0
back
 

diskuze k tématu: Audi A4 1.9TDI a stav po 200 tis. Km

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.03.2009 13:31, RE: Kvalita A4
A4 posted by:
Milá Kylie, vím, že jsi se ve všech svých katalozích a časopisech dočetla, že A4 má motor uložený před přední nápravou a tudíž je v zatáčkách náchylnější na nedotáčivost. Uvědom si ale, že většina řidičů nejezdí jako Sebastian Loeb, a tak jim při jejich jízdě tato "náchylnost" nijak nevadí a neomezuje. Abys nebyla zavalena pouze teoretickými poznatky (jako vždy), zkus se v nějaké A4 projet a uvidíš, že to s tou nedotáčivostí možná není tak zlé, jak jsi se všude dočetla. Když budu chtít řezat kaž...
K tomu podvozku a nedotáčivosti. Souhlasím že většině řidičů podvozek A4 asi stačí, ale proč jej volit když můžu mít podvozek lepší? Myslím že je lepší mít lepší jízdní vlastnosti a nevyužít je než je nemít a potřebovat je (např. v kritické situaci).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.03.2009 13:34, RE: Krasavice Audinka
Kylie posted by:
NIC proti barvě, NIC proti kolům, NIC proti interiéru - ale co to OSTATNÍ, co to na autě PODSTATNÉ?!?!?
proboha co muze bejt na aute podstatnejsiho nez jeho barva ? =-O
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.03.2009 14:34, RE: Milý Tomi!
Kylie posted by:
ODKUD takové informace čerpáte (že zrovna u VW je vyšší výkon "pravidlem"? Prozraďte!
Já docela SLEDUJi tato měření (opět odkáži na AutoDIESEL) a NEmyslím, že by vw bylo "rekordman(em)" v "jiném" než uváděném výkonu ... (opravdu ODKUD to máte/KDE "čerpáte"?)
Ještě o něco "zajímavější" je mrknou na měření Rototest Research Institute ... který se této "problematice" věnuje dlouhodobě a myslím že to NEní o "značkách", ale o konkrétních motorech (a HLAVNĚ o přenosu jejich výkonu na vozovku, což j...
přesně tak,je to o konkrétních motorech ne o značkách aut.I u VW,týká se to vždy jen nějaké skupiny motorů.Zřejmě není náhoda,že těch nejlépe prodejných v dané době,např dnes pro 1,9tdi 77kw @cca 90kw.
Nemám nic podloženého,čerpám jen z toho co vím řekněmě z důvěryhodného zdroje (cimbu - čiptuning), nebo sám zažil - mám na mysli meření na brzdě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.03.2009 15:46, RE: Kvalita A4
Radek posted by:
K tomu podvozku a nedotáčivosti. Souhlasím že většině řidičů podvozek A4 asi stačí, ale proč jej volit když můžu mít podvozek lepší? Myslím že je lepší mít lepší jízdní vlastnosti a nevyužít je než je nemít a potřebovat je (např. v kritické situaci).
A myslis Kylie, ze Citren C5 ma lepsi podvozek, co se jizdnich vlastnosti tyce nez zminovana A4? NEberu ted poholi, ale ciste tedy ty jizdni vlastnosti v kritickych situacich, ktere uvadis.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.03.2009 17:17, RE: Milý Rudlíku!
Muroň posted by:
Vtipkuješ, že?
Myslel jsem to tak, že VW s TDI jsou spolehlivá a vždycky dojedeš a v servisu řešíš jen údržbu a banality.
Co říkáš na nové Polo? Jsem z něho nadšený - je to dialektika Golfu VI. a BMW 1klasse.
Nu já OMLOUVÁM se (já NEodolala a MUSELA si "dloubnout" ,-)
Já vím jak jsi to myslel, ale NEmyslím že to tak "funguje", tvé polo je asi jedno z posledních aut které šlo servisovat opravovat "nakoleně"
BEZ ohledu na značku jsou dnes vozy dělané pro "napíchnutí" na počítač. Mně když kdysi "zazlobila" třeba ona cívka, tak počítač napíše "co a jak" a "omezí" výkon na "dojezdovou rychlost" - PROBLÉMem je to, že on to udělá v PRVNí chvíli co zazanamená "cokoliv" - jinými slovy s tou cívkou bych "hravě" ujela ne stovky, ale tisíce km (mně se to stalo v Österreich a TAM jsem na odpočívadle zastavila a volala nonstop-servis a vlastně "zbytečně" - BEZ sebemenšího problému BEZ jakéhokoliv "poškození" vozu/motoru bych bývala mohla dojet domů a s vozem druhý den zajet do SVÉHO servisu - například). STEJNÝM směrem jdou VŠECHNY automobilky ...
Jsem "potěšena" a "líbí" se mi tvé NADŠENí po new Polo - doufám že bude takové jak na obrázku působí (já na vzhled až tak nedám - to víš) a budeš s ním "spokojen"
PS: Ehm ,-) nebylo to s tím bmw 1 trošičku "zuviel"? Ale aby se auto majiteli "líbilo" (aby se v něm "cítil") určitě JE důležité a tak ti "dialektiku Golf(u) 6 a BMW 1 "přeji Přeji a PŘEJi" - nechť SPLNí se TO!
Pěkný den (a Carpe Diem v new vw Polo .-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.03.2009 17:27, RE: Milý Tomi!
Tomi posted by:
přesně tak,je to o konkrétních motorech ne o značkách aut.I u VW,týká se to vždy jen nějaké skupiny motorů.Zřejmě není náhoda,že těch nejlépe prodejných v dané době,např dnes pro 1,9tdi 77kw @cca 90kw.
Nemám nic podloženého,čerpám jen z toho co vím řekněmě z důvěryhodného zdroje (cimbu - čiptuning), nebo sám zažil - mám na mysli meření na brzdě.
Motor 1.9 TDi jsem nějak nenašla, ale třeba v passat 1.9 TDi 81 kW/235 Nm bylo Rotest Research Institut naměřeno (k dispozici jsou u VŠECH motorů i podrobné grafy) 74 kW/215 Nm
Konkrétně TATO měření bych já považovala za ten NEJ-lepší zdroj informací (ale NEtrapte se - ten trošičku nižší výkon NENí výjimkou, naopak naprostá VĚTŠINA automobilů má REÁLNÝ přenesený výkon o něco MENŠí než je ten teoreticky udávaný!)
Pěkný den (a v češtině doporučuji opravdu onen AutoDIESEL, který je možná v něčem pro laika až moc odborný /ta zadní část s měřeními a rozbory je popravdě URČENA profesionálům/, nicméně jako zdroj seriózních informací je "výborný" a jednoznačně "doporučitelný")
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.03.2009 18:32, RE: Kvalita A4
Radek posted by:
K tomu podvozku a nedotáčivosti. Souhlasím že většině řidičů podvozek A4 asi stačí, ale proč jej volit když můžu mít podvozek lepší? Myslím že je lepší mít lepší jízdní vlastnosti a nevyužít je než je nemít a potřebovat je (např. v kritické situaci).
Radku řada lidí vymění možnost mít lepší podvozek (o kterém ví, že ho stejně nevyužije) za spolehlivost a kvalitní dílenské zpracování. Mít např. francouzské auto se super podvozkem a neustále do něj sypat prachy ti ten podvozek zaručeně znechutí.Navíc, ty neustále diskuze o chování vozu na "limitu" jsou pro většinu zdejších řidičů jen akademickými plky, protože si rozbíjí huby vesměs při nedání přednosti, blbém předjíždění, chlastu apod.
Týpkům kteří se tady dotazují na 100 let staré krámy a popisující své požadavky stylem "mám felici 1.6 a rád se svezu ostře" bych např. doporučil se nějakými limity jakéhokoliv auta vůbec nezabývat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.03.2009 19:51, Milý (předokolkový) A4 TDi PD!
A4 posted by:
Milá Kylie, vím, že jsi se ve všech svých katalozích a časopisech dočetla, že A4 má motor uložený před přední nápravou a tudíž je v zatáčkách náchylnější na nedotáčivost. Uvědom si ale, že většina řidičů nejezdí jako Sebastian Loeb, a tak jim při jejich jízdě tato "náchylnost" nijak nevadí a neomezuje. Abys nebyla zavalena pouze teoretickými poznatky (jako vždy), zkus se v nějaké A4 projet a uvidíš, že to s tou nedotáčivostí možná není tak zlé, jak jsi se všude dočetla. Když budu chtít řezat kaž...
Vy si chcete se mnou "zamečovat"? Já to "cítím"! ,-)
Mne tedy ve škole šermu učili, že když VÝPAD provádím - MUSíM se současně i KRÝT (s výpadem protivníka počítat) a NEnechat si NEkryté místo (navíc jak VRATA! .-)
Tím jsem chtěla říci, že ZAÚTOČIL jste "pěkně" a "silou", ale ...
... ale už v té samotné "útočné" větě je "chybka/hrubka/fehler/omyl" (jak ta VRATA ,-)
Já tedy nikdy NEjezdila, NEjezdím a asi NIKDY NEbudu jezdit jako Seb Loeb (BOHUŽEL! ,-( ale TO je právě TO na co jsem vás výše upozornila - to NEMÁ přece s "řezáním" zatáček NIC společného (no NIC - aby mne "Kolloss" zase NEchytal za slovo, tak pokud jezdíte s platem vajíček pod zadním sklem /a s kloboukem na hlavě/ - tak v TOM případě je to opravdu asi JEDNO - zda je vaše A4 minulé generace předo- či 4kolka - jinak je "špatně" uložený motor samozřejmě POZNAT/cítit/ZNÁT při KAŽDÉM průjezdu zatáčkou, při KAŽDÉ změně směru (pohybu) vozidla - fyzice je opravdu "ZCELA jedno a fuk" JAKÉ logo se na kapotě nachází - ona se řídí JINÝMI pravidly - pravda lidé spíše tím LOGEM na kapotě ...)
Já se tedy za ty TEORETICKÉ znalosti nijak NEstydím (z vašich textů vyznívá snad až /tak trochu/ "opovržení" k testům apod., snad i k samotné teorii konstrukci aut ...). Mne doma "učili", že všechno bývá právě NAOPAK, takže bych si tak nějak "tipla", že naopak VY NEtušíte JAK velký rozdíl je projet stejnou zatáčku (třeba konec plzeňské dálnice v Praze) A4 s předním pohonem, A4 4x4, či třeba nějakým bmw se zadním pohonem. Ono ta TEORIE (jak o tom mluvíte) JE opravdu JEN přenesený POPIS PRAXE.
Takže nějak NEvím co více bych vám k tomu měla říci - vy se asi (zřejmě) "domníváte", že pomocí pružin a tlumičů se "daří" tu ZÁKLADní konstrukci "U-kecat" (a jak píšete ".... není to tak zlé" - no to je "prima", ale NEbylo by lepší to udělat ROVNOU SPRÁVNĚ? - dělají/zvládají to výrobci i u LEVNĚJŠÍCH značek), já bych řekla že trochu "O-kecat" se to dá, ale nikdy NE na 100%. Když se na věc podíváte trochu z odstupu, uvědomíte si, že Audi tak vozy DĚLALO (tedy "správně") - ještě před nějakými 20ti lety - A80, tato popisovaná generace A4 je opravdu trochu "out" a nyní ta poslední je opět částečně NÁVRAT k původnímu uložení (že vám zrovna to "nejhorší" co u audi udělali - no budiž, ale opravdu v roce 2003 byly k dispozici LEPŠí motory (dokonce i NEprémiové - viz Engine of the Year) a byly LEPŠí podvozky (opět i NEprémiové = levnější). Snad bych ani NEměla zmiňovat tu PRÉMIOVOU konkurenci bmw 320d - tehdy 110 kW je podvozkově i motorově ... vůz z jiné planety - a to BEZ přehánění).
"Absurditu", že vše bývá právě "naopak" jsem zde zmiňovala, pro znalé je toho slogan: "VORSPRUNG DURCH TECHNIK" zářným důkazem (a milovníci černého humoru ho NÁLEŽITĚ ocení ,-)
Co se týče spolehlivosti tam MÁTE pravdu - dívala jsem se na GÜV a mezi auty střední třídy si A4 NEstojí špatně - je víceméně TRVALE mezi první pěticí.
Zpracování - NIC proti "kvalitě", ale NEbudu chválit "kabátek", když POD ním to NEní úplně v pořádku (vy jste si snad vybíral partnerku JEN a HLAVNĚ podle oblečení a make up(u)?)
Design - no to je trošičku "diskutabilní" (a individuální), ale líbí-li se vám - proč ne ...
Jak můžete napsat TAKOVOU "pitomost" jako: "... zapřísáhlá odpůrkyně audi"?!? Skoro JISTOJISTĚ jsem s audi jezdila v dobách kdy vy člen SSM (či Pionýr? .-) byl. Mně NElíbily (a NElíbí) se praktiky koncernu v posledních cca 15ti letech, kdy PROMRHALi neskutečné objemy peněz na nákup Roll Royce, NEsmyslný vývoj Veyron atd/atp. stejně jako TATO konstrukce vozu typu "poručíme větru dešti" - já raději "splývám s vesmírem" a jeho zákony "ctím" (já totiž VIDĚLA Hvězdné války a MOC dobře vím KDE /a za jakou "přesmyčkou/ se DARTH Vader skrývá ....= D. RATH ,-).
To jsem maličko "odběhla", ale poslední měsíce VÍCE než Brumlou jezdím vozem KONCERNOVÉ produkce (TO jsou věci, že .-)
Prostě NElze rozdělovat JEN podle značek (to je docela DOST "omezené" - mimochodem vy "přesvědčen" že výrobce televizorů xy je VŽDY a u VŠECH modelů "lepší" než výrobce yz?), je nutné jít trošičku "dál" (nebo spíš "hlouběji") a když např. zrovna u audi něco "bubě" udělají (navíc SÁM evidentntně MOC dobře víte, že toto bylo vždy a všude kritizováno)!, PROČ to pak "chválit"?!?
Řadový 6ti válec NEporovnávám s 4válcem 1.9 TDi, ale PODIVUJi se, že existuje někdo kdo TAKovým "směrem" se vydá - to prostě NENí "běžné/obvyklé" - je to až OBROVSKÝ krok dolů ...
NEřeším zda má vůz (nebo boty, či ..) na sobě logo audi, citroën či PRADA - MUSí mi "vyhovovat", MUSí být "povedený" - NEkoupím si boty co mne tlačí a "kvrdlá" se mi v nich noha - a cedulka PRADA na tom nic NEzmění ...
Brumla NENí žádná "zázrak" ve zpracování interiéru, ale s tou první C5 jsem "nalítala" maličko přes 150.000 km a podvozkově a motorově jsem spokojena byla (a s interiérem "pefect" jsem ho prodávala) a nyní jsem s Brumlou taktéž "spokojena" a i "náročnější/delší" trasy občas malinko "vyššími" rychlostmi "zvládá" zcela BEZ problémů a k mé (skoroplné ,-) spokojenosti a když vyjedeme z ruční myčky tak také stále "super" působí/vypadá (a jako "mladík" skoro vypadá ...)
NEuhádnu jaké logo měl váš vůz s MNOHEM lepším "zpracováním" interiéru a popravdě NEvím proč byste to ode mne "schytat" měl ... (ráda se "poddám" ,-) - a už TEĎ jsem "zvědavá" ...
PS: Já OPAKOVANĚ říkám, že "zpracování interiéru" (spolu s tvarem vnějších plechů) NENí při výběru vozu na 1ním (a 2hém) místě ,-)
Pěkný den (a BRZY napište to "lépezpracovanýinteriérlogo" ,-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.03.2009 19:58, RE: Kvalita A4
mufik.martin posted by:
A myslis Kylie, ze Citren C5 ma lepsi podvozek, co se jizdnich vlastnosti tyce nez zminovana A4? NEberu ted poholi, ale ciste tedy ty jizdni vlastnosti v kritickych situacich, ktere uvadis.
Pravděpodobně ANO. Vím že se to někomu asi ŠPATNĚ "tráví", ale delší rozvor a "lepší" uložení motoru mají opravdu VĚTŠí vliv než nějaké logo na kapotě (trakce C5 je prostě LEPŠí než u předokolkové A4 a FYZIKÁLNí zákony se OPRAVDU NEřídí tím logem na kapotě).
PS: Je to trochu jako když jedete na kolečkových bruslích (já si občas přilbičku nasadím, ná-koleníky/loketníky se "obložím" a VYRAZíM ,-)
Když se MOC předkloníte či zakloníte - je "ZLE" - a je JEDNO, zda máte na sobě "značkové" oblečení či ... prostě ten kdo "lepší" postoj udrží může mít na sobě staré tepláky a "v kritické situaci" NEupadne ...
POZNÁMKA DO DENÍčKU: Příště si zkusím na přilbu namalovat 4 kroužky - třeba budu méně padat!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.03.2009 20:32, Milý MHr(e)!
MHr posted by:
Radku řada lidí vymění možnost mít lepší podvozek (o kterém ví, že ho stejně nevyužije) za spolehlivost a kvalitní dílenské zpracování. Mít např. francouzské auto se super podvozkem a neustále do něj sypat prachy ti ten podvozek zaručeně znechutí.Navíc, ty neustále diskuze o chování vozu na "limitu" jsou pro většinu zdejších řidičů jen akademickými plky, protože si rozbíjí huby vesměs při nedání přednosti, blbém předjíždění, chlastu apod.
Týpkům kteří se tady dotazují na 100 let staré krámy a po...
Chtěla jsem se zeptat: "Mám francouzský vůz se super podvozkem a zatím do něj NEsypu. KDY to "sypací" období asi tak "začíná" - abych vůz včas prodala ...
Děkuji a pěkný den
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.03.2009 20:36, RE: vyssi vykon jako...
Krkovicka posted by:
Mas pravdu. Delaji to i v Rakousku. Bezne na masinach.
Jinak A4 je srcovka!
Tak TAKHLE ty "bajky" VZNIKAJí!
PS: A já "bubka" čtu AutoDIESEL a studuji grafy od Rotest Research Institute ,-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.03.2009 20:50, RE: Krasavice Audinka
Key1 posted by:
proboha co muze bejt na aute podstatnejsiho nez jeho barva ? =-O
Já to ještě nedávno NEvěděla, ale VELMi důležitý je prý i materiál na palubní desce!
Na pneumatiky a další "bubosti" NEhleďte - to z vás jen PENÍZe tahat chtějí (ale METALíZA - TA je DŮLEŽITÁ - a TAKÉ NEzapomenout na koncovku výfuku - OBROVSKOU a poCHROMovanou! CELÝ výfuk NE - to ja TAKÉ "vyhazování peněz" (není to VIDĚT, že?). A pochopitelně jeli možno tak LAVIČKU na zavazadelník - abych NEzapomněla!
Tak to by bylo asi vše (co je na voze důležité - a olej a palivo samozřejmě to nejobyčejnější - hlavně aby bylo alespoň o 0,50 haléřů na litr levnější než jinde!)
PS: Máte-li peníze, tak se VYKAŠLETE na příplatkové airbagy či elektronické systémy a pořiďte si hlavně POŘÁDNÉ hifi (abyste neslyšel co se kolem děje - TO je TAKÉ velmi důležité - slyšela jsem, že jsou "idiotto", kteří to řeší snad prý "dvojitýmy/vrstvenými" skly - bože PROČ když stačí volumu pořádně OTOČIT doprava ..)
PPS: Jste-li opravdový BOREC, tak si nechte motor pořádně NAČIPOVAT (je jasné že kluci z garáže jsou VÝRAZNĚ dál než motoráři profesionálové co navíc na vývoj motoru desítky milionů utratí - to pepa s frantou to "čipnou" a HNED je tam MNOHEM větší výkon i krouťák!
Jo-jo - na MNE si nikdo nepříjde, já autíčkům ROZUMÍM!
Pěkný den (a NEvěřte v tomhle příspěvku ANI SLOVU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.03.2009 21:39, RE: Milý MHr(e)!
Kylie posted by:
Chtěla jsem se zeptat: "Mám francouzský vůz se super podvozkem a zatím do něj NEsypu. KDY to "sypací" období asi tak "začíná" - abych vůz včas prodala ...
Děkuji a pěkný den
Kylie u tebe začíná už na výrobní lince.:)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.03.2009 21:47, RE: Milý (předokolkový) A4 TDi PD!- Kylie
Kylie posted by:
Vy si chcete se mnou "zamečovat"? Já to "cítím"! ,-)
Mne tedy ve škole šermu učili, že když VÝPAD provádím - MUSíM se současně i KRÝT (s výpadem protivníka počítat) a NEnechat si NEkryté místo (navíc jak VRATA! .-)
Tím jsem chtěla říci, že ZAÚTOČIL jste "pěkně" a "silou", ale ...
... ale už v té samotné "útočné" větě je "chybka/hrubka/fehler/omyl" (jak ta VRATA ,-)
Já tedy nikdy NEjezdila, NEjezdím a asi NIKDY NEbudu jezdit jako Seb Loeb (BOHUŽEL! ,-( ale TO je právě TO na co...
Kylie, nic ve zlém, jen taková technická:
tvý příspěvky by byly podstatně čitelnější, kdybys tak často nepoužívala ty velký písmena, uvozovky, pomlčky, lomítka atd. a naopak trochu rozčlenila tvý obsáhlý komentáře do nějakých, tematicky aspoň trochu příbuzných, odstavců.
A taky věz, že někdy méně znamená více.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.03.2009 22:03, RE: Milý MHr(e)!
MHr posted by:
Kylie u tebe začíná už na výrobní lince.:)
Tomu asi NErozumím ...
PS: Myslím že NIKDO tady NEbyl a NEní TAK "otevřený" a "pravdomluvný" (včetně poruch a trablů s vlastním vozem) jako já ...
PPS: Když se tu občas zmíním o kamarádovi s 11 let starým Citroën Xantia 2.0 HDi, tak to je TAkÉ pravda - pochopitelně NE že by nikdy nic neměnil/neopravoval, ale zatím vůz jezdí/slouží "jedna radost" - tak jako jakýkoliv jiný slušně udržovaný/opečovávaný - BEZ ohledu na značku či zem původu ...
... PROČ se TOLIK lidí v česku domnívá že třeba zrovna u francouzských vozů je to "jinak" než u ... doplňte si co chcete ... je ... skoro NEpochopitelné (myslím že kdybyste viděl soupis dílů/součástek které najdete NAPŘíČ značkami - minimálně byste se PODIVIL). Chápu-li to dobře, váš "POHLED" je takový, že vyrábí-li se pár km od sebe (třeba na území SLOVENSKA) vozy které pak na kapotě mají znáček kia, citroën, vw, peugeot KVALITA výroby je ..."dána" tím kde sedí vedení firmy? PODdotaz - změní se "kvalita" výrobků audi, vw, seat a škoda když se VEDENí firmy přesune do RAKOUSKA do SOLNOhrad(u)?
A také bych ráda věděla, JAK jsou na tom japonské vozy VYRÁBĚNÉ a NAVRHOVANÉ ve Francii? A je v tom (navrhovat/vyrábět) rozdíl? A co italské motory v německých, amerických švédských vozech - JAK se "chovají"? Italsky německy americky nebo švédsky? A co francouzské motory v britských, německých švédských či japonských vozech - jak je to tam? ,-)
Pěkný den a TĚŠíM se "navysvětlenou" ,-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.03.2009 22:06, Milý MHr(e)!
MHr posted by:
Kylie, nic ve zlém, jen taková technická:
tvý příspěvky by byly podstatně čitelnější, kdybys tak často nepoužívala ty velký písmena, uvozovky, pomlčky, lomítka atd. a naopak trochu rozčlenila tvý obsáhlý komentáře do nějakých, tematicky aspoň trochu příbuzných, odstavců.
A taky věz, že někdy méně znamená více.
Já holt taková "prostá" (navíc blond) dívka - s tím v mém věku asi už NIC NEnaděláme ... ,-)
PS: Ale klidně zkuste na ten(y) textík(y) ODPOVĚDĚT - přiznávám že RÁDA bych VÁŠ "pohled" (JASNĚ formulovanou odpověď) znala
Dobrou noc
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.03.2009 22:20, RE: Kvalita A4
Fanthomas posted by:
Znamy ma tuto Audi s TDI 96 kW a najetymi lehce pres 300 tis. kilometry. Stezovat si na ni nemuze. Akorat autor zapomnel Audine pres samou chvalu vytknout nektera slaba mista zpracovani interieru. Co si takhle brzo po ranu vzpominam, tak se jedna o spinac svetel a madlo u ridice. Nicmene musim podotknout, ze verim, ze sedacky jsou v poradku oproti napr. novemu VW Passat, ktery jsem ted o vikendu videl a po 113 tis. uz kuze u ridice nebyla nic moc. Ale zase je to odvisle od miry pouzivani, kdy se...
Vážení, už jsem myslel, že ten můj příspěvek hodilli do koše jako reklamu na Audi (psal jsem to cca před dvěma měsíci). Nevim na koho bych reagoval tak upřesnění píši jako odpověď "Fantomasovi".

A. vyšší výkon (cca 120HP) a krouťák ve standardu (cca 300NM) jsem naměřil u dvou motorů 1.9tdi PD 74kw s minimálními rozdíly (cca dvě kobyly) - pro Kylie můžu zaslat naskenované grafy z brzdy (Srba na Ořechu) před a po načipování. Jinak u toho Passata jsme to trochu přeťápli - cca 155HP a 390NM, rvalo to volant z ruky a dole se dlouho nic nedělo. Proto jsem tu A4 nechal udělat decentnějc na cca 140 HP a 350NM s akcentem na průběh krouťáku na spodku. V článku se o tom zmiňuji hlavně v souvislosti, že to motoru dlouhodobě neubližuje. Mimochodem ten borec co mi to přečipovával (mimochodem umí nastavit každej válec zvášť) odmítá už dělat francouze jelikož se mu už vrátilo několik vysypanejch HDI. 1.9tdi je letitej předimenzovanrej motor s litinovým blokem a vydrží to.

B. jízdní vlastnosti jsou opravdu výrazně horší než u E46 328i, kterou jsem měl před tím. Ale bavíme se o jízdních vlastnostech na limitu. Pro reálné použití je A4 pohodlnější - u BMW (s M-paketem na 17") mi koleje vyrvávaly volant z rukou, spojka a posilovač byly tužší což při většině jízd po Praze neni nic příjemnýho.

C. srovnávání benzínového šestiválce s naftovým čtyřválem. Jak jsem se zmínil hlavně kvůli hladkému lineárnímu chodu 6V se k BMW asi znovu vrátim (ale s automatem a servotronikem ..), ten zvuk je fantastickej. Ale znovu pro denní použití (hlavně po Praze) je lehce otevřené TDI vhodnější - na trojku s dostatkem krouťáku to jde od 40-100 díky dlouhé převodovce. Jinak tady jsem našel určitou mystifikaci v mém popisu - psal jsem že hluk od hnacího řetězce je u A4 menší. Měl jsem tím na mysli, že kardan s diferákem u BMW byl slyšet, samozřejmě vlastní motor je tišší u 6V. Jinak proč jsem šel z 6V dolů? Koupil jsem si mašinu a auto mám jen na zimu. Žádný auto (teda normální) nenahradí adrenalin ze silný motorky ...

D. dojem z celkové kvality (vrzání atd) mi přišel u A4 lepší, ale je to možná dáno tím Mpaketem u BMW. Jediné co mě u A4 v tomto ohledu zarazilo je sloupaný lak u spínače světel a ovladačů okýnek, tam mají soudruzi z Ingolstadtu co dohánět.

SK

respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.03.2009 22:27, RE: Milý Tomi!
Kylie posted by:
Motor 1.9 TDi jsem nějak nenašla, ale třeba v passat 1.9 TDi 81 kW/235 Nm bylo Rotest Research Institut naměřeno (k dispozici jsou u VŠECH motorů i podrobné grafy) 74 kW/215 Nm
Konkrétně TATO měření bych já považovala za ten NEJ-lepší zdroj informací (ale NEtrapte se - ten trošičku nižší výkon NENí výjimkou, naopak naprostá VĚTŠINA automobilů má REÁLNÝ přenesený výkon o něco MENŠí než je ten teoreticky udávaný!)
Pěkný den (a v češtině doporučuji opravdu onen AutoDIESEL, který je možná v něčem ...
V té první větě mi vypadlo "verzi 77 kW" - TEN jsem nenašla ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.03.2009 22:35, RE: Krasavice Audinka
Kylie posted by:
Já to ještě nedávno NEvěděla, ale VELMi důležitý je prý i materiál na palubní desce!
Na pneumatiky a další "bubosti" NEhleďte - to z vás jen PENÍZe tahat chtějí (ale METALíZA - TA je DŮLEŽITÁ - a TAKÉ NEzapomenout na koncovku výfuku - OBROVSKOU a poCHROMovanou! CELÝ výfuk NE - to ja TAKÉ "vyhazování peněz" (není to VIDĚT, že?). A pochopitelně jeli možno tak LAVIČKU na zavazadelník - abych NEzapomněla!
Tak to by bylo asi vše (co je na voze důležité - a olej a palivo samozřejmě to nejobyčejnějš...
No ... taxte si milá Kylie postěžovala na tuzery, vylila srdíčko, nicméně ... obávám se, že jste vůbec nepochopila smysl Kačudova, ani mého příspěvku, což by potvrzoval i fakt, jaxi protiřečíte s pohledem na interiér v svých dvou příspěvcích.

Já narážel na skutečnost, že výrobky prodává z velké části jejich obal, nikoliv jejich vlastnosti. Znám dost lidí (a světe div se, drtivá většina z nich - jsou ženy), které jsou si schopny koupit mobil, notebook, auto - jen kvůli jeho barvě. A technické specifikace výrobků (Vašimi slovy: "to na autě PODSTATNÉ")? No nenechte se vysmát ... snad si doopravdy nemyslíte, že je to zajímá?

Ať se Vám to líbí, nebo ne, racionální úvaha není zdaleka jediným rozhodujícím aspektem, který má vliv na výběr výrobku.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.03.2009 23:30, RE: Kvalita A4
SvataK posted by:
Vážení, už jsem myslel, že ten můj příspěvek hodilli do koše jako reklamu na Audi (psal jsem to cca před dvěma měsíci). Nevim na koho bych reagoval tak upřesnění píši jako odpověď "Fantomasovi".

A. vyšší výkon (cca 120HP) a krouťák ve standardu (cca 300NM) jsem naměřil u dvou motorů 1.9tdi PD 74kw s minimálními rozdíly (cca dvě kobyly) - pro Kylie můžu zaslat naskenované grafy z brzdy (Srba na Ořechu) před a po načipování. Jinak u toho Passata jsme to trochu přeťápli - cca 155HP a 390NM, rvalo...
Takže švédy japonce angličany a němce už NEčipuje?
TAKová "škoda" (popravě TAkÉsi motory nechávám "upravitt/doladit", ale neb o tom maličko/malilinko vím, tak NE od "borců", nýbrž používám firemní "tuning" (což většinou přinese /doslova/ jen pár "PeSů" a Nm).
Je ZAJíMAVÉ, jak "odlišný" je pohled na konstrukce motorů od "profíků/motorářů" a JINÝ od ... spotřebitelů (teď NEironizuji - je to často opravdu ROZDíL)
PS: NEvím jestli máte představu JAK drahé složité a náročné je zkonstruovat a "vyladit" motor (pravda rezervička se tam ÚMYSLNĚ nechává) a výsledné nastavení má DŮVOD ( tím jsem chtěla říct, že to co nazýváte "načipováním" /made in doma po večerech/ je trošičku něco jako kdybyste chtěl "doopravovat" vokály po Cecilii Bartoli či "dolaďovat" teorie Alberta Einsteina nebo "vylepšovat" herní styl Jaromíra Jágra (TO jsem "znalá", že? ,-) atp. - prostě vývoj pohonné jednotky je v autobyznysu skoro to NEJ-dražší, NEJ-náročnější, NEJ-složitější a NEchci nějakého "borce" urážet či tak něco, ale asi tak s 99,99% jistotou nemá ni desetinu znalostí/schopností toho POSLEDNÍHO úplně nejNEschopnějšího motoráře profesionála - jedno zda od vw či z francie nebo od ...
PS: Snažím se "pochopit" vaše vysvětlení, ale přiznávám že i tak mi koupě tohoto konkrétního (jakoby)prémiového auta a jednoho z "nejslabších" modelů firmy audi za posledních 20 let příjde ... poněkud NEpochopitelná (alespoň pro mne opravdu ano)
PPS: Děkuji za nabídku grafů - já upřednosťňuji onen zdroj informací o němž jsem se zmínila (je to stejné jako třeba u vysavačů, NEní důležitý napsaný výkon na přístroji, NEní důležitý "reálný" výkon motoru, JE důležitý tah na konci hadice - u autíček je to ÚPLNĚ stejné - již nějakou dobu jsem na to NEnarazila, ale občas se objeví i v německém tisku tento typ testu - snad by se dalo říci že "většinou" s jinými/opačnými výsledky než ona "číslíčka" naznačují ...
Tohle až tak NEsouvisí, ale třeba OPROTi očekávání dopadly ve velkém testu světlometů ŠPATNĚ drahé příplatkové LED světlomety v audi R8 (ta "normální" NEpříplatková/sériová světla byla o dost kvalitnější).
Nu jistojistě půjdeme i nadále "každý SVOU cestou" (myslím v AUTOpřístupu .-), takže "šťastnou cestu" a pěkný den
Pěkný den
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.