0
back
 

diskuze k tématu: Citroën C5 - sedan s dobrým srdcem

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 10.10.2008 17:30, RE: VYZVA REDAKCI
Stejskal Jarda posted by:
Jako, mozna by ste meli orecenzovat treba novy osmivalcovy Ford Mustang GT s automatem ze jo, jsou tu lidi co jich zaujimaji skutecna auta jako a ne jenom ty priblizovadla z bodu A do bodu B ze jo
Do konce roku se zajisté dočkáte velmi zajímavých vozů, ale nebudu předbíhat, většina bude z vlastních zdrojů .-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 10.10.2008 17:54, SOUHLAS
Petr - TipCars.com posted by:
Víte, Francii miluji. Vždy říkám, že je to druhá země, kde bych mohl žít. To samé platí i o francouzských autech. Od vychvalované C5 jsem očekával více a věřte mi, že rozhodně není nejlepším vozem ve třídě. Pohodlná je pouze za předpokladu kvalitního povrchu komunikace, kterých ani v zahraničí není většina. Svým chováním na nerovnostech mě vyvedla z míry, řízení nekomunikuje, počáteční brzdný účinek je předimenzován a řazení je sice lepší než v minulých modelech, ale na nejlepší ve třídě stále ...
Ale to jsem HNED v úvodním příspěvku psala, že TATO verze NENí můj miláááášek. To se určitě shodneme (že "obyč" pérování a "obyč" dvoulitr není to nej-, není to "optimální" pro C5). Já (stále dokola) doporučuji (a v onom Auto Zeitung testována je) verze 2.2 HDi Biturbo - která je "celkově" asi přece jen "jinde" (ale tato testovaná verze asi nejprodávanější bude - a zřejmě nejen v česku).
PS: Zdá se mi (ale "doneslo" se mi to již z více stran), že tentokrát (v této generaci) budou reálné rozdíly mezi levnějšími a "vyššími" verzemi možná větší, než se zdá (a větší než dříve) - nemáte (také) ten dojem?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 10.10.2008 17:55, RE: mrdka
Stejskal Jarda posted by:
Jako, nahodou jezdim bmw 530i ze jo, rok vyroby 2003, jo, to je ta fejsliftovana verze jako. Je to o moc lepsi svezeni nezten tvuj opel ci fiat ci co to vlastnis ze jo, a me druhe auto jako je octavia scout.
Opravdu? A to slovo v "Předmět" používáte PROČ?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 10.10.2008 17:58, RE: Ten volant
Muroň posted by:
Nevím jak vám, ale mně ten volant s pevným středem vadí. Řídím většinou jednou rukou a přehmatávat na ty čudly uprostřed praktické není, navíc člověk nemůže mít ruku na středu (teda může, ale nezatočí). Zkoušel jsem to v C4 a nesedlo mi to (taky nejsem fanda hlavních tachometru uprostřed, což naštěstí případ C5 není). Zejtra jedu ke švárovi do servisu, zeptám se ho na názor na HDi, už mu jich rukama taky prošlo dost.
Tak ani nevím jestli to píšeš jako srandu ( většina tvých příspěvků je seriozních), ale všechny důvody kvůli kterým ti pevný střed vadí jsou provozu nebezpečné. Takže při správném a bezpečném chování za volantem ti nemůže pevný střed vadit.
Já osobně si na pevný střed ( zkušenost s C4) zvykl snad hned. V podstatě jsem to za jízdy vůbec nevnímal jako nějaký problém či nezvyk.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 10.10.2008 18:03, RE: Ten volant
Muroň posted by:
Nevím jak vám, ale mně ten volant s pevným středem vadí. Řídím většinou jednou rukou a přehmatávat na ty čudly uprostřed praktické není, navíc člověk nemůže mít ruku na středu (teda může, ale nezatočí). Zkoušel jsem to v C4 a nesedlo mi to (taky nejsem fanda hlavních tachometru uprostřed, což naštěstí případ C5 není). Zejtra jedu ke švárovi do servisu, zeptám se ho na názor na HDi, už mu jich rukama taky prošlo dost.
Zeptej se (hlavně) na 2.2 HDi!
Pevný volant mi také příliš nevyhovuje, ale zde "se drží" výrazně lépe, než v levné C4 (narážím na onu "základní" cenu 250.000) a věř, že i na větší množství ovladačů si člověk zvykne (když to zvládnu já ...) a "smysl" pevného středu volantu rozhodně respektuji - to JE rozumná věc (mimochodem, jak je i z fotek vidět, také si "ráda" ruku na střed volantu "odkládám" - při delších cestách je to pro mne dokonce "nutná" součást "výbavy" - vůz s "nešikovnou" "odkládací" plochou pro ruku - NEbrat!).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 10.10.2008 18:04, RE: mrdka
Stejskal Jarda posted by:
Jako, nahodou jezdim bmw 530i ze jo, rok vyroby 2003, jo, to je ta fejsliftovana verze jako. Je to o moc lepsi svezeni nezten tvuj opel ci fiat ci co to vlastnis ze jo, a me druhe auto jako je octavia scout.
A co jako?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 10.10.2008 18:06, RE: VYZVA REDAKCI
Petr - TipCars.com posted by:
Do konce roku se zajisté dočkáte velmi zajímavých vozů, ale nebudu předbíhat, většina bude z vlastních zdrojů .-)
Třeba Octavie 1.4 TSI?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 10.10.2008 18:11, RE: Ten volant
TOM posted by:
Tak ani nevím jestli to píšeš jako srandu ( většina tvých příspěvků je seriozních), ale všechny důvody kvůli kterým ti pevný střed vadí jsou provozu nebezpečné. Takže při správném a bezpečném chování za volantem ti nemůže pevný střed vadit.
Já osobně si na pevný střed ( zkušenost s C4) zvykl snad hned. V podstatě jsem to za jízdy vůbec nevnímal jako nějaký problém či nezvyk.
Ono ten volant t bude spíš jen "psychická" zábrana, nezvyk. U mne přechod z C5 na pár tisíc km v C4 - no není divu že mi to "příliš" nevyhovovalo (nejen volantem
Jinak v nové C5 se volant "drží" a "sahá na něj" VÝRAZNĚ lépe, než v C4 (a lepší "zacílení" airbagu smysl rozhodě má).
Mylím, že to Rudlík s tím příspěvkem vážně myslel, nejsem žádná "pozérka", snažím se jezdit (až trapně) dle předpisů a "správně", ale na dlouhých cestách opravdu ruku "odkládám" ... ono z takového München do Ingolstadt je to stále rovně a rovně a rovně a ... a pokud tam člověk zrovna rychlostní rekordy netrhá (tam je na takové pokusy docela prima kus silnice), tak ta jedna ruka "stačí" ..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 10.10.2008 18:13, RE: VYZVA REDAKCI
Sprint posted by:
Třeba Octavie 1.4 TSI?
To NENí až tak "originální" a "výjimečné"..
PS: Motor je povedený, octavia je ... octavia (test ukončen)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 10.10.2008 18:16, M...a
Sprint posted by:
A co jako?
TOHLE! Právě TO je ... nevhodné, neslušné až nesmyslné. Líbí se vám to? Používejte to doma. Tady je to ... až příliš.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 10.10.2008 19:14, RE: SOUHLAS
Kylie posted by:
Ale to jsem HNED v úvodním příspěvku psala, že TATO verze NENí můj miláááášek. To se určitě shodneme (že "obyč" pérování a "obyč" dvoulitr není to nej-, není to "optimální" pro C5). Já (stále dokola) doporučuji (a v onom Auto Zeitung testována je) verze 2.2 HDi Biturbo - která je "celkově" asi přece jen "jinde" (ale tato testovaná verze asi nejprodávanější bude - a zřejmě nejen v česku).
PS: Zdá se mi (ale "doneslo" se mi to již z více stran), že tentokrát (v této generaci) budou reálné r...
Přesně tak, sednete-li do "obyčejné" verze, máte pocit vozu nižší střední třídy. Oproti tomu C5 v nejlepší výbavě je úplně o něčem jiném. Uvidíme jak na tom bude se spolehlivostí elektroniky atd.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 10.10.2008 20:33, RE: VYZVA REDAKCI
Sprint posted by:
Třeba Octavie 1.4 TSI?
Jen trochu předestřu (RS6, Golf R32, Kaipan 15, P. 911, atd.), samozřejmě vše je v jednání .-) Samozřejmě se budeme věnovat i dostupným automobilům
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 10.10.2008 20:53, RE: VYZVA REDAKCI
Petr - TipCars.com posted by:
Jen trochu předestřu (RS6, Golf R32, Kaipan 15, P. 911, atd.), samozřejmě vše je v jednání .-) Samozřejmě se budeme věnovat i dostupným automobilům
To JE velmi pěkné "prostírání"!
PS: Pokud by jste se snad ostýchali "provést" 911 někde v německu přes 250-260 km/h - ráda (ochotně .-) vypomohu..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 10.10.2008 21:00, RE: VYZVA REDAKCI
Kylie posted by:
To JE velmi pěkné "prostírání"!
PS: Pokud by jste se snad ostýchali "provést" 911 někde v německu přes 250-260 km/h - ráda (ochotně .-) vypomohu..
Jako, ten Mustang by taky nebyl spantej, skuste ho nekde sehnat ze jo, kdybych ho mel, tak bych ho pucil jako, bohuzel ho nevlastnim ze jo
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 11.10.2008 05:43, RE: VYZVA REDAKCI
Petr - TipCars.com posted by:
Jen trochu předestřu (RS6, Golf R32, Kaipan 15, P. 911, atd.), samozřejmě vše je v jednání .-) Samozřejmě se budeme věnovat i dostupným automobilům
jj P911 nás zajímá
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 11.10.2008 07:43, :-)
Pěkný autíčko
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 11.10.2008 10:21, RE: VYZVA REDAKCI
Stejskal Jarda posted by:
Jako, ten Mustang by taky nebyl spantej, skuste ho nekde sehnat ze jo, kdybych ho mel, tak bych ho pucil jako, bohuzel ho nevlastnim ze jo
Co čekáš prosimtě od Mustangu? Designově je pěknej to jo, ale po stránce jízdních vlastností to bude celkem tragedie, protože má vzadu tuhou nápravu a tudíž požitek z jízdy, který je u tědlech auta asi to nejdůležitejší, bude hodně slabej. Já osobně bych byl spíš pro test corvetty když už.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 11.10.2008 13:47, .. pro test corvetty ..
Kuba posted by:
Co čekáš prosimtě od Mustangu? Designově je pěknej to jo, ale po stránce jízdních vlastností to bude celkem tragedie, protože má vzadu tuhou nápravu a tudíž požitek z jízdy, který je u tědlech auta asi to nejdůležitejší, bude hodně slabej. Já osobně bych byl spíš pro test corvetty když už.
.. bych si asi také čas udělala .-)
Obzvláště ZR-1 a jejích 647 plnokrevníků pod kapotou bych krotit zkusit chtěla (nu, v nouzi se ZR 06 a 512ti koníky bych se spokojila..)
PS: Nevím a nechápu to, ale corvette se mi, čistě teoreticky, líbí ale ... Někdy když jí na silnici potkám, až dech se mi zatají, JAK mne u strdce chytne, a někdy až zcela NEzajímavě a fádně, na mne působí. Tohle NEznám, NEtuším co to znamená, u žádného jiného vozu jsem to ještě NEzažila, prostě nevím a nechápu to..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 11.10.2008 22:48, RE: VYZVA REDAKCI
Ráďa posted by:
jj P911 nás zajímá
911 móóóóóóc gut, nissan gt-r (možná) ještě lepší ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 12.10.2008 14:36, Seb a Martin a Citroën(y) OPĚT zvítězili!
Před týdnem jsem "nadšeně" oznamovala, že ve španělské rallye zvítězil (jako obvykle) Seb Loeb s C4 a mezi juniory Martin Prokop (asi NEJpodceňovanější český automobilový závodník /možná i sportovec vůbec - takový NEpoměr úspěchů a NI řádku v tisku či TV - to se jen tak nevidí/, neustále dokola slyším jména Enge a Janiš - přitom tenhle junior snad dokázal získat více vítězství a úspěchů, než ti dva dohromady - to myslím trochu v nadsázce, ale stejně ....!) a týden se s týdnem sešel od pátku do této chvilky po ostrově Corsica vozy WRC "létaly" a vítězem se stává ... Citroën C4 a Seb Loeb a v "juniorce" velmi talentovaný Martin Prokop s Citroën C2 1.6 (a to "protlačení" Hirvonena o dvě příčky nahoru - to NEsnáším, takovéhle praktiky - vskutku "trapné", "ubohé", "nesportovní" opravdu BIG OSTUDA!).
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.