0
back
 

diskuze k tématu: Citroën C5 – jaká je druhá generace jako ojetina?

category of topic classification: francouzská vozidla
A4
number of posts134
date of registration09.05.2007
Friday 17.04.2015 10:59, RE: Odborná poradna?
Karel - TipCars.com posted by:
A4 posted by:
Benz. dvulitr nemá 100, ale 103 kW.
Doplněno, díky za upozornění.


Benzínový dvoulitr má 103 kW, páni redaktoři

Naftový dvoulitr měl 100 kW pouze v rozmezí 02/2008 - 10/2009. Od 11/2008 pak 103 kW.
respond
Abík
number of posts93
date of registration20.01.2009
Sunday 19.04.2015 16:22, Velmi hezky je vysvětlen poměr nafta - benzin na této stránce. Jde o zpřevodování.
http://www.honda-club.cz/forum/cms_view_article.php?aid=133 - prostě převod u naftového motoru krouťák na hnacích kolech stírá, kdežto u benzinového na kolech násobí. Ještě je třeba k tomu přidat rozpětí použitelných otáček.
respond
Peťan H
number of posts24
date of registration19.04.2015
Sunday 19.04.2015 19:10, Dojde dech??
Chrochtě dojde po cca 3s dech a je nutno řadit??? Ale no tak.......
respond
Peťan H
number of posts24
date of registration19.04.2015
Sunday 19.04.2015 19:11, RE: Velmi hezky je vysvětlen poměr nafta - benzin na této stránce. Jde o zpřevodování.
Abík posted by:
http://www.honda-club.cz/forum/cms_view_article.php?aid=133 - prostě převod u naftového motoru krouťák na hnacích kolech stírá, kdežto u benzinového na kolech násobí. Ještě je třeba k tomu přidat rozpětí použitelných otáček.


A lehčí převod zase stírá rozpětí použitelných otáček....
respond
Peťan H
number of posts24
date of registration19.04.2015
Sunday 19.04.2015 19:14, RE: Zázračná Fiat
Zvirak posted by:
Já bych jen k tomu předjíždění / pružnosti uvedl jen tolik. Ten rozdíl benzin / nafta v průběhu výkonu a krouťáku je nejvíc znatelný na dálnici.Uvedu můj konkrétní případ. Moje auto 1.8 (98kW) a služební O2 2.0TDI (103kW.Když při 100km/h šlápnu v obou na 5 na plyn, jak nafouká turbo, o2 má s malou prodlevou téměř všechen krouťák, benzin ihned začne zrychlovat, ale o trochu pomaleji. Při cca 130km/h je zátah při sešlápnutí + - stejný. Mezi 140 a 150, kdy začíná nafta oproti benzinu znatelně vadnout, tam benzinu pořád roste výkon, Tah se reálně zvyšuje až někam 200-210. (max je někde u 220-225).Abych se k takové rychlosti dostal s O2, musim si vzit dovolenou. Ale ty zvuky co motor vydává jsou už nezdravý. Já bych benzin neměnil, vždycky mám výkonovou rezervu a táhne lineárně prakticky až do omezovače. Takovej luxus u nafty neni, nadruhou stranu je nafta díky nízkopoleženýmu krouťáku příjemná na klidné ježdění.V reichu na dálnici většinou jezdim rychlejc. To byste nevěřili jak škodovkáři a VW čuměj jak pučtok, když je při 200 + lízne fiat a oni z chrochty víc nedostanou, ikdyž se snaží :)Ještě doplním, když jsem před lety jel poprvý s O2 TDI, říkal jsem si, že pěkně jede. Tak jsem začal předjíždět kamion s pocitem, že při takovým tahu budu hned před nim. Jaký to byly ale horký chvilky, když mi zvadl motor, když jsem byl přesně vedle kamionu...Je pravda, že s naftou se člověk musí naučit jezdit


Chtěl bych vidět Fiat s 98 kW jak při 200 km/h někoho lízne.
A teď tu o Jeníčkovi a Mařence jo....
respond
Zvirak
number of posts459
date of registration09.09.2012
Sunday 19.04.2015 20:18, .
uplně normálně chlapče. max je tacho 225 (dle navi 210).
Ty 200 neni problém na dálnici drzet (6 tis ot.). Nejdřív se v takovém, nebo podobném autě/motoru svez a pak tu něco piš.
respond
Peťan H
number of posts24
date of registration19.04.2015
Sunday 19.04.2015 21:44, RE: .
Zvirak posted by:
uplně normálně chlapče. max je tacho 225 (dle navi 210). Ty 200 neni problém na dálnici drzet (6 tis ot.). Nejdřív se v takovém, nebo podobném autě/motoru svez a pak tu něco piš.


Jestliže ti auto jede max 210 (asi z kopce s větrem v zádech), pak těžko budeš někoho lízat kdo jede 200, ale jen tak se kolem něj sotva přesuneš. A to za pro tebe ideálních podmínek.

Vážně jsi tak naivní, že si myslíš, že lidi dnes nemají naprosto běžnou zkušenost s vozy s výkonem kolem 100 kW, že mi zkoušíš radit ať se něčím takovým svezu? ?
respond
Zvirak
number of posts459
date of registration09.09.2012
Sunday 19.04.2015 22:10, .
ty mě bavíš. Samozřejmě 100kW není nic extra, je to průměrný výkon. Ale těch 200-210 nemá motor problem na dalnici držet bez problému i do mírnýho kopce, po rovině půl, tři čtvrtě plnynu. To ale není nic neobvyklého.
Jistě, o zrychlení nemůže být řeč. Ale fakt je, že prostě ve vyšších rychlostech jede 100kW benzin lépe než 100kW nafta.
Naviní nejsem, jak říkám, pokud s tim nemáš zkušenosti TY, zeptej se někoho, kdo tuhle motorizaci má, motor je povedený.
respond
Peťan H
number of posts24
date of registration19.04.2015
Sunday 19.04.2015 22:28, RE: .
Zvirak posted by:
ty mě bavíš. Samozřejmě 100kW není nic extra, je to průměrný výkon. Ale těch 200-210 nemá motor problem na dalnici držet bez problému i do mírnýho kopce, po rovině půl, tři čtvrtě plnynu. To ale není nic neobvyklého. Jistě, o zrychlení nemůže být řeč. Ale fakt je, že prostě ve vyšších rychlostech jede 100kW benzin lépe než 100kW nafta. Naviní nejsem, jak říkám, pokud s tim nemáš zkušenosti TY, zeptej se někoho, kdo tuhle motorizaci má, motor je povedený.


když myslíš....
respond
Pavlik
number of posts1328
date of registration09.10.2008
Monday 20.04.2015 16:47, RE: .
Zvirak posted by:
ty mě bavíš. Samozřejmě 100kW není nic extra, je to průměrný výkon. Ale těch 200-210 nemá motor problem na dalnici držet bez problému i do mírnýho kopce, po rovině půl, tři čtvrtě plnynu. To ale není nic neobvyklého. Jistě, o zrychlení nemůže být řeč. Ale fakt je, že prostě ve vyšších rychlostech jede 100kW benzin lépe než 100kW nafta. Naviní nejsem, jak říkám, pokud s tim nemáš zkušenosti TY, zeptej se někoho, kdo tuhle motorizaci má, motor je povedený.


Nevidím žádný rozdíl mezi jízdou v běžném benzínovém a dieselové autě o stejném výkonu blízko jejich rychlostního maxima. V obou je hluk, motor již nemá výkon na další zrychlení, taková jízda je otravná a motoru rozhodně neprospívá, zvlášť když motor běží ve vysokých otáčkách blízko maxima dlouho. Neříkám, že tvůj motor není povedený, ale zcela jistě neumožňuje jet na rovině maximální konstrukční rychlostí vozu na tři čtvrtě nebo dokonce na půl plynu (možná bych věřil z prudšího kopce a s větrem v zádech) - to je ryzí pohádka.
respond
xa21td
number of posts7
date of registration09.09.2014
Tuesday 03.11.2015 21:21, C5 a hluk
Měl jsem teď možnost svézt se C5, 2litr na pružinách a 2.2 Hydractiv, co mne zarazilo, byl docela výrazný hluk od podvozku a ze zavazadlového prostoru (oba kombi). S vozy jsem jel na stejné cestě těsně po sobě. Možná hrálo roli obutí nevím, ale potom jsem jel stejný úsek svou 16 let starou xantií break 21td, najeto cca 500tkm a dovolím si tvrdit, že v autě bylo podstatně větší ticho... Hrozně mne to překvapilo, protože C5 byla také v mém hledáčku na nový vůz...
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.