0
back
 

diskuze k tématu: Čínský Brilliance BS4 obrazem

category of topic classification:
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.10.2008 02:27, NE, ne, Ne, nE a NE
Bože, co to je? NENENE, už jsem říkala Neeeeeeeeeeee?
PS: Charouz - není to ten jak IPB miliardy dlužil - a nesplatil - a evidentně dobře se mu daří (a takový "Dreckzeug", "Brack und "Schund" sem vozí!)?
PS: BIG tabulku pro "dpwagen(a)" na jeho přání jsem pod článek o Scenic II vytvořila .. (jistojistě "nadšené" přijetí bude míti .-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.10.2008 03:34, RE: NE, ne, Ne, nE a NE
Kylie posted by:
Bože, co to je? NENENE, už jsem říkala Neeeeeeeeeeee?
PS: Charouz - není to ten jak IPB miliardy dlužil - a nesplatil - a evidentně dobře se mu daří (a takový "Dreckzeug", "Brack und "Schund" sem vozí!)?
PS: BIG tabulku pro "dpwagen(a)" na jeho přání jsem pod článek o Scenic II vytvořila .. (jistojistě "nadšené" přijetí bude míti .-)
No jak vidno nejsem jediný kdo nespí :o)))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.10.2008 03:53, Lidi to koupí
Uvidíte kolik lidiček to koupí! Vdyť kolik lidí si koupilo stříbrnou Octváii, v TDi, metle na hlínách a s křídlem! A nejen u nás ale v celé Evropě! Je pravda, že některé typy vozů BMW pro Asii vyrábí právě Brilliance?

Hýky, hýk
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.10.2008 08:10, RE: Lidi to koupí
Osel II posted by:
Uvidíte kolik lidiček to koupí! Vdyť kolik lidí si koupilo stříbrnou Octváii, v TDi, metle na hlínách a s křídlem! A nejen u nás ale v celé Evropě! Je pravda, že některé typy vozů BMW pro Asii vyrábí právě Brilliance?

Hýky, hýk
no nevím osle, ale zlatá octávka, než tady ten krám a s tím charouzem- svatá pravda - dlužil a nic nesplatil a nesplatí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.10.2008 09:52, Charouz
Nechápu proč se navážíte do Charouze?! Pokud je mi známo tak se s bankou dohodl na prodeji podstatné části svých aktivit (prakticky všeho vyjma M3000 a Engeho) zpět bance za 1,-Kč včetně dluhů, tudíž vše splatil. Může se Vám to nelíbit, můžete s tím nesouhlasit ale to je asi tak vše co s tím můžete dělat. Jo, ještě mu můžete závidět!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.10.2008 11:44, RE: Charouz
tomaskrtek posted by:
Nechápu proč se navážíte do Charouze?! Pokud je mi známo tak se s bankou dohodl na prodeji podstatné části svých aktivit (prakticky všeho vyjma M3000 a Engeho) zpět bance za 1,-Kč včetně dluhů, tudíž vše splatil. Může se Vám to nelíbit, můžete s tím nesouhlasit ale to je asi tak vše co s tím můžete dělat. Jo, ještě mu můžete závidět!
Ehm, bavme se spíše o autech, ale myslím, že to bylo (maličko) jinak ,-)
PS: Fik-fik, se dohodl a (jak správně píšete) většinu bance vrátil, a ona aby alespoň NĚCO doslala nad zbytkem (cca 2 tisíce milionů) očko "přimhouřila". No nic - JE to schopný (asi jako marketing odd VW) člověk a (bohužel) jistě ví PROČ Brilliance dovážet začal (a lidé si to opravdu asi koupí - bohužel!)
PPS: Povahu a "schopnosti" (které NEpopírám!) mu věru NEzávidím, majetek, resp. možnosti umožňující ozkoušet či koupit si jakékoliv auto ... no, to bych asi lhala, kdybych ne říkala ....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.10.2008 13:14, RE: Charouz
Kylie posted by:
Ehm, bavme se spíše o autech, ale myslím, že to bylo (maličko) jinak ,-)
PS: Fik-fik, se dohodl a (jak správně píšete) většinu bance vrátil, a ona aby alespoň NĚCO doslala nad zbytkem (cca 2 tisíce milionů) očko "přimhouřila". No nic - JE to schopný (asi jako marketing odd VW) člověk a (bohužel) jistě ví PROČ Brilliance dovážet začal (a lidé si to opravdu asi koupí - bohužel!)
PPS: Povahu a "schopnosti" (které NEpopírám!) mu věru NEzávidím, majetek, resp. možnosti umožňující ozkoušet či k...
Kdyby to nezačal dovážet on tak někdo jiný určitě, s tím nic nenaděláme. Ale myslím že není čeho se bát, po shlédnutí crashtestů by z toho rozhodně vyvázl lépe našinec v Oktávce, možná i Felcce, než majitel čínského zázraku co by ho naboural... A možná to konečně donutí ostatní automobilky k přijetelnější cenové politice...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.10.2008 13:18, RE: Lidi to koupí
Osel II posted by:
Uvidíte kolik lidiček to koupí! Vdyť kolik lidí si koupilo stříbrnou Octváii, v TDi, metle na hlínách a s křídlem! A nejen u nás ale v celé Evropě! Je pravda, že některé typy vozů BMW pro Asii vyrábí právě Brilliance?

Hýky, hýk
Oslíku, oslíku já vím, že tvůj korejský američan je o pár let před touto kraksnou, ale do octávie tdi mu chybí ještě 10let intenzivního vývoje (a to už se vyrábí 12 let) a stejně nebude mít tu výdrž, první kousky mají naběháno 300 až 600tisíc km.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.10.2008 16:13, RE: Lidi to koupí
Kozař posted by:
Oslíku, oslíku já vím, že tvůj korejský američan je o pár let před touto kraksnou, ale do octávie tdi mu chybí ještě 10let intenzivního vývoje (a to už se vyrábí 12 let) a stejně nebude mít tu výdrž, první kousky mají naběháno 300 až 600tisíc km.
S Korejci bych byl opatrnejsi. Nerikam, ze dosahuji Japonske pracovitosti, ale rozhodne mi v Evrope jim pracovitost muzeme jen zavidet a na jejich kvalite je to jen videt. Vzdyt Samsung, LG jsou obrovske spolecnosti se spickovou kvalitou, Hyundai a Kia se za poslednich par let dostali taky hodne daleko, a jejich chovani je mnohem lepsi nez nase. V Anglii jsem mel spoustu Korejskych kamaradu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.10.2008 17:03, RE: Lidi to koupí
mufik.martin posted by:
S Korejci bych byl opatrnejsi. Nerikam, ze dosahuji Japonske pracovitosti, ale rozhodne mi v Evrope jim pracovitost muzeme jen zavidet a na jejich kvalite je to jen videt. Vzdyt Samsung, LG jsou obrovske spolecnosti se spickovou kvalitou, Hyundai a Kia se za poslednich par let dostali taky hodne daleko, a jejich chovani je mnohem lepsi nez nase. V Anglii jsem mel spoustu Korejskych kamaradu.
Já bych byla i konkrétnější. Projděte se po Seoul (myslím, že má více obyvatel než celé česko), tomu se v evropě vyrovná snad jen moderní části Frankfurt am Main, Berlin, London City - das was! Bohužel se to už netýká jen aut (myslím, že Hyundai a Kia ještě budou stoupat výš), ale i oblastní, kde to (stále) trochu "překvapí" - zajděte si do Národního divadla nebo do Rudolfína na českou filharmonii a pak do Seoul Arts Center - NENí to "příjemné" srovnání.
V japonsku jsem byla jedinkrát, ale (nikde) v evropě se s takovýmto nasazením nepracuje (korea se podobá japonsku, NE evropě - a to si klidně "rýpnu", že východní část je na tom v "pracovní morálce" ještě o něco hůř ). Ostatně produktivita práce je "místním krajům" vyčítána (domnívám se) naprosto oprávněně (zřejmě "pozůstatky" socialistické "výchovy"). Někoho to pobouřilo, ale srovnání Kia Ceed a VW Golf vlastně nebylo až tak překvapivé (byla to jen otázka času). Myslím, že porovnání škoda octavia a hyundai i30 NEvyjde pro "starší" vůz dobře..
PS: Já s "mufik.martin" souhlasím, naprosto
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.10.2008 18:18, RE: NE, ne, Ne, nE a NE
Kylie posted by:
Bože, co to je? NENENE, už jsem říkala Neeeeeeeeeeee?
PS: Charouz - není to ten jak IPB miliardy dlužil - a nesplatil - a evidentně dobře se mu daří (a takový "Dreckzeug", "Brack und "Schund" sem vozí!)?
PS: BIG tabulku pro "dpwagen(a)" na jeho přání jsem pod článek o Scenic II vytvořila .. (jistojistě "nadšené" přijetí bude míti .-)
každá konkurence je dobrá, byť takovej ksindl, že bych si já osobně o to ani kolo neopřel....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.10.2008 22:18, Ano/ne
figo posted by:
každá konkurence je dobrá, byť takovej ksindl, že bych si já osobně o to ani kolo neopřel....
Konkurenční prostředí je skvělá věc, ale výbornou (cenovou) konkurencí je třeba hyundai kia. Sráží skvěle ceny dolů (kdo si za cenu povedeného vozu ceed za 280.000 fabii koupí - určitě prohloupí) a přitom jde už o jednoznačně kvalitní auta. Současné čínské produkty na evropské silnice nepatří - TAK levné zase nejsou (bohužel lidé si je, místo daleko kvalitnějších japonských-evropských-korejských) kupovat budou (bohužel).
Takže, konkurence ano, ale tohle není konkurence, to je Brilliance
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.10.2008 23:09, RE: Lidi to koupí
Kylie posted by:
Já bych byla i konkrétnější. Projděte se po Seoul (myslím, že má více obyvatel než celé česko), tomu se v evropě vyrovná snad jen moderní části Frankfurt am Main, Berlin, London City - das was! Bohužel se to už netýká jen aut (myslím, že Hyundai a Kia ještě budou stoupat výš), ale i oblastní, kde to (stále) trochu "překvapí" - zajděte si do Národního divadla nebo do Rudolfína na českou filharmonii a pak do Seoul Arts Center - NENí to "příjemné" srovnání.
V japonsku jsem byla jedinkrát, ale ...
Taky pro mufika - tady longins nazdar..:) změna nicku...
LG, Samsung....nejde o koreiskou produkci, ale o americko-německé vlastníky. Všechno má záštitu v Siemensu, GE. Pokud má samsung zisky, stoupá ziskovost především Siemensu. Jinak, jestliže koreici pracují, a snaží, nabubřelej evropskej západ a USA z toho jenom profituje - číňan dělá za 15 dolarů měsíčně a hrst rejže, evropan si z toho postaví sídlo. Mě osobně, jako hrdému evropanovi tohle vyhovuje. Pokud chcete opravdu kvalitní televizi, kupte Loewe. Pokud chcete dobrou televizi v poměru cena/výkon, kupte si samsung. Pokud koupíte panasonic, stejně máte o něco více, než samsung. Japonci je něco jako záp. evropa. Výdělky stejně tečou zase na západ. Pokud chcete srovnávat města - Seoul, já tam nebyl....ale na pohled fajn, uvnitř cetky tretky....jenom to vypadá. To je jako čína a jejich letní hry...narychlo tam něco vybudovali, o chybách se moc nemluvilo, měli první hry v HD přenosu...to je fajn, ale nemluví se o tom, že první základ HD přenosu měl jistý pan Grundig hned po válce ve SRN v dvojnásobněm rozlišení, než je dnešních 1900 řádků, a jeho televizní kamera, mimojiné na bázi třínasobku hloubky PAL překonala i kodakův kodakchrome 16mm film. (dnešní moderní HD kamery překonají sotva úzkou osmičku). To už se neví. O tom chování, já bych jim hajzlikům moc nevěřil, aby nás tu jednou neumlátili čepicema.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.10.2008 23:10, RE: Lidi to koupí
dpwagen posted by:
Taky pro mufika - tady longins nazdar..:) změna nicku...
LG, Samsung....nejde o koreiskou produkci, ale o americko-německé vlastníky. Všechno má záštitu v Siemensu, GE. Pokud má samsung zisky, stoupá ziskovost především Siemensu. Jinak, jestliže koreici pracují, a snaží, nabubřelej evropskej západ a USA z toho jenom profituje - číňan dělá za 15 dolarů měsíčně a hrst rejže, evropan si z toho postaví sídlo. Mě osobně, jako hrdému evropanovi tohle vyhovuje. Pokud chcete opravdu kvalitní televizi, k...
trošku od aut, ale politika je taková.....jenom nevim, kdo bude za nás makat, až i ti asiati toho začnou mít dost......
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.10.2008 23:26, RE: Charouz
Kylie posted by:
Ehm, bavme se spíše o autech, ale myslím, že to bylo (maličko) jinak ,-)
PS: Fik-fik, se dohodl a (jak správně píšete) většinu bance vrátil, a ona aby alespoň NĚCO doslala nad zbytkem (cca 2 tisíce milionů) očko "přimhouřila". No nic - JE to schopný (asi jako marketing odd VW) člověk a (bohužel) jistě ví PROČ Brilliance dovážet začal (a lidé si to opravdu asi koupí - bohužel!)
PPS: Povahu a "schopnosti" (které NEpopírám!) mu věru NEzávidím, majetek, resp. možnosti umožňující ozkoušet či k...
Dříve evropan vyráběl, tvrdě makal, OK, lidstvo jde dál, vývoj taky--60 procent pracujících děla v marketingu, v obchodu...ve vyýrobě pouze 12%(u nás) V ČÍně to je přes 90 % ve výrobě - dneska, jako u nás před rokem 1989 50%.....Životní úroveň prostě roste, s tím i pohodlnost. Neříkal bych tomu pohodlnost, být 12 hodin u pásu a letovat diaky na desku neberu jako pracovitost a něco obdivuhodného.....jak říká Martin..spíš v tom vidim otročinu a vykořisťování (za 12000.- brutt. bych ráno ani nevylezl z postele). Za 22.000.- bych dělal že něco dělám, alepsoň bych tam došel a za 32.000.- bych možná něco předved....pro zaměstnavatele je to jenom zlomek toho, co ty mu vyděláš. Chce to více národní hrdosti, nepouštět sem každej východní brak a trochu občas myslet ne-spotřebně.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.10.2008 23:31, RE: Lidi to koupí
mufik.martin posted by:
S Korejci bych byl opatrnejsi. Nerikam, ze dosahuji Japonske pracovitosti, ale rozhodne mi v Evrope jim pracovitost muzeme jen zavidet a na jejich kvalite je to jen videt. Vzdyt Samsung, LG jsou obrovske spolecnosti se spickovou kvalitou, Hyundai a Kia se za poslednich par let dostali taky hodne daleko, a jejich chovani je mnohem lepsi nez nase. V Anglii jsem mel spoustu Korejskych kamaradu.
No nevim Martine, jak si n slovensku kia kia oddělila WC - pro bílý a žlutý...a byl to asijský nápad....ale už sem nechci tahat politiku....na to jsou jiné stránky
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.10.2008 23:55, RE: Lidi to koupí
dpwagen posted by:
Taky pro mufika - tady longins nazdar..:) změna nicku...
LG, Samsung....nejde o koreiskou produkci, ale o americko-německé vlastníky. Všechno má záštitu v Siemensu, GE. Pokud má samsung zisky, stoupá ziskovost především Siemensu. Jinak, jestliže koreici pracují, a snaží, nabubřelej evropskej západ a USA z toho jenom profituje - číňan dělá za 15 dolarů měsíčně a hrst rejže, evropan si z toho postaví sídlo. Mě osobně, jako hrdému evropanovi tohle vyhovuje. Pokud chcete opravdu kvalitní televizi, k...
S china máte jistě pravdu, se south korea spíše ne. Až se tam jednou dostanete, budete HODNĚ překvapen, myslím že ani mnohé státy "západní" evropy se jim dnes nevyrovnají (o státech ostblock nemluvě), to opravdu cetky-tretky nejsou (srovnávat south korea a china je jako za podobné označit switzerland a slovensko - možná spíš větší rozdíl). Nezapomínejte, že je to (pod křídly usa) dlouhodobě velmi dobře prosperující "kapitalistický" stát. Že má vyšší HDP (celkově - pochopitelně, ale i na hlavu) asi nepřekvapí, to je ale teorie, ale jak s oním "kulturním zázemím" - které je vůči Praze (bohužel) nesrovnatelné, tak "stav silnic" - to je dokonce nePOrovnatelné, atd. atd. Ne že bych z toho byla nadšena, ale koncern Hyundai je dnes vpodstatě rovnoceným soupeřem koncernu VW (dle některých teorií jej do 5ti let ...; dle jiných do 10ti .-) To jsou opět jen teorie, nevím co děláte, ale váš "seoulský dvojník" si "žije" pravděpodobně až výrazně "lépe".
S oním LG, Samsung nevím, tedy neznám tento konkrétní případ, ale nebylo by to nic překvapivého - z toho ale OPĚT nic nemá vaše kapsa a následkem toho tu nebudou lepší silnice (než v seoul).
Takže kritika vůči china - myslím, že je jednoznačně na místě (i když kolega zástupce jednoho velkého německého výrobce po nedávném návratu z číny říkal, že tam prodal za více peněz, než za celý život předtím v německu ..) - tam ale bude asi ještě VELMI dlouho trvat, než ... (se "srovnají" majitele několika rolls royce s těmi co za celý měsíc jen pár dolarů vydělají)
South Korea - myslím (vím), že trumfuje i některé původní státy EU
S panem Grundig máte pravdu - bohužel "dav" raději "cetku", takže firma Grundig (již před pár lety) de facto "zkrachovala"
PS: Loewe - výborné, co plasmové monitory Pioneer?
PPS: Buřtík se ptá, zda vy - dpwagen(e) - náhodou nejste profesionál přes "hifi"?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 10.10.2008 00:04, RE: Charouz
dpwagen posted by:
Dříve evropan vyráběl, tvrdě makal, OK, lidstvo jde dál, vývoj taky--60 procent pracujících děla v marketingu, v obchodu...ve vyýrobě pouze 12%(u nás) V ČÍně to je přes 90 % ve výrobě - dneska, jako u nás před rokem 1989 50%.....Životní úroveň prostě roste, s tím i pohodlnost. Neříkal bych tomu pohodlnost, být 12 hodin u pásu a letovat diaky na desku neberu jako pracovitost a něco obdivuhodného.....jak říká Martin..spíš v tom vidim otročinu a vykořisťování (za 12000.- brutt. bych ráno ani nevyle...
Ale lidé myslí (téměř) jen spotřebně, národní hrdost se po uplynulém století jen těžko hledá (k čemu, komu ji "navázat"?).
Současné "finanční ochlazení" se mi moc nelíbí, ale ve výsledku (možná) pomůže. Že životní úroveň roste je prima, ale musí být z čeho (a "skrytý" dluh, spec. česka - je BIG).
K platu gratuluji, věru NEjste průměrný - dejte vědět JAK v reálu C4 2.0 16V funguje.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 10.10.2008 08:22, RE: Charouz
Kylie posted by:
Ale lidé myslí (téměř) jen spotřebně, národní hrdost se po uplynulém století jen těžko hledá (k čemu, komu ji "navázat"?).
Současné "finanční ochlazení" se mi moc nelíbí, ale ve výsledku (možná) pomůže. Že životní úroveň roste je prima, ale musí být z čeho (a "skrytý" dluh, spec. česka - je BIG).
K platu gratuluji, věru NEjste průměrný - dejte vědět JAK v reálu C4 2.0 16V funguje.
Moment, ja nikde nepíšu, kolik mám, spíš se nepředřu (ale vstanu ráno a jednou za půl roku něco předvedu) a zbytek kšefty s autama......to nemá se zaměstnáním co dělat :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 10.10.2008 08:23, RE: Lidi to koupí
dpwagen posted by:
Taky pro mufika - tady longins nazdar..:) změna nicku...
LG, Samsung....nejde o koreiskou produkci, ale o americko-německé vlastníky. Všechno má záštitu v Siemensu, GE. Pokud má samsung zisky, stoupá ziskovost především Siemensu. Jinak, jestliže koreici pracují, a snaží, nabubřelej evropskej západ a USA z toho jenom profituje - číňan dělá za 15 dolarů měsíčně a hrst rejže, evropan si z toho postaví sídlo. Mě osobně, jako hrdému evropanovi tohle vyhovuje. Pokud chcete opravdu kvalitní televizi, k...
Musím v tomto podpořit Kylie, v Seoulu jsem byl 4x a poprvé jsem byl šokován. Korea je mnohem vyspělejší země než náš banánistán. Napoprvé mě to hodně překvapilo. A vozový park? Většinou korejské vozy, pak sem tam japonské a z evropských BMW, MB, AUDI, ale těch bylo velmi málo. Auta tam byla velká a pohodlná, velké motory a aut. převodovky - spíše Amerika než Evropa, ale hlavně - všechny osobní byly na benzín.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.