0
back
 

diskuze k tématu: Citroen C5 3.0 V6 - zkušenosti uživatelky po třech letech

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.08.2008 09:19, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Dobrý den. Je mi 36 let a ve firmě jsme vyzkoušel kde co... Land Cruisera, Safrana, Octavii, Superba, 605 Peug., atd. Mám rád velká auta, ale řeknu jen toto. V roce 1998 jsem si koupil novou verzi Passata a po 3000 km mi odešly ložiska ve všech kolech a tak to šlo dále... v servise mi nakonec mechanik prozradil, že to už není poctivý Němec, ale Slovenský plagiát (rozuměj, montoval se na Slovensku...), takže ať se nedivím... co dodat? Němec už zdaleka není co býval a Francouze bych upřednosťoval...
Passat sa na SK nevyrabal ;)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.08.2008 09:33, RE: Octavia nejrychlejší na světě
anonym posted by:
Z mírného kopce
Nechcem provokovat ale v Nemecku na prazdnej dialnici s oktavkou 1,9TDI 66kW, som dal dole z kopca 215km/h, to na dialnici s miernym svahom dole by s 1,8T RS by potom mohlo ist. Ale asi nie na stale jazdenie :D, nato musi byt velka kubatura. Inac nice recenzia holka ;)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.08.2008 13:11, RE: Octavia nejrychlejší na světě
anonym posted by:
Nechcem provokovat ale v Nemecku na prazdnej dialnici s oktavkou 1,9TDI 66kW, som dal dole z kopca 215km/h, to na dialnici s miernym svahom dole by s 1,8T RS by potom mohlo ist. Ale asi nie na stale jazdenie :D, nato musi byt velka kubatura. Inac nice recenzia holka ;)
S 66 kW jet rychlostí 215 km/h nelze, ani teoreticky. Někde tady výš je vzoreček pro výpočet. Auto může ukazovat takovou rychlost na tachometru, v praxi se ale maximálně přiblíží tak 190 km/h a i to spíš nadsazuju. Doporučuju kontrolu navigací - bude to možná docela šok!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.08.2008 14:34, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Passat sa na SK nevyrabal ;)
Tak ne Passat, ale montovnu v Bratislavě VW má, zrovna jako v Maďarsku a do budoucna se výroba stejně bude čím dál tím víc přesouvat dál na východ, resp. do zemí s levnou pracovní silou. Německé auto z Ruska, Rumunska nebo Turecka asi nebude žádnou výjimkou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 06.08.2008 13:35, RE: 250 km/h? Ani náhodou.
anonym posted by:
Tak mě poslouchej ty teoretiku, měl jsem kdysi Octavii 1.8 Turbo 150 koní, která dosahovala rychlosti 240 km/h podle navigace. Teď mám 1.8 Turbo RS 132 kW a ta dokáže jet podle navigace 250 km/h. Tak tady přestaň spekulovat.
Nechte to bajkaření o Octavii rychlý jak světlo! Právě čtu test toho nej- co je postavený na stejným podvozku Golfu R32. Sníženej podvozek tvrdší tlumiče, vše upravený na maximální rychlosti, šestiválec 3.2 (250 koní v 6300 ot.), cenovka mega čtvrt. Tak a bacha ani ten nejede tak rychle jako to nejlevnější co je na stejnym podvozku postavený. Jeho teoretický maximum je 248 km/h!
Tak leda ve snu ho hravě předjede jeho vlastní levnější verze s obyčejným čtyřválečkem 1.8 a samozřejmě nižším výkonem (jo ještě že ti do toho přidělali omezovač na 250 km/h, to je fakt klika).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.08.2008 00:07, RE: 250 km/h? Ani náhodou.
anonym posted by:
Nechte to bajkaření o Octavii rychlý jak světlo! Právě čtu test toho nej- co je postavený na stejným podvozku Golfu R32. Sníženej podvozek tvrdší tlumiče, vše upravený na maximální rychlosti, šestiválec 3.2 (250 koní v 6300 ot.), cenovka mega čtvrt. Tak a bacha ani ten nejede tak rychle jako to nejlevnější co je na stejnym podvozku postavený. Jeho teoretický maximum je 248 km/h!
Tak leda ve snu ho hravě předjede jeho vlastní levnější verze s obyčejným čtyřválečkem 1.8 a samozřejmě nižším výkon...
Máš ji doma? Nemáš... tak se do toho neser
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.08.2008 00:09, RE: Zvláštní diskuse... Taková...mno...česká :-)
anonym posted by:
Tak kde se flákáš? Odpověz!
Co ti je potom??
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.08.2008 00:17, RE: Zvláštní diskuse... Taková...mno...česká :-)
anonym posted by:
Tak kde se flákáš? Odpověz!
Bylo to Octávií 1.8 Turbo, nebyl provoz, kde přesně jsem tý rychlosti dosáhl nevím, navíc jsem po této dálnici jel poprvé, takže ani nevím ve kterým úseku. A NECHÁPU PROČ TADY HNED KAŽDÝ MUSÍ VYVRACET TAKOVÉTO ČLÁNKY, TA 1.8 TURBO PROSTĚ JEDE PŘES 230, TAK SE S TÍM HOCHU SMÍŘ A PŘESTAŇ ZAMINDRÁKOVANĚ A ZÁVISTIVĚ REJPAT DO VĚCÍ O KTERÝCH VÍŠ HOVNO, PROTOŽE SÁM MÁŠ V GARÁŽI NĚJAKOU SRAČKU!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.08.2008 12:49, RE: Zvláštní diskuse... Taková...mno...česká :-)
anonym posted by:
Bylo to Octávií 1.8 Turbo, nebyl provoz, kde přesně jsem tý rychlosti dosáhl nevím, navíc jsem po této dálnici jel poprvé, takže ani nevím ve kterým úseku. A NECHÁPU PROČ TADY HNED KAŽDÝ MUSÍ VYVRACET TAKOVÉTO ČLÁNKY, TA 1.8 TURBO PROSTĚ JEDE PŘES 230, TAK SE S TÍM HOCHU SMÍŘ A PŘESTAŇ ZAMINDRÁKOVANĚ A ZÁVISTIVĚ REJPAT DO VĚCÍ O KTERÝCH VÍŠ HOVNO, PROTOŽE SÁM MÁŠ V GARÁŽI NĚJAKOU SRAČKU!!!
Právě, že vím. Objem 1.8 jakkoli naturbovanej jede rychlostí přes 230 - mluvim o opravdový rychlosti, NE co ukazuje tachometr!!! - jen s nejvyšším úsilím, po extrémně dlouhým rozjezdu, v praxi prostě NE. V těhle rychlostech záleží už na detailech a "objem ničím nenahradíš" platí právě pro maximální rychlosti. I když čtyřváleček jednaosm uturbuješ k smrti maximální rychlost se moc nezvýší (to turbo hlavně zlepšuje pružnost - NE maximální rychlost, tu jen částečně). I superauta jako Subaru Impreza Sti s fantastickym boxer motorem 2.5 se v reálu dostanou na 240 a šmidlec. Ten Golf s lepšíma tlumičema, kolama, motorem V6 3.2 se v reálným světě dostane přinejlepším těsně přes těch 240 km/h. Je vidět že s tím opravdu NEmáš zkušenosti.
A hradeckou dálnici znám, s BMW se tam dá jet nějakejch 220, snad na nějakou vteřinu i víc, ale to je všechno. Že by mě v tu chvíli oblítla jednaosma rodinný vůz koncernu Lidové auto, no nevim nevim (teda vim).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 09.08.2008 05:26, RE: Montoval na Slovensku
anonym posted by:
A tie ložiska boli tiež vyrobené na slovensku? Pokial viem tak Passat sa na slovensku nemontoval. Zato sa tu montuje o.i. Audi Q7, Porsche Cayenne, Golf cabrio,. . . . . Asi preto, lebo slováci v rámci koncernu dosahujú najnižšiu kvalitu, buahaha, buahaha ))
Souhlasím s Vámi. spíš bych řekl, že nákupní manažer chtěl ušetřit na ložiskách a proto změnil dodavatele a koupil ložiska, která nevydrží řádově 10^8 otáček, ale jen 10^7. Za to ovšem nemůže slovenský montážní dělník, ale manažer nákupu (nejspíš Němec). Zdraví D.M.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 09.08.2008 05:44, RE: benzínový V 6
anonym posted by:
Ta Octavie vydrží oněch 250 km/h delší dobu než nějaký rádoby auto střední třídy jako C5
Ještě by mě zajímalo, která Oktávie jede 250 km/h v reálu (ne tacho) jako běžný sériový (a TRVALE nemluvě), nikým neupravovaný vůz. Dokonce i FF2 ST se 165 kW a 320 Nm (což je více, než měla jakákoliv sérivá Š O1 i O2 RS) má jako maximálku psáno pouze 244 km/h. Zdraví D.M.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 09.08.2008 15:01, RE: benzínový V 6
anonym posted by:
Ještě by mě zajímalo, která Oktávie jede 250 km/h v reálu (ne tacho) jako běžný sériový (a TRVALE nemluvě), nikým neupravovaný vůz. Dokonce i FF2 ST se 165 kW a 320 Nm (což je více, než měla jakákoliv sérivá Š O1 i O2 RS) má jako maximálku psáno pouze 244 km/h. Zdraví D.M.
Ty Oktávky se čtyřválcem 1.8, který hravě porážej ostrej Focus ST s 2.5 turbo stejně jako Imprezu WRX Sti 2.5 turbo, to je jen zbožný přání. Opravdu těžko říci proč, ale v česku je spousta lidí, co není schopno zpracovat informaci, že existují lepší a rychlejší auta než Škoda Octavia.
Podle toho jak popisujou rychlosti nad 230 nebo dokonce 250 km/h, lze s téměř 100% jistotou říct, že takovou rychlostí nejeli ani jako spolujezdec.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 09.08.2008 20:49, Crash test C5
Zrovna jsem na Primě viděl nedobrovolný crash test na R4 poblíž Dobříše ve 240 km/h. Teda čelní náraz na dálnici Renault Megan versus Citroen C5 v době nárazu obě 120 km/h. Ten v meganu mrtvej na místě 3 osoby v citronu ok. Smekám, to je fakt dobrý.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 14:17, RE: 250 km/h? Ani náhodou.
anonym posted by:
Máš ji doma? Nemáš... tak se do toho neser
On se do toho nesere, jen ti zděluje, že tam máš nasráno...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 14:17, RE: 250 km/h? Ani náhodou.
anonym posted by:
Máš ji doma? Nemáš... tak se do toho neser
On se do toho nesere, jen ti zděluje, že tam máš nasráno...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 21:00, RE: 250 km/h? Ani náhodou.
anonym posted by:
On se do toho nesere, jen ti zděluje, že tam máš nasráno...
Zajímalo by mne, čím ty lidi Octavia tak fascinuje, že jí nadřazujou nad všechny auta a s ledovym klidem tvrdí že obyčejnej řadovej čtyřváleček jednaosm drtí všechno okolo včetně šestiválců a to i z vlastních řad. Podle bajkařů je totiž tahle obyčejná oktávka rychlejší než superostrej Golf s motorem 3.2 l. Ten se za absolutně ideálních podmínek dostane na 248 km/h, má na to upravený tlumiče, snížený podvozek, odpovídající pneu (ne Matadorky jako Oktávka), ohlídanou aerodynamiku, ale ve snech některých fanatiků i tenhle volkswagenovský premiant na podstatně horší verzi sebe sama - oktávku - prostě nestačí. Jo borče a pověz jaký používáš letní i zimní pneu, na svou létací oktávku?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.08.2008 13:49, C5 2.2 HDi Biturbo
Nevymejšlejte kraviny, C5 s dvěma turbama přeplňovanym nafťákem je totální bomba. Malý turbo zajistí už ve 1300 ot/min plnej zátah, mezi 2000 - 2500 se přidá velký turbo a táhne jak bejk až něco přes 4000 ot/min. 23d od BMW je sice ještě lepší, ale jinak bezkonkurenční motor, konkurence je o generaci pozadu. To vše v pohodlnym bezpečnym slušně vybavenym autě za cenu Octavie.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.09.2008 21:26, RE: rene
anonym posted by:
teda jestli bez ohledu na to jaky je ten Ciťa auto ( ja ho nemusim) tak jestli ti s tou recenzi nepomahal starej tak smekám. Takový věci jako lieraní zátah motoru.................moc ženskejch ani nevi že něco takovýho existuje.
Ten výraz existuje. Ale neexistuje takový spalovací motor.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 13.09.2008 23:59, RE: rene
anonym posted by:
Ten výraz existuje. Ale neexistuje takový spalovací motor.
Výraz existuje, motore ne? Co to znamená?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.09.2008 19:15, RE: C5 2.2 HDi Biturbo
anonym posted by:
Nevymejšlejte kraviny, C5 s dvěma turbama přeplňovanym nafťákem je totální bomba. Malý turbo zajistí už ve 1300 ot/min plnej zátah, mezi 2000 - 2500 se přidá velký turbo a táhne jak bejk až něco přes 4000 ot/min. 23d od BMW je sice ještě lepší, ale jinak bezkonkurenční motor, konkurence je o generaci pozadu. To vše v pohodlnym bezpečnym slušně vybavenym autě za cenu Octavie.
Takhle bych to sice asi neřekla, ale s myšlenkou naprosto bezvýhradně souhlasím.
Kylie
respond
  1 ... 17 18 19


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.