0
back
 

diskuze k tématu: Chybějící kompresor klimatizace - jak postupovat?

category of topic classification: poradna, ostatní
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.07.2008 09:48, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Inu, taky by mně nenapadlo si kontrolovat klimu... krom toho, klimatizace je příčinou mnoha nemocí, zánětů, není to vůbec zdravé, takže ji ani nepouštím... když ji pustím, odnesu to velice často angínou...
Ono je taky otázka, co je zdravé, jestli klima nebo 40°C a otevřené okýnko. Revmatik by na to řek svoje stejně jako alergik.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.07.2008 10:09, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Ono je taky otázka, co je zdravé, jestli klima nebo 40°C a otevřené okýnko. Revmatik by na to řek svoje stejně jako alergik.
pánové,ale je taky nutné dodržovat zásady s klimou,než dojíždím na místo tak už 10min mám klimou ztlumenou nebo vypnutou úplně.Ta rýma a angína pramení z části z toho,že vyjdete z 20stupnu do 35,musíme vyrovnávat teploty.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.07.2008 10:19, RE: zajímavej článek
anonym posted by:
Jo jo! To znám. Punto 1,2 s klimou.
tak to já u svého stařičkého bmw z PP nepoznám (mechanický ukazatel okamžité spotřeby) - a na výkonu to taky nejde cítit - holt 170 koní :D
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.07.2008 10:34, RE: zajímavej článek
anonym posted by:
tak to já u svého stařičkého bmw z PP nepoznám (mechanický ukazatel okamžité spotřeby) - a na výkonu to taky nejde cítit - holt 170 koní :D
Znát by to mělo být na zvýšených otáčkách při volnoběhu...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.07.2008 10:35, RE: zajímavej článek
anonym posted by:
tak to já u svého stařičkého bmw z PP nepoznám (mechanický ukazatel okamžité spotřeby) - a na výkonu to taky nejde cítit - holt 170 koní :D
Protože jsem majitel Balena tak mohu říct, že tam člověk pozná zapnutou klimu jednoduše: kromě zvýšení otáček kompresor děla hroznej kravál, takže si nelze nevšimnout, i když člověk sedí uvnitř vozu. Jinak předpokládám, že sepnutí musí být slyšitelné u každého vozu při otevření kapoty. Bohuslav
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.07.2008 10:44, RE: bez předmětu
anonym posted by:
pánové,ale je taky nutné dodržovat zásady s klimou,než dojíždím na místo tak už 10min mám klimou ztlumenou nebo vypnutou úplně.Ta rýma a angína pramení z části z toho,že vyjdete z 20stupnu do 35,musíme vyrovnávat teploty.
Přesně tak. Jednak si nenastavuji klimu na 20 °C, když je venku přes 30 (ona moje klima už není ani tak výkoná), ale nastavím si teplotu tak, abych se nepotil, ale ani necítil chlad. Několik minut před dojezdem klimu vypnu. Má to dvojí efekt, jednak se postupně vyrovnají teploty a jednak se prohřeje výparník a nekondenzuje na něm pak voda, která je pak zdrojem plísní a zatuchliny - klima se pak nemusí často dezinfikovat. Ale je to i odolnosti, někdo to z klimy chytne hned, ale já se z klimy ještě nenachladil, a to ani ve Španělsku v hotelu, kde venku bylo 36°C a člověk vkročil do hotelové lobby, kde bylo 18°C, prostě magoři. Výborný je pak kecat něco o produkci CO2 a oteplování planety.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.07.2008 10:51, RE: bez předmětu
David V posted by:
Přesně tak. Jednak si nenastavuji klimu na 20 °C, když je venku přes 30 (ona moje klima už není ani tak výkoná), ale nastavím si teplotu tak, abych se nepotil, ale ani necítil chlad. Několik minut před dojezdem klimu vypnu. Má to dvojí efekt, jednak se postupně vyrovnají teploty a jednak se prohřeje výparník a nekondenzuje na něm pak voda, která je pak zdrojem plísní a zatuchliny - klima se pak nemusí často dezinfikovat. Ale je to i odolnosti, někdo to z klimy chytne hned, ale já se z klimy ješt...
Já jsem kupoval Forda Mondeo v autobazaru Prachárna taky s klimatizací jenomže jsem ho kupoval v únoru takže se moc její funkce poznat nedala a když jsem v červnu zjistil že mi klima vůbec nechladí tak jsem dal auto do servisu a tam zjistil že řemenice která má točit kompresorem klimy tam vůbec není a opravář říkal že už se stím u bazarovích aut setkal že se to dělá když je třeba klimatizace zadřená nebo hučí ložisko v klimatizaci což by člověk poznal hned, klima bez řemenu vypadá jako že je funkční ale nechladí tamk se ptám jestli s tím taky nemáte někdo zkušenosti jestli se to dá nějakým způsobem reklamovat
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.07.2008 11:00, Nákup auta
Jak to tak poslouchám, tak jsem měl docela kliku, že jsem auto kupoval začátkem léta, kdy bylo poznat, jestli klima chladí nebo ne. Jinak nevšimnout si třeba chybějícího kompresoru nebo prázdné řemenice při kupování auta je hodně zvláštní. I když na druhou stranu v dnešní době zakrytovaných motorů, kde není pořádně nic vidět, se to asi může stát. V mým motorovým prostoru je ještě všechno pěkně vidět. Kompresor, čerpadlo, alternátor, ABS blok, tam bych si toho všiml na první pohled.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.07.2008 11:25, RE: zajímavej článek
Pepe posted by:
Znát by to mělo být na zvýšených otáčkách při volnoběhu...
aha..díky za tip - vyzkouším. Jinak mi klima chladí jak o život a regulace není úplně 100% tak ji raději moc nezapínám, není nad loket z okýnka :D
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.07.2008 11:29, RE: Tak to mě dostalo!
zigi posted by:
Nic mě vždycky nepobaví víc jak řeči od Osla, beru to s rezervou a sranda stejně musí být :o)

Jinak Octáfka f metle na hlínách je Perpetum mobile :o)))
ale jen když má vzadu to velký křídlo!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.07.2008 11:31, RE: Nákup auta
David V posted by:
Jak to tak poslouchám, tak jsem měl docela kliku, že jsem auto kupoval začátkem léta, kdy bylo poznat, jestli klima chladí nebo ne. Jinak nevšimnout si třeba chybějícího kompresoru nebo prázdné řemenice při kupování auta je hodně zvláštní. I když na druhou stranu v dnešní době zakrytovaných motorů, kde není pořádně nic vidět, se to asi může stát. V mým motorovým prostoru je ještě všechno pěkně vidět. Kompresor, čerpadlo, alternátor, ABS blok, tam bych si toho všiml na první pohled.
Problem je i v tom, ze spousta lidi tomu nerozumi, sednout od auta, akorat kouknout, jestli nema lak jiny odstin na ruznych mistech, jestli motor vylozene neklepe a zbytek uz nepoznaji a odbornika sebou neberou, protoze znameho nemaji a najmout mechanika jim prijde zbytecne vyhozene penize i kdzyz pozdeji pak vyhodi mnohem vice penez
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.07.2008 11:57, Ale pane, tam stačí doplnit medium a natlakovat
a klima bude normálně fungovat...

Ano, takhle se to prodává...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.07.2008 12:23, RE: Tak to mě dostalo!
anonym posted by:
ale jen když má vzadu to velký křídlo!
no to už je potom úplně ale superdělo!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.07.2008 12:40, Slovo do pranice
Pan Pobořil hlavně pobořil nákup vozu... přátele probuďte se. Pokud jdu kupovat nějakou tu ojetinu a ani trochu tomu nerozumím tak si s sebou vezmu někoho kdo do toho alespoň trošku dělá a ví na co se má zaměřit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.07.2008 16:13, RE: Slovo do pranice
anonym posted by:
Pan Pobořil hlavně pobořil nákup vozu... přátele probuďte se. Pokud jdu kupovat nějakou tu ojetinu a ani trochu tomu nerozumím tak si s sebou vezmu někoho kdo do toho alespoň trošku dělá a ví na co se má zaměřit.
Ať je pan Pobořil takový či makový,šel si koupit za své peníze auto ne na ulici,ale do autobazaru.A prodat automobil bez kompresoru je gauneřina nejtěžšího kalibru.Dovezl bych to tam zpátky,rozbil mu držku a pozval k tomu Radka Johna.V této zemi je prostě možné vše.Dobře nám tak.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.07.2008 10:39, RE: Tak to mě dostalo!
anonym posted by:
no to už je potom úplně ale superdělo!
a teprv to nemá chybu, když za volantem sedí maník s kšiltem dozadu a mobilem na krku a tůruje to vocpodu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.07.2008 11:22, RE: Ale pane, tam stačí doplnit medium a natlakovat
anonym posted by:
a klima bude normálně fungovat...

Ano, takhle se to prodává...
Přesně tak.
zákazník:ALE PANE TAM NENÍ KOMPRESOR!
bazarník:ALE PANE VŽDYŤ TAM BYL-MĚL JSTE SI TO ZKONTROLOVAT.VYMONTOVAL JSTE SI HO SÁM!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.07.2008 22:08, RE: Slovo do pranice
anonym posted by:
Ať je pan Pobořil takový či makový,šel si koupit za své peníze auto ne na ulici,ale do autobazaru.A prodat automobil bez kompresoru je gauneřina nejtěžšího kalibru.Dovezl bych to tam zpátky,rozbil mu držku a pozval k tomu Radka Johna.V této zemi je prostě možné vše.Dobře nám tak.
JDI SE LEČIT MAGORE. JE TO ČISTĚ JEHO BLBOST ŽE SI TO NEZKONTROLOVAL. S320
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 12.07.2008 01:10, RE: Slovo do pranice
anonym posted by:
JDI SE LEČIT MAGORE. JE TO ČISTĚ JEHO BLBOST ŽE SI TO NEZKONTROLOVAL. S320
Takze chces rict, ze zamerne prodavat vadne vozy je zcela v poradku?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 12.07.2008 17:11, RE: Slovo do pranice
anonym posted by:
JDI SE LEČIT MAGORE. JE TO ČISTĚ JEHO BLBOST ŽE SI TO NEZKONTROLOVAL. S320
A prodejce-podvodník se ozval. D.M.
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.