Warning: strpos(): Empty needle in /home/ebm/www/tipcars6/moduly/interlink/interlink.php on line 78
Diskuze - Výběr sportovního kombíku
0
back
 

diskuze k tématu: Výběr sportovního kombíku

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla, japonská vozidla
sheogorath
number of posts527
date of registration27.05.2016
Wednesday 19.10.2016 13:32, RE
No jo, v CR jeden, v D par, ale obecne dost malo... Asi podle "dobreho pomalu" Aspon nekdo jeste vyrabi zajimavy auta
respond
Zdeny60
number of posts1248
date of registration08.09.2009
Wednesday 19.10.2016 16:30, RE: RE
sheogorath posted by:
No jo, v CR jeden, v D par, ale obecne dost malo... Asi podle "dobreho pomalu" Aspon nekdo jeste vyrabi zajimavy auta


Legacy V se neujalo celkově, ve všech modelových provedeních. proti IV to byl celkem dramatický pokles ve všem.
S GT jsem se svezl, protože mě velmi zajímalo, nakonec jsem skončil u atmo 3,7 V6. Jízdní vlastnosti GT jsou o kus lepší, než u většiny běžné produkce s podobným zaměřením - důvodem je lehký předek oproti V6 a R6 a navíc jeho postavení ZA koly a taky díky tomu, že motor má svoji hmotnost soustředěnou do daleko menšího objemu, než cokoliv jiného-je to toiž co se délky týká pouze dvouválec. A v tom je kouzlo naztížené přední nápravy před osou.
Motor se 195kW má výkonmu na rozdávání.Jenže - zůstala tu stará 5° HDM z předchozích verzí, byť se zcela jiným SW. To, bohužel, motoru ubírá na dravosti., Ovšem to, o čem jsem psal já, je rozdíl z jízdy staré generace Legacy vs. nové generace - této. Protože staré Legacy bylo proti tomuto daleko menší a hlavně nižší, jízda s ním se mohla odehrávat jak to říct více na hraně. Bohužel, GT je velké, vysoké, těžší a to vše se podespalo a tom, že ubyla ta hravost staré řady legacy (IV). Osobně mnmevidím moc smysl v GT, byť je to moc zajímavý model. Ale jako rodinné auto je to dost nákladné, jako sportovní auto to j neohrabané, takže je to takové svižné a po čertech dobré auto na dlouhé přesuny a obrovským kusem zábavnosti. Jenže, Subaru umělo a dnes už zase umí (levorg) postavit dravější a ještě řidičsky zajímavější modely. Musím ale uznat, že vybírat mezi nejmenovou konkurencí z Německa a GT za stejné peníez, mám jasno bez rozmýšlění. Bylo by to GT. To, co se majitelům Subaru dostává pod kůži, tohle auto nabízí pořád a ve velké míře, ale není to už ta syrovina, co bývala v předchozích modelech.

Zase se vrátím k tomu Foresteru XT a nebo dokonce STI. Kdo F. někdy řídil, tak první dojem byl po pravdě tragický. prostě japonská směs dodávky a kombíku. Jenže, to kouzlo přišlo časem a pak člověk začal zjišťovat, že tohle auto prostě JE opravdu výtečné - rychlé, mrštné, stabilní, obrovsky zábavné. Mluvím o seriovém provedení. 169kW není dnes už nic moc, ale díky váze a rozměrům auta to je prostě parádní kombinace. A když se nákladem cca 100 tisíc Kč přestaví a STI, jsme v zcela jiné dimenzi. Zůstane ta poctivá mechanika bez všech možnýck kecalů, ale auto se stane ještě více syrovým, drsným a hlavně excelentně jezdícím strojem. Já v něm jel asi před 4 lety v Brně a dodnes mám ten pocit v sobě. Řev motoru s 230kW, převodovka 6°z STI, podvozek ještě dál mposunutý k dokonalosti, brzdy jak kola od traktoru, takže při brždění to rvalo bezpečnostní pásy, děsivá akcelerace (údajne 4,5/100) - no co víc říkat. Tohle byl drsňák a vlk, který vytrestal všechny, co na něm chětli něco zkusit - včetně supersportů, jejichž majitelé je sice obyvkle mají jako symbol, ale jedzit s nimi příliš neumí. Ten pán z Brna to uměl a jet s někým, kod má auto takhle v ruce byl pro mě životní zážitek. Sorry, trochu jsem s e nechal unést emocemi Ale to je tím, že Subaru já můžu!
respond
sheogorath
number of posts527
date of registration27.05.2016
Thursday 20.10.2016 11:41, RE
Naprosto rozumim, ja to mel podobny s projizdkou se Jaguarem XJR To zatlaceni do sedacek bylo monstrozni, a za par minut clovek uplne zapomene, ze to je vlastne 5m dlouhy sedan

Subaru jsem nikdy nezkousel, snad se nekdy zadari a se STI se projedu
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Thursday 20.10.2016 12:43, RE: RE
Zdeny60 posted by:
sheogorath posted by:
No jo, v CR jeden, v D par, ale obecne dost malo... Asi podle "dobreho pomalu" Aspon nekdo jeste vyrabi zajimavy auta
Legacy V se neujalo celkově, ve všech modelových provedeních. proti IV to byl celkem dramatický pokles ve všem.S GT jsem se svezl, protože mě velmi zajímalo, nakonec jsem skončil u atmo 3,7 V6. Jízdní vlastnosti GT jsou o kus lepší, než u většiny běžné produkce s podobným zaměřením - důvodem je lehký předek oproti V6 a R6 a navíc jeho postavení ZA koly a taky díky tomu, že motor má svoji hmotnost soustředěnou do daleko menšího objemu, než cokoliv jiného-je to toiž co se délky týká pouze dvouválec. A v tom je kouzlo naztížené přední nápravy před osou.Motor se 195kW má výkonmu na rozdávání.Jenže - zůstala tu stará 5° HDM z předchozích verzí, byť se zcela jiným SW. To, bohužel, motoru ubírá na dravosti., Ovšem to, o čem jsem psal já, je rozdíl z jízdy staré generace Legacy vs. nové generace - této. Protože staré Legacy bylo proti tomuto daleko menší a hlavně nižší, jízda s ním se mohla odehrávat jak to říct více na hraně. Bohužel, GT je velké, vysoké, těžší a to vše se podespalo a tom, že ubyla ta hravost staré řady legacy (IV). Osobně mnmevidím moc smysl v GT, byť je to moc zajímavý model. Ale jako rodinné auto je to dost nákladné, jako sportovní auto to j neohrabané, takže je to takové svižné a po čertech dobré auto na dlouhé přesuny a obrovským kusem zábavnosti. Jenže, Subaru umělo a dnes už zase umí (levorg) postavit dravější a ještě řidičsky zajímavější modely. Musím ale uznat, že vybírat mezi nejmenovou konkurencí z Německa a GT za stejné peníez, mám jasno bez rozmýšlění. Bylo by to GT. To, co se majitelům Subaru dostává pod kůži, tohle auto nabízí pořád a ve velké míře, ale není to už ta syrovina, co bývala v předchozích modelech.Zase se vrátím k tomu Foresteru XT a nebo dokonce STI. Kdo F. někdy řídil, tak první dojem byl po pravdě tragický. prostě japonská směs dodávky a kombíku. Jenže, to kouzlo přišlo časem a pak člověk začal zjišťovat, že tohle auto prostě JE opravdu výtečné - rychlé, mrštné, stabilní, obrovsky zábavné. Mluvím o seriovém provedení. 169kW není dnes už nic moc, ale díky váze a rozměrům auta to je prostě parádní kombinace. A když se nákladem cca 100 tisíc Kč přestaví a STI, jsme v zcela jiné dimenzi. Zůstane ta poctivá mechanika bez všech možnýck kecalů, ale auto se stane ještě více syrovým, drsným a hlavně excelentně jezdícím strojem. Já v něm jel asi před 4 lety v Brně a dodnes mám ten pocit v sobě. Řev motoru s 230kW, převodovka 6°z STI, podvozek ještě dál mposunutý k dokonalosti, brzdy jak kola od traktoru, takže při brždění to rvalo bezpečnostní pásy, děsivá akcelerace (údajne 4,5/100) - no co víc říkat. Tohle byl drsňák a vlk, který vytrestal všechny, co na něm chětli něco zkusit - včetně supersportů, jejichž majitelé je sice obyvkle mají jako symbol, ale jedzit s nimi příliš neumí. Ten pán z Brna to uměl a jet s někým, kod má auto takhle v ruce byl pro mě životní zážitek. Sorry, trochu jsem s e nechal unést emocemi Ale to je tím, že Subaru já můžu!


třistakoňové auto na stovce za 4.5 sekundy
forester co prohání supersporty
hravá čtyřkolka
Subaru já můžu:)))

respond
sheogorath
number of posts527
date of registration27.05.2016
Thursday 20.10.2016 13:36, RE
Zas tak spatne to nejede https://www.youtube.com/watch?v=gC43i7Xlqqw

Ale na 4.5s urcite nebyl v seriove konfiguraci a se seriovym vykonem (coz je vicemene v prispevku zmineno). To auto neznam, jen odhad, ale je to porad tezka, vysoka krabice.
respond
Zdeny60
number of posts1248
date of registration08.09.2009
Thursday 20.10.2016 15:50, RE: RE
Reno posted by:
Zdeny60 posted by:
sheogorath posted by:
No jo, v CR jeden, v D par, ale obecne dost malo... Asi podle "dobreho pomalu" Aspon nekdo jeste vyrabi zajimavy auta
Legacy V se neujalo celkově, ve všech modelových provedeních. proti IV to byl celkem dramatický pokles ve všem.S GT jsem se svezl, protože mě velmi zajímalo, nakonec jsem skončil u atmo 3,7 V6. Jízdní vlastnosti GT jsou o kus lepší, než u většiny běžné produkce s podobným zaměřením - důvodem je lehký předek oproti V6 a R6 a navíc jeho postavení ZA koly a taky díky tomu, že motor má svoji hmotnost soustředěnou do daleko menšího objemu, než cokoliv jiného-je to toiž co se délky týká pouze dvouválec. A v tom je kouzlo naztížené přední nápravy před osou.Motor se 195kW má výkonmu na rozdávání.Jenže - zůstala tu stará 5° HDM z předchozích verzí, byť se zcela jiným SW. To, bohužel, motoru ubírá na dravosti., Ovšem to, o čem jsem psal já, je rozdíl z jízdy staré generace Legacy vs. nové generace - této. Protože staré Legacy bylo proti tomuto daleko menší a hlavně nižší, jízda s ním se mohla odehrávat jak to říct více na hraně. Bohužel, GT je velké, vysoké, těžší a to vše se podespalo a tom, že ubyla ta hravost staré řady legacy (IV). Osobně mnmevidím moc smysl v GT, byť je to moc zajímavý model. Ale jako rodinné auto je to dost nákladné, jako sportovní auto to j neohrabané, takže je to takové svižné a po čertech dobré auto na dlouhé přesuny a obrovským kusem zábavnosti. Jenže, Subaru umělo a dnes už zase umí (levorg) postavit dravější a ještě řidičsky zajímavější modely. Musím ale uznat, že vybírat mezi nejmenovou konkurencí z Německa a GT za stejné peníez, mám jasno bez rozmýšlění. Bylo by to GT. To, co se majitelům Subaru dostává pod kůži, tohle auto nabízí pořád a ve velké míře, ale není to už ta syrovina, co bývala v předchozích modelech.Zase se vrátím k tomu Foresteru XT a nebo dokonce STI. Kdo F. někdy řídil, tak první dojem byl po pravdě tragický. prostě japonská směs dodávky a kombíku. Jenže, to kouzlo přišlo časem a pak člověk začal zjišťovat, že tohle auto prostě JE opravdu výtečné - rychlé, mrštné, stabilní, obrovsky zábavné. Mluvím o seriovém provedení. 169kW není dnes už nic moc, ale díky váze a rozměrům auta to je prostě parádní kombinace. A když se nákladem cca 100 tisíc Kč přestaví a STI, jsme v zcela jiné dimenzi. Zůstane ta poctivá mechanika bez všech možnýck kecalů, ale auto se stane ještě více syrovým, drsným a hlavně excelentně jezdícím strojem. Já v něm jel asi před 4 lety v Brně a dodnes mám ten pocit v sobě. Řev motoru s 230kW, převodovka 6°z STI, podvozek ještě dál mposunutý k dokonalosti, brzdy jak kola od traktoru, takže při brždění to rvalo bezpečnostní pásy, děsivá akcelerace (údajne 4,5/100) - no co víc říkat. Tohle byl drsňák a vlk, který vytrestal všechny, co na něm chětli něco zkusit - včetně supersportů, jejichž majitelé je sice obyvkle mají jako symbol, ale jedzit s nimi příliš neumí. Ten pán z Brna to uměl a jet s někým, kod má auto takhle v ruce byl pro mě životní zážitek. Sorry, trochu jsem s e nechal unést emocemi Ale to je tím, že Subaru já můžu!
třistakoňové auto na stovce za 4.5 sekundyforester co prohání supersportyhravá čtyřkolkaSubaru já můžu:)))


Reno, tak ti vážnmě nevím, co jis chtěl zase říct.
Zdá se ti nevěrohodný to zrychlení? OK, asi jis nic neslyšel o zkrácených převodech...
300HP - nezdá se ti? Vždyť to je ( v té době byl - nutno říci - motor téměř totožný s originál STI. Dnes už ten motr má ale daleko více. ) Marně ti mluvit.
Navrhuji jedno: dám to kontakt na majitele včetně čísla, jistě tě rád sveze a dá ti dvouhodinovou přednášku. Jistě ti povypráví i o něčem z okruhu atd....
Je opravdu vidět, že jsi nevěřící Tomáš a že tě snad přesvědčí až osobní zkušenost.

respond
Zdeny60
number of posts1248
date of registration08.09.2009
Thursday 20.10.2016 15:52, RE: RE
sheogorath posted by:
Zas tak spatne to nejede https://www.youtube.com/watch?v=gC43i7XlqqwAle na 4.5s urcite nebyl v seriove konfiguraci a se seriovym vykonem (coz je vicemene v prispevku zmineno). To auto neznam, jen odhad, ale je to porad tezka, vysoka krabice.


To nebyl, vždyť jsem popsal půl stránky o tom, jakými úpravamni ten konkretní Forester prošel!
Ad vysoká krabice _ ona už tak vysoká není A Forester neváží tolik, btw. Hovořímě o modelovém roku 2006!!!! Nikoliv o současném či předchozím rampuláku!!! Ostatně, on jiný Forester STI nikdy ani nebyl.
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Thursday 20.10.2016 16:01, RE: RE
Zdeny60 posted by:
sheogorath posted by:
Zas tak spatne to nejede https://www.youtube.com/watch?v=gC43i7XlqqwAle na 4.5s urcite nebyl v seriove konfiguraci a se seriovym vykonem (coz je vicemene v prispevku zmineno). To auto neznam, jen odhad, ale je to porad tezka, vysoka krabice.
To nebyl, vždyť jsem popsal půl stránky o tom, jakými úpravamni ten konkretní Forester prošel!Ad vysoká krabice _ ona už tak vysoká není A Forester neváží tolik, btw. Hovořímě o modelovém roku 2006!!!! Nikoliv o současném či předchozím rampuláku!!! Ostatně, on jiný Forester STI nikdy ani nebyl.


Když aplikujete můj zjednodušený výpočet zrychlení: hmotnost/výkon motoru v koních,

pak to možné je.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Thursday 20.10.2016 17:42, Vzorce dvorce hggf:)
Ani současná trojka o podobné hmotnosti není s 340 hp na stovce tak rychle.
Japonský Forester STi se uvádí 5,4 - tomu už bych byl ochoten uvěřit.
respond
Zdeny60
number of posts1248
date of registration08.09.2009
Thursday 20.10.2016 18:13, RE: Vzorce dvorce hggf:)
Reno posted by:
Ani současná trojka o podobné hmotnosti není s 340 hp na stovce tak rychle. Japonský Forester STi se uvádí 5,4 - tomu už bych byl ochoten uvěřit.


Pochopíš, že tenhle je totál přestavěn? Japonské STI je S E R I O V K A !!!!! A že má "jen" 250HP????? Snaž se tomu porozumět.
A prpos, budeš věřit tomu, že existuji STI, která dokáží 0-100 za ještě podtstaně méně, než 4,5 vteřiny? Taky ne??? Tak pak nemá s tebou dál diskutovat. Najdi si to a YT...Napovím - tyhle ale "umí" jen cca 150km/h max. Víc ne.
respond
sheogorath
number of posts527
date of registration27.05.2016
Thursday 20.10.2016 18:24, RE
Reno: Hlavne za tu akceleraci muze kroutici moment, ne absolutni spicka vykonu nahore otakockomeru. Akcelerace je totiz vektor ze

A spicka krouticiho momentu u beznych turbomotoru byva dole, takze neni potreba cekat na nastup otacek (zalezi pak na velikosti turbin "horke" a "studene" strany).

Spis porad nechapu, proc se bezne nepouziva (zvlast u "ostrejsich" aut typu STi) mechanicky kompresor (supercharger) misto tech turb. Tam se pak nabizi jiny moznosti ladeni (typicky zmenou pomeru hnane a hnaci kladky ), a nemusi se cekat na vytvoreni tlaku ve vyfucku...


respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Thursday 20.10.2016 18:46, RE: Vzorce dvorce hggf:)
Zdeny60 posted by:
Reno posted by:
Ani současná trojka o podobné hmotnosti není s 340 hp na stovce tak rychle. Japonský Forester STi se uvádí 5,4 - tomu už bych byl ochoten uvěřit.
Pochopíš, že tenhle je totál přestavěn? Japonské STI je S E R I O V K A !!!!! A že má "jen" 250HP????? Snaž se tomu porozumět.A prpos, budeš věřit tomu, že existuji STI, která dokáží 0-100 za ještě podtstaně méně, než 4,5 vteřiny? Taky ne??? Tak pak nemá s tebou dál diskutovat. Najdi si to a YT...Napovím - tyhle ale "umí" jen cca 150km/h max. Víc ne.


Tady je nějaký Forester STi s 320 hp, sebevědomě tvrdí, že 4.6 ale stovka na tachometru je reálně tak 94 km/h takže přes pět sekund...
http://www.youtube.com/watch?v=aOwWBEEyrJw
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Thursday 20.10.2016 19:12, Přenos na silnici
U těchto výkonů je důležité, která kola přenáší výkon na silnici. Pak se může stát, že méně výkonné auto s pohonem 4x4 bude mít lepší zrychlení než výkonnější zadohrab....
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Thursday 20.10.2016 19:54, RE: Přenos na silnici
David V posted by:
U těchto výkonů je důležité, která kola přenáší výkon na silnici. Pak se může stát, že méně výkonné auto s pohonem 4x4 bude mít lepší zrychlení než výkonnější zadohrab....


A zase bude mít kg navíc v podobě 4x4
Aktuální, 300 hp Subaru WRX STi má zrychlení 5.2
Možná je ten Forester o pořádný kus rychlejší, přece jen má tak aerodynamickou "figuru":)
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Thursday 20.10.2016 20:13, RE: Přenos na silnici
Reno posted by:
David V posted by:
U těchto výkonů je důležité, která kola přenáší výkon na silnici. Pak se může stát, že méně výkonné auto s pohonem 4x4 bude mít lepší zrychlení než výkonnější zadohrab....
A zase bude mít kg navíc v podobě 4x4Aktuální, 300 hp Subaru WRX STi má zrychlení 5.2Možná je ten Forester o pořádný kus rychlejší, přece jen má tak aerodynamickou "figuru":)


Já Vám nechci dělat rozhodčího, jen dávám na stůl detaily, které to ovlivňují a neznám přesné váhy ani jednoho z aut, takže nehodlám spekulovat o navýšení hmotnosti (mimochodem BMW má pohon zadku, takže kardan a zadní diferák má stejně, takže jsou tam navíc přední a mezi diferák a hřídelky k předním kolům se dají skoro zanedbat. Tak kolik 50 kg, 80 kg?...za další pár poháněných kol... to je dobrej deal u těchto výkonů.
respond
JendaBavorsko
number of posts5
date of registration08.10.2016
Thursday 20.10.2016 23:08, Postřeh
Nerad kazím zajimavé téma, ale raději bych se dozvěděl něco kombíku s kterým bude zábava. Je zajímavé, že Forester udělá stovku za 4,5, ale nijak mě to ve výběru nepomůže

Je mi jasné, že na trhu není milion aut, které by se blížili k cíli, protože dnešní společnost si žádá automaty a přeposilované řízení se spoustou hlídacích asistentů, aby mohli žrát mekáče za jízdy a psát sms, protože točit tím kulatým udělátkem vepředu přece zvládne i dlouho cvičená žena ( a to je co říct)

Je to smutné, kudy se ten automobilový svět ubírá, nakonec budeme jezdit autem tak, že zadáme adresu a ono nás to tam doveze a po cestě budem čumět na filmy, pracovat a žrát, žrát a žrát, aby jsme měli 200kg a neuměli nic. Snad zůstane dost těch co tohle odpuzuje, aby se zachovali auta, která se musí řídit, ale reálně to nevidím. 20 let a nebudou auta s manuálem a nejspíš ani řidičsky zajímavá
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Thursday 20.10.2016 23:46, RE: Postřeh
JendaBavorsko posted by:
Nerad kazím zajimavé téma, ale raději bych se dozvěděl něco kombíku s kterým bude zábava. Je zajímavé, že Forester udělá stovku za 4,5, ale nijak mě to ve výběru nepomůže Je mi jasné, že na trhu není milion aut, které by se blížili k cíli, protože dnešní společnost si žádá automaty a přeposilované řízení se spoustou hlídacích asistentů, aby mohli žrát mekáče za jízdy a psát sms, protože točit tím kulatým udělátkem vepředu přece zvládne i dlouho cvičená žena ( a to je co říct) Je to smutné, kudy se ten automobilový svět ubírá, nakonec budeme jezdit autem tak, že zadáme adresu a ono nás to tam doveze a po cestě budem čumět na filmy, pracovat a žrát, žrát a žrát, aby jsme měli 200kg a neuměli nic. Snad zůstane dost těch co tohle odpuzuje, aby se zachovali auta, která se musí řídit, ale reálně to nevidím. 20 let a nebudou auta s manuálem a nejspíš ani řidičsky zajímavá


Kdybys sehnal slušný Mondeo ST220, tak je tam de-facto všechno, co chceš, ale tam to chce s sebou, kdo Ti řekne, jak je na tom motor.
Ne tak nic, to bys měl do 1/2 melcku 3. A co Mondeo s ECO boostem, ta má 176 kW (jestli si to pamatuju dobře), kombík to je, 4kolku už taky začali dělat, jen nevím ty prachy...
respond
Valnoha
number of posts322
date of registration03.01.2011
Friday 21.10.2016 07:26, Insignia?
co toto?
http://ww3.autoscout24.de/classified/289507314?asrc=st|as
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Friday 21.10.2016 09:23, RE: Insignia?
Valnoha posted by:
co toto? http://ww3.autoscout24.de/classified/289507314?asrc=st|as


Jeník potřebuje tři /slovy "tři"/ diferenciály:)
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Friday 21.10.2016 09:25, RE: Postřeh
JendaBavorsko posted by:
Nerad kazím zajimavé téma, ale raději bych se dozvěděl něco kombíku s kterým bude zábava. Je zajímavé, že Forester udělá stovku za 4,5, ale nijak mě to ve výběru nepomůže Je mi jasné, že na trhu není milion aut, které by se blížili k cíli, protože dnešní společnost si žádá automaty a přeposilované řízení se spoustou hlídacích asistentů, aby mohli žrát mekáče za jízdy a psát sms, protože točit tím kulatým udělátkem vepředu přece zvládne i dlouho cvičená žena ( a to je co říct) Je to smutné, kudy se ten automobilový svět ubírá, nakonec budeme jezdit autem tak, že zadáme adresu a ono nás to tam doveze a po cestě budem čumět na filmy, pracovat a žrát, žrát a žrát, aby jsme měli 200kg a neuměli nic. Snad zůstane dost těch co tohle odpuzuje, aby se zachovali auta, která se musí řídit, ale reálně to nevidím. 20 let a nebudou auta s manuálem a nejspíš ani řidičsky zajímavá


S žádným kombíkem nebude sranda. A rozhodně ne se čtyřkolkou. Ale jestli hledáš sportovnější svezení, tak bys mohl vyzkoušet Audi S4 s motorem 4.2... tam se ještě manuál tuším dával.
respond
1 2 3


update
you watch this topic

stop watching this topic

similar vehicles on offer:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.