0
back
 

diskuze k tématu: Audi A7 3.0 TDI - podrobné zhodnocení majitelem po prvních 13 tis. km.

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.04.2012 14:38, RE: AUDI versus SVĚT
A4 posted by:
Souhlas. Každý má zkrátka jiné priority. Léta jsem jezdil s A4 s těžkým V6 TDI vpředu a to, že by š120 teoreticky mohla projet zatáčku rychlejc než já mě teda fakt netrápil. Tohle naříkání na těžký motor vpředu mi připomíná jednoho dřívějšího diskutéra ze Slovenska, který tady do nebe vychvaloval svoji primeru snad v každé diskuzi a neúnavně neustále dokola argumentoval tím, že primera projede zatáčku rychleji než audi A4.
Ovšem to my, kteří nevidíme rychlost průjezdu zatáčkou a ušetření tak 0,2 sekundy jako prioritu č.1, nemůžeme pochopit
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.04.2012 14:54, RE: AUDI versus SVĚT
David V posted by:
Ano, poslední argument má váhu a mělo se tím začít. Respektive, pokud si někdo udělá finanční rozvahu a vezme v potaz všechny důležité aspekty, tak prosím. Mně prostě vadí paušální volba nafty jen pro to, že auto méně žere bez ohledu na jiné dopady.
Nicméně z místních diskutujících mám pocit, že sehnat slušnou 530i je dost problém, což by mohlo být v rozporu s vyšší výkupní cenou pro 530d. Nic, kouknu do inzerce, jak se co prodává.
Pokud někdo koupí 530d a za dva roky ztratí 50% z ceny, tak nevěřím tomu, že z 530i z těch 50% ještě někdo odpáře 300 tisíc...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.04.2012 15:04, RE: AUDI versus SVĚT
rojack posted by:
Ovšem to my, kteří nevidíme rychlost průjezdu zatáčkou a ušetření tak 0,2 sekundy jako prioritu č.1, nemůžeme pochopit
Tak nějak
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.04.2012 16:18, RE: AUDI versus SVĚT
Rover623 posted by:
Souhlasím s tím, že BMW 850 nikdo nechce, v Anglii se to auto v dokonale zachovalém stavu dá pořídit za nějakých 1500 liber, což je asi 60 000 CZK. Stejně tak ještě mladší Mercedesy se tam dají koupit relativně za pakatel, paradoxně tam tak dochází ke stavu kdy je 20 let starý Mercedes dražší než ten samý starý 5 let. Nové Audi (bez výjimky) jsou odsouzeny právě do této kategorie aut, které extrémně ztrácí hodnotu. Jenže je tu jeden základní rozdíl, BMW 850 nabízí alespoň dobré svezení, co nabíz...
No čekal jsem, jestli ten motor před přední nápravou tady padne. Podle toho, co jsem zaslechl já, tak právě A7 už má motor umístěný více vzadu a tím by měl být tento hlavní problém alespoň částečně eliminován. Vyzývám příznivce Audi, aby mne podpořili nebo mi vynadali za kázání bludů.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.04.2012 19:02, RE: AUDI versus SVĚT
Koloss posted by:
No čekal jsem, jestli ten motor před přední nápravou tady padne. Podle toho, co jsem zaslechl já, tak právě A7 už má motor umístěný více vzadu a tím by měl být tento hlavní problém alespoň částečně eliminován. Vyzývám příznivce Audi, aby mne podpořili nebo mi vynadali za kázání bludů.
Opet kopec zabavy, tato dikuze. Nevim, kde jste vy vsichni priznivci benzinu a rychle rezanych zatacek byli, kdyz jsem nekolik mesicu prodaval 330i, resp. 130i, 335i.?? Asi jste nekde diskutovali o tom, jestli Skoda 120 predjede A4, ci vedli podobne odusevnele debaty. Nebo jste to mozna vy, co jenom kecate, nechate si naposilat fotky a obcas i drze pozadujete projizdku, ale kdyz dojde na placeni, obvykle vymluvy: no kdyby to bylo o 100 tis levnejsi, nebo jeste lepe: "skoda ze to neni diesel, i kdyz v tom benzinu to fakt jede..." proste miluju auta pro zabavu, vsechno ostatni a hlavne nafta a 4x4 a koncern etc je shit, bohuzel mam na auto jen prachy ze stavebka...To jen tak na okraj. Kazdopadne pro vas me kratke predstaveni A7 nebylo. Kdo cetl pozorne, vsiml si, ze pisu pro lidi, co vahaji nad koupi A7 a pod tihou obecne (viz zde!) sirenych dogmat jsou bezradni. Vzdyt chytraci v diskuzich tvrdi, ze Audi je nesportovni! Ma asi motor nejak vepredu, ne? Je sportovni. Rozhodne minimalne stejne jako nova trojka. Prekvapeni, pro mne. Zduraznuji, mluvime tu o novych autech. Kdyz prictete faktor ceny a uvazite, ze jsem dal za A7 stejne jako bych dal za novou 335i ve slusne vybave, ale bez x-drive, a oba vozy vedle sebe postavil, myslim ze jenom opravdu velky srdcar by volil bavoraka, ktery vypada vedle A7 jako mladsi a velmi chudy bratr...Jasne, E46 M3 byla fajn, ale ja uz takovou starou karu nechci, chci auto nove, v zaruce, po dvou letech jde do sveta. Je mi fuk, kolik bude rozdil nakup prodej.
A pratele, diskuze na tema nafta vs.benzin je zde posledni dobou vazne trochu mimo. Chapu zde nektere, kteri jezdi v x-let starem Mondeu a nemohou si to vynachvalit, ano je to fajn auto, rozhodne bych jej bral vsema deseti nez podobne stary vuz v dieslu, ale bavme se o novem voze. Dobre jsem si spocital, ze pri mem najezdu cca 60tis rocne se mi A7 v nafte vyplati. Je to bohuzel fakt, i prodejce vam da na protiucet za naftu vic. Mam kolegu ve sportovnim klubu, ten vlastni A7 v TSFI a je dost nervoni z toho, ze tankuje kolem 13l/100km. A ten si napriklad onu vyse zminovanou Panameru koupit muze, za pul roku si na ni vydela, presto ho ta spotreba stve. Divne, asi mu poradim, aby se prestehoval do Ceska, tam se asi vydelava jinak . Pro mne A7 prozatim plni svuj ukol dobre. Na letnich gumach 7l nafty, zle mi neni. Takze znovu: kdo si chce koupit NOVE auto, a zda se mu (opravnene), ze BMW vymeklo a je cim dal drazsi, pohrava si s myslenkou prejit ke ctyrem kruhum, ma rada zni, stoji to za zkousku. Ja zklamany nejsem, i kdyz ma A7 asi skonci brzy na srotaku, jak tady jeden inteligent zminil. Pro jazykove vybavene doporoucuji velice prekvapive (alespon pro mne) video: na youtube zadejte GRIP Audi A6 - to jen tak na pobavenou. Vsem, co se jim clanek libil pekny den, vam ostatnim ujisteni, ze na Tipcars uz nic nenapisu, skoda energie. jsu se nechat predjet S120-kou :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.04.2012 19:28, RE: AUDI versus SVĚT
life-drive posted by:
Opet kopec zabavy, tato dikuze. Nevim, kde jste vy vsichni priznivci benzinu a rychle rezanych zatacek byli, kdyz jsem nekolik mesicu prodaval 330i, resp. 130i, 335i.?? Asi jste nekde diskutovali o tom, jestli Skoda 120 predjede A4, ci vedli podobne odusevnele debaty. Nebo jste to mozna vy, co jenom kecate, nechate si naposilat fotky a obcas i drze pozadujete projizdku, ale kdyz dojde na placeni, obvykle vymluvy: no kdyby to bylo o 100 tis levnejsi, nebo jeste lepe: "skoda ze to neni diesel, i k...
Mám na auto jen prachy ze stavebka? to není fór? já prodávám 650i už druhý rok a upřímně přiznávám, že jenom kvůli tomu zvažuju koupi nafty, kvůli těm českým tupanům co nechtějí než naftu... každopádně se nerozčiluj, tohle je web o ojetinách, s takhle zaměřenou recenzí zaperlíš na moje.auto.cz... tady se moc kupců nových A7ček nenajde... a A7 z principu nemůže být sportovní jako 335i, ta nafta - ten pohon všech kol, ta nadváha... to vše mluví proti ní...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.04.2012 19:28, RE: AUDI versus SVĚT
life-drive posted by:
Opet kopec zabavy, tato dikuze. Nevim, kde jste vy vsichni priznivci benzinu a rychle rezanych zatacek byli, kdyz jsem nekolik mesicu prodaval 330i, resp. 130i, 335i.?? Asi jste nekde diskutovali o tom, jestli Skoda 120 predjede A4, ci vedli podobne odusevnele debaty. Nebo jste to mozna vy, co jenom kecate, nechate si naposilat fotky a obcas i drze pozadujete projizdku, ale kdyz dojde na placeni, obvykle vymluvy: no kdyby to bylo o 100 tis levnejsi, nebo jeste lepe: "skoda ze to neni diesel, i k...
Ale no tak, bojuj!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.04.2012 19:41, RE: AUDI versus SVĚT
Michal posted by:
Mám na auto jen prachy ze stavebka? to není fór? já prodávám 650i už druhý rok a upřímně přiznávám, že jenom kvůli tomu zvažuju koupi nafty, kvůli těm českým tupanům co nechtějí než naftu... každopádně se nerozčiluj, tohle je web o ojetinách, s takhle zaměřenou recenzí zaperlíš na moje.auto.cz... tady se moc kupců nových A7ček nenajde... a A7 z principu nemůže být sportovní jako 335i, ta nafta - ten pohon všech kol, ta nadváha... to vše mluví proti ní...
Jasne, 335i je motorove fenomenalni, bylo to jedno z nejlepsich aut, co jsem kdy mel, ale nova generace (ano, zatim jen v sedanu) je pro mne nepovedena, krome motoru mne vsechno zklamalo. A jak rikam, zkus vedle sebe ty dve auta postavit, jen z estetickeho hlediska. Je proste tezke v soucasne nabidce najit pekne, pro denni pouziti vhodne auto, s nahonem 4x4 a vcelku jedno jestli naftu nebo benzin. Je to fakt tezke.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.04.2012 19:57, RE: AUDI versus SVĚT
life-drive posted by:
Opet kopec zabavy, tato dikuze. Nevim, kde jste vy vsichni priznivci benzinu a rychle rezanych zatacek byli, kdyz jsem nekolik mesicu prodaval 330i, resp. 130i, 335i.?? Asi jste nekde diskutovali o tom, jestli Skoda 120 predjede A4, ci vedli podobne odusevnele debaty. Nebo jste to mozna vy, co jenom kecate, nechate si naposilat fotky a obcas i drze pozadujete projizdku, ale kdyz dojde na placeni, obvykle vymluvy: no kdyby to bylo o 100 tis levnejsi, nebo jeste lepe: "skoda ze to neni diesel, i k...
Trochu mě mrzí, že tahle naštvaná reakce se objevila zrovna pod mým příspěvkem, který se pokoušel sportovní vlastnosti A7 bránit, i když já mám taky Mondeo v benzínu.

Problém je, že Audi dlouhodobě strkalo motor příliš dopředu a ať mělo důvody jaké chtělo, jejich vozy se následkem tohoto kroku do zatáček příliš nevrhaly. BMW je zase v tomto směru až puntíčkářské - nejen že je u většiny modelů hmotnost důsledně rozložena 50:50, ale také je hmotnost soustředěna co nejblíže středu. Motor je zasunutý často až pod palubku, takže je auto, i přes vyšší hmotnost, ochotné k zatáčení.

No a to je kámen úrazu. Kdo nemá nejčerstvější informace, pro toho je obtížné přijmout spojení Audi+sportovní. Já jsem zaznamenal informaci (fakt si nevzpomenu kde), že právě nová A7 má již motor umnístěný blíž středu vozidla (na rozdíl od starších modelů) a proto mne hodnocení A7 jako sportovníhjo auta až tak nepřekvapila. Nevím jak velký je ten rozdíl v umístění motoru, ale pokud člověk, který vlastnil několik BMW, označí A7 jako sportovní, pak se asi kýžený efekt dostavil.

Co se týče Davida, tak jeho pohled jde výrazně přes peníze a nelze jej brát jako jedinou pravdu. Někdo třeba ocení velký dojezd klidně přes 1000 km na jedno natankování, což se s benzínem prostě nepodaří. Dále je potřeba zmínit kvalitnější naftu, která je běžně k dostání v Německu, takže zase některé argumenty proti dieslu padají.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.04.2012 20:09, RE: AUDI versus SVĚT
life-drive posted by:
Jasne, 335i je motorove fenomenalni, bylo to jedno z nejlepsich aut, co jsem kdy mel, ale nova generace (ano, zatim jen v sedanu) je pro mne nepovedena, krome motoru mne vsechno zklamalo. A jak rikam, zkus vedle sebe ty dve auta postavit, jen z estetickeho hlediska. Je proste tezke v soucasne nabidce najit pekne, pro denni pouziti vhodne auto, s nahonem 4x4 a vcelku jedno jestli naftu nebo benzin. Je to fakt tezke.
na jednu stranu píšeš že je ti jedno kolik za dva roky budeš tratit, na druhou stranu píšeš že se ti ´´vyplatí´´ nafta, jak při nájezdu, tak při následném prodeji. trochu blbost, ne? sorry, já tomu vlastně nerozumím, já jsem jen blbej čecháček kterýmu jeho dvěstěosmdesátikońovej tříapůllitr žere kolem 13ti litrů benzínu, nafta mu smrdí a vadí mu že se nedá točit. na novou Panameru bych sice šetřil tak dva roky, ale stejně bych si jí koupil jedině v benzínu, když jsem před pěti lety řešil rodinný auto tak jsem pokukoval i po Audi-Q7, v BENZÍNU, představ si to. a rovnou 4.2. jediné co mě na mém voze mrzí je to že jsem raději nevzal 4.5 V8 místo V6. ale co, nejsem snob tak mě to nemrzí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.04.2012 20:15, RE: AUDI versus SVĚT
Koloss posted by:
Trochu mě mrzí, že tahle naštvaná reakce se objevila zrovna pod mým příspěvkem, který se pokoušel sportovní vlastnosti A7 bránit, i když já mám taky Mondeo v benzínu.

Problém je, že Audi dlouhodobě strkalo motor příliš dopředu a ať mělo důvody jaké chtělo, jejich vozy se následkem tohoto kroku do zatáček příliš nevrhaly. BMW je zase v tomto směru až puntíčkářské - nejen že je u většiny modelů hmotnost důsledně rozložena 50:50, ale také je hmotnost soustředěna co nejblíže středu. Motor je zas...
Zadne nastvani, jen krouceni hlavou nad hlouposti nekterych diskuteru. Proste jsem jen kliknul, nic osobniho, prosim. Jak je v mam clanku nekolikarat zmineno, nebyla koupe A7 primarne zamyslena jako koupe sportovniho vozu, to bych za stejny peniz mel mirne jetou 911. Proste slo o elegantni a sportovne se chovajici auto, navic prakticke, usporne, originalni a technicky na spicce. Strach nas bavorakaru, ze Audi znamena gumove rizeni, priserne vlastnosti auta v zatackach, sterilnost auta, to vse jsem se pokusil alespon zcasti vyvratit. Audi proste udelalo hroznych par kroku dopredu a ja uz od dob E46 pozoruji u BMW kroky zcela opacnym smerem. To bylo mysleno.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.04.2012 20:15, RE: AUDI versus SVĚT
Koloss posted by:
Trochu mě mrzí, že tahle naštvaná reakce se objevila zrovna pod mým příspěvkem, který se pokoušel sportovní vlastnosti A7 bránit, i když já mám taky Mondeo v benzínu.

Problém je, že Audi dlouhodobě strkalo motor příliš dopředu a ať mělo důvody jaké chtělo, jejich vozy se následkem tohoto kroku do zatáček příliš nevrhaly. BMW je zase v tomto směru až puntíčkářské - nejen že je u většiny modelů hmotnost důsledně rozložena 50:50, ale také je hmotnost soustředěna co nejblíže středu. Motor je zas...
Mně na naftě nejvíc krká ten turboefekt, ale od té doby co se prakticky nedá koupit benzínové BMW bez turba je mi to skoro jedno no a pak mi vadí zvuk, ale benzíny s přímým vstřikem na volnoběh trochu chrochtají taky, takže se to začíná skoro stírat...
ale kdybych pořizoval naftu, vzal bych čtyřválec, jezdil za šest a těšil se tomu. Koupit nabušený šestiválec se dvěma turbama, který žere deset, nebo atmosféru s odběrem 12 už mi přijde na jedno brdo...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.04.2012 20:26, RE: AUDI versus SVĚT
tomaskrtek posted by:
na jednu stranu píšeš že je ti jedno kolik za dva roky budeš tratit, na druhou stranu píšeš že se ti ´´vyplatí´´ nafta, jak při nájezdu, tak při následném prodeji. trochu blbost, ne? sorry, já tomu vlastně nerozumím, já jsem jen blbej čecháček kterýmu jeho dvěstěosmdesátikońovej tříapůllitr žere kolem 13ti litrů benzínu, nafta mu smrdí a vadí mu že se nedá točit. na novou Panameru bych sice šetřil tak dva roky, ale stejně bych si jí koupil jedině v benzínu, když jsem před pěti lety řešil rodinný...
Vzdyt rikam, budu muset zjistit, jak se v cechach penize vydelavaji, ja totiz abych si na auto, ktere chci, vydelal, musim pocitat s kazdym eurem a tak proste vim, ze na nafte pri mem najezdu usetrim, protoze predpokladam, ze u auta v zaruce problemy dieslovych agregatu resit nebudu muset - financne. Na naftovem aute pri naslednem prodeji rozhodne netratim tolik, jako na benzinu, viz ceny benzinovych aut ktere naznacujes, takova Q7, nebo Cayen v benzinu jsou dneska opravdu za hubicku, narozdil (v pripade porsche tragikomicke) od naftovych verzi...Znovu odkazuji, precti si clanek poradne, hned v uvodu pisi, ze nafta neni muj salek kavy, tak nechapu cemu porad nemas snahu rozumet. Ale proste podobne auto v benzinu si pri sve situaci nemohu dovolit, nejsem zkratka takovy pasak jako ty:)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.04.2012 20:32, RE: AUDI versus SVĚT
Michal posted by:
Mně na naftě nejvíc krká ten turboefekt, ale od té doby co se prakticky nedá koupit benzínové BMW bez turba je mi to skoro jedno no a pak mi vadí zvuk, ale benzíny s přímým vstřikem na volnoběh trochu chrochtají taky, takže se to začíná skoro stírat...
ale kdybych pořizoval naftu, vzal bych čtyřválec, jezdil za šest a těšil se tomu. Koupit nabušený šestiválec se dvěma turbama, který žere deset, nebo atmosféru s odběrem 12 už mi přijde na jedno brdo...
K tomu zvuku dieslu: naprosty souhlas. Jen jsem nevericne kroutil hlavou, kdyz jsem se svezl v A6 s tim biturbem a ono to fakt skoro znelo jako V8 benzin (vazne skoro!), kdyz mi pak rekli, ze tam u audi namontovali reprak, aby se ridici citili lepe, mel jsem pocit, ze uz nerozumim nicemu. Buhvi, co nas jeste ceka...
PS: 335i byt s tim jednim turbem nic takoveho jako turbodiru nema, ta tahne uplne linearne a neunavne. Tam je turbo vazne povedene.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.04.2012 20:43, RE: AUDI versus SVĚT
life-drive posted by:
K tomu zvuku dieslu: naprosty souhlas. Jen jsem nevericne kroutil hlavou, kdyz jsem se svezl v A6 s tim biturbem a ono to fakt skoro znelo jako V8 benzin (vazne skoro!), kdyz mi pak rekli, ze tam u audi namontovali reprak, aby se ridici citili lepe, mel jsem pocit, ze uz nerozumim nicemu. Buhvi, co nas jeste ceka...
PS: 335i byt s tim jednim turbem nic takoveho jako turbodiru nema, ta tahne uplne linearne a neunavne. Tam je turbo vazne povedene.
Reproduktory jsou i v M5... v biTDi by měly být rezonátory ve výfuku... jestli jsem to teda dobře četl. Mimochodem 535i je taky s jedním turbem... ono to dává smysl, turbo je jenom slaboučké vždyť 530i má 270 koní a 535i jen 306...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.04.2012 20:49, RE: AUDI versus SVĚT
Michal posted by:
Reproduktory jsou i v M5... v biTDi by měly být rezonátory ve výfuku... jestli jsem to teda dobře četl. Mimochodem 535i je taky s jedním turbem... ono to dává smysl, turbo je jenom slaboučké vždyť 530i má 270 koní a 535i jen 306...
Jsou tam asi rezonatory a pak v prostoru pro nohy u spolujezdce a v oblasti centralniho panelu je reproduktor, ktery to pry nejak zesiluje. Doporucuji to video http://www.youtube.com/watch?v=XPoH9JhShYU
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.04.2012 20:54, RE: AUDI versus SVĚT
life-drive posted by:
Vzdyt rikam, budu muset zjistit, jak se v cechach penize vydelavaji, ja totiz abych si na auto, ktere chci, vydelal, musim pocitat s kazdym eurem a tak proste vim, ze na nafte pri mem najezdu usetrim, protoze predpokladam, ze u auta v zaruce problemy dieslovych agregatu resit nebudu muset - financne. Na naftovem aute pri naslednem prodeji rozhodne netratim tolik, jako na benzinu, viz ceny benzinovych aut ktere naznacujes, takova Q7, nebo Cayen v benzinu jsou dneska opravdu za hubicku, narozdil (...
kupodivu jsem si článek přečetl-podrobně. právě proto abych pochopil proč naftu?! nepochopil jsem to. navíc za 5 měsíců najet 13 tisíc neodpovídá 60ti tisícům ročně jak píšeš až v diskuzi, a z toho jsem při svém příspěvku vycházel. o 60ti řeč nebyla-to je potom jiná, pak má nafta opodstatnění. ale do třiceti tisíc ročně prostě ne. abysme si rozuměli-pasák skutečně nejsem, ani pašák. jsem obyčejnej živnostník kterej má firmu v baráku a těch deset až patnáct tisíc ročně které najedu si chci skutečně užít, ne přetrpět. ať už jedu sám či s rodinou. a nad naftou jsem neuvažoval ani když jsem jezdil 50 ročně. holt jsem si raději odpustil něco jiného ale řízení mě bavilo, baví, a pokud se něco nezmění tak bavit bude. a opět jsi mi nevysvětlil to protiřečení-nevadí ti tratit 50% ceny auta při prodeji po dvou letech ale dát o 5 centů na kilometr víc ti vadí. proboha- za dva roky na autě budeš tratit skoro 40.000 euro a řešíš při nájezdu 60k ročně 3000 euro???
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.04.2012 21:12, RE: AUDI versus SVĚT
tomaskrtek posted by:
kupodivu jsem si článek přečetl-podrobně. právě proto abych pochopil proč naftu?! nepochopil jsem to. navíc za 5 měsíců najet 13 tisíc neodpovídá 60ti tisícům ročně jak píšeš až v diskuzi, a z toho jsem při svém příspěvku vycházel. o 60ti řeč nebyla-to je potom jiná, pak má nafta opodstatnění. ale do třiceti tisíc ročně prostě ne. abysme si rozuměli-pasák skutečně nejsem, ani pašák. jsem obyčejnej živnostník kterej má firmu v baráku a těch deset až patnáct tisíc ročně které najedu si chci skuteč...
Nebudu tratit tolik, jak pises. Neco ano, ale i ted, po 4 mesicich a najezdu 15 tis (az v lete jezdim kolem 10 mesicne), jsem s moji kupni cenou hluboko pod cenou nynejsich ojetin A7 na trhu, Byla to HODNE dobra koupe. Katalogovou cenu bych za to nikdy nevysolil. Jinak fakt beru tvoje argumenty, taky to uplne vidim, V8 v M3 posledni generace jsem uplne hltal, ale proste nemam na ten provoz. Az neco nasetrim, koupim treba vysnenou 911 a bude hej. Pokud vsak do te doby nebude na elektriku:(
PS: myslel jsem opravdu paŠák, ta druhy mne vubec nenapadlo...
PPS: Kolega ted prodaval A5, resp. daval ji protiuctem za novou A5. 3.0TDi v plne vybave, kupovano pred 2,5 lety jako predvadeci model, cena 48tis. euro, najel 7o tisic km a dostal za ni 35tis. Euro. Je to ztrata, ale myslim, ze primerena. pochopitelne chces-li, muzes koupit levnejsi vuz, VW, nebo vubec neco uplne jineho, treba Hyundai, tam urcite tolik netratis (myslim v sume, nikoli procentuelne), ale uz jsem u toho: proste kdyz se chces vozit tim, co se ti libi, musis neco obetovat.
A jako dodatek: ja za 330i daval sveho cesu 41 tis Euro jako predvadecku, prodaval jsem ji po peti letech se 68tkm, garazovanou a jen sezonne jetou se serviskou a byl problem ji za 16 tis euro prodat. Nikdo to nechtel, jak jsem psal, par fandu se povozilo, ale bylo to na ne porad moc penez - "kdyby to bylo v nafte" slychaval jsem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.04.2012 21:49, Diky za recenzi
Petr-Tipcars: Díky za recenzi, je v ní asi skutečně všechno pro potencionálního kupce tohoto auta, je to tam věcně, spousta vlastních dojmů a zjištění, a to se cení. Taková zkušební jízda nasucho. Je smutné, že člověk musí utéct od BMW k Audi, aby dostal aspoň něco z toho, na co byl dřív zvyklý u BMW. Ale taková je asi dnes realita, časy se mění...Přeju, ať to jezdí, i když je to nafta a má to dvě tuny. Ale aspoň je to pořádný kus hezkého auta A díky za pohled domů "zvenčí", chtělo to trochu odvahy...jít s kůží potetovanou čtyřmi kruhy na trh...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 11.04.2012 22:15, RE: AUDI versus SVĚT
Koloss posted by:
Trochu mě mrzí, že tahle naštvaná reakce se objevila zrovna pod mým příspěvkem, který se pokoušel sportovní vlastnosti A7 bránit, i když já mám taky Mondeo v benzínu.

Problém je, že Audi dlouhodobě strkalo motor příliš dopředu a ať mělo důvody jaké chtělo, jejich vozy se následkem tohoto kroku do zatáček příliš nevrhaly. BMW je zase v tomto směru až puntíčkářské - nejen že je u většiny modelů hmotnost důsledně rozložena 50:50, ale také je hmotnost soustředěna co nejblíže středu. Motor je zas...
Můj pohled není výrazně přes peníze. Spíš je to pohled co dám a co za to dostanu. Moje antichrochto příspěvky jsou spíše na téma, proč se nafta kupuje tak hromadně i na auta, která nejsou tolik vytížená. Tady to taky svádělo napsat, když je v recenzi 13 tkm/5 měsíců a startovací cena v katalogu 1,5 Mio, proč si majitel nedopřál na 2 roky 2,8 V6 nebo TFSi s 220 kW, pokud by skutečně chtěl koně, a obzvláště, když ještě napíše, že je snob, a že je mu benzín bližší.
A že jsou takový auta špatně prodejný. Co se všichni divíte? Drtivá většina lidí je finančně naprosto negramotných, takže řeší pouze spotřebu, proto se ptají po naftě. A kdo si koupí ojetou prémiovku? Rozhodně to nebude člověk, který je "za vodou" ten si koupí nové. Bude to někdo, kdo na ni prachy horko těžko stluče a výdaje za servis sakra pocítí. Takové auto obvykle není o té pořizovací ceně a pokud člověk není fanda, který je schopen si zajistit kvalitativně adekvátní servis, bude na tom autorizovaném dost krvácet. Stačí běžné věci, jako jsou gumy, přehození baterky, olej, filtry a je to na 2 průměrné platy.
Člověk, který to pak koupí v naftě ovšem o tyhle výdaje ochuzen není, jen za každý kilometr nezaplatí 11 korun, ale jen 10, jenže tohle nikomu zpětně nedochází.
Na závěr je katalogový rozdíl spotřeb 2 litry (resp. 2,2 litry pro 220 kW) verzi. Roční úspora na palivu pak činí opravdu závratných 50 tisíc korun.
respond
  1 2 3 ... 7


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.