0
back
 

diskuze k tématu: Audi A4 (B5) - jak jezdí po 324 tis. km?

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 09.06.2012 08:07, RE: To mě pose* , seděl si v obou motorizacích? asi ne, máš to z agentury JBP
Jack Kilkech posted by:
Ja mam se svou 1,8T zase takovou zkusenost,ze to co předjede turbo uz nemusi předjet dalsi turbo,je to hlavne o ridici,nadavno me pronasledoval psonek s insigniou turbo,asi 1.6T 180hp,ale vzdycky jsem mu ujel kusek,na zaver na dalnici by me nejspis predjel,kdybych zrovna nesjizdel z dalnice,jinak to byl vyrovnany souboj,cestu jsem jel poprve,takze,asi nebyl az tak zvykly na sve nove autko:))
ty jsi karviňok, co??? no potěš prdel, tebe bych na silnici nechtěl potkat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 09.06.2012 15:13, RE: To mě pose*
rohYpnol posted by:
Tak to o špatné organizaci je hodně kruté... Neznáš, kde a jak vůz provozuje, tak nesuď něco, co ví jen autor.
Nestíhat ve 27? To bylo moderní tak před 15 lety, dneska bych se tím nechlubil. Každopádně, ať si dělá co chce, pakárnu si dělá každej sám... Jen mi ten argument pro absenci turba přijde hodně úsměvnej. Tobě ne?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 10.06.2012 00:24, RE: Otáčky při 50km/h vs. 5.kvalt
Kuko28 posted by:
Můžu se zeptat, jaké otáčky vám to točí na pátý kvalt při 50km/h? Tuto kombinaci jsem naposledy za rozumných podmínek (ne-podtáčení motoru) mohl použít u Punta s atmo 1.2.
Co jsem měl atmo 1.4 tak při této rychlosti to bylo za 3 u starší, za 4 u novější. Teď mám turbo dvoulitr a je to opět za 3. Jinak spotřebu po městě mám do 9.5 a je to 110kW. A nemyslím, že by oturbená 1.8T z koncernu měla po městě vyšší spotřebu než váš motor. Já ho nikdy neměl, jen známý v Oktávce a taky si stěžoval na spot...
Ahoj tak motor točí cca 1650 ot/min.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 10.06.2012 00:29, RE: To mě pose*
Pepe posted by:
A chyby hledat nemusím, ty přímo řvou z monitoru . Tady zase čeština dostala na prdel.
KLÍDEK....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 10.06.2012 11:08, RE: To mě pose*
Pepe posted by:
Nestíhat ve 27? To bylo moderní tak před 15 lety, dneska bych se tím nechlubil. Každopádně, ať si dělá co chce, pakárnu si dělá každej sám... Jen mi ten argument pro absenci turba přijde hodně úsměvnej. Tobě ne?
Jestli to hrkotá po městě a přitom tomu šlape na krk, tak dochlazovat turbo po každých pár minutách jízdy je zdržovačka. Na tom mi nepřijde nic úsměvného.

Kdyby jezdil střední vzdálenosti nebo dokonce delší, pak dochladit turbo tu minutku po hodinové jízdě nebude hrát žádnou roli. To by pak bylo úsměvné. Jenže já nevím, jak autor vůz provozuje, proto ho za to ani nebudu soudit, ne?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 10.06.2012 22:15, RE: To mě pose*
rohYpnol posted by:
Jestli to hrkotá po městě a přitom tomu šlape na krk, tak dochlazovat turbo po každých pár minutách jízdy je zdržovačka. Na tom mi nepřijde nic úsměvného.

Kdyby jezdil střední vzdálenosti nebo dokonce delší, pak dochladit turbo tu minutku po hodinové jízdě nebude hrát žádnou roli. To by pak bylo úsměvné. Jenže já nevím, jak autor vůz provozuje, proto ho za to ani nebudu soudit, ne?
Já ho nesoudím. Turbo pro automechanika je nějakej problém? Jenom kyselý hrozny. Každej lišák si chválí vlastní ocas. Já to chápu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 11.06.2012 10:56, RE: To mě pose* , seděl si v obou motorizacích? asi ne, máš to z agentury JBP
rohYpnol posted by:
Těch hvězdiček bude víc. Měnili se kritéria pro udělení, stejně tak se kdysi zvyšovala nátazová rychlost (jestli mě paměť neklame). Tedy dnešních 5* není jako 5* v r. 2001.
O tom, jestli se automobilky spíše naučili postavit auto na míru NCAP nebo došlo k reálnému zvýšení, teď asi nemá cenu polemizovat.
S provozními náklady bezpochyby souhlas. Nové mondeo bude orpoti staršímu o řád ošklivější, zato v kinetic designu, o pár pytlů cementu těžší a řádně ošetřen vakcínou proti vypouštění CO2. Elek...
No od roku 2001 se nárazová rychlost neměnila, co se měnilo byly nesmyslné hvězdičky za ESP, další elektroniku, vypínače airbagů spolujezdce a jejich upozornění a podobné nesmysly. Až do tebe najede náklaďák, tak je ti ESP na ... .
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 11.06.2012 13:32, RE: To mě pose* , seděl si v obou motorizacích? asi ne, máš to z agentury JBP
Jack Kilkech posted by:
Ja mam se svou 1,8T zase takovou zkusenost,ze to co předjede turbo uz nemusi předjet dalsi turbo,je to hlavne o ridici,nadavno me pronasledoval psonek s insigniou turbo,asi 1.6T 180hp,ale vzdycky jsem mu ujel kusek,na zaver na dalnici by me nejspis predjel,kdybych zrovna nesjizdel z dalnice,jinak to byl vyrovnany souboj,cestu jsem jel poprve,takze,asi nebyl az tak zvykly na sve nove autko:))
Petr-Tipcars: A tuhle znáte? "ŘÍKAL SI HURIKÁN, KLUK JAKO TY..."
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 11.06.2012 13:42, RE: turbo
Jack Kilkech posted by:
Zdravim vas vsecky:)

S timto panem souhlasim,mam 3 roky a4 1.8T a ze mi na ni odeslo dílů a dílů,tak nvm esli to bylo unavou nebo esli v servisu pani servisaci dycky neco nacli:)

Faktem je,ze at uz mi odeslo tamto nebo ono,tak autko me nikdy nenechalo ve stichu,dycky jsem odjel,i kdyz jsem vedel ze je neco v haji,vaha vzduchu,civka,sahara praskla,kinetak vpredu,vlnovec,viskozni spojka,zasrana skrt. klapka atd... dokonce jsem 3 mes. ze zacatku jezdil bez brzd,bo jsem nemel tehdy na opravu:)...
Petr-Tipcars: Nechtěl jsem, ale musím: recept na přežití: při sečtení blbosti dvou blbců musí výsledná blbost být pod limitem blbosti vedoucí k prů....eru. Čím větší blbec je ten druhý, tím menší díl blbosti zbývá pro mne, neboť blbec číslo 1 mohl vyčerpat již veškerou blbost, která ještě nevede k prů...eru. Jestli jste ten samej nick, co o pár příspěvků níže píše něco o závodění s insignií, tak potěš pámbu: zastavuji u krajnice a mávám. v praxi můj recept na přežití vypadá tak, že když mne shodou okolností začne předjíždět audinka na silnici třetí třídy v zatáčce, do které nemůže vidět, šlapu na plyn a ujíždím, protože si neumím představit, co by borec stačil udělat, kdyby naproti vyjel podobnej střelec a nechci jim dělat rozhodčího ani si nechat zasrat auto od bordelu z pankejtu. na následující rovince, kam už borec vidí, házím blinkr a sundavám nohu z plynu, neboť se nehodlám nechat tlačit 130+ mimo obec. borec se chápe nabízené příležitosti, v oblaku černého dýmu jede vstříc dalšímu adrenalínu a já si říkám zaplaťpámbů za ty dary...
respond
wehoffer
number of posts1
date of registration07.01.2013
Monday 07.01.2013 19:09, mechanik ?
Musím nesouhlasit s napsanou recenzí, zejména v posledním odstavci. Nevím jak může napsat člověk který o sobě tvrdí, že projel nesčetně aut, žvást ve kterým stojí, že 25 koní nic neznamená. Můžu říct z vlastní zkušenosti, že 1.8 adr, je líná užraná mrcha rozdíl v 1.8T je velice značnej a spotřeba je zcela stejná ;)
respond
  1 ... 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.