0
back
 

diskuze k tématu: Alfa Romeo 159 SW - chilli paprička po 60 000 km

category of topic classification: italská vozidla
cobo
number of posts43
date of registration05.03.2015
Tuesday 01.08.2017 14:19, Krásý auto
Zdravím,
159 je opravdu krásná a když sem hledal kombi tak byla taky v hledáčku.
Chtěl jsem se zeptat na jakých stránkách jste hledal ty auta v itálii. Díky
respond
Zdeny60
number of posts1249
date of registration08.09.2009
Tuesday 01.08.2017 16:14, Dýzl versus benzín
159 je dyzajnově krásně nepraktické auto Pro 4 malé, pro dva zbytečně velké. Ale projev dýzlového motoru je pěkný. Bohužel, srovnáváš ale nesrovnatelné. Pamatuj, že ŽÁDNÝ atmosferický 4válec srovnatelného objemu s naftovým NIKDY nepojede v nízkých otáčkách. Vyžadovat nějakou pružnost v nízkých otáčkách u SUbaru je zhovadilost. pramení zřejmě z neznalosti koncepce motoru. Silně podčtvercový motor má výkonové maximum v nejvyšších otáčkách a dole prostě nejede, ani kdybys ho přemlouval. jenže naftový zhrzelec, zvyklý chtít maximum kolem 1500rpm je pak zklamán a netuší, co se začne odehrávat nad 4500rpm. Neřeš, že to je zbytečné, tak točit motor. Tak to prostě u všech atmosfer je a ne jinak u Subaru. Já jsem Subarista a nerad bych, aby to vyzěnlo jako fanatismus, ale kritizovat motor Subaru za něco, na co není konstruován, je ultrablbost. Beznínáři taky nechtějí u dýzlu, aby v 7000rpm gradoval výkon - tam je dýzl už 3000 rpm dávno zdechlej a nejede, jen řve. Tož asi tak. Jinak auto máš pěkný, tak si ho užívej a pevně ti držím palce, abys takot nadšenou ódu mohl naspat za 5 let. Bojím se, že to už asi nenapíšeš, obvyklé závady se hlásí už dnes - propad výkonu, EGR, atd... čekají tě vstřiky, turbo, a bůhví co ještě naftových propastí. Tohle bys u benzínu neřešil, ale taky bys v 1500rpm nejel
respond
frenmartjan
number of posts10
date of registration08.01.2012
Wednesday 02.08.2017 09:05, odpoved
Subaru jsem zkoušel jako majitel Alfy 147 1.6TS (88kW), takže samozřejmě vím, jak se chová atmosférický motor, ale to Subaru bylo prostě mrtvé od volnoběhu až po omezovač. A to jsem jel s prázdným autem, nedokážu (a ani nechci) si představit jeho dynamiku na dálnici s naloženým autem. Subaru nehaním, jen popisuji svůj zážitek a pocit. Třeba je prostě určeno pro jiné řidiče než jsem já ;) Jinak 159 mám přes 5 let a nadšení z auta trvá, takže v poho ;)
respond
frenmartjan
number of posts10
date of registration08.01.2012
Wednesday 02.08.2017 09:07, RE: Krásý auto
cobo posted by:
Zdravím,159 je opravdu krásná a když sem hledal kombi tak byla taky v hledáčku.Chtěl jsem se zeptat na jakých stránkách jste hledal ty auta v itálii. Díky


na standardních, jak všichni
respond
dattlik
number of posts4
date of registration09.05.2007
Wednesday 02.08.2017 18:35, Alfa.........vše není jen koncern
bezva recenze a krásné auto... je vidět, že majitel z něj má opravdu radost
respond
gablenz
number of posts137
date of registration12.01.2009
Thursday 03.08.2017 11:00, subaru
A hlavně ten benziňák Subaru nebyl konstruovaný na obří váhy dneška. Pochybuju že ve dvou lidech bude váha míň než 1800Kg. O 500 Kg víc, než by měl ten motor vozit... Takže to "mrtvo" si lze lehce představit.
respond
Zdeny60
number of posts1249
date of registration08.09.2009
Thursday 03.08.2017 19:51, RE: subaru
gablenz posted by:
A hlavně ten benziňák Subaru nebyl konstruovaný na obří váhy dneška. Pochybuju že ve dvou lidech bude váha míň než 1800Kg. O 500 Kg víc, než by měl ten motor vozit... Takže to "mrtvo" si lze lehce představit.


Otázkou je, jaký motor v něm vlastně byl. 2,0 a 2,5 existuje X variant. 2,5 121kW není stejná svým projevem, jako 2,5i 123kw a ani jako 127kW. Rozdíl mezi 121 a 123kW verzíé je dost zásadní. Nevěřil jsem tomu taky, dokud mi doma nepřistál Outback právě se 123kW verzí (jde o předposlední modelovou řadu). Tak tento motor v OUtbacku této generave lenochod opravdu není, navíc má 6°MT, čili kratší stupně a tedy daleko pružnější, než 5°MT/4°AT ve starém outbacku. U motorů 2,0 je to ta samá situace. 101/110/121kW, ale stále 2,0. Rozdíly dost propastné.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Friday 04.08.2017 09:16, RE: subaru
Zdeny60 posted by:
gablenz posted by:
A hlavně ten benziňák Subaru nebyl konstruovaný na obří váhy dneška. Pochybuju že ve dvou lidech bude váha míň než 1800Kg. O 500 Kg víc, než by měl ten motor vozit... Takže to "mrtvo" si lze lehce představit.
Otázkou je, jaký motor v něm vlastně byl. 2,0 a 2,5 existuje X variant. 2,5 121kW není stejná svým projevem, jako 2,5i 123kw a ani jako 127kW. Rozdíl mezi 121 a 123kW verzíé je dost zásadní. Nevěřil jsem tomu taky, dokud mi doma nepřistál Outback právě se 123kW verzí (jde o předposlední modelovou řadu). Tak tento motor v OUtbacku této generave lenochod opravdu není, navíc má 6°MT, čili kratší stupně a tedy daleko pružnější, než 5°MT/4°AT ve starém outbacku. U motorů 2,0 je to ta samá situace. 101/110/121kW, ale stále 2,0. Rozdíly dost propastné.


Buď Subaru ošklivě lže, nebo nevím.
V mojem světě jsou centimetry, kila a sekundy. A kilowatty a newtonmetry. Když budu vážit o kilo víc, propastný rozdíl to nebude. A pět koní taky nic závratného neudělá. Když jsem si do auta přihrál z černé skříňky 50 koní navíc, chvilku mi trvalo, než jsem to byl schopen rozeznat. V prvním momentu jsem si myslel, že mně podvedli:)

respond
Pavlik
number of posts1328
date of registration09.10.2008
Friday 04.08.2017 10:39, RE: subaru
Reno posted by:
Zdeny60 posted by:
gablenz posted by:
A hlavně ten benziňák Subaru nebyl konstruovaný na obří váhy dneška. Pochybuju že ve dvou lidech bude váha míň než 1800Kg. O 500 Kg víc, než by měl ten motor vozit... Takže to "mrtvo" si lze lehce představit.
Otázkou je, jaký motor v něm vlastně byl. 2,0 a 2,5 existuje X variant. 2,5 121kW není stejná svým projevem, jako 2,5i 123kw a ani jako 127kW. Rozdíl mezi 121 a 123kW verzíé je dost zásadní. Nevěřil jsem tomu taky, dokud mi doma nepřistál Outback právě se 123kW verzí (jde o předposlední modelovou řadu). Tak tento motor v OUtbacku této generave lenochod opravdu není, navíc má 6°MT, čili kratší stupně a tedy daleko pružnější, než 5°MT/4°AT ve starém outbacku. U motorů 2,0 je to ta samá situace. 101/110/121kW, ale stále 2,0. Rozdíly dost propastné.
Buď Subaru ošklivě lže, nebo nevím.V mojem světě jsou centimetry, kila a sekundy. A kilowatty a newtonmetry. Když budu vážit o kilo víc, propastný rozdíl to nebude. A pět koní taky nic závratného neudělá. Když jsem si do auta přihrál z černé skříňky 50 koní navíc, chvilku mi trvalo, než jsem to byl schopen rozeznat. V prvním momentu jsem si myslel, že mně podvedli:)


Velký rozdíl tam být může, hodně záleží na poskládání převodovky u jednotlivých verzí a zvoleném stálém převodu. Pokud mají těsně poskládanou krátkou převodovku, pojede i slabé auto dynamicky a pružně, ale také bude ve vyšších rychlostech užrané. Z toho plyne, že pokud má Zdeny pravdu, tak ty propastně dynamičtější verze budou zase na oplátku propastně užranější ve vyšších rychlostech (100+).
respond
Mirek
number of posts31
date of registration01.01.2016
Friday 04.08.2017 19:53, AR159
hmmm,,po dattlíka ok,,pak je to mimo mísu,,,a jak to tady čtu,tak pořád ty stejní.....
respond
Zdeny60
number of posts1249
date of registration08.09.2009
Saturday 05.08.2017 06:35, RE: subaru
Reno posted by:
Zdeny60 posted by:
gablenz posted by:
A hlavně ten benziňák Subaru nebyl konstruovaný na obří váhy dneška. Pochybuju že ve dvou lidech bude váha míň než 1800Kg. O 500 Kg víc, než by měl ten motor vozit... Takže to "mrtvo" si lze lehce představit.
Otázkou je, jaký motor v něm vlastně byl. 2,0 a 2,5 existuje X variant. 2,5 121kW není stejná svým projevem, jako 2,5i 123kw a ani jako 127kW. Rozdíl mezi 121 a 123kW verzíé je dost zásadní. Nevěřil jsem tomu taky, dokud mi doma nepřistál Outback právě se 123kW verzí (jde o předposlední modelovou řadu). Tak tento motor v OUtbacku této generave lenochod opravdu není, navíc má 6°MT, čili kratší stupně a tedy daleko pružnější, než 5°MT/4°AT ve starém outbacku. U motorů 2,0 je to ta samá situace. 101/110/121kW, ale stále 2,0. Rozdíly dost propastné.
Buď Subaru ošklivě lže, nebo nevím.V mojem světě jsou centimetry, kila a sekundy. A kilowatty a newtonmetry. Když budu vážit o kilo víc, propastný rozdíl to nebude. A pět koní taky nic závratného neudělá. Když jsem si do auta přihrál z černé skříňky 50 koní navíc, chvilku mi trvalo, než jsem to byl schopen rozeznat. V prvním momentu jsem si myslel, že mně podvedli:)


Tak to tě asi opravdu podvedli. Když mi Cimbu dalo novou ŘJ s jiným SW (+16kW, +asi 70Nm), byl rozdíl tak propastnej, že jsem se až lekl. Takže más fakt něco blbě.
Jenže ty Subaru neznáš, abys mohl soudit. Nebo dokážeš porovnat starou a novou a novější verzi 2,5i? Pochybuji...
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Sunday 06.08.2017 11:17, RE: subaru
Zdeny60 posted by:
Reno posted by:
Zdeny60 posted by:
gablenz posted by:
A hlavně ten benziňák Subaru nebyl konstruovaný na obří váhy dneška. Pochybuju že ve dvou lidech bude váha míň než 1800Kg. O 500 Kg víc, než by měl ten motor vozit... Takže to "mrtvo" si lze lehce představit.
Otázkou je, jaký motor v něm vlastně byl. 2,0 a 2,5 existuje X variant. 2,5 121kW není stejná svým projevem, jako 2,5i 123kw a ani jako 127kW. Rozdíl mezi 121 a 123kW verzíé je dost zásadní. Nevěřil jsem tomu taky, dokud mi doma nepřistál Outback právě se 123kW verzí (jde o předposlední modelovou řadu). Tak tento motor v OUtbacku této generave lenochod opravdu není, navíc má 6°MT, čili kratší stupně a tedy daleko pružnější, než 5°MT/4°AT ve starém outbacku. U motorů 2,0 je to ta samá situace. 101/110/121kW, ale stále 2,0. Rozdíly dost propastné.
Buď Subaru ošklivě lže, nebo nevím.V mojem světě jsou centimetry, kila a sekundy. A kilowatty a newtonmetry. Když budu vážit o kilo víc, propastný rozdíl to nebude. A pět koní taky nic závratného neudělá. Když jsem si do auta přihrál z černé skříňky 50 koní navíc, chvilku mi trvalo, než jsem to byl schopen rozeznat. V prvním momentu jsem si myslel, že mně podvedli:)
Tak to tě asi opravdu podvedli. Když mi Cimbu dalo novou ŘJ s jiným SW (+16kW, +asi 70Nm), byl rozdíl tak propastnej, že jsem se až lekl. Takže más fakt něco blbě.Jenže ty Subaru neznáš, abys mohl soudit. Nebo dokážeš porovnat starou a novou a novější verzi 2,5i? Pochybuji...


Nedokážu, musel jsem to vygooglovat.
Starší verze měla zrychlení z nuly na sto za 9.8 sekundy /121 kW/. Novější se 123 kW už se dodávala pouze ve spojení s Lineartronicem a zrychlení na stovku se zhoršilo na 10.4 sekundy. V mojem světě metrů, kilogramů a sekund je to výsledek horší, ne lepší.
Zase jsem tě ztrapnil Zdendo. Už mně to ani nebaví... jdu na ryby.
Edit: a mám někde výstup z měření svého auta, kde je +50 hp...

respond
krakatit
number of posts9
date of registration04.12.2008
Sunday 06.08.2017 11:25, pravej fanda alfy
Tak tomu se rika pravej fanda znacky
respond
Zdeny60
number of posts1249
date of registration08.09.2009
Sunday 06.08.2017 17:19, RE: subaru
Reno posted by:
Zdeny60 posted by:
Reno posted by:
Zdeny60 posted by:
gablenz posted by:
A hlavně ten benziňák Subaru nebyl konstruovaný na obří váhy dneška. Pochybuju že ve dvou lidech bude váha míň než 1800Kg. O 500 Kg víc, než by měl ten motor vozit... Takže to "mrtvo" si lze lehce představit.
Otázkou je, jaký motor v něm vlastně byl. 2,0 a 2,5 existuje X variant. 2,5 121kW není stejná svým projevem, jako 2,5i 123kw a ani jako 127kW. Rozdíl mezi 121 a 123kW verzíé je dost zásadní. Nevěřil jsem tomu taky, dokud mi doma nepřistál Outback právě se 123kW verzí (jde o předposlední modelovou řadu). Tak tento motor v OUtbacku této generave lenochod opravdu není, navíc má 6°MT, čili kratší stupně a tedy daleko pružnější, než 5°MT/4°AT ve starém outbacku. U motorů 2,0 je to ta samá situace. 101/110/121kW, ale stále 2,0. Rozdíly dost propastné.
Buď Subaru ošklivě lže, nebo nevím.V mojem světě jsou centimetry, kila a sekundy. A kilowatty a newtonmetry. Když budu vážit o kilo víc, propastný rozdíl to nebude. A pět koní taky nic závratného neudělá. Když jsem si do auta přihrál z černé skříňky 50 koní navíc, chvilku mi trvalo, než jsem to byl schopen rozeznat. V prvním momentu jsem si myslel, že mně podvedli:)
Tak to tě asi opravdu podvedli. Když mi Cimbu dalo novou ŘJ s jiným SW (+16kW, +asi 70Nm), byl rozdíl tak propastnej, že jsem se až lekl. Takže más fakt něco blbě.Jenže ty Subaru neznáš, abys mohl soudit. Nebo dokážeš porovnat starou a novou a novější verzi 2,5i? Pochybuji...
Nedokážu, musel jsem to vygooglovat.Starší verze měla zrychlení z nuly na sto za 9.8 sekundy /121 kW/. Novější se 123 kW už se dodávala pouze ve spojení s Lineartronicem a zrychlení na stovku se zhoršilo na 10.4 sekundy. V mojem světě metrů, kilogramů a sekund je to výsledek horší, ne lepší. Zase jsem tě ztrapnil Zdendo. Už mně to ani nebaví... jdu na ryby.Edit: a mám někde výstup z měření svého auta, kde je +50 hp...


Tak jsi vedle jak ta jedle. Tak dobře čti, ta malamute:

OUTBACK, motor BP 123kW, r.v. 2012/11, převodovka MANÁLNí 6°. Co chceš ještě vědět víc??? Toto je citace z velkého techničáku, co tu leží přede mnou. prosím tě, o Subaru se se mnou fakt radši nedohaduj. Víš o nich evidentně prd. A pokud bys ani tomuto už nevěřil, tak fakt přijeď do Šumperka a já to to fakticky rád ukážu v reálu.

respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Sunday 06.08.2017 17:51, fxasdf as as adsf as
Vzal jsem v potaz první test, který mi vyhodil google. Skutečně se prodával motor 123 kW i s manuální převodovkou a zrychlení na stovku bylo 9.6 - o dvě desetiny sekundy lepší než u předchůdce. To je až dechberoucí zlepšení a každý ho pozná prakticky okamžitě:)
respond
Mirek
number of posts31
date of registration01.01.2016
Sunday 06.08.2017 19:26, mělo to být o AR159......
kluci probírejte Subaru někde jinde,,člověk si tohle otevře,čeká že se doví něco o AR159 a ono ne,,,dohadování o subaru,,,se vám divím,jak malí kluci,,,,každý si přece pořizuje takové auto které se mu líbí,které ho osloví,které mu sedne řidičsky,na které má peníze,které dokáže servisovat atd,,,zakladatele sednula více AR159 než subaru,,nic víc,nic mín,,,,,,,určo se najde hodně lidí kterým sednul subaru,nebo dacie
respond
Zdeny60
number of posts1249
date of registration08.09.2009
Sunday 06.08.2017 19:50, RE: fxasdf as as adsf as
Reno posted by:
Vzal jsem v potaz první test, který mi vyhodil google. Skutečně se prodával motor 123 kW i s manuální převodovkou a zrychlení na stovku bylo 9.6 - o dvě desetiny sekundy lepší než u předchůdce. To je až dechberoucí zlepšení a každý ho pozná prakticky okamžitě:)


Sem myslel, že seš na rybách
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Sunday 06.08.2017 20:24, RE: fxasdf as as adsf as
Zdeny60 posted by:
Reno posted by:
Vzal jsem v potaz první test, který mi vyhodil google. Skutečně se prodával motor 123 kW i s manuální převodovkou a zrychlení na stovku bylo 9.6 - o dvě desetiny sekundy lepší než u předchůdce. To je až dechberoucí zlepšení a každý ho pozná prakticky okamžitě:)
Sem myslel, že seš na rybách


seš za blba Zdeny. jako normálně. a zase cpeš všude sůbo co nikdo nechce...

respond
Zdeny60
number of posts1249
date of registration08.09.2009
Monday 07.08.2017 04:44, RE: fxasdf as as adsf as
Reno posted by:
Zdeny60 posted by:
Reno posted by:
Vzal jsem v potaz první test, který mi vyhodil google. Skutečně se prodával motor 123 kW i s manuální převodovkou a zrychlení na stovku bylo 9.6 - o dvě desetiny sekundy lepší než u předchůdce. To je až dechberoucí zlepšení a každý ho pozná prakticky okamžitě:)
Sem myslel, že seš na rybách
seš za blba Zdeny. jako normálně. a zase cpeš všude sůbo co nikdo nechce...


Nyní jis za blba ty. Jendak jis začal psát nesmysly o technické věci, o které zjevně nemáš u SUbaru přehled. A za druhé, považuji za nutné reagovat na zjevný nesmysl od autora článku.

Tady je tvoje řeč čísel - čti pozorně, malamute.

http://auto.kataloge.cz/alfa-romeo-147.php

A fakt se už nehádej. Evidentně na to nemáš. Já čtu o zrychlení krapítek jiný čísla, takže 9,6 vs. 11,6 je celkem dost podstatnej rozdíl. To jen na vysvětlenou. Ty světe kilowatt, newtonů a sekund a já dodám - objemu a t.m.
respond
Tomas93
number of posts24
date of registration27.07.2017
Monday 07.08.2017 08:41, Převoz z IT
Ahoj, moc pěkný auto.
Zajímalo by mě, jak je to s převozem auta z Italie. Kamarád, který občas něco přitáhne, říkal, že musí jako neItal vézt auto z Italie na valníku, že to není jak v Německu, kde si koupíš značku a pak ji nalepíš na auto, které si vybereš.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.