0
back
 

diskuze k tématu: Audi A3

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.03.2007 18:24, opel
Pánové já nechci nic říkat, ale takový Opel Speedster je děsivá zbraň a naprosto neuvěřitelné auto. Pokud chce někdo říkat, že Opel stojí za ....., ať jmenuje jedno auto z koncernu VW, které by tomuto vozu na bežných silnicích dokázalo ujet (případně jeho Turbo verzi).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.03.2007 19:04, RE: Proč??
David_Logins posted by:
Podvozek Focuse 2 je z nizsi stredni tridy nejlepsi. O neco malo horsi, byt temer stejne dobry je podvozek Mazdy3. Ale Astra na to, ze ma jednoduche zaveseni je jenom o stupinek nize. Kdyz jsme testovali u Forda noveho Focuse, spolu s vice znackama aut (golf5, magane, astra,Mazda) pro 4 ze 6 lidi byla astra nejlepsi auto na svezeni. V extremu dominoval Focus/Mazda3/Astra s Golfem nastejno - a to golf ma vice prevek, na chvostu megane a 307, ty byli vubec nejhorsi. Jinak komfortem byla jednickou ...
Strašně mě baví číst tvoje příspěvky. Na to v jakých autech si jezdil píšeš bláboly že se kolikrát svíjím smíchy a říkám si jestli je to možné nebo to děláš schválně. Zkus se polepšit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.03.2007 19:16, RE: opel
i posted by:
Pánové já nechci nic říkat, ale takový Opel Speedster je děsivá zbraň a naprosto neuvěřitelné auto. Pokud chce někdo říkat, že Opel stojí za ....., ať jmenuje jedno auto z koncernu VW, které by tomuto vozu na bežných silnicích dokázalo ujet (případně jeho Turbo verzi).
jakekoliv Lambo nebo Veyron
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.03.2007 19:18, RE: pre David Logins
Alex posted by:
Strašně mě baví číst tvoje příspěvky. Na to v jakých autech si jezdil píšeš bláboly že se kolikrát svíjím smíchy a říkám si jestli je to možné nebo to děláš schválně. Zkus se polepšit.
RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: pre David Logins
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.03.2007 19:30, dobre
dobre, kriticke, majitel provedl vycet vsech moznych nedostatku coz je tu ojedinele
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.03.2007 20:05, RE: pre David Logins
anonym posted by:
Pane david logins je vidět že bavoráka jste viděl možná z rychlíku když napíšeš že 320 má 125kw.ta má ve skutečnosti 110kw a primera gt má taky 110kw a je mnohem lehčí a lépe ovladatelná.
320i mela 110kW do roku 2000, pak udelali facelift a mela 125, taky vyssi objem valcu, ale znacila se 320i....jestli neveris, tak te svezu, dneska jsem to privezl odpoledne domu :o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.03.2007 20:51, RE: kvalita a spolehlivost ?
z lasky k autum posted by:
Kdyz te v Golfu za necelou hodinu zacnou bolet zada .., o Fabii nemluve .., zkus si napr.ve Fabii na dalnici nastavit ventilaci v kabine, a pak mi dej vedet. No a o motorech snad nemusim ..Holt ale kdyz mas A4, nektere veci asi nevidis ..
No a ja si mimochodem i kvuli kvalitni ergonomii nejdriv koupil Skodovky Oct I RS a ted Oct II Dynamic a jedu klidne i sest hodin, vystoupim a jsem cily jak rybicka, nic me neboli. Tak to s tou ergonomii asi nebude tak spatne, co rikas???

Samozrejme pokud si koupis zakladni radu se zakladnim motorem, pak se div, ze tam nic nemas a ze sedaky stoji za ..., aneb co si vybral, to mas.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.03.2007 20:55, RE: BMW 325
David_Logins posted by:
Jinak dal pane, s mazdou6 i 3 jsem jel a na komfort BMW3 prsote nema ani jedna. Treba jeden debilni detail...v noci nesviti u mazdy ani ovladace na okna, takze kde to jsme??
To David_Logins: Nesmysl, v Mazdě 6 svítí všechny spínače, i ty od oken, a komfort je velmi solidní. Pokud jsi vůbec v Mazdě někdy seděl, že... To mi naopak nevyhovují příliš tuhé sedačky v německých autech, která jsou neskutečně předražená a krom značky stejně člověk dostane jen průměrné auto, i když u zmíněného BMW to má alespoň výborný podvozek... Rozhodně benzínový motor od němců NE, však většina koncernových aut jezdí s chrochtadly, páč benzíny jim moc nejdou. Co udělali? Do Octávky dali dvoulitr se skvělými 110kW.. To je parádní a moderní motor, že? Jenže dvoulitr se stejným výkonem už dávali Japonci do Primery GT před cca 17 léty a to má dodnes lepší vlastnosti a spotřebu než ten zázrak od VW o jeho spolehlivosti a výborných jízních vlastnostech nemluvě....
Výše napsaná recenze mě zase ujistila o průměrnosti předražených aut se čtyřmi kruhy na kapotě a technikou od VW. Já z Audiny rozhodně unesený nejsem, ani designem (pro mě je fádní), ani komfortem, ani spolehlivostí a za ty prachy raději Lexus. V Audi jsem už několikrát jel a rozhodně děkuji, ale nechci.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.03.2007 21:51, RE: BMW 325
Mazdička posted by:
To David_Logins: Nesmysl, v Mazdě 6 svítí všechny spínače, i ty od oken, a komfort je velmi solidní. Pokud jsi vůbec v Mazdě někdy seděl, že... To mi naopak nevyhovují příliš tuhé sedačky v německých autech, která jsou neskutečně předražená a krom značky stejně člověk dostane jen průměrné auto, i když u zmíněného BMW to má alespoň výborný podvozek... Rozhodně benzínový motor od němců NE, však většina koncernových aut jezdí s chrochtadly, páč benzíny jim moc nejdou. Co udělali? Do Octávky dali d...
No, ja mam japoncov rad, ale nemci robia aj dobre benzinove motory - napriklad benziny od Forda su zname svojou spolahlivostou a bezporuchovostou.... hlavne od objemu 2.0 vyssie....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.03.2007 21:54, RE: kvalita a spolehlivost?
Vorsprung durch Technik posted by:
Mohu Vam uprimne sdelit, ze tech Oplu jsem na silnici za posledni mesic moc nevidel, resp. nevidel jsem an jeden. Zato starych doutniku a vajicek mnoho !!!!!! A snad i starsi rocniky, 78 - 83. Mozna jsem ony Oply prehledl, kazdopadne si nevzpominam ani na jednoho. Kdysi davno jsem casto na jedne trase potkaval cloveka se Senatorem, ale to uz je opravdu davno...
to je pravda, stare audiny vcetne prvej generacie A6 vydrzali naozaj mnoho. Potom vsak zistili (tak ako vacsina europskych automobiliek) ze vyrabat prilis kvalitne vozy je ekonomicky nevyhodne a preto je dnes audina len priemerne spolahlivy predrazeny kram....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.03.2007 22:06, RE: Audi
David_Logins posted by:
a to jsou jenom banality, nedej boze to nekde utrhnou nebo se rozmlatit, pak Vam BMW 3 z roku 1998 nabidne ochranu jako mozna posledni Mazda 6 (stejne hodnoceni) Jinak videl jsem civica z roku 1999 celne s blbou felicii s novou tvari. Ty auta si nemeli co vycitat, byt to fabie tak ridic skodovky vyleze a nic mu neni. Oba odvezla zachranka a prezili to nakonec diky bohu dobre. Jinak nic proti ne-Nemeckym autum, maji taky neco do sebe, ale ten rozdil se stira pomalinku az ted....jiste zacnete s ti...
trepes 2 na 3 a stymi naj motormi som najviac dojaty ... si mimo ,ale aj budes ty si stych co zostanu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.03.2007 22:09, RE: BMW 325
Mazdička posted by:
To David_Logins: Nesmysl, v Mazdě 6 svítí všechny spínače, i ty od oken, a komfort je velmi solidní. Pokud jsi vůbec v Mazdě někdy seděl, že... To mi naopak nevyhovují příliš tuhé sedačky v německých autech, která jsou neskutečně předražená a krom značky stejně člověk dostane jen průměrné auto, i když u zmíněného BMW to má alespoň výborný podvozek... Rozhodně benzínový motor od němců NE, však většina koncernových aut jezdí s chrochtadly, páč benzíny jim moc nejdou. Co udělali? Do Octávky dali d...
Naprostý souhlas.Měl jsem tři audiny a mohu potvrdit že se spolehlivosti to teda není opravdu nic moc.První kterou jsem měl byla audi 100 2,5Tdi
a ta byla naprosto neskutečně kvalitní auto. Ale další dvě byli A6ky a a skutečně děs a běs co se týče spolehlivosti.Škoda,jinak velmí pěkné poježdění.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.03.2007 23:10, Shit je shit
No jo, je to jasný- čtyřkruhový shit, kdyby si koupil oplika, tak by byl tisíckrát spokojenější.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.03.2007 23:44, RE: Proč??
edmund posted by:
Proč někdo vlastní 5 let auto, u kterého mu vadí takřka vše???
Recenze má být kritická, pokud má mít nějakou informační hodnotu.

Prostě si koupil nový auto, a než aby ho prodával se ztrátou a riskoval, že jiný nový bude stejný nebo horší, nechal si ho. Co je na tom?

A propos k tomu motoru: zajímavé je, že někteří "znalci" doporučují tento motor 1.6 jako ideální motorizaci do Octavie. Prostě platí, že objem se ničím nahradit nedá. Já jsem měl v Octavii 2.0i 8V (85kW)a byl jsem spokojený, jak táhne hezky od spoda (i když je to pravý opak sportovně laděného motoru), na dálnici pohodlná jízda vysokou rychlostí a relativně nízkých otáčkách, přitom spotřeba velmi slušná, průměr do osmi l/100 km. A spolehlivý, za 130 tis. km žádná závada motoru.

Dvě vady na kráse ten motor měl: nutnost dolévat cca dva litry oleje mezi běžnou meziroční výměnou a vyšší hlučnost (ovšem pořád menší než u dieselu).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 30.03.2007 01:08, RE: pre David Logins
anonym posted by:
Pane david logins je vidět že bavoráka jste viděl možná z rychlíku když napíšeš že 320 má 125kw.ta má ve skutečnosti 110kw a primera gt má taky 110kw a je mnohem lehčí a lépe ovladatelná.
david má pravdu - BMW 320i má 125 Kw od roku 2000, takže anonyme než něco plácneš, tak bys o tom měl aspoň něco vědět
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 30.03.2007 01:57, RE: Audi
David_Logins posted by:
Vsechny Nemecky auta jsou dobry. Ja jine nemel (jako nemecke beru i skodovku) krom Favorita jako prvni auto, ktere jsem vlastnil. Ani u jednoho z aut (Felda, 2x Fabie, VW Passat TD a pozdeji TDi) se nic neprojevilo, obcas neco maleho jako praskle lanko ovladace topeni, nebo koroze vyfuku....Audi bych si koupil hned. Jedine co se bojim je predni naprava. Na nove nemam a tak je jedinou moznosti ojetina. Ale kdyz jedete A4 z roku 1998 a Toyotou koupenou vcera, porad je lepsi svezeni ve starem audi....
Panebože co to tady kecáš. BMW je BMW a jak jsou německý auta super. Kamaráde já měl tu tvojí trojkovou řadu E46 320D a plácáš.. Podvozek nic moc, auto je těžké a tak dynamika hrůza. Jediné co se mi na tom líbylo je interiér, extrier (když nepočítam šílený zrcátka) a tichý chod od klasického TDI.. A co se týče toho interiéru tak vrzání a výdrž těch vašich super něměckých měkčených plastu no hruza...Jinak podvozky zdaleka nevydrží to co japonský..Měl jsem civica, primeru, octavi I, toyotu carinu a tak mohu už srovnávat. To že japonci měli dříve horší odhlučnění podběhu to je známé ale zase to řazení a řízení je balada. Německá auta mi připadají více spotřební s kratší životností.. A protože mám rád naftáky tak dnes bych si koupil octavii II ikdyž to je německé ale aspon z mého dojmu lépe zpracované(jednodušeji-inteligentněji) pro normální používání a nebo bych rád koupil Toyotu Auris, Avensis, Hondu accord nebo Lexus 220d....Nissana a mazdu bych vyloučil protože mi nepřijdou tak spolehlivé..Určitě by se našel model od mercedesu nebo bmw který by byl super ale jak říkám já chi už fakt spolehlivé a dobře vylazené auto, kde si nekupuju jen značku...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 30.03.2007 02:08, RE: BMW 325
Mazdička posted by:
To David_Logins: Nesmysl, v Mazdě 6 svítí všechny spínače, i ty od oken, a komfort je velmi solidní. Pokud jsi vůbec v Mazdě někdy seděl, že... To mi naopak nevyhovují příliš tuhé sedačky v německých autech, která jsou neskutečně předražená a krom značky stejně člověk dostane jen průměrné auto, i když u zmíněného BMW to má alespoň výborný podvozek... Rozhodně benzínový motor od němců NE, však většina koncernových aut jezdí s chrochtadly, páč benzíny jim moc nejdou. Co udělali? Do Octávky dali d...
naprosto souhlasim..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 30.03.2007 07:13, RE: Audi
Libor posted by:
Panebože co to tady kecáš. BMW je BMW a jak jsou německý auta super. Kamaráde já měl tu tvojí trojkovou řadu E46 320D a plácáš.. Podvozek nic moc, auto je těžké a tak dynamika hrůza. Jediné co se mi na tom líbylo je interiér, extrier (když nepočítam šílený zrcátka) a tichý chod od klasického TDI.. A co se týče toho interiéru tak vrzání a výdrž těch vašich super něměckých měkčených plastu no hruza...Jinak podvozky zdaleka nevydrží to co japonský..Měl jsem civica, primeru, octavi I, toyotu carinu...
Libor: k té spolehlivosti - Nissan určitě už tolik spolehlivý nebude jako jeho starší modely - dnes je to spíše renault než nissan, ale Mazdu bych nezatracoval, patří mezi TOP ve spolehlivosti a co vím, tak M6 dokonce předběhla i věhlasnou Toyotu. Možná jejich diesely nejsou na takové úrovni, jaké má Toyota nebo Honda, ale benzíňáky mají kvalitní. Ono je to hodně o údržbě auta a zacházení s ním, páč i staré a opečovávané auto může sloužit bezproblémově a naopak někdo je schopen během krátké doby zhuntovat i zánovní káru věhlasné značky a kvality....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 30.03.2007 08:49, RE: Recenze dobrá
David V posted by:
Recenze špatná nebyla. Na dovo jsem měl půjčený Seat Ibiza. Všechno ovládání šlo tak lehce, že jsem vůbec auto necítil. Nevyhovovalo mi to také, takže rozumím. Řekl bych, že nejhoršími byly příliš účinný posilovač řízení, spojka absolutně bez odporu a úplně měkký pedál brzdy, kde se jen s rozvahou dobře dávkovala brzdná síla. Nutnost rychlého brzdění znamenala okamžité zaskočení všech použitých samonavíjecích pásů doprovázené úlekem posádky. Plyn špatný nebyl. Co se týká dynamiky motoru, tak 1.6...
Jestli se nepletu tak A3 1,6 má pohotovostní hmotnost 1100 kg. Takže žádný tank to není. S touto hmotností je většina konkurentů daleko hbitější. Tento motor se skutečně příliš nepovedl.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 30.03.2007 09:06, RE: BMW 325
Mazdička posted by:
To David_Logins: Nesmysl, v Mazdě 6 svítí všechny spínače, i ty od oken, a komfort je velmi solidní. Pokud jsi vůbec v Mazdě někdy seděl, že... To mi naopak nevyhovují příliš tuhé sedačky v německých autech, která jsou neskutečně předražená a krom značky stejně člověk dostane jen průměrné auto, i když u zmíněného BMW to má alespoň výborný podvozek... Rozhodně benzínový motor od němců NE, však většina koncernových aut jezdí s chrochtadly, páč benzíny jim moc nejdou. Co udělali? Do Octávky dali d...
No jo, kdo na to nema jenom zavidi a blbe keca.....to ze 2.0 FSI ma 110 kW - mimochodem pri mereni na stolici zjistili ze nema 110 ale 119kW..to je u nemeckych aut normalni. A neni preplnovanej. Ja Mazdou6 jel mnohokrat - byl jsem nucen, sluzebni aut ....a narozdil od Audi me prisla tuctove prumerna ta Mazda (samozrejme jel jsem s Audi A4 2.5V6 rok 2005, ne z zadnou A3 za 100000.- za bazaru, kde se neni cemu divit)Nevim on ten 1/4megover rozdil v cene neni jenom o znacce. Pokud mas v mazda prumernou latku nalepenou na dverich a kus tvrdyho plastu,kolem ktereho ta latka couha....a v audi je kuze v mekcenem plastu s maximalni presnosti a chromove doplnky, rozdil to samozrejme je. V mazde najdes maximalne dost nepovedenou imitaci hliniku (nekomu kdo postrada vkus se to muze libit - moje segra je stoho uplne hotova) na stredovem panelu a vydechy ventilace ktere vypadaji jako polotovary v legu.
respond
  1 ... 3 4 5 6


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.