0
back
 

diskuze k tématu: Audi A4 (B5) - jak jezdí po 324 tis. km?

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2012 10:58, RE: Fyzika
Imhotep posted by:
David má pravdu. Ubrat.
Jak píšu níž - nemusí to být pravda úplně vždy, i když většinou to asi bude lepší. Pokud hrabání může na povrchu něco změnit k lepšímu, pak je lepší hrabat. Právě ta šotolina na asfaltu - hrabáním ji mohu odmést a pak získám lepší záběr.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2012 10:58, RE: Otáčky při 50km/h vs. 5.kvalt
Koloss posted by:
1.8T v Oktávce dokáže být dost úsporný motor i ve městě, kamarád s tím v plném obsazení jezdil něco přes 8 litrů a nijak se neloudal, jen jezdil s rozmyslem.
Ano, s tou horší spotřebou jsem to myslel právě na atmo 1.8, oturbená 1.8T je všude naopak chválená
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2012 11:10, RE: jojo....
Koloss posted by:
Jo, 153 není mnoho, pak ta váha je celkem OK.
: )
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2012 11:11, RE: Informační přínos
daudi posted by:
Napsal jsem to asi moc jednoduše,jak jsem již psal-moje první vkládaná recenze.Taky je fakt,že mě moc nebaví tukat do booku.Jinak toho o autech a jejich závadách dokážu mluvit hodiny :)
To se bude hodit, až se někdo zeptá, jestli je nějaké auto dobré pro nějaký konkrétní provoz.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2012 11:13, RE: To mě pose* , seděl si v obou motorizacích? asi ne, máš to z agentury JBP
David V posted by:
S tím úplně nesouhlasím. Rozdíl mezi 125 a 150 ks je docela citelný a pokud je navíc ještě podpořený lineárním růstem v případě přeplňování, chová se ten motor ještě jinak a v nižších výkonech se ta diference relativně zvětšuje (rozdíl 25 koní je v maximu, takže v polovině rozsahu by byl teoreticky 12,5 ks, avšak atmo motor bude mít růst výkonu spíše konvexní, čili se rozdíl od lineáru zvětší řekněme třeba na 15 nebo i více koní). Nejde přitom o nějaký časový rozdíl na ujeté vzdálenosti, ale o d...
Tak tak. Předchozí hypotéza platí za stavu, že onen řidič bude na trati sám. Pak to klidně může být auto se stejným výkonem, ale díky turbu a tímpádem lepší pružnosti zvládne trasu při povolených limitech líp.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2012 11:18, RE: To mě pose*
daudi posted by:
Všechny TDI ,včetně PD co jsem viděl od roku 1990-2009 měli jistý únik oleje,převážně okolo TURBA.Neříkám,že to nejde opravit,ale proč to řešit,když to jinde není.Taky TDI moc nemusím.Ano,jsou to výkonné motory,úsporné ,ale mě nějak neoslovili.Asi mám jen negativní zkušenosti,jenže opravdu mi 1,8 T nepřišla až tak výkonnější.V 1,8T jsem jel taky.Zátah je znát,to jo.Nebaví ale mě vychlazovat turbo po jízdě,protože obvykle odněkud přiletím a hned vypínám motor,pak by následovala výměna nebo repase...
Jeje. To je blábol. Sjedu z dálnice, přes město to nehoním, na semaforech vychladne samo... Na firmě nebo doma vklidu zandám sluneční brýle do futrálu, posbírám bordel okolo (papírky s poznámkami, obaly od pamlsků), mrknu na budík s teplotou ojeje, a jsem li "vychlazen", vklidu vypínám. Proč se honit a nestíhat? Jen to vypovídá o špatné organizaci času, resp. přípravě...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2012 11:41, RE: Fyzika
anonym posted by:
Petr-Tipcars: Dobrý den, dále napsané neplatí samozřejmě pro xDrive. Podle toho, co jsem odpozoroval a na vlastni kuzi zazil, existuji za volantem BMW v zime 3 situace: 1) nechci se klouzat. ok, lze toho celkem bez problemu dosahnout, proste jedu normalne a ridim se citem ve volantu, pocitem zaludku a vjemy pronikajicimi do mozku skrze pozadi. znamena to lehci nohu na plynu a je klid. 2) chci se TROCHU klouzat, pokud vidim do zatacek a neni vylozene led. v tom pripade pri vjezdu do zatacky zbyst...
tohle bych nechal vyrejt do velký mosazný tabule a přitloukl na vrata každýho BMW dealera a servisu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2012 11:44, RE: To mě pose* , seděl si v obou motorizacích? asi ne, máš to z agentury JBP
David V posted by:
S tím úplně nesouhlasím. Rozdíl mezi 125 a 150 ks je docela citelný a pokud je navíc ještě podpořený lineárním růstem v případě přeplňování, chová se ten motor ještě jinak a v nižších výkonech se ta diference relativně zvětšuje (rozdíl 25 koní je v maximu, takže v polovině rozsahu by byl teoreticky 12,5 ks, avšak atmo motor bude mít růst výkonu spíše konvexní, čili se rozdíl od lineáru zvětší řekněme třeba na 15 nebo i více koní). Nejde přitom o nějaký časový rozdíl na ujeté vzdálenosti, ale o d...
A ještě něco. Já mám v autě 170 koní a pokud bych měl obětovat litr spotřeby a dostat za to 25 koní navíc, šel bych do toho a vím, že bych ty koně navíc poznal. Já totiž s litrem vystačím na pouhých 19 koní instalovaného výkonu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2012 11:58, RE: To mě pose*
Pepe posted by:
Jeje. To je blábol. Sjedu z dálnice, přes město to nehoním, na semaforech vychladne samo... Na firmě nebo doma vklidu zandám sluneční brýle do futrálu, posbírám bordel okolo (papírky s poznámkami, obaly od pamlsků), mrknu na budík s teplotou ojeje, a jsem li "vychlazen", vklidu vypínám. Proč se honit a nestíhat? Jen to vypovídá o špatné organizaci času, resp. přípravě...
Já ale nasedám a vysedám z auta dost často a jak jsem psal,rád se svezu rychleji nebo svižněji.Už na mě hledáš zase nějaké chyby.Ty si kup auto jaké chceš a organizuj čas podle sebe. Mě to takhle zatím vyhovuje.Papírky od baget a pamlsků vyhazuji jednou za týden : ) : )
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2012 12:03, RE: To mě pose* , seděl si v obou motorizacích? asi ne, máš to z agentury JBP
David V posted by:
S tím úplně nesouhlasím. Rozdíl mezi 125 a 150 ks je docela citelný a pokud je navíc ještě podpořený lineárním růstem v případě přeplňování, chová se ten motor ještě jinak a v nižších výkonech se ta diference relativně zvětšuje (rozdíl 25 koní je v maximu, takže v polovině rozsahu by byl teoreticky 12,5 ks, avšak atmo motor bude mít růst výkonu spíše konvexní, čili se rozdíl od lineáru zvětší řekněme třeba na 15 nebo i více koní). Nejde přitom o nějaký časový rozdíl na ujeté vzdálenosti, ale o d...
Čekal jsem Davide, že tohle napíšeš spíše ty. Předně u těchto motorů jde o rozdíl v průběhu kroutícího momentu. Atmo 1.8 má krouťák 170 Nm pří 4200 otáčkách (a v nižších otáčkách bude klesat a ve vyšších strmě padat), kdežto 1.8T má krouťák 210 Nm v rozsahu otáček 1750-4600 (to byl snad první běžně dostupný motor s takovuto křivkou). Tedy 1.8T poskytuje v otáčkách, kde se běžný řidič pohybuje 95% doby provozu vozidla, krásný lineární zátah, jakého atmo 1.8 není schopen ani ve špičce. Vzhledem k pověsti atmo 1.8 předpokládám, že v nízkých otáčkách bude jeho krouťák mizerný a rozdíl ve výkonu tam bude možná i větší než těch 25 koní (fakt jsem teď nenašel grafy krouťáku a výkonu těchto motorů). Vzhledem k těmto rozdílům řidič pocítí nejen rozdíl ve špičkovém výkonu, ale současně se u 1.8T k tomu výkonu mnohem snadněni dostane.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2012 12:13, RE: To mě pose* , seděl si v obou motorizacích? asi ne, máš to z agentury JBP
Koloss posted by:
Čekal jsem Davide, že tohle napíšeš spíše ty. Předně u těchto motorů jde o rozdíl v průběhu kroutícího momentu. Atmo 1.8 má krouťák 170 Nm pří 4200 otáčkách (a v nižších otáčkách bude klesat a ve vyšších strmě padat), kdežto 1.8T má krouťák 210 Nm v rozsahu otáček 1750-4600 (to byl snad první běžně dostupný motor s takovuto křivkou). Tedy 1.8T poskytuje v otáčkách, kde se běžný řidič pohybuje 95% doby provozu vozidla, krásný lineární zátah, jakého atmo 1.8 není schopen ani ve špičce. Vzhledem k ...
A pro daudi: problémem motorů 1.8T bude asi to, že kdo jej má ve slušném stavu, tak si jej nejspíš nechá. Většinou se vyskytl v autech, která už měla většinu současných vychytávek k dispozici a novější auta nijak extra velký přínos neznamenají. Dívám se na to svou optikou - moje Mondeo z roku 2001 má 6 airbagů, automatickou klimatizaci, ABS, ESP, skvělý podvozek. Novější Mondeo od roku 2007 mohu koupit se stejným motorem, bude mít maximálně 2 airbagy navíc, ale bude minimálně o 100 kilo těžší, patřičně línější a s vyšší spotřebou, klimatizace bude dvouzónová. Jediný přínos bude 1 hvězdička navíc v NCPA (která mému autu o fous utekla) a to bude vlastně vše. Pokud se mé auto nerozpadne, je pro mě výrazně levnější jej udržet v dobrém stavu, než pořízení nového. Takový Passat 1.8T z roku 2003 na tom bude velmi podobně (kromě toho je hezčí než ten současný).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2012 12:15, RE: To mě pose* , seděl si v obou motorizacích? asi ne, máš to z agentury JBP
David V posted by:
A ještě něco. Já mám v autě 170 koní a pokud bych měl obětovat litr spotřeby a dostat za to 25 koní navíc, šel bych do toho a vím, že bych ty koně navíc poznal. Já totiž s litrem vystačím na pouhých 19 koní instalovaného výkonu.
No ty jsi do toho vlasně už šel . Proti mému Mondeu 2.0 máš 25 koní navíc a litr spotřeby nahoru.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2012 12:45, RE: To mě pose*
daudi posted by:
Všechny TDI ,včetně PD co jsem viděl od roku 1990-2009 měli jistý únik oleje,převážně okolo TURBA.Neříkám,že to nejde opravit,ale proč to řešit,když to jinde není.Taky TDI moc nemusím.Ano,jsou to výkonné motory,úsporné ,ale mě nějak neoslovili.Asi mám jen negativní zkušenosti,jenže opravdu mi 1,8 T nepřišla až tak výkonnější.V 1,8T jsem jel taky.Zátah je znát,to jo.Nebaví ale mě vychlazovat turbo po jízdě,protože obvykle odněkud přiletím a hned vypínám motor,pak by následovala výměna nebo repase...
Ohledně těch brzd - většinou je levnější vyrábět jeden model v masovějším měřítku než více modelů podle výkonnosti. Tím pádem se pro dost vysoký rozsah výkonu montují brzdy stejné. Třeba na Mondeu z roku 2001 jsou brzdy stejné od modelu 1.8 81kW až po ST 220 166kW. Existují i jakési vysokovýkonné brzdy, které se dávaly v některých případech na ST 220, ale jejich výskyt je patrně velmi vzácný a jsou fakt extra drahé.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2012 13:35, RE: To mě pose*
daudi posted by:
Já ale nasedám a vysedám z auta dost často a jak jsem psal,rád se svezu rychleji nebo svižněji.Už na mě hledáš zase nějaké chyby.Ty si kup auto jaké chceš a organizuj čas podle sebe. Mě to takhle zatím vyhovuje.Papírky od baget a pamlsků vyhazuji jednou za týden : ) : )
Vždyť si dělej, co chceš. Organizuju čas zhruba 20 lidem, z toho alespoň něco mám... Jestli často nastupuješ a vystupuješ, tak se ten olej ani nestačí zahřát. A jestli turbo v autě nechceš proto, že bys ho "nestíhal" chladit, tak to mi jako argument stačí...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2012 13:39, RE: To mě pose*
daudi posted by:
Já ale nasedám a vysedám z auta dost často a jak jsem psal,rád se svezu rychleji nebo svižněji.Už na mě hledáš zase nějaké chyby.Ty si kup auto jaké chceš a organizuj čas podle sebe. Mě to takhle zatím vyhovuje.Papírky od baget a pamlsků vyhazuji jednou za týden : ) : )
A chyby hledat nemusím, ty přímo řvou z monitoru . Tady zase čeština dostala na prdel.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2012 18:31, RE: Informační přínos
daudi posted by:
OK,zkusím to!
Skvělé. Jen tak dál.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2012 18:44, RE: To mě pose* , seděl si v obou motorizacích? asi ne, máš to z agentury JBP
Koloss posted by:
A pro daudi: problémem motorů 1.8T bude asi to, že kdo jej má ve slušném stavu, tak si jej nejspíš nechá. Většinou se vyskytl v autech, která už měla většinu současných vychytávek k dispozici a novější auta nijak extra velký přínos neznamenají. Dívám se na to svou optikou - moje Mondeo z roku 2001 má 6 airbagů, automatickou klimatizaci, ABS, ESP, skvělý podvozek. Novější Mondeo od roku 2007 mohu koupit se stejným motorem, bude mít maximálně 2 airbagy navíc, ale bude minimálně o 100 kilo těžší, p...
Těch hvězdiček bude víc. Měnili se kritéria pro udělení, stejně tak se kdysi zvyšovala nátazová rychlost (jestli mě paměť neklame). Tedy dnešních 5* není jako 5* v r. 2001.
O tom, jestli se automobilky spíše naučili postavit auto na míru NCAP nebo došlo k reálnému zvýšení, teď asi nemá cenu polemizovat.
S provozními náklady bezpochyby souhlas. Nové mondeo bude orpoti staršímu o řád ošklivější, zato v kinetic designu, o pár pytlů cementu těžší a řádně ošetřen vakcínou proti vypouštění CO2. Elektroniky narostlo tolik, že bude vůz možná plný nečekaných překvapení...
Automobilový průmysl dal na temnou sílu a pokrok je ve jménu CO2, USB, GPS a Windows ready... Auta jsou stále výkonnější, chytřejší. Jen řidič je stále hloupější a méně zdatný. Že 99 procent nehod nezpůsobí vůz, ale řidič, nějak nikoho nezajímá. Vždyť řidičák si může koupit každý... :(((
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2012 18:48, RE: To mě pose*
Pepe posted by:
Jeje. To je blábol. Sjedu z dálnice, přes město to nehoním, na semaforech vychladne samo... Na firmě nebo doma vklidu zandám sluneční brýle do futrálu, posbírám bordel okolo (papírky s poznámkami, obaly od pamlsků), mrknu na budík s teplotou ojeje, a jsem li "vychlazen", vklidu vypínám. Proč se honit a nestíhat? Jen to vypovídá o špatné organizaci času, resp. přípravě...
Tak to o špatné organizaci je hodně kruté... Neznáš, kde a jak vůz provozuje, tak nesuď něco, co ví jen autor.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2012 22:29, turbo
rohYpnol posted by:
324 tis. km je podle mě zajímavý nájezd na to, abchom se tu dověděli, kolik co vydrží a kolik stojí případná výměna, co se na voze kazí atd. Zde jsem se kromě úkonů. co provedl autor po koupi, nedověděl nic. Hlavně že víme, že má veteránovou 105ku... :/

Jestli mi tu chce autor tvrdit, že na Audi se nic nekazí, tak nebylo o čem psát, tak pak je jasno ;) O jízdních vlastnostech Audi kontra BMW sice chápu, jak to autor myslel, raději ale nebudu komentovat.

Co ale dovolím okomentovat, je turbo...
Zdravim vas vsecky:)

S timto panem souhlasim,mam 3 roky a4 1.8T a ze mi na ni odeslo dílů a dílů,tak nvm esli to bylo unavou nebo esli v servisu pani servisaci dycky neco nacli:)

Faktem je,ze at uz mi odeslo tamto nebo ono,tak autko me nikdy nenechalo ve stichu,dycky jsem odjel,i kdyz jsem vedel ze je neco v haji,vaha vzduchu,civka,sahara praskla,kinetak vpredu,vlnovec,viskozni spojka,zasrana skrt. klapka atd... dokonce jsem 3 mes. ze zacatku jezdil bez brzd,bo jsem nemel tehdy na opravu:)) Ale bylo to fajn,ono vse zle je k necemu dobre:)

S vykonem jsem velmi spokojen,holka ma chip od bitpoweru 143kw, 2.5 litr bmw mi nedela vubec zadny problem a ani se me v6 nedrzi,3.0 tdi mi zase neujede,sice ho nepredjedu,ale neztrati se mi,mozna tak na dalnici po delsi dobe,ale na okresce ne..

Jedine co me ohrozi je 3,0 benzin,ale taky uz o moc koniku vic nema,ale samozrejme respekt,ale strach z nej taky nemam:)

Jsem pravdu spokojen,audi je rok 2000, celkem jsem do ni dal asi 250tis. za ty tri roky,samoze i s porizovackou,nejsem blazen,jenom za volantem:))

Odeslo mi hodne veci,ale ma to uz 305tkm,takze se neni cemu divit,ja ji rozhodne nikdy nesetril,cele 3 roky jezdim jak to prase,uz to neni tak zhave jak na zacatku,panbuh zaplat ze jsem to vubec prezil,jakoze jsem hodnekrat vazne nemusel...Ale to turbo drzi a porad piska moc hezky a hlavne tlaci:))

Jsem spokojen,mam sice starsui auto,ale dam na prdel vetsine novych, i nove turbomotory me jen tak hned neznici:)

Motor to byl nadcasovy o tom zadna!

Ja rikam,uz jedine turbo,atmosfery jsou slabe,mam v6 2.4 a4.taky 2000 rok,121kw,slabe...

na 300metrech bych se ji v te 1,8 turbine ztratil z dohledu a to bezesrandy:)

kamos ma s3 2.0T taky morda,samoze vetsi,inovacka atd... Ale taky mi to jede brutalne:))

Tak opatrne na cestach hosi a hlavne bezpecne!:)

Martas
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.06.2012 22:45, RE: To mě pose* , seděl si v obou motorizacích? asi ne, máš to z agentury JBP
David V posted by:
S tím úplně nesouhlasím. Rozdíl mezi 125 a 150 ks je docela citelný a pokud je navíc ještě podpořený lineárním růstem v případě přeplňování, chová se ten motor ještě jinak a v nižších výkonech se ta diference relativně zvětšuje (rozdíl 25 koní je v maximu, takže v polovině rozsahu by byl teoreticky 12,5 ks, avšak atmo motor bude mít růst výkonu spíše konvexní, čili se rozdíl od lineáru zvětší řekněme třeba na 15 nebo i více koní). Nejde přitom o nějaký časový rozdíl na ujeté vzdálenosti, ale o d...
Ja mam se svou 1,8T zase takovou zkusenost,ze to co předjede turbo uz nemusi předjet dalsi turbo,je to hlavne o ridici,nadavno me pronasledoval psonek s insigniou turbo,asi 1.6T 180hp,ale vzdycky jsem mu ujel kusek,na zaver na dalnici by me nejspis predjel,kdybych zrovna nesjizdel z dalnice,jinak to byl vyrovnany souboj,cestu jsem jel poprve,takze,asi nebyl az tak zvykly na sve nove autko:))
respond
  1 ... 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.