0
back
 

diskuze k tématu: Audi A6 Allroad - může se prodražit

category of topic classification: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.09.2007 03:23,
1) koumám že většina problému se týká tdi njn koncern a nafta hihi. 2) jen ze zvedavosti. proč se u quattra sjedou vnější okraje zadních kol???
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.09.2007 05:26, RE: bez předmětu
anonym posted by:
1) koumám že většina problému se týká tdi njn koncern a nafta hihi. 2) jen ze zvedavosti. proč se u quattra sjedou vnější okraje zadních kol???
Také se připojuji s dotazem na důvod sjíždění zadních kol u Quttra...
Jinak sousedka si A6 Allroad pořídila...má na ní krásné pneu 255/40 18, kolik má auto najeto nevím, nicméně kombinace těžkého dieselu+pneu+českých silnic asi bude mít brzy vliv na nápravu...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.09.2007 07:52,
Mně fascinuje, jak od sebe všichni ti Dusilové a spol. opisují.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.09.2007 09:08, Asi ne
No taky jsem ho chtěl kdysi koupit,ale asi to bude spíš Subaru Outback....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.09.2007 10:37, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Mně fascinuje, jak od sebe všichni ti Dusilové a spol. opisují.
Máte pravdu, Opravdu jsem to "zase" opsal, avšak sám od sebe, tak co je to vlastně za opisování? Vše co tam je napsané jsou mnou zjištěné skutečnosti. Až budete mít zase pocit, že od někoho opisuji, kupte si třeba časopis Autoojetiny, jehož třetí číslo brzy vyjde a posuďte sám, jestli jste ty články a ty informace tam uvedené, už někde viděl.
To, že se vše dnes opisuje je bohužel fakt s kterým nikdo nic nenadělá. Možná vás to překvapí, ale když porovnáte tento článek s tím původním na tipcarsu, tak zjistíte, že nejsou úplně stejné. Opisová zdar )). Tomáš Dusil.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.09.2007 11:30, RE: bez předmětu
Tomáš - TipCars.com posted by:
Máte pravdu, Opravdu jsem to "zase" opsal, avšak sám od sebe, tak co je to vlastně za opisování? Vše co tam je napsané jsou mnou zjištěné skutečnosti. Až budete mít zase pocit, že od někoho opisuji, kupte si třeba časopis Autoojetiny, jehož třetí číslo brzy vyjde a posuďte sám, jestli jste ty články a ty informace tam uvedené, už někde viděl.
To, že se vše dnes opisuje je bohužel fakt s kterým nikdo nic nenadělá. Možná vás to překvapí, ale když porovnáte tento článek s tím původním na tipcarsu,...
Čili tzv. samoplagiátorství. ))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.09.2007 11:48, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Mně fascinuje, jak od sebe všichni ti Dusilové a spol. opisují.
soráč, ale tady bych nesouhlasil. Já myslím že redaktoři na tipkars jsou to nejlepší co můžeš na českém netu najít. Sice nesouhlasím se vším co napíšou, ale jsou to lidi, co mají jednoznačně přehled a v daném oboru se vyznají, o tom žádná. Pochybuju že kdokoli z nás by měl takové znalosti aby se tam mohl dostat. Pro nás ostatní jsou diskuze, tady se můžem napadat a nesouhlasit až do roztrhání těla. Ale to je asi tak všechno.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.09.2007 12:23, Koupit??
Tak kupovat,nebo raději nekupovat tento vůz.Taky se mi hodně líbí.Asi se to chce mrknout na stránky audi klubu,že??

P.S. Píše se tady hodně dobře. Jen tak dál!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.09.2007 13:32, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Mně fascinuje, jak od sebe všichni ti Dusilové a spol. opisují.
No jednak tedy s tím opisováním to je hlupost, a i kdyby: Tak čerpat informace z několika zdrojů (nebo ze všech dostupných), a dát dohromady vyčerpávající popis, tak to je dost důležitá práce. Jenom u lidí z TipCarsu mám navíc pocit, že tomu i rozumějí. Jsem zvědav co napíšou o KIA Ceed, úplně mám hrůzu z toho, jak ji rozdupou, když mi bude za chvíli jedna stát v garáži )
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.09.2007 13:40, RE: bez předmětu
Riccardo posted by:
No jednak tedy s tím opisováním to je hlupost, a i kdyby: Tak čerpat informace z několika zdrojů (nebo ze všech dostupných), a dát dohromady vyčerpávající popis, tak to je dost důležitá práce. Jenom u lidí z TipCarsu mám navíc pocit, že tomu i rozumějí. Jsem zvědav co napíšou o KIA Ceed, úplně mám hrůzu z toho, jak ji rozdupou, když mi bude za chvíli jedna stát v garáži )
Myslím, že můžeš být bez obav. Pokud to bude psát pan Vaculík, dosáhne Ceed ve srovnávacím testu s VW Phaeton skutečně ohromujích výsledků. Ovšem nedej bóže, aby ho srovnával s Nisanem. To by pak Kia shořela jak papír. ))))))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.09.2007 13:47, RE: bez předmětu
edmund posted by:
Myslím, že můžeš být bez obav. Pokud to bude psát pan Vaculík, dosáhne Ceed ve srovnávacím testu s VW Phaeton skutečně ohromujích výsledků. Ovšem nedej bóže, aby ho srovnával s Nisanem. To by pak Kia shořela jak papír. ))))))
edmund: trefa chlape ))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.09.2007 14:24, re
zkusenosti s allroadem 2,7benzin, poruchy na aute od 0 do 120000km:

prevodovka manual - vymena jeste pred predanim auta zakaznikovi
mezinapravovy diferencial vymena
zadni diferencial vymena
spojkove lozisko vymena
pneu podvozek - porucha - cesta z Rakouska jako na motokare bez pruzeni
motor odesla vacka - duvod k definitivnimu zlomeni hole nad audinou a koupe bmw :)

nerikam ze je to pravidlo, ale pri koupi allroadu bych pocital s tim, ze pokazit se muze uplne vse... ceny novych vyse zminenych dilu asi neni treba zminovat :)

muj osobni nazor: kdyz uz davat statisice za opravy, tak aspon do auta, ktery si to zaslouzi

dalsich asi 10 mensich zavad jsem ani nerozepisoval

auto jezdeno slusnym ridicem
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.09.2007 14:48, allroad je na naše cesty good :-)
Na Tipcarsu píšou podle mě mezi tuzemskými právě slušně Jednak mám pocit, že tomu i rozumějí. Za druhé Tipcars se mi zdá oproti jiným takový nejmíň tendenční nebo podléhající něčí lobby. Takže bych tu dějaké Dusily zas tolik nedusil. Co se týče opisování, tak jako každá odbornější publikace. Vezmete patery skripta a troje jsou téměř identické. Je normální, že poznatky ze sebe vychází a navazují jeden na druhého. Taky se tu celkem řeší ojeté auta, resp jejich praktický provoz, že to a ono tam drží dobře i po čase nebo naopak. Ne nějaké slohové cvičení jak nějaký redaktor prohnal nový vůz a koho předjel nebo že svítilo slunko. Jinak škoda že není víc srovnávacích testů. Pravdou je, že některé německé jsou ještě o něčem jiném, ale než tam přelouskám odstavec tak jsem spocený až až. Takže já tu chodím rád

PS: mohl by prosím konečně někdo objasnit, proč se mají quattru sjíždět ty vnitřní okraje zadních kol? Přiznám se, že to slyším prvně a technicky mi tak příčina jasná není.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.09.2007 15:43, Sjíždění kol
Ráďa posted by:
Na Tipcarsu píšou podle mě mezi tuzemskými právě slušně Jednak mám pocit, že tomu i rozumějí. Za druhé Tipcars se mi zdá oproti jiným takový nejmíň tendenční nebo podléhající něčí lobby. Takže bych tu dějaké Dusily zas tolik nedusil. Co se týče opisování, tak jako každá odbornější publikace. Vezmete patery skripta a troje jsou téměř identické. Je normální, že poznatky ze sebe vychází a navazují jeden na druhého. Taky se tu celkem řeší ojeté auta, resp jejich praktický provoz, že to a ono tam...
A nedělá to sjíždění diferák?? Když diferenciál v zatáčkách a úkor přibržděného kola druhé o to víc točí?? Široké gumy,i zde je rozdíl točení po kružnici na vnitřku a vnějšku pneumatiky....viz stopy gum po kamiónech.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.09.2007 17:04, RE: Sjíždění kol
anonym posted by:
A nedělá to sjíždění diferák?? Když diferenciál v zatáčkách a úkor přibržděného kola druhé o to víc točí?? Široké gumy,i zde je rozdíl točení po kružnici na vnitřku a vnějšku pneumatiky....viz stopy gum po kamiónech.
EDMUNT, má problem pretože nemôže prekusnuť niektoré jemu nevyhovujúce fakty!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.09.2007 22:13, audi
Audi -nebrat!!!!!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.09.2007 22:21, edmund
Ano jsem ohromně chytrej, na mně prostě nemáte, jsem borec který autům rozumí jako nikdo. Pořádám i školení ve znalosti aut, tak kdyby někdo měl zájem a poprosí ..., hmm? mohu o tom popřemýšlet.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.09.2007 13:53, RE: edmund
anonym posted by:
Ano jsem ohromně chytrej, na mně prostě nemáte, jsem borec který autům rozumí jako nikdo. Pořádám i školení ve znalosti aut, tak kdyby někdo měl zájem a poprosí ..., hmm? mohu o tom popřemýšlet.
Edmund má nejspíš koncernové auto a myslím si, že s jiným autem v dobrém technickém stavu ani nejel. Cokoliv se řekne pravdivého o kncernu, ho ihned irituje a vytáčí. Je to člověk velmi nepřístupný ničemu novému a svůj názor nemění nikd y a za žádných okolností, i kydy nemě 100 x pravdu. Je to člověk, který hájí názory cca. 5 let staré, kdy ještě motor TDI něco znamenal. Procitne někdy? Toť můj dojem z človíčka, co si říká Edmund
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.09.2007 17:45, RE: edmund
anonym posted by:
Edmund má nejspíš koncernové auto a myslím si, že s jiným autem v dobrém technickém stavu ani nejel. Cokoliv se řekne pravdivého o kncernu, ho ihned irituje a vytáčí. Je to člověk velmi nepřístupný ničemu novému a svůj názor nemění nikd y a za žádných okolností, i kydy nemě 100 x pravdu. Je to člověk, který hájí názory cca. 5 let staré, kdy ještě motor TDI něco znamenal. Procitne někdy? Toť můj dojem z človíčka, co si říká Edmund
Dá se souhlasit. Jsem silný konzervativec a nerad přijímám cokoli nové. Ale hlavně koncern hájím ze dvou důvodů: objektivně se i lidé zkušenější a movitější než já vrací po zkouškách čehokoli ke koncernovým autům, takže předpokládám, že mají důvod a ten subjektivní, že koncernové vozy jsem začal nakupovat jako nové po experimentech s ojetinami. Logicky jsem byl unešen tím, že 4 roky neznám neplánovaný servis. A ještě je tu efekt dojmu nenápadnosti a zároveň jakési solidnosti, díky čemuž neztrácím na image při obchodech a takřka eliminuji efekt sousedské závisti.
A do pana vaculíka jdu proto, že si vybral tu nejsnadnější cestu. Prostě získává oblíbenost bezmeznou kritikou a hraje na oblíbenou notu: Co je VW je špatně.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.09.2007 20:36, Rada nazávěr ohledně najetých km
Je to ironie, že nedávno tu byl článek o stáčení tachometrů a teď se tu píše nekupujte auto, které m najeto víc jak 200 tis. A pak se všichni diví, že se stáčí o 106
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.