0
back
 

diskuze k tématu: Audi A3

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.03.2007 13:51, RE: kvalita a spolehlivost?
A4 posted by:
to denki: asi si ještě v žádné audi nejel, tak tady nemachruj. Je známo, že audi má co do ergonomie a kvality zpracování jedny z nejlepších interiérů vůbec. Nejvíc mám rád ty řeči typu "jeden kamarád" tohle, druhej kamarád tamto....
Zase jedna recenze, která se dala číst.Přitom to chce pouze trošku objektivity ,že A4 ?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.03.2007 13:53, RE: kvalita a spolehlivost?
A4 posted by:
to denki: asi si ještě v žádné audi nejel, tak tady nemachruj. Je známo, že audi má co do ergonomie a kvality zpracování jedny z nejlepších interiérů vůbec. Nejvíc mám rád ty řeči typu "jeden kamarád" tohle, druhej kamarád tamto....
Pro david_logins:I já mám ojetou primeru P11 ale v perfektním stavu(jinou bych nekoupil) a můžu říct že jsem to nekupoval jenom kvůli podvozku(o něm si může zdejší audi jenom nechat zdát) ale i kvůli skvělému výkonnému dvoulitru.pevné kastli,ceně atd.A to BMW 325 co má kamoš mělo sakra problémy mě na okreskách ujet a to měl 2.5 a já pouze 2.0L.čau
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.03.2007 13:56, RE: kvalita a spolehlivost?
Laďa posted by:
Zase jedna recenze, která se dala číst.Přitom to chce pouze trošku objektivity ,že A4 ?
no právě, pouze trošku objektivity, která tady některým pisatelům evidentně chybí. Protože když někdo umí napsat jenom "shit styl VW, tragická ergonomie, tragický motory" apod. , tak to mi moc objektivní nepřipadá...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.03.2007 14:02, RE: Kvalita není automobilka ale konkrétní automobil
Honzin posted by:
Mne zaráží, že tu většina lidí hodnotí auta ve stylu, Opel stojí za *ovno, Mercedes je super, atd.
Vždyť to tak vůbec není, podívejte se na výsledky něměckého TUV. Pokud mám hodnotit auto tak konkrétní model a ne jaké má na přídi logo. Např. když se řekne Toyota, všichni hned začnou mlet o spolehlivosti, ale někoho to možná zabolí, i Toyota má své "podprůměrné" modely.
Hodnotíte-li auto, nehodnoťte jej podle automobilky jež jej vyrobila.
nezastávám se toyoty, třeba starlet z roku 88 vypadá hůř než třeba R19 z roku 88, ale rád bych věděl od Vás, který ten model toyoty je špatný?
Jinak corolla z roku 97 je škaredá pro mě, ale pěkná pro někoho jiného.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.03.2007 14:15, RE: Audi
David_Logins posted by:
a to jsou jenom banality, nedej boze to nekde utrhnou nebo se rozmlatit, pak Vam BMW 3 z roku 1998 nabidne ochranu jako mozna posledni Mazda 6 (stejne hodnoceni) Jinak videl jsem civica z roku 1999 celne s blbou felicii s novou tvari. Ty auta si nemeli co vycitat, byt to fabie tak ridic skodovky vyleze a nic mu neni. Oba odvezla zachranka a prezili to nakonec diky bohu dobre. Jinak nic proti ne-Nemeckym autum, maji taky neco do sebe, ale ten rozdil se stira pomalinku az ted....jiste zacnete s ti...
jo VW montuje FSI a TSI, ale mrkni i ke konkurenci. Fiat dělá taky turba 1,3 ze 150koňmi.
Už byly v Unu. Takže jsou i zkušenosti. Fiaty mají skvělé motory, co se na fiatech sere je většinou elektronika a různé ovladače, ale motor toho snese opravdu hodně.
Jinak pro všechny, co chtějí srovnávat výkony motorů bych doporučil např. www.autokelly.cz
a pěkně si projet všechny modely a výkony motorů.
Jsou prostě verze z málo výkonými motory, ale taky se silnými, stačí se podívat a budete mít jasno.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.03.2007 14:18, Tvrdé pedály
To že má A3 měkké pedály, bych neviděl, jako nevýhodu, v opelu Kadett byly tak tvrdé spojka a plyn, že bolely po půl hodině jízdy po městě nohy, hlavně po tréninku. To jsem skoro nedojel domů, brždění vyžadovalo hodně prudkou sílu.
BMW 3 E36 2,5td narozdíl od VW, Škod a renaultů má tužší pedály, s A3 jsem nejel, tak nevím
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.03.2007 14:42, RE: nedostatky
mufik.martin posted by:
Tak vice jak polovinu veci, ktere autorovi vadi, vzhled, ovladani, motor atd, to vse mohl zjistit jak z predvadeci jizdy, tak i jen z prohlidky vozu ve vyloze. A kdyz si koupi 1.6 tak od toho nemuze cekat zazraky. Mel jit do 1.8T. Jinak me docela zarazila ta kritika na razeni. Ridil jsem parkrat A4 1997, motor 2.8 a tam bylo razeni jedna basen. Je to opravdu tak spatne to razeni u A3? Vzdyz je to VW a ty meli prevodovky vzdycky razeni jedna basen nebo ne?
"VW a ty meli prevodovky vzdycky razeni jedna basen". Dovol, abych te vyvedl z omylu. VW (z vlastni zkusenosti zejmena Skoda a Jetta, nezavisle na motorizaci) maji velmi "gumove" prevodovky. Takze netusim, jak muze nekdo v souvislosti s VW prevodovkou psat o jedne basni...?!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.03.2007 14:56, RE: Audi
David_Logins posted by:
a to jsou jenom banality, nedej boze to nekde utrhnou nebo se rozmlatit, pak Vam BMW 3 z roku 1998 nabidne ochranu jako mozna posledni Mazda 6 (stejne hodnoceni) Jinak videl jsem civica z roku 1999 celne s blbou felicii s novou tvari. Ty auta si nemeli co vycitat, byt to fabie tak ridic skodovky vyleze a nic mu neni. Oba odvezla zachranka a prezili to nakonec diky bohu dobre. Jinak nic proti ne-Nemeckym autum, maji taky neco do sebe, ale ten rozdil se stira pomalinku az ted....jiste zacnete s ti...
"TSI, FSI....tro jsou nejlepsi benzinaky na svete, co se v serii delaji..." - ty blaho, vetsi kravinu jsem v zivote neslysel ))))))))))))))))))))))))))))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.03.2007 14:59, BMW 325
DaM posted by:
"VW a ty meli prevodovky vzdycky razeni jedna basen". Dovol, abych te vyvedl z omylu. VW (z vlastni zkusenosti zejmena Skoda a Jetta, nezavisle na motorizaci) maji velmi "gumove" prevodovky. Takze netusim, jak muze nekdo v souvislosti s VW prevodovkou psat o jedne basni...?!
To pochybuju, mozna zemelů 325 E36, ktera ma podvozkem k E46 daleko. Jinak staci pitoma 320i 125kW aby nad primerou vykonove vyzrala. Jedine co ma BMW trosiku horsi je zadni pohon, ktery ne kazdemu sedne. Ja predokolky nesnasim, s pohonem zadku u E46 jsem nadmiru spokojenej. Toho Baworaka kam poslete tam jede, a odpoust i chyby - elektronika je vychytana.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.03.2007 15:00, RE: BMW 325
David_Logins posted by:
To pochybuju, mozna zemelů 325 E36, ktera ma podvozkem k E46 daleko. Jinak staci pitoma 320i 125kW aby nad primerou vykonove vyzrala. Jedine co ma BMW trosiku horsi je zadni pohon, ktery ne kazdemu sedne. Ja predokolky nesnasim, s pohonem zadku u E46 jsem nadmiru spokojenej. Toho Baworaka kam poslete tam jede, a odpoust i chyby - elektronika je vychytana.
Jinak dal pane, s mazdou6 i 3 jsem jel a na komfort BMW3 prsote nema ani jedna. Treba jeden debilni detail...v noci nesviti u mazdy ani ovladace na okna, takze kde to jsme??
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.03.2007 15:09, RE: Proč??
Tomáš posted by:
To si s tou Mazdou toho asi moc nenajezdil, když napíšeš takový nesmysl. Znovu říkám, že podvozek Astry s jednoduchou zadní nápravou na Focus a 3, s jejich multilinkem nestačí. Navíc přesnost řízení nových Opelů je úplně zoufalá. Mazda 3 má poctivou hydrauliku, nebo elektrohydrauliku (podle motor) a Focus to samé. Mazda 3 a Focus nabízejí slušný komfort jízdy s velmi dobrou stabilitou v zatáčce. Ale je možné, že někomu nový Opel vyhovuje.
Podvozek Focuse 2 je z nizsi stredni tridy nejlepsi. O neco malo horsi, byt temer stejne dobry je podvozek Mazdy3. Ale Astra na to, ze ma jednoduche zaveseni je jenom o stupinek nize. Kdyz jsme testovali u Forda noveho Focuse, spolu s vice znackama aut (golf5, magane, astra,Mazda) pro 4 ze 6 lidi byla astra nejlepsi auto na svezeni. V extremu dominoval Focus/Mazda3/Astra s Golfem nastejno - a to golf ma vice prevek, na chvostu megane a 307, ty byli vubec nejhorsi. Jinak komfortem byla jednickou Astra - nejlepsi sedadla, pak mazda,focus folf na tretim miste, frantici v zadu. Vzhledove a v detailu bodovala astra nejvic. Mazda 3 tratila vyplni dveri a barevnou kombinaci interieru, focus obycejnosti jako golf...Hlucnost: nejtissi Megane, Astra,Focus+Golf+307,Mazda 3 nejhlucnejsi - nejvic kolem foukalo....motory nejde hodnotit, protoze mazdamela 1.6i, focus taky 1.6 V-TCi, astrra 1.8 16V Sport (jela nejlepe se stejnou spotrebou jako 1.6 u obou aut), golf mel TDi 77kW - zadna revoluce:), megane a 307 nevim, to me nezajimalo, protoze kdyz me zacali bolet z tech jejich gaucu zada, uz sem tam nevlezl. V extremnich jizdach ale astra nijak nezaostavala, na to, ze mela jednoduche zaveseni, naklanela se velice malo, drive sla do smyku. Příklad: focuse sme utrhli okolo 80km/h astru tesne pod 80...rozdily male.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.03.2007 15:12, otazka znacky??
Vazeni, neviem ci ste si vsimli, ale test bol o A3 s 1,6 motorizaciou a nie o koncerne VW, Toyota, BMW.... V prvom rade, ak mam za auto vyhodit o 20-30 % viac ako za zrovnatelne auto z inej znacky, ocakavam viac! Ak to viac nedostanem, kritizujem! Kto vie co by sa stalo, ak by autor prelepil nadpis a nazval by to len test auta? Kolki z vas by ratali, ze je to urcite nejaky "smejd" z Koree?! Ale nadpis priam povzbudzuje ku kladnemu postoju, ved je to medialny balon koncernu VW!!! Najvyssej moznej kvality!! Az na nizsiu strednu triedu slabsi motor, vrzgajuce elementy v kabine, niektore predimenzovane a niektore poddimenzovane casti, ale je to pycha!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.03.2007 15:31, RE: kvalita a spolehlivost ?
z lasky k autum posted by:
Kdyz te v Golfu za necelou hodinu zacnou bolet zada .., o Fabii nemluve .., zkus si napr.ve Fabii na dalnici nastavit ventilaci v kabine, a pak mi dej vedet. No a o motorech snad nemusim ..Holt ale kdyz mas A4, nektere veci asi nevidis ..
Je vidět, že jsi ve Fabii nebo golfu asi zřejmě nikdy nejel ani neseděl, když můžeš napsat toto:
Kdyz te v Golfu za necelou hodinu zacnou bolet zada .., o Fabii nemluve .., zkus si napr.ve Fabii na dalnici nastavit ventilaci v kabine, a pak mi dej vedet. No a o motorech snad nemusim ..Holt ale kdyz mas A4, nektere veci asi nevidis ..
Ona totiž, co se dočtete téměř všude, má Fabia jedny z nejlepších sedaček. To co píšeš by pak znamenalo, že by se do konkurenčních aut nadalo ani usednout, ne?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.03.2007 15:33, RE: otazka znacky??
mimic posted by:
Vazeni, neviem ci ste si vsimli, ale test bol o A3 s 1,6 motorizaciou a nie o koncerne VW, Toyota, BMW.... V prvom rade, ak mam za auto vyhodit o 20-30 % viac ako za zrovnatelne auto z inej znacky, ocakavam viac! Ak to viac nedostanem, kritizujem! Kto vie co by sa stalo, ak by autor prelepil nadpis a nazval by to len test auta? Kolki z vas by ratali, ze je to urcite nejaky "smejd" z Koree?! Ale nadpis priam povzbudzuje ku kladnemu postoju, ved je to medialny balon koncernu VW!!! Najvyssej moznej...
A nepsal tu recenzi nějakej majitel korejce? To se mi ani nechce věřit, žeby byl majitel tak kritický, spíš si z nás někdo vystřelil.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.03.2007 16:06, RE: pre David Logins
David_Logins posted by:
Podvozek Focuse 2 je z nizsi stredni tridy nejlepsi. O neco malo horsi, byt temer stejne dobry je podvozek Mazdy3. Ale Astra na to, ze ma jednoduche zaveseni je jenom o stupinek nize. Kdyz jsme testovali u Forda noveho Focuse, spolu s vice znackama aut (golf5, magane, astra,Mazda) pro 4 ze 6 lidi byla astra nejlepsi auto na svezeni. V extremu dominoval Focus/Mazda3/Astra s Golfem nastejno - a to golf ma vice prevek, na chvostu megane a 307, ty byli vubec nejhorsi. Jinak komfortem byla jednickou ...
David logins, ty tu porovnávaš jedno cez druhé. Starú Primeru s novším a omnoho drahším BMW e46. Zobuť sa konečne, porovnaj napr Primeru P10 alebo Mazdu 626 alebo T Carinu z roku 1993 s Vectrou, alebo Passatom alebo Mondeom z roku 1993! A nie Primeru P11 z roku 1997 napr s Mondeom z roku 2003 ako si tu minule porovnával! Je to trošku od veci takto porovnávať autá. Jasné že auto z roku 2003 bude mať viac chromu bude tichšie atď.... ale ja viem prečo tak porovnávaš. Pretože keby si porovnával japonca z roku 1997 a nemecké auto tiež z r 1997, tak by sa to nedalo porovnať, pretože japonec by bol 2x lepší a ešte aj dnes jazdí ako lusk, a narozdiel od zhnitých a oleja žravých Fordov Mondeo z toho roku alebo Vectry. Veď ako vyzerá ten tvoj super podarený desing nemcov dnes. Napríklad Mondeo po facelifte v roku 1996 s prednou maskou ako kapor, proste humus, a zhnité je každé jedno. Primera vyzerá aj dnes stále veľmi dobre a hlavne ako väčšina japoncov má moderné 16v motory, ktoré len tak nekľaknú. A nie VW čo dával 100 ročnú 1.6stku 55kw ešte do Octávie .Plasty a interiery tiež namajú o nič lepšie ako japonci z tých rokov. Ty proste väčšinou porovnávaš nové europske so starými japonskými. Pozri sa na Galanta alebo na Mazdu Xedos 6 ktorá vyšla v roku 1992!!!!!! Vieš vôbec ako to vyzerá, ak nie tak sa pozri, pretože je to krása ešte aj dnes. Toď môj názor, ktorý je úplne opačný ako tvoj. Ty si myslíš že ty máš pravdu a ja že ja. Takže ďalej diskutovať nebudem, pretože mi je jasné ža sa nezhodneme. ) Všetko dobre, čau.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.03.2007 16:45, RE: kvalita a spolehlivost ?
pitrs posted by:
Je vidět, že jsi ve Fabii nebo golfu asi zřejmě nikdy nejel ani neseděl, když můžeš napsat toto:
Kdyz te v Golfu za necelou hodinu zacnou bolet zada .., o Fabii nemluve .., zkus si napr.ve Fabii na dalnici nastavit ventilaci v kabine, a pak mi dej vedet. No a o motorech snad nemusim ..Holt ale kdyz mas A4, nektere veci asi nevidis ..
Ona totiž, co se dočtete téměř všude, má Fabia jedny z nejlepších sedaček. To co píšeš by pak znamenalo, že by se do konkurenčních aut nadalo ani usednout, ne?
Promin, uz me nebavi reagovat, protoze vidim tady chybi argument.
Golfu jsem byl vlastnikem,a Fabii jezdim v praci. Co se doctu ?
Nejde o material sedacek a jak dlouho vydrzi, ale o ergonomii. :)neprirozene nizkej posez, absence bederne operky ..o nastupovani a vystupovani nemluve. Je videt ze to dizajneri pochopili, protoze nova fabie je konecne vyssi s vetsim prostorem, i kdyz konkurence je mnohem dal. (to je odpoved na tvoji otazku). A jak dlouho trvalo nez Golf dostal vetsi rozvor taky vime ..Na zaver taky jedna otazka, zkousel si ten ventilator ve Fabii ? Poroucim se
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.03.2007 16:45, RE: Audi
David_Logins posted by:
Vsechny Nemecky auta jsou dobry. Ja jine nemel (jako nemecke beru i skodovku) krom Favorita jako prvni auto, ktere jsem vlastnil. Ani u jednoho z aut (Felda, 2x Fabie, VW Passat TD a pozdeji TDi) se nic neprojevilo, obcas neco maleho jako praskle lanko ovladace topeni, nebo koroze vyfuku....Audi bych si koupil hned. Jedine co se bojim je predni naprava. Na nove nemam a tak je jedinou moznosti ojetina. Ale kdyz jedete A4 z roku 1998 a Toyotou koupenou vcera, porad je lepsi svezeni ve starem audi....
Naprosto souhlasim, priteli. K tomu vnitrnimu, dynamickemu hluku - nemecka auta, samozrejme rec je hlavne o AUDI, jsou vyborne odhlucnena. Znamy ma Opla Merivu (zel take nemecke, dnes jiz 'americke' auto), dva roky stareho a kdyz jsem se jednou vezl vzadu, neslysel jsem pri rychlostech nad 80 km/h rozhovor ridice a spolujezdce! Hluk ze zadni napravy byl neskutecne pronikavy. To kdyz se clovek sveze v A4 nebo staci i A2 ci A3, hned se pozna, ze kvalita a technika je nekde jinde.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.03.2007 16:46, RE: pre David Logins
Martin posted by:
David logins, ty tu porovnávaš jedno cez druhé. Starú Primeru s novším a omnoho drahším BMW e46. Zobuť sa konečne, porovnaj napr Primeru P10 alebo Mazdu 626 alebo T Carinu z roku 1993 s Vectrou, alebo Passatom alebo Mondeom z roku 1993! A nie Primeru P11 z roku 1997 napr s Mondeom z roku 2003 ako si tu minule porovnával! Je to trošku od veci takto porovnávať autá. Jasné že auto z roku 2003 bude mať viac chromu bude tichšie atď.... ale ja viem prečo tak porovnávaš. Pretože keby si porovnával ja...
Pane david logins je vidět že bavoráka jste viděl možná z rychlíku když napíšeš že 320 má 125kw.ta má ve skutečnosti 110kw a primera gt má taky 110kw a je mnohem lehčí a lépe ovladatelná.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.03.2007 16:49, RE: kvalita a spolehlivost?
David V posted by:
Nechci Ti brát iluze, ale koukni se kolik prehistorických Opelů třeba jezdí a porovnej ty počty se starými Audinami. Kadetty a Ascony už přes 20 let, první Vectry už pomalu točí dvacátý rok a servisní náklady těchto strojů jsou za hubičku. Měl jsem Kadetta z 86. roku. Měl najeto 250 kkm a motor 1.3 s karburátorem. Měl jsem ho přes 3 roky a nebyl s ním zásadní problém, 2-ma technickýma prošel bez známostí a bez opravování. Prodal jsem ho kvůli pasivní bezpečnosti a nechtěl jsem auto 18 let staré....
Mohu Vam uprimne sdelit, ze tech Oplu jsem na silnici za posledni mesic moc nevidel, resp. nevidel jsem an jeden. Zato starych doutniku a vajicek mnoho !!!!!! A snad i starsi rocniky, 78 - 83. Mozna jsem ony Oply prehledl, kazdopadne si nevzpominam ani na jednoho. Kdysi davno jsem casto na jedne trase potkaval cloveka se Senatorem, ale to uz je opravdu davno...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.03.2007 17:18, RE: Kvalita není automobilka ale konkrétní automobil
Honzin posted by:
Mne zaráží, že tu většina lidí hodnotí auta ve stylu, Opel stojí za *ovno, Mercedes je super, atd.
Vždyť to tak vůbec není, podívejte se na výsledky něměckého TUV. Pokud mám hodnotit auto tak konkrétní model a ne jaké má na přídi logo. Např. když se řekne Toyota, všichni hned začnou mlet o spolehlivosti, ale někoho to možná zabolí, i Toyota má své "podprůměrné" modely.
Hodnotíte-li auto, nehodnoťte jej podle automobilky jež jej vyrobila.
někdy je třeba hodnotit konkretni kus a ne model.. moje Vectra jezdi jako vino, takze me s tema negativnima hlaskama o oplech jenom rozesmejou... Radsi opla nez cokoli z koncernu VW. Omega, to je kočár, to by tem nabušenejm frajerum s Ochcavkou v TDi vypadli voči... no nic, chvilku nepozornosti a jsem na tom jako ty co kritizujou :D :D takze easy... I traboš je bomba, jen je dobry kupovat auto vzhledem k potrebam a stylu jizdy.... cao.
respond
  1 2 3 4 ... 6


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.