0
back
 

diskuze k tématu: Audi A6

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 29.01.2006 19:37, Pro všechny RE :o)
anonym posted by:
Pro Karla: buď v pohodě,když je možný jet s 1,9 TDi i pod 4 litry (přiznám, že to bylo podle palubního počítače a jel sem jak jouza ale byl to těžkej passat B5) tak nevidím důvod tvojí spotřebě nevěřit a ti co tě odkazujou zpět do základky mají doma v garáži svoje fávo nebo feldu a jediný co uměj je lepit na to nálepky tuning a šroubovat levný polský mlhovky do nárazníku :o) Takže čau a Motorům TDi zdar :o)) -tak a teď čekám lavinu keců o tom, jak je HDi, nebo CDti lepší :o))))))
Přátelé - kamarádi....
Nevychvaluji Audinu do nebe, je mi jasný, že to auto má svoje mouchy, ostatně - je 7 roků staré. Jen jsem se chtěl podělit o svoji zkušenost a ta je, že když se o auto dobře postaráte a necháte motor dělat svou práci a nechcete po něm výkony pro které nebyl vyroben, dá se s ním jezdit s rozumnou spotřebou. Není umění naložit studenýmu motoru plnej knedlík, na dálnici jet přes 200, po městě jezdit brzda-plyn atd... Spíš se naučit jezdit plynule a klidně, konec konců - je to limuzínka, ne sporťák a pak, věřte mi nebo ne, jezdíte i s 2.5 TDi za 6-7 no problem. Stejné je to i s cenami oprav. Je jednodché odvézt auto do autorizovaného servisu a jen za napojení nadiagnostiku zaplatit cca 500, ale proč ? Dnes není problém najít jakoukoliv informaci na netu, cokoliv se dá koupit - viz VaGcOm - a zbytek je práce ... Pro zájemce o Vag, napište mi na mail, pošlu vám odkaz na int. obchod, kde se dá koupit...
Takže - pokud jsem někoho naštval, či uvedl do stavu kdy si myslí že lžu, omlouvám se. Vždyť to máte možnost každý vyzkoušet. Kupte si A6 a uvidíte...
)Jen doufám, že Ti jenž mne na začátku tak strašně kritizovali, že ani nemohli dočíst onen článek, nejsou opravdu majiteli felicií( ač proti nim nic nemám...) , ale mají s A6 2.5 TDi svou vlastní zkušenost.
Karel.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 29.01.2006 21:59, RE: Pro všechny RE :o)
Karel Honal posted by:
Přátelé - kamarádi....
Nevychvaluji Audinu do nebe, je mi jasný, že to auto má svoje mouchy, ostatně - je 7 roků staré. Jen jsem se chtěl podělit o svoji zkušenost a ta je, že když se o auto dobře postaráte a necháte motor dělat svou práci a nechcete po něm výkony pro které nebyl vyroben, dá se s ním jezdit s rozumnou spotřebou. Není umění naložit studenýmu motoru plnej knedlík, na dálnici jet přes 200, po městě jezdit brzda-plyn atd... Spíš se naučit jezdit plynule a klidně, konec konců - je ...
Nic si z nich nedelej, urcite maji v "garazi" otriskane Skudky a neveri, protoze jim to zere 10l benzinu a 2l oleje k tomu :). Ja v A6 2.5TDi jel a verim tomu, je to jen o ridici. Jen mi vyrazily dech ty rozvody. Do toho bych nesel. Jinak jsem Fordak benzinak, Audi mi oproti Fordu pripadne moc tvrde a strohe, takze tohle neni zadna zaujata spratelena reakce.
Vytocila me jen ta kritika tech "vsevedu".
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.01.2006 06:46, RE: Pro všechny RE :o)
Jan Baranek posted by:
Nic si z nich nedelej, urcite maji v "garazi" otriskane Skudky a neveri, protoze jim to zere 10l benzinu a 2l oleje k tomu :). Ja v A6 2.5TDi jel a verim tomu, je to jen o ridici. Jen mi vyrazily dech ty rozvody. Do toho bych nesel. Jinak jsem Fordak benzinak, Audi mi oproti Fordu pripadne moc tvrde a strohe, takze tohle neni zadna zaujata spratelena reakce.
Vytocila me jen ta kritika tech "vsevedu".
Přesně tak. Audi A6 2,5 TDI je hodně dobrý auto. Musím se smát názoru pana O. Matyáska, že motor je stavěný na 80 tkm. Hned se pozná názor odborníka. Vlastním Audi A4 se stejným motorem 2,5 TDI a jsem moc spokojen. Spíš bych se víc než motoru bál choulostivé přední nápravy, která pod takovým motorem a zejména na našich rozbitých silnicích dost trpí. Audi zdar!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.01.2006 08:51, RE: Pro všechny RE :o)
A4 posted by:
Přesně tak. Audi A6 2,5 TDI je hodně dobrý auto. Musím se smát názoru pana O. Matyáska, že motor je stavěný na 80 tkm. Hned se pozná názor odborníka. Vlastním Audi A4 se stejným motorem 2,5 TDI a jsem moc spokojen. Spíš bych se víc než motoru bál choulostivé přední nápravy, která pod takovým motorem a zejména na našich rozbitých silnicích dost trpí. Audi zdar!
Jo, to je pravda... Přední náprava, vyrobená ze slitin hliníku, je silně poddimenzovaná a byly s ní problémy už v passatu B5, kde je 1.9 TDi, natož když je nad ní 2.5 TDi V6. Ale zase- buď autorizovaný servis a 35tis, nebo sám za 8...
Každýho boj.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.01.2006 09:13, RE: Pro všechny RE :o)
Karel Honal posted by:
Jo, to je pravda... Přední náprava, vyrobená ze slitin hliníku, je silně poddimenzovaná a byly s ní problémy už v passatu B5, kde je 1.9 TDi, natož když je nad ní 2.5 TDi V6. Ale zase- buď autorizovaný servis a 35tis, nebo sám za 8...
Každýho boj.
Tak to já radši volím zlatou střední cestu - neautorizovaný servis.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.01.2006 10:28, RE: Pro všechny RE :o)
A4 posted by:
Tak to já radši volím zlatou střední cestu - neautorizovaný servis.
..přesně tak,nevím proč bych měl jezdit zrovna do aut.servisu,přece každý trošku schopný mechanik si s tím poradí (teda pokud to nadám Tondovi vedle do garáže) Diagnostiku má dnes snad každý a ta cena zase není tak děsivá. Nesnáším řeči o tom že když máš takovou káru tak musíš mít i na servis...ten kdo má otřískaného favouše taky hned neletí do servisu ale snaží se o to, aby mu to někdo spravil za dvě piva
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.01.2006 12:07, RE: Průměrná spotřeba???
Passat posted by:
To sme 2 komu se ta průměrná spotřeba nezdá.......jak může 2.5 žrat tak málo.......a že přes 8 se nedostal......Tak to to auto snad jenom stojí v garáži a je tam na ozdobu.Nechcu se do nikoho navážet,ale proč nenapíše nějakou rozumnou hodnotu.Kdyby napsal 8l no budiž,ale když se takovému autu šlape podle mě není problém vzít i 10l.
Když se jí šlape tak klidně 12L .Na 6,5 jsem se dostal pouze při dálkovce a rychlosti do 120km (měřeno bez palubáku)Myslím si že autor článku si tento motor koupil pouze pro svůj pocit,ale nikdy nezkusí co umí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.01.2006 13:15, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Pro Karla: buď v pohodě,když je možný jet s 1,9 TDi i pod 4 litry (přiznám, že to bylo podle palubního počítače a jel sem jak jouza ale byl to těžkej passat B5) tak nevidím důvod tvojí spotřebě nevěřit a ti co tě odkazujou zpět do základky mají doma v garáži svoje fávo nebo feldu a jediný co uměj je lepit na to nálepky tuning a šroubovat levný polský mlhovky do nárazníku :o) Takže čau a Motorům TDi zdar :o)) -tak a teď čekám lavinu keců o tom, jak je HDi, nebo CDti lepší :o))))))
bylo napsáno: ....buď v pohodě,když je možný jet s 1,9 TDi i pod 4 litry (přiznám, že to bylo podle palubního počítače a jel sem jak jouza ale byl to těžkej passat B5) tak nevidím důvod tvojí spotřebě nevěřit a ti co tě odkazujou zpět do základky mají doma v garáži svoje fávo nebo feldu a jediný co uměj je lepit na to nálepky tuning a šroubovat levný polský mlhovky do nárazníku :o) Takže čau a Motorům TDi zdar :o)) -tak a teď čekám lavinu keců o tom, jak je HDi, nebo CDti lepší :o))))))

já píšu:
lavinu o turbodieslech nečekej, jen nemůžu vystát takový indivudua jako seš ty. Jseš udělanej ze svýho passata, kdo ví jestli zrovna ty nemáš tu feldu s nápisama TUNING. Takovým lidem se směju a ukazuju fuckera když se svým i-CTDI je předjiždím.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.01.2006 13:39,
Vaše recenze na A6 není vůbec špatná.Nenechte se znechutit názory několika hlupáků,kteří nám dnes přispěli do diskuze.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.01.2006 13:52, RE: bez předmětu
LAĎA posted by:
Vaše recenze na A6 není vůbec špatná.Nenechte se znechutit názory několika hlupáků,kteří nám dnes přispěli do diskuze.
Pravda, pravda! Včetně toho rádoby mistra světa, co tvrdí, že má i-CTDI a asi si myslí, že z něho všichni padnou na zadek.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.01.2006 18:23, RE: bez předmětu
A4 posted by:
Pravda, pravda! Včetně toho rádoby mistra světa, co tvrdí, že má i-CTDI a asi si myslí, že z něho všichni padnou na zadek.
No, původně jsem myslel, že je to diskuze na téma Adi A6 a zkušenosti s ní, ale koukám, že se to zvrtlo v urážení těch, co nejezdí na plnej plyn a za deset na sto. Mám za sebou 3 roky s Toyotou Celicou 2.0 GT 136KW, r.v. 98, no a teď jsem prostě chtěl velký silný rodinný auto. Nemám potřebu lítat jak blázen a na každýho koho předjíždím ukazovat fuck.. Potřebuju vědět že to auto má dostatek výkonu, pokud jej bude třeba,ale že mě nesežere. Nechápu větu : ...má auto pouze pro svůj pocit, ale nikdy jej nevyžije atp.. Přeci, když má někdo sporťák, neznamená to, že musí jezdit jak blázen , ne ?
A výsledek: jsem se svojí A6 moc spokojený, nejezdím vic jak 140/h, protože mi to stačí a nic neřeším.... :o)
K.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.01.2006 19:17, PRO BLBEČKA S i-CTDi
taky se nepodepíšu, jako ty posted by:
bylo napsáno: ....buď v pohodě,když je možný jet s 1,9 TDi i pod 4 litry (přiznám, že to bylo podle palubního počítače a jel sem jak jouza ale byl to těžkej passat B5) tak nevidím důvod tvojí spotřebě nevěřit a ti co tě odkazujou zpět do základky mají doma v garáži svoje fávo nebo feldu a jediný co uměj je lepit na to nálepky tuning a šroubovat levný polský mlhovky do nárazníku :o) Takže čau a Motorům TDi zdar :o)) -tak a teď čekám lavinu keců o tom, jak je HDi, nebo CDti lepší :o))))))

já píš...
Jsem rád, že potrefená husa se vždy ozve a tady se ozvala husa která jezdí s i-CTDi . Dostal jsi mě, a nemám co dodat . Ano jsem ze svýho passata hotovej i když to už dnes není B5, ale B6 1,9 TDi 96kw. Víc sem ale hotovej z blbečků, jako seš ty, který se chovaj na silnici tak jako jsi to popsal . Předjížděj s pocitem největšího borce a ukazujou fuckera... I když díky takovejm debilům mám vlastně práci, jezdím totiž pak pro ně s RZS. (kdyby to pan inteligent s i-CTDi nepochopil, tak je to rychlá záchranná služba). Krom toho pane dokonalej s fuckerem při předjíždění - nevadí ti, že až tě jednou třeba povezu, tak to bude VW Transporter 2,3 V5 syncro ? Možná by byl Opel Vivaro, nebo Renault Trafic rychlejší ....ne ?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.01.2006 22:23, RE: Průměrná spotřeba???
resett posted by:
Když se jí šlape tak klidně 12L .Na 6,5 jsem se dostal pouze při dálkovce a rychlosti do 120km (měřeno bez palubáku)Myslím si že autor článku si tento motor koupil pouze pro svůj pocit,ale nikdy nezkusí co umí.
Hm, spotrebe do 6 litru neverim. Nejsem zadnej zavodnik, ale techto vozidel jsem mel nekolik a pri normalnim kazdodenim provozu, tedy rano do prace a odpoledne domu po okresni silnici se pohybovala spotreba kolem 8 litru. Nyni s A6 Allroad je to tak jeste o 2 litry vys.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 31.01.2006 14:55, RE: PRO BLBEČKA S i-CTDi
Honza posted by:
Jsem rád, že potrefená husa se vždy ozve a tady se ozvala husa která jezdí s i-CTDi . Dostal jsi mě, a nemám co dodat . Ano jsem ze svýho passata hotovej i když to už dnes není B5, ale B6 1,9 TDi 96kw. Víc sem ale hotovej z blbečků, jako seš ty, který se chovaj na silnici tak jako jsi to popsal . Předjížděj s pocitem největšího borce a ukazujou fuckera... I když díky takovejm debilům mám vlastně práci, jezdím totiž pak pro ně s RZS. (kdyby to pan inteligent s i-CTDi nepochopil, tak je to rychlá...
... Móóc pěkné. Ale DĚKUJI Vám za zábavu.

Hej, naskoč do toho svýho koncernovýho autíčka a odjeď z této diskuze, jo !?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 31.01.2006 20:43, RE: PRO BLBEČKA S i-CTDi
Jarmil posted by:
... Móóc pěkné. Ale DĚKUJI Vám za zábavu.

Hej, naskoč do toho svýho koncernovýho autíčka a odjeď z této diskuze, jo !?
ty sis zase dneska nevzal léky viď Jaroslave ? Chápu ale, že Passat je tvůj tajnej sen a musíš o něm mluvit za každou cenou, i když to jsou blbosti a nikoho to tady nezajímá ty fantasto...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 01.02.2006 07:57, RE: PRO BLBEČKA S i-CTDi
Honza posted by:
ty sis zase dneska nevzal léky viď Jaroslave ? Chápu ale, že Passat je tvůj tajnej sen a musíš o něm mluvit za každou cenou, i když to jsou blbosti a nikoho to tady nezajímá ty fantasto...
TY DEBILE TA DISKUZE JE KVŮLI KONCERNOVÝMU AUTU TAK SI SEBER SVOJE CTDI (všichni víme že opel je z německejch aut největší sráč) A TÁHNI DO DISKUZE O AUTECH, KTERÝ NEJEZDĚJ 200 TISÍC A JSOU PO SMRTI, TAM TVOJE CTDI PATŘÍ
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 01.02.2006 08:55, RE: PRO BLBEČKA S i-CTDi
cruise posted by:
TY DEBILE TA DISKUZE JE KVŮLI KONCERNOVÝMU AUTU TAK SI SEBER SVOJE CTDI (všichni víme že opel je z německejch aut největší sráč) A TÁHNI DO DISKUZE O AUTECH, KTERÝ NEJEZDĚJ 200 TISÍC A JSOU PO SMRTI, TAM TVOJE CTDI PATŘÍ
TY SEŠ DEBIL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Protože i-CTDi je motor z Hondy!!!!!!!! Opel vyrábí CDTi , ale toho já nemám!!!!!!!!!!!!!!! Ježiší ty si fakt vůl, největšího zrna. Pleteš si pojmy, ale hlavně že furt diskutuješ o tom, o čem nemáš ani páru. Už jsem ti jednou řikal, nastartuj svýho passáta (jestli to půjde ?) a VODJEĎ z této diskuze třeba na stránky domácích kutilů ))))))))))))))))))))))))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 01.02.2006 10:08, RE: PRO BLBEČKA S i-CTDi
Jarmil posted by:
TY SEŠ DEBIL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Protože i-CTDi je motor z Hondy!!!!!!!! Opel vyrábí CDTi , ale toho já nemám!!!!!!!!!!!!!!! Ježiší ty si fakt vůl, největšího zrna. Pleteš si pojmy, ale hlavně že furt diskutuješ o tom, o čem nemáš ani páru. Už jsem ti jednou řikal, nastartuj svýho passáta (jestli to půjde ?) a VODJEĎ z této diskuze třeba na stránky domácích kutilů ))))))))))))))))))))))))
Á, koukám, že Jarmil je nějakej chytrej. A přitom se sám s tím svým "úžasným" i-CTDI plete do diskuze o koncernových autech. VW dělal výborný vznětový motory už v době, kdy Honda pomalu ani nevěděla, že najěký naftový motory existujou. Tak tady nemachruj s nějakou Hondou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 01.02.2006 10:19, RE: Pro všechny RE :o)
Jan Baranek posted by:
Nic si z nich nedelej, urcite maji v "garazi" otriskane Skudky a neveri, protoze jim to zere 10l benzinu a 2l oleje k tomu :). Ja v A6 2.5TDi jel a verim tomu, je to jen o ridici. Jen mi vyrazily dech ty rozvody. Do toho bych nesel. Jinak jsem Fordak benzinak, Audi mi oproti Fordu pripadne moc tvrde a strohe, takze tohle neni zadna zaujata spratelena reakce.
Vytocila me jen ta kritika tech "vsevedu".
Přesně. tak. Pičutkáři jsou nasraní, že jim to žere a nejede. Tohle alespoň když se tomu šlápne na krk, tak trochu žere, ale pořádně jede. Takže TDI, HDI, JTD, CDI atd. zdar a V6 zvlášť.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 01.02.2006 11:11, RE: Pro všechny RE :o)
Pepe posted by:
Přesně. tak. Pičutkáři jsou nasraní, že jim to žere a nejede. Tohle alespoň když se tomu šlápne na krk, tak trochu žere, ale pořádně jede. Takže TDI, HDI, JTD, CDI atd. zdar a V6 zvlášť.
Trochu se musim zastat Jarmila. Turbodiesel od hondy je teprve na trhu max 3 roky ale stojí fakt za to. Pravem se stal motorem roku. TDI-íčka jsou sice na trhu dlouho, ale KDE je ta spolehlivost?? Ve 40 tis výměna váhy vzduchu, v 100 tis píská turbo a pak výměna. Ne, děkuji už nikdy více.
Těma "pičutkářema" si myslel KOHO? Doufám že majitele třeba Octavek 1,6 a 2,0, že jo??
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.