0
back
 

diskuze k tématu: Audi A6 3.2 FSI a hodnocení majitele po 109 tis. Km.

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.03.2010 11:21, Ne moc milý Reno!
Reno posted by:
Naštěstí, většina lidí v ČR taková jako Vy není a proto se nám tady žije dobře. Co kdybyste odtáhla do Lucemburska? Už se po Vás ptali.
V Lucembursku je sice PĚKNĚ, ale abych vás uklidnila - já v česku až tak moc NEžiji (spíše tam jen "občas zajíždím" .-)
PS: Ale třeba na tom blikání/používání blinkru TRVÁM, to se až "komicky děsivě" ZHORŠILO, lidé vpodstatě PŘESTALI používat blinkry, snad s výjímkou případů kdy jsou v odbočovacím pruhu a už stejně jinam nesmějí ,-)
Pěkný den (a ať má vaše Audi co NEJméně poruch a BLIKEJTE!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.03.2010 11:25, RE: Milý Reno!
Kylie posted by:
Bývávalo bývávalo bývávalo dobře...
PS: Poslední tabulky TÜV fandy koncernu vw asi až tak NEpotěšily - majitelky Citroën(ů) C5 docela ANO ,-)
Pěkný den
Zdravim,
Tak jsem se podival na TUV tabulky z roku 2010 a nasel si, ze ve stari 1-roky Citroen C5 oproti VW group propadl(poradi 109. z 125.), za ním žádny VW
ve stari 4-5 let Citroen C5 (68. ze 118.) - na úrovni Octavie a Fabie a za ním už jen Polo a VW Sharan.
ve stáří 6-7 let konečně je C5 24. z 99. a zůstal před ním jen golf a new beetle.
Z toho mi plyně, že když C5 tak jedině starší, protože ty nové za moc nejspíše nejstoji...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.03.2010 11:27, Milý G.!
G. posted by:
Neumám psát nabubřele , spíš mi přišlo zvláštní že autor recenze se dost negativisticky vyjadřáje ke spolehlivosti AUDI jako takové na základě svojí jedné zkušenosti. Ano, ted mi někdo namítne, že moje jedna zkušenost je právě kladná, i to je možné......
Autor zmínil že BYL varorán, na varování NEdal a ...
... a ten "trhající se" řetěz audi/vw NEní "zcela ojedinělým" případem (a ta spotřeba oleje by mi tedy také "lezla na mozek" ...)
Myslím že to je O TOM, že "v představách" lidí se Audi stalo jakýmsi symbolem "ultrakvality", což NE zcela odpovídá realitě - reklamní heslo "Vorsprung durch Technik" je DOBŘE vymyšlené, ale často je to opravdu je "shluk slov" NIC víc
Pěkný den
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.03.2010 11:53, RE: Nejen pro Kylie
donald posted by:
Mrzí mě, že nejen na tomto foru jsou chlapi takoví křupani. Místo, aby uvítali dámu a těšili se, že v diskusi bude zas nějaká sranda a trochu erotické dusno /Kylie jistě odkáže na své nové fotky/, čtu tady jen odporné výlevy na její adresu. Jak jsem už uvedl, koho K irituje, ať ji nečte. Každý má právo vyjádřit svůj názor, ať je sebeblbější. A zaslouží si jen slušnou reakci. Tím spíš Kylie, která jako dáma má mé sympatie.
Donalde! Slezte z toho lustru! Vidím vás!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.03.2010 11:54, RE: Nejen pro Kylie
Kylie posted by:
Děkuji (moc ,-)
Popravdě mám dojem/pocit že diskuze oproti dřívějšku ještě maličko "zhrubla" .-(
... ale GENTLEMANi ještě nevymřeli ...
Pěkný den a všem gentlemanům MNOHO a MOC pěkných dní
Nejsi ty, Kylie, náhodou milovnice Citroenů s třílitrovými šestiválci? Jestli se pletu, tak sorry.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.03.2010 11:54, RE: Nejen pro Kylie
Kylie posted by:
Děkuji (moc ,-)
Popravdě mám dojem/pocit že diskuze oproti dřívějšku ještě maličko "zhrubla" .-(
... ale GENTLEMANi ještě nevymřeli ...
Pěkný den a všem gentlemanům MNOHO a MOC pěkných dní
Kajli si to tak neber, ta premira testosteronu a nesukatelne manzelky vedle, ktere se vetsina tady probouzi vede k takovym sprostym reakcim na tvoji adresu a jeste si pridej komplex htp fabia combi, tak to ber v klidu. Pa a vsichni radi a jsou chytri jak by prespavali na vystavach aut GENF.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.03.2010 11:59, RE: Nejen pro Kylie
donald posted by:
Mrzí mě, že nejen na tomto foru jsou chlapi takoví křupani. Místo, aby uvítali dámu a těšili se, že v diskusi bude zas nějaká sranda a trochu erotické dusno /Kylie jistě odkáže na své nové fotky/, čtu tady jen odporné výlevy na její adresu. Jak jsem už uvedl, koho K irituje, ať ji nečte. Každý má právo vyjádřit svůj názor, ať je sebeblbější. A zaslouží si jen slušnou reakci. Tím spíš Kylie, která jako dáma má mé sympatie.
Donalde slezte z toho lustru a proberte se!
Ne teď vážně. Mě Kajlí ze začátku vůbec nevadila a jsem rád že i mezi ženama je někdo kdo se v autech vyzná. Jenže opravdu je to jen a jen to samé dokola jak na kolovrátku. Může být diskuse ve který curkárně maj nejlepší větrníky a vyhraje to C5. O přiblblém stylu psaní ani nemluvím
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.03.2010 12:29, RE: Audi
Vlastah posted by:
Co na to rict? Snad jedna vlastovka jaro nedela?
Jak je videt, majitel mel pravdepodobne smulu na spatny kus. Tezko jinak vysvetlit, ze dalsich 10 majitelu bude naprosto spokojeno a do servisu bude jezdit jen na prohlidky. Bohuzel s tim nelze nic udelat a Audi asi prislo o dalsiho zakaznika.....
Ak je jeden poruchový a desať dobrých, to je katastrófa, lebo poruchovosť je deväť percent...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.03.2010 12:32, RE: A6 Avant 3,0TDI
Reno posted by:
Když mám stejnou zkušenost se dvěma stejnými vozy, asi na tom něco bude. A ta Dekra si asi taky nevymýšlí...
Dekra iba hovorí, koľko ľudí si pred kontrolou auto dalo do poriadku a koľko ľudí sa na to vyfláklo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.03.2010 12:34, RE: A6 Avant 3,0TDI
Reno posted by:
Když mám stejnou zkušenost se dvěma stejnými vozy, asi na tom něco bude. A ta Dekra si asi taky nevymýšlí...
Dekra iba hovorí o tom, koľko ľudí si dalo pred kontrolou auto do poriadku a koľko ľudí to odfláklo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.03.2010 13:10, RE: Nejen pro Kylie
Kylie posted by:
Děkuji (moc ,-)
Popravdě mám dojem/pocit že diskuze oproti dřívějšku ještě maličko "zhrubla" .-(
... ale GENTLEMANi ještě nevymřeli ...
Pěkný den a všem gentlemanům MNOHO a MOC pěkných dní
Trošku se bojím že čím víc pruhů tím víc adiddas, tedy dvě turba větší riziko poruchy .....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.03.2010 13:16, RE: Řetěz
ijon posted by:
Nutnost výměny rozvodového řetězu po 100.000 km je skutečně... pozoruhodná. Asi někde udělali soudruzi v SRN velkou chybu, řemeny dnes už běžně vydrží 120.000. Rekord drží kolega s Passatem 1.8, která na jeden řemen najel přes 300.000 km (omylem, sám na výměnu zapomněl a od servisu nemůžu nic očekávat).
Jinak záruční podmínky u Audi jsou obvykle zcela striktní a moc se s nikým nemažou, pokud to tedy zrovna není nějaký německý autožurnál. Ověřeno na dvou A4, u kterých se vysypala přední náprava v...
U audi a6 3,0 Tdi by se rozvodový retěz měl měnit cca po ujetí 300.000 km.Jestli je to u benzínového šestiválce jinak tak to potom soudruzi někde udělali chybu.Jinak ani po ujetí oněch 300 tkm není výměna zcela nutná.Jde spiš o to jak v jakémstavu je řetěz.Jinak nechápu přístup autorizovaného servisu.Já mám zkušenost přesně opačnou.Jinam bych nejel a vždy jsem byl spokojen.Jen občas pokulhávají s cenou náhradních dílů.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.03.2010 16:15, Ne moc milý anonymní anonime!
anonim posted by:
Co to furt meles o citronech? Jsou to sroty na urovni dacii a ta tvoje C5 je pastika kterou vyrabeji kofoly stejne jako rencky vyrobene ahmedama a muhamedama ( uz jen ty jmena jsou kvalita), kterou ani frantici nechteji stejne jako ital nikdy nebude jezdit ve fiatu. A k te audi, bych to videl jinak: proste skopcaci podelali cecha.
Víte jaký je mezi námi rozdíl?
Já se pod své příspěvky MOHU podepsat pravým jménem (a to co říkám se víceméně můžete dočíst v dostupném, povětšinou německém tisku) vy byste se k takovému "žblabotu" co jste napsal veřejně a PRAVÝM jménem NEhlásil ,-)
PS: Přečtěte si něco o současné C5 (nebo třeba DS3) v tisku - myslím že bude stačit i český
Pěkný den (tak jako Audi asi spíš trošičku PŘEceňujete, tak tu C5 zase maličko PODceňujete - ale NEtrapte se, NEjste v tom /bludu/ sám .-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.03.2010 16:49, Milý Key1(i)!
Key1 posted by:
2 zdeny: na tvuj prispevek jsem se docela tesil, ale tech preklepu .... ouvej. chvilema jsem mel potiz tu vubec rozlustit . btw jen mala poznamka ... tve vecne obouvani se do mladsich rocniku ... se ti jednou nemusi vyplatit ;o). tu praktiku cos tu napsal ... dela stejne tak 23ti lety hejsek stejne jako 55ti lety strejc.

2 reno: funglovka ... no nevim. priznavam, beru je trochu s odstupem kvuli tomu, ze jen co auto vyjede za areal prodejny, uz ma o 10% nizsi cenu, coz uz je u kary za 1,7m sl...
Před 4-5ti lety bych JÁ v PRÉMIOVÉ (i když jinak tohle označení spíše NE"snáším" .-) v prémiové třídě asi volila tehdy novinkový Lexus GS 450h (docela VÁŽNĚ!); kdo se nikdy nesvezl asi nepochopí, ale Citroën C6 pro jeho NEskutečný sofistikovaný podvozek jaký konkurence nabízí leda v nejvyšší třídě a často ani tam ne; BMW 535d pro jeho fantastický motor (i když taková 500 koňová verze Alpina B5 ... ,-); mnou již zmiňovaný Jaguar S-type s dvěma turby plněným, nejkultivovanějším dieslovým motorem vůbec, šestiválcem 2.7 bych také volila raději ...
... no VĚTŠINA lidí (v česku by možná šlo říci i OBZVLÁŠŤ) volí/volila si jako NEJ- vůz kategorie představuje Audi ...
(já KDYŽ už Audi tak R8 - a asi by mi stačila verze s osmiválcem, v něčem se mi líbí nová A8, určitě JINAK bych volila v kategorii A4/A5 - ale to jsem trochu odbočila, prostě i před 4-5ti lety BYLY jiné a asi i LEPŠí vozy.
NEříkám že zrovna Audi je "špatné" a "nekvalitní", ale že je PŘECEŇOVANÉ - někdy je prostě lepší, někdy horší - velkou skupinou lidí (nechci urazit, ale často spíše BEZ zkušeností, bez srovnání) je však - "bůhvíproč" - vnímáno jako (skoro vždy a ve všem a určitě celkově) NEJLEPŠÍ (což prostě NEodpovídá realitě)
Jo a ještě k tématu diesel-benzín, NEvybírám jestli to či ono, vybírám NEJ-lepší (-vhodnější) motor k tomu či onomu vozu ("z principu" jsou mi bližší benzínové motory, ale to jen tak "mezi řečí" - raději POVEDENÝ diesel než "nic moc" benzín, že .-)
Pěkný den
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.03.2010 16:51, Téma koncernu
Zajímavé, jak pokaždé jeden čáneček o Audi, potažmo kterémkoli "koncernovém" voze, dokáže rozpoutat bouřlivou diskusi a nenajde se nikdo, kdo by nepřispěl svou "pravdou" (včetně mě samozřejmě :o)
Je to zvláštní jev u nás, ani se nemusí jednat o Škodu, ale pouze o některého z německých bratříčků a diskuse je najednou plná názorů. Tak buď každý Audi nenávidí, nebo jej miluje, nebo jej miluje potají, jen aby se to neprofláklo (hlavně to nikomu neříkat, že by člověk svoji káru vyměnil za Audinku, panečku, to by byla ostuda jít proti davu :o)
Za sebe nezaujatě říkám, že Audi umí držet vysokou kvalitu svých výrobků - nehledím na cenovou politiku, ta nemá s kvalitou nic společného, zrovna tak neberu v úvahu spolehlivost, či dokonce nějaké tabulky, jelikož spolehlivost je individuelní záležitostí, ale i přes to lze obecně říci, že Audi nepatří k tomu horšímu, ba naopak. Většina modelů Audi mívá vysoký nájezd a jsou v nasazení téměř nepřetžitě, což sebou samozřejmě přináší i riziko častějších poruch atd, stejně jako u dalších "prémiovek" jako jsou nejznámější BMW, Volvo, Mercedes. Jsou to prostě polykači kilometrů.
Audiny bývají vesměs povedené. Dle mého názoru Audi prostě patří k "prémiovým" značkám, když už musím použít tohle dělení a rozhodně jí náleží onen punc luxusnější značky vozů. Nemyslím si, že Audi si na jen "něco hraje" jak často čítám v diskusích, protože Audi je zkrátka své a vždy bude. Audi nelze upřít její bohatou historii a jejich přínos pro automobilový průmysl - jimi stvořené dnes již legendární TDi, jejich legendární Quattro, dřívější proslulé pětiválce (5ti válcové 2.5 TDi od Audi používalo Volvo v modelu V70 a do dnes je považován za jeden z nejlepších turbodieselů tehdejší doby), současná benzinová TSi, která jistě oživila upadající trh s benzinovými motory. Tohle všechno je Audi, samozřejmě má za sebou i neúspěchy, jenže asi jako každá jiná automobilka. Tvrdím, že její dnešní tvář, je zasloužená, protože se k tomu tahle automobilka vypracovala. Také když vidím, jak si neskutečně pečlivě hlídají kvalitu pro novou A8, říkám si, že ta jejich kvalita zpracování, která na vás dýchne po nasednutí, je pravda pravdoucí a na rozdíl od jiných automobilek neupadá, naopak se lepší. Tohle je Audi. Kdo ji nechde, nechť ji nezchazuje.
Zkušenost jednoho z širokého počtu majitelů A6 pro mne nemá význam, je to zkušenost jedince. Nemůžu přece po přečtení jedinného článku říct, bez kterékoli další zkušenosti, že je A6 sráč. Navíc, každá automobilka dělá chyby, které tutlá, nebo je někdy rovnou přizná.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.03.2010 16:56, Nejen pro Valnohu!
Valnoha posted by:
Donalde slezte z toho lustru a proberte se!
Ne teď vážně. Mě Kajlí ze začátku vůbec nevadila a jsem rád že i mezi ženama je někdo kdo se v autech vyzná. Jenže opravdu je to jen a jen to samé dokola jak na kolovrátku. Může být diskuse ve který curkárně maj nejlepší větrníky a vyhraje to C5. O přiblblém stylu psaní ani nemluvím
C5 (a současná verze s biturbo třílitrem OBZVLÁŠTĚ!) je "provozně" VELMi příjemné auto, ale asi "potisící" ZOPAKUJi, že to na co upozorňuji je fakt, že je (těmi kdo NEmají tušení jak jezdí) z jakéhosi "záhadného" důvodu PODceňována (a ta současná verze už opravdu HODNĚ PODceňována!), u Audi (a vw skoro "obecně" - pravda krom Seat, byť VŠICHNi/všechny koncernznačky používají STEJNOU techniku, jak VŠICHNi tady víme .-) docela často až NEkriticky "přeceňováno/glorifikováno" atd. atp.
PS: To NEznamená že každé Audi je "šunt" a každý Citroën "super", to jen že občas jsou si BLÍŽE než by NEznalý čekal (a tu a tam je to dokonce OBRÁCENĚ ,-)
PPS: Citroën DS3 si již v docela DOST testech poradil s Mini, uvidíme jak si povede vw Polo (ve verzu Audi A1)
Pěkný den
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.03.2010 17:12, RE: Tak s majitelem soucítím.Je to pech.
Zdeny60 posted by:
Je to opravdu pech? A nebo jen věčná snaha srazit náklady pod únosnou mez při stálém tlakui na zvyšování prodejní ceny=zvyšování míry zisku výrobce/prodejců?
Já se obávám, že na vině je tak trochu obojí - snaha ušetřit a v případě nešťastného vlastníka 3,2FSI i fakt, že nkoupil předváděčku. Předváděčka je od slova předvést. A když přijde natěšený klinet s 50a více tisci éček v kapse, tak za své potenciápně utracené prachy má právo vidět, co za ně eventuelně může očekávat: maldý ribízek ve věku 2...
Zdeny, nebylo to u Emil Frey ve Stodůlkách? Kupovali jsme tam v lednu předváděčku forester, 15 měsíců stará, při přebírání jsem zjistil, že z toho ukradli originál baterii a dali tam nějakou starou, dosti okorodovanou. Když jsem na to upozornil, řeli mi co chci, že je prej taky značková (Baner). Navíc z toho jenom ztrhali ty reklamní polepy, takže to lepidlo na laku zůstalo. Tam bych už nevkročil. Já jezdím se svým outbackem do Sedlčan, přestože do Prahy to mám kousek,tam zatím naprostá spokojenost. Radši pojedu na servis 70 km,než k Freyovi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.03.2010 20:34, RE: Tak s majitelem soucítím.Je to pech.
subarák posted by:
Zdeny, nebylo to u Emil Frey ve Stodůlkách? Kupovali jsme tam v lednu předváděčku forester, 15 měsíců stará, při přebírání jsem zjistil, že z toho ukradli originál baterii a dali tam nějakou starou, dosti okorodovanou. Když jsem na to upozornil, řeli mi co chci, že je prej taky značková (Baner). Navíc z toho jenom ztrhali ty reklamní polepy, takže to lepidlo na laku zůstalo. Tam bych už nevkročil. Já jezdím se svým outbackem do Sedlčan, přestože do Prahy to mám kousek,tam zatím naprostá spokojen...
Bud rad, ze je to subaru a ne audi. Ne jednou jsem videl jak prodejci davaji predvadeckam kotel hned po nastartovani, COZE? 6000 ZA MIN, TO NEVADIIIIIIIIIIII atd. takhle se k tem autum chovaji.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.03.2010 20:45, RE: Ne moc milý anonymní anonime!
Kylie posted by:
Víte jaký je mezi námi rozdíl?
Já se pod své příspěvky MOHU podepsat pravým jménem (a to co říkám se víceméně můžete dočíst v dostupném, povětšinou německém tisku) vy byste se k takovému "žblabotu" co jste napsal veřejně a PRAVÝM jménem NEhlásil ,-)
PS: Přečtěte si něco o současné C5 (nebo třeba DS3) v tisku - myslím že bude stačit i český
Pěkný den (tak jako Audi asi spíš trošičku PŘEceňujete, tak tu C5 zase maličko PODceňujete - ale NEtrapte se, NEjste v tom /bludu/ sám .-)
(NE) MILÁ kchajlí,

Váš problém není v tom, že jste až nepříčetně přesvědčena o nadřazené kvalitě a technické dokonalosti vozu C5, ale v tom, že o tom píšete pořád a pořád, dokola to samé, Vaše univerzální odpověď pro všehny majitele vozů, kteří s nimi mají negativní zkušenost je - můžete si za to sami, protože jste si nekoupili C5,
těším se, až tu někdo psát své strasti s Dacii Solenzo a Vy mu napíšete, že si neměl koupit přeceňovanou Dacii, ale měli si koupit podceňovanou C5
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 31.03.2010 20:47, NENI AUDI JAKO ALDI.
A CO ctenar nam chtel rict? Ze je debil a koupil lestenku s vyhonenym motorem. Jeho chyba, co myslel ze predvadecky jsou jen na to aby staly v showroomu a picinky ceske si max osahali volant, jinak pribehne autorizovany dealer a zjebe je jak kone (praxi a ramena na to ma jakozto byvaly majitel nekolika autobazaru s tuklimy auty ze zapadu po duchodcich) jen dneska uz nenosi kozenou bundu, ale sako a kosili, ale ta smira za nehtama mu tam zustala a v nemecku si myslite, ze Helmut se z as posere? Ten potrebuje prodat a to za kazdou cenu, proto jede s predvadeckou na hrane a pojede tak dlouho dokud lopata vedle sedici Hans nerekne JA TO BERU SEFE. No a zbytek pohadky zname prijde Honza s rancem penez, koupi lestenku a smeje se az domu, jak vyjebal zase s temi blbymi nemci a zmrdama ceskyma z autosalonu. A ted tady breci jak stara kurva a hani AUDI.
respond
  1 ... 3 4 5 ... 9


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.