle povolím jeden šroub, vyháknu držák a hotovo.

Jack
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.02.2008 09:16,
Z nadpis spis plyne obraceny postup, ze mel Saxo a vymenil jej za Favorit. Jinak se zapnutou klimatizaci to asi opravdu nebude zadny zazrak, ale 60k neni trhac asfaltu ani bez ni. Rozhodne pro pohodli se ta klimatizace hodi. Co se tyka te poznamky nade mnou, ze klimatizovat maly interier nesezere tolik vykonu, tak je to preci hloupost - zalezi na typu kompresoru a konstrukci klimatizace. Maly prostor ma vyhodu v tom, ze jej lze vychladit rychleji.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.02.2008 09:26, RE: No nevím...
anonym posted by:
S recenzí souhlasím, taky mám Saxíka už dlouho v merku pro mladou, zdá se mi to povedené autíčko. Jen nechápu, co všichni mají proti rezervě pod autem. Argument o zašpinění neberu, stejně se člověk při výměně zasere od toho vyměňovaného kola. A při defektu vyskládávat obsah kufru na silnici, abych se dostal k rezervě, to taky není úplně OK - zažil jsem na Trabantu blahé paměti. Takhle povolím jeden šroub, vyháknu držák a hotovo.

Jack
Chces Saxo pro mladou? A mas ji vubec rad? Nebo ji chces vozit po nehode na vozicku? Do mesta se takove auto hodi, ale jezdit s tim po okreskach a dalnicich.... No, nevim. Kazdopadne airbagy a napinace pasu jsou v takovem aute naprosto k nicemu, kasle nema zadne deformacni zony a neni pevna, po narazu ten volant s airbagem bude nekde na zadni sedacce
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.02.2008 09:45, RE: No nevím...
anonym posted by:
Chces Saxo pro mladou? A mas ji vubec rad? Nebo ji chces vozit po nehode na vozicku? Do mesta se takove auto hodi, ale jezdit s tim po okreskach a dalnicich.... No, nevim. Kazdopadne airbagy a napinace pasu jsou v takovem aute naprosto k nicemu, kasle nema zadne deformacni zony a neni pevna, po narazu ten volant s airbagem bude nekde na zadni sedacce
No pasivní bezpečnost Saxa není nic moc, ale to žádného auta až na výjimky z poloviny devadesátých let. Třeba taková Honda Civic z roku 1991 je ještě horší a to ji mám rád.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.02.2008 10:45, RE: No nevím...
anonym posted by:
S recenzí souhlasím, taky mám Saxíka už dlouho v merku pro mladou, zdá se mi to povedené autíčko. Jen nechápu, co všichni mají proti rezervě pod autem. Argument o zašpinění neberu, stejně se člověk při výměně zasere od toho vyměňovaného kola. A při defektu vyskládávat obsah kufru na silnici, abych se dostal k rezervě, to taky není úplně OK - zažil jsem na Trabantu blahé paměti. Takhle povolím jeden šroub, vyháknu držák a hotovo.

Jack
Osobne mam na tu rezervu pod autem taky negativni nazor. Rafek je vystaven pusobeni povetrnostnich vlivu a v zime zejmena soli, takze v pripade oceli rychle koroduje. Na pneumatiku to ma samozrejme take vliv. Stejne jako rafek koroduje treba i uchyceni rezervy vcetne povolovaciho sroubu, ktery se pak treba povoluje dost obtizne.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.02.2008 11:01, RE: klima
Banjo posted by:
Tak zase klimatizovat kabinu velikosti Saxíka by nemělo sežrat tolik výkonu, jako třeba u Scénika...
rozhodně líp než HTP bez klimy:D kdo někdo řídil nějaký auto s 1.1kou od PSA ví že to není žadnej chcípák
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.02.2008 11:11, RE: No nevím...
anonym posted by:
Osobne mam na tu rezervu pod autem taky negativni nazor. Rafek je vystaven pusobeni povetrnostnich vlivu a v zime zejmena soli, takze v pripade oceli rychle koroduje. Na pneumatiku to ma samozrejme take vliv. Stejne jako rafek koroduje treba i uchyceni rezervy vcetne povolovaciho sroubu, ktery se pak treba povoluje dost obtizne.
Je to věc názoru. Mně osobně taky více vyhovuje rezerva pod autem. Korozi ten ráfek samozřejmě chytá, je to ale jen povrchová koroze, takže spíše vzhledová vada. Když si navíc ještě vhodně natočíte ventilek, lze rezervu jednoduše kdykoliv zkontrolovat. Přitahovací šroub stačí jednou za rok lehce namazat. Provozoval jsem takové auto 5 let, v té době to auto bylo staré 17 let a fungovalo to normálně. Dnes mám rezervu v kufru a opravdu se mi ta představa vyskládávání kufru nelíbí...
Jo a špinavý jsem při výměně kola úplně stejně, ať jej tahám zpod auta nebo z kufru.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.02.2008 11:15, RE: No nevím...
anonym posted by:
Chces Saxo pro mladou? A mas ji vubec rad? Nebo ji chces vozit po nehode na vozicku? Do mesta se takove auto hodi, ale jezdit s tim po okreskach a dalnicich.... No, nevim. Kazdopadne airbagy a napinace pasu jsou v takovem aute naprosto k nicemu, kasle nema zadne deformacni zony a neni pevna, po narazu ten volant s airbagem bude nekde na zadni sedacce
Proč by ji měl vozit po nehodě na vozíčku? Vy děláte, jak kdyby člověk každý rok prodělal těžkou havárii... Vím, že to může přijít kdykoliv, ale ta pravděpodobnost, že člověka potká v životě těžká havárie, je u slušně a předvídavě jezdících řidičů mizivá.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.02.2008 11:20, RE: klima
pipi posted by:
Slušná recenze, jen by mě zajímalo ( upřímňe, bez žádného rýpání ) jak to jede se zapnutou klimou .
Nebral bych to tak tragicky, v Řecku jsem jezdil s Kia Picanto, dokonce se to pohybovalo i s klimou v obsazení 2+2
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.02.2008 11:22, RE: No nevím...
anonym posted by:
Proč by ji měl vozit po nehodě na vozíčku? Vy děláte, jak kdyby člověk každý rok prodělal těžkou havárii... Vím, že to může přijít kdykoliv, ale ta pravděpodobnost, že člověka potká v životě těžká havárie, je u slušně a předvídavě jezdících řidičů mizivá.
Vytlacil nas kdysi na krajnici magor, pritelkyne ridila a to nezvladla, leteli jsme do lesa po svahu. Nastesti byl to sice starsi ale LandCruiser, vylezli jsme z toho s modrinama, kdyby to bylo Saxo, no, nevim... Na druhou stranu znamej nedavno se zabil v Mercedesu W210. Vsechnom je relativne
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.02.2008 11:23, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Z nadpis spis plyne obraceny postup, ze mel Saxo a vymenil jej za Favorit. Jinak se zapnutou klimatizaci to asi opravdu nebude zadny zazrak, ale 60k neni trhac asfaltu ani bez ni. Rozhodne pro pohodli se ta klimatizace hodi. Co se tyka te poznamky nade mnou, ze klimatizovat maly interier nesezere tolik vykonu, tak je to preci hloupost - zalezi na typu kompresoru a konstrukci klimatizace. Maly prostor ma vyhodu v tom, ze jej lze vychladit rychleji.
4 litry po dalnici??? tak leda devadesatkou ne a za kamionem v zavetri
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.02.2008 12:10, RE: No nevím...
anonym posted by:
Vytlacil nas kdysi na krajnici magor, pritelkyne ridila a to nezvladla, leteli jsme do lesa po svahu. Nastesti byl to sice starsi ale LandCruiser, vylezli jsme z toho s modrinama, kdyby to bylo Saxo, no, nevim... Na druhou stranu znamej nedavno se zabil v Mercedesu W210. Vsechnom je relativne
Keby si mal Saxo, tak sa s tým magorom nestretneš, lebo by úsek prešiel skôr pred tebou... Veru, je to o náhode...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.02.2008 12:57, RE: No nevím...
anonym posted by:
Je to věc názoru. Mně osobně taky více vyhovuje rezerva pod autem. Korozi ten ráfek samozřejmě chytá, je to ale jen povrchová koroze, takže spíše vzhledová vada. Když si navíc ještě vhodně natočíte ventilek, lze rezervu jednoduše kdykoliv zkontrolovat. Přitahovací šroub stačí jednou za rok lehce namazat. Provozoval jsem takové auto 5 let, v té době to auto bylo staré 17 let a fungovalo to normálně. Dnes mám rezervu v kufru a opravdu se mi ta představa vyskládávání kufru nelíbí...
Jo a špinavý js...
Rezervu všude jinde, jen ne na dně v kufru. Kdykoliv jsem chytil defekt, tak jsem měl zavazadlový prostor plný. Pěkně děkuju, ale vyskádávat to na cestu v rozbředlém sněhu a za deště, to je opravdu prvotřídní zážitek !!! Raději povolím jeden upevňovací šroub a vezmu si rukavice. To vyměněné kolo je stejně jako prase a eště to strkejte dovnitř do auta. Ta slaná voda vám zateče všude. Ti frantíci nejsou tak hloupí, jak vypadají.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.02.2008 13:01, RE: No nevím...
anonym posted by:
Vytlacil nas kdysi na krajnici magor, pritelkyne ridila a to nezvladla, leteli jsme do lesa po svahu. Nastesti byl to sice starsi ale LandCruiser, vylezli jsme z toho s modrinama, kdyby to bylo Saxo, no, nevim... Na druhou stranu znamej nedavno se zabil v Mercedesu W210. Vsechnom je relativne
No v Land Cruiseru bych asi neuhybal :)
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.