0
back
 

diskuze k tématu: Audi A6 3.2 FSI a hodnocení majitele po 109 tis. Km.

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 30.03.2010 00:24, Kulance
Je dost divne, ze oprava neprobehla v ramci kulance.
Docela by mne zajimalo kolik byla tenkrat usetrena castka oproti koupe v autosalonu v CB (auto pise, ze je z CB).
Jinak ja jsem mel moznost jezdit s audi a6 2.7 a naprosta spokojenost i po 260tkm. Mozna ten vergl bude jen ten 3.2 FSI motor?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 30.03.2010 06:49, Rozvody řezezem
Tak tomu říkám píchnutí do vosího hnízda. Pojem kulance je často zmiňován ale automatický nárok na opravu s přispěvkem importéra nevzniká, navíc auto bylo z individualního dovozu - i když od Audi. Zmíněný budget na opravy v rámci kulance většinou importér využívá na vozy jím prodané v dané zemi. V tomto případě platí to co už všichni mechanici koncernu už dávno ví. VW group řezežy neumí. Kvůli blbě řešenému napínáku přeskakují rozvody i u HTP a kuriozní je že narozdíl od embéčka ze 60 let mají kam přeskočit. I naši tatínci dokázali udělat zakrytí rozvodů u zmíněného MBéčka tak aby maximálně řetež mlátil do krytu ale neměl kam uhnout. Pán může být rád že si nekoupil Audi s multitronikem - recenze mohla znít řetěz dvakrát jinak, ale vždy na prd... Kulanci měl řešit tam kde auto kupoval a mohl opět ušetřit !
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 30.03.2010 06:59, Řetěz
Nutnost výměny rozvodového řetězu po 100.000 km je skutečně... pozoruhodná. Asi někde udělali soudruzi v SRN velkou chybu, řemeny dnes už běžně vydrží 120.000. Rekord drží kolega s Passatem 1.8, která na jeden řemen najel přes 300.000 km (omylem, sám na výměnu zapomněl a od servisu nemůžu nic očekávat).
Jinak záruční podmínky u Audi jsou obvykle zcela striktní a moc se s nikým nemažou, pokud to tedy zrovna není nějaký německý autožurnál. Ověřeno na dvou A4, u kterých se vysypala přední náprava v 80.000 km. U jedné se to stalo až po dvou letech (tuším) a opravu jsme museli zacvakat sami. Druhá jezdila více a stihlo se to v záruce.
Přidám historku známého, který si jel s velkou slévou do Ingolstadtu pro zbrusu novou Q7 3.0TDI. Na cestě domů cca po 100 km zhasl motor, rozsvítily se kontrolky a ... konec. Výrobní vada motoru. V podstatě měl ale štěstí, že se to stalo tak rychle.
Bohužel je to typická ukázka, kam vedou úspory nákladů... A není to jen u Audi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 30.03.2010 07:08, RE: Řetěz
ijon posted by:
Nutnost výměny rozvodového řetězu po 100.000 km je skutečně... pozoruhodná. Asi někde udělali soudruzi v SRN velkou chybu, řemeny dnes už běžně vydrží 120.000. Rekord drží kolega s Passatem 1.8, která na jeden řemen najel přes 300.000 km (omylem, sám na výměnu zapomněl a od servisu nemůžu nic očekávat).
Jinak záruční podmínky u Audi jsou obvykle zcela striktní a moc se s nikým nemažou, pokud to tedy zrovna není nějaký německý autožurnál. Ověřeno na dvou A4, u kterých se vysypala přední náprava v...
Měl jsem dvě A6, jednu z roku 2004 /koupena při najetých 130 a najezdil jsem s ní 70/ a teď druhou, z roku 2006, koupena s najetými 60 a teď má 100 /to asi nebude tak průkazné/ - ani jedna z nich neměla nikdy žádnou závadu. Jediné s čím se jezdilo do servisu byla servisní prohlídka. Tipoval bych, že problém bude s tím motorem, spíš než s autem jako takovým...
Koneckonců A6 vyhrává žebříčky spolehlivosti.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 30.03.2010 07:14, RE: Řetěz
Reno posted by:
Měl jsem dvě A6, jednu z roku 2004 /koupena při najetých 130 a najezdil jsem s ní 70/ a teď druhou, z roku 2006, koupena s najetými 60 a teď má 100 /to asi nebude tak průkazné/ - ani jedna z nich neměla nikdy žádnou závadu. Jediné s čím se jezdilo do servisu byla servisní prohlídka. Tipoval bych, že problém bude s tím motorem, spíš než s autem jako takovým...
Koneckonců A6 vyhrává žebříčky spolehlivosti.
Ve stáří 1-3 jí patří 30 místo a ve stáří 4-5 až 80 místo. To teda žádná velká výhra není.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 30.03.2010 07:15, RE: Řetěz
Reno posted by:
Měl jsem dvě A6, jednu z roku 2004 /koupena při najetých 130 a najezdil jsem s ní 70/ a teď druhou, z roku 2006, koupena s najetými 60 a teď má 100 /to asi nebude tak průkazné/ - ani jedna z nich neměla nikdy žádnou závadu. Jediné s čím se jezdilo do servisu byla servisní prohlídka. Tipoval bych, že problém bude s tím motorem, spíš než s autem jako takovým...
Koneckonců A6 vyhrává žebříčky spolehlivosti.
Btw. kdybyste koupil 3.0 TDI tak by vás takové překvapení asi nečekalo, ale uznávám, že každý není fanda nafty. Já určitě nejsem zastánce Audi, ale musím přiznat, že se ty auta prostě neserou...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 30.03.2010 07:16, RE: Řetěz
Reno posted by:
Btw. kdybyste koupil 3.0 TDI tak by vás takové překvapení asi nečekalo, ale uznávám, že každý není fanda nafty. Já určitě nejsem zastánce Audi, ale musím přiznat, že se ty auta prostě neserou...
http://www.autembezpecne.cz/cz/s40/c1437-Zpravy/n1878-Nejmene-zavad-odhalily-technicke-kontroly-u-vozu-Audi-A6-a
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 30.03.2010 07:17, RE: Řetěz
Reno posted by:
http://www.autembezpecne.cz/cz/s40/c1437-Zpravy/n1878-Nejmene-zavad-odhalily-technicke-kontroly-u-vozu-Audi-A6-a
Vedle těchto žebříčků DEKRA vyhlašuje „mistra všech tříd“. Tím pro rok 2010 určila Audi A6. Žádné jiné auto nedopadá na technických kontrolách lépe, když se sečtou všechny nasbírané údaje bez ohledu na počet absolvovaných kilometrů.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 30.03.2010 07:36, RE: Rozvody řezezem
*autofans* posted by:
Tak tomu říkám píchnutí do vosího hnízda. Pojem kulance je často zmiňován ale automatický nárok na opravu s přispěvkem importéra nevzniká, navíc auto bylo z individualního dovozu - i když od Audi. Zmíněný budget na opravy v rámci kulance většinou importér využívá na vozy jím prodané v dané zemi. V tomto případě platí to co už všichni mechanici koncernu už dávno ví. VW group řezežy neumí. Kvůli blbě řešenému napínáku přeskakují rozvody i u HTP a kuriozní je že narozdíl od embéčka ze 60 let mají k...
Počkej, takže ty tvrdíš, že pokud koupím auto v Německu, tak nemám nárok na záruční opravy? Že na to auto není záruka? To je trošku nesmysl, ne?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 30.03.2010 07:46, RE: Řetěz
Reno posted by:
Vedle těchto žebříčků DEKRA vyhlašuje „mistra všech tříd“. Tím pro rok 2010 určila Audi A6. Žádné jiné auto nedopadá na technických kontrolách lépe, když se sečtou všechny nasbírané údaje bez ohledu na počet absolvovaných kilometrů.
Já teda nejsem až takovým zastáncem těchto žebříčků, nicméně ´v předchozím příspěvku jsem čerpal z německých TUV žebříčků.
BTW kolegovi na A6 3,0TDI uletělo ventilové víko za jízdy po najetých 45tkm a v 70tkm výměna obou ložisek na předních kolech. Vše měněno na záruku, nicméně u auta za takové peníze je to smutné ať je to audi bmw, mergl či cokoliv jiného
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 30.03.2010 08:31, RE: Rozvody řezezem
Reno posted by:
Počkej, takže ty tvrdíš, že pokud koupím auto v Německu, tak nemám nárok na záruční opravy? Že na to auto není záruka? To je trošku nesmysl, ne?
Kulance není záruční oprava, ale oprava po záruce se spoluúčastí importéra značky. Každý importér v dané zemi dostane nějaký rozpočet dle objemu prodaných aut na daném trhu a s tím hospodaří. Opravu většinou schvaluje nějaký technický komisař - zástupce importéra. Dealer na to má zanedbatelný vliv. Záruka je záruka a paltí vesměs všude v rámci Evropy (pokud si ale nedovezete např. Lexus z USA - to Vás v evropském servise se zárukou taky pošlou do p....)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 30.03.2010 08:39, RE: Rozvody řezezem
*autofans* posted by:
Kulance není záruční oprava, ale oprava po záruce se spoluúčastí importéra značky. Každý importér v dané zemi dostane nějaký rozpočet dle objemu prodaných aut na daném trhu a s tím hospodaří. Opravu většinou schvaluje nějaký technický komisař - zástupce importéra. Dealer na to má zanedbatelný vliv. Záruka je záruka a paltí vesměs všude v rámci Evropy (pokud si ale nedovezete např. Lexus z USA - to Vás v evropském servise se zárukou taky pošlou do p....)
jo, už to chápu, díky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 30.03.2010 08:39, Audi
Valnoha posted by:
Já teda nejsem až takovým zastáncem těchto žebříčků, nicméně ´v předchozím příspěvku jsem čerpal z německých TUV žebříčků.
BTW kolegovi na A6 3,0TDI uletělo ventilové víko za jízdy po najetých 45tkm a v 70tkm výměna obou ložisek na předních kolech. Vše měněno na záruku, nicméně u auta za takové peníze je to smutné ať je to audi bmw, mergl či cokoliv jiného
Co na to rict? Snad jedna vlastovka jaro nedela?
Jak je videt, majitel mel pravdepodobne smulu na spatny kus. Tezko jinak vysvetlit, ze dalsich 10 majitelu bude naprosto spokojeno a do servisu bude jezdit jen na prohlidky. Bohuzel s tim nelze nic udelat a Audi asi prislo o dalsiho zakaznika.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 30.03.2010 09:32, Předváděčka
Tak mě napadlo, jestli spíš ta předváděčka nedostávala za studena pořádně zabrat a ještě jezdila krátký trasy. Audi nehodlám soudit, ale pověst motorů mají slušnou.
Každopádně je to smůla a z části i trochu lajdáctví. U takovýho auta bych si každej nepřijatelnej zvuk nechal písemně v záruce potvrdit, že to je normální, abych jim to mohl omlátit o hlavu. A rachtání řetězu v důsledku nenatlakovaného napínáku může být slyšet maximálně několik sekund po nastartování - rozhodně ne po ujetí pár metrů.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 30.03.2010 09:35, A6 Avant 3,0TDI
Před rokem jsem se rozhodoval zda po passatu 1,9TDI 96kW opět passat nebo audi. Nakonec vyhrála audinka. Jako vždy jsem jel do D do ověřeného bazaru a koupil 3 roky staré po leasingu. Když jsem ho bral, mělo najeto 158tis.km, ted mám 230tis.km a nemohu si stěžovat. Proti pašíkovi je to někde uplne jinde v komfortu a kvalitě jízdy. motor 3,0TDI je báseň . Vůbec teda nechápu, zkušenosti majitele 3,2FSI. Je ale pravdou, že mě osobně od 3,2FSI zrazovali při nákupu........Se svým A6 AVANT 3,0TDI nevím co je porucha !!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 30.03.2010 09:50, RE: A6 Avant 3,0TDI
G. posted by:
Před rokem jsem se rozhodoval zda po passatu 1,9TDI 96kW opět passat nebo audi. Nakonec vyhrála audinka. Jako vždy jsem jel do D do ověřeného bazaru a koupil 3 roky staré po leasingu. Když jsem ho bral, mělo najeto 158tis.km, ted mám 230tis.km a nemohu si stěžovat. Proti pašíkovi je to někde uplne jinde v komfortu a kvalitě jízdy. motor 3,0TDI je báseň . Vůbec teda nechápu, zkušenosti majitele 3,2FSI. Je ale pravdou, že mě osobně od 3,2FSI zrazovali při nákupu........Se svým A6 AVANT 3,0TDI ...
tak ... ne vsechno musi clovek chapat, nekdy staci to jen prijmnout .

nebo snad chcete pane kolego rict, ze kdyz Vy mate A6 bezproblemovou, tak stejne bezproblemove musi byt i jine A6? doufam, ze Vam bezproblemovost vydrzi co nejdele a nebudete tedy muset chapat spatne zkusenosti jinych i nadale
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 30.03.2010 10:36, Drsná zkušenost
Osobně jsme u Audi považoval za problémovou přední nápravu a možná koncernové TDI, zvláště ten proslulý 2.5/V6. Velkoobjemové ATM benzíny by měly být už v principu bezproblémové, ale jak vidno....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 30.03.2010 11:43, RE: A6 Avant 3,0TDI
Key1 posted by:
tak ... ne vsechno musi clovek chapat, nekdy staci to jen prijmnout .

nebo snad chcete pane kolego rict, ze kdyz Vy mate A6 bezproblemovou, tak stejne bezproblemove musi byt i jine A6? doufam, ze Vam bezproblemovost vydrzi co nejdele a nebudete tedy muset chapat spatne zkusenosti jinych i nadale
Když mám stejnou zkušenost se dvěma stejnými vozy, asi na tom něco bude. A ta Dekra si asi taky nevymýšlí...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 30.03.2010 12:15, RE: A6 Avant 3,0TDI
Reno posted by:
Když mám stejnou zkušenost se dvěma stejnými vozy, asi na tom něco bude. A ta Dekra si asi taky nevymýšlí...
no a ja predpokladam, ze pan recenzent, valnoha a TUV si taky nevymysli

co z toho plyne? to, co jsem napsal ve svem prvnim prispevku. budte radi za bezproblemove A6, jimiz jste majiteli, nebot to zdaleka neni samozrejmost.

ostatne, narazel jsem spis na nabubrele prohlaseni pana "G.", ktere znelo ve smyslu ... "ja mam A6 bez vady a vubec nechapu, jak muze nekdo mit A6 s vadou" .... opet jsme se pane kolego nepochopili
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 30.03.2010 12:23, RE: A6 Avant 3,0TDI
Key1 posted by:
no a ja predpokladam, ze pan recenzent, valnoha a TUV si taky nevymysli

co z toho plyne? to, co jsem napsal ve svem prvnim prispevku. budte radi za bezproblemove A6, jimiz jste majiteli, nebot to zdaleka neni samozrejmost.

ostatne, narazel jsem spis na nabubrele prohlaseni pana "G.", ktere znelo ve smyslu ... "ja mam A6 bez vady a vubec nechapu, jak muze nekdo mit A6 s vadou" .... opet jsme se pane kolego nepochopili
Abych nekecal! Známému měsíc po záruce vybouchnul 2.0 TDI.Ale tenhle motor má prý také velmi špatnou pověst.
respond
  1 2 3 ... 9


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.